رواية عشق مراد الابدي كاملة جميع الفصول بقلم نور شريف
رواية عشق مراد الابدي كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نور شريف رواية عشق مراد الابدي كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق مراد الابدي كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق مراد الابدي كاملة جميع الفصول
رواية عشق مراد الابدي كاملة جميع الفصول
كان بيكلم في التلفون وفجاة عيونه دمعت بحزن..
=عبير بقلق: في اي يا محمد قلقتني..
: الصراحة احمد سرق الذهب بتاع بنتك ومشي..
=عبير شهقت بصدمة: بتتكلم جد يا محمد البت سابها يوم فرحها النهاردة كتب كتابها و دخلتها..
محمد بلع ريقة بخوف: هنعمل اي يا عبير
عبير بخوف علي بنتها:
انا خايفة علي بنتي اخو يتجوزها
المهم تتجوز هيقولو عليها اي وشها نحس بطفش العرسان..
محمد بعصبية: انتي كل الي همك كلام الناس وبس "
عبير بحزن: روح يا محمد هناك وقول لي اهله البت لو عرفت ممكن يحصلها حاجة..
محمد ركب مكروباص ووصل فلة المراد دخل من الباب بتوتر..
لاقي مراد قاعد علي كرسي و بيشرب قهوة..
السلام عليكم ازي حضرتك يا باشا عايز اتكلم معاك في كلمتين..
مراد بشك: و عليكم السلام اتفضل يا محمد بيه!
محمد بدأ يتكلم عن احمد اخوه..
لقيته يا باشا بيرن عليا و بيقول انا فسخت الخطوبة شوف مين هيتجوز بنتك بنتي لو عرفت ممكن يحصلها حاجة ابوس ايدك يا باشا اتجوزها..
مراد بعد ايديه بشمئزاز.. انت بتقول اي بس بشرط؟
محمد بتوتر: اي هو يا باشا..
مراد: اطلقها بعدها بشهر ووووو
يتبع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
محمد بتوتر: بس الشرط صعب اوي يا باشا كل اب يتمني بنته تكون اسعد واحده!!!
مراد بتكبر: انا هجيب حق بنتك من اخويا هو ده هدفك ونت عرفت الشرط يا محمد بيه؟
محمد بحزن: الي تشوفه يا باشا انا موافق..
كانت قاعده بفستان فرحها وهي مش مطمنة بترن علي احمد مغلق هو احمد اتاخر ليه يا خلود..
خلود بتوتر: مش عارفه ممكن تلاقيه جاي اصبري شويه..
عشق بحزن: تلفونه مغلق يا خلود هو حصل ليه حاجة؟
خلود.. كلمي طنط عبير ممكن تعرف محدش جه منهم..
عشق بترن علي امه وقلبها مقبوض:
ايوة يا ماما اتاخرتي ليه وفين بابا واحمد والناس الساعه بقت سابعة وهو حصل ليه حاجه طيب!!!
عبير بحزن: احمد سرق الذهب ومشيي يا عشق..
عشق شهقت بصدمة: اي يا ماما عايزة الناس تقول عليا اي هو فين ده هزار ده انا عارفه..
عبير بحزن: اركبي عربيتك وتعالي يا بنتي ونا و ابوكي اتصرفنا..
عشق بعياط طلعت تجري بره البيوتي سنتر في الشارع خلعت طرحة فستانها وصرخت بقوة افتكرت كلام الناس:
بنتك ملهاش حظ في الرجاله مره يطلع ابن امه هيقولو علي ده اي يارب يارب..
خلود بحزن علي حالتها اخدتها لي العربية وهي بتصرخ بنهيار والناس بقت حوليها وبتتكلم في حقها!!
يعيني عليكي سابك يوم فرحك رجالة ملهاش امان، يختي البت من دول تبقي قشطة كده وتلاقي مفيش واحد بيكمل معاه
ما صحيح الحلو مش بيكمل...
عشق حطت وشها في الارض بكسوف: احمد يا خلود سابني!
خلود بحزن: خير يا عشق خير..
مراد ركب عربيته مع محمد بدأ يدخن و ينفخ في دخان السجارة بضيق: هي اسمه اي يا عمي صح؟
محمد: عشق اسمها عشق.
مراد بص لي الشباك بثقة: اسمها غريب بس حلو..
محمد بسرحان: نصيبك انك تتجوزها..
مراد ابتسم بخبث: تؤ تؤ مش نصيب ده غصب انت المسؤال عن الي هيحصلها!
في ڤلة محمد.. عبير قاعدة هي والناس والماذون فجاة دخلت عشق والكحل سايح علي وشها والفستان بقا اسود والطرحه في ايديها صرخت بقوة: انتو جايين ليه عايزين اي مني اطلعوو بره
يلا اطلعوو بره مش عايزة اشوف حد هناا!!
عبير عيطت بحزن: اهدي يا عشق متخفيش هجوزك هو موجود..
عشق قامت وقفت بي ابتسامه: بجد يا ماما هو موجود..
فجاة مراد دخل بشموخ: ايوة هو موجود انا هبقي جوزك!
عشق لفت وشها لي الصوت لاقت ابوها دخل حضنته بقوة، بابا شايف الناس بتقول عليا اي بيقولو ان بايره محدش هيجوزني
ان بطفش العرسان ده مش صح!!
مراد بص لي ملامحه بي اعجاب.. هي دي عشق!!
عشق بصت ليه بحزن: شكراً انك جيت هنا بس انا مش هتجوز خلاص ملناش نصيب لسه بتمشي..
مراد مسك ايديها بخبث: هتجوزك النهاردة قدام الناس دي كلها!!
عشق بحزن: الي بابا يشوفه؟
مراد قرب من الماذون يلا يا شيخنا دي قسيمة الجواز!!
الماذون بستغراب: عملتها ازي بسرعة دي؟
مراد ابتسم بضحك: اسرار دي شوف شغلك يلا!
الماذون.. هل تقبل ان تكون عشق محمد سالم ان تكون زوج لك..
مراد بص في عنيها: نعم اقبل..
هل تقبلين ان يكون مراد العاصي ان يكون زوج لك..
عشق ودموعه نازله علي خدها: نعم اقبل..
الماذون: بارك الله لكما و بارك عليكما وجمع بينكما في خير بي الرفاء والبنين باذن الله "
مراد شد ايديها في وسط الموجودين و خرج بره الڤلة بشموخ
اركبي العربية عشان نمشي..
عشق ركبت معاه العربية و هو ساق العربية بهدوء بيبص عليها من المراية بي اعجاب شديد بجمالها قال في نفسه..
احمد ده غبي معاه الجمال ده و فلوس الدنيا وسابها و مشيي غبيي!!!
مراد ابتسم بخبث: هو كان فيه بينك وبينه حاجة؟
عشق بستغراب: حاجة اي مفيش بنا حاجة..
مراد بمكر: علاقه و هو خايف عشان كده سابك..
عشق صرخت بقوة: انت بتقول اي نزلنيي كلكم واطيين..
مراد: و هو ابوكي مش من ضمن الرجالة اكيد زي الي قولتيه..
عشق بقوة: الي يجيب سيرة ابويا اقطع لسانه حط لسانك جوه بوقك واقعد ساكت!!
مراد: القطة طلعت بتخربش
عشق: بتخربش اوي ابعد عنها.
مراد: انتي كلية اي؟
عشق: حربية قسم مخابرات مصرية!!!!
مراد ضحك بقوة: عشان كده كل العرسان بتسيبك يوم فرحك!
عشق شهقت بصدمة: كل مين مفيش غير اخوك!
مراد ابتسم: اخويا فجاة دخل من شارع ظلمة واتفتح ليه قبو تحت الارض "
عشق بخبث: هو اي ده احنا رايحين فين؟
مراد: رايح اقت*لك عشان خدعتيني..
عشق رجعت ظهرها لي وراا ابتسمت بضحك: انا قدامك جرب..
مراد لسه بيقرب منها خبطت دماغه في العربية امشي واطلع ونت ساكت علي بيتك يلا..
مراد بوجع: انتي عايزه ايي
عشق ابتسمت: عايزك انت
يتبع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
عشق صرخت بضحك: اي المكان ده يا ابيه هو ده طريق الڤلة!
مراد بخبث: ده طريق جحيمك يا عشق..
عشق بضحك: جحيمي صح يلا بينا نروح يا مراد عشان تقريبا دماغك وجعاك بقول تقريبا؟
مراد ضغط علي الفرامل عشق غمضت عنيها وفتحتها بخوف لاقت العربية قدام ڤلة.. اتكلمت في نفسها هو مش عايز اعرف المكان..!!!!!
عشق بتمثيل انها اغمي عليها:
مراد بقلق.. عشق مالك!!!!!!!!
مراد شالها و دخل بيها القصر فتحت عين واحده وبصت في اركان القصر بخبث لاء بس القصر الوانه جامدة..
مراد ابتسم بخبث: انا عارف ان الوانه جامده بس عجبك صح؟
عشق بخضه: اوعاا كده نزلني يا راجل انت بتقرأ افكاري..
مراد بمكر: انتي بتقولي افكارك بصوت عالي؟
عشق نزلت من علي ايده وبصت ليه بي رافعه حاجب.. خبيث.
مراد ابتسم جواه: مين البت دي..
عشق بضحك: امك نينينين...
مراد طلع يجري وراها بضيق: مش هسيبك في حالك؟
عشق: انا اهو يا بطةةة!
مراد بستغراب: بطة بيئه اوي...
في شقة في الاسكندرية..
احمد واقف في البلكونه بيدخن سجارة.. البت مرنتش عليا بنت المجنونه ولا النقيب يخربيتها هرن عليها "
الو يا بت المجنونه انتي فين؟
عشق بصرامه: قولتلك مترنش عليا قول لي النقيب عيسي الخطة في نجاح بس انت لو رنيت كتير هتكشف وهتبقي فضيحة كل حاجه تحت السيطرة..
احمد بقلق: انا خايف مراد هيدور عليا؟
عشق.. انا عرفت من النقيب عيسي ان عارف مكان ظابط و مخبيه بس في حاجه مستغرابها يا واد يا احمد الظابط الي مفقود ده علي اسم مراد بس اسم ابوه اي مش عارفه؟
احمد انتي دخلتي بيته عشان تعرفي و تدوري كويس ان عايز مراد ميغبش عن عينك يا عشق..
عشق اتنفست بصعوبه: ريلاكس اقفل بقا زمان مراد طالع..
عشق بتبص وراها لاقت مراد واقف بيبصلها بستغراب!!
انت سمعت حاجة؟
مراد رفع حاجبه وقال: بتكلمي مين؟
عشق بتسرع: بكلم الحجه انت عارف بقا ان بنت و عايزة تسأل علي الليله بقا و بتاع..
مراد بصلها بقرف: اي الكلام ده يبت جايه من بلاعه حيث كده بقا تعالي اقولك حدوته..
عشق بغموض: انا بحب الحدوته اوي تعالا احكيلي "
مراد: ربع ساعه واكون هنا متنميش وتسبيني...
عشق بنوم: من عيوني يا زميلي..
في ڤلة محمد.. بي فكرك الخطة دخلت علي مراد والبت خلود والناس غير كده مراد ميعرفش ان احمد خاطب عشق ده خطبها امبارح لحق اخد الذهب؟؟؟
نعمل اي في دماغ بنتك شايفه انها ذكية مخابرات بقا؟
محمد بضحك: هتروح في داهية ممكن و هي نايمه تقول كل الخطة وهو يسمعها نيلةة بنتك دي؟
معلش يا حاج تصبح على خير اليوم كان متعب بشكل.
محمد باس دماغها بحب: ونت من اهل الجنة يا حجه..
احمد نفخ بضيق: ايوة يا حضرة النقيب المهمه في نجاح؟
عيسي ابتسم: كنت واثق فيها ياريت تنجح عشان لو فشلت المدرية هتتقلب علينا؟
احمد: هو ده الي خايف منه؟
عند مراد و عشق..
مراد خرج من الحمام لاقي عشق نايمة واخده السرير كله هي دي الحدوته.. حدوته مره زي القرع..
قرب منها شال شعرها من علي وشها وسرح في جمالها فجاة اخد قلم ثلاثي الابعاد..
مراد بصراخ: يا بهاا..يم؟
عشق بتكلم و هي نايمة: والله يا بيه لي اقلب القصر حته حته علي الظابط ده و شغلي هيعجبك!!!
مراد بستغراب: قصر اي وشغل اي؟
عشق: الظابط مراد متخفش خليك واثق مني..
مراد صرخ بقوة: عشققققققققق......... يتبعععععععععععععععععع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
عشق فتحت عنيها بخضه: في اي مين ماتت هات المسد.. س وتعالا ورايا..
مراد بصلها بعصبية: مين الظابط مراد وتعرفي منين؟
عشق بتمثيل القوة رغم توتر الي هي فيه:
هو ده الي مصحيني عليه مراد ده زميلي في التدريب والشغل!
مراد بعدم تصديق: هعمل نفسي مصدقك بس عايزك تعرفي ان عايش حياة مش امان خالص؟
عشق برفع حاجب: ازي مش فاهمه؟
مراد: في واحد عدو ليا كل يوم بيبعت ناس بضرب وبيمشو!!!
عشق بصدمة: انت كاراجل بيضربوك مش مصدقة..
مراد حط وشه في الارض: بكره تشوفي انا جعان قومي ناكل..
عشق لبست الشبشب فتحت الباب براحه بصت حوليها رجعت بصت لي مراد بقولك انزل كده الڤلة من تحت شوف في حاجه عشان سامعه صوت تحت!!
مراد خليكي هنا متنزليش عشان ميحصلش ليكي حاجه؟؟؟
عشق بسرحان افتكرت كلام عيسي.. مهما يحصل عايزك تبقي ضعيفة عشان الخطة تنجح..
عشق بتمثيل الخوف: خلاص انزل ونا واقفه هنا..
مراد نزل تحت سمع صوت رجاله وفجاة في فازة وقعت!!!
عشق واقفه فوق بتراقب المكان.. في حاجه غلط حسه ان هيحصل ليه حاجه؟
فجاة رجاله اتلمت علي مراد بدأ يضربو فيه بقوة ودخل في عراك معاهم.. عشق واقفه بتنفخ اكيد انا لازم انقذ الواد ده انا هنزل بقا واتوكل علي الله..
مراد بصراخ عشققققققققق!!!
عشق بصوت عالي.. اسمع ياض انت و هو انتو جايين تعملو فيها رجالة انزلي يا حبيبي...
واحد منهم بستهزاء: شايف يا محسن بتقولك انزلي..
مراد بخوف عليها: عشق خليكي مكانك انتي مش قد واحد فيهم..
عشق نزلت علي طرابزين السلم بضحك: بس بسس مراد اطلع بره هات اي حاجه تربي العيال دول؟؟؟؟
محسن: بتقولك عيال!!!
عشق ضربت محسن كف وقع علي الارض عرفت مين الي عيل..
فجاة اتلمو عليها مراد شافها وقف مكانه بخوف.. هتعمل اي دي..
عشق بدأت تضرب فيهم بقوة لبست الخاتم الي معاها وضربتهم اخلص يا مراد هات سك'ين من المطبخ..
مراد بتوتر.. مفيش سكي"نة..
عشق بعصبية: يخربيت امك نحس..
عشق اخدت منهم العصاية وضربتهم بقوة في بطنهم هات حبل كده من عندك..
الرجالة بضعف: مش قادرر يا محسن عظمي اتكسرر..
مراد جاب ليها حبل رفعتهم علي العمود وقعدت تدور وتغني وتقول: ذهب الليل وطلع الفجر والعصفور سو سو قول يا حبيبي سوسو...
محسن بخوف: سو سو..
شاف القطه قالها بس بس قالتله نونو..
محسن بوجع: نو نو..
عشق خربشت مراد في ايده.. قامت القطه مخربشه ايدو لم جرر شكالها وده جزات الي ميسمعش كلمة ماما تقولها..
مراد بلع ريقة بخوف منها: من عيوني هسمع الكلام..
عشق رفعت حاجب لي محسن وصحبه: جاي تبع مين يالا انت و هو يا خرعع..
مراد بستغراب: مش قولت بلاعه محدش صدق!!!
محسن بخوف: انا كنت جاي اسر"ق من هنا و بس..
عشق طبطبت علي ظهره بقوة: هسيبك لو شوفت وش امك ده هنا تاني هتروح بيتك من غير روحك هسحابها تاتا تاتا..
محسن اخد صحبه و خرج بره الڤلة طيران..
عشق قعدت علي الكرسي حطت رجل علي رجل نزلت كم التشيرت نفخت بقوة: اوف قوم هات اكل بطني بتعمل صوت ونت مقرف كده!!
مراد ابتسم بضحك: بس اي باتمان الي فيكي ده ده انتي جبتي اجلهم يخربيتك..
عشق: مش جايبني ورا غير القر بتاعك ده قوم فززز هات اكل..
مراد طلع جاب ليها اكل وقعدو ياكلو وهي بتحط ايدها علي بوقها بنوم: مراد طالعني فوق قومممم زي ما جيت..
مراد اخد الاكل وطلع الاوضه وسابها تحت!!!
عشق دبدبت رجليها في الارض.. يا مرادددددد لاء تعالاا يا راجل انت الاه..
مراد بضحك: مجنونه والله!!
في المدراية:
احمد دخل مكتب اللواء عيسي بشموخ: ايوة يا حضرة النقيب.. الرجالة الي بعتها لي مراد عشان يضربو..
عشق عملت معاهم الواجب؟
عيسي وقف بصدمة: عشق بانت انها بتعرف تقا"تل، هو ده الاختبار الي هتنجح فيه دي دقني لو نجحت حط علي اسمها علامه غلط هناا..
احمد بتوتر: بس هي ذكية..
عيسي بزعيق: انا مشوفتش اغبي منك انت وهي اطلعع بره..
احمد بخوف: حاضر حاضر..
عيسي: برةةةةةةة يتبععععتععععع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
احمد خرج من المدرية نفخ بضيق: هنروح في داهية بسسبها خايف ارن عليها تشتمني انا هرن وخلاص!!
عشق فتحت عنيها بنوم: مين الجمو**سة الي بيرن الظهر ده؟
مراد اخد التلفون لاقي رقم اسمه شعنونتيي بصلها بضحك!!!!
مين شعنونتك صحبتك؟؟؟
عشق اتنفضت من علي السرير بصريخ: اوعااا ترد هات مكلمتي الخاصة انا لازم انزل شغل حالا؟
عشق نطت من علي السرير اخدت تلفون ونزلت تحت بخوف..
كنت هتفقش زي البيضة المسلوقة كان هياكلنيي كده كده!!!!
عشق بعصبية: يا ابن الامبوبة قولتلك مترنش عليا عشان مراد هنا مش عارفه مش عنده شغل..
احمد بهدوء: ريلاكس يا عشق نفختك المعتاده عشان اعرف اتكلم؟
عشق: اوف في اي يا احمد هلبس واجي المدرية خلينا نخلص..
احمد بتسرع: هقولك هنا اللواء عيسي مش عايز يشوف وشك؟
عشق بنفخ: انا زهقت منك انت وهو..
احمد بضحك: الاتنين الي كانوا جايين لي مراد عشان يضربو طبع عيسي عشان الخطه وفشلتييي فشلل عامم يا زفته..
عشق شهقت بصدمة: و حياة امك فشلت في المحاولة ده انا عملت مجهود ومراد واقف ركبه بتخبط في بعدها..
احمد بستغراب: مراد عمل كده..
مراد نزل من علي السلم لاقها قاعده عليه ورافعه رجل البجامه لي ركبتها ورافعه شعرها ديل حصان.. عشقق بتعملي اي..
عشق بخضه رمتت التلفون علي السلم اخد السلم كله ورا بعض
فتحت عنيها بصدمه حطت ايديها علي قلبها..
ابني حبيبي تلفوني مسكت التلفون لاقت الشاشه اتحرقت
بصت لي يونس بعصبية: لم اجي اضربك دلوقت مش هتعيط..
مراد بلع ريقه بتوتر: غصب عني مقصدش حاجه؟
عشق بعصبية: انت جبتلي صر*عععع في مفاصل رجلي..
مراد بضحك هستريي: بموتت مش قادر..
عشق قربت منه بزعل و ضرب"ته بوك*س في بطنه وطلعت فوق..
مراد مسك بطنه بوجع: اه يا بنت اللللل...
عشق من فوق: الامبوبة الامبوبة..
عشق لبست بنطلون جينز اسود وتشيرت اسود وكوتش اسود رفعت شعرها ديل حصان بصت لي عيونه في المراية اهي العيون العسلي ده الي جيباني لي ورااا..
مراد: انتي كل حاجه لي وراا مفيش لي قدام..
عشق بصتله بقرف: ونت مال مامتك سوري يا بيبي عندي شغل؟
مراد بصلها من فوق لي تحت.. هي ازي كده فظ*يعةةةة..
في المدرية..
احمد دخل المكتب بتوتر.. حضرة اللواء عشق جت بره!!
عيسي: خليها تتدخل؟
عشق دخلت وابتسمت بخوف: وحياة امي الواد كان بيموت..
عيسي: ده من ضمن الخطة يا غبية..
عشق شهقت بتمثيل التعب: ده انا اخدت ضر"ب لم وقعت في وسطهم كلهم ضرب'وني وظلموني يا باشاا؟
عيسي بخبث: دخل محسن و علي يا احمد؟
عشق افتكرت محسن بلعت ريقها.. يلهوي هتقفش زي البيضة..
محسن داخل وشه وارام وعنيه زرقاء ومش قادر يمشي..
علي دخل مش حاسس بحاجه ورجله مكسورة!!
محسن بص عليه صرخخ بقوة عشق صرختت بعلو صوتها هو ده يا حضرة اللواء الي ضرب'ني بقوة في ضر'به جوه جسمي بس مش ينفع تشوفها..
علي فجاة فتح في العياط: والله يا باشا جيت اعمل الي قولتلي عليها اول مره يحصل فيا كده!!!!
عشق حطت ايديها علي قلبها بتمثيل الصدمة: انا يا ابني ده انا بنت عمري ما اقدر اعمل حاجه اكيد مراد..
محسن بتسرع: اول ما جيت اللمس مراد الي قولتلي عليه لقيتها هجم"ت عليا اخدت ع"لقة موتت يا باشاا..
عشق مسكت دماغها بتمثيل: عايزين كام تعويض ؟
علي بتسرع: نص مليون جنية واروح ابلغ عنك؟
عشق بعصبية: نعم يا روح امك معلش يا حضرة اللواء بس استنا ربع عفريب يركبوك واشوفك بتلف زي النحلة يا بعيد هتروح مستشفي تعالج ده سامع والا تاخد علقة زي اختها عرفها...
محسن بخوف: والله ما عايز منك حاجه ابعدي عني..
عشق حطت رجل علي رجل: كنا بنقول اي يا عيسي..
عيسي بصدمة: عيسيي حاف كده حاففف..
عشق اتنفضت من مكانه.. امشوو يا رجاله.. فتحت الباب وخرجت بخوف.. هنتقابل ازي دلوقت لازم اعرف الخطه التانية اي؟
فتحت الباب براحه.. ممكن بس اعرف الخطة التانيةة؟
عيسي بخبث: شوفي بيحب اي و بيكره اي واسرار عن شركاتهه..
عشق فتحت الباب بصدمة: انت عايز ابقاا جاسو*سس..
عيسي: دواء الضغط بسرعه يا احمد الدواء..
احمد بتصديق لسه بيخرج من الباب.. عشق مسكته من القميص..
عشق بتسبيل: بس خلود صحبتي بتحبك؟
احمد: بتحبني انا؟
عيسي بصريخ: اطلعوو بره..
عشق خرجت ورجعت تاني: بس مقولتليش يا باشا اطلعوو يا ولاد الكل***ب النهاردة يعني..
عيسي:*******يتبعععععععععععع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
عشق بتمثيل الدوخه: الحقني يا احمد دخلني المكتب بسرعه وهات مياه وعصير مانجة وياريت فريش!!
احمد بستغراب: انتي ازي دايخه وبتفكري في كل ده..
عشق بتبريق: اسكت قطع لسانك دخلني ونت ساكت...
احمد دخلها جوه فتحت عين واحده بتبص لاقت عيسي واقف في وشها.. عشق بخضه جبتليي صرعع في مفاصل رجلي:
اسفه والله يا حضرة اللواء وبعدين انا قولتلك عيسي عادي يعني هل انا شتمتك..
عيسي بكتم الضحك: هو ده الي كان ناقص؟
عشق: خلاص نتكلم جد نتكلم في الشغل بعيد عن مهمة مراد اي المطلوب مني تاني؟
عيسي: في قضية جديدة واحد بيهرب مواد تخدير..
عشق قامت وقفت بصدمة: عملية تهر'يب اسمه اي ومعلومات عنه؟
عيسي: اسمه ابراهيم عبد العظيم ملقب بي النمر في محافظة الفيوم ده عنوان بيته دي كل المعلومات الي نعرفها ده الاب بتاعك..
عشق اخدت الاب والورق وركبت عربيتها وراحت القصر؟
مراد رجع من الشغل شرب قهوة وقعد في الاوضة قفل النور ونام!!!
عشق رجعت القصر لاقت الانوار مقفوله بصت حوليها بخبث وقالت بصوت عالي..
مرادددددددددددد
مراد قام بي فزعع: نعم نعم؟
عشق زقت الباب برجليها بقوة دخلت بخبث: لما الظابط عشق تكلمك تقوم كده زي الشاطر تقف..!!!!!!
مراد بلع ريقه بنوم: عايز انام يا عشق..
عشق زعقت بقوة: انتباه..
مراد بضحك: علفكره انتي مخابرات انتباه اي ده؟
عشق قربت منه ورفعت صابعها في وشه: فين الاحترام فين العدل فين المساواه يا جدعع؟
مراد بضحك: انتي عبيطة..
عشق قعدت جمبه: كنت بعيش الدور عشان داخله مهمه قرف علي دماغك مش عارفه اللواء شايف ان اي راجل المهمة دي ليا انا لاء مش لوحدي مسكت ايده بخبث هاخدك معايا..
مراد بصريخ منها: لاءءءء مش جايي روحي لوحدك!!!!
عشق مسكت فيه بقوة: والله هتيجي معايا؟
مراد: لاءء انا بخاف منك..
عشق طلعت تجري بره وقفلت الباب بي المفتاح وقالت:
اخدت منك مفتاح الاوضه تك تك 😂!!!
مراد بصدمة: يا بنت الحرمية...
عشق نزلت علي السلم بهدوء: واحده شمال واحده يمين اي الي انا بقوله ده لسه هنزل قعدت علي طرابزين السلم ونزلت بضحك.. مراد ده عامل حتت سلم جميل كل يوم هقعد عليه...
مراد نفخ بضيق.. مش عارف اي الجنون بتاعها ده يارب المهمة دي تخلص وتنجح عشان انا قرفتتت..
عشق دخلت اوضة مقفولة فتحت الباب بهدوء بتاعت اي الاوضة دي دخلت لاقت الاوضه كلها كتب وفي سلا_ح صرخت بصدمة.. يلهوي اي ده فتحت اول كتاب معلومات قانونية
قالت بستغراب: دي كتب سياسية ازي عند مراد؟
مراد عمل مكالمة: ايوة يا حضرة اللواء هو اي الجنان ده قفلت باب الاوضة عليا و نزلت انا مشترك معاها في المهمة دي؟
عيسي بخبث: مش عايزها تشك انك انت الظابط مراد الي بتدور عليه عايزخبره عشق تزيد يا مراد..
مراد ابتسم: ده اول ما تعرف ان مراد هتاخد علقه مني سوداء علي الي بيحصل فيا ؟
عيسي: هبعتلك احمد وياريت عشق تشوفه وتتواجه معاه قدامها..
عشق خرجت بخبث: عرفت مكان الظابط مراد ده حلو اللعب ده؟
عشق فتحت الباب بخوف.. هيعمل فيا اي الراجل ده؟
مراد مسكها من التشيرت وهو كاتم الضحك قفلتي الباب ليه؟؟؟
عشق بصت حوليها رفعت حوجبها.. سوي نفسك ما سمعت ما حسيت ما رأيت؟
مراد شدها من و سطها بخبث: عشقققققق..
عشق بعدت عنه ورفعت حاجبها بصدمة: انت ظابط؟
مراد بتوتر: ..... يتبعععععععععع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
مراد بتوتر: لاء انا مش ظابط ده لبس اخويا احمد والكتب؟
عشق اتنفست بضيق قالت في نفسها: ونا بقول وصلت لي طرف الخيط خلاص طلع تبع احمد مقرف؟
مراد بضحك جوه: ذكية بس مش اذكي مني..!!!!!
عشق اقفل النور ده واطلع بره عشان انام يلا امشي من هناا..
مراد بفتح الباب لاقي احمد في وشه غمزله بخبث..
انت اي الي جابك هنا تاني يا حرامي سرقت الذهب بتاعها و مشيت؟
عشق فتحت عنيها بصدمة: اعمل اي دلوقت اقوله اي ابتسمت بخبث انا من زمان مضربتش الواد ده؟
احمد بقلق: عشق انتي هنا..
عشق بتمثيل: اه يا كل"""ب يا حقي*ررر يا حراميي!!
احمد بتوتر: عشق انا مش عارف عملت كده ازي..
عشق بزعيق: بتسرق ذهبيي؟
مراد ابتسم وهو كاتم الضحك بصلها بأعجاب برغم انه تمثيل واحمد صحابها ممكن تتضحك بس بتزعق بتقوم بي المهمة صح.
احمد بتمثيل: بس انا مش بحبك يا عشق!!!
عشق بصت في عيونه بي ابتسامه وضربته بلقلم..
مراد شهق بصدمة: عشق انتي ب ب تتضربي اخويا قدام عنياا.
احمد حط ايده علي خده وقال في نفسه:
البت فاكره نفسها في ميدان عام وشي وقف يا بنت المجنونه..
عشق بخوف: هتعمل اي يعني يا استاذ انت هتعمل اي..
مراد بدأ يقرب منها وشاور لي احمد يمشي بص في عيونها بي اعجاب شديد حط ايده علي وشها، برقه فجاة شد وسطها وقربها منه، عرفتي اقدر اعمل اي..
عشق بحركة سريعة ضربته في بطنه بقوة.. عرفت انا اعمل اي؟
مراد بوجع مش مستحمل: صرخ بقوة احمدد تعالا بسرعة..
عشق بخوف نزلت لي مستواه علي الارض.. انا اسفه بس مبحبش حد يقرب مني؟
مراد قرب من شفا*يفها وطبع بو"سة بأعجاب.. عشق!!
عشق بتوهان: نعم؟
مراد بضحك: نعم الله عليكي قومي عندنا مهمة؟
عشق اتنفضت من مكانها بسرحان قربت من مراد وركبت فوق ظهره بتعمل كده ليه يا ابن شفيقة انت والله لا اقول لي امك انا عارفها حرباية:::::
مراد زقها علي الارض وبصلها بستغراب: امي حرباية..
عشق بلا مبالاة: عوم و اتمخترر مخترر مخترر عوم واتمخترر..
عشق طلعت لبس غريب وشعر اصطناعي وشنب ودقن وبوط اسود عالي وقميص اسود وكاب و جيب قصير اجهز؟
مراد بستغراب: انتي هتلبسي اي مش فاهم؟
عشق.. هتلبس الشعر ده والكاب و الدقن و الشنب ونا هلبس لبس علي قدي؟
مراد.. ونا هلبس كده ليه؟
عشق البس ونت هتفهم يلا جود باي استنا تحت علي ام اجيلك؟
مراد بخبث قعد علي الكرسي و استنها..
عشق خرجت من الحمام لاقت مراد بيدخن في السجارة اتكلم بهدوء: يلا عشان ننزل..
عشق ركبت العربية مع مراد وفتحت الاب قدامه مكان الشخص ده مش الفيوم بتبص وراها لاقت خمس عربيات سوداء وراهم..
دول تبع اللواء ولا لاء هتصل بيه؟
عشق: ايوة يا حضرة اللوء هي العربيات السوداء دي تبعك..
عيسي بستغراب: لاء في اي..
عشق قفلت في وشه ولفت العربية من طريق تاني لاقت العربيات ماشيه وراهم..
مراد بستغراب: في اي راحه فين؟
عشق بخوت.. مش هقدر عليهم لوحدي المسد.. س مش معايا؟
مراد بصدمة: مش معاكي اي هنعمل اي دلوقت..
عشق بهدوء افتح الباب وانزل من العربية ونا هعمل زيك..
مراد: وقفي العربية يا عشق؟
عشق وقفت العربية بهدوء لو اخدك اسكت و متعملش حاجه هرن علي اللواء ينزل عساكر..
عشق لسه بتفتح التلفون لاقت ضرب نار علي العربية...
مراد فجاة طلع مسد.. س من معاه لاقي مفيش طلقات نفخ بضيق انتي نحس..
عشق مسكت ايد مراد انزل تحت في العربية ضغطت علي الزر قفلت العربية ورفعت الازاز الاسود اهدي بقا متخفش..
مراد.. العربية اتدمرت..
عشق: عقبالك.
عشق بتبص لاقت العربية في ونش شايل العربية وماشيه...
ينهار اسود يا مراد..
مراد بيرفع دماغه فجاة العربية نزلت تاني علي الارض عشق بصريخ.... مراددد حاسب الازاززززز يتبععععععععع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
عشق بخوف مسكت ايده: متخفش انا معاك بتبص لاقت مقنع رافع المسد..س علي مراد؟
مراد بصلها بتوتر: مالك يا عشق وشك اتغير فجاة..
عشق.. لا مفيش حاجه الا قولي يا مراد اي اكتر حاجه بتكرهاا!!!
مراد نفخ بضيق: انتي عبيطة احنا في اي ولا في اي..
عشق بحركه سريعه ضربت الراجل بي المسد.. س في دماغه تعالا ورايا يا مراد انا اخدت السلا"ح بتاعه...
مراد بتوتر: هتعملي اي يا مجنونه..
عشق زقت باب العربية برجليها لاقت جيش كامل مقنع صرخت برعب.. انا هروح لي اللواء علي القبر..
مراد بتوتر.. عشق اتصرفي بي ذكاءء اهم حاجه الذكاءءء..
عشق صرخت بقوة: اسمع ياض انت و هو انتو عايزين اي..
واحد من الموجودين.. شد المسد"س بي سرعه نزلي الي معاكي...
عشق ابتسمت بضحك: سؤالي واضح انتو عايزين اي..
عايزينك انتي والي معاكي؟
عشق.. انتو تبع مين يالا انت و هو..
مراد كزز علي سنانه بعصبية: بتغلط عشان تتعجن تحت ايدهم؟
عشق شغلت المسدس ضرب فيهم قعدت جمب العربية وبدأت تضرب فيهم ومراد قاعد في العربية خايف منهم..
مراد ده معفن و جبان!!
مش عايزهم يكتشفو ان الظابط مراد قدمها الخطة هتبقي فشلت اعمل اي دلوقت..
عشق فجاة اتصابت في درعها صرخت بوجع.. مرادد الحقني.
مراد نزل من العربيه لي مستواها بخوف عليها.. مالك؟
عشق.. دراعي واوه؟
مراد نفخ بعصبية: انتي بتهزري بقولك في اي..
عشق بزعيق.. ولا بقولك اي انت هتزعق وتلم الدنيا بقولك دراعي اتصاب فهمت ولا ادخل المعلومه في مخك ده؟
مراد وقف ورفع ايده انا استسلمت وهي كمان..
عشق وقفت بشموخ: انا لن استسلم يولاد الكل..بب المرء لم يقهرر ابدا ابدا..
مراد بعصبية: استسلمي هتموتي..
عشق.. لن استسلم..
فجاة اتلمو عليهم ربطو ايديهم بعصبية.. اطلعلي يا حبيبي انت وهو العربية دي..
فجاة عشق اضربت علي دماغها واتخدرت و غابت عن الوعي..
مراد بصدمة.. عشقق قومي انا عارف انك اقوي من كده..
مراد بوجع.. اه دماغي وغاب عن الوعي..
في قصر اللواء عيسي..
احمد بخوف: النمر عرف ازي ان عشق راحه هناك وهي الي ماسكه المهمة..
عيسي: اكيد في جاسوس في وسطينا بس ميعرفش مراد عشان مراد شغال في قنا و عشق في القاهرة..
احمد بقلق: انا قلقان علي عشق؟
عيسي: انت عارف ان عشق شاطره بتقاتل ومش بتخاف عمرها ما هابت حد ابوها بيخاف عليها دخلها حربيه و تدريبات مفيش بنت بتقدر تمسك مسد..س وتقف قدام الناس كده!!
احمد: انا عارف عشق رغم جنونها بس شاطره في شغلها و ذكية..
عيسي: انا شاكك ان عشق عرفه مين مراد؟
احمد.. ممكن لاء.
عيسي فتح تلفونه بيتابع التاب لاقه مكانه قبل الفيوم بشويه هي قبل الفيوم بي شويه بينا نركب العربيه ونروح هناك..
احمد.. مش مطمن ليهم؟
عيسي بقلق.. ولا انا.
في بيت الحاج محمد..
محمد ما ترن علي عشق كده عايزه اكلمها اصل قلبي مقبوض اوي عليها..
تلاقيها في شغل بلاش القلق وبعدين احنا عارفين بنتك؟
دي بنت يا محمد دي في شغل صعب ممكن تروح مني في ثانيه!!!
محمد طبطب علي ظهرها.. اللواء عيسي قال انها في مهمة صعبه اليومين دول..
تمام يا محمد بكره اكلمها مليش دعوه بي شغلها دي ضنايا..
محمد خلاص يا حجه قومي صلي وادعيلها تنجح دي في اختبارات لازم تتقبل فيها..
ربنا معاها يا حاج ربنا معاها..
في مخزن مهجور كان يقف النمر بجمود وهو ينظر لي عشق بي شه'وة هي البت دي ظابط مخابرات رغم جمالها ده..
ايوة يا باشا البت دي نجحت في عمليات كتير وبتقا"تل زي الراجل بظبط و مش بتخاف.. اتصابت في دراعها وقامت رفعت علينا المسد"س وقالت مش هستسلم..
ابراهيم قرب من دراعها وحط ايده عليه بصلها بشهوه..
انا عايز البت دي عندي في البيت يومين؟
بس يا باشا دي صعبه اجبهالك مستحيل تقدر تعمل معاها حاجة.
ابراهيم جاب جردل مياه وصحاا مراد و عشق..
عشق فتحت عنيها بصدمة: حد بيصحي حد كده يا رجاله..
عشق صفرت بي تمثيل.. واو واو كمال اجسام..
مراد بغيره.. عشق بتعملي اي..
عشق بصتله بقرف: اسكت انت الا قولي انت طالع حلو لي مين؟
ابراهيم بي ابتسامه: طالع ليكي..
عشق.. هو نا حلوة كده يا راجل..
مراد فهم انها بتلعب عليه!!!!!!
ابراهيم.. انتي حلوه بس انتي حلوه اوي؟
عشق بوجع مسكت درعها ممكن طلب صغير وهعمل الي انت عايزه..
ابراهيم بأعجاب.. طبعا طبعا من عيوني..
انت نسيت ولا اي يا بيه دي ظابط مخابرات؟
عشق بخبث: مراد يفك ايدي ويغير ليا علي الجرح عشان هو جوزي بقا فاهم انت؟؟؟
ابراهيم.. هو جوزك؟
عشق ايوة وافق بس هات حاجات لي الجرح بتاعي وعد هسمع كلامك..
ابراهيم.. تيجي معايا البيت..
مراد بعصبية: تيجي معاك فين مش فاهم..
عشق.. هات بس اسعاف لي الجرح ونا هرد عليك..
ابرهيم جاب ليها الاسعافات وفك ايدها و ايد مراد؟
عشق غمزت لي مراد قرب ودانك كده..
مراد قرب منها وبدأ يشيل الطلقه وهي تصرخ..
ابراهيم عض علي شفايفه.. هاتها يا محسن اجري..
عشق انا هروح معاه البيت؟
مراد بعصبية.. لاء مش هتغيبي عن عيني؟
عشق وترن علي اللواء يجيب عساكر من القسم وتجيلي علي بيته ونا هلعب عليه واعرف منه كل حاجه متنساش ان اقوي منك انت شخصيا اكيد هغلب الشيطان الي بره..
مراد نفخ بضيق.. يا عشق؟
عشق خرجت مع محسن بمكر يلا يا بيبي عشان اروح معاك..
مراد بضيق.. يا عشقققق بلاش؟
عشق.. ونت مالك؟ يتبعععععع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
عشق ركبت العربية معاه بمكر..
الخطة بدأت تلعب ده غبي اوي اخد ظابط معاه البيت؟
ابراهيم بيبصلها من فوق لي تحت بشهو*ه الليلة هتبقي حلوة اوي النهاردة..
عشق بتفكر في مراد.. ليه حسيت انه غيران؟
ابراهيم: احم الا قوليلي اي دخلك حربيه و مباحث والكلام ده الي زيك يطلع حاجه حلوة تليق بي جمالك..
عشق بربشت بي عنيها وابتسمت بقرف: ونت مشاء الله عليك سوابق اشتغلت بي الشغلانه الي تليق بيك..
ابراهيم بتوتر: انتي عايزه تعملي اي فياا..
عشق.. اول مره اشوف مجرم بيسأل اساله زي دي؟؟؟
في المخزن:
مراد بيفكر ازي يخرج من هنا الا بقولك يا صحبي؟
محسن بقرف: محتاج حاجه؟
مراد.. كوباية مياه اللهي تنستر..!!!!
محسن خد المياه اهي يارب نسكت..
مراد رمي الكوباية في دماغه اغمي عليه..
محسن بوجع حط ايده علي دماغه لاقي د*م اغمي عليه من شده الوجع مراد فك ايده التانيه وخرج بره..!!
عيسي وصل عند العربية لاقي العربية ازازه مكسور والتاب واقع فيها.. الحق يا احمد؟
احمد بصدمة.. رن علي مراد بسرعة؟
عيسي.. هتلاقي عشق عملت حاجه..
ايوة يا مراد انت فين اي الي حصل؟
مراد.. النمر عمالها معانا واخد عشق معاه البيت و هي وفقت كده تروح معاه بسهوله..
عيسي ابتسم.. ذكية بنت الحلوة هنعرف نقبض عليه و هو معاها لو معاك انت مش هعرف؟؟؟
مراد.. ممكن يعمل فيها حاجه..
عيسي.. اول ما شافها عمل اي؟
مراد... كان بيبص ليها بصه غريبة..
عيسي تمام تعالا عند عربية عشق القديمة وتكلم عساكر عشان نمسك ابراهيم عبد العظيم المجرم..
في بيت النمر..
عشق بتوتر.. احنا جايين نتكلم في الصح وبس؟
ابراهيم مسك ايديها وهي بصت في عنيه بقرف..
ده انت هتشوف ليله اسود من الفحم..
عشق بتمثيل.. قولي بقا مكان المخازن بتاعتك وتشوف لي حد هنا وغمزتله.. لو قولتلي مين بيستلم منك المخدا"رات هتشوف الباقي اي رائيك؟؟؟
ابراهيم بلع ريقه وقرب منها.. المخازن بتاعتي في مصر كله كل محافظه فيها مخزن و الي بيستلم مين راجل اميركي البضاعه بتوصل تركيا وبعدها توصل المانياا؟
عشق ضحكت بخبث.. انت واثق فيا اوي؟
ابراهيم. انتي عجباني خالص!!!!
عشق ضربته بلقلم رن في انحاء القصر: اسمع كلامي كويس اوعاا تنساا واعرف السسكك الشما*ل دي اخرتها وحشه مسكت ودانه.. اخرتها اي؟
ابراهيم: وحشه اخرتها وحشه.
عشق بعصبية عندك رباط يا خرع انت فاكر شويه الدبان الي جبتهم عشان يق"تلو مراد باشا الظابط مراد عملو حاجه ولا انت باعت علشان انا.!!!!!
ابراهيم.. كنت فاكرك قاسيه وهتغلب عليكي طلعتي قاسيه بس متغلبتش عليكي..
عشق.. يختي جميله انا هلعب البخت في وشك طلعت تجري علي المطبخ بخبث هي دي السكاك*ين ولا بلاش والله حلوين ابقاا اجبهم في جهازي..
هقضي عليكك يا نمرر؟
ابراهيم قرب منها لسه بيهجم عليها بسرعه قربت السك*ين من رقبته هاا عندك رباط ضغط هنا او اي حاجه..
ابراهيم بخوف.. لاء؟
عشق بقوة ضربته بقوة الد*م نزل من بوقه.. الي زيك عايز الحر*ق يا نمرر..
ابراهيم بخوف.. سبيني في حالي يا حراس يا حراس..
عشق.. لاء بجد ضحكتي يا راجل القصر ده مفيش فيه مخلوق نسيت انك عايز تقعد ليله حلوة تعلالي يا بيضه..
عشق طلعت الميكب من الشنطه انا هخليك سندريلا هات شفايفك دي احط عليها روج..
فجاة ابراهيم طلع مسد"س من معاه وقربه من عشق..
عشق بتمثيل الجمود.. هتعمل ايييي
ابراهيم بخبث.. شد السلاح وحطه علي دماغها؟
عشق بخوف.. لا وحياة عيالك؟
يتبععععع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
الحقني يا مراد ابن المجنونة عايز يقت"لني المسد.. س فين..
اه افتكرت في العربية اعمل اي دلوقت؟
زر الانزار الي معايا.. ضغطت علي جيب البنطلون بتاعها الزر اشتغل؟؟؟
ابراهيم بتوتر.. بلغتي عني ازي ازي انا هقت"لك رمي السلاح علي الارض وقرب منها بيخن..قها..
عشق بتشيل ايده مش قادرة ضربته في بطنه بقوة جريت علي المسد.. س ورفعته علي دماغه اقف عندك..
بتبص لاقت مراد داخل ومعاه عيسي و احمد بصتلهم بستغراب؟
عيسي ومراد مع بعض ازي..
مراد بعصبية وزعيق: سلم نفسك يا نمرر المكان كله محاصرر
عشق بتفكير.. معقول هو فعلا الظابط مراد طيب ليه اللواء عيسي كذب عليا وليه مراد عمل كده؟
احمد حط في ايد النمر الكلبشات و اخده علي العربية!!
عشق بهدوء سبتهم ومشيت؟
مراد بستغراب: عشق مالك..
عشق.. عايزة اروح عند ماما ممكن.
عيسي.. بشك: هي مالها مش عشق الي اعرفها؟
احمد.. مش عارف مالها..
عشق ركبت مع عيسي ومراد واحمد العربية.. الظاهر يا حضرة اللواء المهمة خلصت دي الفلاشه الي فيها اعترافت اماكن المخزن والمهمة التانيه انا عرفت مكان الشخص؟؟؟
مراد بلع ريقه بتوتر: اي هي المهمة التانية!!!
عشق.. مهمة حضرة اللواء عرفها كويس؟
احمد بتوتر.. مالك يا عشق!
عشق.. ماما وحشاني و عايزه اشوفها مفيش حاجه تخليك تتضحك؟
احمد.. لاء انتي لم بتخرجي من اي مهمة بتتضحكي؟
عشق ضحكت بقوة.. حلو المقلب الي دخل عليك ده!!!
احمد اتنفس ب ارتياح.. وقعتي قلبي؟
عشق.. النمر اعصابه كانت سايبه و حاول يمسك ايدي!!
مراد بغيرة.. مسك ايدك ازي..
عشق بصت لي احمد شوفت ذكائي روحت بيته وقبضت عليه لو قعدنا في المخزن كنت سقطت في القضية.
مراد نفخ بضيق.. احنا وصلنا عربية عشق يلا ننزل نروح بيتنا وبعدها نروح لي مامتك؟؟
عشق سقفت بي ايديها.. حلوة اللعبة الي حصلت دي يا حضرة الظابط مراد..
عيسي نزل من العربية: في اي يا عشق بتزعقي ليه؟
مراد بتوتر: ظابط مين؟
عشق دموعها نزلت من عنيها: انت طلعت الظابط مراد الي بدور عليه بقاا لي اسبوع هي دي المهمة يا حضرة اللواء..
مراد.. انتي كمان كذبتي عليا؟
عشق.. انا كنت بنفذ شغلي مش اكتر..
مراد.. انا كمان دي كانت مهمتي؟
عشق و مراد: حضرة اللواء انت الي عملت فينا كده؟
عيسي.. كنت عايز اثبت كفائتك انت وهي في الشغل؟
مراد مسك ايديها: عشق انا بحب وعايز تبقي مراتي..
عشق.. بس انا مش بحبك يا مراد..
يتبععععععععع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
الشرط خلص يا مراد بيه الي بابا قالك عليه ان مشاءالله عليا كل ما بيجيي ليا عريس بيطفش ولا اي يا احمد؟؟؟
احمد ابتسم: عشق مراد بيحبك!!!!!
عشق بثقه: بس انا مش بحب مراد يا احمد كان بنسبالي مجرد مهمة و معرفش عنه حاجه؟
مراد ركب العربية بسرعة ضغط علي الفرامل بقوة ومشيي بي العربية.. عشق بقرف: اخوك ازي ده فرق السماء عن الارض..
عيسي بزعيق.. عشق شوفي انتي راحه فين يلا.
عشق.. انت بتزعقلي يا راجل انت طيب يا عيسي..
عيسي.. نهارك اسود فين الالقاب..
عشق مسكت احمد من ايده بضحك.. اجري يا احمدد.
عيسي بضحك.. مراد اخد عربيتك اركبي علي سقف العربية بتاعتي..
عشق بفرحة.. بجد هتوافق؟
عيسي.. ده عقابك
عشق طلعت علي العربية وقعدت علي سقف العربية.
والله يا حضرة اللواء لو حصل ليا حاجه مش هيحصل طيب
عيسي ركب مع احمد.. براحه يا احمد عشان ميحصلش ليها حاجه؟
عشق فوق.. التاكسي الي جاي من الحمام عليه خميسه من قدام.. الخيشه في الرجال بتجيب الفقر كان عندي ديب بدلت بي مراد..
ساكسكيوزمي من الجميع أنا لا صبر و لا طولة بال ، و خُلق ماعندي .!
عيسي فجاة وقف العربية.. عشق وقعت بصريخ..
يخربيتك الحقونيي اععععع الحقنيي يا احمااا.
عشق بوجع.. فجاة اغمي عليها من شدة الوجع!
في المستشفي)
الدكتور خرج من الاوضه بهدوء: شوية جروح سطحية ورجليها اتكسرت ورقبتها في كسر بسيط..
احمد اتصل علي مراد: ايوة يا مراد عشق وقعت من علي العربية.
مراد قام وقف بخضه: بتقول اي ازي المستشفى فين؟
احمد بضحك: اهدي دي جروح بسيطة وتقريبا اخده بنج.
مراد نزل علي السلم بسرعة.. اقفل انا جاي خلاص..
عيسي دخل الاوضه عند عشق..
متسبنيش ونبي يا اخويا؟
احمد بستغراب: هي مالها؟
عشق غمزت لي احمد: انا هقول لي امك عارف علي اي..
احمد بخوف: علي اي؟
عشق بعياط: عشان انت وقعتني من علي العربية..
احمد.. انا يا عشق...
عشق بصت لي عيسي بستغراب: و ده الي كسر رجلي.
عيسي فتح عنيه بصدمة: انا كسرت رجلك مش مصدق.
عشق.. ولا انا مصدقه..
مراد وصل دخل عليهم الاوضه كانت ماسكه دماغها بصت لي الباب بهدوء قالت بخبث: بص يا مراد يا حبيبي؟
مراد ابتسم بفرحة: نعم يا قلب مراد.
عشق بتمثيل: احمد كسر رجلي يا مرادددد
مراد قرب من احمد وضربه بلقلم.. بقا انت بتكسر رجلها يا سخيف..
احمد.. والله يا مراد هي الي ركبت علي سقف العربية لسه باخد فرامل لقيتها علي الارض؟؟
عشق بصت حوليها بتوتر.. اه رجلييييي رجليييييي
يتبعععع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
مراد جري عليها بخوف: مالك يا عشق مال رجلك ان شاء الله رجلي ونت لاء؟
عشق ابتسمت بضحك: اقولك نكته صغيره بس ياريت اخرج من هنا يا مراد رجلي زهقت من البتاع الابيض ده..
رجلك الي زهقت..
ايوة المهم مره سمكة مش عارفة تخرج عارف ليه؟
قولي ليه؟
عشان ظاهرها قافششش هيهيااهيياا..
مراد بصلها بسكوت.. حضرة اللواء عيسي ممكن دواء الضغط بتاعك.. حضرة اللواء اي الي حصلكك..
عشق.. باين النكته عجبتك اقولك واحده تانيه؟
احمد بتسرع.. ياريت ياريت
مراد بصلها بتوتر.. جهز دواء الضغط بسرعه..
عشق ضحكت بخبثه.. عارف ليه القمله بتعيش في الشعر الطويل وليه مش بتعيش عند الراجل الاصلع؟
احمد؟ مش عارف..
عشق عشان في الشعر الطويل عندها سوبر ماركت ومستشفي وبيت وبتتطلع السلم عادي اما عند الاصلع كل ما تتطلع السلم بتتزحلق سنه سنه سنه سنه سنه سنه..
مراد رفع حاجبه بقرف.. يا حضرة اللواء انت فينننن؟
عيسي بشلل.. دكتور بسرعه يا احمد!!
عشق بضحك: هات الدكتور عشان يخيط..
طب والله اقولك واحده تانيه؟
مره حنفيه دمها خفيف زيي كده.. كانت بتنزل المياة نكته نكته.
عجبتك صح والله تقول الحقيقه..
واحده تانيه يا مرمر!!!!
مراد حط ايده علي بوقها بخوف.. لا وحياة طنط.
بعد مرور شهر؟؟؟؟
عشق بقت بتمشي علي رجليها بمساعده مراد ليها كل ما بيعترف
ليها بحبه بترفض.
في بيت خلود)
مين الي جاي عندنا المغرب ده عايزه انام؟؟؟.
بتفتح الباب لاقت احمد قاعد علي ركبته ومقدم ليها خاتم الخطوبة..
تقبلي تتجوزيني يا خلود..
عشق بتسرع.. الصراحه مش شايفه محن اكتر من كده يا خلود وافقي كده كده هتجيبي عيال و هتزهقي من كلمة ماما ولا
اي يا واد يا احمد؟؟؟
احمد.. احترمي شعوري قدمها شويه قوليلي يا حضية الظابط؟
عشق بقرف.. حضية.. انت الدغ طب قول ريري كده؟
احمد.. يييي يا عشق مالها!!
اي صحبه السمو مش هندخل ولا اي وافقي بقا متخفيش بابا الي هيوافق و مراد هيبقي الشاهد ونا صحبتك!!!
خلود زغرط بفرحة: موافقه يواد يا احمد..
بيضو واد بيضو واد!!
مراد بضحك.. يلا يا احمد سمعتنا بقتت في الارض؟
في ڤلة محمد "
يا عمي انا بحبها خليها توافق كفاية تعذيب بقا..
عشق بضحك.. نو نو نو انت تتطمن عليا انا اتطمن عليك غير كده احنا اخواط اخواط اخواط..
مراد وقف بقلة حيلة: بنتك محولتش تتدخلها امراض عقلية؟
محمد بضحك: معلش يا ابني هي كده كده مراتك..
مراد بص مكان الماذون والي كانت عاملاه في نفسها.. الا قوليلي يا عشق يوم ما كنتي راجعه من البيوتي سنتر الي الهباب الي علي الفستان ده!!!
عشق الست مقصوفه الرقبة.. كانت بتتكلم في حقي قال اي مش بيعيش ليا راجل ده انا كنت مواقفه بحر علي رجلي..
مراد بص علي رجليها الرفيعه.. رجل الفراخ دي وقفت بحر
عشق.. مش عجباك ولا مش عجباك؟
لا عجباني انا اقدر اتكلم انزلي كده يا عشق عايز اقولك حاجه..
عشق نزلت بعدم ثقه.. عايز اي؟
مراد قرب من ودنها بهمس.. يا ترجعي معايا بيتي ونتجوز رسمي نظمي كده كده مش هطلق بلا شرط بلا مش شرط تاني حاجه.. هاخد حقي منك لم خربشتي ايدي يوم طلع الفجر والضرب الي اخدته منك والله صعبان عليا نفسي؟
عشق ابتسمت بتوتر.. الا طبعا موافقة يا بابا ارجع معاه.
محمد.. علي بركة الله ربنا يحفظكو يا حبايبييي..
عشق.. استنو يا ولاد الا هتقلد عشق في المجتمع ده هتموت محلوقه.. محلوقه ازي مش عارفه الشكولاته بقاا..
خد يا مراد يا ابن الامبوبة يا الي امك سردينه العاميه والله لا اخد حقي منك يا ابن الحلوة كله الا حماتي..
الله يرحمها!
يحسن اليها مامتت محلوقهه..
مراد قرب منها بحب.. عشق قوليلي بحبك ❤
بحبك يا مرادي ♡.!
تمتتتتتتتتتت"