رواية في ظل الجبار كاملة جميع الفصول بقلم شهد جعفر
رواية في ظل الجبار كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة شهد حعفر رواية في ظل الجبار كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية في ظل الجبار كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية في ظل الجبار كاملة جميع الفصول
رواية في ظل الجبار كاملة جميع الفصول
الشخصيات ♡
اسد: ظابط في المخابرات عندو هيبه الجميع بيخاف منه قاسي و مش بيرحم حد
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
احمد: ظابط في المخابرات صديق اسد بيحبو جدا عندو اخت واحده هتعرف عليها بعدين
شهاب: ظابط في المخابرات صديق اسد و احمد مامته و باباه مسافرين و معندوش اخوات
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
احمد: بيكلم شهاب: القاسي فين
شهاب: الاقاسي مين.
احمد: هو فيه غيرو الاقاسي الجبار
شهاب فهم انو قصدو على اسد؛ جوه في المكتب بيراجع اوراق المهمه الجديده
احمد: لو سمعت صوت تكسير عظام ادخل الحقني😂
احمد دخل لأسد
احمد: احم اسد انا عاوزه اخد اجازه اسبوع
اسد: ببرود و نظرله نظره حاده
احمد بخوف: لا مفيش بس عاوز اشوف اختي نزلت من امريكا من شهرين و عاوز اشوفها
اسد: هاتها تترزع هنا عندنا شغل كتير و مش وقتها
احمد: تمام
مشي احمد للبيت و لما وصل
احمد: استني عندك
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
احمد: استني عندك
نطق احمد هذه الكلمه عند رأي والدته تضرب اخته ملاك بالقلم
فلاش باك
مامت احمد( منى)؛ مش معقول كده يامحمد بنتك كل اما يجيلها عريس تطلع في عيوب او تعمل فيه مقالب من بتوعها
محمد والد احمد و ملاك؛: هعمل ايه يعني ملاك عنيده جدا مستحيل حد يغصبها على حاجه
مني: ابن اختي طلب اديها و قولتله يجي بكره شوف حل مع بنت دي
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ♡
ملاك مامتها توفيت و هي صغيره و باباها اتجوز مني
نزلت ملاك من على السلم ببرود و بتكلم مني: و مين قالك اني هقابله انت هتخلي واحده زي دي تمشي كلمتها عليا يا بابا
محمد: ملاك حبيبي مينفعش اللي بتعمليه ده
ملاك مشيت للنادي و قابلة صاحبها شادي
شادي: ملوكه وحشتيني
شادي: ايه ده الجميل مدايق ليه
ملاك: بابا ماشي ورا كلام اللي اسمها منى و عاوزين يجوزوني غصب عني لا وكمان متفقه مع اختها يطلب ايدي بكره
شادي: فكك منهم المهم هتيجي عيد ميلاد مريم بكره
ملاك: اكيد هاجي
ملاك روح من النادي جهزت و راحت العيد ميلاد شربت مخدرا*ت و هما مروحين شادي هو اللي ساق و روح ملاك
تاني يوم ملاك بتقوم تجهز للعريس علشان متزعلش باباها
نزلت ملاك ببرود من على السلم و بتقول للعريس ………
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ملاك نزلت للعريس
ملاك ببرود : انت بقا بتشتغل
العريس : لسه بدرس
ملاك: و هتصرف عليا منين و هتعرف تعيشني في المستوى اللي انا عايشه فيه
مامت العريس: طبعا طبعا ابراهيم ابني بيصرف من فلوس ابوه
ملاك ببرود: محدش وجهلك كلام
محمد والد ملاك: ملاك عيب كده
العريس مشي هو و مامته
مني : انتي بنت قليلة الادب
ملاك: والله لو في حد قليل الادب يبقا انتي
مني بترفع ايديها تضرب ملاك بالقلم احمد دخل
احمد: استني عندك
مني : انت جيت تعاله شوف عمايل اختك
ملاك جريت عليه
ملاك بعياط: شايف يا احمد البهدله اللي انا فيها
احمد حضنها و طبطب عليها : خلاص يا قلب احمد روحي لمي هدومك و تعالي معايا نتمشى على الكرنيش
ملاك بفرحة: بجد يا احمد
احمد: ايوه يا قلب احمد
محمد: هتروحو فين
احمد: هاخدها معايا نتمشى و هوديها لعمتي سمر لان شقتها جنب الشغل و هقدر اطمن عليها
مني: خلي بالك على نفسك يا حبيبي
ملاك نزلت في الوقت ده و مشيو و راحو قعدو على الكرنيش
و بالصدفه قابلو شهاب و اسد
شهاب: احمد اهو معاه بنت
اسد و شهاب راحو لأحمد
احمد شافهم و قام سلم عليهم و ملاك لسه قاعده و مديالهم ضهرها
اسد بقرف: …………
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
اسد بقرف و بيكلم احمد: مين المنكوشه اللي معاك دي
فعلا ملاك كان شعرها هايش من الهواء
ملاك لفت وشها لاسد: هو الكلام ده ليا انا
اسد: اه ليكي هعملي أيه يعني
ملاك بعصبيه: والله انت بني ادم قليل الزوق و حيوان
اسد خرج المسد*س على رأس ملاك
احمد بصوت واطي: وقعتي و محدش سمى عليكي يختي
ملاك ببرود : لو انت راجل اعملها ده انا احبسك
احمد ادخل و وقف قدام اخته: اسد اهدى دي اختي
اسد: نزل المسد*س و اخد شهاب و مشي
شهاب: يخربيتك كنت هتموت البنت
اسد تستاهل انا كنت عاوز اجيبها من شعرها بس مش عاوز اوسخ ايدي انا مش عارف احمد سايبها تمشي بلبس ده ازاي
شهاب: صراحه البنت بطل
اسد ضربه في بطنه
شهاب: ايه يا عم خلاص
عند احمد و ملاك
ملاك متعصبه جدا و بتفكر ازاي تجيب حقها من اسد
و اسد برضو متعصب و بيفكر ازاي يعاقب المجنونه دي على اللي عملته ايوه ده اسد السيوفي اللي كل البنات تتمنى منه نظره ازاي واحده زي دي تشتمه
ملاك بتكلم احمد: مين المتخلف دي
احمد: اخرصي يخربيتك ده اسد السيوفي
ملاك ببرود: مين يعني اسد السيوفي
احمد: ده اللي مبيرحمش و انتي شوفتي و على فكره هو معنديش مانع يقتلـ*ك هنا
ملاك: الشخص اللي بالشكل ده مريض
احمد راح هو ملاك بيت عمته سمر لانه قريب من شغل احمد و هيعرف يطمن عليها
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
سمر…☆ تبلغ من العمر ٤٨ عام جميله بالرغم من كبر سنها زوجها متوفي من اربع سنوات عندها بنت واحده و هي مريم
مريم …☆ تبلغ من العمر ١٨ عام وارثه الجمال من والدتها في كلية فنون جميله و هي رقيقه جدا
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
احمد بيسلم على سمر: اهلا يا عمتو
سمر: تعالو اتفضلو
احمد: لا انا عندي شغل خلي بالك على ملاك
سمر: طبعا طبعا دي في عنيا
احمد راح الشغل و كان خايف من اسد جدا شاف شهاب
شهاب: عندنا مهمه جديده تجار اعضاء و بياخدو الجثـ*ث يهربو فيها اثار و ممنوعات
احمد: انا داخل لاسد
شهاب: منصحكش لانه نويلك على نيه سوده
احمد: يا اسكت انا جاي مرعوبه بترعبني اكتر
شهاب: جرب حظك انا مش حايشك
احمد دخل المكتب لاسد
اسد بنظره قتاله: اطلع بره هراجع اوراق المهمه و هفهمكم بعدها
احمد: حاضر
نروح لاسد في التلفون
اسد بيكلم واحد في التلفون: جيبتلي معلومات عن العصابه
المجهول: ايوه اللي اعرفه انه خاطفين تلت بنات امبارح من السوبر ماركت و كمان هو مش بيخطف من مصر بس هو بيخطف من دول تانيه العصابه مكونه ٤١فرد متقسمين في دول كتير علشان يخطفو البنات و الزعيم بتاعهم موجود في مصر حاليا
اسد قفل في وشه بدون كلام
عند سمر و مريم و ملاك
سمر بتكلم البنات: انا نازله السوبر ماركت تيجو معايا
ملاك: ايوه يا ريت
مريم: انا موافقه
ملاك و سمر لبسو و راحو السوبر ماركت
و فاجأه ملاك شافت ………😮
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
شافت ملاك بنوته صغيره بشد بنطلونها
نزلت ملاك لمستواها
ما
ملاك: فين ماما قمر
البنوته معنديش ماما
ملاك: يروحي تعالي اجبلك حلويات
اخدت البنت وراحت لعمتها سمر
سمر: مين دي يا ملاك
ملاك: دي بنوته صغيره معندهاش ام زيي صعبة عليا اخدتها و بفكر اتبناها
سمر: انتي بتفهمي ازاي
ملاك: ليه
سمر تلاقي باباها قالب عليها الدنيا روحي سلميها للامن
ليلى مامت اسد و بسنت اخت اسد و اسد كانو المكان
ليلى: سبحان الله اللي يشوف طريقة لبسها ميشوفش حنيتها على البنت الصغيره
بسنت: ربنا يهديها
الامن اتصل على والد البنت و اخدها
مشيت ملاك
ملاك اتخبطت في حاجه كبيره و كانت هتقع فجأه حست بإيد على وسطها
بتبص شافت اسد: انت تاني سيبني يا حيوان
سابها و وقعت على الارض
ملاك: اههه انسان غبي
اسد: مفيش اغبى منك و بعدين انتي اللي قولتي سيبني و نزل لمستواها و مسكها من شعرها لسانك ده لو طول عليا تاني هقتلك فاهمه يا سحليه
ملاك: اهه سيب شعري يا متخلف انت
اسد مسكها اجمد و زود من قسوته عليا لحد اما صرخت
اسد: قولت لسانك ميطولش
ملاك: بقولك سيبني هبلغ البوليس
اسد سابها؛ بلغي الاقسام عندك كتير بس انا خط احمر
مريم: مش ده صوت ملاك
سمر: ايوه تعالي نشوف مالها
راحو لملاك
مريم: ملاك مالك
ملاك: مفيش اتزحلقت بس
قربت منها بسنت اخت اسد: انتي كويسه
ملاك: اه
اسد راح لمامته اللي بعيد عنهم
اسد: خلصتي
جات ملاك تشتري حاجه من جنب مامته
ليلى: تعاله يا اسد سلم على ملاك
ملاك: انتي تعرفي الهمجي ده
ليلى: ايه ده انت تعرفو بعض
اسد: معرفه سوده
ليلى متزعليش هو كده
في مكان تاني راجل في الصعيد بيقول …………💕💕
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
و في مكان تاني راجل كبير في الصعيد
حمدي عم اسد بس هو مش بيحبو؛ عاوزك تعرفلي كل حاجه عن ابن اخويا
خالد ابنه: و ده عايزه ليه
حمدي: ملكش دعوه نفذ و بس
خالد: حاضر انا نازل اسكندريه
حمدي: ملكش دعوه ببنت عمك فاهم لو عارفت انك كلمتها هزعلك البت حلوه خساره فيك ؛ قصده على بسنت لان عارف ان ابنه بيحبها
خالد: حاضر مليش دعوه بيها قام جهز شنطته و مشي
عند مريم و ملاك مريم دخلت الاوضه لوحدها و ملاك في المطبخ و سمر لسه في السوبر ماركت مريم دخلت الاوضه شافت شهاب صاحب اسد
مريم: انتاا
شهاب: ايه شوفتي عفريت
مريم: انت دخلت هنا ازاي
شهاب: شكلك نسيتي اني ظابط وادخل في الحته اللي انا عاوزها في الوقت اللي انا عاوزه
مريم: عايز ايه يا شهاب
شهاب بصوت حاد: كنتي فين يا هانم
مريم: ملكش دعوه و اتفضل امشي قبل ما حد يشوفك
شهاب مسك ايديها جامد: شكلك نسيني اللي بينا
مريم: زقت ايدو مفيش حاجه بينا انت هتستعبط
شهاب: بقولك ايه متختبريش صبري انا زهقت و مش هستحمل اكتر من كده
مريم: يووه كمان مره قولتلك لا يعني لا ابعد عني بقا
شهاب: انا صبرت عليكي كتير بس انتي اللي جبتيه لنفسك استحملي اللي هيحصلك
مريم: مش خايفه منك و اتفضل امشي قبل ما حد يشوفك
شهاب: ماشي يا بت الشناوي و سابها و نط من الشباك
مريم: ايه اللي انا عملته ده ربنا يستر
و في مكان تاني عند محمد و مني
منى: انا فكرت في حل
محمد: ايه هو
منى: ملاك محدش هيعرف يمشي عليها كلمه عاوزه واحد من الصعيد يحكمها و يربيها
محمد: دي لو جوزناها من الصعيد هتربي جوزها و الصعيد كلها
منى: اسمع مني رجالة الصعيد دمهم حامي
محمد سكت شويه و اتصل على احمد
محمد: الوو يا احمد
احمد: الوو يا بابا حضرتك كويس
محمد: ايوه الحمد لله
احمد: حضرتك متصل ليه عاوز حاجه
محمد قاله على كلام منى
احمد فكر شويه و افتكر ان اسد من الصعيد؛ تعرفو تيجو اسكندريه
محمد: ليه
احمد: انا عندي واحد صاحبي بيدور على عروسه و هو من الصعيد بس عايش في الاسكندريه بسبب مشاكل مع اهل ابوه و شغله
محمد بفرحه: طيب كلمه و قولي رأيه
احمد قفل مع باباه و بيفكر ازاي يقنع اخته و ازاي يقنع اسد
احمد اتصل بأسد:
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ملاك بصدمه: اسد صاحبك
احمد: ايوه هو طالب ايدك
ملاك بإستهذاء: هو فيه ايه يا جماعه ما كل واحد يخليه في ايده ليه الطمع ده
احمد: ملاك انا مش بهزر ده بجد
ملاك: مش موافقه
احمد: ليه
ملاك ده عصبي جدا مش هستحمله و مش هيستحملني
احمد: بس انتي اللي لسانك طويل و بعدين افتكري اللي عمله فيكي عند الكرنيش
احمد قالها كده علشان عارف ان اخته عنيده و عاوزه تاخد حقها من اسد؛ ملاك سكتت شويه
ملاك: انا موافقه
احمد ابتسم و خرج من الاوضه
اتصل على محمد
محمد: ايوه عملت ايه
احمد: ملاك و اسد موافقين
محمد: هو اسمه اسد
احمد: ايوه هو كويس جدا بس عصبي شويه تعرفو تيجو الاسكندريه بكره الصبح
محمد: ايوه نيجي عند عمتك
احمد: ايوه
محمد: تمام الساعه 2 الضهر هنكون عند عمتك
احمد قفل مع محمد تاني يوم محمد و مني راحو لسمر
جات الساعه سبعه و ملاك بتجهز و البيت كله متوتر وصل اسد
سمر: يلا بينا الضيوف وصلو
مريم نزلت و لسه هتقعد شافت شهاب في وسطهم
مريم: يا نهار اسود
شهاب ابتسملها بخبث؛ ملاك قعدت قدام اسد بتحدي و غرور
محمد: اهلا بيكو ده شرف لينا تكونو عاوزين بنتي
ليلى: ده ملاك عسوله خالص ده شرف ليا انا تكون مرات ابني
اسد: ندخل في المهم اذا كانت العروسه موافقه يبقا خطوبه و كتب كتاب علطول
ملاك: يبقا فرح بالمرا
محمد: يابنتي ما انت كده كده هتتجوزو ايه لزمته التاجيل
ليلى: انا معاه و يبقا الفرح بعد الخطوبه بإسبوعين
محمد: نقرأ الفاتحه بقا
سمر: نقرا فاتحة احمد و مريم بالمرا
شهاب: مريم مين! 😳
سمر: مريم بنتي اللي قاعده قصادك
شهاب: عارفها عز المعرفه
احمد: عارفها منين
شهاب: اتقابلنا كام مره قبل كده؛ بصلها بصه رعبتها
بسنت اخت اسد: لحظه انتي مريم الشناوي صح
مريم بتوتر: ايوه
مريم بصوت واطي: يبقا اللي سمعته صح
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ملاك بصدمه: اسد صاحبك
احمد: ايوه هو طالب ايدك
ملاك بإستهذاء: هو فيه ايه يا جماعه ما كل واحد يخليه في ايده ليه الطمع ده
احمد: ملاك انا مش بهزر ده بجد
ملاك: مش موافقه
احمد: ليه
ملاك ده عصبي جدا مش هستحمله و مش هيستحملني
احمد: بس انتي اللي لسانك طويل و بعدين افتكري اللي عمله فيكي عند الكرنيش
احمد قالها كده علشان عارف ان اخته عنيده و عاوزه تاخد حقها من اسد؛ ملاك سكتت شويه
ملاك: انا موافقه
احمد ابتسم و خرج من الاوضه
اتصل على محمد
محمد: ايوه عملت ايه
احمد: ملاك و اسد موافقين
محمد: هو اسمه اسد
احمد: ايوه هو كويس جدا بس عصبي شويه تعرفو تيجو الاسكندريه بكره الصبح
محمد: ايوه نيجي عند عمتك
احمد: ايوه
محمد: تمام الساعه 2 الضهر هنكون عند عمتك
احمد قفل مع محمد تاني يوم محمد و مني راحو لسمر
جات الساعه سبعه و ملاك بتجهز و البيت كله متوتر وصل اسد
سمر: يلا بينا الضيوف وصلو
مريم نزلت و لسه هتقعد شافت شهاب في وسطهم
مريم: يا نهار اسود
شهاب ابتسملها بخبث؛ ملاك قعدت قدام اسد بتحدي و غرور
محمد: اهلا بيكو ده شرف لينا تكونو عاوزين بنتي
ليلى: ده ملاك عسوله خالص ده شرف ليا انا تكون مرات ابني
اسد: ندخل في المهم اذا كانت العروسه موافقه يبقا خطوبه و كتب كتاب علطول
ملاك: يبقا فرح بالمرا
اسد بيتفزها: ومالو خير البر عاجله
ملاك: ايه ده هو انت واخدني من الشارع
محمد: يابنتي ما انت كده كده هتتجوزو ايه لزمته التاجيل
ليلى: انا معاه و يبقا الفرح بعد الخطوبه بإسبوعين
محمد: نقرأ الفاتحه بقا
سمر: نقرا فاتحة احمد و مريم بالمرا
شهاب: مريم مين! 😳
سمر: مريم بنتي اللي قاعده قصادك
شهاب: عارفها عز المعرفه
احمد: عارفها منين
شهاب: اتقابلنا كام مره قبل كده؛ بصلها بصه رعبتها
بسنت اخت اسد: لحظه انتي مريم الشناوي صح
مريم بتوتر: ايوه
مريم بصوت واطي: يبقا اللي سمعته صح
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ملاك: تقولي على نقطة ضعف اسد
احمد: ملوش 😂
ملاك: ازاي يعني هو مش بني ادم 🙄
احمد: اه بس معندوش حتى امه و اختو مش نقطة ضعفو
ملاك: غوور مش هساعدك 😏
و سابتو و طلعت
احمد في سره: بعد الجواز هتتربي يا ملاك لا و مش اي تربيه دي تربية اسد السيوفي
عند مريم و شهاب
مريم: بسنت 😳
بسنت: ايه مالك شوفتي عفريت
شهاب: ايوه مريم مراتي شرعي
بسنت: ايو سمعتك قبل كده بتكلم مامتك و بتقولها انك اتجوزتها
مريم: كان غصب عني والله هو اللي خطفني و اتجوزني 😭😣
بسنت: انت خطفتها يا شهاب؟ 😳
شهاب: اعمل ايه كل ما اقولها تقولي اصبر و استنى و انا صبرت كتير😣
بسنت: و مش خايف من كلام النااس على سمعتها
شهاب: انا لو مش خايف على سمعتها كنت قولت للناس كلها انها مراتي و مقربتلهاش والله
بسنت: طب و هتعملو ايه
مريم: طلقني يا شهاب احنا مفيش بينا حاجه
شهاب: بتحلمي قدامك يومين لو مقولتيش للكل انك مراتي هقول انا
بسنت: حرام عليك
شهاب: ملكيش دعوه انتي متدخليش بيني و بين مراتي
مريم: حرام عليك يا شهاب انا مش هعرف اقول لماما اني متجوزه من وراها ارجوك بلاش يا شهاب 😭😭
شهاب: خلاص مش هتقدملك و هتوافقي غصب عنك😒
مريم: و احمد
شهاب: مشكلتك مش مشكلتي
بسنت: تعالي يا بنتي نمشي ده شكلو اتجنن
مريم: منك لله 😭
شهاب: ادعي لبكره انتي بتاعتي غصب عنك 😏😒
تاني يوم
دخلت مريم لملاك
مريم: اسد وصل
ملاك: و انا اعملو ايه
مريم: بيقولك انجوزي
ملاك: قوليله يصبر هو فيه حد اصلا يجيب الشبكه الصبح
مريم: مش علشان تجهزو و تجيبو حاجات الفرح
ملاك: و فرحك انتي كمان ولا هتروح لحبيب القلب
مريم بصدمه😳😳