رواية شرطي وحلاوة العمر كاملة جميع الفصول بقلم دعاء تهامي
رواية شرطي وحلاوة العمر كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دعاء تهامي رواية شرطي وحلاوة العمر كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية شرطي وحلاوة العمر كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية شرطي وحلاوة العمر كاملة جميع الفصول
رواية شرطي وحلاوة العمر كاملة جميع الفصول
ادخلي يا زفته من البلكونه
=انا واقفة مليش دعوه بحد يا ماما
يا واد يا ابن ام لطفي
🙂نعم
=لحق امك بتنور وتطفي 😹😹😹
_ايه اللي انتي بتقوليه للولد ده حقك عليا يا بني دي عيله متعرفش حاجة
🙂ولا يهمك يا خالتي سماح عشان خاطرك انتي بس عن اذنك
سماح: ربنا يخليك يا بني
=مين دي اللي عيلة يا ماما وبعدين انا غلط في اي مش لما النور بيقطع كلو بيروح عند ام لطفي
سماح: اسكتي يخرب بيتك ادخلي جوا
=ماما هاتي اجيب مصاصة 🍭
سماح: مصاصة بصي لنفسك في المراية كده
=😘قمر يا خواتي هاتي بقاا
سماح: عوض عليا عوض الصابرين يارب
=في اي يا مرات ابويا هو انا بقولك اي انا بقولك عايزة مصاصة فيها حاجه دي
سماح: نفسي افهم انتي في دماغك اي مفيش عقل ابدا
=😹😹😹😹في شيشة تفاح تخلي الواحد مرتاح
سماح: مسكت سلا. ح الام المصرية وهيا جريت من قدامها
=مش هتاخر هجيب المصاصة واطلع 😹😹ومجاش فيا
سماح: اه ياربي علي الابتلاه ده
نزلت السوبر ماركت اللي علي اول الشارع عشان تجيب مصاصة
=🍭عايزة مصاصة فراولة
_فين ابنك يا بنتي
=ابن مين يا عموو
_مش هتاخدي المصاصة لابنك
=لا يعمو دي ليا اناا
_انتي كلك
=لا نصي هههههههه 😂😂ينفع جرايه يا عموو فيها اي يعني لما اكل مصاصة الدنيا هتخر،،، ب يعني
_انتي بتدرسي يا بنتي
=معايا بطاقة صدقني مش عايزه اطلع واحده
_لا وكمان مجنونه مشاء الله
=طب امسك خمسة جنيه اهي وعايزة مصاصة خليني امشي
_ امسكي المصاصة اهي وامسكي باقي الفلوس
=بس دول اتنين جنية بس
_هيا بتلاته جنية
=نعمممم هيا بتنين بس انا عايزة الجنية التاني
_مش معايا فكة يبقا ليكي
=عيب عليك يا عموو لما تبقا في السن ده ويطلع منك كل ده عشان شايفني طيبه عايز تضحك عليا في الجنية
_😳يا حول الله يارب امسكي الخمسة جنية اهي انا مش عايز منك فلوس
=عشان تطلع انت الطيب وانا الشر. يرة لا انت تاخد فلوسك وانا اخد فلوسي
_دانتي صداع
=😂😂😂اشربلي برشام سلاموز يا عموو هههههههه
طلعت من السوبر ماركت وماشية تاكل في المصاصة كان في عربية هتخب،،، طها
=اعااااااا يا ماما
_انتي بخير يا انسة
=بخير اي دانا عضامي كلها اتكسرت من الوقعة
_ما انتي واقفة علي رجليكي اهو
=ده بجد استنه هنا هو انت تعرف اي اللي وجعني ولا انا ولا عشان تنفد بعملتك
_وانا عملت اي يا بت انتي
=بت لما تبتك متقولش يا بت
_انتي مجنونه صح
=جن يلبسك يا بعيد
_اتعصب وعلا صوتوا عليها اظبطي كده في اي ياريت العربية كانت خبط،، ك
=🥺منك لله يا بعيد انا هشتكي عليك
_اشتكي تيجي اروح معاكي القسم
=😒تعالي يلا
_اركبي يالا
=يا خالتي ام لطفي لو ماما سالت عليا قوليلها خمسة وجاية
😒وانت يا استاذ، قدامي يالا
يتبع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
😒استنه يا استاذ انت
_خير في ايه
=هو محدش علمك ان السيدات اولا
_اديكي قولتي السيدات مش الاطفال
=نعمم يا روح امك
_انتي قولتي اي يا بت
=بكح
مسكها من هدومها زي الحر،، امي طب قدامي وعدي يومك هااا
=برستيجي بااظ يا جدع انتي سيبني
_ادخلي قدامي وانتي ساكته
=وانت متعصب عليا ليه كده يعني غلطان وو. قح كمان
~مساء الخير يا زين باشا
زين: مساء النور
=هو بيكلمك انت يا بارد عشان ترد
زين: اه
=😳😳هو انت طلعت ظابط
زين: ايوه ادخلي قدامي المكتب واخرسي
=😒انت عايز تضحك عليا وطلعني انا غلطانه لا مش هدخل
زين: يا عسكري
=خلاص هدخل يا صلاح
زين: مساء الخير يا باشا
الظابط: مساء النور يا زين خير في حاجه
زين: اسال الاستاذه دي
الظابط: اتفضلي يا انسة استريحي
_شايف الذوق مش زيك
الظابط: هههههههه كنتي جاية عندنا ليه
_اهي 🥹اهي شوف يا باشا الاستاذ ده كسرلي عضامي بالعربية
زين: كدا. به انا ملمستهاش
_اهي شوف بيكدبني قدامك انا عايزة تعويض
زين: تعويض اي
_المثاثة تعتي وقعت وكمان الفلوس عايزهم وانا هتنازل
الظابط: مصاصة لا دانتي مجنونة بجد
_هههههه انا عاقلة جدا. صدقني
الظابط: واضح يا بنتي
_قولي يا حضرة الظبوطه انت متجوز
الظابط: اه متجوز ولو مراتي سمعتك بتقولي ليا كده مش هيحصل خير
_😂هههههههه بتغير يا بطة بس بصراحه حقها يا حضرة الظبوطه
الظابط: انتي مش بتفصلي
_لا بشحن نيهاهاها 😂
الظابط: زين خدها وهاتلها مصاصة وخليها تروح عشان اهلها اكيد مستنيينها
_هارا اسود مرات ابويا هتمو. تني اقصد ماما
الظابط: لا دانتي مجنونة رسمي
_والقمر باسمي 😉باي يا ظبوطه يا قمر انت وانت يا استاذ تعالي هاتلي المصاصة ووصلني البيت
زين: نعم
_شوف يا حضرة الظبوطه مش الشرطه في خدمه الشعب يرضيك تسيب طفلة بريئه تمشي في الشارع لوحدها
الظابط: لا طبعا وصلها يا زين
زين: تحت امرك يا باشا قدامي
جبلها مصاص وشكولاته كتير وادهاملها
_انت طلعت ظبوطه جدع اهو
زين: مش عايز اسمع صوتك لحد مانوصل انتي سامعه
_ما اقدرش اوعدك
زين: انتي اسمك اي
_اسمي هدوء
زين: 😂😂😂وده من اي اسمك مش لايق عليكي خالص
هدوء: مرات ابويا ربنا يسامحها بقاا
زين: مخطوبة
هدوء: لا بس لما شوفتك قولت افكر
زين: هو انا بطلب ايدك
هدوء: وانت تطلب ايدي تعمل بيها اي
زين: اقصد بتقدم ليكي
هدوء: لا ارجع خطوتين 😂😂😂
زين: انا غلطان اني بتكلم معاكي
هدوء: ايوه حصل انت غلطان بتكلمني ليه
زين: يا صبر ايوب انزلي وصلنا الشارع
هدوء: متشكر يا ابو صلاح وامسك الشكولاته دي ليك
زين: ليا مش انا اللي جيبها
هدوء: 😂لا ما هما بقو بتوعي ودي عشان التوصيله سلامووز
زين: مجنونة مشي زين بالعربية وهيا كمان مشيت في الشارع
هدوء: ازيك يا ام لطفي 😂😂😂
_الحمدلله يا بنتي مش هتبطلي اللي بتعمليه ده
هدوء: 😉هو انا بعمل حاجه يا خالتوو
_كل اما تشوفي الواد تقولي ليه الحق امك بتنور وتطفي
هدوء: 😂😂😂طب يا خالتو انا غلط في اي مش لما النور بيقطع كله الناس بتيجي عندك
_عشان عندنا مولد كهرباء
هدوء: 😂طب انا غلط
_ربنا يهديكي يا بنتي اطلع امك سالت عليكي
هدوء: دانا الهدوء كله باي يا خالتو يا قمر
طلع عند بابا الشقة بتاعتهم وخبطت علي الباب اول ما مامتها فتحت ليها
هدوء: 🥹الحقيني يا ماما في واحد خبط،، ني بالعربية
_طالعة زي القردة علي السلم ودلوقتي جاية تعيطي
هدوء: انتي امي انتي انا حاسه انك مش امي بدال متقولي الف سلامه عليكي وتدخلي المطبخ تعملي ليا فرخة
_الفراخ غالية يختي اتنيلي ادخلي
هدوء: طب انا. كنت سابيه شكولاته في التلاجة راحت فين
_ومين اللي كان في المطبخ باليل وبياكل من التلاجة
هدوء: او ماي قاد
_امك جات
هدوء: 😂😂ما انتي جامده اهو يا ماما
_حسبي الله ونعم الوكيل فيكي وفي اليوم اللي شوفتك فيه
هدوء: وسعي كده يا نبع الحنان انا زعلانه منك ومش هكلمك ولما تعملي اكل اندهي عليا
_يارب انا عملت اي في دنيتي عشان تديني الابتلاه ده يارب ريحني منها وجوزها عشان ارتاح
هدوء: قاعده علي قلبك يا مرات ابوي
يتبع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ماماااااا
سماح: في اي يابت علي الصبح كده
هدوء: 😂كنت بجرب صوتي
سماح: منك لله يا بعيدة وقفتي قلبي
هدوء: الف سلامه عليكي ي سوسو يا قمر انتي
سماح: مفيش احترام ابدا
هدوء: واي يعني لما ادلع ماما القمر شوية
سماح: ادخلي في الموضوع علي طول
هدوء: دايما قفشاني هههههههه
سماح: ما الرقة دي يبقا في حاجه قولي في ايه
هدوء: كنت عايزة انزل ارسم
سماح: بس باباكي قال لا
هدوء: عشان خاطري يا ماما مش هتاخر
سماح: مليش دعوه باباكي جوه وقوليله
هدوء: كده يا نبع الحنان بتبعيني 🥹
سماح: الشويتين دول خليهم لما تقولي لابوكي
هدوء: 😎هيوافق بس انتي جهزيلي هدومي
بابي حبيبي وحشني
الاب: هههههههه وانتي يا بكاشه
هدوء: مش بشوفك يعني
الاب: انتي اللي بتنامي بدري
هدوء: المهم انت واحشني اوي
الاب: مفيش خروج يا هدوء
هدوء: عشان خاطري يا بابا انت عارف اني بحب الرسم اوي
الاب: لا يعني لا
هدوء: قلبي هروح دلوقتي
الاب: 😂هههههههه بردو
هدوء: هههههههه اه انت عارف انا بنت بابا
الاب: 😂😂😂ماشي روحي
هدوء: تعالي يا ماما شوفي بابا بيقولي يا روحي
الاب: امتي الكلام ده
هدوء: هههههههه دلوقتي
الاب: بلاها خروج
هدوء: هههههههه خلاص يا صلاح انا ماشيه ميلة باسته من خده ومشيت
هدوء: ماما انا هخرج بابا وافق
سماح: هو انتي بتقنعيه ازاي
هدوء: ده بابا حبيبي هههههههه
سماح: خدي بالك من نفسك ومتتاخريش
هدوء: 😳😳انتي ماما
سماح: نزلت مسكت ابو وردة دلوقتي هوريكي انا ماما ولا لا
هدوء: 😂😂لا وعلي اي بس اي الحنيه دي
سماح: تصدقي انا غلطانة
هدوء: لا يا ماما يا عسل انتي انا بهزر معاكي باي
طلعت هدوء واخدت ادوات الرسم معاها وصلت عند البحر وحطت ادوتها وابتدت ترسم الناس اللي بتصيد والعصافير قعدت ترسم لحد ما الشمس قربت تغرب
هدوء: الهوي الليل جي انا اتاخرت اوي
_ما لسه بدري يا قمر
سابته ومشيت من غير مترد عليه
_براحه علي الارض مش بتاعتنا
هدوء: ما تحترم نفسك يا جدع انتي اي قلة الذوق دي
_القطة طلعت بتخرش اهي
هدوء: وبع*ض كمان
_اووو بردو قمر
هدوء: شكلك مش هتجيبها لبر
_تؤتؤ وريني هتعملي اي
هدوء: بس كده عيوني رفعت ايدها وضر*بته بالقلم ولقيت عصايه في الارض مسكتها ونزلت ضر*ب فين
هدوء: تحب تشوف تاني ولا كفايه كده لو انت مفكر ان البنات ضعيفة تبقا غلطان مفيش فرق بين بنت وولد بتعرف امتي تبقا زي الراجل وامتي تظهر انوثتها عمرك متفكر انها ضعيفة
~اي اللي بيحصل هنا
_ارحمني يا باشا من المفتر*ية دي
هدوء: انا معملتش حاجه هو السبب في كل حاجه انا كنت ماشيه وهو قعدت يضا*يقني
~قدامي انت وهيا
هدوء: بس انا هاجي ليه
~عشان تمضي علي المحضر
هدوء: اذا كان كده ماشي
وصلوا القسم ودخلوا جوا عند الظابط
~اتفضل يا باشا دول كانوا بيتخا*نقوا علي الرصيف
دخلهم واتفضل انت
زين: هو انتي
هدوء: هههههههه ما هو يوم باين من اوله
زين: عجبك القسم اوي كل شويه تيجي هنا
هدوء: شوف يا استاذ انت انا كنت ماشية وهو قعد يرخم عليا
زين: انا مش عارف انتي اللي بتروحي للمشاكل ولا هيا اللي بتجيكي
هدوء: ننا اش بعمل حاجه ننا ملاك
زين: واضح اوي
هدوء: طب مطلوب مني اي عشان الوقت اتاخر
زين: امضي علي المحضر ده وانت يا عسكري خد الاستاذ ده يشرفنا شويه
هدوء: 😂😂تعال وصلني الوقت اتاخر
زين: نعم
هدوء: بدال متقولي والله ما انتي ماشيه غير لما اروحك
زين: قدامي
هدوء: طب امسك الادوات دي معايا
زين: كمان
هدوء: ربنا بيحبك عشان اتعرفت عليا صدقني
زين: بجد
هدوء: هو انت متعرفش ان الله اذا احب عبد ابتلاه
زين: هههههههه 😂طب اركبي
ركبت وصلها البيت ومشي وهيا طلعت وحكت لمامتها كل اللي حصل
سماح: نفسي مره تطلعي من البيت وترجعي من غير مشا*كل
هدوء: ماما انا عايزة اكل
سماح: نفسي افهم بتوديه فين
هدوء: هههههههه 😂في كرشي يا ماما يعني فين
سماح: كرشك هو فين ده تعالي كلي واسكتي
هدوء: الاه يا ماما محشي 😂
سماح: ياريت بتركزي في حياتك زي الاكل كده كان اسمك بقا في حتي تاني
هدوء: طب اسمعي الجملة دي يا ماما هه
سماح: قولي
هدوء: 😎مع احترامي ل مجدي يعقوب انا علاج لكل القلوب هههههههه شكرا شكرا
سماح: دواء الضغط فين
هدوء: الهوي يا ماما انتي عندك الضغط من امتي
سماح: من ساعة ما انتي اتكلمتي
هدوء: 😂😂تصبحي على خير يا ماما انا تعبانه وعايزة انام
سماح: تقولي علي فاؤ يعض*ك في رجلك
هدوء: متشكره يا نبع الحنان
يتبع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
سماح: هدوء بت يا هدوء
هدوء: نعم يا ماما
سماح: تعالي ساعديني بدال مانتي قاعده في اوضتك كده
هدوء: مين قالك اني قاعده
سماح: بتعملي اي يعني
هدوء: باكل يا ماما هو الواحد ميعرفش ياكل في البيت ده
سماح: تعالي امسكي معايا الانتريه عشان ننضف مكانوا
هدوء: حاضر يا ماما جايه اهو
سماح: امسكي كويس
هدوء: اهو يا ماما
اعااااااااا الحقي يا ماما هيعض*ني اعاااااا كانت بتزعق وتطنطط
سماح: في اي يا بت المجنونة
هدوء: سحليه يا ماما ورا الانتريه في سحليه
سماح: منك لله يا بعيدة هتعملك انزلي من علي التربيز وتعالي
هدوء: لا لا لا لازم تمشيها الاول وانا هنزل غير كده انا هدخل اوضتي واسيبك لوحدك
سماح: وامشيها ازاي دي
هدوء: معرفش يا ماما انا خايفة اوي امسكي المكنسه اهي
سماح: هاتي اما نشوف اخرتها بصت ورا الانتريه ملقيتش في اي حاجه مفيش حاجه انتي خايفه علي الفاضي
هدوء: بجد يا ماما بس انا شفتها هناا
سماح: يمكن مشت انزلي امسكي معايا
هدوء: بس انا خايفه تكون لسه موجوده
نزلت من علي التربيزة وهيا خايفة ابتدت تنضف مع مامتها وبعدها اخدت الميه وطلعت البلكونه بصت من البلكونه ملقتش حد كبت المية ولسه هتدخل لقت واحد بيزعق باعلي صوتوا
_انتي مش بتشوفي
هدوء: انت جيت منين هو انت دايما بتطلع في وشي كده
زين: يعني انا اللي غلطان كمان
هدوء: 😂😂😂😂هموووو*ت شكلك يفطس ضحك اسفة انا مش شفتك ممكن تطلع فوق عشان تغير هدومك
طلع زين وهيا فتحت الباب وكانت مستنياه علي السلاليم
هدوء: هههههههه 😂اسفه بجد مش قادره امسك نفسي من الضحك
زين: هيا ميت اي دي رحتها وحشه اوي
هدوء: هههههههه 😂كنت بمسح بيها البيت
سماح: مين ده يا هدوء
زين: ازي حضرتك يا طنط
سماح: هههههههه اي اللي عمل فيك كده
هدوء: 😎😎انا اقصد من غير قصد
سماح: اتفضل يابني الحمام علي ايدك اليمين وهجبلك هدوم غير
عده وقت وزين خرج من الحمام كان لابس هدوم ابو هدوء
هدوء: 😂😂😂😂😂هموووو*ت الهدوم هتاخد منك حتي
سماح: اتملي شويه ثواني يابني هغسلهم ليك
زين: هتعبك معايا يا طنط
سماح: لا ابدا يا بني انت زي هدوء بنتي
هدوء: صحيح يا حضرة الظبوطه كنت جاي هنا ليه
زين: عشان اشوفك اقصد يعني كان عندي شغل
هدوء: اه قولتلي كده 😂😂اصل فكرتك جاي تطلب ايدي
زين: مين قالك اني جاي اعمل كده
هدوء: ده بجد انا بهزر
زين: وانا كمان بهزر هه هو باباكي فين
هدوء: بابا في الشغل تقريبا معاد وصوله دلوقتي اهو اكيد ده بابا
هدوء: بابا وحشني
الاب: وانتي يا قلب بابا
زين: ازيك يا عمي
الاب: الحمد لله يا بني بس انت مين
زين: انا الظابط زين الاسيوطي
الاب: تشرفت بحضرتك يابني اقعد اتفضل
زين: يزيد فضلك كنت حابب اتكلم معاك في موضوع
الاب: اكيد اتفضل هدوء اعملي لينا قهوة
هدوء: حاضر يا بابا
عده وقت وهما بيتكلموا وهدوء عايز تعرف بيتكلموا في اي
زين: انا هستاذن وشكرا يا طنط تعبتك معايا
الاب: مفيش تعب يابني حتي القميص عليك احلي
زين: متشكر يا عمي بالاذن وهستنا حضرتك
الاب: تمام يابني
زين: السلام عليكم
الاب: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
مشي زين وهدوء جريت علي والادها
هدوء: بابا هو كان عايزك في اي
الاب: بصراحه كده هو كان عايز مصاصة هههههههه 😂
هدوء: بجد يا بابا
الاب: طب اقعدي وانا اقولك
يتبع
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
اهو قعدت يا بابا
الاب: بصراحه يا بنتي انا مش عارف هو ازاي فكر في كده او اي اللي حصل لعقلوا عشان عايز يعمل كده
سماح: خير يا ابراهيم
ابراهيم: بصراحه زين طالب ايد هدوء
سماح: بقا كده يا راجل خضتني
ابراهيم: ههههههه اصل مش مستوعب ان حد يعرف هدوء وعايز يتزوجها هيقدر يستحملها
هدوء: قصدي اي يا عم بابا
سماح: انزلي من علي الكنبه واتكلمي
هدوء: لا استني يا ست ماما ام اشوفوا بيقول اي
ابراهيم: ههههههه 😹😹شكلوا كان غلطان في العنوان انا هرن عليه اشوفوا متاكد ولا لا
هدوء: ههههههه مفيش مني اتنين اكيد العنوان الصحيح
سماح: 🤌😒هو انتي مش بنت يعني مفيش كسوف ابدا ولا رقة ووشك يحمر وتقولي بصوت هادي اللي تشوفوا يا بابا
هدوء: 😹😹😹😹همووووو،، ت يا ماما كنت لسة هعمل كدة بس قطعتي عليا اللحظة اعمل اي انا دلوقتي بابا انا موافقه ده ظبوطه جدع وهيجبلي مصاص كتير وكمان شكولاته الفرح امتي
ابراهيم: ههه مش لما اوافق انا الاول
هدوء: انتوا عايزين تتخلصوا مني اهي اهي 🥹
ابراهيم: يا حبيبت بابا احنا منقدرش نستغنا عنك بس دي سنة الحياة وكل بنت في يوم هتسيب بيت ابوها
هدوء: وليه مش العكس
ابراهيم: 😹😹😹حقيقي معرفش يعني دلوقتي قلبي كبرة وهتبقا عروسه
هدوء: ههههههه وانت هتبقا ابو العروسه
سماح: من وانتي في اللفة واحنا بنتمني نشوفك بالابيض واخيرا الحلم ده هيتحقق
هدوء: ربنا يخليكم ليا وميحرمنيش منكم ابدا
ابراهيم: ولا منك ياقلبي
بلغوا زين الموافقة بتاعتهم وحددوا معاد الفرح بس اسبوعين عدت الايام بسرعه وجي يوم الفرح وكتب الكتاب كانت هدوء عند الميكب ارتست بتجهز
_مشاء الله طالعة زي القمر
هدوء: تسلميلي يا قمر من ذوقك
_بجد مش مجاملة انتي حلوه من غير ميكب
هدوء: شكرا
_العفو
عده وقت وزين اجي اخدها وانبهر بجمالها واد اي طالعة حلوة
زين: هو انتي اللي في بالي
هدوء: هو انت في حد في بالك
زين: اقصد انتي هدوء
هدوء: متوهش في الموضوع مين دي اللي انا في بالك
زين: بت انتي فيكي اي تعالي يا حبيبتي ربنا يهديكي تعالي زمان المعازيم كلها مستنينا
هدوء: تؤتؤ مش هتجوز خلاص
زين: هو لعب عيال ولا اي
هدوء: شوف انا سرحت بخيالي لقدام شوية لقيت انك عصبي مش هتستحمل اني كل يوم احط المنبه جمب ودنك او اصحيك بكوباية المية يمكن ترميني من البلكونه
زين: انتي ناويه تعملي كده
هدوء: 😁😁ايون كل يوم من ده
زين: وانا موافق
هدوء: وفي كمان شرط كل يوم وانت راجع من الشغل المصاصة معاك اعتبرها مفتاح البيت يا اما مش هتدخل
زين: اي اوامر تاني
هدوء: في بحبك بس كده
زين: انتي قولتي اي
هدوء: مقولتش بقول اتاخرنا
زين: لا عيدي تاني
هدوء: بسكده
زين: الكلمة اللي قبلها
هدوء: ما انت سمعت اهو
زين: حابب اسمعها تاني
هدوء: تؤتؤ
عده وقت وصلوا القاعة كانوا الكل في انتظارهم انتهوا من كنت الكتاب على جملة المأذون الشهيرة "بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير" قام شالها ولف بيها
زين: بحبك يا مجنونه
هدوء: وانا بحبك
ابتدوا يرقصوا اسلو مع بعض وكل الناس حوليهم وبتسقف ليهم
هدوء: زين وقف دقيقه واحده
زين: هتعملي ايه
هدوء: ثواني بس
زين: بتعملي ايه يا مجنونه الناس بتبص علينا
هدوء: رجليا وجعتني اعمل ايه
زين: قلعتي الجزمة وهتقعدي كده
هدوء: اه الفستان طويل مش هيباين رجليا
زين: مش بقول مجنونه
هدوء: وانت حبيت مجنونه
زين: احلي مجنونة ✨🦋
تمت 🕊🕊