رواية صغيرة احلامي كاملة جميع الفصول بقلم مايا

رواية صغيرة احلامي كاملة جميع الفصول بقلم مايا

رواية صغيرة احلامي كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة مايا رواية صغيرة احلامي كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية صغيرة احلامي كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية صغيرة احلامي كاملة جميع الفصول
رواية صغيرة احلامي بقلم مايا

رواية صغيرة احلامي كاملة جميع الفصول

مراد : اى اللى مطلعك ف وقت زي داا الشارع 
ملك بخوف: ا انا نا تايهة 
مراد : طب تعرفي بيتك فين 
ملك بخوف ودموع : لا ماما كانت بتجيبلي مصاصة وانا سرحت ومشيت ولقيت نفسي هنااا روحني ي عمو والنبي عاوزة مامااا
مراد بحنية: طب تعالي معايا البيت وبكراا اوديكي لماما عشان الوقت اتاخر 
ملك ببراءة: بجد ي عمو 
مراد : اهاا ي قلب عمو قوليلي بق انتي اسمك اى 
ملك : اسمي ملك ي عمو راحت حطة ايديهاا ع غمازاتهه وانت اسمك اى ى عمو بغمازاتك القمامير دول 
مراد بابتسامة من هذه البريئة: اسمي مراد وبلاش عمو دى قوليلي ابيه اتفقنااا 
ملك بابتسامة طفولية : اتفقا ى ابيه 
مراد : عندك كام سنة ى ملوكتي 
ملك : 10 سنين
مراد: صغنونة طب يلا ى ملوكتي نروح ومسك ايديهاا وركبهاا العربية 
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
ولاء ببكاء: ب بنتي فين هتولي بنتيي 
......: اهدي ى مداام هندورلك عليهاا 
......: هتيلي صورة ليهاا انزلهااا عالنت يمكن حد يشوفهاا ويلاقيهااا 
......: فكرة حلوة وانا كمان هتيلى صورتهاا 
ولاء بفرحة : طيب خدو اهيي لقوهالي بسرعة والنبي انا مليش غيرهاا
.......: حاضر بس اهدي 
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
ملك : الله دي فيلة صح ى ابيه 
مراد : صح ى قلب ابيه ومسك ايديهاا ودخلهاا 
ملك : هو مفيش حد لى انت عايش لوحدك 
مراد : اهاا ماماا وبابا ماتو لاكن فى نانااا هتحبيهاا اوي 
ملك ببراءة : طب بسرعة عاوزة اشوفهاا 
مراد بضحك : طيب ياختيي يلااا 
كريمة : مين القمر ديي ى مراد 
مراد : ملوكتيي اقعدي هنااا هقول لناناا حاجة واجيلك تاني 
ملك : حاضر 
ومراد خد كريمة ع جنب فهمهاا اللي حصل 
كريمة بحزن وحنيه : وماله ى حبيبى خليهاا هناا بس تلاقي امهاا بتموت م الخوف دلوقتيي
وفجاة سمعو صريخ ملك ومراد طلع يجريي يشوف ف اى وفجاة اتصدم لماا شاف ....
مراد طلع يجري يشوف ملك لقاهاا مداريية وخايفة 
مراد بخضة: مالك ف اى  
ملك بخوف : فى ك كلب هناا انا خايفة   
مراد بضحك: فجعتيني بصي دا كلبيي اسمهه كوكو ومتخفيش م بيعض 
ملك : طب انا خايفة منهه 
مراد : متخفيش من اى حاجة وانا معاكي
كريمة بضحك : متخفيش ى ملوكتي 
ملك ببراءة: حاضر ى داداا
مراد : يا دااادا 
كريمة : نعم يبني 
مراد : خدي ملك نيميهاا ف اوضتهااا
ملك : انا عاوزة انام ف حضنك ى ابييه 
مراد بابتسامة : ومالهه وشالهاا ونيمهاا وحضنهاا بتملك وناام معاهاا 
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
ف صبااح يوم جديد : 
مراد : ملوكتيي يلا قوميي عشان تاكليي 
ملك : سيبني شوية 
مراد: لا وشالهاا غسلهاا وشهاا 
ملك بفرحة : ابيه هتوديني لماماا امتاا 
وفجاة دق قلب مرااد من فكرة انهاا تسيبه 
مراد : عاوزة تسيبيني ي ملك  
ملك وهى بتحضنهه: م هسيبك ى ابيه هجيلك علطول 
مراد بابتسامة : ماشى ي ملوكتي يلا عشان تاكلي وبعدين ندور ع ماماا 
وراحت ملك تاكل مع كريمة ومراد اتصل ع هيثم ( صديق طفولتهه ) 
مراد : بقولك اى عاوز احكيلك ع موضوع كدااا تعالي الشركة بدريي 
هيثم: اشطااا ى صحبي وقفل الخط 
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
فضلت ولاء تدور ع ملك و لاكن لا تجد لهااا اى أثر 
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
مراد : ملك انا رايح الشركة م هتااخر 
ملك : خدنيي معاك والنبي
مراد : لا 
ملك بدموع: والنبى ى ابيه حتى بالمرة ندور ع ماماا 
مراد بعصبية مسك ايديهاا جامد : ملك انسيي مامااا ديي خالص انتيي م هتمشيي م هناااا انتييي فاهممممممة
ملك بدموع وخوف : ابيه انت م هتوديني لماماا لى 
مراد ببرود : كدااا وكلمتيي تتسمع ى ملك 
مبك : بس ...
مراد بعصبية : من غير بس يلااا نا رايح الشركة وايااك تطلعيي م هنااا انتيي فااااهمة 
ملك بخوف : ف فاهمة
وخرج وسابهاا وسط بكااائهااا 
ومراد راح الشركة وحكى لهيثم اللي حصل 
هيثم: طب صورهالي احط صورتها عالن...
قاطعه مراد: ملهوش لزوم انا هتصرف 
هيثم: ف اى ى مراااد لى حاسس انك م عاوز تسيبهاا 
مراد بعصبية : ايوا م هسيبهااا هى خلاص بقت ملكييي ومحدش هياخدهااا منيي ولا امهااا ولا غيرهاا 
هيثم باستغراب: انت بتقول اى دى طفلة م معقول تكون حبي..
مراد ببرود : دى حاجة متخصكش يلا روح شوف شغلك 
وخرج هيثم وهو مصدوم..
مراد جاله اتصال :.
مراد : الو 
مجهول : ف طفلة نازل صورهاا عالنت شوفتهاا فى فيلتك ياريت تجيبهاا عشان ترجع لامهاا
مراد بعصبية: .........
مراد بعصبية : مستحيييل 
المجهول: ى مرااد بااشاا كدا انت خاطف الطفلة
مراد بهدوء : طب خلي امهاا تيجي فيلتي وقفل ف وشه ااسكة وطلع من الشركة بعصبية وراح الفيلة 
مراد بصوت فيه حزن : ملللللللك 
ملك وهى بتنزل من عالسلم جرت عليه حضنته واتشعلإت ف رقبته: نعم 
مراد بهدوء : ماما هتيجي تاخدك 
ملك : بجدد
مراد بابتسامة : ايواا بس انا هخلي ماما تقعد معانا هناا عشان تفضلي معايا
ملك بفرحة : بجد انا م مصدقة بحبك اوي ى ابيه 
مراد بابتسامة : وانا كمان ى قلب ابيه 
( ملحوظة: مراد 25 سنة ) 
جت ولاء الفيلة وخبطت ع الباب بفرحة وفتحتلهاا كريمة :.
ولاء بدموع وفرحة : بنتيي فين 
كريمة : اتفضلي هى جواا 
ملك اول م شافتهاا جرت عليهاا وحضنتها
ولاء بدموع : انا كنت خايفة لتروحي مني ى روحيي سامحيني مخدتش بالي منكك ثم اكملت بفرحة يلا عشان نروح 
مراد بهدوء: ملك م هتطلع من الفيلة
ولاء باستغراب : قصدك اى 
مراد بهدوء : انا اتعودت ع وجود ملك ف لو معندكيش مانع هخليكو تعيشو هنااا ف فيلتي 
ولاء : 
ولاء بفرحة انهاا لقت مكان تقعد فيهه لان جوزهاا طردهاا م البيت : انا م هقدر ارفض لاني اصلا ملييش مكان اقعد فيه
مراد : ممكن تحكيلي قصتك
ولاء بحزن : انا جوزي بيضربني وبيعذبني وحصل مشكلة م كام يوم وطردنيي من البيت حتي ناسي ان عنده بنت
 ( ولاء ام ملك لسة صغيرة 35 سنة ) 
مراد بحزن ع حالتهاا: هعوضك عن اللي شوفيتيه ونتي اختي الكبيرة ويشرفني انك تقعدي عندي 
ولاء بفرحة: م عارفة اقولك اى بجد شكرا اوي 
مراد بابتسامة : كريمة هتوريكي اوضتك نتي وملك تقدري تطلعي ترتاحي ثم نادي ع كريمة 
مراد بهدوء : طلعيهم اوضتهم 
كريمة: حاضر 
ملك بفرحة : انا مبسوطة اوي ى ابيه اني انا وماما هنقعد معاك 
مراد بابتسامة: وانا كمان ي قلب ابيه
........................................................ 
بعد مرور 3 سنين :.
مراد اتعود جداا ع وجود ملك وولاء وكريمة وولاء اصبحوا صدقااء 
ملك : ابيه بكرا هبدا مدرسة اعدادي خلصت م الابتدائي انا مبسوطة اوي 
مراد :  عاوزك بق تبقي شطورة وتذاكري وتطلعي الاولى زى كل مرة اتفقناا
ملك بفرحة: اتفقناا
( مراد بق 28 سنة وملك بقت 13 سنة ) 
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
هيثم: يلا ى ملوكة عشان المدرسة 
ملك : حاضر جاية بسرعة احضرت شنطتهاا وخرجت مع هيثم 
مراد : خلي بالك منهاا وانتى ى ملوكة متقفيش مع ولاد فاهمة 
ملك : فاهمة
اوصلهاا هيثم ودخلت ملك المدرسة ودورت ع فصلهاا ودخلت 
محمد : لو سمحتي 
ملك : اتفضل 
محمد : انتي حلوة اوي 
ملك بخجل: ش شكراا 
محمد : نبق اصحاب؟
ملك وقد تذكرت ما قاله لهاا مراد : لا اسفة م هينفع وسابته ومشت 
خلصت مدرسة وراح هيثم خدهاا ورجعهاا الفيلة
ملك جرت ع مراد : ابيه ابيه 
مراد شالهاا : يومك كان عامل اى  
ملك ببراءة : حلو اوي ف ولد جه قالي نبق صحااب بس انا قولت.....قبل م تكمل مراد قاطعهاا بعصبية وغيرة مسك ايديهاا جامد: نععععععم ى روووووح امممممك م اووووول ييووووم صحبتييليي
ملك بخوف : انا نا
مراد بعصبية : انطقييي قولتيله اى 
ملك بخوف : قولتله م هينفع
مراد بارتياح : ايواا كداا 
ملك : ابيه انت لى م عاوزيني اصاحب ولاد 
مراد بهدوء : عشان عيب تصاحبي ولاد صاحبي بناات بس
ملك: حاضر ابيه انا جعانة 
مراد شالهاا وابتسم : تعالي ى قلبيي كليي ملوكتي عاوزة تاكل اى بقااا
ملك : بيتزاا 
مراد عمل اتصال :.
مراد : 5 دقايق تكون بيتزاا حجم كبيير عندي
الدليفري: حاضر ى فندم 
ولاء : بنوتيي عملتي اى 
ملك : لعبت كتيير والابلة حلوة اويي ثم اكملت بخبث لسة متجوزتش وممكن تتشقط ف اى وقت 
ولاء بضحك وقد فهمت قصد ملك : بت ى ملك تعالي عاوزاكي
ملك بضحك : حاضر جاية 
مراد فى نفسه : ياااه ى ملك لو تكبري وتعرفيي انيي م هحب غيرك
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
...... : هاا عرفت همااا فين 
.......: اهاا هما ف ....
.......: طب تعالي خد حلاوتكك 
.......: 5 دقايق وهكون عندك 
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
فى صبااح يوم جديد :.
مراد: يلااا ى كسولة عشان المدرسة 
ملك : شوية بس 
مراد: لا يلااا قوميي عشان افسحك بعد المدرسة 
ملك نطت من عالسرير : بجد ههه طب نا هلبس بسرعة 
مراد بضحك : مصلحجية 
ملك جهزت ونزلت :.
مراد : يلااا عشان اوديكيي
ملك: يلا 
ومسك ايديهاا ومشو...
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ 
ف الشركة :.
هيثم : بقولك اى ياض
مراد : عاوز اى
هيثم: عاوز اتجوز
مراد : وانا مالي مكونش انا العروسة مثلااا
هيثم : دا انت غتت وسابهه وخرج وهو بيبرطم 
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
......: طالعة من المدرسة اهي 
......: خدرهاا 
......: تمام 
ملك نازلة من عالسلم جه واحد من وراهااا و.....
ملك نازلة من عالسلم جه واحد وراهاا وحط ع بقهااا منديل حاولت تبعد ايده معرفتش لحد ما اغمي عليهااا وخدهاا ركبهااا العربية 
هيثم راح عشان ياخد ملك :.
هيثم : هى راحت فين 
فضل يدور عليهااا وملقهاااش جت من وراه بنوتة جميلة بعيون خضراا بيضاء 
هيثم بق واقف مصدوم م معقول اى الجمال دا 
رحمة: احم حضرتك بتدور ع مين كل الطالبات مشو 
هيثم بصدمة: مشو !
رحمة : اهااا 
هيثم اتصل ع مراد وهو خايف:.
هيثم : تعالي بسرعة مش لاقي ملك 
مراد بعصبية : انت بتقول اى مش لاقيهااا ازاى وقام بسرعة وهو خااايف لتكون تاهت وركب عرببته وساق بسرعة لحد ما وصل المدرسة 
مراد بلهفة: هى فين 
هيثم بحزن: م لاقيهااا سالت عليهاا قالو محدش شافهاا حتى البواب قال مطلعتش من المدرسة 
مراد بجنون وعصبية: قسمبالله لو ملقتوهاااا ل...... ى ولاد ..... 
هيثم : اهدى والنبي وفجاة ابتسم هو م ف كاميرات هنااا 
رحمة : اهاا فى تعالو نشوفوهااا وجابو الكاميرات وظهر لحظة مالراجل خطف ملك 
مراد بعصبية : يبن الك*لب قسمبالله مناا سايبك وطلع من المدرسة بعصبية وركب العربية ومن خلال رقم العربية اللي ركبو فيهااا ملك قدر يعرف المكان فين وساق بسرعة عشان يروح المكان وراح وراه هيثم 
مراد نزل من العربية لقي بيت مهجور وفجأة نادي بصوت عالي مللللللللك 
ملقاش رد جه يفتح باب شاف ملك فى حضن راجل كبير فى السن 
مراد بعصبية : انت ازاي تتجرء تقرب منهااا ولسة هيمسكه يضربه وقفه الراجل وقاله استني يبني اناا  ابوهااا 
مراد بصدمة : اى 
رجب بحزن : انا ندماان انيي سبتهااا محستش بقيمتهم غير لمااا مشو اناا مكنتش فى وعيي كنت بدور عليهم طول ال 3 سنين ومصدقت انيي لقيتهمم ساعدنييي يبنيي ارجع بنتيي ومراتييي 
مراد ببرود: بعد ما كنت بتمد ايدك ع مراتك وبعد ما طردتهم وانت عارف ان ملهمش مكان يقعدو فيه عاوزني اساعدك !!! وإياك تقرب من ملك تانيي وراح شالهااا وطلع بيهااا 
رجب فى نفسه : سامحيني ى ولاء وفجاة غمض عينه ووقع ...
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
هيثم: مراد الحق 
مراد : فى اى 
هيثم : أبو ملك اتو*فى يوم م خطفهااا 
مراد : اللي زي داا ميستاهلش انه يعيش 
ولاء كانت واقفة وراهم وسامعة ونزلت دمعة من عينيهاا غصب عنهااا رغم انهاا مكنتش بتحبه بس زعلت عشانه
هيثم : احم بقولك اى 
مراد: اسمهاا اى 
هيثم : هي مين 
مراد : 
هيثم : احم بقولك اى 
مراد: اسمهاا اى 
هيثم: هى مين 
مراد : إللى شاغلة تفكيرك 
هيثم بضحك : حبيبى اللي فاهمني بص انا شوفتهاا مرة واحدة بس ومن ساعتهاا م قادر ابطل تفكير فيهااا البت اللي كانت معانااا ساعة ما كناا بندور ع ملك 
مراد بابتسامة : طيب ى عم هاتت رقم ابوهاا واتقدملهااا وانا هكون معااك 
هيثم : حبيبي ى صحبيي 
بعد اسبوع :. 
هيثم قدر يجيب رقم ابو رحمة وقرر يروح يتقدملهاااا 
هيثم وهو بيلبس البدلة: تفتكر هتوافق 
مراد : لا 
هيثم : أبو شكلك 
وعدي الوقت ومراد وهيثم وملك جهزو عشان يروحو...
( طبعاا ملك لازقة ف مراد ف اى مكااان يروحهه 😂♥️ ) 
عند رحمة :. 
الباب خبط ..
ام رحمة ( ميرفت ) فتحت : اهلاا وسهلاا اتفضلو 
دخلو ورحمة اتفاجات بوجود ملك ...
رحمة : ملوكي اى اللي جابك هنااا 
ملك ببرائة: ابيه هيثم صاحب ابيه مراد هو العتريس احم قصدي العريس 
رحمة بفرحة : بجد 
ملك ببرائة : اهاا كنت عاوزاكي لابيه مراد بس يلاا م مشكلة
رحمة : لا خلينااا ف هيثومي دلوقتي 
هيثم بفرحة من وراهااا: هيثومي هه الله انا هيثومك 
رحمة بخجل وتوتر : لا ا نا نا 
وفي الوقت دا جه ابو رحمة ...
عزت: يلا ى رحمة تعالي اقعدي مع هيثم وانت يبني تعالي 
رحمة بتوتر: حاضر 
دخلو هيثم ورحمة يقعدو مع بعض شوية ...
هيثم : انا مبسوط اوي 
رحمة بتوتر : لى 
هيثم : عشان طلعتي بتحبيني من اول نظرة زي ما حبيتك 
رحمة بتوتر : م محصلش اناا ...
هيثم بضحك: خلاص خلاص الطماطم احمرت 
عدي ايااام وهيثم اتفق ان هيعمل كتب كتاااب علطول بعد اسبوعين..
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
يوم الفرح :.
نزلت بفساتهااا الابيض وهيثم اول ما شافهااا خدهاا ف حضنه ومش مصدق انهااا بقت لى 
وملك كانت نازلة جنبهااا ومرااد اول م شافهااا راحلهااا وغمز اى القمر دااا ى نااس 
ملك بخجل: ابييه بتكسف 
مراد بضحك : يخراثي 
خلص الفرح بسلام وامااان...
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
بعد 5 سنين:.
ملك بق عمرهااا 18 ومراد بق 33 ..
ملك بفرحة: ابيييه 
مراد بابتسامة: عاوزة اى ى مصيييبة 
ملك بخجل: ابييه اناا ف زميل لياا عاوز يتقدملييي وانااا بصراحة موافقة ومتاااكدة لماا تشوفووو هتحبووو 
مراد بعصبية : نعععععم يختي سمعينيي كدااا قولتييي اى انتيي بتااااعتي انااا وبس ملكيي اناااا فااااااهمة
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
مراد بعصبية : نعععم يختييي سمعيني كدااا قولتييي اى انتييي بتااااعتي انااا وبس ملكيي اناا فاهمة
ملك بصدمة : ابييه انت بتهزر صح  
مراد ببرود : لا م بهزر وحضري نفسك كتب كتااابناا النهاردة 
ملك بعصبية : ابييه قول انك بتهزر انت ازاى تفكر فيااا ف الطريقة انااا معتبراااك اخووياا 
مراد بعصبية مسك ايديهااا جامد : اناا م اخوكيي فاهمة ولا لا ومفيش مرواااح دروس تانييي هتفضلييي محبوسة هناااا انتييي بتحبيني اناا 
ملك : انااا م بحب..
وقبل م تكمل قاطعهااا مراااد بق*بلة طوييلة ع شفا*يفهاا 
وفجاة ملك ضربتهه بالقلم والدموع ف عنيهاا: انت قليل الادب ى ابييه 
مراد وقد صبره نفذ: انتي لسة شوفتيي قلة ادب وفجاة شالهااا وطلع بيهااا ودخل الأوضة وقفل الباب وراااه اناا هخليكيي النهاردة ملكييي ى ملك وبدا يفك زراير القميص
 قاطعته ملك ببكاء : حراام عليك متعملش فيااا كدااا انا م بحبك ى ابيه م بحبك ومراد اشتد غضباااا م كلمتهااا م بحبك وراح باسهااا ف كل مكان ف وشهااا بجنون ونزل ع شفافيهاا وطبع قبلة جريئة وبعد بعد فترة لما حس انهااا عاوزة تاخد نفسهااا 
تاني يوم ملك بتفتح عنيهااا بتعب وجاية تقوم وفجاة اتصدمت لمااا شافت دم عالسرير قعدت تعيط قام مراد مخضوض: مالك فى اى 
ملك ببكاء: انا بكرهك 
مراد بحنية: ملوكيي حبيبتيي انا بحبك م هستحمل تكوني لغيري ويلا حضري نفسك كتب كتابنااا النهاردة 
ملك : ....
مراد ادايق من سكوتهاا وقام ياخد شاور ....
جه المازون وطلع مراد بهدوء سحب ملك من ايديهااا 
ولاء : يلا ى بنتيي م عاوزاكيي تعيطي صدقينيي هو بيحبك وهتحبيه مع مرور الوقت
كريمة : مراد بيحبك ى ملك م هتلاقي حد يحبك زيه 
ملك لا رد ....
مراد مهتمش ونزل بيهااا...
ملك فاقت ع جملة..
بارك الله لكمااا وبارك عليكما وجمع بينكمااا ف خيير 
خلص كتب الكتاب ومراد مسك ايد ملك وطلع بيهااا فوق 
مراد : ملك بصيي اناا عارف انك م بتحبيني بس هتحبيني مع مرور الوقت اديني فرصة 
ملك ببرود : ابيه طلقني انا م بحبك وإياك تفكر تقرب مني تاني 
مراد بهدوء مخيف : م هطلقك وسابهاا ومشي
بعد شوية :.
مراد : يلا عشان تنامي 
ملك : انا م هنام جنبك 
مراد شدهاا جامد ونيمهاا جنبه وحاولت تبعد عنده معرفتش استسلمت فى الاخر 
تاني يوم :.
مراد : ملك يلا قومي 
ملك : عاااا اى دا اى اللي جبني هنا يبن ال .....
مراد : .....
ملك : عاااا اى دا اى اللي جبني هنا اهاا يبن ال .....
مراد : اى حيلك حيلك انا جوزك ياما 
ملك : اوووف هتطلقني امتا 
مراد : قولت م هطلقك وياريت لو تسمحي تديني فرصة اثبتلك اد اى بحبك وبعديها تحبيني 
ملك : اى الثقة دي 
مراد بغرور : عشان عارفني اتحب
ملك بخجل: تمام بس لو مكسبتش قلبيي هنتطلق وطلعت تجريي وقفلت الأوضة ع نفسهااا
مراد كااان فرحااان انهاااا ادته فرصة 
عدي شهرين ومراد بيحاول يهتم بملك ويفرحهااا 
فى يوم مراد راجع من الشغل شاف شموع وانوار ولاقي ملك طلعاله و لابسة احمر 
مراد : اى القمر دااا انااا بحلم صح انتيي لابسة كدااا عشانيي 
ملك بخجل : اهااا انت خلاص كسبت قلبيي ى ولااا 
مراد بفرحة شالهااا ولا بيهاااا 
ملك بضحك: مراد نزلنيي هقع 
وفجأة مراد حطهاا عالسرير و .....
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
بعد سنة :. 
ملك بصريخ: مراد الحقني بولد 
مراد : جملة كل يوم اتخمدي ى ملك 
ملك ببكاء: مراد انا بتكلم بجد انا بولد وقام مراد بسرعة وشالهااا وراح بيهااا المستشفي 
ملك : طلقني انت السبب 
مراد: انا عملت اى بس 
ملك : انا بكرهك طلقني بقولك
مراد : حاضر لماا تولدي هطلقك 
ملك ببكاء : اهاا ى خاين هترميني انا وبنتك عشان تتجوز طلقنيبي 
مراد : يوووووه 
بعد شوية :.
هيثم جاي جري هو ورحمة ع المستشفي.... 
هيثم بخضة : ولدت ؟ 
مراد بقلق : اهاا جواا بتولد 
رحمة : هتبقي كويسة متقلقوش..
بعد ساعتين :.
الدكتور بابتسامة : ولدت هي والبيبي كويسين 
مراد بفرحة : طب اقدر اشوفهاا 
الدكتور : اكيد اتفضل 
دخل مراد بفرحة ...
مراد : واخيرا ولدتي ي ملاكيي 
ملك : انت مين 
مراد : نعم يختيي 
ملك : انا معرفكش 
وفي الوقت دا دخل الدكتور والبيبي ع ايده ...
ملك خدتهاا بفرحة ...
ملك بفرحة : هسميهاا اروي جوزي الله يرحمه كان عاوز يسميكي سهيلة
مراد بصدمة : الله يرحمه ! مين اللي مات يولية 
ملك باستغراب : انت مين و بتعمل اى هناا 
مراد : انا المرحوم وروحي طلعت وجاي اقولك هتسميها سهيلة يعني هتسميها سهيلة
الدكتور : دي من أثر المخدر بس ي مراد بيه 
مراد : وماله انا متعود كل يوم ع كدا اصلاا 
ملك : اهاا دي اكييد اسم حبيبتك القديمة صح قول اعترف 
مراد فى نفسه : اهي رجعت ع طبيعتها ...
ملك : سكت لى طلقني 
مراد : يوووه الهرموناات بدإت بقولك اى بحبك 
ملك بخجل : وانا كمان

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-