رواية العاب القلب كاملة جميع الفصول بقلم اسماء السرسي

رواية العاب القلب كاملة جميع الفصول بقلم اسماء السرسي

رواية العاب القلب كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة اسماء السرسي رواية العاب القلب كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية العاب القلب كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية العاب القلب كاملة جميع الفصول
رواية العاب القلب بقلم اسماء السرسي

رواية العاب القلب كاملة جميع الفصول

بتوتر وانا بفرك في ايدي: عادل انا حامل 
عادل ببرود: وانا مالي 
اميره بصدمه: انت بتقول ايه 
عادل وهو بيولع سجاره وبينفخها في وشها: كلامي واضح انتي جايه تقوليلي انا ليه روحي شوفي ابوه مين 
اميره بصدمه اكبر: هو اي اللي اروح اشوف ابوه انت ابوه ي عادل 
عادل ببرود وسخريه: روحي ي شاطره شوفي حد تاني تلبسيه مصيبتـ"ك دي 
اميره بصوت عالي: انتتتت بتقول اي انتت ابوه اللي في بطني ي عادل انتتت ناسي اننا متجوزين 
عادل طلع ورقتين من جيبه: مش هما دول اهو وقطع الورق روحي بق لزقيها في حد تاني 
اميره بصريخ وهي بتنزل تلم الورق: انتتتتت عملت اييييي ي حيووووان وقامت وقفت ولسه هتضربه بحركه سريعه عادل مسك ايديها ولفها ورا ضهرها 
عادل بغضب: حسك عينك تمدي ايدك عليا ي رخيصـ"ـه 
اميره بوجع ودموع تركمو في عنيها: حسبي الله ونعم الوكيل انا رخيصـ"ـه انت نسيت لما كنت بتحفي ورايا لحد موقعتني فيك وخلتني اتجوزك عر"في بس انا اللي استاهل ضرب النا"ر إن صدقت واحد عديم الشر"ف زيك 
عادل وهو بيزقها برا وبيقغل الباب: طب يلاا روحي شوفي واحد غيري تلبسيه المصيب"ـه دي وحسك عينك تجي هنا تاني وقفل الباب 
اميره بقهر: حسبي الله ونعم الوكيل ومشت وبتفتكر اليوم الاسو"د اللي اتغابت في اليوم ده وسلمته نفس"ها فلاش باك
اميره كانت في الجامعه وجالها اتصال من عادل 
اميره بحب: الو يروحي 
عادل بوجع: ااااه الحقيني ي اميررره بموووت 
اميره بخضه: مالك ي عادل في ايه 
عادل: مش قادىررر ي اميرره الحقيني 
اميره وهي بتخرج برا الجامعه: طب انت فين 
عادل بخبث: في الشقه اللي بنتقابل فيها 
اميره بخوف: طب انا جايه مسافه السكه 
اميره وصلت وبتخبط على الباب 
لقت عادل اللي فتحلها 
اميره بخوف وهي بتحسس عليه: انت.. انت كويس... فيك حاجه... حاسس بايه 
عادل بخبث وهو بينزل ايديها: انا زي الفل يروحي 
اميره باستغراب: طب لما أنت كويس اومال 
قطعها عادل وهو بيمسك وشها': كنت عايز اشوفك يروحي من وقت ماتجوزنا واحنا الصراحه معدناش بنشوف بعض الا فترات فقولت اعمل كده عشان اشوفك 
اميره بغضب: تقوم تخوفني عليككك دنا كنت هموت 
عادل وهو بيخدها في قب"ـه عميقـ"ـه وبعد عنها: بعد الشر عنك ياروحي 
اميره بصدمه وخجل: عادل 
عادل وهو بيشلها ويتجه للسرير: روح وقلب عادل 
عادل وهو بيقرب منها 
اميره: عاد
عادل قطعها وهو بيبوس"ها: هوووش 
واصبحت اميره  زوجته قولا وفعلا 
عادل وهو بيشلها ويتجه للسرير: روح وقلب عادل 
عادل وهو بيقرب منها 
اميره: عاد
عادل قطعها وهو بيبوس"ها: هوووش 
واصبحت اميره  زوجته قولا وفعلا
اميره روحت الببت ولسه هتدخل اوضتها 
وقفها صوته الصارم: اميره 
اميره وقد دب في قلبها الخوف والهلع: نعم ي بابا 
ابوها بصرامه؛ ولد عمك هيجي انهارده عشان نجرأو الفاتحه ونلبس دبل 
اميره بتوتر وخوف: بس... بس انا لسه مكملتش تعليمي 
ابوها بصرامه: ايه الحديت ده البت ملهاش غير بيت جوزها اولي ببها بلا تعليم بلا جرف 
اميره: بس
ابوها بأمر: علي اوضتك ي اميره جهزي حالك علي م يوصلو 
اميره دخلت اوضتها 
اميره وهي بتلطم علي وشها: ي مصبتي ي مصيبتي اعمل ايه دول ممكن يجوزوني اعمل ايه يربي هيبقي جواز باطل واخذت تبكي بحرقه علي ما سوف يحدث 
بعد ساعه 
ابوها خبط علي الباب: بت ي اميره جهزتي جالك
اميره من جوه وهي بتحاول تخلي صوتها طبيعي: حاضر ي ابوي هطلع اهو 
اميره لبست درس ابيض منقوش بنقط سمر ا وطرحه حمرا وحطت مكياج خفيف يداري عيونها المنتفخه من كثره العياط 
اميره خرجت تحت انظار الادهم البارده 
عمها بحب: بسم الله ماشاء الله عروستنا قمر تعالي اجعدي جمب عمك 
اميره وهي بتقعد جمبه بتوتر: حاضر ي عمي 
عمها: انا بعد م شفت اميره احنا هنقرأو الفاتحه وهنعمل كتب كتاب علطول 
اميره بصدمه 

عمها: انا بعد م شفت اميره احنا هنقرأو الفاتحه وهنعمل كتب كتاب علطول 
اميره بصدمه: ايههههه 
ابوها بصرامه: مالك ي اميره قولنا حاجه غلط ولا ايه 
اميره بتوتر وخوف: لا ي بابا انا موفقه طبعا بس احنا مكناش متفقين علي كده احنا كنا بنقول قرايه فاتحه وخطوبه بس كتب كتاب مش هينفع 
ابوها: هو اي مش هينفع احنا عندنا في الصعيد البنت لابن عمها هو اولي بيها مش عشان جينا مصر يومين هنغير عداتنا 
اميره وخلاص هتعيط من كتر الخوف: يبابا والجامعه ومستقبلي 
لسه ابوها هيتكلم قطعه عمها بحنيه 
عمها بحنان: مين جالك انك مش هتعملي تعليمك انا هخلي ادهم يوصلك ويجيبك قاطع كلامه صوت جرس الباب 
ابوها راح يفتح  : دا المأذون 
المأذون: موافق ي ابني الزواج من الانسه اميره محمود رضوان 
ادهم ببرود وهو ينظر لها: موافج 
اميره في نفسها: دا زواج باطل اعمل ايه يربي اوقفه ويقتلو"ني ولا اوافق وبردو لو اكتشفو هيقتلوني يارب اعمل ايه قاطع صوت المأذون 
المأذون: موافقه يبنتي الزواج من الاستاذ ادهم سليم رضوان 
اميره ودموعها نزلت: موفقه 
المأذون: بارك الله وبارك عليكم وجمع بينكم في خير 
عمها بفرحه: الف مبروك يولاد عقبال مشفلكم الزوريه الصالحه 
عمها وهو بيوجه كلامه لابوها: يلا ي حج فوتك باعافيه 
نزلو وركبو العربيه وهيتحركو ناحية الصعيد 
واخير وصلو واميره نزلت ودخلو لقو العيله كلها متجمعه 
عمها ببتسامه: تعالي ي أميره اعرفك علي العيله دا عمك احمد ودي مراته احسان وده اسلام وايناس ولادهم وده عمك صالح وده مراته صباح ودي كريمه بنتهم ودي عمتك سليمه مراتي يعتبر كده عرفتك علي كل العيله دلوج روحي مع ادهم واطلع ارتاحو ادهم 
ادهم: نعم ي بوي 
عمها: خد مراتك واطلعو ارتاحو زمانكم تعبنين من السفر 
ادهم بخبث وهو بينظر ل أميره: يلا ي عروسه 
ادهم واميره طلعو الاوضه 
اميره بتوتر وهي بتدخل وهي بتبص علي الاوضه اللي لونها كله اسود حتى الستاير 
ادهم بخبث وهو بيقرب منها: اي مش عاجبك ديكور الاوضه نغيرها لسيادتك 
اميره وهي بتبلع ريقها بخوف: انت بتقرب كده ليه 

ادهم بخبث وهو بيقرب منها: اي مش عاجبك ديكور الاوضه نغيرها لسيادتك 
اميره وهي بتبلع ريقها بخوف: انت بتقرب كده ليه 
ادهم وهو بيقرب اكتر بخبث: تفتكري بقرب لي واحد ومراته وفي اوضتهم هيكون بقرب لي مثلا 
اميرة بخوف: مينفعش 
ادهم بستغراب: هو اي اللي مينفعش 
اميره بخوف وتوتر بالغ: انا... انا... انا مش جاهزه انا وراياا جامعه ومستقبل قدامي 
ادهم بخبث وهو بياخد حاجه من وراها؛ انتي فهمتي ايه انا كنت بجيب دي 
اميره اتنهدت بارتياح: ااه تمام 
فجاه شد ايديها وقربها ليه وبيحسس علي وشها: احنا كنا بنقول اي من شويه 
اميره من الصدمه تنتها بصاله 
اما ادهم لسه هيقرب ويبو"سها سمع الباب اتفتح ودخل منه طفل صغير عنده 5 سنين 
الطفل: بابا 
ادهم ساب اميره واتجه لي زياد حبيب بابا 
اميره بصدمه؛ بابا 
ادهم لفلها راسه وقال ببرود: عندك مانع
اميره خافت من نبره صوته: لا.. لا معنديش مانع بس.. بس فين مامته 
ادهم ببرود عكس اللي جواه: ماتت 
اميره لسه هتتكلم قطعها ادهم 
ادهم ببرود: مبحبش الكلام الكتير تمام يستحسن متتكلميش معايا واتفضلي البسي حاجه تانيه غير اللي انتي لابساها عشان هننزل مصر ورايا شغل 
اميره': ممكن اسأل سؤال هو احنا هننزل لي واحنا لسه جيين 
ادهم ببرود: اولا عشان تتعرفي علي العيله ثانيا انا عندي مهمه وانت ي زياد خالي تيته تلبسك عشان هنمشي 
زياد بططفوله: هنمشي يبابا هيييي
اميره بتردد: انا.. انا ممكن اساعده 
ادهم بصلها بصه مفهمتهاش: انا نازل ربع ساعه القيكم انتو الاتنين جهزين فجاه سمعو صوت 
ادهم ببرود: اولا عشان تتعرفي علي العيله ثانيا انا عندي مهمه وانت ي زياد خالي تيته تلبسك عشان هنمشي 
زياد بططفوله: هنمشي يبابا هيييي
اميره بتردد: انا.. انا ممكن اساعده 
ادهم بصلها بصه مفهمتهاش: انا نازل ربع ساعه القيكم انتو الاتنين جهزين فجاه سمعو صوت صريخ تحت 
اميره بخوف وهي بتوجهه كلامها ل ادهم: هو... هو في ايه 
ادهم ببرود وكأنه عارف مين ده: انزلي معايا واللي هقولك عليه تنفذيه بالضبط 
اميره هزت رأسها بخوف 
اميره وادهم نزلو وهما رفعين راسهم بثقه 
ادهم ببرود وهو بيحط ايده في جيبه: خير ي فهيمه كنتي عاوزه حاجه 
فهيمه بغل : فهيمه اكده اللااه يرحم لما كنت بتجولي ي حماتي ولا عروستك جوتك علينا هي لحجت 
ادهم وهو بيحط ايده علي خصر اميره وبيقربها منه وبيبتسم بسماجه: اصل اللي عليها العين والمراد نجول اي مارتي بجه واحنا عرسان جداد وانتي ست العارفين ولا البعيده مبتحسش 
فهيمه بغضب وحقد: الزم حدودك ي ولاد انت مبتكلمش عيله صغيره وبعدين انا جايه اخد ولد بنتي ومهنعود اهنيه واااصل 
ادهم بغضب: علي جثتي ي مرات عمي ابني مهيبعدش عن حضني واااصل
فهيمه بغضب: انا مهخلهوش يجعد مع الحربايه دي واااصل اللي تاخد واد من امه واهله مجمنهاش علي ولد بنتي واااصل 
ادهم بغضب: انتي لييييه مش جاااادره تفهميييي ان بنتككككك خلااااص ماتتتتت انتيييي لييييي مششش متقبلاه 
فهيمه بخبث وهي بتبص علي اميره: عاوز ولادك يبجي في حضنك ومهخدوش منيك عندي شرط 
ادهم وهو بيتنهد بغضب: اييي هوو 
فهيمه بخبث: تطلق اميره......... 


فهيمه بخبث وهي بتبص علي اميره: عاوز ولادك يبجي في حضنك ومهخدوش منيك عندي شرط 
ادهم وهو بيتنهد بغضب: اييي هوو 
فهيمه بخبث: تطلق اميره.........
ادهم بغضب: لاااا دي شكل فيوزاتك ضربو خااالص اتفضلي اطلعي من مطرود ومتعوديش هنا تاني 
فهيمه بصدمه وحقد: انتتت بتطردني من بيت بنتي وولادها يبن سليم وعشان مين عشان الحربايه اللي خطفتك من مراتك 
ادهم بغضب: انا مش بطردك دا بيتك بس اللي ميحترمش كرامه مراتي هجل منيه لان كرامتها من كرامتي ولاخر مره هجولك بنتك ماتت واتقبلي الحجيجه لان انا خلاص جربت ازهج انا طاالع 
ادهم بصوت عالي: اميررره ت
اميره فاقت من سرحانها وابتسمت: نعم ي ادهم 
ادهم حس بدربات قلبه تسارعت من نطق اميره اسمه 
ادهم ببتسامه وهو بينظر ل أميره: تعالي عاوزك 
اميره: حاضر 
اما كان في عيون بتنظر عليهم بغل وغضب وكره 
اميره طلعت ورا ادهم 
اميره وهي بتفتح الباب: نعم ي ادهم 
ادهم وهو بيقرب منها: الصراحه عجبتيني تمثيلك اقنعني انا شخصيا 
اميره بضحك لاول مره مع ادهم: لااا دي هوايه كده علي قدي 
ادهم وهو بيقرب منها اكتر:قولتيلي هوايه وفجأه رما نفسه علي السرير  
ادهم ببرود: هتيجي تتخمدي ولا هتنيكي وقفه انا ورايا مشاغل بكره 
اميره بصدمه من اللي كان من شويه بيهزر معاها ودلوقتي انسان بارد اي الشخص اللي بيتغير 180 درجة ده فاقت علي صوت ادهم 
ادهم: طفي النور 
اميره اتخضت من صوته وطفت النور ولسه هتنام جمبه لقت اللي فتح عنيه وبصلها
اميره اتخضت: اعاااا 
ادهم برفعه حاجب: اي شوفتي عفريت 
اميره بخوف: لا شوفتك انت 
ادهم قام: بتجولي اي 
اميره بخوف: بقول مشفتش حاجه 
ادهم: اممم اتفضلي 
اميره لقت اللي بيمد ايديه ببطانيه ومخده 
اميره: اي دول 
ادهم ببرود: لا دي لازوم انك هتنامي علي الكنبه انهاردا 
اميره بصدمه'؛ ايهههه....... 

ادهم ببرود: لا دي لازوم انك هتنامي علي الكنبه انهاردا 
اميره بصدمه'؛ ايهههه.......
ادهم: هو اي 
اميره: يعني ايه انام على الارض مش العكس ولا ايه 
ادهم ضحك بسخريه: انتي قاصدك انا اللي انام على الارض لااا يماما انسي يلاا خلينا ننام ورانا مشاغل بكره 
اميره: يعني ايه 
ادهم ببرود: علي الكنبه وشد اللحاف عليه ونام 
اميره قاعدت تبص علي الاوضه بزهق: يعني يارب اتجوز غصب عني ومشاكل اول مجينا وكمان انام على الكنبه وفجأه جي في بالها انها حامل حطت ايديها علي بوقها تكتم شهقتها 
اميره بخوف هامس: يارب خليك معايا انا خايفه اوي وانا هحاول اخليه ميقربش مني ايوه مش هخليه يقرب مني 
في الصباح 
اميره بتصحي علي ايد رقيقه صغيره بتلمس خدها 
اميره بتفتح عنيها بتبص بتلاقي زياد 
اميره وهي بتقوم ببتسامه وهي بتاخده علي رجلها: زيزو صباح الخير 
زياد: صباح النور ي طنط 
اميره: اممم بلاش طنط دي اي رأيك تقولي ماما 
زياد وهو بيقوم من علي رجلها وقال بغضب: انا ماما ماتت ومبقولش لاحد ماما 
اميره بستغراب: لي ي زيزو 
زياد: هو كده ولو سمحتي انزلي عشان تفطري معانا بيقولك بابا 
#ملحوظه زياد عنده 10 سنين وفاهم شويه 
اميره استغربت بس دخلت الحمام غسلت وشها ولبست وادت فرضها ونزلت بالاسدال وكان شكلها حلو اوى 
ادهم بصلها وهي انزله من علي السلم وللحظه سرح فيها بس فاق علي صوت ولدته سليمه 
سليمه بطيبه: تعالي يبتي اجعدي جمب زوجك 
اميره ابتسمت بود وقاعدت جمب ادهم وبصتله وادهم كمان بصلها وفاقو علي صوت كريمه بنت عمه 
كريمه بسخريه: اي ي چزيره العشاق انتو احنا علي السفره مش في شهر العسل 
ادهم بصلها ووجه كلامه لابوه: طب بمناسبه شهر العسل انا هنزل مصر عندي مأموريه وهاخد مراتي وابني معايا 
سليم ابوه: مأموريه اي يولدي 
ادهم بجديه: عرفنا إن فيه تجار مخدا"رت هعدو بضاعه فيها كوكا"يين وهيعادو علي الطريق الصحراوي 
سليم: ربنا معاك يولدي وترجعلنا بالسلامه 
ادهم: ربناا يخليك يبوي 
سليمه: خد بالك من روحك يولدي وترجعلنا بالسلامه 
ادهم وهو بيبوس ايدها: ادعيلي بس ي امي 
سليمه: أنت في كل دعواتي يبني هو انا ليا غيرك 
ادهم طلع واميره وزياد طلعو وراه
اميره بتسأل زياد: زيزو هو بابا بيشتغل اي 
فجاه جه صوت من وراها 
اميره بتسأل زياد: زيزو هو بابا بيشتغل اي 
فجاه جه صوت من وراها: مقدم 
اميره بصت وراها بخضه: ادهم 
ادهم: اجهزي عشان مفيش وقت 
اميره لبست ولبست زياد ونزلو سلمو علي العيله ومشيو 
اميره وهما في الطريق ": ادهم عاوزه اسألك سؤال 
ادهم: خير 
اميره: هو اي السبب اللي تخلي حماتك تكرهك بالشكل ده 
ادهم وهو بيبصلها بطرف عنيه: يهمك 
اميره: مجرد فضول 
ادهم: يبقي متسأليش 
اميره بصت له وقالت في سرها: اي الانسان البارد دا  
ادهم: متغلطيش كتيرر عشان انا لحد دلوقتي مكبر دماغي 
اميره بصدمه: هو انت سمعت ازاي انا كنت بتكلم في سري
ادهم بصلها بسخريه وكمل سواقه 
في مكان تاني 
فهيمه بتتكلم مع حد 
فهيمه بغضب: انا عاوزه انتجم من ابن سليم 
الشخص بغموض: لسه بدري علي حكايه الانتجام دي احنا هنلعبه الاول 
فهيمه بخبث: ازاي 
الشخص بخبث: مراته 
فهيمه وهي بتبتسم بخبث: أنت عارف حاجه 
الشخص بضحكه شريره: حاجات مش حاجه واحده والعبه هتبدأ من دلوجت يبن سليم 
بقلم اسماء السرسي 
اميره وادهم وصلو 
اميره بصدمه: احنا هنقعد في البرج ده 
ادهم: أنت شايفه اي 
اميره ببتسامه: انا شايفه حاجات مش حاجه واحده 
ادهم ابتسم علي ابتسامتها: ادخلي وخدي زياد معاكي علي معمل حاجه وهحصلكم 
اميره هزت راسها وخدت زياد وطلعو 
اميره: زيزو 
زياد وهو بيبصلها: انا اسمي زياد ومبحبش حد يدلعني ودخلت اوضته 
اميره بصت لخياله بصدمه ودخلت وراه
اميره: أنت بتتكلم معايا كده لي ي زيز.  اصدي ي زياد 
زياد: انا بتكلم عادي بس انا مبحبش حد يدلعني انا راجل 
اميره: يبني هو حد قالك انك مش راجل بس انت لسه صغير عادي ندلعك
زياد: متعودتش علي كده ولو سمحتي اقفلي الباب وراكي عشان عاوز انام 
اميره: انت بتطردني بشياكه تمام 
اميره قفلت الباب وطلعت
اميره: هو اي الواد ده هو انا ياربي ناقصه مكفايه ابوه لوح تلج كمان الواد
فجاه جه صوت من وراها: هو مين اللي لوح تلج 

اميره: هو اي الواد ده هو انا ياربي ناقصه مكفايه ابوه لوح تلج كمان الواد
فجاه جه صوت من وراها: هو مين اللي لوح تلج 
اميره اتجمدت في مكانها: كنت عارفه اني لساني في يوم هيوديني في داهيه 
ادهم وهو بيقف قدامها: ولسانك جابك عندي انتي ي بت لو محترمتيش نفسك انا بقق عندي اللي يخليكي تحترمي نفسك 
اميره: حاضر تحترمت نفسي اهو وابتسمت بسماجه 
ادهم: اتفضلي ادخلي دي اوضتك ودي اوضتي يلا 
اميره: لا انا عجبني الاوضه دي جدا خد انت اللي هناك ولسه هتدخل الاوضه 
ادهم بتحذير: ممنوع خط احمر انك تدخلي الاوضه دي فاهمه ولا لا 
اميره بخوف من شكله: فاهمه.. ااه قولتيلي اوضتي منين 
في مكان تاني 
فهيمه بغضب: اهو ادهم سافر ومش هنعرف نعمل اللي خططنا عليه 
الشخص بخبث: ومين جالك ده كده احسن واسهل عشان نعرف نحط كل الافكار السلبيه في دماغهم ضد اميره ولازم يكون ابوها هناك 
فهيمه بستغراب: ليي
الشخص بسخريه: طول عمرك دماغك علي قدك اسمعي..........................  فهمتي هنعملو ايه 
فهيمه ببتسامه: يخرب عجلك عشان اكده سموك العبقري اهنه 
العبقري: اتعلمي فكري قبل متنفذي 
في منتصف الليل 
اميره بنوم: ياربي انا عطشانه والبتاع ده فاضي اووووف انا هقوم انزل اشرب 
اميره وهي ماشيه وكانت هتقع اكتر من مره: ياربي مين الحمار اللي طفي النور ده كده 
وراحت تفتح التلاجه ولسه هتشرب لقت خيال وراها راحت لفه وتفت المياه كلها على وشه 
اميره بخوف: أنت مين 
... انا الحمار اللي طفي النور كده 

اميره وهي ماشيه وكانت هتقع اكتر من مره: ياربي مين الحمار اللي طفي النور ده كده 
وراحت تفتح التلاجه ولسه هتشرب لقت خيال وراها راحت لفه وتفت المياه كلها على وشه 
اميره بخوف: أنت مين 
... انا الحمار اللي طفي النور كده 
وفجأه مسدس فوق دماغها 
اميره: اعاااا الحقونيييي ادهمممم 
حط ايده علي بوقها عشان يكتم صوتها: هووووش ماشي معايا بالزوق والا هفضي المسدس دا كله في دماغك فاهمه 
اميره هزت راسها بخوف وهو خادها ولسه هيطلع من باب الشقه لقي اللي خبطه بضهر المسدس علي مؤخره راسه وقع مغمي عليه 
ادهم شعل النور
ادهم بمواسيه: انتي كويسه 
اميره جريت عليه بخوف وحضنته: اعااا انا كنت خايفه ليحصلي حاجه متسبنيش تاني ي ادهم 
اما ادهم اول مجريت علي وحضنته حس باحساس غريب اول مره يحسه احساس حلو وبدون وعي منه حط ايده علي ظهرها يضمها لي ويستنشق عبيرها ويتلذذ من بث الامان في حضنها ادهم فاق علي صوتها 
اميره بستغراب: ادهم أنت سمعني.... انا بكلمك 
ادهم هز راسه بنعم وطلعها من حضنه وبص ناحية اللي مرمي علي الارض 
ادهم بغضب وهو بيشيل الحاجه اللي علي وشه عشان يعرف مين هو': انا هعرف مين ابن 🐕دا وربي مهرحم امه وفجأه شال الغطا 
ادهم واميره في صوت واحد: عااادل؟؟؟؟؟!!!!!! 
في مكان تاني 
فهيمه بتكلم العبقري 
فهيمه بغضب: هو الزفتت اللي اسمه عادل دا اتأخر لييه 
العبقري بتوتر لاول مره يظهر عليييه: مش عااارف مش عااارف ي فهيمه 
فهيمه بستغراب: وأنت مااالك متوتر كده لي 
العبقري بتهرب: لا مفيش حاجه 
عند اميره وادهم 
ادهم واميره في صوت واحد: عااادل 
اميره وادهم بصو لبعض 
اميره بستغراب: انت تعرفه منين 
ادهم بتهرب: انا المفروض اسأل السؤال ده انتي تعرفي الواد ده منين 
اميره بتحاول تتهرب من السؤال: انا معرفش 
ادهم بخبث: يعني ده مش ابوه الطفل اللي في بطنك اللي جبتوه من الحرا"م 
اميره بصدمه...... 
ادهم بخبث: يعني ده مش ابوه الطفل اللي في بطنك اللي جبتوه من الحرا"م 
اميره بصدمه وبرقت عنيها: انت... انت.. انت 
ادهم بسخريه: انتي لسه هتهتهي 
اميره واخيرا سيطرت علي نفسها واتكلمت: أنت عرفت منين اني اني حامل 
ادهم بسخريه وضحك علي ساذاجتها: انتي ساذجه اووي ي اميره.... اوعي تفكري اني مش عارف عنك حاجه لا ي حبيبتي انا عارفك من وانتي لسه لحمه حمرا وعارف كل خطواتك وانا كنت بنقذك من اي خطر بيجي عليكي بس للاسف مقدرتش احميكي من الواطي اللي اسمه عادل ده ولما وفقت اتجوزك وانا كنت رافض الجواز خالص اتجوزتك عشان احميكي اتجوزتك عشان احميكي من ابوكي واللى كان هيعملو فيكي ولاني وعدت نفسي اني احميكي من اي خطر يصيبك ي اميره فهمتي انا اتجوزتك لييه ي اميره وانا عارف انه جوزنا باطل اصلا 
اميره بنهياار ونزلت بركبتها على الارض: مكنتش قصدي اسوأ سمعه ابويا عمري م لقيت الحنان منه دايما بيعاملني اني تقيله عليه غمري م لقيت العطف منه كنت اما بشوف ابهات صحابي بيعملوهم ازاي بقول مش معني ابويا مش زيهم مش معني هو بيعملني انا بقسوه وجفاف كده ليي غمري م لقيت الحنان منه عشان كده دورت عليه براا لحد م قبلت عادل وهو بيديني الحنان والحب واللطف لحد مكتشفت انه زي زي بابا بالظبط بس الفرق انه عادل خدعني وخاني وضربني بسكينه تلمه في قلبي يوم اما قولتله اني حامل طردني واهني وقالي مش عاوز اشوف وشك وهو عارف انه اكتر انسان انا حبيته وفي اللحظه دي اميره انهارت كليا 
ادهم خدها في حضنه: هوووش اهدي ي اميره كل حاجه هتتصلح اهدي 
في مكان تاني 
العبقري رايح جاي بنرفزه وعصبيه 
فهيمه: يوووه مترسيلك علي حل متقعد ي تجف مش رايج جاي اكده 
العبقري بعصبيه: خليكي في حالك ي فهيمه دلوج 
فهيمه بغضب وهي بتجمله: انت اي اللي واخد عقلك اكده 
العبقري بقلق: عادل.... عادل لحد دلوقتي مظهرش 
فهيمه بغضب: وانت شاغل نفسك بيه لييه ميولع ولا يتحرج في ايييي
العبقري بنرفزه وتسرع: عاااوزه تعررفي انااا قلقااان علييه لييي انااا هقوولك عشااان عاددل دا يبق ابنييي 
فهيمه بصدمه: اييييي؟؟؟؟؟!!!!!!! 
فهيمه بغضب: وانت شاغل نفسك بيه لييه ميولع ولا يتحرج في ايييي
العبقري بنرفزه وتسرع: عاااوزه تعررفي انااا قلقااان علييه لييي انااا هقوولك عشااان عاددل دا يبق ابنييي 
فهيمه بصدمه: اييييي؟؟؟؟؟!!!!!!!
العبقري بيلعن نفسه انه اتسرع وقالها سر زي ده: فهيمه ا
قطعته فهيمه: عشان اجده كنت خايف عليه يروح وانا اقول الراجل ده خايف علي الواد كييف اتاري طلع ابنك في الاخر 
العبقري بتحذير: السر ده لو طلع لحد فيها موتك ي فهيمه 
فهيمه بغضب: انت بتهددني ولا ايه 
العبقري ببرود: لااا انا بحذرك بس 
عند ادهم واميره 
ادهم حط اميره على السرير بعد م نامت في حضنه من كتر العيااط 
ادهم بحزن: وحياتك عندي ي اميره لخد حقك تالت ومتلت من الواطي ده وغلوتك عندي لربهولك فجاه ادهم قام واتجه ناحية اوضه من الاوض 
ادهم بسخريه: اهلا اهلا بساعده البيه 
عادل وهو بيفوق: انا فين 
ادهم: في حنه ام''ك 
عادل بغضب: احترم نفسك 
ادهم بغل: هو أنت لسه شوفت احترام وانقض عليه مثل الاسد الجائع عندما ينقد على فريسته تحت صرييخ العادل 
ادهم بغل: صررخ صرررخ باعلي صوت عندككك لان مفييش حد هينجدككك مني صررررخ 
عادل بوجع: ارحمنييي
ادهم بغل وهو بيضرب اكنه كيس ملاكمه وهو بيضرب عليه بس بعزم قوته: وانتتت مرحمتهاااش لييي بنااات الناااس لعبه يبن ال****** انا بققق هخليك تحرم تبص على اي واحده وانت ماشي مش تتكلم معايا انا بقق مش هخليك تنفع را"جل خااالص هخليك نص را"جل والنص التاني سوسن يلااااا 
عادل بخوف: لاااا ابوس ايدك... انااا اسف اوعدك اني مش هتكلم مع اي واحده ولو عاوزني اكتب علي اميره هكتب عليها بس ابوس ايديك كله الا مستقبلي 
ادهم بخبث: بس تقولي مين اللي باعتك 
عادل بخوف وتردد انه يقول اسمه فخطر على باله فهيمه يقول اسمها وينقذ نفسه وينقذ ابوه 
عادل بخوف من ذالك الادهم: فهيمه 
ادهم بصدمه': فهيمه.... هو متوقع منها كل حاجه الا حكايه الشر"ف دي 
عادل : هي اللي اتفقت معايا اني العب علي اميره اني بحبها وواحده واحده اسرق منها شر"فها وبعد كده ارميها ومسألش عنها عشان هي عارفه انك بتحبها وفضلتها علي بنتها 
ادهم بصدمه: مش معقول كل ده يطلع منها لييي تعمل معاها ومعايا كدا بس ورحمه امي مهسيبكو لانت ولاهي 
عادل بخوف من هذا الاسد الثائر: بس انت قولت انك هتسيبني بعد م اقولك مين 
ادهم بغل: وانا رجعت في كلامي عندك مانع ونزل عليه زي الاسد م بينقض علي فريسته 
عادل بخوف من هذا الاسد الثائر: بس انت قولت انك هتسيبني بعد م اقولك مين 
ادهم بغل: وانا رجعت في كلامي عندك مانع ونزل عليه زي الاسد م بينقض علي فريسته 
عند العبقري 
العبقري بخوف: الواد مجاش لحد دلوقتي ليه 
فهيمه بسخريه: تلاقي ادهم قام بالواجب معاه 
العبقري بشرر: والله لو كان لمس ابني بسوء ليكون روح ابنه قصاده 
فهيمه بغضب وخوف على ابن ابنها: انت بتجول اي عاوز تجتل ابن بنتي 
العبقري وهو بيتكلم بنبره فهيمه خافت منها: اجتله واشرب من دمه واجتلك كمان لو مسكتيش فاهمه 
عند اميره 
اميره فاقت ملقتش حد جمبها وادهم مش موجود فخافت ولسه هتفتح الباب لقت اللي في وشها 
اميره وكأنها لقت مصدر امانها: ادهم وحضنته بكل قوتها 
ادهم وهو بيبعدها: اميره متنسيش ان جوزنا باطل ي اميره يعني مينفعش تحضنيني بالشكل دا 
اميره حست نفسها انها مدلوقه عليه: انا اسفه ي ادهم وجت عشان تمشي ادهم مسكها من ايدها واميره بصتله 
ادهم: عاوزك في موضوع 
اميره: وانا كمان عاوزاك في موضوع 
ادهم: انا مستعد اكتب ابنك على اسمي 
اميره بصدمه: أنت بتقول ايه 
ادهم بحزن: بقولك هكتب الطفل علي اسمي فيها 
اميره وهي بتبصله بجمود: في انه عاوزه انزل اللي في بطني لانه ابن حرا"م وانا كل اما ابصله هفتكر ازاي كنت رخيصـ''ـه لما سلمت نفسـ"ي لانسان الغلط انا عاوزه انزله 
ادهم ببتسامه علي القرار ده هو مكنش عاوز يقولها انه تنزله عشان متفتكرش انه اناني وكده: الطفل عدي عليه 120 يوم 
اميره بستغراب: لا لييه 
ادهم: عشان لو كان عدي عليه اكتر من كده كان هيبقي خطر على حياتك 
اميره بحزن: حتي لو كان خطر علي حياتي المهم اني مش عاوزاه 
ادهم لسه هيتكلم لقي اللي بيرزع علي الباب الشقه 
ادهم بغضب: مين الحيوان اللي بيخبط علي الباب بهمجيه كده 
اميره وهي بتمسك ايده: متسبنيش ي ادهم والنبي 
ادهم وهو بيمسك ايدها: تعالي معايا 
ادهم بيفتح الباب لقي اللي داخل ومسك شعر اميره وبينزل فوقها ضرب: اااه ي خا"طيه يللي جبتيلي العاا"ر حامل من وا"حد تاني ي وس****
ادهم بيفتح الباب لقي اللي داخل ومسك شعر اميره وبينزل فوقها ضرب: اااه ي خا"طيه يللي جبتيلي العاا"ر حامل من وا"حد تاني ي وس****
اميره بصدمه ودموع: بابا 
ابوها وهو بيلطشها كف جامد علي وشها: اخرسيييي متقولييش كلمه بابا دي تاني انا مش ابوه واحد خااا"طيييه زيككككككك 
اميره بعياط وبتحاول تبعده: يبابا افهمني 
ابوها لسه هيمد ايده عليها ادهم مسك ايده ونزلها 
ادهم: انا محترمك لانك عمي وابوها غير كده انا لو حد رفع عينه علي مراتي بس كنت قتلته مش يمد ايده عليها 
ابوها بغضب: وانا ابوها وحقي اقتل"ها واغسل عااا"ري 
اميره بصريخخخ: بسسسسسس كفااااااايه انتووووو اييييييي اناااااا واحدددده انضحكككك عليهاااااا من واحددد زياااا"اااله بعتررررف اني سلمت"ـه نفسي وانااا راضييه بس طلع ندل انا ضحيه حب فااااااشله انا مستحقش اعيييش انااااا هموووت نفسيييي وسرعاان م جابت السكيـ''نه من طبق الفاكهه وحطتها علي ايديها وو
في مكان تاني 
فهيمه ببتسامه شر: يخرب عجلك ي عبقري انت دي دماااغ سم حطيت النار علي البنزين وزمان اميره خلصنا منيها 
العبقري بغل وحقد: ولسه ي فهيمه انا هدمر''هم كلهم هصفي حسابي منهم واحد واحد هفعصهم تحت رجلي وسرعان م جاله تلفون وطلع من الاوضه ودخل اوضه تانيه 
العبقري: الو
الشخص.................... 
العبقري: لاااا الشحنه هتيجي في معادها مش هتتأخر والظابط ادهم ده مش هيبقي فاضي باللي انا عملته في عيلته مش هيلحق يعمل حاجه من كم المصايب اللي وقعت علي دماغه 
الشخص................... 
العبقري: لاااا الشحنه الكوكا"ين هتجي في معادها وانا قد كلمتي ي يبيه 
فهيمه بشر وقد سجلت م قال: وحياتك لهقسمك في الفلوس اللي هتيجي دي مهو انا مطلعش بلوشي اكده وابتسمت بشرر

ال15.
العبقري: لاااا الشحنه الكوكا"ين هتجي في معادها وانا قد كلمتي ي يبيه 
فهيمه بشر وقد سجلت م قال: وحياتك لهقسمك في الفلوس اللي هتيجي دي مهو انا مطلعش بلوشي اكده وابتسمت بشر 
فجاه وهي ماشيه وقعت الفازه علي الارض
العبقري وهو بيبص ناحية الباب 
العبقري مع المتصل: معلش يبيه هتصل بيك بعدين قفل معاه وراه ناحية الباب وفتحه وو
عند ادهم 
اميره حطت السكينه علي ايديها 
اميره ببكاء: انا مستهلش اعيش انا همووت نفسي عشان ترتاحو واريحكوو مني ولسه هتقطع شرا"ينها سرعان م ادهم جري عليها وشال السكينه من علي ايديها ورماها بعيد 
ادهم بغضب وهو بيهزز فيها: انتي غبيييه انتي عااوزه تموتي كافره فووووقي بقق 
اميره وهي بتقع علي الارض بضعف: انا عاوزه امووت مش عاوزه اعيش يااارتني موت مع ماما علي الاقل مكنش كل ده حصل معايا 
ابوها بقسوه: انا من انهاردا مليش بناات انتي من انهارده موتي بالنسبالي وخد بعضه ومشي 
اميره وهي بتبص علي ظله: انا  موت بالنسبالك من زمان يبابا عمرك معملتني بحنيه يمكن لو مكنتش تعاملني بجفاف وتعملني بشويه لطف مكنتش دورت برا علي حد بيحبني ويديلي الحب والحنان طول عمر الناس بتقول البنت سنادها ابوها وانت عمرك مكنت سندي يبابا انت سبتني من اول الطريق وخلتني اكمل لوحدي 
ادهم وهو بيخدها في حضنها وبيتكلم بنبره حنينه: مين قال انك ملكيش سند انا سندك يقلبي ولو كان هو سابك من اول الطريق فنا همسك ايديكي لحد موصلك للي تحلمي بيه وفجأه قطع كلامه 
اميره بصريخخ ووجع وهي بتمسك بطنها: اااااااااه الحقني ي ادهمممم 
ادهم بخضه: مالك ي اميره وسرعان م اتصدم وهو شايف دم نازل من اميره 
ادهم بخووف: اميررررره
اميره بصريخخ ووجع وهي بتمسك بطنها: اااااااااه الحقني ي ادهمممم 
ادهم بخضه: مالك ي اميره وسرعان م اتصدم وهو شايف دم نازل من اميره 
ادهم بخووف: اميررررره وسرعان م شالها ونزل من البرج وساق العربيه وطلع علي المستشفى باقصي سرعه 
ما هي الا دقائق معدوده ووصل المستشفى لانها كانت قريبه من البرج 
اميره في غرفه العمليات وادهم رايح جاي علي الاوضه وكل شويه يبص من شباك الازاز 
ادهم وهو بيرجع شعره لوره بتوتر وخوف علي اميره وقعد علي الكرسي وحط ايده علي وشه وهو بيقول في كام ايه حافظها وبيدعلها 
مر ساعه اتنين تلاته وادهم علي اعصابه 
ادهم وهو بيقف ومقرر يدخل: لا كده كتير انا اعصابي وقفت ولسه هيدخل عليهم لقي الدكتور طالع وباين عليه الارهاق 
ادهم بلهفه وهو بيجري عليه: مراتي عامله ايه ي دكتور 
الدكتور بإرهاق وتعب بينين عليه: البقاء لله المدام سقطت 
ادهم بحزن: إن لله وإن إليه راجعون... طااب واميره 
الدكتور: هي هتتنقل غرفه عاديه دلوقتي واهتمو بيها شويه هي جالها انهيار عصبي 
ادهم بحزن: اكيد ي دكتور 
عند العبقري 
قفل مع الشخص  وراح يفتح الباب لقي اللي فازه وقعه وخيال فهيمه بتجري 
العبقري بصوت عالي: انتو يبهاييم امسكوووها بسرررعه متخلوهاااش تهررب 
فهيمه وهي بتجري منهم مسكت الفون وقررت تبعت رساله والتسجيل لادهم عشان يجي وينقذها فهيمه وهي بتكتب رساله وبتبعت الفديو لقت المسدس اللي محوط علي راسها وخد منها الفون وشدها 
عند العبقري 
رايح جااي بتوتر لقي اللي داخل عليه وحاطط المسدس علي راس فهيمه 
العبقري ابتسم: برافو عليك ي فهد ليك مكافه جامده مني وراح مطلع المسدس وطخخخ قتله 
فهيمه بصويتتت: ماات.... مااااات 
العبقري وهو بيربطها وبيتكلم بغضب: كنت عارف ان موتك هيبقي علي يدي بس مكنتش اعرف انه هيبقي قرايب كده بتتصنتي عليا ي فهيمه بتعرفي سري 
فهيمه بخووف: والنبي سمحني.. سمحني صالح(ايوه هو صالح عم ادهم ابو ايناس واسلام لو تفتكرو في البارت 3 هو كان متجوز علي صباح مراته واحده تانيه وخلف منها عادل) سمحني والنبي ابوس يدك 
صالح (العبقري) بغضب: اخرسيي انا هحرق قلبك وقلب جوز بنتك علي ابنه حفيدك زياااد عشان اضمن ان الشحنه تدخل بأمان 
فهيمه بخوف: لاااا زيااد لاااا احب علي يدك 
العبقري وهو بينادي علي حد ودخل ومعاه عيل صغير مربوط 
صالح بضحك: اي رأيك في المفاجاه دي 
فهيمه بصدمه: زياااد....... 
فهيمه بخوف: لاااا زيااد لاااا احب علي يدك 
العبقري وهو بينادي علي حد ودخل ومعاه عيل صغير مربوط 
صالح بضحك: اي رأيك في المفاجاه دي 
فهيمه بصدمه: زياااد....... 
زياد بصريخخخ: ابعدووو عنييي ي بابااااا ي اميررره علفكره بابا هيجي يموتكو ومش هيسيب حد عايش عشان خطفتو ابنه فكوولي ايدي 
صالح طخخ وهو ببضربه كف بسببه سال الد'م من جمب شغايفه: اخرررس ي واد 
زياد بتركيز: جدوو صالح.....+
زياد مع انه مغمينه عنيه الا انه ذكي وعرف صوت صالح 
صالح بصدمه انه ازاي عرف يميز صوته هو عارف انه ذكي لابوه بس متخيلش يكون بالذكاء دا ويعرف يميز صوته هو مغيره 
صالح بتوتر: اخررس مسمعش صوتك وبعدين مين صالح ده 
زياد بذكاء: لا انت جدوو صالح وانت لو مسبتنيش دلوقتي بابا هيجي يموتكو 
صالح بخوف: اسكتتت مسمعش صوتك 
صالح بصوت عالي: محمودددد.... انت ي زفتتت يللي اسمك محمودددد 
محمود جه جري: ايوه يباشااا 
صالح: حضر الكاميرا عشان نبعت فيدو حلو لابوه وهو بيشوف ابنه مخطوف كده ويعديلنا الشحنه علي خير 
عند ادهم 
ادهم دخل لاميره لقاها نايمه شبه الملايكه 
ادهم ببتسامه: تعرفي ي اميره اني بحبك من زماان من ايام 3اعدادي كنتي بضفاير لسه وكنتي طفله بريئه كنت كل م بشوفك اشوفك بتضحكي انما دلوقتي الحزن سيطر عليكي وخد جزء كبير من حياتك بس اوعدك اني هخلي ايامك الجايه كلها فرح ي اميرتي فجاه صوت رساله على الفون 
مضمونها"شحنه الكوكا'ين تتسلم في معادها ومهمتك انك هتعدي الشحنه ولو مسمعتش الكلام راس ابنك هتتحط قصاد الشحنه "وبعتو الفديو 
ادهم بغضب اعمي: ااه يولاد ال الكلـ'ب 
صوت رساله على الفون 
مضمونها"شحنه الكوكا'ين تتسلم في معادها ومهمتك انك هتعدي الشحنه ولو مسمعتش الكلام راس ابنك هتتحط قصاد الشحنه "وبعتو الفديو 
ادهم بغضب اعمي: ااه يولاد ال الكلـ'ب 
ادهم بص علي اميره ومشي نزل تحت وركب عربيته واتجه ل مدريه الامن ونزل من العربيه واتجه لمكتب اللواء بغضب واقتحم المكتب 
اللواء بغضب: انتتت اييي اللي عملتته داااا ي حضرره المقدم... ازااي تقتحم المكتب بالشكل ده 
ادهم بغضب وهو بيخبط ايده علي المكتب: اناااا دلوووقتي مخطووووف وكلللله بسببب المهمه بنت ستين ك******
اللواء بأمر: الزم حدودك ي سياده المقدم انا لحد دلوقتي مش عايز اخد اي اجراء ضدك لانك من اكفئ الضباط عندي اقعد وفهمني اي اللي حصل بالظبط 
ادهم اتنهد بغضب وقعد وحكي كل حاجه 
ادهم بغضب: ولاد الكلـ'ب دول مش هرحمهممم 
اللواء: اهدي ي سياده المقدم احنا هنبذل اقصي م بجهدنا عشان نرجع ابنك في حضنك 
ادهم بسخريه: والله.. لا تمام كتر خيرك وبعد كده تحولت نبره صوته للغضب وانااا بق هعرف ارجع ابني ازااي وخرج ورزع الباب وراه 
ادهم طلع من المدريه واتجه ل مكان ما
ادهم نزل من العربيه ودخل مكان غريب ونزل مكان تحت الارض بسلم وفتح باب ودخل لقي كمبيوترات واجهزه كتيره ولقي واحد قاعد بيعمل حاجه علي جهاز 
ادهم حط ايده علي كتفه: حسام 
حسام اتنفض من مكانه وخلع السماعه اللي في ودنه وبعد كده اتنهد بارتياح: ي جدع مش تقول ان انت 
ادهم: لا وانت خفت اوى 
حسام بضحك: يعم انتو مش سايبنا في حالنا كل شويه تجرجروني من قفايا لا بس انت عرفت مكاني منين 
ادهم بثقه: مش ادهم سليم اللي يتقله الكلمه دي... وبعدين مدخلنيش في حورات انا قصدك في خدمه 
حسام: رقبتي 
ادهم: عاوزك تخترق تلفون حد وتجبلي مكانه 
  ادهم: عاوزك تخترق تلفون حد وتجبلي مكانه 
حسام: طب مترسيني علي الحوار 
ادهم بأمر': اعمل اللي بقولك عليه ي حسام 
حسام: تمام اديني الرقم 
ادهم: 010*******
بعد شويه 
حسام قام من علي الجهاز ومعاه ورقه 
حسام: اتفضل المكان اهو 
ادهم ببتسامه نصر: تشكر ي حسام 
حسام: دا اقل واجب ليك يباشا 
 ادهم طلع من المخبأ دا وطلع علي العنوان 
ادهم وهو قرب خلاص من المكان طلع المسد'س وحط فيه طلق وجايب احتياطي في جيبه ونزل راح على المكان لقاه مرصوص بدجاردات حط كاتم الصوت علي المسد'س   عشان محدش ياخد حظره ونزل ضرب نار علي الجردات اللي علي البوابه ودخل لقي جردات بتاكل قصاد اوضه قتلـ'هم  ودخل الاوضه ملقاش حد مشي قدام شويه لقي حد من ورا ضهره بيخط المسد'س علي راسه من ورا 
البودي جارد: نزل سلا'حك وامشي معايا اي لحظه غدر هفرغ المسد'س كله في دماغك 
ادهم عمل نفسه بينزل المسد'س بحركه سريعه منه خد من البودي جارد السلا'ح وفضاه كله في دماغه 
لقي اوضه في اخر الممر وتقريبا دي اخر اوضه راح عليها بسرعه وفتحها وملقاش حد 
ادهم بدموع وغضب: زيااااااااااااااااااااد 
لقي صوت رنه فون بص جمبه لقه وفتح الخط 
العبقري: اذا كنت انت ذكي فنا اذكي منك وسابقك بخطوه وفاهم دماغك دي مش عشره كام يوم دنا اللي مربيك علي ايدي وانت واخد صفاتي بس احب اقولك اني زياد معايا ومش هتاخده غير لما تعدي الشحنه واااه نسيت اقولك متدورش علي عادل عشان عادل جمبي اهو وحظر من اللي جااي عشان اللي جاي خراب ديار وقفل الخط 
ادهم رزع الفون في الحيطه بغضب واتشدش ميه حته فجاه قون ادهم يرن 
ادهم بستغراب: تلفون من المستشفى وحس بنغزه في قلبه ورد بسرعه 
ادهم: الو
جاله صوت ممرضه: الو ي ادهم بيه في خبر مش كويس لحضرتك 
ادهم بخوف: اميره جرالها حاجه 
الممرضه: لاسف مدام اميره اتخطفت 
ادهم بصدمه: ايههههه 
الممرضه: لاسف مدام اميره اتخطفت 
ادهم بصدمه: ايههههه 
وقفل مع الممرضه وطلع وركب عربيته واتجه نحو المستشفى تحت انظار المراقب اللي متبعه من ساعه م داخل 
.. الو يباشا هو طلع من المخبأ وشكله كده رايح علي المستشفى 
العبقري: طب يلا ورا وترقبه زي ظلك وحرس منه عشان ادهم ذكي وبيلمحها وهي طايره 
... تمام يباشا انا هقفل وقفل وركب عربيته ومشي بيرقب ادهم 
ادهم نزل من العربيه واتجه نحو مكتب المدير وفتح المكتب بهجوميه ومسك المدير من رقبته 
ادهم بغضب اعمي: ازززززااااااي مرااااتتتتي تتخطفففف منننننن وسطكمممممم وانتوووو زززززي البهاااااايممممم نيميييين علىييييي ودنكووووو وانتتتتتت قسمااااااا عظماااااا لهقفللللل لكمممممم المستشفييييبي بنتتتتت ال*****دي تعاااااالييييي ورينيييي كاااامرااااات المررررقبهههه فيييييين 
المدير وهو بياخد نفسه بعد م ادهم سابه: حاضر... حاضر 
عند كاميرات المرقبه 
ادهم بيتابع من كامرات المرقبه وشاف حاجه ورجع بذكرياته لكام ساعه ورا وبص بصدمه وقفل الفديو بسرعه وبص ناحية المدير واتكلم بتهديد
ادهم بنبره تهديد: مراتي لو مرجعتش هحبسك وهقفل المستشفى دي وهطربقها فوق دماغك ساااامع 
المدير بخوف من هيئه وشه: ساامع سامع يياشا 
ادهم طلع من المستشفى وركب عربيته ومشي بس فجأه حس ان في حد ماشي ورا بص من المرايه لقي نفس العربيه اللي كانت ورا لما طلع من المخبأ هو كان الاول فاكرها ماشيه نفس طريقه لكن دلوقتي اتأكد انه العبقري دا بعته عشان يرقبه واكيد يعرف حاجه عن مكان اميره وزياد كل ده كان بيفكر فيه ادهم في اقل من ثانيه ادهم قرر انه يستغباه علي م يخده مكان سري محدش يعرفه ويقرره هناك 
في مكان تاني 
عند اميره 
اميره فاقت علي كوبايه مايه ادلقت في وشها 
اميره بشهقه: هاااااااا... انا فين 
عادل بخبث وهو بيظهر قدمها: وحشتيني موت ي اميرتي 
اميره بتبرق بخوف:.. عا... ع... عادل 
عادل بخبث: ياااا علي جمال اسمي لما بتنطقيه.. بحثه كده له طعم وبيقرب منها 
اميره بخوف: انت بتقرب لي 
عادل بخبث: امممم ينفع اعرف من ناس تانيه ان ابننا ماات بس مش اشكال انا جايبك هنا عشان نعوض الطفل اللي خسرناه 
اميره بخوف 
عادل بخبث: امممم ينفع اعرف من ناس تانيه ان ابننا ماات بس مش اشكال انا جايبك هنا عشان نعوض الطفل اللي خسرناه 
اميره بخوف: ابعد عني ي عادل... وبنبره تحذير.. اوعي تقرب مني ي عادل انا ممكن اذيك 
عادل بسخريه: لا بجد هتأذيني وانتي ايدك مربوطين ومش عارفه تفكي نفسك حتي وابتدي يقرب منها 
عادل بخبث: تعرفي ي اميره انك متغيرتيش وايده بتلمس وشها 
اميره وهي بتبعد وشها عنه بقرف: يوم م افكر اتغير.. اتغير عشان ادهم بس 
عادل بغضب وهو بيمسكها من شعرها: طوول منتييي معاايااا مسمعش لسانك ينطق براجل غيري وبعدين قال بنبره متملكه.. انتيي ليااا.. لياااا انا وبس ي اميره.. فاهمهههه 
اميره بصريخخ: شعرري ي حيوااان 
عادل وهو بيمسك وشها بكفوفه وبيتكلم بنبره جنونيه: اميره.. حبيبتي.. قولي انك بتحبني.. قولي انك ليااا... ومش هتبقي لغيرري.. انا.. انا.. انا بحبك 
اميره بغضب: واناااا بكرهكككك وعمررري م كرهتتت قدكككك ولو هقول بحب حد فالحد دا... ادهم.. ساامع ادهم 
عادل وهو بيلطشها كف علي وشها اسقطها ارضا: غلططططط ورجع رفعها ووشها ليه وبيتكلم بغضب: قولي انك محبتيش ادهمم قولي انك لياااا قووووولي 
اميره بخوف من هيئه وشه بس حاولت تبان قويه: ل.. لا.. لا.. انا مش ليك وقلبي معدش ليك.. قلبي بق مع ادهم دلوقتي 
عادل وهو بيقوم بغضب: يبق ادهممم لازززم يمو'ووت
 اميره بصدمه: انتت بتقول ايه 
عادل بغضب وغل: طوول عمرره بياخد الحاجه اللي مش لييه خد مني جنه واتجوزها مع اني كنت بحبها بس هي اختارته مع انه محبهاش مسك اميره من كتفها.. حاولت ابعد بس كل م اشفهم مبسوطين اتغل اكتر فقررت اقتـ'ل فرحتهم بمـ'وت جنه ايوه انا قتـ'لتها
اميره بصدمه وخوف ودموع في عنيها: قتلـ'ت جنه ويتمت عيل صغير عاش من غير امه خمس سنين قتلتـ'ها وحرمته من حنيه الام.. انتت شخص مجر'م
 واناني ي عادل.. وانا بلعن نفسي ميه مره اني في يوم من الايام حبيت واحد زيك وبعد كده اتكلمت بنبره استغراب.. بس ثانيه واحده انت متقربش حاجه ل ادهم وبعدين حبيت جنه ازاي وجنه في الصعيد وانت في مصر 
عادل ضحك بسخريه: لاني ولاسف ابن عمه وابن عمك
اميره بصدمه: ازاي 
عادل: لاني ابن عمك صالح 
اميره بصدمه: انت كدااب عمي صالح معندوش الا بت واحده بس وهي كريمه 
عادل وهو بيقعد علي الكرسي وبيحط رجل علي رجل: لا منا اخو كريمه الكبير من ام تانيه.. وكفايه كده عليكي ي حلوه دلوقتي عاوزين فديو صغنن كده نهدد بيه حبيب القلب عشان يعدلنا الشحنه بتاعتنا 
في مكان تاني 
ادهم وهو قاعد علي الكرسي وقدامه الراجل مربوط وجمبه صاعق كهربا 
ادهم: فين مكان ابني ومراتي 
الراجل بتوتر ووشه متخرشم من ضرب ادهم: انت بتقول ايه.. ابن مين ومرات مين وبعدين انت جايبني هنا ليه وازاي تربطني كده 
ادهم وهو بيضربه بوكس في وشه: مرررااااتي وابنييبببي فييييين 
الراجل بوجع: معرررفش... معرررفش 
ادهم وهو بيشغل الصاعق وبيحطه في جسم الراجل 
ادهم بغضب: مييين اللي بعتكككك ترقبني يبن ال***** انطققققق 
الراجل بضعف: خلاص هقول... هقول
ادهم بغضب: اخلصصصص 
الراجل بخوف: اضمن منين اني لو قولتلك  هو مين مش هتسلمني 
ادهم بنفاذ صبر: انا كلمتي واحده... انجزززز
الراجل: العبقري 
ادهم بتسأل: مين العبقري دا 
الراجل بسرعه: صالح عمك
ادهم بصدمه: ايهههه
عادل بخبث: امممم ينفع اعرف من ناس تانيه ان ابننا ماات بس مش اشكال انا جايبك هنا عشان نعوض الطفل اللي خسرناه 
اميره بخوف: ابعد عني ي عادل... وبنبره تحذير.. اوعي تقرب مني ي عادل انا ممكن اذيك 
عادل بسخريه: لا بجد هتأذيني وانتي ايدك مربوطين ومش عارفه تفكي نفسك حتي وابتدي يقرب منها 
عادل بخبث: تعرفي ي اميره انك متغيرتيش وايده بتلمس وشها 
اميره وهي بتبعد وشها عنه بقرف: يوم م افكر اتغير.. اتغير عشان ادهم بس 
عادل بغضب وهو بيمسكها من شعرها: طوول منتييي معاايااا مسمعش لسانك ينطق براجل غيري وبعدين قال بنبره متملكه.. انتيي ليااا.. لياااا انا وبس ي اميره.. فاهمهههه 
اميره بصريخخ: شعرري ي حيوااان 
عادل وهو بيمسك وشها بكفوفه وبيتكلم بنبره جنونيه: اميره.. حبيبتي.. قولي انك بتحبني.. قولي انك ليااا... ومش هتبقي لغيرري.. انا.. انا.. انا بحبك 
اميره بغضب: واناااا بكرهكككك وعمررري م كرهتتت قدكككك ولو هقول بحب حد فالحد دا... ادهم.. ساامع ادهم 
عادل وهو بيلطشها كف علي وشها اسقطها ارضا: غلططططط ورجع رفعها ووشها ليه وبيتكلم بغضب: قولي انك محبتيش ادهمم قولي انك لياااا قووووولي 
اميره بخوف من هيئه وشه بس حاولت تبان قويه: ل.. لا.. لا.. انا مش ليك وقلبي معدش ليك.. قلبي بق مع ادهم دلوقتي 
عادل وهو بيقوم بغضب: يبق ادهممم لازززم يمو'ووت
 اميره بصدمه: انتت بتقول ايه 
عادل بغضب وغل: طوول عمرره بياخد الحاجه اللي مش لييه خد مني جنه واتجوزها مع اني كنت بحبها بس هي اختارته مع انه محبهاش مسك اميره من كتفها.. حاولت ابعد بس كل م اشفهم مبسوطين اتغل اكتر فقررت اقتـ'ل فرحتهم بمـ'وت جنه ايوه انا قتـ'لتها
اميره بصدمه وخوف ودموع في عنيها: قتلـ'ت جنه ويتمت عيل صغير عاش من غير امه خمس سنين قتلتـ'ها وحرمته من حنيه الام.. انتت شخص مجر'م
 واناني ي عادل.. وانا بلعن نفسي ميه مره اني في يوم من الايام حبيت واحد زيك وبعد كده اتكلمت بنبره استغراب.. بس ثانيه واحده انت متقربش حاجه ل ادهم وبعدين حبيت جنه ازاي وجنه في الصعيد وانت في مصر 
عادل ضحك بسخريه: لاني ولاسف ابن عمه وابن عمك
اميره بصدمه: ازاي 
عادل: لاني ابن عمك صالح 
اميره بصدمه: انت كدااب عمي صالح معندوش الا بت واحده بس وهي كريمه 
عادل وهو بيقعد علي الكرسي وبيحط رجل علي رجل: لا منا اخو كريمه الكبير من ام تانيه.. وكفايه كده عليكي ي حلوه دلوقتي عاوزين فديو صغنن كده نهدد بيه حبيب القلب عشان يعدلنا الشحنه بتاعتنا 
في مكان تاني 
ادهم وهو قاعد علي الكرسي وقدامه الراجل مربوط وجمبه صاعق كهربا 
ادهم: فين مكان ابني ومراتي 
الراجل بتوتر ووشه متخرشم من ضرب ادهم: انت بتقول ايه.. ابن مين ومرات مين وبعدين انت جايبني هنا ليه وازاي تربطني كده 
ادهم وهو بيضربه بوكس في وشه: مرررااااتي وابنييبببي فييييين 
الراجل بوجع: معرررفش... معرررفش 
ادهم وهو بيشغل الصاعق وبيحطه في جسم الراجل 
ادهم بغضب: مييين اللي بعتكككك ترقبني يبن ال***** انطققققق 
الراجل بضعف: خلاص هقول... هقول
ادهم بغضب: اخلصصصص 
الراجل بخوف: اضمن منين اني لو قولتلك  هو مين مش هتسلمني 
ادهم بنفاذ صبر: انا كلمتي واحده... انجزززز
الراجل: العبقري 
ادهم بتسأل: مين العبقري دا 
الراجل بسرعه: صالح عمك
ادهم بصدمه: ايهههه
ادهم بغضب وهو بيشد الزيناد: اتشاهد علي روحككككككك
فجاه صوت من وراه: نزل مسدسـ"ك يما تتشاهد علي روح ابنك
ادهم بص وراه وشاف زياد والمسد'س محطوط علي راسه فجاه وبدون مقدمات رمي السلا'ح من ايده وزقه بعيد 
صالح وهو بيدي اشاره للرجاله بتاعته فورا مسكو العصيان واللي مسك الجنزير واللي مسك حديده ونزلو عليه ضرب
اميره بصريخ: ادهممممم 
ادهم وهو بيقع علي الارض من شده الضرب وبص لاميره بوجع وابتسم 
اميره ببكاء: ادهم والنبي.. متسبنيش 
زياد وهو بيحاول بفلت من صالح: باباااااااا... اوعي سيبني... يباباااااا.... هموتكو يباباااااا قووووم... ي اميرررره خلييييه يقووووم 
صالح بنرفزه: اسكتتت بقققق واذا زياد يعض ايده ويجري علي الراجل اللي بيضرب ابوه وبيضربو 
زياد بغضب: سيبببب بابااااا.. اوعي.. اذا الراجل شاله ورماااه بعيد وزياد دماغه اتفتحت 
اميره: زياااااااااد
ادهم وهو بيقوم: زياااااااااااد ولسه الراجل هيضربه بالجنزير ادهم مسك الحنزير ولفه حولين ايده وشد الراجل وبصله بغضب ولف الجنزير حولين رقبته والرجل التاني لسه هيضربه بالحديده ادهم بحركه سريعه منه ضرب الراجل برجليه في وشه وزق الراجل اللي كان في ايده وقعه ع الارض ونزل ضرب في الباقي 
اما اميره اغمي عليها من منظر زياد 
ادهم وهو بيقوم بعد م طحن الرجاله وشافهم مرمين كلهم ع الارض وبص لصالح اللي بيبصله برعب 
ادهم وهو بيقرب منه بكسره والم وغضب: لييييببه 
صالح لسه هيهرب لقي اللي مسكه وخنقه 
ادهم وهو بيجز ع سنانه بغضب: لييييييييبببه... عملنااالكككك اييييي.. ايييييببببييي سرررررر العدووووه ددددي ليييييييي وببخنقه جاامد فجاه صوت سرينه بوكس دال ع ان الشرطه وصلت وعربيات الاسعااف 
العساكر دخلت وبيحاولو يفكو الاشتباك بين صالح وادهم واخيرا بعدو ادهم عنه
ادهم والعساكر بتشده: والللله م هرحمككككككك 
اللواء وهو بيوجه كلامه للعساكر: خدو المجر'م دي من هنا وبيوجه كلامه لادهم: اهدي ي ادهم مش كده 
ادهم وعينه بتدور علي مكان زياد
اللواء: متخفش الاسعاف خدته وهو والمدام متقلقش هيكونو بخير 
ادهم بص للواء بضعف واذا بدون سابق انذار وقع واغمي عليه
اللواء بخضه: ادهم... اسعاف بسرعه
في المستشفى 
ادهم دخل العمليات هو وزياد واميره دخلت اوضه عاديه 
اميره وهي بتفوق: اااه انا فين وبتبص علي الجدران واذا بتفتكر ادهم وزياد وبتحاول تقوم من ع السرير
اذا بتتفجئ باللواء في وشها 
اميره بتعب واضح عليها: ادهم.. ادهم ي سياده اللواء
اللواء: ادهم وزياد في اوضه العمليات دلوقتي 
اميره وهي بتبص عليهم من الشباك والدموع مغرقه عنيها: ياارب قومهولي... يارب انا مليش غيره واذا بتسمع صفاره داله ع انه القلب توقف.......
اميره وهي بتبص عليهم من الشباك والدموع مغرقه عنيها: ياارب قومهولي... يارب انا مليش غيره واذا بتسمع صفاره داله ع انه القلب توقف....... 
اميره بصدمه: ادهم ورجعت ورا كام خطوه 
لقت الدكتور طالع اميره جريت عليها
اميره: ادهم.. ادهم كويس 
الدكتور: البقاء لله الطفل مقدرش يستحمل الخبطه كانت شديده عليه 
اميره بشهقه: زياد!!!!! 
الدكتور: البقاء لله شدي حيلك 
اميره قعدت ع الارض وهي بتفتكر المواقف اللي كانت مع زياد لحد اخر موقف
اميرة وهي بتمسك زياد: خد تعالي هنا 
زياد: طب ايدك 
اميره: اهو يعم شلتها ممكن تقعد بق 
زياد قعد وبصلها بقرف
اميره: يبني هو حد قالك اني معفنه ولا حاجه بتبصلي بقرف كده لي 
زياد: طب هتخلصي امتي عشان ورايا مذكره 
اميره بصدمه: يبني انا لما كنت قدك مكنتش بفتكر اسمي 
زياد: دي مشكلتك انا مالي
اميره: كت مله ع جنابك
زياد كان هيقوم اميره مسكت ايده 
اميره: طب اي 
زياد: اي
اميره': هنقضيها ناقر ونقير كدا كتيرر 
زياد ببرود: المطلوب 
اميره وهي بتمد ايديها: اصحاب 
زياد وهو بيمد ايديه ولسه اميره هتسلم شل ايده وعمل اكنه بيهرش في شعره: افكر وقام جري
اميره بصوت عالي: لااااا مهو انا مش هستحمل اتنين خد يلااا مهو ي نبقي صحاب لاموتك خد يلااااا
اميره بصريخ: زياااااااااااااااااااد
اللواء بحزن: اهدي.. اهدي ي بنتي مش كده 
اميره بعياط: يعني يوم م نتصاحب انا وهو وخلاص علاقتنا بقت حلوه يسبني بعد م اتعودت عليه في حياتي طب ادهم لما يفوق ويسأل عليه اقوله ايه اقوله ابنك ماتت وهنا انفجر دموعها كلاشلال
اللواء بحزن: اهدي يبنتي كل م يصيبنا الا م كتب الله لنا استحملي يبنتي 
اميره بعيااط: مش قادره اتخيل... اننا هنعيش من غيره.. انا من اول يوم وانا اعتبرته ابني والله وبعد كده قامت 
اللواء: راحه فين يبنتي 
اميره بعيااط: داخله اشوفه.. وودعه 
اميره دخلت الاوضه اللي زياد فيها.. اميره رفعت الغطا وايديها بترتعش 
اميره بعياط وهي بتمسك ايده: زيزو قول انك ممتش ي حبيبي... طب لو بابا صحي هقوله اي... طب احنا مش هنشوفك كده تاني... طب مش هتقعد تناقر فياا وتتبارد عليا واتنرفز واجري وراك... طب عارف لو قمت مش هناقر فيك تاني والي انت عاوزه اعمله... ي زياااد والنبي قوم... ولا انت خلاص عاوز تسبني وتروح لماما.... زياد عشان خاطري قوم فجاه صوت من وراها... زيااد؟؟؟ 
اميره بصت وراها: ادهم!!!!! 
اميره راحت عليه عشان تسنده قام زقها وكانت هتقع لولا مسكت في الباب
ادهم بتوهان: زيااد قوم ي حبيب ابوك... هو مبيقمش لي... اميره هو زياد ماله... هيقوم صح... عشان عارف ان بابا ميقدرش يستغني عنه... هيقوم.. زياد.. زيزو.. قوم.. عشان بابا ميزعلش... انت عارف لو زعلت مش هكلمك... طب قوم وانا مش هزعل منك 
اميره بنهيار وهي شايفاه كده وبتقرب من ادهم: ادهم زياد راح للي خلقه خلاص 
ادهم: ابعددددددي واوعي تقولي كده تاني... زيااد ممتششش عشان عارف ان ابوه ميقدرش يستغني عنه ادهم وهو بيضربه ع وشه ضربات خفيفه... زيااد يلااا قوم المقلب ده وحش اوى وانا هزعل 
ادهم بنهيااار: زياااااااااااااااااااد لااااااااااااا 
في الصعيد 
"يا ايتها النفس المطمئنه.. ارجعي الي ربك راضيه مرضيه..وادخلي في عبادي وادخلي جنتي" صدق الله العظيم 
الناس ابتدت تعزي ادهم 
.. الباقيه في حياتك ي ولادي
.. شد حيلك
.. ابنك دلوقتي في مكان احسن 
.. البقاء لله 
ادهم بجمود: منجلكمش ي رجاله في حاجه وحشه 
عند الستات 
اميره قاعد جوه وحرفيا منهاره سمعت اتنين بيتكلمو بصوت هامس بس هي سمعته 
الست1 بسخريه: شوفي شكلها ولا اكنها امه وحزينه عليا 
الست2 بلويه بوز: اقعدي تلاقيها بتمثل عشان تكسب عطف اللي حوليها واكنها مرات الاب المثاليه اللي بتحب ولاد جوزهم 
الست1:والله ع رأيك 
هنا اميره انفجرت وراحت عندهم: هو انتو في ايه ولا في ايه انتوووو جييين تعزووو ولا تتكلموووو ع خلققق اللله حراااام عليكوووو الوادددد لسسسه ميتتتتت حراااام بققققفق وهنا مقدرتش تستحمل وهوب وقعت واغمي عليها 
سليمه وهي بتجري عليها بخضه: بنتي... اميره والناس صوتت 
ادهم برا 
ادهم بخوف: اي صوت الصويت ده ي ابوي 
سليم بخوف هو الاخر: معرفش يبني تعالي ودخلو جري 
ادهم وهو بيزق الستات وشاف اميره وقعه جري عليها بخوف: اميرره... فوقييي
ادهم بزعيق: وسعوو شوييه وشال اميره وطلع بيها اوضتهم.. اطلب دكتورة يبوي 
سليم: طلبت ي ولدي 
الدكتوره خرجت 
ادهم: مالها ي دكتوره 
الدكتوره: جلها انهيار عصبي وقله تغذيه هما اللي عملو معاها كده ارجوكم ابعدوها عن الدوشه والشوشره واهتمو بأكلها شويه 
ادهم هز راسه ودخلها وابوه خد الدكتوره يوصلها وكلهم دخلو لاميره
الكل: الف سلامه 
اميره بصت لهم وهزت راسها بتعب
سليمه وهي بتقعد جمبها: انزل يولدي خد عزا ولدك وانا هقعد جار اميره وانتم انزلو خدو مكاني يلاا وجفين لييي 
ادهم بحزن: خلي بالك منها ي اماا 
سليمه: في عنياا يولادي دي مرات الغالي 
بعد مرور سنه ونص بعد جواز  ادهم واميره 
اميره بصريخ: ادهمممم... الحقنيييي.. بولددددد
ادهم قام من ع السرير بخضه؛ اميره حاسه بوجع 
اميره بصويت: الحقونييييي ومسكت دراع ادهم وعضته 
ادهم بصريخ: ااااااااه يبنت العضاضه 
كل العيله جم وبيخبطو ع الباب من صوت الصويت 
ادهم فتح لهم 
سليم: في ايه يولدي
ادهم: اميره بتولد يبوي 
سليم: طب بسرعه وديها المستشفى 
في المستشفى 
ادهم رايح جاي واكنه اول مره
لحد م سمع صوت عياط طفل جو 
ادهم ضحك بدموع: اميره ولدت 
سليم بفرحه: الف مبروك يولادي 
لقي الممرضه طلعه بطفل شبه زياد الله يرحمه 
ادهم شاله وحس باحساس اكنه اول مره يحسه: اميره... اميره كويسه 
الممرضه: ايوه وممكن تشوفوها اما تتنقل اوضه عاديه 
بعد وقت 
ادهم دخل ع اميره وهو شايل ابنهم 
ادهم وهو بيقربه منها 
اميره بدموع وهي بتبوسه: شبه زياد اوي ي ادهم 
ادهم بدموع وهو بيفتكر زياد: الله يرحمه ي اميره هو في مكان احسن وزمانه شايفنا دلوقتي.. هاا هنسميه اي
اميره بحب: زياد عشان يعوضنا عن كل فتره عشناها من غير زياد 
ادهم بحب وهو بيبوس راسها: ربنا يديمك ليا وميحرمنيش منك ي اميره الصعيد
اميره بحب: وميحرمنيش منك ي روح اميره الصعيد
تمت

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-