رواية جرح الندم كاملة جميع الفصول بقلم شروق السيد
رواية جرح الندم كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة شروق السيد رواية جرح الندم كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية جرح الندم كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية جرح الندم كاملة جميع الفصول
رواية جرح الندم كاملة جميع الفصول
=طلقني
_بصدمة: انتي بتقولي اية
=بزعيق: طلقني بقا يأخي قر"فت منك
_ بذهول معقول قر"فتي مني دا انا بتمنالك الرضا ترضي
=علشان عاجز مبتعملش كدا من الباب للطاق يعني انت بتعوض النقص اللي عندك في معاملتك ليا
_بتعايريني اني مبخلفش يانور
=ياحازم افهمني انا نفسي ابقي ام مش هقدر اكمل معاك انا لسة صغيرة ومش هدفني نفسي كدا جمبك
حازم بسخرية: معاكي حق فعلا الجمال دا كلة يعيش مع واحد مبيخلفش زي
_انتي طالق يانور
نور ببرود: طيب يلا ياحبيبي بقا روح شوفلك مكان اقعد فية البيت دا بيتي
حازم بغضب: انتي مجنونة يابت انتي دا بيتي
نور بسخرية: دا كان زمان انت نسيت انك كاتبة بأسمي ولا اية
حازم بجمود: اه عندك حق كنت غبي ومشيت ورا قلبي
نور بسخرية: لا ما انت لسة غبي انت كاتبلي كل حاجة باسمي حتي العربية بإسمي
حازم بضعف: يااأ للدرجة دي كنت مغفل انا همشي بس صدقيني هيجي الوقت اللي تندمي فية وقتها مش هغفرلك....... وغادر
نور: الو ياماجد
ماجد: هاا ياحببتي عملتي اية
نور: اتطلقت انا مش هقدر استحمل اعيش من غير ولاد
ماجد: متقلقيش ياحببتي خلاص الكابوس اللي اسمة حازم دا انزاح
نور: ماجد انت وعدتني هتتجوزني صح
ماجد بخبث: اه طبعاً ياحببتي دا انا كنت مستني اليوم اللي هتتطلقي في بفارغ الصبر
نور بحزن: اديني اتطلقت اهووو هتوفي بوعدك امتي
ماجد: بعد العده علي طول ياروحي
نور: ماشي يلا باي
ماجد لنفسة: غبية دي ولا اية مش انا اللي اخد واحده كانت مع غيري
ـــــــــــــــــــــــــ
حازم بدموع: معقول كنت غبي اووي كده مكنتش متخيل ان الحب بيضعف كدا يااااه يانور عمري مكنت اتخيل انك تبقي كده
.......: عمو عمو انت بتعيط لية انت كمان بابا بيضربك زيي
حازم بحنية: بابا بيضربك لية ياحببتي
......: علشان بيقولي ان ماما وحشة وانا هبقي زيها
حازم بحزن علي حالها: انتي زي القمر ياروحي فين بابا
........: انا هربت علشان ميجيش ويضربني تاني
حازم بحزن: اسمك اية حببتي
......: قمر
حازم بإبتسامة: اسمك حلو اووي ياقمر اية رايك تيجي تقعدي معايا
انا كمان لوحدي
قمر: ومش هتضربني زي بابا
حازم بسرعة: عمري مهفكر ياحببتي
قمر بإبتسامة: اوك وتوديني عند ماما ماشي
حازم بستغراب: خي ماما فين
قمر بحزن: بابا مش بيخليها تيجي تشوفني بس لما يروح الشغل بتجي من غير ميعرف
........: قمرررررر قمررررر
قمر بفرحة: هييييية ماما جت تعالي اعرفك عليها
قمر: ماما انا مش هروح لبابا تاني وهقعد مع صاحبي
حازم بصدمة: انتي مستحييييل
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
حازم بصدمة: انتي مستحييييل
قمر بستغراب: عمو انت تعرف مامي نغم
حازم بدموع: انتي عايشة
نغم بوجع: مش هتفرق كتير ياحازم بعد إذنك
حازم بسرعة: نغم استني
نغم بجمود: نعم
حازم بتوتر: هو انتي يعني هوو انتي اتجوزتي امتي
نغم بحزن: مش هتفرق كتير اذا عرفت ولا لاء
حازم: انا محتاج اتكلم معاكي ارجوكي مترفضيش
نغم: مبقاش ينفع الزمن مبيرجعش لورا بعد اذنك
.......: قمررررر
قمر برعب: بابا عمو متخليش بابا ياخدني علشان خاطري هيضربني تاني
حازم بحب : مستحيل اسمحلة ياخدك مني تاني
حازم بسخرية: أهلا يا أسلام بية وحشتني والله
اسلام بصدمة: حاازم اانت رجعت
حازم بسخرية: مفاجئة مش كده
اسلام: حمدالله علي سلامتك يصاحبي
حازم بجمود: عايز اية
اسلام نظر خلفة ليجد نغم تبكي وتحدث بسخرية : الله انت شوفت نغم كمان بس حلال عليك مبقتش تلزمني اصلا...... قاطعة حازم
حازم: وبنتك كمان متلزمكش
اسلام بغضب: نعععععععععععم انت عبيط يااااابا ولا ااية دي بنتي فااااهم يعني ااااية بنتتتيييي
حازم: قسم بربي يا اسلام لو صوتك علي تاني لهدفنك مكانك فااااااهم
اسلام بوقاحة : انت مش كنت عايز نغم اديني سبتهالك اية طمعان في بنتي كمان
لكمة حازم في وجهة
حازم بغضب: اخررررس ياحيوان انا كنت غبي لما ضحيت بحبي علشان بني ادم غبي زيك كنت فاكرك صاحبي بس طلعت اكتر واحد ندل عرفتة في حياتي
اسلام بغضب: انا مش ندل ياحازم انا كنت وفي ليك لاخر لحظة بس انت اللي حبيت تعيش دور المضحي بتمني يكون عجبك
نغم بصراخ: بس بقااااا انتو الاتنين بس انتو اية مفكرين نفسكوا اية علشان تتلاعبوا بمشاعري كل دا انتو ولا حاااجة فاهمين ولا حاجه
وصحيح ياحازم: انت اصلا محبتنيش لان اللي بيحب مبيضحيش بحبيبة مهما كان التمن وانت فاهمني
وانت كمان يأسلام: محبتنيش انت بس حبيت تقرب من حاجة تخص حازم وتكون ليك بدليل انك بعتني اول معرفت بحملي ومقدرتش الصداقة اللي كانت بنا بس عملت معي معروف عمري مهنسهولك بس الحلو مبيكملش وغدرت
اسلام بحزن: انا..... قاطعته نغم
نغم: متكملش مش مهم عادي مجتش عليك
حازم بدموع: نغم انا حبيتك بجد والله حبيتك بس بس مشاعري كانت متلخبطة ومكنتش قادر احدد عرفت قيمتك لما ضعيتي من بين ايديا
نغم بسخرية: لما موت مش كدا ههههه مش بقولك غبي ياحازم انا عملت كدا علشان اقدر اعيش انا وبنتي
حازم بندم: بس انا رجعت وهعوضعك والله العظيم هعوضك
نغم: هتعوضني انا ولا هتعوض بنتك يحازم
حازم بصدمة: اييييية
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نغم: هتعوضني انا ولاهتعوض بنتك يحازم
حازم بصدمة: اييييية ببنتي بنتي ازاي
نغم بجدية: ايوا بنتك يحازم قمر بنتك
حازم بعصبية: انتتييي مجنووونة بنتييي ازاااااي
اسلام بغضب: لاتكون مش ناوي تعترف ببنتك كمان
حازم بغضب: انتو مجانين انتو الاتنين انا مبخلفش عارف يعنيييي مبخلللفش
نغم بصدمة: نعم اية اللي انت بتقولة دا
حازم بغضب: يعنييي ياروححمممممممكك رررروحييييي شوفي غلطتي مع مييين وجاية تلبسيني ااناااا الليلللة كلهاااا
نغم رفعت يديها لتسقط علي وجهة بكف: تعرف إنك واحد ح"قير ياحازم انا فعلا استاهل اني وثقت يوم في واحد زيك
حازم بغضب: انتييييي ازااااي عملتييي كدااا انتي رفعتي ايدك عليااااا ورحمة أميييي لاندممك يانغم هعرفك من هوو حازم الديدموني
نغم بغضب: أعلي ما في خيلك اركبة ياحازم ياديدموني نغم القديمممة خلااااص ماتت واللي قدامك دي نغم تانية خلاص...... وتركتة وغادرت
ـــــــــــــــــــــــ
نور ببكاء: يارب سامحني يااارب كان لازم اعمل كدا غصب عني بتمني حازم يسامحني علي اللي عملتة..... فاقت علي خبط الباب
نور بصدمة: ماجد اانت بتعمل اية هنا
ماجد بخبث: وحشتيني يانونو
نور: ماجد مينفعش تيجي هنا قبل منتجوز
ماجد بخبث: اية نونو دا انا ماجد برضوا يعني مش عليا انا الحوار دا ولا نسيتي
نور بتوتر: نننسيت ااية اانا ييعني بس
ماجد بخبث: تو تو لية التوتر دا حتي سرك في بير واكمل
بهمس واللي عملتية في حازم محدش هيعرفة غيري
ــــــــــــــــــــــــــ
اسلام بغضب: تعرررف انك غبي ياحازم غبي
حازم: انا كنت هبقي غبي لو سمعت منها انت فكرك انا مش عارف اللي بينك وبينها تبقا عبيط
اسلام بسخرية: عبيط تصدق فعلاً ان انت عبيط فتح عينك وشوفي اية اللي بيحصل من ورا ضهرك سلااام يصاحبي
حازم بغموض : انا عرفت اللي حصل بينك وبين نغم فامتعشش بقا الدور
اسلام بتوتر: انا هوو
حازم بجمود: سلااام يااابو قمر
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نغم بدموع: قمر حببتي يلا نامي علشان المدرسة الصبح
قمر بحزن: ماما بتعيطي علشان قمر بتعمل مشاكل كتير صح
نغم بسرعة: لا لا ياروحي قمر جميلة ومبتزعلش مامي ابدا
قمر: طيب انتي زعلانه من عمو اللي كان بيعيط
نغم بستغراب: عمو مين اللي بيعيط ياحببتي
قمر بطفولة: صحبي يمامي
نغم: قصدك حازم
قمر: اه
نغم بحنية: طيب يلا يأميرتي نامي دلوقتي ونتكلم الصبح ماشي
نغم بدموع: انت اللي وصلتني للمرحلة دي يحازم مش هسامحك علي اللي عملتة معايا ابدا
بقلمي /شروق السيد
ــــــــــــــــــــ
عند حازم في الفندق
حازم بغضب : كلهم خاين"ين كلهم زي بعض
طق طق طق
حازم: ايوا
الطارق: اسف حضرتك بس في حد جابلك الظرف دا ومشي
حازم بستغراب: وريني كدا وفتحة
"لو كنت عايز تعرف الحقيقة ولية نور طلبت الطلاق واية السبب ورا اختفاء نغم قابلني في حديقة**** بعد ساعة"
حازم بستغراب: ياترا حقيقة اية انا لازم افهم كل اللي بيحصل حواليا دا
ـــــــــــــــــــــ
نور بتوتر : ماجد اانت عرفت ببس اانا يعني عملت كدا غصب عني ههو اللي
ماجد بشر: من غير متكملي ياقطة وفي نفسة نهايتك علي ايدي يابن الديدموني
نور بخوف : يعني انت مش هتقول لحازم علي اللي عملتة
ماجد بسخرية: لية شايفاني عبيط علشان اضيع بيضة دهب من ايدي ولا اية
نور بعدم فهم: مش فاهمه يعني اية
ماجد بخبث: يعني زي ما اقنعتية يسيب نغم زمان ويتجوزك يوم فرحة هتعرفي تخليه يردك تاني ياقطة
نور بصدمة: اييييية
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ماجد بخبث: يعني ياقطتي الحلوة تخلي ابن الديدموني يردك تاني بسيطة اهي
نور بعصبية: انت عبيط ياماجد حازم مستحيل يرجعني بعد الكلام اللي قولتهولة
ماجد بشر: يبقا سلام بقا ياقطة واستحملي اللي هيحصل
نور بسرعة: لا لا ماجد استني انا موافقة
ماجد بإبتسامة خبيثة: كدا احلوت اوي طيب متيجي نلعب مع بعض شوية وغمز
نور بعدم فهم: نلعب ازاي يعني مش فاهمه
ماجد بوقاحة: اية هنلعب عريس وعروسة يمكن اعجبك
نور بغضب: انت بني ادم وقح ********
ماجد بغضب: انتي نسيتي نفسك يازبالة انا اللي عملتك ووصلتك للي انتي فية دا اظبطي كدا يروووحمممممك واعرفي انتي بتكلمي مين
نور بدموع: حرام عليك ياماجد لية بتعمل دا جزاتي اني حبيتك
ماجد بجمود: وانا مبحبش حد فاهمة ولا لا وحوار الجواز الاهبل دا تنسية ياقطة
نور بصدمة: اانتي وووعدتتني معقول محبتنيش ييعني كنت بتضحك علياا
ماجد بضحك: الله ينور عليكي
نور ببكاء: لية يماجد لية انا لية عملت فيا كدا دا جزاتي اني حفظت علي نفسي علشانك واقبلت اتجوز حازم بناءا علي طلبك لية مصمم تكسر قلبي فين ماجد بتاع زمان اللي كان مبيستحملش الهواء الطاير يلمسني راح فين قولي
ماجد ببرود: خلصتي اللي عندي قولته والا متلوميش غير نفسك ياقطتي.... سلام
ـــــــــــــــــــــــــــ
حازم بملل: انا مش عارف ازاي صدقت كلام الرسالة الاهبل دا وجيت
.......: جيت علشان متاكد ان في حاجه ورا اللي بيحصل في حياتك
حازم بصدمة: نغم
نغم بجمود: ايوة نغم نغم اللي سبتها يوم فرحها ومشيت وروحت اتجوزت اعز صديقة ليها يلا طلعت خا"ينة هي اصلا مبقتش تعنيلي
حازم بغضب: انتييي اصلااا ليكييي عييين تقاابليني تاااني بعد اللللي حصل هااا
نغم بزعيق: ااااية الللي حصلل فاهمني اااانت ااااية الللي حصل يا بن الديدمونيييي متفهمني
حازم بنبرة كفحيح الافاعي: صوتك لو علي هخليكي تتحسري علية طول عمرك
نغم ببرود: متقدرش وبعدين مش عايز تعرف لية فكروني مت
حازم بفضول: ارغييي
نغم بمرارة: يوم الفرح لما حضرتك سبتني ومشيت فاكر يحازم وسبتلي ورقة طلاقي ععلشااان بتحب نور فاكر
حازم: اانااا.....
نغم : متتكلمش اسمعني للاخر
لما صحيت الصبح وملقتكش جمبي دورت عليك ملقتكش بس اتفجاءت بالمسج اللي بعتها ومكنتش مصدقة غير لما وصلتني ورقة الطلاق
بعدها بفترة عرفت اني حامل و
حازم بغضب: انتي غبييية مبتفهميش قولتلك انا مبخلفش ايية فوقي كدا واعرفي بتكلمي مين
نغم ببرود: وبعدين لجأت لمصطفي وهو ساعدني وبعدها عرفت انك بتدور عليا وانا كنت مجروحة منك اووي وقررت اسافر الصعيد عند ياسين اخويا بس ملحقتش القطر ولحسن حظي حصل حادث واتصادم قطارين وفكروني مت وقتها بس مصطفي كان عارف وساعدني وفضل جمبي لحد مولدت وكتب قمر باسمه بس هو كمان اتجوز وغدر بيا حب يخطف بنتي مني وفعلا قدر ياخدها مكنش بيقبل يخليني اشوفها لحد مقبلتها معاك وقدرت اخدها ودي كل حكايتي
حازم بتصفيق: طب والله برافوا اية القصة الجاحدة دي وطبعا مطلوب مني اني اصدقك
بس تعرفي الغلط الوحيد اللي ارتكبتة اني ندمت وكنت هرجعلك علشان اكتشفت اني بحبك ايوا حبيتك ولسة بحبك حبي لنور حب عشرة مش اكتر واكتر حاجة ندمان عليها هي حبك لانك طلعتي زبالة اوووي
نغم بغموض: طيب اسمع بقا ************
حازم بصدمة: انتي كدابة
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نغم بغموض: مسالتش نفسك لية قبلت ان مصطفي هو اللي يكتب بنتي باسمة مش اسلام مع ان...... قاطعها
حازم بغيرة: اسلام بيحبك صح بتحبية مش كدا قولي بتحبييية
نغم بإنفعال : انت مجنون انا مبحبش حد بس هريحك وافكلك لغز من الغاز حياتك اللي انت عايشها دي
علي فكرة انت بتخلف عادي اه متستغربش شوف كدا كانت تمسك بعض الاوراق بيديها
خالد بستغراب: اية دا
نغم: دي الاوراق اللي بتثبت ان انت ونور ممكن تخلفوا عادي بس اللي متعرفوش ان انت ملمستش نور لحد دلوقتي لانها بنت بس السبب بقا مقدرتش اعرفة
خالد بسخرية: اه واية تاني مش شايفني راجل قدامك ولا قطة
نغم بجمود: نور فعلا بنت انا سمعتها بنفسي وهي عند الدكتورة من شهرين تقريباً كنت بشتغل مع الدكتورة هناك
خالد بصدمة: قصدك اية
نغم: ولا حاجة ممكن تطلع علي اي دكتور تاني وتشوف اذا كان ممكن تخلف او لاء ولو طلعت بتخلف يبقا كلامي صح سلام
حازم بتردد : نغمم
نغم: اممم
حازم: لية اخترتي تكتبي قمر باسم مصطفي مش اسلام
ولية لما قمر شافت اسلام قالت ان هو باباها وكان بيضربها
نغم بحزن: صدقني معرفش لية قمر قالت كدا وبالنسبة اني كتبت قمر باسم مصطفي لان هو الوحيد اللي وقف جمبي في الوقت دا
حازم بغموض : اسلام كان بيدور علي قمر صدفة يعني
نغم: لا انا كنت رايحة اشوفها زي كل يوم بس ملقتهاش
اتجننت ولاقيت اسلام طالع بالصدفة وسالته علي قمر وقالي ميعرفش راحت فين وكنت بدور عليها
" (اسلام ومصطفي ولاد عم وساكنين في نفس العمارة) "
حازم بستغراب: واية اللي دخل اسلام ولية قال إن قمر بنته انا مش فاهم حاجة وكمان قال لو عايز نغم خدها مبقتش تلزمني كان يقصد اية بالكلام دا
نغم بحزن : طلب يتجوزني وكان بيحاول يضغط عليا بقمر علشان اوافق وهو اللي ضغط علي مصطفي يبعدني عن قمر وياخدها مني هما الاتنين غدروا بيا اكتر اتنين كنت بعتبرهم اهلي وكل حاجه غدروني حتي انت بس خلاص مبقتش تفرق
حازم بغموض : ولية قال علي قمر بنتة
نغم بدموع : معرفش بس والله العظيم نغم بنتك يحازم والله بنتك
ــــــــــــــــــــــــــ
نور بضعف: انا مش هسمحلك تعمل اللي انت ناوي علية ياماجد مستحيل
امسكت هاتفة وقامت بالاتصال بحازم
ﻧور ببكاء: حازم انا محتاجة اشوفك لو سمحت مترفضش لازم تعرف حاجة مهمة اووي
حازم بغموض: قابليني بعد ساعة في الكافية اللي ورا البيت
نور: ماشي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حازم بتهرب: مش عايز اتكلم في الموضوع دا دلوقتي
نغم بتردد: حازم انت بجد طلقتني ليلة الفرح علشان كنت بتحب نور
حازم بتوتر: ايوة ههكون يعني طلقتك عععلشان اية
نغم: متاكد
حازم ببرود: مش فارقة مش دي كلمتك
نغم: انت مش قولت انك حبيت نور حب عشرة اومال لية طلقتني اذا مكنش علشان نور
حازم بغموض: مش وقتة يانغم انا لازم امشي سلام ورن هاتفه وكانت نور....... انهي هاتفة وذهب للكافية
ــــــــــــــــــــــــــــــ
في الكافية
نور بدموع: حازم انا تعبت ومبقتش قادرة اتحمل بجد اتعبت مكنش لازم ادخل اللعبة دي من الاول اللعبة دي خسرتني اغلي حاجة في حياتي خسرتني اختي وصحبة عمري وكل حاجة في دنيتي
حازم بحزن: صدقيني يانور كل حاجه هتتحل انتي مخسرتيش صحبتك عي لسة عايشة
نور بصدمة وفرح: بجد بجد عاايشة طب اززاي ووالقطر والحادث
حازم: هفهمك بعدين كنتي عايزاني لية
نور بغموض : لان اللعبة شكلها قلبت جد وكمان عايزني ارجعلك تاني
حازم بغموض: تمام كدا اووي ودا اللي كنت مستنية من زمان
نور بحزن: واخوك هتعمل معاه اية
حازم بغموض:******
نور برعب: لا مستحيل مش هسمحلك انا عملت كل دا علشانة مستحيل
حازم ببرود: ودا اللي عندي دا لو خايفة علي الباقي
..............: انتي لازم تنفذي من غير اعتراض ياسيادة الرائد نور
نور بصدمة: ماجد
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نور بصدمة: ماجد
ماجد: كنتي مفكرة اية ياقطتي اني ممكن اتخلي عنك ببساطة
نور بتوتر: ماجد انت يعني عرفت ازاي
حازم بتوضيح: ماجد معانا من اول خطوة كل اللي كان بيعملوا كان في صالحنا
نور: ازاي مش فاهمة
ماجد: يعني انا عارف كل حاجه من الاول حتي موضوع جوازك من حازم انا اللي دبرته
نور بصدمة: يعني كنتو بتلعبوا بيا كل ده
حازم بتوضيح: نور افهمي دا شغل وبعدين اللي حصل غصب عني وعنك
نور بعصبية: شغل اية اللي يخليكوا تلعبوا بينا كل دا هااا رد عليا شغل اية انا بسببكم نغم مستحيل تسامحني انا خسرتها للابد
حازم بحزن: هتسامحك يانور لما تعرف الحقيقة وان انتي مش مراتي هتسامحك بس مستحيل تسامحني
ماجد بمؤاساة: هتسامحك انت كمان ياخويا
حازم بحزن: مستحيل تسامحني دلوقتي هي مبتكرهش حد قدي
نور: حازم انت لية طلقتها ليلة الفرح بالذات معقول مفكرتش الناس هتقول عليها اية والفضيحة اللي كانت ممكن تحصل متقوليش علشان القضية وانك خايف تخسرها انا اصلا لحد دلوقتي مش مصدقة الكلام الاهبل دا
حازم : في الفرح جالي تهديد ياما اطلقها ياما هيقتلوها قدام عيني
نور بسخرية: والله وانت خفت مش كدا ياجنيرال عيب عليك
حازم: عايزة توصلي لاية يانور
نور: عايزة اعرف الحقيقة وازاي ماجد عارف كل حاجة هو معانا ولا معاهم مبقتش فاهمة حاجة من اللي بتحصل دي وصدقني دلوقتي محدش هيمشي غير لما اعرف الحقيقة
ماجد بحزن: انا هحكيلك يانور
يوم الفرح بتاع حازم
فلاش باك
ماجد بغيظ: الف مبروك ياحازم
حازم بحب: عقبالك ياماجد امتي بقا افرح بيك انت ونور
ماجد بحزن: حازم انا عايز اقولك علي حاجه بس توعدني تساعدني
حازم بقلق: مالك في اي
ماجد بخوف وتوتر: بصراحة انا يعني وهوو ككنت بشتغل مع دداغر الجبالي
حازم بصدمة: اية بتقول اية داغر الجبالي
نغم بحب: حبيبي فينك اية دا ماجد ازيك
ماجد: الله يسلمك يانغم الف مبروك
نغم: اللة يبارك فيك عقبالك حازم مينفعش نقف هنا الناس هتقول اية فرح من غير عريس وعروسة
حازم: يلا حببتي ماجد تعال ثواني حببتي ثواني وهرجع ماشي
نغم بتذمر: اية دا انت هتسبني في الفرح لوحدي
حازم: والله مش هتأخر هروح الحمام بسرعة
نغم: ماشي
ذهب حازم للخارج
حازم بغضب: انت مجنون انت عارف انت قولت اية ومين داغر الجبالي دا
ماجد: تاجر مخد*رات بس والله مكنتش اعرف ولما عرفت جيت قولتلك
حازم بغضب: وعايزني اعملك اية ياخويا يابن امي وابويا
هاااا انت عارف انت بتقول اية وطبعا اشتغلت ديلر
ماجد بحزن: انا اسف كنت فاكر ان مفيش غير الطريق دا اللي يخليني اجيب فلوس
حازم بسخرية: واية اللي صحي ضميرك
ماجد بتوتر : مهو انا مطلوب مني ااقتلك
حازم بصدمة: اااية
ماجد: انا والله معارف اعمل اية ااناا مش فاهم بس هوو ميعرفش ان انت اخوياا هو وكلني بمهمة قتل المقدم حازم الديدموني وانا من خوفي معرفتش اعمل حاجه
حازم: وافق انا محتاج دليل واحد بس علشان انهي داغر الجبالي دا واتخلص منه
ماجد: بس ازاي
حازم:**********(حكي لة خطتة)
ماجد بصدمة: لا لا مش هعمل كدا مستحيل
حازم: لازم تعمل كدا
ماجد: في حاجة تانية بس يعني لازم تعملها
حازم: اية
ماجد: بتوتر انت لازم تتطلق نغم
حازم بغضب : نعم ياااروح امك
ماجد بتوتر: اسمعني بس لما حاول يقتلك اخر مرة انت نفدت الحمدلله وكمان اخوه ماتت بسببك هوو عايز يحرق قلبك باي تمن علشان كدا فكرت انت لازم تبعد عن نغم لو بتحبها
حازم بغضب: حسابهم معايا تقل اويي وانا علشان نغم هعمل اي حاجة وكمان امسك رقبة ابن للجبالي في ايدي
بااااك
حازم بحزن: ووقتها ضعفت وتممت جوازنا
كنت بموت من جوايا من كتر خوفي عليها و كنت مراقبها علي طول بس يوم مكانت مسافرة ملحقتهاش ولما وصلت كنت متاخر وعرفت وقتها بالحادث بتاع القطار كنت بموت من فكرة انها سبتني وماتت بس الحمدلله هي كويسة وكمان بقا عندي بنت نفسي اضمها لحضني اوووي بس بغبائي وخوفي هضيعهم من ايدي
ماجد: والباقي بقا انتي عرفاه كنا مضطرين نمثل كدا علشان ميشكوش فينا حتي الخدم اللي عندنا في البيت بيشتغلوا عنده يعني كل اللي حصل متخططله من اول مطلبتي الطلاق لحد دلوقتي حتي فكرة ان هو يتجوزك ويقول لنغم ان هو بيحبك كانت فكرتي وعلي فكرة انا لسة بح........ ولكن اثناء حديثهم رن هاتف حازم
حازم بقلق: نغم بترن عليا اكيد في حاجة
ماجد: طب مستني اية مترد
حازم بلهفة: الو نغم انتي كويسة في حاجة قمر فيها حاجه
......: حضرتك المدام عملت حادث واحنا في مستشفي *****
حازم بصدمة: حادث
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
صاحبة التلفيون دا عملت حادثة واحنا دلوقتي في مستشفي ******
حازم بصدمة: حادثة اانا جااي حااالا
ماجد بقلق: في اية يحازم نغم مالها
حازم بركض وقلق: انا لازم اروح المستشفي دلوقتي
نور بخوف: حازم استني حااازم وركضت وركبت سيارته وانطلق باقصي سرعتة متجهاً للمستشفي
داخل المستشفي
حازم بلهفة وخوف : مراتي مراتي عملت حادث فين ههي فين
موظف الاستقبال: مراتك حضرتك مين يافندم
حازم: اسمها نغم نغم الديدموني جت في حادث
الموظف: هي في غرفة العمليات اخر الطرقة ركض حازم للغرفة
حازم: نننغم ننغم كويسة ههي فين
.......: حضرتك جوزها
حازم: ايوه ايوه ههي كويسة
.....: هي لسة في العمليات بس إن شاءلله هتبقي كويسة
حازم بخوف: هتبقي كويسة انا متأكد هي مستحيل تسبني مستحيل بعد مرور اربع ساعات
حازم بلهفة: دكتور طمني مراتي مراتي كويسة
الدكتور بأسي: ااحنا دلوقتي عملنا اللي علينا والباقي علي ربنا لو عدت ال 24 ساعة دول علي خير هتعيش إن شآء الله شد حيلك
حازم بصدمة: هي هي ممكن تسبني ومشوفهاش تاني بعد ملاقتها لا لا مستحيل
ماجد بحزن: نور حببتي قولي اي حاجه ساكتة لية
نور بصدمة وتوهان : ههي مممش ههتموت صحح مممش هههتموت هههي ززعلانه مممني مممش ههتموت يماجد صح مممش هتسبني اانا والله متجوزتش حازم هي فاكرة اني اتجوزتة انا والله متجوزتوش انا قبلت اتشترك معاكم علشان احميها قبلت اكون انا البديل ليها واضحي بنفسي علشان احميها هي مش هتروح مني دلوقتي لالااااااااا وسقطت فاقدة الوعي
ماجد بخوف: نوور نووور حببتي دكتووووور بسرعة نووور
الدكتور: اية دا هاتها هنا علي السرير وبدا بفحصها
ماجد بقلق: حصلها اية يادكتور
الدكتور: هي عندها صدمة عصبية ويفضل تبعد عن اي ضغط وشوية وهتبقي كويسة بعد إذنك
ماجد بحزن: انا اسف انا السبب في اللي انتي وصلتيلوة حببتي سامحيني عارف اني غلطت لما كذبت عليكي ومعرفتكيش الحقيقة كنت خايف لو عرفتي الحقيقة تكرهيني ودلوقتي بقيتي بتكرهيني حتي اخويا مسلمش من شري ولا اذيتي انا اذتكم كتيير اوووي
نور بتعب: نغم نغم عايزة اشوف نغم
ماجد بلهفة: نور حببتي انتي فوقتي
نور بعصبية: ابعد عني ابعد عني فيين نغم
ماجد: اهدي طيب وانا هوديكي بس اهدي
نور بعصبية: مش عايزة منك حاجة ابعدوا عننا وبس ابعدوا بقا انتوا دمرتونا ابعدوا وذهبت لغرفة نغم
نور بدموع: لوسمحتي عايزة ادخلها خمس دقايق بس مش هتاخر علشان خاطري
الممرضة: مينفعش دا خطر عليها
نور برجاء: بس خمس دقايق والله مش هتأخر
الممرضة: بس خمس دقايق
نور بسرعة: خمس دقايق بس والله
الممرضة: ماشي تعالي معايا اجهزك
بالداخل
كانت شاحبة كشحوب الموتي وموصلة بعده اسلاك واجهزة لإبقائها علي قيد الحياة
نور بدموع: حببتي وحشتيني قووووي سامحيني والله غصب عني كان لازم اعمل كدا غصب عني لو معملتش كدا كنت انتي هتدفعي التمن
فلاش باااك
حازم بأمر: ياسيادة الرائد دي اوامر يعني تنفذي علي طول
نور: اسفة يافندم بس اللي بتطلبة مني دا مستحيل انا مستحيل اخون صحبتي مهما حصل انا مش زي ناس خا*ينة
حازم بضعف: نور علشان خاطر نغم تقبلي انا لو قلت لنغم علي الموضوع دا كانت هترفض وهتصر تفضل جمبي حتي لو خطر علي حياتها
نور: انت دمرتها عارف يعني اية تطلقها يوم الصباحية عارف الناس هتتكلم وتقول عليها اية انت دمرتها قال علشان تهديد جالك
حازم بحزن: علشان كدا عايزك تمسلي انك مراتي
نور بغضب: مستحيل اعمل كدا مش كفاية اللي حصل لنغم من تحت راسك
حازم: داغر الجبالي امر رجالتة بقتلها علشان تخصني كان لازم اعمل كدا علشان احميها
نور: وانت كدا حميتها انت دمرتها
حازم: نور علشان خاطري افهميني كان لازم اعمل كدا كنتي عايزاني اشوفها بتتقتل قدامي ومتصرفش
نور: عايز مني اية ياسيادة المقدم
حازم: انا عايز ابعد عيونهم عن نغم مش عايز حد من رجالة داغر الجبالي يعرف ان نغم مراتي علشان كدا عايزك تمثلي قدام الكل إنك مراتي حتي قدام نغم نفسها
نور: طيب ما انا كدا اللي هتقتل
حازم: انتي مم...... قاطعته نور
نور: طيب لو انا وافقت علي التمثيلية دي نغم هتبقي بخير صح انا مستعده اعمل اي حاجه علشانها حتي لو حياتي هي التمن موافقة
حازم بستغراب: انتي متأكدة دا موضوع حياة او موت
نور: انا مديونة لنغم كتييير اوووي وجتلي الفرصة اني ارد ولو جزء صغير من ديوني لها حتي لو حياتي هي التمن
فا انا موافقة
حازم بإمتنان: شكراً يانور مش هنسالك جميلك دا طول العمر ومتقلقيش انتي في أمان ومستحيل داغر يقبل يأذيكي
نور بستغراب: نعم إشمعنا
حازم: هااا هحكيلك بعدين بس الاول لازم تتطمنيني عن نغم وننفذ الخطة النهاردة
بااااااااك
نور بدموع: سامحيني ارجوكي
ابتدات جهاز القلب يصدر صوتاً يعلن عن توقف نبضات القلب
نور برعب: نغم نغم دكتوووور دكتووووور نغم متسبنيش لاا ارجوكي نغممم
الدكتور بسرعة: خرجيها برة بسرعة وجهزيلي جهاز الصدمات وبداء في إنعاش القلب مرة اخري ولكن كانت ترفض الواقع المرير وترفض العيش
بالخارج
كان يقطع الطرقة ذهابا وإيابا
ماجد بحزن: هتبقي كويسة إن شآء الله
حازم بدموع ولاول مرة: هو انا ممكن اخسرها بجد ااانا مش هستحمل خسارتها المرة دي ياماجد مش هقدر.... قاطعهم خروج الدكتور وركضوا الية
حازم ونور بنفس واحد: طمني يادكتور مراتي / نغم كويسة
الدكتور بأسي: انا اسف البقاء لله
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
الدكتور: البقاء لله
حازم بصدمة: لا لا اكيد لا انت كذاب نغم مستحيل تسبني وتروح حببتي مستحيل تسبني انا متأكد هي وعدتني
الدكتور بحزن: شد حيلك
حازم: لااااااا نغممممممممم
ماجد بخوف: حااازم حاااازم فوق حااازم اصحي
حازم بنهجان: نغم نغم مش هتسبني
ماجد: اهدي اهدي في اية هي بقت كويسة
حازم بلهفة: بجد بجد بقت كويسة اانت متأكد
ماجد بستغراب: ايوا يابني في اية الدكتور مش لسة قايل انها بقت كويسة وفاقت الحمدلله
حازم بفرحة: يعني اقدر اشوفها صح صح هشوفها ولم ينتظر الرد وذهب لغرفتها
حازم بدموع وفرح : حببتي وحشتيني اوووي ياااا نفسي اضمك لحضني وارمي كل همومي واريا وافضل معاكي طول العمر
نغم بدموع: للاسف الكلام دا متأخر اوووي انا خلاص مبقتش احبك انت بالنسبة ليا بقيت شخص عادي
حازم بجنون : لا لا نغم انتي بتحبيني صح قولي بتحبيني
نغم بجمود: مبحبكش ياحازم خلاص مبقتش احبك
حازم بدموع: سامحيني والله مكنش قدامي غير الطريقة دي علشان احميكي بيها مكنتش هستحمل اضحي بيكي وتتقتلي قدامي يانغم انتي روحي وانتي النفس اللي بتنفسة والله انا كنت بتقطع في كل لحظة عشتها بعيد عنك كنت بموت وانا شايفك قدامي ومش قادر اضمك لحضني سامحيني علشان خاطري وخاطر بنتنا
نغم بسخرية: بنتنا ودا من امتي دا ان شاء الله
........: من اللحظة اللي شافك انتي وقمر مع بعض
نغم بصدمة: مصطفي
حازم بغضب: انتي جاي هنا لية
مصطفي بحزن: انا اسف عارف اني غلطت في حقك كتير لما ضغطت عليكي ومنعتك تشوفي بنتك علشان تتجوزي اسلام
نغم بطيبة: انا مش زعلانه منك يامصطفي انت عملت كدا علشان اخوك بس للاسف مليش حد يقف جمبي ويساندني
اسلام: وياترا هتسامحيني انا كمان وحياة قمر
نغم بفرحة: قمر حببتي تعالي ركضت قمر لاحضان امها
قمر: ماما حببتي كنتي عايزة تسبيني لوحدي
نغم بدموع: مقدرش ياروحي مقدرش
اسلام بمرح: طب وحياة الذغردة اللي معاكي لتسامحيني كنت غبي
قمر بطفولة: بابا انت عايز ماما تسامحك صح
اسلام: اه اعمل اية قوليلي
قمر بطفولة: هخليها تسامحك بس بشرط
اسلام: قولي ياذغردة
قمر بتذمر: متقوليش كدا
اسلام بضحك: خلاص ياقمري قولي
قمر: عايزة شوكلتات كتييير اوووي وعايزة فستان زي سندريلا كمان وعصاية سحرية علشان مخليش ماما تعيط تاني
اسلام بحب: هجبلك احلا فستان وشوكلاتات كتييير اووووي بس ماما تسامحني
قمر: ماما سامحي بابا بقا
نغم بستغراب: اسلام لية قمر بتانديلك بابا
قمر: بسرعة علشان كان بيلعب معايا كتير ومبخليش الشريرة تضربني بس انا زعلانه منه علشان زعقلي وضربني وانا مشيت من البيت
اسلام: اسف حقك عليا والله مكنتش اقصد اضرب قمري ابدا وانتي عارفة صح وبعدين العصاية اللي جت عليكي بالغلط
نغم بمرح : سماح المرادي يامعلم انت اخويا
اسلام: وهكون ليكِ ونعم الاخ والسند صدقيني
نغم: اما انت ياحازم فا انا خلاص اكتفيت ومبقتش اقدر اسامح
نور بدموع: طيب وانا
نغم بدموع: وحشتيييني اووووي
نور بفرحة: بجد انتي مش زعلانه مني
نغم: انتي صحبتي الوحيدة انا سمعت كل حاجه انتي ضحيتي بنفسك علشان ومستحيل ازعل منك اكتر من كدا
بس اللي مفهمتوش لية حازم اختارك انتي
نور بجهل: مش عارفه
نغم وهي تنظر لحازم: اشمعنا نور اللي كنت عايز تضحي بيها يعني لو كان حصلها حاجة بسببي انا كنت همـ ......... قاطعها حازم ووضع يده علي فمها
حازم بنفي: مكنش هيحصلها حاجة
نغم بستغراب: ازاي ولما انت كنت هتقدر تحميها لية محمتنيش انا
ماجد بحمحمة: لان نور تبقي بنت داغر الجبالي
نور بصدمة: ايييييية
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نور بصدمة: يييعني ايية ااانت كذاب ايوا كذاب مش عارف تداري انانيتك انت واخوك ازاي صح
ايوا صح انا مش بنت المجرم دا انا متأكدة اكيد مش بنتة لا مش بنتة
حازم بهدوء: دي الحقيقة داغر الجبالي يبقي ابوكي
نور: عندك كدبة تانية ياسيادة المقدم لسة مقولتهاش
ماجد بحزن: دي الحقيقة اللي كنت بحاول ابعدك عنها فاكرة لما حكيتلك عنة وان هو اكبر تجار مخد*رات وكنت بجمع معلومات كتيرة عنة وعرفت ان هو ابوكي واشتغلت معاها وقدرت اجمع معلومات كتير عن بنتة ولما شوفت صورك وانتي صغيرة بصراحة مكنتش متأكد علشان كدا عملت DNA وطلع متطابق كنت خايف اقولك وبعدها انتي قولتيلي انك هتتجوزي حازم وتسبيني حاولت امنعك كتير من الخطوة بس انتي رفضتي واصريتي ايوا كنت عارف ان الجواز مش حقيقة بس كنت مضطر امثل اني اتجرحت منك وادخلك بدور السئ والاناني وافضلت اشتغل معاه وعرفته ان انتي بنتة علشان كدا محاولش يأذيكي طول السنين دي ودا اثار شكوكك وخلاكي تشكي ان في حاجه غلط وقتها اضطريت اظهرلك بالسؤء اللي انتي شوفتة وقتها شوفتيني راجل من رجالة داغر بس كان لازم اتقرب منه علشانك وعلشان اخويا كلنا كنا ضحايا في اللعبة دي واللي كان ماسكها هو داغر الجبالي
نغم: اكتر شخص كسب من اللعبة دي هو حازم
حازم: لا يانغم اانا والله العظيم مكنش قدامي حل غير كدا
نغم بصراخ: مكنش فية حل اية انت بتحلل لنفسك لية يعني لم تطلقني يوم الصباحية هو دا الحل مغكرتش فيا مفكرتش في شكلي قدام الناس وسمعتي وهيقولوا عليا اية اه سابها يوم الصبحية يعيني طلعت طاهرة ايية كنت فاكر الامور بالسهولة دي انت دمرتني وكسرت فرحتي وجاااي بسهولة عايزني اسمحك تبقي بتحلم ياحازم يلاااا اطلع برررة اطلع برررة مش عايزة اشوف وشك بكرررهههك يحاااازم بكرهك اطللللع برررة
حازم بحزن: اهدي اهدي همشي والله همشي بس هرجع تاني ومش هسيبك وغير وانتي مراتي وحببتي وام بنتي
ماجد: نور ردي عليا متفضليش ساكتة كدا
نور: خلاص بقا مبقيناش من عيلة واحدة انت ابن الديدموني وانا بنت تاجر مخد*رات
ماجد بنفي: لا يانور متقوليش كدا انتي هتفضلي بنت عمي وحببتي مهما حصل
نور بسخرية: مخلاص التمثلية خلصت اطلع بقا من الدور دا تصدق حاسة ان حبك كان ضمن اللعبة يااااا طلعت مغفلة اووووي
ماجد: لا يا نور صدقيني حبي ليكي اكتر حقيقة اانا والله بحبك نور تقبلي تتجوزيني تقبلي تكوني شريكة حياتي وام عيالي ونصي التاني تقبلي تكوني كل دنيتي تقبليني في حياتك تقبلي تغيريني انتي فعلا غيرتيني غيرتي ماجد الاناني اللي مكنش بيهمة غير نفسة وبس انا والله بحبك
نور بدموع: هتتجوز بنت عمك ولا بنت تاجر المخد*رات
ماجد بحب: هتجوز نور اللي حبيتها واللي غيرتني هتجوز نور علشان هي نور ميهمنيش اذا كانت بنت عمي او لا كل اللي يهمني هي نور نفسها
نور بحب: موافقة
ماجد بفرح: قولي والله كدا
نور : ب ح ب ك
ماجد بفرحة: حملها وظل يدور بها
نور بضحك: نزلني يامجنون احنا في مستشفي
نغم بسخرية: والله لسة فاكرة إنك في مستشفي يهانم دا انتو ناقصكم شجرة واتنين لمون وتبقا كملت
نور: ركضت لاحتضان نغم انا مبسوطة واخيرا ابو الهول نطق
ماجد: مقبولة منك ياستي نغم حازم بيحبك صدقيني حطي نفسك مكانة
نغم بهدوء: انا لو حطيت نفسي مكانة زي مبتقول كنت هروح اقولة اول واحد ونفكر نخرج من المشكلة ازاي حتي لو كنتوا عملتوا نفس الخطة بس مع علمي ياماجد حازم صحيح حماني من داغر دا بس هزمني وقتل الحب اللي بينا وبعدين انا عايزة اخرج يلا
مصطفي: انا هروح اخلص اوراق الخروج تعال معايا يااسلام يلا
ماجد: نغم حازم محتاجك بجد انا كنت بشوفة كل يوم بيموت حرفيا كنت بشوف دموعة علي فراقك حازم بيحبك يمكن هو فكر في حمايتك بالطريقة الغلط بس بالاخر كان بيفكر في حمايتك اي كانت الطريقة برضوا كان هدفة حمايتك
نغم: لو سمحت انا مش عايزة اتكلم في الموضوع دا وانا وحازم خلاص حكايتنا انتهت لازم نمشي لو سمحت اتفضل
ماجد: ماشي يانغم بس كنت اتمني انك تديلوا فرصة تانية سلااام
نغم: يلا نمشي
نور: ماشي هساعدك
بعد مرور عامين
حازم اتغير كتير وكل ميحاول يصالح نغم تصدة
ماجد ونور اتجوز وجابوا توأم ادم ونور
اسلام اتجوز زميلتة في الشغل
عند نغم
نغم مع نفسة: اية هتحنيلة تاني هيوجعك قاطعهااا
قمر: نغومتي انتي فين
نغم: انا هنا ياقمري تعالي
قمر: ماما بصي بابي جابلي اية
نغم بلمعة عيون : انتي شوفتية فين
قمر: تحت بابا حازم بشوفة كل يوم تحت وكمان هو اللي بيجيلي المدرسة علي طول وبيجبني هنا مبجيش بالباص
قمر: مامي انتي لية مبتسامحيش بابا هو بيحبك انا كبرت وفاهمة كل حاجة متحاوليش تخبي عليا انا بقا عندي 9 سنين يعني مش صغيرة
نغم بضحك: ياااا 9 سنين مرة واحدة دا انتي اكبر من علي كدا
قمر بتذمر: ماما متغيريش الموضوع هتسامحي بابا يعني هتسامحي بابا
نغم: حببتي انتي مش..... قاطعها خبط علي الباب
نغم فتحت
نغم: نور عاش من شافك
نور: نغم تعالي معايا بسرعة حااازم عمل حادث بالعربية يلااا لازم نرحلة
نغم بصدمة: حااازم يلااا يلااا بسرعة وركبت سيارتها
نغم بخوف: هيبقي كويس ان شاء لله وقفت السيارة
نغم بستغراب: اية دا احنا فين فين المستشفي نور نور "نور اختفت"
فجاءة نزل بالون من فوق مكتوب عليه
بحببببببببك والله العظيم بحبك وكنت غبي لما فكرت بالطريقة دي
ووجدت اسهم ظلت تمشي معهم حتي وجدتة امامها
حازم: المرة دي مش هسيبك غير وانتي مراتي
نغم: عن اذنك
حازم: والله بحبك كفاية عقاب بقاااا وحشتيني بقالي سنتين بحاول اصالحك فيهم خلاص بقا
نغم: تعبت في السنتين وانا بقالي 10 سنين
حازم ركع علي ركبتية: اسف وحياتك عندي اسف وهعوضك علي كل حاجه بس اقبلي تبقي حببتي ومراتي اوعدك مش هتندمي المرة دي ابدا خلصي بقا رجليا وجعتني
نغم بحب: انا لسة بحبك ومستعده اديك فرصة بس مش هقدر اسامحك او انسي اللي حصل بسهولة
حازم بفرح: مش مهم المهم انك هتبقي معايا وانا هنسيكي كل اللي حصل وعدي ياملكتي بحبك ❤
حازم كان يستحق الفرصة لانه مقصدش انه يدمرها هو كان بيفكر ازاي يحميها بس فكر بطريقة غلط لانه حكم عاطفتة العاطفة اتحكمت فية ومقدرش يفكر بعقلة كل اللي فكر فية انها متتقتلش وبس مهما كان التمن هو فعلاً قدر يحميها من القتل بس قتل ثقتها فية ودا نتيجة التسرع والتفكير الغلط وفهم معني غلطة وحاول يصلحة وانتوا كمان متتسرعوش في التفكير واتخاذ القرارات