رواية حيرة الحب كاملة جميع الفصول بقلم اماني المغربي
رواية حيرة الحب كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة اماني المغربي رواية حيرة الحب كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية حيرة الحب كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية حيرة الحب كاملة جميع الفصول
رواية حيرة الحب كاملة جميع الفصول
مش انت ابن خالتي
ولا اعرفك
ند..ل طول عمرك
اخلصي عاوزة اي
بصراحة بصراحة عاوزة رقم لؤي صاحبك
نعم ي ر..وووووح امك
استهدي بالله كدا ي جاسر ي اخويا انا قصدي والله كل خير
انتي هتستهبلي ي نور في بنت محترمة تقول الكلام دا
ما انا اعمل اي فصحبك الي عامل ذي الطوبة دا ولا راضي ينطق ولا يتحرك دا الجامعة كلها ي عم عرفت اننا بنحب بعض وهو ولا هنا
صمت لاحظات قبل ان يتحدث بحزن. ..بتحبوا بعض
إحم هو انا مقولتش ليك
شكل بقا بينا اسرار كتير من يوم ما دخلتي الجامعة
لا والله الموضوع مش كدا بس بصراحة اتكسفت اني احكيلك حاجة ذي دي
ومن امتي وانتي بتتكسفي مني علي العموم ربنا يسعدك يلا عشان اروحك
استني بس ي جاسر انا والله مقصدتش اني اخبي عليك
بس خبيتي
جاسر بحدة ....اي الي بينك وبين نور
لؤي بتوتر . ... انت بتقول اي ي جاسر
جاسر. ...بقول الي سمعتة انت ازاي تسمح لنفسك تحب البت الوحيدة الي قلبي حبها
لؤي...انت عرفت منين
جاسر. ..يعني بتحبها
تنهد بحزن. ...غصب عني والله ي صاحبي انا فجأة لقيت نفسي بحبها بس وحياتك عندي عمري ماحولت المح ليها ولا حتي اقرب منها لاني عارف انك بتحبها حاولت كتير اني ابطل احبها بس والله العظيم معرفت معرفت ثم بدأ في البكاء
حضنة جاسر وهتف بحزن. ...عارف ي صاحبي اننا مبنعرفش نتحكم فقلوبنا عشان كدا انا جاي اطلب منك تيجي تخطب نور
ابتعد عنة وهتف بصدمة. ....انت بتقول اي انا استحالة اعمل كدا انا اصلا قدمت طلب نقلي من الكلية لبورسعيد عشان ابعد عنها لان نور من حقك انت
جاسر. ...حتي بعد ما تعرف ان نور بتحبك بجنون لدرجة انها كانت ناوية تيجي تطلب ايدك
لؤي. ...انت بتقول هي نور بتحبني انا
ابتسم بحزن. ..انت شكلك طوبة ذي ما هي بتقول دا الجامعة كلها ي بني عرفت انكوا بتحبوا بعض
للدرجادي انا كنت مفضوح طب وانت
انا اي انا اطول ي بني ان اعز اتنين علي قلبي هيتجوزوا
حضنة لؤي. ..انت بجد اعظم شخص في العالم ثم حدث نفسة...واخيرا جة اليوم الي هنتقم فية منك😈😈😈😈😈😈😈
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نور. ...انا مش مصدقة نفسي اني خلاص لبست دبلتك في إيدي
حدثها وهو يلعب في هاتفة...طب كويس
تغيرت ملامح وجهها واصبحت حزينة. ...اي كويس دا
هتف بضيق. ...اومال صمت حين لمح جاسر قادم ليغير طريقة حديثة حيث قام بمسك يدها وهتف بحب. ...ما انا مش هعرف اسيطر علي نفسي لو بصيت فعيونك ثم قام برفع يدها وقبل.ها ليحمر وجهها بالكامل من الخجل ليستغل لؤي هذا الخجل ويقترب اكثر حتي يقب.لها
اسرع جاسر اليهم والشرر ينطلق من عينية ثم قام بتسديد لكمة لوجة. ....اننننت بتعمللل اي ي حيووووو.....ان
نور. ...لوووووووؤي قامت بدفع جاسر.بعن.ف ...انت بتعمل اي انت اتج..ننت
مسك زراعها بغضب. ...انا اتج..ننت فعلا لما سبتكوا لوحدكوا كنت بحسب اني سيبتك مع راجل
ابعدها لؤي من بين يدية. ..انا مسمحلكش انك تغلط اكتر من كدا وبعدين نور دي خطبتي وكلها شهور وهنتجوز
هتف بغيرة....لما تبقي مراتك ابقي اعمل فيها الي انت عاوزة يلا ي نور مد جاسر يدة ليأخذها ليمنعة لؤي ويضغط علي يدة بغ..ل. ... ما انا هعمل وهعمل اكتر مما تتصور عشان كدا ي صاحبي لو عاوز تحافظ علي الصداقة الي بينا ايدك دي مبقتش تلمسها تاني وذي ما انا خدتها من بيت ابوها انا هرجعها
ُهٌنا شعرت نور بسعادة عارمة حينما شعرت بغيرة لؤي الشديدة عليها
مد جاسر يدة الاخري وقام بنزع يد لؤي من يدة وهتف بكر....ة لاول مرة يشعر به اتجاة ....لما تبقا تعمل احترام لابوها وامها الي إتمنوها معاك ابقا اسبها معاك
ليأخذ نور ويغادر ليضحك لؤي بشدة. ...🤣😂🤣🤣 ولسا هتشوف ي صديقي الصدوق🤣🤣🤣🤣🤣
نور بغضب. ..انا مش جارية عندك عشان تعاملني كدا
جاسر بغضب اكبر. ...انتي تخرسي خااااالص مش عاوز اسمع صوتك ومن هنا ورايح مافيش خروج مع الز...فت دا ولو عاوزك يشوفك يجيلك واهلك قاعدين وسطيكوا
نور. ...انت مين اصلا عشان تقرر انا اعمل اي ولا ما اعملش اي انت شكلك نسيت نفسك ونسيت انت مين انت حايلة لق..يط صعبت علي خالتي وخلتك تعيش معاها
نووووووووووووووووور لم تشعر غير بقلم ينزل علي وجهها من خالتها التي قدمت لكي تزورهم اما هو قد تصمر في مكانة والدموع قد تحجرت فعينية ولم يصدق انها تعايرة بشئ ليس له دخل به
ام جاسر. ...انا بجد مش مصدقة انك نور بنت اختي يلا ي جاسر مبقاش لينا مكان في البيت دا
نور بندم..... خالتي انا
ام جاسر. ....ولا كلمة انت من هنا ورايح انا ولا خالتك ولا اعرفك
هتف جاسر بحزن. ....مافيش داعي ي ماما نور ماقلتش حاجة غلط هنا فعلا لق
منعته من ان يكمل حديثة وهتفت بحزن ودموعها تتساقط بغزارة ....اوعي تنطقها ي جاسر انت ابني وهتفضل ابني لحد اخر يوم فعمري انا اه مشلتكش فبطني 9شهور بس انا الي ربيتك من وانت حتة لحمة حمرا انا هي امك ي جاسر والي يقول غير كدا أدب صوابعي العشرة فعنية قالت هذا وهي تنظر الي نور التي تق..طع نفسها من البكاء
حضنها جاسر بقوة بعدما لم يستطع ان يسيطر علي دموعه هو الاخر
استغفر الله العظيم واتوب الية
ام جاسر. ....اخص عليك ي جاسر بقا اهون عليك تسبني وتسافر
قبل يدها. ..ما انتي الي مش راضية تيجي معايا ي ست الكل
ما انت عارف ي جاسر ان مبقاش من العمر كتير وعاوزة لما امو...ت امو...ت واند....فن فمصر
بعد الشر عليكي ي ست الكل
حسب الله ونعم فيكي ي نور ي بنت اختي
جاسر بحزن. ...مااامااوعي اسمعك تاني بتدعي عليها
لسا بتحبها
مبقاش ينبع الكلام في الموضوع دا كلها يومين وهتتجوز
رررررن رررررن ررررن
نبض قلبة بعن.ف عندما راأي إسمها علي الشاشة.
فتح الهاتف لشوقة الكبير لسماع صوتها الذي وحشة كثيرا فهو لم يراها منذ 5 اشهر تقريبا. .....جاسر إلحقني 😭😭😭😭
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نور😭. ..انا حامل
هتف جاسر بصدمة. ..اي ح ام ل (حامل)
هزت راسها وانها...رت في البكاء
نطق جاسر بعدما استطاع تجميع بعد الكلمات. ..لؤي صح
هزت راسها. ..اه
مسح وجة بغضب ....وهو فين الحيو....ان دا
نور. ...سافر
جاسر....سافر سافر فين
نور. ..معرفش هو قالي انة كدا حقق انتقا....مة منك لما ساب حتة منة جوايا 😭😭😭 وانة كان الفترة دي كلها بيمثل عليا الحب عشان يوصل للهو عاوزة
انا مبقتش فاهمة حاجة هو لي لؤي عاوز ينت...قم منك ولي اخترني انا بالذات عشان يحقق انتقا...مة
جاسر....للدرجادي كان بيكر...هني وانا مش حاسس
نور. ...جاسر ارجوك انقدني انا ابويا لو عرف ممكن يروح فيها انت عارف انة عندة القلب وعمرة مهيقدر يستحمل خبر ذي دا
جاسر بقسوة.....وهو كان فين عقلك دا وانتي بتعملي الي عملتية
نور 🥲 ...انا عارفة اني غلطت بس انا وثقت فية وحبيتة من كل قلبي انا مش عارفة ذنبي اي عشان يعمل فيا كدا ولو كان بيكر...هك كل دا انا اش دخلني بنكوا
جاسر. بحزن....لاني كنت بحبك
نور.بصدمة. ...بتحبني
جاسر....لي مصدومة عمرك محسيتي اني بحبك
نور. ...اه بس فكرتك بتحبني ذي مبحبك حب اصدقاء واخوات
جاسر....علي العموم ملهوش لازمة الكلام دا دلوقتي خلينا نفكر هنحل النص....يبة الي انتي فيها دي إزاي
نور. ...اتجوزني
جاسر.....اتجوزك
نور. ....ايوة هو دا الحل الوحيد لاني مقدرش انزل البيبي
جاسر.....للدرجادي لسا بتحبية برغم كل الي عملة معاكي
نور. ....بالعكس انا بقيت اكر...هوا اكتر من اي حاجة في الدنيا بس الي فبطني ملهوش ذنب اني اقت...لة عشان كدا بطلب منك تتجوزني شهرين وبعدين نطلق ومتخفش انا مش هلزقة فيك بعد منطلق علطول هسافر عند عمي ايطاليا واكتبة هناك باسمي
جاسر. ...هتقولي اي لاهلك
نور. ...هقولهم ان لؤي سافر وعشان الفضايح هنتجوز انا وانت
جاسر. ...انتي مفكراني مادلية في ايدك
ابتسمت بحزن. ...بالعكس انا شيفاك السند الي بتسند علية ياريت كان قلبي حبك انت كنت هكون اسعد انسانة في الكون
ثم اقتربت منة وقامت بتق.بيل خدة....انه اسفة لاني محبتكش
اخذ قلبة ينبض بشدة وهو يضع يدة مكان القُب.لة
بارك اللهم لكم وجمع بينكم في خير🫠🫠💏
نور. ...انا بجد مش عارفة اشكرك ازاي
جاسر....مافيش داعي للرسميات دي بنا انتي نسيتي اننا صحاب قبل كل حاجة
نور. ...وولاد خالة كمان ثم تابعت بحزن. ...انا اسفة لو كنت غلطت فيك قبل كدا انا بجد مكنتش فوعي ساعتها انت بتضحك لي
ابتسم جاسر....انا اسف بس حاسس اني بتكلم مع واحدة تانية خالص مش نور الي اعرفها
غيمت عينيها بالدموع. ...دا الي بيحصل لما يأ...ذيك اقرب الناس ليك
ثم شعرت بالغسيان واسرعت بفستان الفرح الي الحمام
ليسرع ورائها جاسر ويهتف بخوف.....نور انتي كويسة اطلب الدكتور
نور بمزح. ....انت شكلك ناوي تفضنا دكتور اي في الوقت دا وبعدين دا الطبيعي في الحم ااااه🤢
لتتقيأ علية هذة المرة🤮
جاسر بقرف😵💫. ...يععععععععععع
نور. ...اسفة اسفة مكنش قصدي
جاسر🥴.... ...عادي ولا يهمك
بعد فترة قبل خلودهم للنوم
نور. ....جاسر
تنهد بحزن ......نعم
نور. ...شكرا علي كل حاجة
جاسر. ...مافيش بين الصحاب شكر يلا تصبحي علي خير
نور. ....جاااسر
التف لها. ....نعم ي ست نور
نور. ...لا لا خلاص
هتف بصرامة. .....نور اخلصي قولي عاوزة اي
نور. ...بصراحة بصراحة عاوزة اكل فسيخ ورنجة
جاسر.....نعممممم ي اختي🙂🙂
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
نور...بصراحة بصراحة عاوزة اكل رنجة وفسيخ
جاسر🥴....نعم ي اختي انتي عارفة الساعة كام دلوقتي
نور. ..حتي لو الساعة 2 الفجر انا همو...ت واكل فسيخ وبعدين مش انت الي قولتي هجبلك كل الي نفسك فية
جاسر....اه بس مش فسيخ ورنجة الساعة واحدة ي حبيبتي والمفروض اننا عرسان الناس تقول عليا اي
نور. ..تقول واحد بيحب مراتة لدرجة انت نزل يجبلها الي هي عاوزاة في ليل دخلتهم
صمت الاثنين عن الحديث ونظراتهم لم تتفارق
جاسر. ...احم انا نازل اشوفلك النص...يبة دي هجبهالك منين
تاخر جاسر كثيرا فقلقت نور كثيرا علية خاصة انة نسي موبيلة في المنزل فقررت ان تنزل وتبحث عنة وهي تأنب نفسها لانها جعلتة ينزل في وقت متاخر كهذا
دخل جاسر وهو قرفان من الي شايلة....نور ي نور اي دا انتي كنتي لبسة وراحة علي فين
نور. ...كنت نازلة ادور عليك لما اتاخرت
جاسر...لي شيفاني عيل صغير هدوري علية
نور....تصدق انا غلطانة هات هات خليني اكل اصلي هموت من الجوع
جاسر🤢 خدي ي اختي وحسك عينك اصحي الصبح والاقي اثر له في الشقة
نور. ...هي دا يعني مش هتاكل معايا
جاسر. ....دا علي اساس انك مش عارفة اني بقرف منة
نور....ما تجرب مش هتخسر حاجة
نظر لها بقرف وتركها لكي ياخذ شاور لكي تزول تلك الرائحة الكريها من جسدة
بما ان ابن النهاردا الجمعة محدش ينسي يقرا صورة الكهف حتي لو صفحة واحدة استغفر ربنا
بداء يفتح عينة بصعوبة فوجدها تنظر له وتبتسم فظن انه حلم فقام بسحبها لتنام بين احضانة
نور بضيق ....انت بتعمل اي ي جاسر ابعد عني
انتفض من فراشة....نور انتي اي الي جابك هنا وازاي دخلتي الشقة
نور....صح النوم ي عريس انت نسيت ولا اي
تذكر ما حدث ليلة امس وإنة تزوج من حبيبة عمرة بالامس ولكنها للاسف زيجة ناقصة
تنهد بحزن. ...وانتي الي جابك اوضة نومي مش احنا اتفقنا انك متقربيش منها
نور. ..انا جيت اصحيك بس لان خالتي واقفة علي الباب بقالعا نص ساعة وعمالة تخبط وانت ولا هنا
جاسر. بضيق. ...وسيباها دا كلة اجري روحي افتحيلها
نور....حاضر
اتفضلي ي خالتوا
هتفضل ماتفضلش لي هو مش بيت ابني ولا اي وبعدين اي بقالي نص ساعة واقفة علي الباب مش راضيين تفتحوا لي ولا صدقتوا انكوا عرسان جداد ولا اي
جاسر.....مااااماااا
نور ....عن اذنكوا
ام جاسر.....اففف اي الريحة النتنة دي كانكوا دفن.ين قت..يل في البيت هي ست نور لحقت تعف...ن الشقة ولا اي
تنهد بضيق....ماما ارجوكي وبعدين الشقة ولا فيها ريحة وحشة ولا حاجة
نور...... اتفضلي ي خالتي العصير
ام جاسر....هو انا بتاعة عصير ولا اي قومي حضري ليا فطار واوعي تجبيلي من لكل العرايس دا
كادت ان تذهب ولكن جاسر اوقفها....استني ي نور لو عاوزة حاجة ي ست الكل اطلبيها مني انا لان نور دلوقتي هي اميرة المكان فطلبي وانا الي هنفذ ومتنسيش ي ماما انها قبل ما تكون مراتي فهي بنتك حبيبتك الي ربتيها علي ايدك
ثم تركهم وغادر ليعم الصمت علي المكان فهي غاضبة كثيرا منها لانها كس...رت قلبة ابنها وعندما هرب ذالك الند...ل قبل ليلة الزفاف هرولت لابنها لكي يمنع عنها الفض..يحة
نور.....انا عارفة اني كنت انا...نية واني جيت علي جاسر كتير خاصة لما عرفت انة بيحبني بس والله العظيم كان غصب عني دا كلة ولما لؤي سابني ملقتش غير جاسر هو الي يساعدني عشان مسمحش لحد يكسر عين اختك بكلمة
تعاطفت خالتها معها بعدما سمعت حديثها وقامت بحضنها وهتفت بمرح. ...قومي بسرعة معايا اصل دا ابني وانا عارفاه مبيعرفش يقلي بيضة
لتضحك الاثنتين ويذهبوا ويعدوا اجمل فطور معا
وتمر الايام ويلازم جاسر نور طول الوقت خاصة بعدما اخذ القرار في الاستمرار معها حتي بعد ولادة المولود
نور بحزن. ..جاسر
هتف بحب....نعم
نور. ...انا حابة اشكرك جدا علي كل الي عملتة معايا انا بجد مش عارفة هرد ليك الجميل دا إزاي
جاسر.....اي الهبل الي بتقولية دا سبق ووقولتلك الي بنا اكبر بكتير من كلمة شكرا
نور. ...انا عارفة بس بما انا النهاردا اخر يوم لينا مع بعض حبيت اشكرك علي كل حاجة
جاسر....اخر يوم لي بتقولي كدا
نور. .لاننا كدا بقلنا شهرين متجوزين وانا وعدتك اني هحررك مني ومن ابني بعد شهرين
قام بمسك يدها بهيام. ..ومين قالك اني عاوز اتحرر منك ولا من ابنك انا حبيتك فوق الحب حب وما اقدرش اتصور يومي يعدي عليا من غير ما اشوفك ولا اشوف طلبات ابنك المجنونة ((قصدة علي الوحم) انتي بقيتي النفس الي بتنفسة ي نور بس لو انتي لو حبة تبعدي وتتطلقي انا مش همنعك لاني مش الراجل الي يقبل عيش مع واحدة قلبها مع
لم تجعلة يكمل باقي حديثة حيث اقتربت منة وقامت بتق...بيلة
وهكذا استمر جاسر مع نور حتي ولدت
هنأهم الجميع بوالدهم استغل جاسر انشغالهم بالمولود وهمس لها في أذنها. ...انا اقدر كدا اقول انك هتكوني مراتي علي سنة الله ورسولة واقدر أبو...س براحتي
احمر وجهها من الخجل لتلاحظ خالتها الامر. ...انت قولتلها اي ي واد خلاها شبة الطماطمية كدا
قبل ان يرد سمع اكرة صوت بات يمقتة في العالم
انت جااااااي تعمل اي هنا ي حيواااااااااان
كاد ان يهجم علية ويقطعة إرب ولكن والدته ووالدت نور منعوة
هتف لؤي بكل برود العالم. ... جاي اشوف مراتي وابني
🙂🙂🙂🙂🙂 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
جاسر بغضب...انت جاااااي تعمل اي هنا ي حيوووا....ن
كاد ان يهجم علية ويقطعة اربا ولكن والدتة منعته
تحدث لؤي بكل برود العالم. ...جاي اشوف مراتي وابني
تحدثت والدتة جاسر وهي تحاول منع ابنها من ضربة. ... انت بتخر..ف بتقول اي
لؤي. ..لو مش مصدقاني اسألي ابنك المحترم الولد دا ابن مين
استطاع جاسر ان يفلت من والدتة وهج..م علي لؤي .....ممكن يكون ال ان ابنك بس دي مراتي انا انت فاهم
ابتسم بخبث وهو يمسح الد...ماء من شفتية. ...شكل حبيبة القلب نسيت تقولك ان قبل ما يحصل حاجة بينا كانت ماضية علي ورقة والورقة دي كانت ورقة جوازنا
نتش جاسر الورقة من يده ليتحقق من الامر
ام نور الابنتها. ...الكلام الي سمعتة دا صح لم تستطع ان تفعل شئ غير البكاء لتنهال عليها والدتها بالضرب. ...انتي لا يمكن تكوني بنتي الي انا ربنتها
ابعدتها ام جاسر. ... انتي اتجننتي ي هبة انتي مش شايفة هي تعبانة قد اي
ام نور. ...ياريتها كانت ما...تت ولا كنت شفت اليوم دا اسمعي ي بت انتي انتي من النهاردا ولا بنتي ولا اعرفك
اقترب جاسر منها وهو مصدوم.... انتي بجد وقعتي علي الورقة دي
اغلقت عيونها ودموعها لا تتوقف عن الهبوط متذكرة ما حدث في تلك الليلة
انهارت نور في البكاء وبدءت في اللط..يم .....انا عملت اي انا ازاي سمحت لعواطفي انها تسيطر عليا
لؤي. ..اهدي ي نور احنا معملناش حاجة غلط
نور. ...معملناااااااااش حاجة غلط أزاي انت عارف احنا عملنا اي احنا زن....ينا انت عااااااارف معني دا اااااي يلهوووووي يلهوووووي
اهدي ي نور مش كدا قام بحضنها ولكنها قومتة ليبتعد عنها. ...اشششش انا عندي الحل بما ان امك رافضة نتجوز دلوقتي احنا ممكن نتجوز عر..في لحد ما تحدد معاد الفرح وبكد تكوني مراتي ونستغفر ربنا وربنا غفور رحيم وان شاء الله يقبل توبتنا لاننا مكناش قصدنا
انهت نور من قص مع حدث معها. ....دا كل الي حصل وقبل ما يسافر قالي ان كل الورق كان مزور وانة ضحك عليا عشان اجرية وينت....قم منك
هتف لؤي بمكر.....اووووو انا بجد اسف ي نور بس انا اضطريت اقولك كدا عشان اعرف احقق انتقا.....مي منة بس في الحقيقة انا خليتك تمضي علي ورقة جوازنا والمأذون كان حقيقي يعني انتي دلوقتي مراتي علي سنة الله ورسولة
جاسر.....انا عملت فيك اي عشان تعمل فيا دا كلة
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
لؤي...عاوز تعرف انت عملت اي عاااااااااوز فاكر ريم الحسيني ولا لأ
جاسر بتذكر....ريم الحسيني انا معرفش حد بالاسم دا
لؤي...وهتعرف إي إزاي وانت كنت دنجوان عصرك في الجامعة
بلع ريقة.. انا معرفش انت بتتكلم عن اي اصلا
ضحك بسخرية....هه اخرج صورة من جيبة....وكدا
انقط*عت انفاسه عندما رأي صورتة مع ريم وهتف بكذب....الصورة دي مزور
لؤي...مطبعا لازم تنكر انك تعرفها بعد ما عملت الي انت عملتة ورمتها رمية الكلا...ب
رمي الصورة...انت بتخرف بتقول اي انت عاوز تشوة صورتي قدام نور عشان يخلالك الجو
لؤي. . نور دي مراتي غصب عن اي حد والي يفكر يقربلها همحية من علي وجة الارض
لم يستطع جاسر تحمل كلماتة فهجم علية ولكن لؤي تخطي لكمتة و قام بضربة لتنقلب اوضة المستشفي لساحة معركة
نور.... باااااااااااااس باااااااس انتوا الاتنين كفاية اااااااااه ااااااااه
لينخض كلاهم عليها ويسرعوا اليها ويهتفوا بلهفة....نورررررررررررررر
مسك لؤي اي جاسر وهتف بشر ....اوعي تفكر تلمس مراتي بإيدك الو....سخة دي انت فاهم
ام جاسر....انت ازاي متحكيش ليا حاجة ذي دي
جاسر. ..لاني كنت عارف كويس انك استحالة ترضي بحاجة ذي دي
ام جاسر....وطلما انت عاررف لي روحت عملت كدا انت ازاي اصلا ترضي تعمل حاجة ذي دي وتقبل تكتب ولد مش ابنك علي اسمك
جاسر بحزن. .مش دا كان برضوا نفس الي عملتية معايا
ام جاسر. ..انت حاجة والي كنت هتعملة حاجة
جاسر. ...لا الاتنين واحد ذي ما انتي رضيتي تكتبي ابن ع..شيقة جوزك بإسمك عشان مابتخلفيش انا كمان عملت كدا لاني اكتشفت اني انا كمان مبخلفش
ام جاسر بصدمة .. انت بتقول اي وجبت الكلام دا منين
جاسر....اني مبخلفش ولا اني ابن عشيقة جوزك
جلست علي المقعد وتحدثت بوهن...الاتنين الاتنين
جاسر....انتي عارفة ان كل سنة كنت بعمل فحص كامل عشان اطمن علي نفسي وفيوم واحد صاحبي اقترح عليا اطمن علي نفسي قبل ما اتجوزوكدا فوفقت والنتيجة طلعت وعرفت اني استحالة اكون اب وقتها حسيت ان الدنيا اسودت قدامي بس حمدت ربنا وقولت ممكن ربنا ببعقبني علي كل الي عملتة زمان
اما موضوع امي فا انا عرفتة من زمان قوي قبل ما ابويا يموت سمعتك انتي وهو وانتوا بتتكلموا عنة زمان بس مارضتش ابين ليكوا بعد ما عرفت ان الست الي خلفتني باعتني ليكي بمليون جنية
حضنتة امة....كل دا فقلبك ومخبي عند للدرجادي معمرك ما عتبرتنيش امك
جاسر بحب...بالعكس انا عمري ما اعتبرت حد غيرك امي وقام بحضنها هو الاخر
نور بغضب...انت جايبني هنا لي مش كفاية كل الي عملتة معايا عاوز تعمل اي تاني
مسك ايدها لتنزعها بعنف....اياك اياك تفكر تلمسني تاني انت فاهم
زفور بقوة وتنهد بحنان ..طب خلاص خلاص اهدي بس
اتعصبت اكتر....ماتقوليش اهدي انت شايفني بق..طع فشعري
تنفس الصعداء. ..انا اسف ممكن تسمعيني بقا
هجمت علية وظلت تضر...ب فية...مش عاااوزة اسمعك ولا عاوزة اشوفك قدامي انت فااااهم انا بكر...هك بكر....هك
كتف يداها وقام بحضنها ودفن رأسة في عنقها تحت مقومتها.....انا اسف اسفة بجد انا عارف اني غلطتظ فحقك كتير وانك ملكيش ذنب فكل الي عملتة بس والله غصب عني
ابعدها قليلا حينما شعر انها اصبحت اهدي وقام بإحاطة وجهها بيدة وتحدث بحزن. ..انا الا...نتقام خلاني ماشفش حاجة غير اني اجيب حق أختي وحق كل البنات الي جاسر ضحك عليهم
قامت بدفعة بعنف. ..انت بتقول اي جاسر لا يمكن يعمل حاجة ذي يا انت كداب
ابتسم بسخرية....ما لازم تقولي عليا كداب لانك ماشوفتيش وش جاسر الحقيقي بس انا عارفة وعشان كدا عملت الي عملتة
انهارت دموعها. ...وانا كان ذنبي اي ذنبي اي عشان تحول حياتي لج...حيم كدا
لؤي. ..ذنبك ان جاسر حبك ذنبك انك الوحيدة الي جاسر حبها بجد لدرجة انة ميقدرش يعيش من غيرك
انا ملقتش غير الطريقة دي عشان ادفعة تمن الي عملة فأختي بس للاسف لما قربت منك حبيتك حبيتك بجد ومعرفتش دا غير لما بعدت عنك وانا هنا عشان اطلب منك تسمحيني وترجعي ليا ونربي ابننا سوا
نور...طلقن...ي ي لؤي طلق.ني
شد زراعها بغضب. ...اطلقك عشان تروحي لحبيب القلب انسي ي نور اني اطلقك انسي لاني بحبك بحبك لدرجة اني مقدرتش اعيش من غيرك لحظة
نور....وانا بكر..هك واستحالة اقدر اعيش معاك لحظة واحدة بعد كدا
لؤي.هتحبيني ي نور انا هخليكي ترجعي تحبيني ذي ما عمله اول مرة بس المرادي انا لايمكن اسيبك انتي وابني تاني مهما حصل
الولد هيم..وت من الجوع ي نور رضعية حرام عليكي
تجاهلت حديثة واستمرت فاللعب علي الهاتف برغم صوت الرضيع الذي ملئ المكان من البكاء
لؤي وهو يحمله....ي نورررر حرام عليكي الولد ملهوش ذنب
نور ببرود. ...وانا مش هقرب منة طول ما انا علي ذمتك
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
واااااء وووووواااااااء ووووواااااء
لؤي. ...ي نور حرام عليكي ر..ضعي الولد الولد ملهوش ذنب
نور....سبق وقلتلك طول ما انا علي ذمتك مش هقرب من الولد
لؤي. ...طب زياد ذنبة اي في الي بنا
نور....زياد مين
لؤي....ابننا ي نور
نور... قصدك ابنك انا مش عاوزة حاجة تربطني فيك بعد كدا
لؤي...ماشي ي نور هنفذ ليكي كل الي تطلبية بس رضعي الولد الاول
نظرت لإبنها وهو يبكي بشدة فهي منذ ثلاث ايام لما تقترب منة لتمد يدها وتاخذة ودموعها تنساب علي وجنتيها
ليتنهد لؤي. ..ربنا يهديكي ي نور
لؤي....اي شعورك لما أذيتك فاقرب حد ليك
جاسر...انت هجم علية ولكن لؤي تصدي للكمتة وهتف ببرود. . اهدي صاحبي مش كدا
جاسر...اطلع برا بدل مارتكب جناية فيك
لؤي....مش عيب تقول لمديرك الجديد كدا
جاسر بصدمة....مديري
اقترب منة وقام بالترطيب علي كتفة...اهلا بيك فج..حيم لؤي
رن رن رن
نور بضيق... ثواني انا مش قاعدة علي الباب هتفت بصدمة. ..جاسر
جاسر....وحشتيني
نور بجمود....انت جاي هنا تعمل اي
جاسر...انتي بتتكلمي معايا كدا لي الك..لب دا قالك اي عني
نور....قالي كل حاجة وقالي ازاي كنت بتضحك علي البنات بإسم الحب لحد ما تحصل علي الي انت عاوزة انا بجد مش مصدقة اني كنت مخدوعة فيك طول الفترة دي
جاسر.... يااااة للدرجادي معندكيش ثقة فيا انتي صدقتي كل الي قالك علية وصدرتي عليا حكم بالأعدام من غير ما تسمعيني حتي انا اتاكدت دلوقتي انك عمرك محبتيني ولا هتحبيني سلام
نور...استني ي جاسر ارتمت فحضنة... انا والله العظيم بحبك بس غصب عند اا حاسة اني تايها و
الله الله ما تاخدية اوضة النوم احسن ي هانم
هذا ما قالة لؤي عندما دخل ولقي زوجتة في احضان رجل اخر
اننفضت نور...لؤي
نزعها من بين يد جاسر بعد لكمة وشد شعرها. ..انا مش لازم استغرب منك ما الي تسلم نفسها لواحد قبل الجواز ممكن تسلم نفسها لاي حد حتي لو كانت متجوزه
هج.م جاسر علية وحاول نزعها من بين يدية ليضر...بة لؤي بغل وهو يضغط بكل قسوة علي شعر نور
ليأتي الجيران ويفضوا النزاع ويهتف لؤي بشر.. انا نبهتك قبل كدا لو شفتك قريب من مراتي همو...تك همو....تك ي جاسر انت ساااامع
ثم رمي نور في احد الاوض. ...وانتي من هنا ورايح هتكوني هنا خدامة ليا ولابني وهتر...ضعية غصب عنك وإلا قسما عظما لتشوفي مني وش عمرك ما شوفتية فحياتك
لؤي...الو انت بتقول اي طب انا جاي حالا
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
لؤي...بجد ي دكتور ريم صحيت من الغيبوبة
الدكتور. ....ايوة وتقدر تشوفها دلوقتي
لؤي...بجد ي دكتور انا بجد مش عارف اشكرك إزاي
لؤي بلهفة...ررريم
ابتسمت بضعف...لؤي
اسرع اليها وقام بحضنها وانسابت دموعه...كدا ي ريم هنت عليكي كنتي عاوزة تموتي وتسبيني لوحدي وانتي عارفة اني مليش حد في الدنيا دي غيرك
ريم....غصب عني ي لؤي انا الدنيا اسودت قدامي ومكنتش عارفة اعمل اي خاصة انك كنت مسافر برا ومشغول عني فملقتش طريقة غير الطريقة دي عشان استريح
لؤي...كنتي كلميني واحكيلي وانا كنت رجعت فورا وجبتك حقك من كل الي أذاكي
امتلئت عيونها دموع. ..مقدرتش اكلمك ولا احكيلك ولا حتي ابص فعيونك بعد الي عملتة
لؤي...انا عارف انك غلطتي بس مش لوحدك والكل..ب الي وصلك للي انتي فية كمان غلط عشان كدا جبتلك حقك من جاسر منصور وخليتة يتعذ..ب ذي مع انتي اتعذ...بتي
ريم بإستغراب.جاسر منصور
لؤي...ايوة انا قريت الرسالة الي انتي كتبتيها قبل ما تنتح...ري عشان كدا اول حاجة عملتها اني سر..قت منة سعادتة دي ما سر..ق مننا سعدتنا
ريم...بس جاسر ملهو
قطع حديثها. ..بلاش نتكلم في الموضوع دا دلوقتي انتي لسا فايقة من الغيبوبة واكيد محتاجة راحة
ريم...بس ي لؤي
لؤي...ريم قولت خلاص استريحي انتي دلوقتي وانا هروح اكلم الدكتور واعرف منة حالتك
في منزل لؤي .
صرخت نور...ي عااااالم ي هوووا حد يجي ينقدني من الذ....ئب المتو...حش دا ي ناااااااس ي خلققققق حد يطلعني من هنا انا مخطو....فة في حد سااااااامعني
انفتح الباب لتجري حتي تهرب من ذالك السج..ن ليمنعها احد الحرس. .ممنوع ي مدام
نور...ابعددددد عني ي توووررر انت خليني امشي من هنا
الحرس...ممنوع ي مدام
نور...ممنوع فجنبك وجنب الي مشغلك بقولك ابعد عن طريقي خليني امشي
الحارس...اسف ي هانك دي اوامر البيت
نور...ربنا ياخد البية ويلع...ن اليوم الي شوفتة فية ابعد من وشي
الحاري...ارجوكي ي مدام ادخلي جوا وبلاش تخليني اتعامل معاكي بعنف
نور..بعند....ما تتعامل وريني هتتعامل معايا إزاي وانا هخر..شمك
تمتم الحارس...لولا أوامر البية كنت خس..فتك الارض وانتي عاملة ذي شبر وقطع كدا
الحارس...طب ارجوكي ي مدام اتفضلي جوا عشان تاكلي زياد بية لانة بعيط جامد
نور...هنا مش هاكل حد روح قول للي مشغلك نور حتي لو هتق.طعها حتت مش هتقرب من حاجة منك حتي لو هيمو...ت فيها
واااااااااااء ووووووووواااااااااااااااااء ووووواااااء
كتمت أذنيها واغمضت عيونها....ابعدددددة عني وخلية يبطل عيااااط
رق قرب قلب الحارس لها وللطفل فهتف بحنان. ..انا مش عارف اي الي وصلك لمرحلة انك مش قادرة تقربي من ابنك وتاكلية بس حابب اقولك كلمتين مهما حصل فالبيبي دا ملهوش اي ذنب في الي حصلك بل دا كان نتيجة قرار خدتية
وووووواااااااااااء وووووووااااااء وووووواااااااء
صرخت نور. ...خدة واطلع برا برررررا
تركة علي الارض يبكي...انا طالع بس مش هاخدة هسيبة يطلع انفاسة الاخيرة قدامك عشان تفضلي طول عمرك فكرة اللحظة دي
ثم خرج وتركها مع الطفل لتسق..ط علي ركبتيها وتبكي بشدة ويزداد بكاء الطفل معاها لتقترب منة وتقبل جبهتة وكل قطعة بوجة. ...اما اسفة ي روحي اسفة انا مش عارفة ازاي قلبي قسي عليك للدرجة دي انا اسفة اسفة
في منزل جاسر
جاسر...انا لازم اجيب نور من الحيو...ان دا باي طريقة
ام جاسر....اهدي ي جاسر وياريت تنسي نور دي خالص هي خلاص خدت الي تستحقة وبقت مع الي شبها
جاسر بصدمة....انتي الي بتقولي الكلام دا ي ماما
ام جاسر....ايوة ايوة ي جاسر انا الي بقول الكلام لان الي عملتة لا يغتفر ابدا
جاسر....طب انا لو كنت عملت كدا كنتي هتقولي نفس الكلام
ام جاسر.....انت راجل ولو كنت غلطت نفس غلطتها كنت هتصحلها وبعدين البنت الي ما تحفظ علي شر..فها مينفهش تكون ام ولا تصلح تكون زوجة لاي راجل
جاسر. ...بس لو كانت راجل كانت عادي ممكن تصلح تكون اب ويصلح كمان يكون زوج صح مهو دا التفكير الي جاب بلدنا ورا لما تصقفوا للراجل علي كل حاجة وتعقبوا البنت علي اتفة حاجة لازم يكون دا حال بلدنا
انا ماشي ي ماما ومش هرجع غير بنور وابننا ولو رفضتي دا اعتبريني مو..ت بالنسبة ليكي لاني مش هسيب النفس الي بتنفسة يتحكم فية اي حد
نور بغضب. ...سبني انت واخدني علي فين انا بكر...هك بكر...هك ابعد عني بقا ي شيخ انت اي معندكش كرتمة
هتف ببرود بعدما ادخلها سيارتة واغلق الباب. ...وانتي كرمتي وكل حياتي يروحي
نور. ...حبك بو..رص فجنابك ي شيخ بقولك نزلنيييب نزلنييييي ي ناااااس ي خلققق حد يلحقني الراجل دا خطفني
وجة المسد...س عليها. ....كلمة كمان وهغت...صبك فقلب العربية وهخلي الي يشتري يتفرج عليكي انتي فاااهمة
كتمت فمها واخذت طفلها فحضنها فلقد رهبتة بتلك النظرات المخيفة التي لا تدل إلا ان هذا الرجل زعيم ما...فياا
لؤي بسعادة...ريم رررريم
ابتسمت برقة...في اي ي لؤي
لؤي...تعالي اعرفك بمراتي وإبني
انصدمت ريم عندما رأت نور. ....نور
لؤي باستغراب. ...انني تعرفيها قبل كدا
اتوترت ريم...ها لا بس انا قصدي اقول ان وشها مليان نور
ابتسم لؤي...عندك حق وشها بيضوي نور وهي نور
كانت نور تقف وتش..مئز من ذالك الحوار ولولا تهديدة لها انة سيعتد...عليها اذا تفوهت بحرف لكانت مسحت بكرمتة الارض امام من يدعي انها شقيقتة
لؤي لنور....تعالي ي حبيبتي اوريكي اوضة نومنا
نظرت له بحدة وقر...ف وتجاوزتة دون التفوة بحرف
لتعقد ريم ساعديها ((تربع يدها)) وهتفت بعجرفة...انتي بقا نور الي جاسر بية فضلك عني زمان انا دلوقتي عرفت اخويا خد حقي إزاي من جاسر ودلوقتي جة الوقت إني اخد حقي انا كمان وحقي هو انت ي جاسر
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
وقف لؤي يتابع نور وهي تلعب مع طفلهم بسعادة ولكن تغيرت ملامح وجة للقسوة عندما تذكرها وهي في احضان جاسر ليسرع اليها ويخط..ف الطفل منها
لتهتف نور بحدة....انت اتج.ننت ازاي تخط..فة مني
كدا
ليهتف بجمود. .انتي الي متنسيش نفسك انتي هنا ككمجرد مرضعة وبس ومتنسيش انك بنفسك رفضتي ابني وكنتي بتدعي علية بالمو..ت عشان كدا فقدتي الحق انك تلعبي معاه
ليأخذ الرضيع ويغادر ولكنها اوقفتة.. الولد دا ابني غصب عنك ولعلمك بقا انت الي ملكش حق فية لاني انا الي تعبت فية لحد مجة علي الدنيا في الوقت الي انت كنت مقضيها سهر وبنات
لتأخذ الطفل الذي كان يبكي. ...ويلا من غير مطرود وريني عرض كتافك خليني اكل الطفل
هتف ببرود...طب ما تأكلية ولا انتي نسيتي اني شوفت كل حاجة قبل كدا
نور...انت علي فكرة قليل الادب
بداء يفك أزرار قميصة ويقترب ببطئ...وسا..فل ومنحط كمان تحبي تجربي
لتصرخ وتعطية ظهرها. ..اطلع برا برررا
بعد دقائق هتفت ريم. ..علي فكرة هو مشي من زمان
هتفت نور بحرج... ها
ابتسمت برقة. ..مافيش داعي للإحراج دا كلة انا عارفة إن اخويا بيبقا رزل حبيتين تلاتة بس لازم تعرفي انة بيحبك كتير
تمتمت نور....حبة بورص
ريم...بتقولي حاجة
نور...بقولك انتي واقفة لي تعالي اقعدي
ريم...هو انا ممكن اطلب منك طلب
نور...اكيد اتفضلي
ريم...هو ممكن نكون أصحاب اصلي بصراحة من ساعة ما فوقت من الغيبوبة وانا مبقاش عندي اصحاب
نور..اكيد طبعا ي حبيبتي تعرفي انا كمان معنديش صحاب مكنش عندي غير جاسر
ريم. ....جاسر تعرفي اني بكرة الاسم دا
تذكرت نور حديث لؤي ...لي كدا
تنهدت بحزن مصطنع. ..دا موضوع كبير وهياخد وقت كبير
نور..وانا مش ورايا حاجة وممكن اسمع
ابتسمت بخبث داخلها وتظاهرت بالحزن الشديد امام نور...بصي ي،ستي جاسر دا كان حبيبي ايام الجامعة ساعتها انا كنت في اول جامعة وهو كان اخر سنة له حبيتة بجنون واتعلقت فية جامد خاصة انة عوضني عن غياب بابا واخويا فحياتي الي كنت مفتقداهم بس بلاسف هو استغل دا و اني مقدرش اعيش من غيرة فضحك عليا وسبني ومشي بعد ما كسر قلبي وسبلي حتة منة جوايا ولما جيت اوجة انكر ورفض يعترف بية واتهمني فشر..في وقالي روحي شوفي مين ابوة بعيد عني ساعتها مقدرتش استحمل الصدمة ولا قدرت اواجة اخويا فقررت انتح...ر بس ذي ما انتي شايفة انا لسا عايشة بس للاسف فقدت نفسي
تأثرت نور من حديثها وفرت دمعة من عيونها. ..ما تقوليش كدا ي حبيبتي انتي لسا قدامك العمر طويل وبعدين مش كل الناس شبه بعض
ريم...اتمني اسيبك بقا تنامي شكلك دوشتك بقصصي
نور...لا بالعكس انتي سلتيني وبعدين انتي نسيتي اننا بقينا صحاب
حضنتها ريم....لا ما نستش
///////////////
كان يتحدث وهو يكذ علي اسنانة. ..حضرتك مش شايف ان الشغل دا كتير عليا
لؤي ببرود. .والله لو الشغل مش عاجبك ممكن تقدم استقالتك
جاسر....لما تشوف حلمة ودنك ثم اخذ الملفات وذهب الي مكتبة
لؤي...استني
جاسر بضيق...اي اوامر تانية ي فندم
لؤي....ماتروحش غير لما تخلص الشغل الي عليك وإلا اعتبر نفسك مرفوض
ليبتسم لؤي بخبث. ..الو خلصت الي طلبتة منك....عفارم عليك
....مش هتروح ي جاسر
جاسر...هخلص الي فإيدي واروح
...طب ما تاخدهم البيت وتخلصهم هناك احسنلك
نظر الي لؤي الذي كان يتابعهم بسخط. ...لا انا حابب اكمل هنا
....براحتك
بعد مرور اكتر من اربع ساعات. ...اوووف واخيرا ااااه معنتش قادر حسب الله ونعم الوكيل
ام جاسر....اي حبيبي اتاخرت كدا لي
جاسر....معلش ي ماما مش قادر اتكلم هموت وانام
ام جاسر...طب نام ي حبيبي وحسب الله ونعم الوكيل فالي كان السبب
في الصباح
ام جاسر...صباح الخير ي حبيبي انت مش هتروح الشغل ولا اي
جاسر....لا ي حبيبتي انا واخد اجازة النهاردا
ام جاسر. احسن حاجة عملتها ي حبيبيزلانك الفترة الي فاتت هالك نفسك في الشغل جامد
جاسر..اعمل اي ي ماما.انتي نسيتي اني بسدد في القرض الي اخدتة من البنك عشان المشروع الي بشتغل فية
ام جاسر....ربنا يعينك ي حبيبي ويسد عنك كل ديونك
انفزعت ام جاسر من الخبط الشديد علي الباب
....استر يارب مين
الشرطة افتح ي جاسر احنا عارفين انك جوا
جاسر.....خير ي فندم
...مطلوب القبض عليك بتهمة نهب اموال الشركة
ام جاسر.....يلههههووووووي
هجمت نور علي مكتب لؤي....انت الي عملت كدا صح
لؤي ببرود....عملت اي
نور.....ما تستهبلش ي لؤي انت الي لفئت لجاسر القض.ية عشان يدخل الس..جن
لؤي.....وانا اعمل كدا لي كل الي عملتة اني بلغطت الشرطة لما حسيت اني بتسرق والشرطة هي الي حققت وعرفت الفاعل
نور....جاسر عمرة ما يعمل حاجة ذي دي وانا متاكدة انك الي وراء العملة دي وانا بحذرك ي لؤي لو جاسر مخرجش خلال الاربعة وعشرين ساعة الجايين هتشوف مني وش عمرك ما شفتة قبل كدا
لؤي....ههههه تصدقي خوفتيني
ليصرخ ويرمي كل ما علي مكتبة عندما خرجت. ...انا مش هسمحلك تكوني لحد غيري ابدا ي نور حتي لو همحي الي اسمة جاسر دا من علي وش الارض انتي بتاعتي ي نورررررر بتااااعتي وبس
جاسر الجسمي زيارة
جاسر بصدمة .....انتي
....ازيك ي جاسر
انت اي الي جابك هنا مش كفاية الي جرالي من وراكي انتي واخوكي
ريم....ما انا جيالك النهاردا عشان اخدلك حقك منة واخليك تنتقم منة