رواية صغيرتي المرتعبة كاملة جميع الفصول بقلم داليا النجار
رواية صغيرتي المرتعبة كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة داليا النجار رواية صغيرتي المرتعبة كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية صغيرتي المرتعبة كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية صغيرتي المرتعبة كاملة جميع الفصول
رواية صغيرتي المرتعبة كاملة جميع الفصول
ادهم باستغراب : اى اللي مطلعك فى وقت زي داا ي قمر
قمر بخوف : انت عرفت اسمي منين
ادهم بابتسامة جذابة : عرفت من شكلك هااا بقاا اى اللي مطلعك دلوقتي الساعة 12 فين اهلك
قمر بدموع وبراءة : اهلي رموني فى الشارع مبيحبونيش رغم اني بحبهم اوي
ادهم بضيق : وهماا رموكي لى
قمر ببراءة وتلقائية : بيقولوو عشان م بنتهم الحقيقية يعني انا بنتهم فى اللعبة ولا اى ي عموو
ادهم بصدمة : م بنتهم بقولك اى تعالي معايا
قمر بخوف : انت هتخطفني صح
ادهم بابتسامة : لا ي قمر هاخدك تعيشي مع اهلي اى رايك
قمر ببراءة : موافقة
ادهم مسك ايديهااا وركبها العربية
ادهم : كام سنة ي قمر
قمر : 13 انت اسمك اى ي عموو
ادهم : ادهم و قوليلي ي ابيه
قمر : حاضر
وصلوو الفيلة وخبطوو ع الباب....
الفت( ام ادهم ) : تعالي ي حبيبي
ظهرت قمر من وراه....
الفت بدموع : قمررررر
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
الفت بدموع : قمررر
ادهم باستغراب : ماما تعرفيهاا منين
الفت بفرحة ودموع : دي بنت اختي الغالية تعالي ي روحي وحضنتهااا...
وفضلت تحضنهااا بااشتياق ولهفة....
ودخلتهاا جواا....
قمر : طنط انا معرفكيش
الفت وهي بتمشي ايديهاا ع شعر قمرر بحنية وبتوجه كلامهاا لادهم : انا كنت دايماا بروحلهم واخر مرة شوفت فيهاا قمر كانت من 3 سنين ثم اكملت بحزن وامهاا ساعتهاا كرشتني
ادهم بعصبية : لى
الفت : دايما كانت تغير مني ومفكراني بكرههااا يلا ربنا يسامحهااا
قمر بفرحة : يعني انتي خالتي
الفت بحنية : اهاا ي نن عيني ربناا كان عالم بياا اد اى انا كان نفسي اشوفك عشان كداا بعتك ليااا
قمر حضنتهاا : انتي طيبة اويي ي خالتووو
ادهم بضحك : سبحاانة الله يعني قمر بنت خالتي
الفت بابتسامة : اهااا شوفت بق
( ادهم وألفت عايشين لوحدهم ومعندهوش اخوات وابوه مات هنعرف السبب بعدين )
( ادهم عندهه 27 سنة )
تاني يوم .....
خبط الباب وفتحت الفت.....
الفت بصدمة : جمال
جت قمر ....
قمر : مين ي خالتوو وبتبص تشوف مين اتصدمت وفجأة اغمي عليهااا....
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
الفت بفزع : قمررررر وطلعت تجري عليهاا تفوقهاا
دخل جمال بشر....
جمال بخبث : قريب هتموت لماا تشوفني م هيغمي عليهااا
الفت لم تهتم بكلامهه واتصلت ب الدكتور .....
جه الدكتور وكشف عليهاا....
الدكتور : جتلهاا صدمة ياريت متتغطوش عليهااا او تزعلوهااا
الفت بحزن : تمام شكرا ي دكتور
مشي الدكتور ....
الفت : انت تعرف قمر منين
جمال : انا ابوهاا
الفت بصدمة : اييييه
ادهم من وراه : اللي طردهاا من بيتهاا م كدا
جمال بسخرية : بالظبط كداا امهااا اصلا م عاوزاهااا لانهاا غير شرعية
ادهم بصدمة : ازاااي
جمال : انا والفت غلطناا وجبنااها وانا اصلا مكنتش عاوز بنت ولا حتي روضة ( امهاا )
الفت بعصبية : انت اى ي شيخ دي بنتكم من لحمكم ودمكم ممكن افهم انت جاي لى وعاوز اى بعد ما رميت بنتك
جمال : عاوزهاا عاوز ارجع بنتي
ادهم : تمام خدهاا
الفت بصدمة : ادهم انت بتقول اى
ادهم ببرود : احنا م مجبرين نتحملووو تربيتهااا
وفجأة الفت ضربته بالقلم ع وشه....
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ادهم بعصبية : ماما انتي بتمدي ايدك عليااا
الفت بعتاب : ايوا عشان تفوق انت كنت بتحب قمر اى اللي حصلك
ادهم ببرود : محصلش حاجة ثم وجه كلامهه لجماال انا هديهالك بس بشرط
جمال : اى هو
ادهم : تقولي ع كل حاجة انت ابوهاا فعلا ولا لا ؟ هي قالتلي انكم بتقولوو انتوو م عيلتهااا الحقيقية .... وكمان عاوز اعرف لى طرتوهااا ؟ لو مجاوبتيش ع كل حاجة م هتطلع من هنااا
جمال : طيب هقولك ع كل حاجة ...
انا كنت بحب روضة من زمان وبعدين عرفت انهاا هتتجوز حسن صاحبي ادايقت وقررت اغتص*بهاا وبعديهاا حسن عرف انهاا حامل مرضاش يكمل معاهاا وهي مكنتش راضية ف الاول بس وافقت بعدين واتجوزناا وبعديهاا حسيت إنهاا بتتغير كل يوم وفى مرة مشيت وراهاا لقيتهاا بتقابل رجالة مكنش هينفع اطلقهاا لانهاا ملهاش مكان تقعد فيه بس كرهتهاا هي وقمر لانهاا منهااا بس كان طفح بياا الكيل وطلقتهاا من 3 سنين وكررت اني ادي قمر لحد يرييهاا لاني ولا انا ولا انا امهاا عاوزنهاا بس للاسف هماا كانوو بيعاملوهاا وحش لانهاا م بنتهم وفى اليوم اللي انت لقيتهاا فيه كررت اخدهاا من هناك ومشيتهاا بس هي فكرتني طردتهاا قعدت ادور عليهاا ملقتهاش لحد ما شوفت الكاميرات وشوفت انك خدتهاا انا ندمان وعاوز ارجع بنتي لحضني
ادهم بصدمة : كل دا عملتوه فى طفلة ثم اكمل بخبث جهز نفسك للسجن
جمال بتوتر : قصدك اى
ادهم : انا سجلت كلامك كلهه وهتتحاسب ع كل اللي عملته
جمال بخوف : انا اسف انا ندمان والله عاقبني بس بلاش سجن
الفت بابتسامة : جدع ي ادهم سامحني ييني اني مديت أيدي عليك
ادهم : ولا يهمك ي امي وحضنهاا
جمال بحزن : طب خلوني اشوف بنتي لاخر مرة
الفت بتفهم وبرود : طيب
دخلت تشوف قمر لاقتها لسة نايمة....
دخل جمال وشافهاا وندم جامد طفلة بريئة متستاهلش كل دا....
باس راسهاا وبعدين جت الشرطة وخدتهه.....
بعد ساعتين ....
قمر فاقت....
قمر : ابيه ادهم ابيه ادهم
ادهم بلهفة : نعم ي حبيبتي مالك فيكي حاجة اوديكي للدكتور
قمر بتعب : لا انا كويسة انا خايفة اوي و عاوزة انام فى حضنك
ادهم بس فى عيونهاا الساحرة وسرح فيهم ...
قمر : ابيه ادهم انت معايا
ادهم فاق لنفسه : اهاا ي قلب ابيه متخفيش انا معاكي نامي فى حضني
نامت قمر....
دخلت عليهم الفت وابتسمت ابتسامة حزن...
الفت : ي خوفي لتحبهاا ي ادهم دي طفلة
وخرجت....
تاني يوم....
فاق ادهم واتصدم لماا شاف......
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
ادهم بعصبية : ماما انتي بتمدي ايدك عليااا
الفت بعتاب : ايوا عشان تفوق انت كنت بتحب قمر اى اللي حصلك
ادهم ببرود : محصلش حاجة ثم وجه كلامهه لجماال انا هديهالك بس بشرط
جمال : اى هو
ادهم : تقولي ع كل حاجة انت ابوهاا فعلا ولا لا ؟ هي قالتلي انكم بتقولوو انتوو م عيلتهااا الحقيقية .... وكمان عاوز اعرف لى طرتوهااا ؟ لو مجاوبتيش ع كل حاجة م هتطلع من هنااا
جمال : طيب هقولك ع كل حاجة ...
انا كنت بحب روضة من زمان وبعدين عرفت انهاا هتتجوز حسن صاحبي ادايقت وقررت اغتص*بهاا وبعديهاا حسن عرف انهاا حامل مرضاش يكمل معاهاا وهي مكنتش راضية ف الاول بس وافقت بعدين واتجوزناا وبعديهاا حسيت إنهاا بتتغير كل يوم وفى مرة مشيت وراهاا لقيتهاا بتقابل رجالة مكنش هينفع اطلقهاا لانهاا ملهاش مكان تقعد فيه بس كرهتهاا هي وقمر لانهاا منهااا بس كان طفح بياا الكيل وطلقتهاا من 3 سنين وكررت اني ادي قمر لحد يرييهاا لاني ولا انا ولا انا امهاا عاوزنهاا بس للاسف هماا كانوو بيعاملوهاا وحش لانهاا م بنتهم وفى اليوم اللي انت لقيتهاا فيه كررت اخدهاا من هناك ومشيتهاا بس هي فكرتني طردتهاا قعدت ادور عليهاا ملقتهاش لحد ما شوفت الكاميرات وشوفت انك خدتهاا انا ندمان وعاوز ارجع بنتي لحضني
ادهم بصدمة : كل دا عملتوه فى طفلة ثم اكمل بخبث جهز نفسك للسجن
جمال بتوتر : قصدك اى
ادهم : انا سجلت كلامك كلهه وهتتحاسب ع كل اللي عملته
جمال بخوف : انا اسف انا ندمان والله عاقبني بس بلاش سجن
الفت بابتسامة : جدع ي ادهم سامحني ييني اني مديت أيدي عليك
ادهم : ولا يهمك ي امي وحضنهاا
جمال بحزن : طب خلوني اشوف بنتي لاخر مرة
الفت بتفهم وبرود : طيب
دخلت تشوف قمر لاقتها لسة نايمة....
دخل جمال وشافهاا وندم جامد طفلة بريئة متستاهلش كل دا....
باس راسهاا وبعدين جت الشرطة وخدتهه.....
بعد ساعتين ....
قمر فاقت....
قمر : ابيه ادهم ابيه ادهم
ادهم بلهفة : نعم ي حبيبتي مالك فيكي حاجة اوديكي للدكتور
قمر بتعب : لا انا كويسة انا خايفة اوي و عاوزة انام فى حضنك
ادهم بس فى عيونهاا الساحرة وسرح فيهم ...
قمر : ابيه ادهم انت معايا
ادهم فاق لنفسه : اهاا ي قلب ابيه متخفيش انا معاكي نامي فى حضني
نامت قمر....
دخلت عليهم الفت وابتسمت ابتسامة حزن...
الفت : ي خوفي لتحبهاا ي ادهم دي طفلة
وخرجت....
تاني يوم....
فاق ادهم واتصدم لماا شاف......