رواية خيانة الملاك كاملة جميه الفصول بقلم بسمله بدوي

رواية خيانة الملاك كاملة جميه الفصول بقلم بسمله بدوي

رواية خيانة الملاك كاملة جميه الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة بسمله بدوي رواية خيانة الملاك كاملة جميه الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية خيانة الملاك كاملة جميه الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية خيانة الملاك كاملة جميه الفصول
رواية خيانة الملاك بقلم بسمله بدوي

رواية خيانة الملاك كاملة جميع الفصول

انا اتجوزت عليكي 
اااي يعني ده مكنش حلم يعني بجد طلقتني يا مازن 
ايوا يا زهره 
لي يا مازن حرام عليك 
بصي خدي دول وطلع فلوس ولسا بيمد ايده تاخدهم قعدت تصرخ 
اطلع براااااا براااااا يمااازن براااااااا والنبي برااااااا معتش عااايزه اشوف وشك براااااااااا  
خرج وهو بيبصلها بشفقه صعبت عليه 
قعدت تعيط وافتكرت الي حصل 
فلاش باك 
اقعدِ يا زهره عايز اتكلم معاكي في موضوع مهم 
طب انت اكلت احضر العشا طيب الاول وبعدين نتكلم 
مفيش وقت 
ههههه وقت  لِ اي يحبيبي 
انا هتجوز عليكي 
المعلقه وقت من ايدها وقالت بضحك........ مش وقته هزار 
اسمعي للاخر يا زهره وبعدين ده وقت هزار 
انت بتتكلم جد 
جد الجد كمان 
لي مبهتمش لنفسي شقتك بتيجي تلاقيها مش نضيفه بنكد عليك كل شويه بعامل اهلك وحش ما
نسيتي اهم حاجه مبتخلفيش
دموعها نزلت بس دارت وشها بسرعه قبل ما يشوفها وهي بتعيط شويه ولفت وقالت ببرود.........  ومين الهانم وبعدين في واحده تقبل تخرب بيت واحده وهي عارفه انها هتخرب بيتها 
مش حد غريب دي كارما 
ك كارما مين 
بنت خالي 
فجأه زهره قعدت تضحك بهستريا جامد 
بصلها بتفاجأ.........  اي الي بيضحك 
هههههه لا ههههههه لا مش قاادره لا هههههههه بتهزر صح قول انك بتهزر انت واحد حيوا'ن 
زهراااااااا اتلمي 
انفجرت في العياط........ حراااام عليك ذنبي اي هااا اني حبيت واحد ند'ل زيك هااااا مش دي كارما الي رفضتك قدام العيله كلها وراحت اتجوزت  واحد عشان فلوسه هااااا وهو اول ما فلس وانت بقيت معاك فلوس عااايزه ترجعلك طب وانا ده جزاءي اني وقفت معاك في ظروفك لحد مت بقيت الحمدلله كويس جدا ده هو ردك على وقوفي جنبك حسبي الله ونعم الوكيل يااشيخ  
بصلها بشفقه وقال.........  انا مستعد اعملك اي حاجه اعوضك بيها  و
وهي هتعيش فين  
هنا 
اي معاياا 
ماهو ماهو هيا مش عايزه ضره 
بمعني 
انك طالق يا زهره 
في الجهه الاخري 
انتي اتجننتي يا كارما خلاص 
كارما ببرود....... ليه انا مش اول  ولا اخر واحده تطلق ولا تتجوز تاني
 انت عايزه تتجوزي من مازن 
ماله مازن مش فهمه راجل ومالي هدومه 
مش دا مازن الي كسرتي قلبه قدام العيله وروحتي اتجوزتي تاني يوم من اعترافه بحبه ليكي واقفتي  تتجوزي غيره 
الي حصل وانا اهو يا منه هتجوزه تاني 
على حساااب مين هااا على حساب زهره الغلبانه 
مليش دعوه وهو عايز كده وانا موافقه فاخلاص بقا بطلي اوفر 
اوفر حرام عليكي ياشيخه ربنا يهديكي وسابتها ومشيت 
كارما بخبث..........  هرجعه ليا واطردها برا حياته خالص 
ماازن حرام عليك متعملش فيا كده هو غلطي اني حبيتك طب طب اديني فرصه نكشف تاني 
 مازن ببرود..... خلاص بقا وفجأه اغمى عليها صحيت لقيت نفسها في المستشفي
اند فلاش باك بقلمي بسمله بدوي
الباب خبط ودخل شاب في اواخر الثلاثينات بعيون خضرا وشعر بني وطول بعرض من الاخر مز😂😂♥
عامله اي الوقتي  يا قمر 
فاقت من شرودها على صوته وقالت بصوت باكِ....... ممين انت 
اي دا هو مش باين عليا اممم طب والبالطو  
بصتله باستغراب من طريقته ضحك وبانت غمازته الي في خده اليمين وقال بصوته الرجولي الجذاب...... انا يا ستي دكتور جاسر متابع حالتك بس كل الي عندك ده نفسيه مش تعب جسدي لا نفسي 
افتكرت الي حصل وقعدت تعيط اكتر 
قرب منها وشد الكرسي وقعد قدامها.........  اهدي اهدي 
بعد فتره هدت 
ها هديتي
هزت راسها 
ها يستي مالك احكي ممكن ترتاحي شويه 
بصتله ومش عارفه اي الاحاسيس الي حاسها دي بس المهم انها مطمنه من اي مش عارفه وقعدت تحكيله الي حصلها واول مخلصت انفجرت في العياط تاني 
اهدي اهدي متعيطيش ده مش الانسان الي يتعيط عليه اهدي والله هو ما يستاهلك عارفه انا اكتر واحد حاسس بيكي بصتله 
ضحك وقال اه والله عشان انا مريت ب الي حصلك ده هههه سابتني عشان عرفت اني خلاص فلست كنت فاكر انها اكتر واحده هتقف معايا بس بالعكس اكتر واحده خزلتني في اكتر وقف احتاجتها فيه هههه نها كلامه بضحكه انكسار 
بصتله بشفقه بس فونه رن
احم هروح ارد وجايلك عشان نبدأ في الجلسه ومشا 
بعد شويه الباب خبط افتكرته هو بس اتفاجأت بكارما الي داخله بكل برود 
زهره بعصبيه....... انتِ ليكي عين تيجي يا حيو'انه انتِ
بصتله بستفزاز واتكلمت ببرود........ مش هحط الكلام في دماغي عشان عارفه حالتك معلش بس شوفتي اهو ده اخر الي يتحداني
زهره بعصبيه......... انت اي شيطانه يشيخه د'مرتيلي حياتي وجايه بكل برود 
زهره ضحكت........  اهدي يزوزو مش كده وبعدين هو بيحبني انا وعايزني انا والا مكنش طلقك
اخرجيييي براااااااا براااااااا حسبي الله ونعم الوكيل
كارما لسا هتتكلم الباب خبط ودخل جاسر 
جاسر وكارما في نفس الوقت.... كارما، جاسر 
 زهره بصدمه....... انت تعرفها 
دي مراتي او الي كانت مراتي ووووو
_دي مراتي او الي كانت مراتي 
كارما بصدمه.......  انت انت بتعمل اي هنا يا جاسر 
جاسر مردش عليها وراح شد كرسي وراح قعد قدام ليله وقال ببرود من غير ما يبص على كارما...... لو سمحتي اخرجي عشان اشتغل  
 كارما: اي دا انت رجعت تشتغل دكتور  تاني يا جاسر  
جاسر بعصبيه...... مش حاجه تخصك ماتتدخليش في الي مالكيش فيه ولو سمحتي امشي ورايا جلسه 
كارما بصت لِ زهره ب'حقد وكر'ه ومشيت بعصبيه
جاسر بهدوء وابتسامه جذابه..... بصي يا ستي اعتبريني صاحبك 
زهره رفعت حاجبها...... نعم حضرتك 
جاسر بضحك...... ههه خلاص قالبتي ليه اعتبريني جوزك وخلاص
_حضرتك بتهزر 
 جاسر بمرح... ههههه اي ده انتي قفوشه اوي مالك هزري وفرفشي كده الدنيا مش مستاهله كل ده بصي يا ستي انا مش دكتور الوقتي اعتبريني صحبتك فضفضي وخرجي كل الي جواكي لحد ما تحسي انك هديتي وارتاحتي 
زهره سكتت شويه وبعدين قال بصوت باكِ........ عارف نفسي في اي 
اي
نفسي اصوت واعيط بكل قوتي 
جاسر بخضه.........  ناااعم لا اوعي احنا فِ مستشفي وربنا 
ضحكت على طريقته 
جاسر ضحك اما لقاها ضحكت........  ايوه كدا اضحكي 
زهره بابتسامه.........  عايزه انام اخرج
جاسر بضحك.......  اي ده ما انتي كنتي كويسه اتحولتي ولا اي وبعدين اعتبر انك بتطرديني كده
زهره بضحكه هاديه ......ههه ايوه 
_احم طب اقوم انا بقا عشان ورايا شغل كتير  ومشا 
قعدت تضحك عليه وبعدين نامت 
عدي يوم واتنين واسبوع وجاسر بيحاول يخرجها من الحزن الي فيه
زهره قاعده على السرير مستنيه جاسر في المعاد بتاع كل يوم للجلسه بس اتأخر وفجأه الفون رن بتاعها 
الو مين 
زوزو عامله اي 
مين 
معقوله مش عرفاني اخص عليكي انا كارما 
زهره لسا هتقفل الخط  قاطعتها بسرعه وهي بتقول.......   متقفليش اصبري بس النهارده فرحي انا ومازن  اتمني تنورينا النهارده 
زهره دموعها نزلت وبتكتم شهقاتها بايدها عشان ما تسمعهاش  وقفلت السكه في وشها
في الجهه الاخري. 
منه بغضب.........  اي الي عملتيه ده يا كارما 
كارما بخبث وبتمثل البراءه...... عملت اي يامنه بس انا بعزمها عادي زي اي حد عزمته
منه بغضب.......  كارما بلاش لف ودوران ماشِ انتي بتعلي كده عشان تحر'قي دمها وتقهر'يها لي حرام عليكِ
كارما بشماته....... ايوه انا عايزه كده واتصلت بيها اعرفها وانا متأكده انها مش هتتجرأ تيجي هي اجبن من انها تحضر فرحنا وابعدي عن وشي بقا عشان مش عايزه مزاجي يتعكر بسبك انا واحده فرحي النهارده ومشيت وهي بتغني ودندن 
بقلمي بسمله بدوي
عند زهره منهاره في العياط 
لي يا مازن حرام عليك لي انا كان عندي امل انك ترجع لي  تكسر'ني كده حرام عليك وقعدت تعيط في الوقت ده دخل جاسر واتخض اول ماشافها كده 
مالك يا زهره في اي بتعيطي ليه 
مابتردش ولسا مستمره في العياط
ردي في اي 
م مازن فرحه النهارده هو وكارما وقعدت تعيط اكتر 
جاسر غمض عيونه بحزن وقال بابتسامه حزينه.......  وانت بتعيطي ليه وبعدين عرفتي مين
ك كارما اتصلت بيا وقالتلي ان فرحهم النهارده وعايزاني احضر 
طب خلاص بطلي عياط بقا  
 زهره مسحت دموعها وقالت ببرود........... قوم يالا يدوبك نجهز
جاسر بستغراب........  نجهز لِ اي
زهره ببتسامه............  بقولك فرحهم النهارده وهي عزمتني يالا يدوبك نجهز مفيش وقت 
جاسر بعصبيه........  نعم انتي بتهزري صح
_جاسر انا ما بهزرش ولو مش عايز تيجي خلاص هروح لوحدي 
جاسر مسح على وشه بعصبيه وبعدين قام...... يالا قدامي 
زهره افتكرت انها مش معاها هدوم مناسبه للفرح .
جاسر فهم وطلع فونه وبعدين اعطيهولها. 
اي ده 
اختاري فستان واختاريلي معاكي بدله بقلمي بسمله بدوي
ابتسمت واختارت  ، شويه و اللبس وصل 
جاسر لسا هيحاسب، زهره قاطعته وهي بتسأل عن السعر 
جاسر بهدوء...... هدفع انا 
_لا شكرا ده فستاني وانا الي هلبسه يبقى انا الي ادفع ووجهت كلامها لشاب الي معاه الفستان.....بكان الفستان ده
ب10آلاف يفندم 
شهقت بصدمه.......  نعم بتقول كام ليه بيتلبس لوحده 
_لا يفندم ده براند غالي وقاطعه جاسر رهو بيعطيه الفلوس وبيضحك وزهره مكسوفه اوي 
جاسر بضحك...... هههه البسي بسرعه وانا هلبس وهحصلك على العربيه 
بس
مش عايز اعتراض ومشا 
لبست الفستان كان لونه بيبي بلو بلمعه فضيه،  ضيق من فوق ونازل باتساع وعليه طرحه بيضه وهيلز فضي و كانت جميله اوي  ونزلت لقيته ساند على العربيه منتظرها وماسك الفون واول ما شافها انصدم من جمالها وهي من نظراته اتكسفت 
فاق من تأمله فيها على صوتها..... دكتور جاسر 
_هههه دكتور اي بس احنا الي هنعيده هنزيده قوله جاسر بس يالا قولي جاسر 
ج جاسر 
احلى جاسر دي ولا اي وفتح باب العربيه ليها  وطول الطريق بيسرق نظرلت ليها وزهره في عالم تاني بتفتكر زكراياتها القديمه بعد شويه وصلوا 
زهره بدموع....... وكمان قاعه الي متجوزين انا وهو فيها لدرجادي بيحبها ومسحت دموعها واتوجهت لمكان العريس والعروسه (الكوشه)  دخلت بكل ثقه وكل الانظار اتوجهت ليها بين تفاجأ وحزن على الي حصلها وشماته واعجاب وغيره
زهره ببرود..... الف مبروك 
كارما بصدمه..... زهره 
مازن بيبصلها بأعجاب وكارما لاحظت نظراته واتعصبت وقالت  بدلع وهي بتمسك ايد مازن..... الله يبارك فيكي عقبالك بس مين هيرضى بواحده ما بتخلفش وبتبص لقيت جاسر داخل عليهم وراح ماسك ايد زهره وقال...... انا راضي بيها وهتجوزها  
مازن وكارما......... اييييه 
زهره بصدمه.........
جاسر  دخل عليهم وراح مسك ايد زهره وقال..... انا راضي بيها وهتجوزها 
مازن وكارما بصدمه....... ايييه 
زهره بصدمه........  نعم
جاسر ضحك وقال...... نعم الله عليكي يقلبي  اسف يروحي بس مبسوط اوي اننا مع بعض ووجه كلامه لمازن وكارما.......  مبارك 
كارما بغيظ....... الله يبارك فيك 
مازن بغيره....... نعم ازاي مش فاااهم وبيوجه كلامه لزهره
وزهره لسا هتتكلم  قاطعها جاسر وهو بيقف قدامها وقال بغضب.......... كلامك معايا انا ومتكلمهاش انا بغير وغيرتي وحشه بقلمي بسمله  بدوي
مازن بغل وبصله بح'قد......... حقك ما انت اخدتها ليك
كارما بنرفزه ........ مااازن في اي احترم وجودي طيب  ووجهت كلامها لزهره وانتي مبسوطه كده انتي صح طلعتي مش سهله ده انتي يا شيخه لسا مكملتيش اسبوع مطلقه. يشيخه ولحقتي وقعتيه دا قاطعها جاسر بقوه...... مسمحلكيش لحد هنا وقفي 
مازن بخبث..... وانتوا جيتوا ليه اصلا من غير دعوه
جاسر بخبث اكبر......... مين قال اننا مجلناش دعوه المدام اتصلت على زهره وعزمتها وانا عمري ما هاسيب زهره تيجي لوحدنا اخاف عليها منكم نستأذن احنا بقا احنا عملنا الي علينا والواجب وزياده ومسك ايد زهره ومشوا 
جاسر بعصبيه.........  انتي اتصلتي على زهره ليه 
كارما بتوتر......  ااا  واتكلمت بخبث بسرعه عشان عشان هي قالتي انك مش هاممها انت ولا طلاقك وانا مقدرتش اسكت وهي بتهين فيك وقولتلها كده عشان احر'ق دمها اعرفها انك الي هي مش هماك بس هو انا كده غلطانه عشان ندافع عنك 
مازن هدا ومسك ايدها وباسها..........  معلش فكرت انك اتصلتي تحر'قي دمها وتقهر'يها بس معرفش انك بتحبيني كدا 
كارما ابتسم وقال بدلع...... طبعا مش بحب بس بمو'ت فيك واول ما شافت زهره بتبص عليهم وواقفه عند الباب قربت منه وباسته من خده وغمزت لزهره 
وزهره جريت قبل دموعها ما تنزل قدامهم وجاسر وراها
زهره استني اقفي زهره اقفي  
ولسا العربيه  ه‍' تخبطها شدها بسرعه وحضنها وهي قعدت تعيط في حضنه
اهدي يا زهره 
زهره بعصبيه.............  انت ازاي تقول كده لي كذبت
جاسر بغضب........  والله انا مش فاهم ده بدل ما تشكوريني وبعدين انا مقدرتش اتستحمل وهي بتقل منك قدامهم ابقا انا كده ِغلط
زهره بخجل....... انا اسفه انا انا بس كنت متعصبه و
_بابااااااا 
جه بنت وولد 
زهره بصتلهم وقالت بلطف........ بابا مين اكيد في سوء تفاهم 
البنت والولد جريوا على جاسر حضنوه وهو بادلهم الحضن.
_انت تعرفهم يا جاسر 
  ايوه دول ولادي مفيش سوء تفاهم ولا حاجه
زهره بصدمه.....
زهره بصدمه....... ننعم ولادك 
جاسر بضحك.......... هههههه هما ولاد اخويا بس بعتبرهم ولادي وعشان كده هما بيقولولي يابابا 
زهره ابتسمت لهم وقالت بحب....... قمامير اوي يا جاسر 
واشتالت البنت وقالت بحب......  اسمك اي ياقمري
البنت بطفوله........ انا قمرك يا طنط بجد 
زهره بضحك على براءتها......ههه ايوه اسمك اي 
_اسمي ورده 
_اسمك زي اسمي عارفه انا اسمي اي 
اي 
اسمي زهره 
 ورد بطفوله...... بجد الله اسمنا زي بعض اي رايك نكون اصحاب بقلمي بسمله بدوي
زهره بحب....... انا اطول القمر دي تكون صحبتي، حاتي حضن كبير اوي يالا  .... وحضنوا بعض جامد 
زهره بحب وهي بتبص على الولد الى واقف ساكت وملامحه هاديه...... وانت اسمك اي يبطل 
مفيش رد 
زهره قربت منه ولسا عايزه تشتاله بِعد عنها وبرده متكلمش
زهره باستغراب وبتوجه كلامها لجاسر........ ماله ياجاسر 
جاسر بحزن...... ما مبيكتلمش يا زهره 
زهره شهقت وقالت بحزن.......  يا حبيبي اسمه اي 
زين 
زين حبيبي انت خايف مني 
هز راسه بلا فرحت وقالت بحب........ ممكن اخد حضن ضغنطوط با زينو 
ابتسم وجري حضنها 
جاسر برق وقال بصدمه......  اي دا انا بحلم صح زين حضنك ده معجزه في حد ذاتها
زهره بضحك....... الله اكبر في عينك وبتاخد زين وورد في حضنها بقلمي بسمله بدوي
وجاسر واقف فرحان بيهم 
قاطعهم صوته القوي.........  زييييين وااارد تعااالوا هنا انتي مين يا ست انتي اكيد حرا'ميه 
جاسر لف ليه ولسا هيتكلم قاطعه بغضب........ جاسر مين دي وازاي تحضن ولادي كده و
جاسر:  فهد فهد اهدى مافيش حاجه اهدي
فهد اخد زين وورد من زهره ب'عنف 
زهره بغضب..... في اي ياااعم انت ما براااحه وبعدين انا حد قالك اني باكل عيال صغيره مااالك وبعدين براااحه عليهم 
 رد ببرود.... وانتي بقا الي هتعرفيني اتعامل مع عيااالي ازاي يا بتاعه انتي 
زهره بغضب.........  اي بتاعه دي اسمي زهره
بصلها ببرود ومسك ايد زين واشتال ورد وقال ببرود......  جاسر ابقى استنضف شويه الاشخاص الي بتعرفهم ومشا هو ورجالته ا'لمسلحين وعربيات كتيره وراه باين انه شخص غني اوي 
زهره واقفه مكانها مصدومه.......  اي دا بجد مش مصدقه الي حصل من شويه 
جاسر: احم انا اسف على الي اخويا عمله من شويه بس اعذريه والله العظيم  هوا مكنش كده 
زهره بانتباه.......  اي الي حصل 
جاسر بحزن....... احم هااا لا ولا حاجه تعالي يالا عشان اوصلك 
زهره بحزن في نفسها..... يا ريتني كنت سمعت كلامك يا جده وماتجوزتهوش معلش هتقل عليك يا جاسر بس ممكن توديني *******
جاسر بابتسامة..... ولا تعب ولا حاجه حاضر 
وصلوا فيلا كبيره اوي وفخمه 
جاسر وقف وهي ودعته ومشا 
دخلت الخادمه اول ما شافتها فرحت وقالت بصوت عااالي...... زهره هاااانم رجعت ياااحج وحضنتها وجريت على فوق ونزلت براجل كبير في السن باين على ملامحه الطيبه واول ما شافها دمع وهي جريت على حضنه...... انا آسفه يا جدو يارتني سمعت كلامك 
صالح بحب مسح دموعها وقال..... خلاص هيييش انامسامحك انا عرفت كل الي حصل خلاص 
قاطعهم نزول راجل وست وبنت شابه.
الست بخبث...... اي ده زهره رجعت تاني 
 الجد: غاااده خلاص اقفلي على الموضوع ومش عايز اسمع ان في حد فتح الموضوع ده تاني فاااهمين 
زهره سلمت عليهم وبعدين طلعت اوضتها وافتكرت الي حصل وقعدت تعيط على ذكرياتها القديمه وبعدين دخلت اخدت شاور ونامت بقلمي بسمله بدوي
 عدى سنه كامله على الي حصل وكان احلى سنه مع جدها الي باقيلها من عيلتها كلها اهلها وامها ما'توا من وهي صغيره قضت مع جدها احلى سنه فرح وسعاده لحد ما جه اليوم الي غير حياتها180درجه صحيت على ا'بشع خبر سمعته مو'ت جدها وسندها الوحيد عملوا عزا و النهارده اخر يوم في العزا وهي كانت قاعده في اوضه جدها بتفتكر زكراياتها معاه وتعيط وبعدين حست بحركه غريبه راحت قفلت الباب الجرار الازاز شافت انعكاس شخص فيه ومعاه س'كينه كأنه بيحاول يموتها مقدرتش تصرخ صوتها كأنه راح لفت والشخص ده اول ماشافها السكينه وقعت من ايده وقلع الماسك والشخص ده طلع فهد
زهره بدموع....... انت عايز مني اي انا عملتلك اي جاي  تقت'لني ليه حرام عليك 
فهد ببرود بيحاول يداري صدمته....... هو انتي وبعدين انا مالي وبعدين مش قادر اصدق اني آخد من  وراكي 25مليون جنيه 
زهره بصدمه........ ااايه مين الي بعتك ت'قتلني 
هاشم الاسيوطي 
عميييي كنت عارفه انه مش هيسكت على الوصيه جدي لي يا جدي تعمل فيا كده عمرهم ما هيسيبوني في حالي لي كتبت كل حااجه باسمي ليييييه وانهار'ت في العييط 
فهد بخبث  ....... انا ممكن احميكي  منهم بس بشرط 
اي هو
تتجوزيني 
زهره بصدمه....... اي انت مجنو'ن انا مستحيل اتجوزك 
_يبقي انتي الي جنيتي على نفسك ورش حاجه في وشها وفقدت الوعي
صحيت لقيت نفسها في اوضه فخمه اوي وكل حاجه سوده ومافيش غير الستاير بيضه ثواني وافتكرت الي حصلها وقعدت تصرخ وتعيط قاطعها دخوله هو وطفلين ثانيه دول ورد وزين واول ما شافوها جريوا عليها وحضنوها 
زهره بخوف........ سيبني امشي والنبي حرام عليك لي بتعمل كده 
مردش عليها وقال ببرود........ جبتهالكم ماما الي عايزينها اهو مبسوطين 
 ورد: ايوه يا بابي اوي  وزين بيضحك وزهره مصدومه وفجأه 
زهره بصراخ....... بقوووولك اي ابعد عني سيبني امشي احسنلك والا  ه‍'بلغ عنك واقول انك خا'طفني ولسا راحه تقوم قام ماسك ايدها جامد 
دمعت من الالم وبتحاول تزقه  بعيد عنها بس متهزش ونظراته مش مبشره يالخير خالص
 فاق على صوت ورد بدموع...... بابا سيبهاااااا هي بتعيط لييه انت كده هتخليها تسيبني زي ماما التانيه وانا بحبهااا مش عايزاها تمشيييي 
زهره بصتله بخوف وراحت حضنا ورد بتحاول تهديها 
وزين واقف ساكت وراح حضنها مره واحده وزهره بادلته وبتبص على فهد بخوف 
فهد واقف بجمود وبيبص عليهم بنظرات هي مش عارفه تحددها وقام ماشي بقلمي بسمله بدوي
ورد بدموع.......  هو انتي هتسيبينا والنبي مش تسيبينا احنا بنخاف ننام لوحدنا انا وزين وبابا علطول برا في الشغل والداده بتاعتي بتضر'بني علطول عشان بقولها عايزه ماما الي هو انتي مش ماما التانيه الشر'يره لا انتي طيبه وحلوه
زهره باستغراب...... ماما شرير'ه ازاي 
ورد بخوف..... ها لا لا مافيش حاجه والنبي ماتسيبيناش 
زهره وهي بتبص على زين الي قاعد ساكت
زهره بحب........ يالا الوقت اتأخر يالا على النوم يا ابطال عشان بكره عملالكم مفاجأه حلوه مييين عايزه حدوته حلوه 
ورد بفرحه..... انا انااااا  
وانت يا زين هز راسه ب ايوه بقلمي بسمله بدوي
ناموا كلهم على السرير 
يالا احكيلنا حكايه حلوه 
زهره بدون وعي....... كان يا مكان كان في بنت بتحب شاب وهو كمان او هو مفهمها كده جه اتقدم لها بس اهلها رفضوا عشان يعني هو كان على قده وهي كانت بنت ناس وغنيه  بس هي كانت بتحبه وحاربت اهلها عشان وفعلا سابت اهلها عشانه وهو فرح  وعاشوا  حياه حلوه لحد ما جه يوم وهو بيقولها انه اتجوز عليها عشان عايز اطفال وهو حقه عشان. هي مش بتخلف بس رغم ده هي فضلت متمسكه بيه بس هو اتخلى عنها عشان مراته التانيه مش عايزه ضره وقعدت تعيط وفجأه فاقت ونهرت نفسها انها ازاي تقول لاطفال كدا بس عرفت انهم نام غطتهم وباستهم وقفلت النور وشغلت الابجوره ليهم ونزلت وهي مبهوره من منظر القصر كبير وواسع اوي وشافت خدامه عرفتها من اليونيفورم بتاعها 
زهره: لو سمحتي ا كان اسمه اي هاا فهد قاطعتها وهي بتشاور على باب اسود كبير خبطت وبعدين دخلت 
لقيت النور مقفول و الدنيا ضلمه 
على ايدك الشمال 
هي خافت وقالت...... اي مين
_النور على ايدك الشمال افتحيه
فتحت النور لاقيته قاعد على كرسيه وفي ايده كاسه وعاري الصدر وبيشرب سيجاره وقفت شويه تتامل المكتب وبعدين سرحت فيه 
قاطع شرودها صوته بخبث........ اقفلي الباب وادخلي
 قالت بخجل من منظره...... لالا ككده كويس سيبه مفتوح ومره واحده قالت بصوت عاالي.........  اناااا عااااايزه افهم انت اي الجبا'حه الي عندك دي هاااااا  عارف لو ما رجعتني مكان ما جبتني هبلغ'عنك واقول انك خاطف'ني فاااااهم 
فهد قعد يضحك جامد وفجأه مسكها من شعرها........ عارفه لو حد غيرك قال كده او على صوته بس كان زماته بيتحاسب الوقتي وبعدين انا هعطيكي 50مليون جنيه  ضعف الى عمك كان هيعطيهوني بس بشرط تمضي على الورقه دي وطلع ورقه واعطاهالها وقال ببرود..... امضي 
تبص لقيتها ورقه جواز عرفي
صرخت فيه......... انت مجنووو'ن  ده جواز لا ومش اي جواز ده عرفيييي انت اكيد مش طبيعي 
عروقه برزت وعيونه الازرق الفاتح اغمقت جامد قامت قايله بسرعه............  يلهوي هو بيتحول ولا اي اعووووذ بالله من الشيطان الرجيم
قام وقف بطوله الفارع وقال بصوت زي فحيح الافعى..... وعزت وجلاله الله لو ما وقعتي على الورقه لكون مفرغ المسد'س ده في نفوووخك اخلصيييي
بصتله بزعر ومضت بسرعه ابتسم 'بشر واخد الورقه في جيبه وقال ببرود....... غوري من وشي مش عايزك المح طيفك انتي هنا بس عشان عيالي واهو بالمقابل هديكي الحاميه من عمك والفلوس غوووري
بصتله بخوف وجريت على فوق اوضه الاطفال قعدت تعيط بس لفت انتباها اسدال قامت اتوضت وصلت وبعدين دخلت ست مش كبيره اوي ومعاها عصير   واكل
بيقولك البيه اشربي العصير ده  وكلي الاكل كله وسابت الاكل ومشيت 
زهره بعند...... مش واكله فجأه بطنها عملت صوت بيدل على جوعها  
اوووووف جعانه هاكل وامري لله اكلت وبعدين نامت 
صحيت الصبح على صوته القوي 
زهررره 
زهره صحيت ودماغها بيوجعها جامد وبعدين قالت بخوف..... انت مين يا عمو وانا فين اناا عايزه بابا ومااامااا عااا 
فهد بصلها بصدمه..... بت اتعدلي في اي هو اي الي عمو انتي عندك كام سنه 
انا عندي 13سنه عااااا انت مين انااا عايزه مااامااا
انا عندي 13سنه انت مين انااا عااايزه ماماااا 
فهد واقف متنح ومسكها من شعرهاا بغضب.......  لا اتعدلي يااروح'امك الشويه دول مش عليااا انااا فااهمه ميدخلش عليا فاااهمه فا اتعدلي 
انكمشت في بعضها وخدت وضع الجنين وقعدت تعيط بصوت عالي ثواني وصوتها اختفي عرف انها فقدت الوعي مسك الفون.......  عز ابعتلي دكتوره حالا دكتووره مش دكتور 
قعد قدامها وبيمسد على شعرها بهدوء وبيبصلها باعجاب هي جميله اوي عيون زيتوني ورموشها طويله ولاول مره يشوفها من غير طرحه شعرها شعرها طويل اوي لونه بني فاتح وحرير وبيضه وخدوها وشفايفها  عيونها اغمقت بلا وعي قرب منها يبوسها ولسا بيغمض عينه الباب خبط قام بسرعه في نفسها...... ايه الي كنت هعمله ده ازاي اضعف قدامها كده بس جميله اوي فتح الباب لقاها الخدامه ومعاها الدكتوره 
ادخلي شوفي مالها
حاضر حضرتك بس ممكن تتفضل انت 
فهد ببرود......  هعتبر نفسي مسمعتش حاجه اخلصي شوفي شغلك وقداامي  وفي نفسه اهبل انا عشان اسيبها معاكي وتتفق معاكي  وقال بصوت عالي ارعب الدكتور اخلصييييي
حاضر حاضر 
بعد شويه 
الدكتوره:  اا مش عارفه اقول اي بس هي كانت بتاخد دوا بستمرار  وامبارح اخدته بكميه كبيره كانت بتاخده كا مهدأ بس اخدته بنسبه كييره امبارح وهي عقلها كانه بيحاول يهرب من الواقع حاجه زي كده والذاكره عنها وعقلها واقفين لحد 13سنه 
فهد ببرود عكس الي جواه........  وهي هتفضل كده هلى طول ولا اي 
احم حسب النفسية وهي عايزه اي بس ودي شويه ادويه لازم تاخدهم بانتظام استأذن انا ومشيت 
فهد قعد قادمها ومسك ايدها.... ده بجد طلتعي مش بتكذبي 
صحيت وقربت منه وقالت ببراءه...... عمو عااايزه ماما ماما فين وبابا فين 
فهد بحنان......  في مشوار يا حبيبتي  وقالولي خليها معاك هي مؤدبه وبتسمع الكلام لحد ما نرجع من المشوار وناخدها  
خزت راسها وهي بتبصله ببراءه.... ايوه انا بسمع الكلام ومؤدبه يا عمو 
ابتسم على طريقتها وقعد يتأملها   قاطعته وهي بتقول...... عمو 
فاق وقال بحنان..... قوليلي يا فهد عادي 
في الوقت ده زين وورد دخلوا.
ورد: بابا هي ماما كويسه الدكتوره كانت بتعمل اي هنا 
زهره بفرحه...... الله اي القمر ده اسمك اي 
ورد بصتلها وقالت..... بابا ماما مالها هي مش فكراني ليه وقالت بدموع..........  مش بتحبني صح عشان كده مش فكراني بقلمي بسمله بدوي
زهره مسكت ايدها وقعدتها جنبها........  مافيش ام مش بتحب بنتها يا قمري
ورد بفرحه.......  انا لسا قمرك يا ماما 
زهره هزت راسها وفي نفسها......هي ليه بتقولي يا ماما  قاطعها فهد كانه فهم هي بتفكر في اي  
يااالا عشان نفطر 
نزلوا وقعدوا على السفره 
فهد:  كل واحد يشرب اللبن بتااعه يالا 
زهره بصراخ وطفوله......  اييه لالا مش بحبه يع مستحيل اشربه
ورد قلدتها وقالت..... لا لا يع مستحيل اشربه
فهد بعند........  هتشربي اللبن يا زهره وبعدين حتي شوفي ورد بتقلدك ازاي اشربي يالا اللبن  
زهره ببراءه.... لا والنبي بطني بتوجعني اوي اما بشربه 
فهد بهدوء.......  اشربوا اللبن يالا يا زين انت وورد عشان باص المدرسه على وصول 
حاضر ووجهت كلامها لزهره.... ماما ممكن تساعديني البس 
هزت راسها 
تسريع الاحداث لبسوا والباص جه خدهم 
زهره بفرحه...... زمانه نسا اللبن 
فهد بصوت عالي....... زهررااا 
زهره بخوف..... في اي نعم 
اشربي كاسه اللبن كلها يالا 
لا لا يع بليييز 
فهد بخبث.......  اممم بشرط تعالي اقعدي على رجلي وبوسيني 
برقت وقالت بكسوف.......  ننعم بس كده عيب يا عمو خلاص خلاص هشرب  اللبن 
فهد بخبث........ تمام تعالي راحت له شدها وقعدها على رجله وهي بتحاول تنزل 
فهد بحنان....... اشربي اللبن يالا وانا هسيبك 
مسك الكاسه وشربت نصها ولسا راحه تسيبها قرصها من وسطا....... كمليي 
شربتها كلها وبعدين طلع من جيبه شيكولاته 
ودي عشان شربتيها كلها شاطره 
حضنته وباسته من خده واخدتها من ايدها بسرعه وقعدت تاكلها 
فهد متصمر مكانه وحط ايده على خده وابتسم بلا وعي 
عدا شهر وعلاقتهم بقيت حلوه وفهد معدش يقدر يعيش من غيرها واعترف لنفسه انه مش بيحبها بس لا بيعشقها واشترى لها هديه يفرحها وهو بيحطها لها في دولابها شاف برشام منع الحمل  وورق و  وفجأه
فهد باستغراب...... اي دا وبعدين بيعملوا اي في دولابها وقال بعصبيه زهراااااا زهرااااا 
مفيش رد 
 دخلت شابه في اواخر العشرينات...... اا فهد باشا 
_عااايزه اي ياسوووزان 
سوزان بخبث..... احم فهد باشا في حاجه كده سمعتها اا 
_مش فاضي الوقت امشي 
بخصوص زهره هانم 
فهد بانتباه......  في اي 
احم سمعتها بتتكلم في الفون يعني واحم اا
 فهد بصوت عااالي....... في اي ماتنطقي 
سمعتها بتقول في الفون احم يعني بتقول انها كويسه جدا وان هي دي خطه عليك وكانت متفقه مع الدكتوره قبل ما تيجي وهي وحبيبها وهي هي يعني احم بتتقابل معاه كل يوم بعد ما كله ينام وانه هيا هنا تنقل الاخبار 
فهد عيونها اسودت اوي وبص على حبوب منع الحمل الي في ايده والورق ده بتاعه مهم جدا 
فهد في نفسه...........  لا مستحيل في حاجه غلط في الموضوع مش معقول يكون ده كله تمثيل وبعدين اختبرتها اكتر من مره واكدتلي انها فعلا فاقده الذاكره وتصرفتها وبراءتها وحركاتها بيدلوا على كده انا واثق فيها وبعدين هتستفاد اي اما تأذ'يني بالعكس دي محتاجالي اكتر ما انا محتاجلها عشان عارفه محدش هيعرف يحميها من عمها غيري ولا يكون الذاكره رجعتلها وعايزه تنتقم مني على اجباري ليها انها توقع على ورقه الجواز وطمعت في الورق ده طب طب حبيبها مين ده لا مش قادر عقلي هيقف من كتر التفكير وفجأه جتله فكره عشان يعرف الحقيقه وقال بصوت عالي يرعب الي قدامه....... زهرااااا 
بقلمي بسمله بدوي
دخلت تجري عليه ببراءه وحضنته..... نعم يا فهودي 
فهد طلعها من حضنه بعصبيه.........  خلاص لعبتك اتكشفت اي دول هااا وانا زي المغفل صدقتك هااا اي دول فهميني وبيشاور على الورق والدوا
زهره بعييط........  فهدي في اي انا خايفه منك اوي انا والله ماعملتش حاجه
سوزان بخبث واندفاع.......  متكذبيش بقا الباشا عرف كل حاجه متصدقهاش يباشا دي كذابه وهتقعد تمثل اطردها براا الي زيها مفروض يكون في الشارع 
زهره بدموع............  فهدي والله ماعملت حاجه والنبي مش تطردني برا 
فهد بعصبيه ومسكها من ايدها بعن'ف وقال بغضب جحيمي....... انا هعرف ازاي تكذبي وتمثلي عليا يا بنت ال**** سووزان اخرجي برا وقام جاب الحزام 
سوزان مشيت وعلى وشها ابتسامه شماته وفهد قفل الباب بالمفتاح 
زهره برعب وعييط........  فففهد اااي داااا انتت هتضربني لاااااا والنبي وربنا وربنا ما عملت حاجه يباااااباااا يمااااماااا 
فهد بيقرب منها وهي بترجع لوا كل ما بيقرب منها تبعد لحد ما حاصرها عند الحيطه وحاوطها بايديه 
زهره بعييط وهي بتحامي وشها بايدها........  متضر'بنيش والنبي 
فهد رفعها من وسطها وحضنها وبيمسد على شعرها بحنان...... هش هششش يا روحي تنقطع'ايدي قبل ما اضر'بك 
زهره بشهقات والدموع مغرقه وشها....... بجد...  لي عملت كده قدامها 
قعد وشدها تقعد على رجله ودفن وشه في عنقها...... اهدي 
زهره بكسوف..........  طب ابعد شويه 
فهد عض'ها في رقبتها وهي صرخت...... اااه 
فهد بصوت واطي........  صرخي بصوت عالي واترجيني
زهره مبرقه فهد فلتت منه ضحكه وقال بنفس النبره...... اسمعي الكلام صرخي بصوت عالي واعملي نفسك بتعيطي 
زهره سمعت كلامه.... ااااه يباااابااا يماااامااااا سييبني والله مش عملت حاجه وفهد قام بهدوء وشاور لها بمعنى كملي 
وفتح الباب براحه وماشي بهدوء لحد اوضه سوزان لقاها واقفه وتضحك في الفون 
ههههه  يباشا كله تمام ويعني زمانها اخدت علقه وضر'ب ماخدوش حرامي غسيل هههه 
جاسر مين جاسر اخويا 
سوزان بمياعه.......  جاسر باشا هو هاشم الاسيوطي( عم زهره) عارف بتفاقنا اصل يعني هو قايل اول ما فهد باشا يطردها اقوله وانت الوقتي بتقولي ما اقولوش بما انك انتا الي هتاخدوها 
ايوه فين المشكله 
روزان بمياعه وخبث.......  يا باشا مافيش طبعا مشكله بس يعني انا هستفاد اي 
سوووزاان من غير لف كتيير اخلصي قولي عايزه كام 
بص يا باشا على بلاطه كده هاشم هيعطيني 20باكو انت هتعطيني كام 
سووزان احنا متفقين على 10 هترجعي في كلاامك ولا اي واتعدلي معايااا احسنلك ولا انتي عارفه انا مين وممكن اعمل فيكِ اي فا اتظبطي
سوزان بضيق.........  ماشي 
وقفلت 
حلو اوي الكلام ده
سوزان اتخضت ولفت بخوف..... فهد باشا
فهد بغضب جحيمي مسكها من شعرها......بقا يبنت*******تكذبي عليا انا يبنت ال****** 
سوزان بعييط..... فهد باشا والنبي ارحمني ابوووس ايدك 
 فهد بشر........ الي بيرحم فوووووق  انا هخليكي عبره للي يخو'ني 
فهد بااشااا والنبي اسمعني انا ممكن اعمل اي حاجه بس بس والنبي ارحمني 
فهد ببرود وخبث شديد......... اممم ماشي
اسمعي بقاا هتعملي اي 
بعد فتره 
 سوزان بخوف..... اي بس بس لو عرفوااا هيقتلو'ني
فهد ببرود....... انت لو معملتيش كده انا الي همو'تك 
ححاضر يباشا
بقلمي بسمله بدوي
عند زهره فووق 
هو اتأخر لي انزل ولا لا انا هنزل 
وهي على السلم قالت بصوت عالي..... فهدي يااافااهد
قاطعها الباب بتاع القصر وهو بيخبط جامد راحت تفتح في الوقت الي فهد خارج فيه من الاوضه
زهره بصوتها الناعم....... انت مين
فهد اول ما شاافه اتجنن واتعصب جامد وراح نحيته وملامحه مش مبشره بالخير خالص.........  انت بتعمل اي هنا يا********
مازن بلهفه اتجاهله وراح اتجاه زهره....... زهره وحشتيني
زهره خايفه وراحت وقفت قدام فهد....... انت مين فهدي مين ده
مازن بصدمه...... اااي انتي انتي مش فكراني انا مازن جوز ااقصد  اااا انت ازاي مش فكراني
فهد ضر'به بالبو'كس بغضب........ ابعد عنها احسنلك فااهم  هي مراتي الوقتي 
مازن بصوت عالي وغضب.......  ناااعم هو انت شويه واخوووك شويه 
فهد ببرود...... برااا مش مرحب بيك هنا خالص اخلص براااا
مازن بص على زهره الي باين عليها الخوف من الزعيق والصوت العالي....... هرجعلك ليا (ولااا  انت باارد اوي الوقتي عايز ترجعلها  خليك في ست كارما بتاعتك  😒)  ومشا 
عند زهره
_فهدي هو مين داا 
_ملكيش دعوه  وبعدين انا مش قااايلك متنزليييش من فووق صح ولااا
صصح وجريت على فوق وهي بتعيط
فهد دخل مكتبه متعصب وقعد يكسر في كل الي ايده تطوووله 
_اناااا هلاقييهااا من ميننن ولا مينننن عااايزين يااااخدوووها منيييي زهره للاااا خلاااص ليااا انا وبس وقعد يشرب من البار الي في المكتب...... مش بعدد ماااا حااابتهاااا هتروووح لاااا 
الباب خبط وكانت سوووزان داخله 
فهد حالته وحشه وشاارب كتير  
فففهد باشااا 
مفيش رد 
قربت منه  وكانت بصاله باعجاب  من. شكل عضلاته كان قالع القميص عاري الصدر 
سوزان بخبث قعدت على رجله وبتمشي ايدها على وشه
فهد بتوهان.......  زهرااا ما تسيبينيش انا بحبك انا خايف لاول مره اخاف خايف  الذاكره لو رجعتلك هتسيبني صح 
سوزان بخبث..... عمري ما هسيبك
بجد يا زهرا 
ايوه يا حبيبي وحضنته وهو لسا هيقرب 
الباب اتفتح 
زهره بدموع..... فهدي انا خااايفه اقعد لوحدي ا وشهقت من المنظر وووو يُتبع
شهقت من الصدمه وفجأه راسها وجعتها جامد وشريط حياتها وذكرايتها مر قدام عينيها 
فهد فاق على صوتها وكان في ميه كبها على وشه عشان يفوق بعد مافاق جرب عليها بخوف.......  زهرااا زهرااا حبيبيتي قومي يازهراا انا معاكي اهو يااا زهراا 
اشتالها بسرعه وطلع بيها الاوضه ورن على الدكتوره ثواني وجت 
اليوم عداا وزهرا لسا نايمه 
بليل صحيت لقيت فهد نايم على الكرسي  جنبها 
قعدت تعيط وهو صحا على صوتها 
فهد بلهفه.......  زهرا زهراا حبيبتي  اهدي فيكي اي في حاجه بتوجعك اجيبلك الدكتوره
زهرا بدموع وصوت باكي.......  اهي اهي انا خلااص معتش قااادره يا فهد قلبي خلاص 
فهد بحزن...... الزاكره رجعتلك صح
هزن راسها وهو ابتسم بحزن......  انا بحبك 
زهرا بدموع...... طب والي شوفته في المكتب ده 
والله العظيم مكنتش في وعيي وفاكرعا انتي صدقيني 
زهرا ساكته ودموعها نزلت اكتر 
زهرا
مفيش رد 
زهرا ردي عليها 
ارد عليك واقولك اي هااا  انا خلاص معتش عندي ثقه في حد بمعني اصح في الرجاله كلها قلبي اتكس'ر مرتين ومعنديش استعداد يتكس'ر تاااني وانفجر'ت في العياط 
فهد بستغراب وحزن........ مرتين ازاي 
زهرا بدموع...... لا مرتين مازن وزياد زياد ده كان جاري وحب الطفوله كنا بنحب بعض لحد ما في يوم جه وقالي
فلاش باك 
بنت جميله وبسيطه قاعده على طربيظه في المطعم واول ما شافته ابتسمت 
ازيك يا زهرا
الحمدلله وانت يازياد 
بخير 
انا قولت لبابا وهو موافق يقابلك 
ما معتش ينفع
نننعم 
اقصد اني خلاص فرحي الاسبوع الجاي
زهرا بدموع...... نعم مش فاهمه طب وانا 
انا بحبك انتي بس في نفس الوقت لازم اتجوزها هي 
لييه 
باباها مدبر الشركه الي بشتغل فيها ولو اتجوزتها هبقى المدير  التنفيذي والامر الناهي و
اسكت خلاص اسكتت
لسا هيمسك ايدها قامت ماسكه كوبايه الميا ورمتها في ورشه وفجأه حست بدوخه جامده و اغمى عليها 
صحيت لقيت نفسها في المستشفي
اند فلاش باك 
فهد بحزن على الي حصلها....... وبعدين 
ضحكت بانكسار..... ولا قابلين قابلت مازن في الجامعه وههه اتجوزنا وقولت هو دا هو دا الي هيعوضني وهههه وهو وهو اول ما عرف ان مابخلفش طلقني طلقني وعاش حياته هو مافكرش لو للحظه فيا انا انا فين من كل دا 
فهد بحزن وعشق حقيقي...... بس انا واللهي العظيم بحبك بجد وهعوضك عن كل الي حصلك بس اديني فرصه فرصه واحده بس 
زهرا بدموع........  قلبي بجد معدش حمل انكسا'ر تاني يا فهد وبعدين انا انا مابخلفش هتقبل بيا وانا مابخلفش 
فهد بحب مسح دموعها........  وزين وورد دول اي وانا بحبك واللهي العظيم بحبك يا زهرا
بصتله كتير ومره واحده حضنته...... بجد يا فهدي 
فهد بفرحه...... بجد يا عيون فهد
فهد مين بقا الي كان متفق مع سوزان 
فهد بهدوء..... جاسر 
شهقت بصدمه..... جاسر جاسر اخوك لا مستحيل 
فهد ضحك...... ههه طلع بيعمل كدا عشان يوقع عمك وجه قالي على كل حاجه
فلاش باك 
بعد ما الدكتوره مشيت فهد اتصل على جاسر 
جاسر:  الو فهد
فهد بجمود: عشر دقايق  وتكون قدامي حالا وقفل السكه في وشه
جاسر جه وفهد اول ما شافه ضر'به بالبوكس في وشه
جاسر بمرح....... يخربيت ايدك ﯾ متخلف وبعدين طلاما عملت كده يبقى  عرفت
فهد بعصبيه....... انا مابهزرش يا *****بقا تطلع انت ورا كل دا
جاسر بضحك......  يبني  اسمعني الاول 
جاااااسر 
اسمع بس يسيدي كل دي خطه اسمع 
فهد بانتباه...... يعني اي خطه
_يعني خطه واهو اتنفذت وعمها دخل السجن سجلتله وقدمت الاوراق والتسجيل للحكومه خلاص 
فهد بعصبيه....... انت غبي يا جاسر والمفروض افرح بعد كلامك داا ولو كان حصلك حاجه كنت هبقى مبسوط يعني 
ههههه خلاص بقا يفهودي اهم حاجه. خلصنا منه وبعدين زهرا فين 
فهد بغيره..... لي 
جاسر بمرح...... عشت وشوفك يفهد بتحب وبعدين انا بحب واحده وعايزك تيجي معايا اتقدم لها 
فهد بضحك...... ماشي 
اند فلاش باك
زهرا بحزن..... وعمي الوقتي في السجن 
_ايوا اوعي تكوني زعلانه عليه دا كان عايز ﯾ'قتلك
بس مهما كان  اسمه عمي يا فهد 
 فهد بمرح..... بقولك اي اعمل الفرح النهارده ولا بكره
زهرا بخجل..... بالسرعه دي
فهد بحب..... ايوا بصراحه مش قادر استني 
زهرا بكسوف......   بس بدري اوي اقل حاجه اسبوع 
فعد بضجر...... اسبوع اسبوع اي هو بكره حلو 
زهرا بضحك........  مجنون 
فهد بحب..... معاكي انتي بس يروحي
تعرفي انا هاين عليا اروح اشكر زياد ومازن والله لو مكنوش عملوا كدا وكنتش قبلت انا بجد لو فضلت اشكر ربنا عليكِ مش هوفي انا بحبك اوي
عدا 10سنين 
فهد وزهرا قاعدين في الجنين وزهرا في حضنه
زهرا بدموع وراسها على صدره......... عارف يا فهد عمري ماا كنت اتخيل اني ممكن اخلف واحلى حاجه انهم مِنك انت غيرتلي فكرتي خالص زي ما في الوحش في الحلو وانت الحلو الي محليلي حياتي انا بحبك اوي اوي اوي يفهدي
فهد بعشق وهو بيبوس ايدك...... وانا بعشقك يروح وقلب فهدك
وحواليهم ورد وزين ومالك ومليكه ايوه نسيت اقولك انها خلفت سبحان الله قادر على كل شئ. 
الاستفاده هنا 
متيأسش ربنا رحمته واسعه اوي ومهما الدنيا جت عليك هيراضيك زهره اهي اتخزلت مرتين ومع ذلك ميأستش واملها في ربنا كبير عشان كدا بعتلها فهد الي عوضها عن  الوحش الي حصلها.

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-