رواية ضياع في الغربة الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة رياس
رواية ضياع في الغربة الفصل الحادي عشر 11 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة الكاتبة رياس رواية ضياع في الغربة الفصل الحادي عشر 11 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية ضياع في الغربة الفصل الحادي عشر 11 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية ضياع في الغربة الفصل الحادي عشر 11
رواية ضياع في الغربة الفصل الحادي عشر 11
روحت للاوضه وانا محتمسه
وقعدت ورديت بسرعه
لقيتهم كلهم واقفين
:Happy birthday
بصتلهم وضحكت
يأمن:كل سنه وانتي طيبه يا جوجو هديتك موجوده اول لما ترجعي
:وانت طيب يا يويو
سلمي:وحشتيني اوي يا جوري يلا هانت يا روحي كل سنه وانتي طيبه وبخير ديما
:وانتي طيبه يا سوسو فين هديتي بقي
محمد عمها:متخافيش يا بنتي الهدايا كلها موجوده اول لما تيجي هتخديها وهديتي اهم واحده طبعا
:حبيبي يا عمو والله
سنيه:طب ومرات عمك بقي
:حبيبتي يا سوسو والله بس اوعي تكون هديتك طقم كاسات
سنيه :لا لا متخافيش حاجه هتعجبك
:طب الحمدلله
عايده:كل سنه وانتي طيبه يا بنتي وعقبال ما اشوف في بيتك جوزك و اشوف عيالك يارب
:وانتي طيبه يا حبيبتي ربنا يخليكي ليا يارب
نورا ام جوري:كل سنه وانتي طيبه يا حبيبتي وحشتني توي يا بنتي مش عارفه اقوله ايه يا بنتي انا سبب في اللي انتي في ده
جوري:اللي بتقوليه ده يا ماما ده لو هموت عشانك معنديش مشكله وبعدين هز انا فين يعني ده انا في امريكا متغليش نفسك بيا وركزي في صحتك اهم حاجه ربنا يخليكي ليا ياست الكل
نورا: ويخليكي ليا يا حبيبتي
محمد:ما تدينا سيف نسلم عليه يا جوري غريبه الولد ده مش بيرد علي تليفونه خالص
اتوترت وانا مش عارفه اقول الحقيقه ولا لا :اه سيف يا عمي انت عارف السفر ده مأثر علي شغله هو ديما مشغول بس انا هقوله يكلم حضرتك بس هو دلوقتي مش موجود قالي ان هو عارف حد هنا يعني ورايح يقابله
محمد:طيب يا بنتي المهم انتو كويسين
:اه الحمدالله
سنيه:خلي بالكم من نفسكم يا جوري يا حبيبتى هانت وترجعوا ان شاء الله
:ان شاء الله
سلمي:طيب يا حبيبتى احنا هنقفل دلوقتي خلي بالك من نفسك لا الله الا الله
:محمد رسول الله
قفلت
وانا ببص للموبيل منك لله يا سيف الكلب
ايان كان معدي قدام اوضته جوري واسمه
اول جزء من المكالمه
:عيد ميلادها انهارده
فكر ايان في حاجه وقرر انه يعملها
خرجت جوري لايان لقته هينزل
:انت نازل
:اه شويه
:طيب تمام باي
:باي
نزل ايان
ورجع بعد ساعه
كانت جوري بتتفرج علي فيلم علي تليفونها
ايان كان باصص لجوري ومش عارفه يبدأ ازاي
:في حاجه يا ايان واقف كده ليه
:انا جبتلك ده
بصتله بستغراب للكيس الي ماسكه
:ايه ده
:دي هديه كل سنه وانتي طيبه يا جوري
بصتله بفرحه
:شكرا يا ايان بجد وانت طيب مكنش لازم ابدا هديه
:انا حابب اجبلك عديه اتفضلي بقي وياريت تلبسيه دلوقتي عشان ننزل
بصيت لكيس بحماس دوخلت اوضتي عشان اجهز
فتحت الكيس وكان فستان احمر لبعد الركبه وفي لمعه كان شكل الفستان تحفه
لبست الفستان وانا ببص لنفسي في المرايا وبلف بيه زي العيال الصغيره حقيقي اني بعشق الفساتين وعمري ما بطلت احبها
ولون الاحمر كان شكله لذيذ اوي عليا والحقيقه دي اول مره البس احمر ضحكت وانا متحمسه يا ترا ايان هيخدني فين
حطيت ميك اب خفيف جدا عباره عن بلاشر و ليب جلاس و مسكره و هيلايتر بس كده
خرجت من الاوضته
ولقيت ايان وقف وهو بيبصلي بصراحه اني اتكسفت من نظراته اللي كنت شايفه فيهم ابهار اي بنت ممكن تحبه
ايان بانبهار: very very beautiful
قرب ايان منها شويه
:مزه
ضحكت جوري علي كلامه :مرسي
ايان ابتسم :يلا خلينا ننزل
جوري:يلا
نزلوا وركبوا العربيه
يتبع