رواية فتاة في بيت الاغنياء كاملة جميع الفصول بقلم الكاتبة المجهولة

رواية فتاة في بيت الاغنياء كاملة جميع الفصول بقلم الكاتبة المجهولة


رواية فتاة في بيت الاغنياء كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة الكاتبة المجهولة رواية فتاة في بيت الاغنياء كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية فتاة في بيت الاغنياء كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية فتاة في بيت الاغنياء كاملة جميع الفصول

رواية فتاة في بيت الاغنياء بقلم الكاتبة المجهولة

رواية فتاة في بيت الاغنياء كاملة جميع الفصول

لا يابابا مش هتجوزو وانا قلت الي عندى انا مش موافقه 
الاب ضرب البنت علي وشها وقال : هتتجوزيه يا ملاك غصب عنك ونفسي اسمع معارضه
بدأ تعيط جامد وصوت عياطها يعلي علي حالها 
بعدها بوقت عؤيس الغفله جه بهيبته الي عكس مكانت متخيلاها لقت ادامها شاب مفتون العضلان شكلو جذاب جدا وباين عليه العز بس باين علي ملامحو الغضب
الاب : يلا يبني يلا يا مولانا جوز الانسه ملاك علي الاستاذ جاسر
ملاك مصدمه وواقفه بكل برود وشها خالي من اي مشاعر وصحيت علي جمله المأذون الشهيره بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خيررر
ملاك بدون اي مبررات مشيت ورا جاسر وهوا ماشي ومبصتش لابوها حتي مجرد بصه
جاسر خدها في العربيه ومشيو وطول الطريق صمتتتتت
وصلو 
ملاك لقت نفسها قدام فيلا جميله وفخمه وكبيره اندهشت
جاسر : هتفضلي متنحه كتير انزلي 
بالفعل نزلت ومشيت وراه وطلعو الدور التاني وفجأه دخل وراها 
ملاك ؛ احم هوا حضرتك جاي ليه؟!
جاسر : نعممم انهارده فرحي عليكى اروح فين يعني
ملاك بدموع ارجوك انا مغصوبه عالجوازه اصلا 
جاسر : طب منا كمان مجبور بس لاداعي اننا نبسط دا غير انك حلوه اوي وجميله ولازم ندوق
فجأه بدون مقدمات لقا قلم علي وشه
جاسر بغضب : انتي ادو دا
ملاك بخوف : اه ادوو
شدها جامد من ايديها وزقها عالسرير وقال : وانا كمان اد الي هعمله دا
بدأ يخلع قميصه ودا تحت صريخها وحاولت تهرب بس هي اد اي وهوا اد اي للاسف معرفتش تفلت منو وزقها جامد وبدأ يقبلها بعنف بس هي فجأه جاتلها فكره
ملاك ؛ انا معذوره والله بدموع ارجوك 
للاسف صعبت عليه وسابها وبصلها بكل قسوه وقالها مش هتفلتي المره الجايه
ملاك قعدت تعيط علي حالها بغزيره من الدموووع 
جاسر : اقفلي المناحه دي ويلا علي شان هنروح عند اهلي 
ملاك : نعم ودا ليه
جاسر : وانتي مالك انتي تنفذي بسسس فاااهمه 
ملاك بخوف : فاهمه
ويتبععععععع
ملاك بخوف : فاهمه 
جاسر خرج من الاوضه وطلع المطبخ يعمل قهوه وملاك الي عماله تعيط من قسوته ازاي ابوها يكون قاسي كده لاول مره يجبرها علي شيى وهوا اهم شيئ الجواز اصلا قطع تفكيرها وعياطها جاسر الي دخل الاوضه تاني بكل برود وقعد عالكرسي وحط رجل علي رجل وقال
جاسر: ارق*صي
ملاك بفزعه : ايييي؟!!!
جاسر : بقلك ارق*صي ؟! ولا دي ليها علاقه بالظروف برضو؟!!!
ملاك اتكسفت اوي بس كانت خايفه جدا 
جاسر : في بدله رقص في الدولاب دا البسيها وتعالي ارقصي 
ملاك بخوف ودموع : طب طب انا 
جاسر : مفيش اعذار نفذي 
ملاك بخوف دخلت جابتها ولبستها وفعلا جاسر شغل اغاني وبدأ يبص عليها بكل وحشيه بس وشه كان خالي من المشاعر كان بيبص بجرأه عليها بدأت ترقص ملاك وفعلا كانت فوق الجمال وهي بشرتها بيضه والبدله لونها بنفسجى وسابت شعرها وكانت في قمه الجمال♡
جاسر بدأ يقوم ويقرب منها وهي ترجع لورا بخوف 
جاسر لزقها في الحيطه وقال : رقصك يجنن يا حياتي واوعي تفتكري ان حكايه الظروف دي دخلت عليا انا بس سبتك بمذاجى مش اكتر واه كمان حاجه احنا رايحين عند اهلي قسما عظما حد يعرف انك مغصوبه عليا والنعمه مهتعيشي يوم علي وش الارض
ملاك : بس بسسس
جاسر : انتي هتبسلبسببب ؟!!كلامي يتنفذ وقرب من رقبتها وبدأ يستنشق ريحه البيرفيوم بتاعهاةلي يجنن وقال ومن غير بيرفيوم ولا حتى ميكب هنطلع فاهمه؟!
ملاك : فاهمه 
في فيلا قاسم الدمنهوري
قاسم : كلو يجهز جاسر جي هوا ومراته ابدأو تحضير الغدا يلااا بسرعه 
الخدم : حاضر يا بيه
عمر:هوا جاسر جي؟
قاسم : ايوه
عمر : انتا قلت مراتو باين مرات مين؟!
قاسم : مرات جاسر 
عمر : بابا هوا جاسر اتجوزز،؟!!!!!!
قاسم : ايوه واي حد هيفتح الموضوع دا قدام امك ميزعلش مني اطلع قول لتمارا تجهز نفسها وحود علي اسر بالمره تمم
عمر : تمم ماشي 
عمر طلع قال للكل وعلي حكايه الجواز برضو
بعد فتره جه جاسر الدمنهوري هوا وملاك
الكل كان في استقبلاهم ما عدا اسر والام 
تمارا : ماشاء الله يا جاسر مراتك قمر 
جاسر مسك ايديها بقوه وقال : عرفت اختار صح يا تمارا 
تمارا : هههه ايوه فعلا يا سورا 
ملاك : مين سورا داا ؟! 
جاسر ضغط علي ايدها جااامد. 
ملاك : اهه احم اقص د ماشي يا سورا ياقلبي 
عمر عمال يضحك علي اخره لانو عا ف الحكايه من اولها بس كان بيسطعبط 
جاسر خد بأيد ملاك وطلعها علي فوق 
دخلو اوضه لقت فيها واحده كبيره بس جميله مش باين عليها سنها بس اي دا للاسف قاعده علي كرسي متحرك وشكلها مبتنطقش 
جاسر دخل وقعد قدامها 
جاسر : ماما حبيبتي ومسك ايدها وهي ولا هنا انا اتجوزت يا امي ومراتي تبقي دى ملاك وهي ملاك فعلا مش دى كانت امنيتك صح امي ردى عليا ولو حتى بأي اشاره ملاك قربت منها وقعدت علي ركبتها زيه وقالت : ازيك يا ماما عامله اي ومسكت ايديها بس شيئ غريب حصل الام كانت علي وشك الابتسامه وبدأت تحرك ايدها التانيه ناحيه ايد ملاك 
جاسر بص بصدمه ازاي دا حصل بس كان في شده انبساطه 
قامو بعد فتره وملاك باست ايديها ودماغها وطلعة 
جاسر خدها ودخلو اوضه بعد فتره ملاك سابتو وطلعت علي شان عطشانه لقيتو في المطبخ 
ملاك : سلاما قولا من رب رحيم انتا مش كنت لسه فوق 
: سبحاانو معلش منا بختفي 
ملاك : انا ابتديت اخاف بجد
: لا يا قلبي متخافيش تاخدى بطيخ طعمو جامد 
ملاك : قلبي وبطيخ؟!!! انتا بتتحول عالمسا ولا اي 
: خدى بس بطلي نكد وبالفعل خدت حته وطلعت فوق تاتي 
واولع مطلعت ولاقتو نايم عالسرير صرخت من غير اراده 
جاسر : انتي عبييييطه بتسرخي ليييي 
جه بسرعه ودخل الاوضه واول مملاك شافتوه برقت بصت علي جاسر وبصت عليه لقتهم اتنين بدون مقدمات وقعت من الخضه
بعد فتره من تفويقها : ياااماما عفرييييت منو اتنيييين
جاسر : عفريت اي انتي اتجننتي دا اخويا 
اسر : هههههه فعلا اخوه بس احلى توينز والنعمه 
ملاك : توينز؟!!!
جاسر : اه ذفت انتي عبيطه عفريت اي 
اسر : خلاص بقا يا جاسر اعذرها عروسه جديده 
ملاك ": احيه انا مش هعرف افرقكو
اسر : لا بالعكس انا فرفوش وهوا نكدى واضحه
ملاك بضحك : فدى معاك حق هههه
جاسر مسك ايدها وضغط عليها بتقولي حاجه يا حبيبتي؟!!!
ملاك : احم لا ابدااا
اسر نزل تحت وسابهم جه وقت النوم
ملاك: احم هوا حضرتك هتنام فين
جاسر ؛ حضرتي هنام عالسرير
ملاك : طب وانا 
جاسر شاور علي نفس السرير
ملاك بخوف : احم انا هنام عالكنبه
جاسر : مش بمذاجك اصلا يا قلبي يلا نامي ياروحي وبالفعل نامو جمب بعض بس ظلاك اتصدمت لما حضنها وهي نايمه ووو
ملاك بخوف: انا هنام عالكنبه 
جاسر : مش بمذاجك اصلا يا قلبي تعالي يلا يا روحي وبالفعل نامت جمبو بس اتصدمت لما لقتو حاضنا 
ملاك بإرتجاف  : لو سمحت طبب
جاسر: هشششششش نامى وبطلي ازعاج 
وبالفعل نامو وحلت شمس الكون مغطيه بأشعتها علي وش ملاك الي نايمه فاق جاسر علي الاشعه دى وهوا زهقان لقا وشها جاي عليه الاشعه وكانت في قمه جمالها حرفيا شعرها نايم جمبها زملامحها البريئه الجميله وفجأه فاقت علي نظراتو الي مركزه معاها جامد واتكسفت جدا وفجأه قامت بسرعه بس هوا شدها من ايديها ووقعت عالسرير تاني بس المره دى وقعت في حضنو
فضل مركز معاها جامد وهي عيونها خايفه وبترتجف وفجأه بدأ يقرب منها بس الباب خبط جاسر قام وهوا مش طايق نفسو
فتح الباب لقا اسر 
جاسر : نعممممم
اسر: براااحه علينا يااابرنسسس القمر فيين 
جاسر: في السما 
اسر : لا انا اقصد القمر التاني قمر الدين الي عايش معانا 
جاسر مسكو من لياقه قميصه وقال : اسرررررر تلااااشاااااني 
اسر بضحك : خلاااص خلاااص متقفششش اوي كدهههه
اسر مشي وجاسر دخل تاني متغاظ ان حد بيقول عليها قمر وبيتغزل فيها قدامه 
تحت في الدور الاول 
الاب : اجهزو علي شان في حفله انهارده هتتم هنا عايز كل شيئ يبقا تمم الساعه دلوقتي 7الساعه 7بليل كل شيئ يبقا جاهز الرجاله هينظمو الحفله وهبعت اجيب مهندسه ديكور اما بقا الستات هيخشولي عالمطبخ من اكل وشرب وحلويات تكفي 500نفر تمم 
الخدم : تمم
عمر : حفله اي يابابا ؟!!!
الاب : حفله عقد اتفاقيه جديده مع فرعون 
عمر : افففف فرعووون البارد داا ومتقولش عليه فرعووون اسموووو قاسم فرعوووون مش فرعوووون
الاب : ان كان ليك عند الكلب حااااجه قلووو ياسييييدى واحنا هنفضل طبطب عليه ونعظم فيه لحد مناخد غايتنا بس كده 
عمر : مع اني مش مرتاح بس تمم
اسر نزل تحت وعمر قالو الوحيده الي كانت مبسوطه هي تمارا ومنعرفش السبب 
فوق عند جاسر
ملاك خرجت من الحمام وكانت لابسه برنس ولافه شعرها في فوطه جاسر بصلها وابتسم بخبث 
قرب منها وهي مش فاهمه هوا لي بيبتسم كدا بس كانت مرعوبه 
ملاك : احم استاذ جاسر ميصحش كده احنا متفقناش علي كده وهوا يقربب لحد ملزقت في الباب الرأيسي للاوضه وهوا قرب منها وحاوطها وهي بين ايديه قفل الباب بالمفتاح ملاك بلعت ريقها وهي خايفه 
جاسر : هااا بقاا عايز اسألك شيئ ويقرب من وشها وهي تبلع ريقها وتبصله بعيونها الواسعه جامد
ملاك : هاا عايز اي
جاسر : هوا انتي جميله كده ولا دى عمليه تجميل ؟!
ملاك ببلع ريق : الله طبيعي فجأه شال الفوطه من علي شعرها الي اتفرد وهوا مبلول وكانت في قممه الجمال 
جاسر : طب الجسم دا طبيعي ولا حشى 
وشها بقا احمررر وفجأه حست بالغدر الي هيطلع منو سبقه بخطوه ومسكت رباط البرنس قالتلو اه حشوو سيبني بقا 
جاسر حط ايده علي ايده الي علي البرنس وقال : انا بحب الحشو طب وبعد ايديها وهي لا حول ولا قوه مش هتقدر تمنعه وفجأه حط ايده علي الرباط وق ب من ودنها وقال : انتي ضعيييفه اوي يا ملاااكي وحلوه كمااان 
وفجأه هي مش فاهمه حاجه سابها ودخل زي البارد طلع غيار ودخل ياخد شاور وسابها وهي بتولعع 
طلعت جري علي مكان تغير الهدوم ولبست فستان اوف وات في ورود بنفسجى وطرحه بنفسجى وشوز بنفسجى وكان جميله جدااا 
فجأه جاسر خرج : لااااء انتي مش ناويه تجيبيها لبر بقا 
ملاك بخوف : ليي بس 
جاسر : ممهو لو فضلتي حلوه كده علي طول مش هعتقك من الاخر يعني 
اتكسفت بس هوا سابها ودخل يغير لبس بدله سوووده وسرح شعراتو الجمال دول ورش بيرفيوم وكان جنتل مان 
خدها من ايديها ودخل غرفه امه الاول
ملاك : صباح الخير يا امى ♡ وباست علي راسها الام ابتسمت 
جاسر فعل نفس الشيئ 
ونزلو تحت
تماراا : سووورااا عندنا حفلهه اليووم 
ملاك : سوراا تاني؟!
ضغط علي ايدهااا 
اسر جه : اي القمر بيطلع في النهااار ولا اي 
ملاك اتكسفت لانو كان بيبصلها وهوا ببتكلم 
جاسر : والرخامه بتظهر بليل وبالنهار يعني ولا اي 
اسر : اسفف بس جمالها قنااص 
عمر : اسررر يا حبيبي هيوقعلك صف سنانك فتلاشاااه انتا متعرفش الي حصلي امبااااارح
اسر : اي الي حصلكك ؟!!!
عمر حسس علي وشه وقال بعدين احكييلك بقااا جاسر فضل يضحك
جاسر : المهم تمارا قالت عندنا حفله حفله اي؟!!
اسر : حفله مع فرعون هنمضي ورق الاتفاقيه 
جاسر : اووووفففف 
اسر : معاااك حققق 
الاب : يا ولاد المهم احنا انهارده هنعلن عن جواز جاسر برضو وهنكتب الكتاب 
ملاك : بس حضرتك احنا بالفعل كتبنا الكتااب؟!!!!
جاسر : بالفعل !!حلوه بالفعل دى 
جاسر : احنا بالاسم كتبنا الكتاب يابابا اي الداعاي
الاب : العيون هتبقا كتيره علي مراتك لازم ولا بد نعلن عن الجوازه 
جاسر تمم 
كلهم قعدو علي سفره الفطار وفطرو وهما بيفطرو ملاك حست برجل حد كانت رجل اسر ملاك قعدت تبص في الطبق ووشها كان جايب الوان جاسر حس بسخافه اخوه وحط ايده علي رجل ملاااك ملاااك اتصدمت اي الجرأه ديييي 
وفجأه اسر لقي طبق ملبوس فيه ووو
يتبعععععععع
فجأه اسر لقا طبق ملبوس فيه 
الكل اتصدم واولهم ملاك
جاسر : اسررر لو طفحت تقدر تقوم ولو لسه ممكن تقوم تكمل الي علي وشك جوه 
اسر قام بالفعل من سكات اما ملاك لسه مصدومه 
عمر : لا متتفاجئيش يا عروسه دا العادى عندنا احمد ربنا انو ملبسوش السفره كلها اصلا
ملاك : احم تمم حصل خير 
تمارا : اسر بيهزر ذياده عن اللزوم بس طيب متزعليش منو فضلا 
الاب : كملو يا ولاد الفطار يلا وقومو اجهزو علي شان فاضل شويه عالحفله 
الكل كل وقام دخل اوضته
ملاك طلعت هي ووراها جاسر قعدت تفكر هتلبس اي هتلبس اي لحد ملقت فستان روعه في الدولاب لونه احمر جدا ومنفوش من تحت وضيق من فوق ولي حزام اوف وايت وقررت انها تلبسو وبالفعل خدتو ودخلت تغير وطلعت وكانت لسه متحجبتش وشعرها كان سايب علي ضهرها اول مشافها وشاف جمالها برق حبه وبعد كده وقف 
جاسر ؛ الفستان دا مش هيتلبس 
ملاك : لييييي مااالو 
جاسر : شكلو مش عاجبني ووحش بيئه 
ملاك : بالعكس دا كيووت جداا والله 
جاسر : انتي الي كيووت اوى يا ملاكى والله وبرضو مش هتلبسي ولو حتى جيتي بوستيني
ملاك بخجل : احم تمم طب البس اي؟!
جاسر تعالي ننقي 
جاسر نقا فستان كلو ابيض وواسع جدا من تحت بس ضيق سنه بسيطه من فوق وكمو واسع وعليه طرحه بيضه وهيلز ابيض 
جاسر : حلو اوي دا قومي البسي
بالفعل قامت لبستهم وكانت شبه الملايكه فيهم اوي 
جاسر ؛ وبعديين بقااا انتي في كلو حلوه ولا اي لا مش حلو 
ملاك : ارجووك يا استاذ جاسر خلينى لابسااه انا حبيتو جدا
جاسر : هههههههههههههههه استاذ هههههههه احنا في مدرسه هناااا
اول مره تشوفه بيضحك كده اد ايضحكته الرجوليه جميله
ملاك : احم اسفه بس ممكن افضل لابساه
جاسر فضل يقرب منها وهي تبعد 
جاسر ؛ ممكن بس ويقرب ويقرب لحد ملزقت في الجدار وقرب من شفايفها وهوا بيهمس 
جاسر : ممكن بس ادوق الاول
ملاك بغباء: تدوق اي؟!
جاسر : ادوق الفراوله
ملاك : بس مفيش فراوله هنا تحت في التلاجه 
جاسر بضحك علي غبائها : قصدى الفراوله بتاعتك انتي وقرب من شفايفها وخطفها في رحله شوقه ليهااا 
ملاك زقته بعيد ولفت وشها 
ملاك : احم حضرتك اكيد عايزني تحت اجهز معاهم 
جاسر : لا مش عايزينك انا الي عايزك
ملاك : احم اصل اصل هقلك انا اصلا غبيه ومش هتحبني بس بس وعد منى وقت تاني بالله انا مش فاهمه بقول اي سيبنى في حالي
جاسر : هههههههه فصلتتت
الكل جهزو والليل جه 
فرعون جه بهيبته وكان شاب في قمه الوسامه ولكنو يحمل علي عاتقه اموال واملاك قد كده علي قلبو 
اول لما دخل تمارا فرحت جدا لان البعيده الغبيه. واقعه وبتحبه اول مدخل عينه وقعت علي جاسر والملاك الي واقفه جمبو اتجه عندهم
فرعون: احم اهلا يا جاسر ومد ايده
سلم عليه اهلا بفرعون نورتنا 
فرعوو : نورك عرفنا عالقمر 
جاسر ضمها من خصرها بتملك وهوا بيقول مراتيي 
فرعون بضحكه خبيثه : اهلا يا مدام عز الرجال اخدتيه والله 
ملاك بخوف : احم تسلم
عيون فرعون منزلتش علي ملاك وجاسر وملاك كتبو الكتاب مره تانيه والكل كان مبسوط الا فرعون 
في شقه ابو ملاك
الاب بعياط لصوره مراته : والله مكنتش اقصد يا حبيبتي غصبتها علي شان مصلحتها بس كده كنت خايف علييها وكنت لازم اعمل كده انا ظش قاسى وهي عارفه كده بس والله غصب عني اهئ اهئ
**************************
كتبو الكتاب والكل فرحان 
تمارا راحت لفرعون
تمارا : احم اهلا 
فرعون ببرود ؛ وسهلا
تمارا : اي الاجواء معجبتكش؟!
فرعون : لا حلوه ماشاء الله 
تمارا : اممممم
جه عمر ووقف وسطهم تمارا روخ
حي شوفي صحابك وانا جايلك 
عمر لفت انتباهه مهندسه الديكور الي كانت واقفه بتنظم الدنيا وكانت جميله جدا فوق الخيال
جاسر : ملاك هسيبك واطلع ٥ دقايق ورحمه امك لو اتكلمتى مع حد هسود يومك 
ملاك : حاضر
جاسر مشي وفرعون قرب منها 
فرعون : احم اخبارك يا مداام ...
ملاك : ملاك اسمى ملاك
فرعون : هههه والله كنت حاسس انا قلت كده في سري برضو بس اي الي يجبرك علي انسان شبه ده 
ملاك : ازاي يعني اسفه بس جوزي قالي متتكلميش مع حد 
فرعون : شرسهه وحب الصنف ده
ملاك : حضرتك مسمحلكش تتكلم معايا كده 
فرعون لاحظ ان جاسر جي عليهم قام شدها من خصرها وق بها منو بس جاسر شاف المنظر بس مكانش متوقع الي حصل ملاك اديتو علي وشووبحركه واحده كانواقع عالارض 
جاسر ابتسم علي قطته وملاكه الشرسه 
جاسر قرب 
ملاك اي الي حصل 
جاي بيضايقني وبيقولي كلام معسول اسيبو يعني؟؟!
لا متسيبيهوش اسر جه جري وقال اي الي حصل
جاسر: اسر فض الليله دى فرعون قام وبص لملاك بتوعد كبير مكانش عاجبها الوضع تمارا وكانت متغاظه جدا من ملاك 
فرعون : وديني لوريكيييييي
ويتبعععععععععععع
فرعون : ودينى لوريكى
ملاك طلعت فوق جري عالي هي عملته ومهمهاش حد وجاسر الي ملاحقها للاوضه 
ملاك دخلت وقفلت الباب وراها بس هوا لحقو وفتحو ودخل سبقها 
جاسر : هاااا جون سينا مضايق ليه
ملاك بغيظ : لا ابدا عادى بس بوظت ليكو حفلتكو معلش 
جاسر قرب منها وهي بعدت 
جاسر: لا ولا يهمك بوظي زي متعوزي منتي كده كده مبوظه عقلي وقلبي وكل حاجه جت عالحفله يعني صدقيني مش هتفرق يا ملاكى
ملاك : طب بتقررب لي 
وترجع لورا 
جاسر : عايز اكمل اكل
ملاك بغباء : اكل اي ؟
جاسر: الفراوله هتكون اي يعني؟!
ملاك جريت ودخلت الحمام
جاسر : ههههههه هتيجىى في النهااايه
تحت في الدور الارضي 
فرعون : انا ماشي بقا يا قاسم باشا مبروك لينا
اسر هوا الي رد : مبارك علينا يا قاااااسمممممم اسمك علي اسم الغااالي للاسفط
الاب: احم عمر وصل فرعون لعربيتو وتعالا 
عمر بضيق : ماشي يلا يا فرعون افندى
مشيو فرعون وعمر والاتنين مبيطيقوش بعض اصلا 
عمري وقف قدام عربيه فرعون وهوا بيقولو 
عمر : نفدت من جاسر الدمنهوري المره دى يا فرعون
فرعون بخبث: في دماغي مش هنساها
عمر بضيق: تبقا بتجنى علي نفسك في الدنيا ومش هتشوف يوم حلو وعد منى يا هههه فرعووون
فرعون مشي بالعربيه ومهمهوش كلام عمر الي كان واقف هيولعع
تمارا بضيق: بابا هي مرات جاسر ينفع الي عملتو دا 
اسر رد : اه ينفع انتي مشفتيش كان بيتحرش بيها عينى عينك ازاي ولا انتي اتعميتي ولا اي نظامك؟!!!
عمر : اسر معاه حق يستاهل كويس انو موقعش تحت ايد جاسر والا كان فرمو
الاب: حصل خير وانا شايف انها عملت الصح يا تمارا اطلعو نامو والصباح رباح
الكل طلع الاوضه بتاعتو وبالفعل 
تمارا في غرفتها مكانتش طايقه ملاك حاولت تشغل دماغها وترن عليه
تمارا بلهفه : الوو قاسم اقصد فرعون اخبارك 
فرعون ببرود: الحمد لله 
تمارا : احم انتا كويس
فرعون : اه كويس مبقاش كويس لي
تمارا: يعني من الي ملاك عملتو
فرعون : لا مبفكرش في التفاهات دى متقلقيش انا نسيت الموضوع كلو علي بعضو انسي انتى كمان
فرعون كان بيكدب
تمارا : وحشتني
فرعون بكدب: وانتي كمان انا محتاجلك يا تمارا اوي خلينا نتقابل 
تمارا بارتباك : احم قلتلك نتقابل في كافيه
فرعون: انتي مش واثقه فيا لي قلتلك الكافيه مش امان في شقتي امن وبعدين هنحافظ علي ثباتنا متقلقيش
تمارا : بلاش انا شايفه كده احسن
فرعون بتنصنع: براحتك ياتمارا افتكري انك مش بتثقي فيا سلام وقفل في وشها
تمارا حاولت ترن عليه كتير بس مردش وبعتت ماسدجات كتير اخر ماسدج كتبت فيه انها موافقه تروحله الغبيييه وهوا للاسف رد عليها ببرود وقالها تمم وبعتلها اللوكيشن
عمر : اسر تفتكر البت ملاك دى اسم علي مسمى ولا هتطلع عكس اسمها
اسر : من الي شوفتو انهارده هتطلع عكس اسمها
عمر: انا بفكر بإحتيار الحقيقه بس كان في حتته مهندسه ديكور فرسهههه شفتها 
اسر : لا شفت واحده متجوزه بس جوزها لطخ ميليقش عليها
عمر : هههههههههههه الله يخرب بيتك ضحكتني 
الاب : نامو يا ولاااد بدل مخليها ليله سوده علي وشوشكو وابقو اطمنو علي امكو لانكو وحشتوها
الكل : حاضر
فب غرفه ملاك وجاسر
ملاك خرجت من الحمام 
جاسر بصلها بطرف عينه وكان عامل نفسو نايم 
ملاك اتسحبت براحه وخدت بيجامه ودخلت غيرت وجت بهدوء وطفت النور وشغلت اباجوره نورها هادى ونامت جمبو المهم فجأه واحده لقت نفسها بتتلف لحد ملقتو بخركه واحده تحتو 
ملاك بشهقه : احييييه وسع وسععععع
جاسر بضحك : لييي مش مراااتي قلتلك عايز ادوق
ملاك بدموع : ارجوووك 
جاسر ؛]: ببس يا ام دمعه بس مكنتش مفكرك عيوطه كده ووسع بالفعل بس حضنها ونامو 
في الصباح 
تمارا : يا فرعون مش هينفع دلوقتي صعببب 
عمر دخل وهي بتتكلم : فرعون مين؟!!
تمارا : احم اه هوا يعني ....
يتبععععععععععغ
عمر دخل : فرعون مين؟!
تمارا : احم هوا يعني راح بدون ميسمع شيئ نتش منها الموبايل ورن علي الرقم الي متسجل بإسم يارا وقال الو فرعون كان ذكى وعارف ان تمارا غبيه وكان عامل حساب اليوم ده عمر سمع صوت بنت بتتكلم قالها اسف وقفل 
تمارا : في اي يا عمر 
عمر: انتى متوتره كده لي
تمارا بتوتر ذايد: انا ها لا ابدا مفيش 
عمر : متأكده 
تما : اه كنت بتكلم علي فرعون الي مضيتو معاه انهارده وبحكي ليها عليه هي سألتني عنو مش اكتر
عمر. : هحاول اعمل نفسي مصدقك
عمر خرج من الاوضه
تمارا حطت ايدها علي قلبها وقفلت الياي بالمفتاح وفضلت انها تكلمه رسايل
فرعون فضل يشتم غبائها 
اليوم التاني 
الكل فاق من نومه 
جاسر صحى من النوم ولقا ملاك لسه نايمه محبش يزعجها
دخل ياخد دوش 
وخرج لقاها مش موةجوده عالسرير بص بعينه ملقاهاش في الاوضه سمع غروشه خارجه من اوضه الملابس دخل لاقاها ماسكه بدله ليه وبتبتسم 
بصلها وقالها نعم في اي مبسوطه كده لي 
ملاك : علي شان هلبس جوزي علي مزاجي انهارده
جاسر : الله اكبر باينك مبسوطه وفايقه ورياقه تتحسدى بالله 
ملاك : بطل هزار انهارده عيد ميلادى تمين ٢٠ سنه وانا كنت مقرره اول متجوز يوم عيدد ميلادى هلبس جوزي علي مزاجي
جاسر : بس انا استحاله البس بدله اوف وايت انسي لو مت كده مش هلبسها
ملاك بعيون استعطافيه : استاذ جاسر هتلبسها لو سمحت 
جاسر : بخبث بس بشرط
ملاك : هاااا
جاسر : هتبوسينى بوسه
ملاك : بس كده عنيا 
وصدمت جاسر بعملتها راحت لخده وباسته
جاسر بضحك : ههههههههه هوا انا ابن اخوكي بتبوسينى من خدى انا جوزك يعني تبوسينى من هنا وشاور علي شفايفها 
ملاك اتكسفت جدا وقالت : انا وفيت بوعدي وبوستك مش مهم بقا من اي مكان وانتا اوفي والبس البدله
جاسر قرب منها جامد وقلها : مش قبل ماخدها الاول
ملاك : جاااشر ابعددد متقربش اكتر وفجأه كان محاوطها من خصرها ولف ايده علي وسطها وقال : مهو اصل كل ده ميبقاش قدامى واقعد ساكت يعني 
جاسر : انتا قليل الادب
جاسر بدون مبررات وفجأه لقت شايفها مطبوقه علي شفايفه (اللهم انى صااائم) 
قعدت زياده عن دقيقتين بيزود طاقته منها وكأنها افضل علاج ليه
هي بصت بعيون كلها وجع ومأساه 
جاسر : ملاك في اي طب عملت حاجه غلط طب انا اسف لو وجعتك طب حاسه بألم
ملاك بعياط : المى هنا وشاورت علي قلبها 
جاسر : انهارده يومك مش عايز حد ينكد عليكى يلا انا هلبس البدله وهروح الشغل لان اجازتي خلصت
ملاك : تمم متتأخرش يا استاذ جاسر
جاسر :  ههههه حلوه اوي استاذ دى
عند تمارا
تمارا : الو اي يا فرعون .....انهارده ؟!؟ ،....كمان ساعه اي لا صعب ممكن عالساعه ٤ كده انما احنا لسه الساعه ١١ اقلهم اي صعب جدا 
فرعون : طب اخريها. ل٧ بليل بقا واتحججي بأي حجه وقولي لواحده من صحباتك تداري عليكى في غيابك تمم
تمارا بقلق: حاضر
الكل اتجمع عالفطار تحت ولاول مره ينصدمو من جاسر كان في قمه الوسامه اخيرا قلع البدله السوده وغير لةنها كاة جميل جدأ بقميص اسود علي بدله اوف وات وجزمه سوده وهي نزلت جمبه شبه الاميرات لبسها دايما بسيط بس هي بتحليه 
اسر : اوباااا توينزي بقا ماشي عالموضه من شاعه متجوز حور العين الي عايشه معانا دى
عمر داس علي رجله نمن تحت السفره بمعني اخرس 
تمارا كانت مضايقه كل متفتكر الي ملاك عملته ق
في فرعون
الاب: اخيرا قلعت السواد
جاسر: هههه البركه في مرااااتي الي كبرت سنه انهارده
الاب: عيد ميلادك انهارده يا ملاك،؟!
ملاك : اه يا عمى
الكل : كل سنه وانتي طيبه
عمر : هتمي كام سنه بقا يا ملاك
ملاك : ٢٠
عمر : ياااااااااه صغيره جدداااا اي ده 
تمارا : انا اكبر منك بسنتين يا ملاك تعرفي كده
اسر : وانا ب١٠ سنين ههههه
جاسر : اسر اخرص 
ملاك : اي دا انتا عندك ٣٠؟!
جاسر : اه في اعتراض؟!
عمر: يعم اتهد بقا البت بتستفسر
جاسر: بت اما تبتك متتلمو بقااااااااال
الكل قعد يفطر وبعد وقت جاسر مشي 
تمارا كلمت صاحبتها انجى والي اصلا فرعون كان متفق معاها علي كل شيئ وقالو انها هتكون عند انجي في الوقت الي هتبقا فيه عند فرعون وانو عيد ميلاد انجى .
تمارا : بابا ممكن انهارده عيد ميلاد انجى اروح؟!
الاب : تمم بس حاولي متتأخريش 
تمارا: حاضر يابابا جه الوقت ودقت الساعه ٧ مشيت تمارا وكانت راحه للقدر برجليها 
وصلت فيلا الفرعون والي فاضيه تماما مفيهاش غيرو مشا الخدم والامن وكلو 
دخلت الفيلا وهوا قابلها 
فرعون : اهلا حبيبتي وراح مسكها من ايدها وسلم عليها
فرعون : انتي قلقانه لي مش واثقه فيا برضو 
تمارا: لا بتأقلم مع الجو مش اكتر
فرعون  : تعالي حضرتلك عشوه علي كيفك وفي عصير بقا هيوديكى عالم تاني (هيوديها عالم تاني بالفعل)
قعد اتعشو مع بعض وبعد مخلصةو تحت توترها شربت العصير 
العصير بقا كان كوكتيل من برشامه لتهيج الجسم وبرشامه تانيه لفقدان الوعي بس لانسان فايق يعني الانسان ميكونش في وعيه زي الويسكى بالظب
تمارا بدأت متكونش علي بعضها بدأت حرارتها ترتفع وكانت في حاله غريبه هوا بص وبدأ يبتسم
فجأه واحده شالها وطلعو اوضه النوم 
وقفها عالارض وبدأ يخطف من شفاها سكرات وللاسف مفعول العلاج اشتغل وهي بدأت تتفاعل معاه ومسكته من ياقه قميصه وهوا كان مبسوط جدا لانو هياخد الشيئ الي عاوزه وهي صاحيه لا وكمان بتفاعل شديد منها 
نسيبهم بقا احنا في صيااام الااااه 
بعد مرور وقت 
الاب : اتأخرت جدا استنو اتصل بإنجي
الاب : الو يا بنتى امال تمارا اتأخرت كده لي 
انجي: ياعمو انجي فونها فصل وهي هتبات معايا بليز انا مسكت فيها جامد انا فوق دلوقتي بليز سيبها
الاب؛ ماشي يابنتى حاضر انبسطو سلام
بعد فتره حوالي ساعتين : فرعون بص لتمارا وسط دمها الي مغرق السرير وكان جسدها كلو لايستره الا اللحاف الي عليها وهوا كان عارف انها مش هتفوق الا بكره 
بص وابتسم جامد
انا فرعون محدش يصعب معايا مفيش ست خدت في ايدى اكتر من ٣ ايام اما نشوف دورك الكام يا ملاك السما اتتى هههههه
ويتبععععع
فرعون كان بيبص علي جسم تمارا الي لايستره شيئ بلهفه ووحشيه وضوء الشمس دخل عليهم وهوا عمال مبتسم فجأه تمارا فاقت وبصتلو وبصت لنفسها مكانش يسترها شيئ فوقيها بدأت تشد اللحف ودموعها كانت ماليه وشها وهوا قرب بتصنع وقال
فرعون : اي يا تمارا يا حبيبتي بتعيطي لي؟!
تمارا : قاااسم ايي الدم داااا
فرعون بابتسامه : دي عذريتك 
تمارا ببكاء شديد : ولييي كده ليييي
فرعون : تمارا محدش غصبك انتى الي طلبتي كده اصلا وانا راجل وضعفت مش مشكلتي
تمارا بحزن : يعني اي؟!
فرعون : يعني انا شايف انك اتأخرتي عالبيت ولازم تروحي 
فون تمارا رن في الوقت دا وتمارا اترعبت
تمارا ببكاء اقلهم اييي
فرعون بلا مبالاه : كان عيد ميلاد صحبتك وبتي عندها وجايه في الطريق 
تمارا بنظراه معاتبه : ماشي 
تمارا قفلت مع بابا بس حس انها كانت زعلانه
ف عون : قومي خدى شاور ولبسك اهو واتكلي ياروحي بس عايز اقلك حاجه انك جامده الحقيقه
تمارا مش هارفه ترد الحزن تملكه وتفكيرها في بعد كده صعب جدا عليها 
فرعون خرج من الاوضه وهي قامت خدت شاور ومشيت بحزن كبير جواها 
جاسرر صحي ولقى ملاكه جمبه
ملاك : صباح الخير
جاسر : صباح النور يختي كل دا عشان تصحى يلا عشان عندى شغل وعايز افطر
ملاك : مش الاكل بيجهز تحت!!!؟
جاسر: لا انا عايز اكل من ايدك مش مراتي وهنفطر لوحدنا انهارده 
ملاك : انتا مجبتليش هديه ياجاسر اعملك فطار ليه
جاسر : ياروحي الهدايا متوفلكيش حقك فعشان كده مجبتش
ملاك : كلام عيد الام دا لا يا جاسر هتجيبلي هديه مليش فيه
جاسر : لا وقومي يلا بسرعه 
ملاك بغيظ : ماشي 
ملاك دخلت خدت دش ولبست ونزلت بالفعل حضرت الفطار وهي طالعه لقت تمارا داخله من الباب وشها باهت وملامحها حزينه استغربت بس كملت طريقها وهي بتفكر فيها 
ملاك طلعت لجاسر 
ملاك : استاااذ جاااسر بسرعه عشان الاكل هيبرد كده اخلصصص
جاسر طلع من الحمام لايستره شيئ الا فوطه علي خصره 
ملاك بشهقه : ههههييييييييييي اي دااااا عبيييييييب 
جاسر ابتسم وقرب منها ووقفها وقالها 
جاسر: لعلمك انا لحد الان مورتكيش العييب فأسكتى
ملاك بتوتر : ها انت انتا كونت رايح فين يلاعشان متتأخرش 
جاسر : كنت جاي افطر مع قلبي
طب متفطر انا ماسكااااك الاااه 
جاسر  يلا طيب
ملاك بخجل : روح البس الاول وتعالا
جاسر : لا هفطر كده 
ملاك : لو سمحت خش البس 
جاسر هههههه حاضر وبالفهعل دخل لبس 
الباب خبط 
ملاك راحت تفتح لقت تمارا زعلانه جدا 
تمارا مقدرتش تقاوم واتفتحت في العياط ملاك كانت ذكيه خدتها علي اوضتها ودخلو 
وووو يتبعععععغغغغ
ملاك لقيت تمارا مش قادره تتمالك نفسها ومفحومه من العياط كانت ذكيه وخدتها وراحو عالاوضه بتاعه تمارا
تمار تذيد حالتها في البكاء وملاك خدتها في حضنها 
ملاك  : هشششش اهدى انا جمبك اهو اهدى اي الي حصل وكنتي فين اهدى واحكيلي
تمارا كانت لسه هتتكلم وفجأه الباب خبط
ملاك: مين؟ 
جاسر: ملاك انتى بتعملي اي عندك
ملاك ؛ معلش ياجاسر مش هقدر اجي حاليا احنا مشغولين بنجهز حاجه 
جاسر بضيق: حاجه اي؟!
ملاك: مفاجأه افطر انت وروح شغلك 
كل دا من غير ماتفتح الباب جاسر حس بشيئ غريب بس تلاشا الامر ومشي
ملاك : ها يا حبيبتي انا جمبك احكيلي يلا
تمارا ببكاء شديد جدا : انا وتشهق انا انا.. مكنتش اقصد
تحت عياط شديد منها
ملاك مسكت وشها وبدأت تمسح دموعها هشش اهدى خالص انا هنا احكي بقا
تما بدأت تحكي لملاك الي وشهابهت زيها وبدأت ملامحها تمشي وفجأه ملاك قامت من جمبها وبصتلها كانت نظره معاتبه نظره زعل قهر متعرف 
ملاك : انتى عارفه ياتمارا الي انتى عملته دا اسمو اي!!!
تمارا ببكاء : والله مكنت في وعيي انا كلت من هنا ومش فاكره اي حاجه بجد فوقت لقيت شكلي كده انا خايفه اوي يا ملاك خايفه
ملاك وقفتها قدامها وبصتلها نظره وحشه خالص قالتلها: كان فين عقلك لمااااا روحتيلو كان فين عقلك لما نسيتى دينك كان فييين تعرفي ياتمارا انا اخوكي لحد الان ملمسنيش مع انى حلالو بس لا هوا سايبنى عشان عارف انى مش مؤهله لدا تيجى انتى بغلطه بسيطه تفقدى اهم مافي البنت انتي اجننتيييي هنتصرف ازاي ها انطقييي
تمارا عماله نعيط بس
ملاك بزعيق ؛ متعيطييييش دا مش حللل مشوفش ليييكييي دمعههه فاهمه وهي تزيد عياط ملاك بدون وعي ضربتها بالقلم قلتلطككك متعيطييييش العياااط مش حللل ولاااززم نعرف هنتصرف ازاي وهنقول لمين 
تمارا بلهفه : لا لا اوعي اسر لو عرف هيقتلني يا ملاك
ملاك بإستغراب : اشمعنا اسر!!
تمارا: اسر يبان اهبل وعبيط بس هوا الظروف خليتو كده اسر حاد اكتر كمن جاسر بكتيير واكتر حد بيغير عليا انا خايفه اويي
ملاك لفت وشها ودمعه خانتها ونزلت اوووف طب بهدوء هنعمل اي حاليا!؟
تمارا : نعرفش معرفششش
ملاك ادينى عنوان الحيوان دا 
تمارا اديتهولها بالفعل
ملاك بدون وعي ولا تفكير راحت عالعنوان من غير متعرف حد
دخلت وكانت مرعوبه
قصر كبير متعرفش اوله من اهره ساعه مدخلت بدأت تزعقىجامد
ملاااك: ياااااا فرعوووون ياااقااااسم فرعووون اطلع ياجبااان
فرعون جه وسمع صوت ومكانش متوقع نهائي انها هتيجي في مملكته بنفسها 
فرعون : هههههه اهلا بملاكي الرقيق لا لا مفاجأه انا مكنتش متوقع نهائي انك هتعرفي لا وتيجي كمان ادهشتيني
ملاك : هتتجوزها 
فرعون بضحك عليها : هي مين دى
ملاك : تمارا هتكون مين
فرعون : تعرفي يا ملاك انا عندى استعداد اعمل كده بس بشرط وبدأ يرفع ايدو علي حجابها
فرعون : مقابلك انتى
فرعون الصدمه خدتو لما لقا قلم علي وشو وكان تانى واحد
فرعون بوحشه لولها دراعها : انا سكت المره الالي بس المره التانيه مين هيحوشك عني هااا مييين
عمر. : انا يا فرعون 
ملاك وفرعون بصدمه كبيره
ملاك : عمر!!!؟
عمر: اه عمر يا ملاك انا عارف كل حاجه من قبلك اصلا وهنا كان لازم عمر يدخل ضرب ايدو الي كانت لاويه دراع ملاك 
عمر: ملاك تعرفي انا اختى معدتش بنت صح بس اقسم علي حياتي انو لو اخر بنى ادم مخليها تعيش معاه ثانيه مع انى اقدر اعملها غصب بس انا هادى عليه
عمر: فرعون جهز نفسك للكلبشان لان تهمك ذادو واحتمال فيها اعدام وخد دى منى عربون شكر 
عمر بدون تفكير طلع مسدس وضربو في رجلو طلقه صوت الوجع هز القصر وووو
يتبعععععععععع
عمر بدون تفكير طلع المسدس وض*رب فرعون في رجلو ط*لقه اه خرجت من فرعوت هزت القصر 
عمر خد ايد ملاك وركبو العربيه ومشيو
عمر قعدها جمبو قدام ومشيو بخطوات سريعه جدا ملاك كانت مرعوبه من شده سواقه عمر
عمر فجأه وقف بسرعه وقال
عمر بعصبيه : ينفع الي عملتيه دا؟!
ملاك : انا انا... بس كنت... محتاجه ...ساع
عمر بمقاطعه وزعيق: انااااا هناااا واسررر وكمااان جاااااسر كلنا موجووودييين كنتى تقدري عالاقل تسيطري علي جوزك وتحكيلوو ينفع لو انا مشوفتكيييش كان زمااان اي مصيرك هاااااااا نومه عالسرير !!!!؟
ملاك ببكاء؛ اسفه والله...انا مكنتش اقصد بس بس.. كنت خايفه علي تتمارا اوي
عمر بغضب. مممممم قلتي تمارا تمارا دى ليها حساب تانى انا من ساعه مدخلت عليها وهي بتتكلم وانا مرتاحتش
فلاش باك
يافرعون ......
عمر: فرعون مين؟!
تمارا : ها دى دى صحبتؤ فرعون اي بس 
هاتي الموبايل ورن عالرقم وبالفعل ردت عليه بنت بس هما الاتنين كانو اغبيه لان عمر كان حافظ رقم فرعون الي لاقاه متسجل بإسم بنت
باك
ملاك: ولما انت كنت عارف قبلها محوشتهاش لي
عمر: عشااان غبيييي انا متوقعتشش انهااا هةروحلو بالسرعه دى انا كنت لسه بخططلو بس هوا اتغدا بيا قبل متعشا بيه
ملاك بحزن: طب تمارا فيها الي مكفءها بلاش ضغط عليها
عمر: هههه لا ضغط اي بس احنا اول حاجه هناخدها من ايدها نكشف عليها تمم وبعدها نصلح من حالها ونفرفشها يومين عشان التقيل جاي تمارا دخلت نفسها في لعبه قذره ولازم تستحملها 
ملاك: مش فاهمه
عمر: ولا هتفهمي يا مرات اخويا فكك هبقا اشرحلك بعدين لازم اروحك لان ورايا شغل مع جاسر ورن عليا 
ملام: تمم روحني
عمر: بس مش قبل متحلفيلي بحياتك ان اي شيئ شفتي مش هتقولي لتمارا ولا هتقوليلها انى عرفت اصلا
ملاك بإستغراب : انت غريب مش قلت هنفكها وكده ونبسطها
عمر: اه كده بس انتى الي قي الوش انما انا مش هظهر تمم
ملاك بتعجب: ماشيي 
ملاك وعمر روحو البيت وملاك طلعت الاوضه بتاعةتها مرهقه جدا وتعبانه 
غطت في النوم الملاك دى بعد ساعتين من النوم
الباب اتفتح وجاسر دخل
ملاك في اللحظه دى عيونها اتفتحت وفاقت
جاسر بإبتسامه: صباح العسل علي عيون القمر
ملاك بأؤتسامه باهته : صباح النو 
جاسر: ها بقا مفطرتيش معايا لي ها تمارا اهم منى يعني!!؟
ملاك : لا والله بس كانت محتاجانى
جاسر: اه محتاجاكي في اي يعنؤ 
ملاك بحيره: اه حاجه بنات 
جاسر بضحك: انا عايز اعرف هي اي
ملاك: انت غبي يا مستر بقلك بنات حضرتك راجل ميصحش برضو
جاسر: ههههه ماشي يا لمضه
جاسر: اه صح باباكى عازمنا بكره
ملاك بحزن: مش هروح
جاسر: لي دا؟!
ملاك: باعنيبتمن رخيص مش هقبل
جاسر: لا علي فكره انتى متعرفيش والدك يعني تعرفي لما جيت اقلو قول عالمهر قالي مهرها انك تبسطها وتتقي الله فيها وتسعدها ابوكى مثالي بس الي انا مستغربو هوا لي وافق منى بالسرعه د. ولي بابا اجبرنى عليكى
ملاك: انت مجبر عليا!!!؟
جاسر: اه والله شفتي بقا ماعلينا يا اوزعه يلا ننام 
نامو 
في الصباح 
فرعون في اوضته الثمينه الفخمه 
علي دراعه بنت وهوا رجله مكسوره  ماشاء الله مشعاتق
فرعون : جدعه ياقلبي دخلت عليهم وشربوها
انجي: ههههههه فعلا يابيبي
(انجي صاحبه تمارا الي باعتها) 
فرعون : بس انتى طلعتي اي شيطانه
انجي: متعلمه منك يا عيونى هههه
انجي بإستغراب : بس سؤال ياروحي انت لي خليتنى اقولهم كده انت كنت عايزها فياي
فرعون : ها لا ابدأ كنت محتاجها الليله دى تغيب عن البيت بس للقلق كنت ههدد اخوها بيها بس غيرت رأيي ونمت والله ونسيتها اصلا
انجى بعدم تصديق: مممم متأكد ياقلبي
فرعون: اه طبعا
انجى: المهم هتتجوزنيامتى لانى بجد زهقت من كده 
فرعون بسرحان: ان شاءالله نشوف الموضوع دا بعدين
عند تمارا 
ملاك دخلت ليها الصبح قبل مجتاسر يفوق: 
تمارا: انا خايفه اوي ياملاك
ملاك: لا متخافيش المهم جهزى نفسك عشان هنروح عند دكتوره نسا ونفهم اي الي حصل بالتفصيل
تمارا بخوف: لا لاااا انا لااا بلااش الله يخليكى لااااوووو
يتبعععععععع
تمارا بخوف: لا لا ارجوكى دكتوره نسا اي انا خايفه والنبي لا
ملاك : تمارا انتى غلطتى ولازم نعرف اي الي حصل بالتفصيل هنروح يعني هنروح كلها ساعتين عبان مجاسر يروح الشغل ونمشي اجهزي تمم
تمارا ببكاء: حاضر
ملاك خرجت ورجعت الاوضه لقت جاسر في الحمام بعدها بوقت طلع وهي اتوترت
جاسر: ملاك كنتى فين
ملاك : انا انا....كنت ...عند تمارا 
جاسر : ومالك متوتره لي كده وبدأ يقرب منها وهي ترجع لحد مبقاش في مفر منو مسكها من كف ايديها وقالها
جاسر: شايفه الكف الصغير الرقيق دا يا ملاكى
ملاك ببلع ريقها : اه امالو
جاسر: لو اكتشفت انو بيعمل شيئ من ورايا او بيكذب عليا انا هقطعو وهخليكى من غيرو افتكري كلامى كويس
ملاك بخوف: جااا...سر اي الي بتقوله دا هخبي اي يعني
جاسر بمكر: انا مقلتش انك مخبيه حاجه ...
ملاك ": طب خلاص انا نازله اجهز الفطار معاهم وجت تمشي راح رجعها قدامه ولحضنه قرب منها جامد وقالها : شايفه العيون الواسعه دى
ملاك: هااا
جاسر: اتخلقت عشان تشوف الحلو كلو الا لو اختارت انها تشف المر فأنا هوريهولها عادى يعني
ملاك: اي لازمه الكلام دا 
جاسر: انا متأكد ان ليه لازمه وحاولي لو انتى مخبيه حاجه عليا تقوليهالي قبل فوات الاوان لانى لو غضبت غضبي شديد بس انا مستثنيكى عن الكل فمتخلنيش اندم .
ملاك : حاضر ممكن امشي 
جاسر بعد عنها وشاور بإيده عالباب معناها اتفضلي 
مشيت جري واول مخرجت بدأت دقات قلبها تعلي ودموعها تنزل وشهقات عياطها هتبدأ تطلع همر شدها في اوضتو
عمر: ملاك ركزي هنا في اي
ملاك بعياط : جاسر يعمر بيشك فيا 
عمر : ازاي انتى عملتى اي 
ملاك: مفكر انى بكذب عليه في شيئ او مخبيه عليه حاجه انا خافه دا بقالو ساعه بيهددني 
عمر: طب اهدى بس وكلو هيبقا تمم اهدى وهنفكر سوا المهم انتى حاليا تنزلي وتيجي بعد ميمشي عشان ارسيكى عالي هيحصل
ملاك: حاضر
عمر: تمم كده
ملاك نزلت وراحت المطبخ ملقتش حد استغربت جدا فين الخدم
الاب دخل: مستغربه صح 
ملاك: اه فين الخدم
الاب: من النهارده مفيش خدم هيجو ......
ملاك: بس لي يبابا !؟
الاب: لاننا بإختصار ٧ انفار وفي انتى وتمارا الاتنين هتقومو بشغل البيت مش انتو بنات هنا؟!
اسر نزل وسمع الكلاك
اسر: اي لزومه دا معلش هي مجبره هي او تمارا يعملو شيئ
الاب : اه مجبرين
اسر: لا يبابا مش مجبرين وهبعت اجيب الخدم وياريت تبطل تفكير في الماضي واوعي تفكر انك صح لا انتا غلط ويمكن اكبر غلط فينا هنا تمم
وشد ملاك من ايدها ومشي علي فوق وقفها قدام اوضتها وقالها 
اسر: خشي شوفي جوزك وملكيش دعوه بحاجه ماشي ومتشغليش دماغك بحد ياريت يعني 
ملاك بإستغراب : حاضر
ملاك دخلت لجاسر لقيتو بيلبس قالها 
الفطار فين؟!
ملاك: هوا ...هوا ....وحكيتلو عةلي حصل
جاسر بتعصيب : ماشي سلام وطلع ورزع الباب وراه
ملاك: اي العيله الغريبه دى
ملاك راحت لعمر الاوضه 
ملاك: هاهخ، تمارا وامشي 
عمر في الوقتدا كان بيعمل تماريت ضغط وهوا بيرد عليها
عمر : مممم بصي هتروحي للدكتوره الي العنوان مكتوب  هناك في الورقه دى وبص بعينه 
راحت لقت صوره جمب الورقه قلبت الصوره واتصدمت 
ملاك : اي دا حنين!؟؟؟
عمر وقف تمارين وفجأه واحده اتنفض وقام بسرعه 
عمر: انتى تعرفيها!؟
ملاك بحزن: اه دى...ا٨تى 
عمر: اختك!!!!؟؟؟؟؟ ولا بتهزري
ملاك بأسف: والله اختى بس بقالها سنه محدش عارف عنها حاجه فجأه اختفت عن الدراسه والبيت طلعنا اعلانات كتير اور ونشره بس منعرفش عايشه اولا 
عمر بحزن : تعرفي اختك كانت جميله اوى
ملاك بأستغراب : انت كنت تعرفها
عمر بأبتسامه: عز المعرفه كانت اجمل حد في حياتى كلها 
ملاك بتخيل : ممممممممم المهم لما نرجع نبقا نكمل حكينا عن حنين دلوقتي احنا هنروح المكان دا وبعدها ؟!
عمر: وبعدها تيجو زى الشاطرين هتروحو فين يعني!!!!؟؟؟؟
ملاك: تمم كده سلام
وبالفعل لبست وجهزت وراحت لتماره
ملاك: تمارا جهزتي؟!
وبدأت تخبط عالباب بس مفيش رد 
زتخبط 
تماراراااا!؟!!؟!!!
وفجأه عمر جه وبدأ يخبط معاها 
لقو د*م 
طالع من تحت الباب
عمر بص لملاك بصدمه وكسر الباب 
لقي تمارا نايمه في د*مها عالارض وكانت الصدمه .......
وووو
يتبععععععععععععع
عمر بص لملاك بصدمه 
عمر بدون تفكير كسر الباب لقى تمارا سايحه في دمها 
شالها وبقا عامل زى المجنون مش عارف يعمل اي وعمال يزعق فجأه معرفش يعمل اي صوت صريخه بإسمها هز الفيلا كلها اسر طلع شاف المنظر مبقاش عارف يعمل اي فجأه طلع يجري يفتح الباب وجري عالعربيه فتح الباب وركبها ورا وهوا وعمر ركبو قدام وملاك جريت جمبهم ركبت ورا جمب تمارا الي بتموت
في المستشفى
نزلو جري نزلو تمارا وشالوها عالاسعاف طلعو يجرو وفجأه تمارا دخلت عالعمليات 
عمر الي مبطلش عياط واس. اليي هادى هدوء غريب وتمارا الي عماله تعيط وتقرأ قرأن بس 
فجاه جاسر دخل 
جاسر شاف اخواته مش عارف يعمل اي جاسر سأل في اي 
ملاك بعياط وشهيق ؛ تماا...رااااا حاولت ...تنتحر يا جاااسر 
جاسر خد ملاك في حضنو وهوا مصدوم 
الاب جه ودخل 
الاب : في اي؟!
اسر وقف قدتمه وقاله : معرفتش تحمى حد يا ابويا عمرك مهتتغير انت السبب في كل دا
عمر وقف ث،امه وقلو : كلكو هتتحاسبو كلكووو
بهد مده حوالي ٣ ساعات 
الدكتور خرج ظن اوضه العمليات كلهم اتلمو عليه وحاوطوه 
اسر مسك الدكتور من لياقته وقالو انطق اخلص في ايييي 
الدكتور ؛ المدام بخير بس للاسف مقدرناش ننقذ الجنين بس هي صحتها تمم هتفوق بعد شويه 
فجاه اسر سابه ونفض البالطو بتاعه ولف وشه وفي ثانيه كان لافف ومديله بالبوكس في وشه
تحت دقات قلب عماله تعلي وتزيد صح الكلام دا مدام وجنين وحامل وطفل اي العك دا!!!؟ اسأله كتيره بدور في راسم احتيار سؤال غرابه عياط زعل 
فجاه اسر اتجنن 
اسر: اي الي ؤتقوله دااا الي بتتكلم عليها دى لسه انسه في غلط في الموضوع جنيييين ايييييي غلططط غلططططط
جاسر جه ومش فاهم اي حاجه 
عمر وقف اهدو عشان نفهم فجأه فرعون دخل .
فرعون دخل ووراه الحرس بإبتسامه نصر علي وشو وا كأنو فاز في حرب كبيره وانتصر 
ممشي بخوات ثابته كالعاده برجله الي مجبسه 
اسر بهدوء بدأ يقرب من فرعون  : 
اسر: فرعون مين الي عمل كده!؟ 
جاسر قرب : عليا الحرام من دينى لو منطقت لهكون قاتلك مكانك ومش هتلحق تجاوب 
عمر ر : انا المره الي فاتت كسرتلك رجلك المره الجايه وعد منى هقسمك نصين بدم بارد 
اسر : مين عمل كده قدامك مهله ٥ ثوانى العد بدأ
فرعون بخوف حاول يداريه : انا الي عملت كده و لسه مكملش كلامه لقي اسر مطلع مسدس وطلقه في قلبه والطلقه التانيه كانت من جاسر الي جت في دراعه اما بقا الضرب فجه من عمر الي مرحموش 
اسر بنهج من ضرب فرعون مع عمر لابوه : ودينى لتتحاسبو كلكو مش هي الشراكه رحت تشارك واحد وس*خخخخ زي دا بس وديني مهرحم حد كلو هيتحاسب كلو 
فجاه الدكتور جه وقال تمارا فاقت كلهم جريو عالاوضه 
اسر مرضاش يدخل اسر فرغ عصبيته في الحيطه ومرحمش ايده ااي عماله تنزف جامد .فجأه دكتوره شافته وجاتلو جري ومسكت ايدو ايدك بتنزف ورينو بسرعه 
في ثانيه كان ساحب ايدو وقالها انا عتدى عين وبشوووف ان ايدى بتنزف انتى شغلتك تخافي عالناس 
الدكتوره : لا شغلتي اعالجهم ومسكت ايدو وهعالجتووو 
وفجأه دخل لاوضه تمارا 
اسرر: اهلا انسه تمارا الي سقطت الجنين ابن الحرام .وووو
ييتبععععععهعععع
اسر: اهلا بالانسه الي كانت حامل وسقطت عيل ابن حرام.
تمارا اتصدمت من كلامو!!!
حامل وسقطت وعرفو هوا اي الي حصل كل دى اسأله في مخها بس خوفها طغى علي تفكيرها 
بصت لملاك بعياط بتقلها ساعدينى
عمر هوا الي رد
عمر: هتتحاسبي يا تمارا علي كل الي عملتيه انا مستنى بس انك تقومى بالسلامه 
تمارا بصت لملاك بضعف وقالتلها
تمارا: ملاك والنبي عرفيهم الي حصل
جاسر كان ماسك ايد ملاك فجأه واحده سابها وقال
جاسر: واي علاقه ملاك ؟!
ملاك : اصل ،...انا يعنى
تمارا ردت وقالت : ملاك عارفه كل حاجه انا قلتلها وهي فهمتنى وكانت لسه هتكمل 
جاسر: هششششش ملاك سؤال انتى كنتى تعرفي 
ملاك : اصل اصل
جاسر بزعيق: كنتى تعرفي اه ولا لااااا مش عايز تزويييق في الكلام اناااا
عمر هوا الي رد عليه
همر: اه ملاك كانت تعرف. وانا كمان كنت اعرف و كان لسه هيكمل لقا بوكس في وشو من جاسر
جاسر : ودا تذكار منى وخرج وساب الاوضه 
اسر جه وضرب نفس البوكس بس كان بوكس مختلف كان كل نظراته لعيون تمارا وقتها نظرات خيبه الامل الثقه الي كانت زايده الحب كل دا في بوكس طلع بس بمشاعر لحد تانى 
وخرج وراه 
ملاك راحت لعمر وكانت لسه هتتكلم عمر قالها هششش انا تمم شوفي تمارا وانا هبقا كويس وخرج هوا كمان 
كل دا تحت نظرات الاب الي مقدرش يحتوى ولاده ولا قدر يحميهم  وخرج وهوا عيونو مكسوره
تمارا انفحمت في العياط
ملاك: تمارا يحبيبتي اهدى كلو هيعدى بس نصبر شويه 
بعد شويه المباحث جت بطبيعه الحال تسأل عن السبب والي حصل والي والي 
خل علي تمارا ظابط 
الظابط: انسه او مدام تمارا انتى 
تمارا بحزن: قلي يا غداره او الي يعجبك نعم
الظابط : ممين عمل فيكى كده.
تمارا: عمل فيا اي !؟
الظابط بص للعسكري الي جمبو وهزلو راسو بمعني اخرج
وخرج
الظابط قعد قدامها ببرود وقالها
: الي خلاكى هنا يا تمارا هانم ،....
تمارا؛ محدش انا مش فاكره حاجه 
الظابط طب فهمينى
: كل الحكايه ان شاب خرج عليا بليل وانا مشوفتوش واتعدى عليا وبس كده
الظابط: ممممم والحد دا بقا اي علاقته بقاسم فرعون الي اخواتك طلعو عين اهلو دا 
تمارا بخضه: مالو وطلعو عينو ليه 
الظابط: عشان تعرفي انك بتكدبي ماعلينا هسألك اخر سؤال وتجاوبي بصراحه
تمارا: ماشي
الظابط: الي حصل حصل بمذاجك ولا غصب عنك !؟
تمارا : ولا دا ولا دا
دا الي هوا ازاي معلش اسف فهمينى
تمارا: انا محستش بالدنيا بعد مكلت وصحيت الصبح لقيتني في الحاله دى
الظابط: ههههههههه عشتان تعرفي انك كدابه بس الكلام بيجر بس قلبك ابيض للاسف. هههههه ماشي هفوتها الحد دا يبقا فرعون مش كده
ملاك: لا لا مش هوا 
في اللحظه دى اسر دخل ليهم 
اسر: اي الي مش هوا
الظابط: بسألها هل قاسم فرعون الي عمل كده بقولي لا 
في اللحظه دى اسر اتجنن هي لسه بتحوش عنه 
اسر من غير وعي ولا تفكير خرج مسدسه وعمره ووجهو لوش تمارا 
الظابط وقف بسرعه هائله وقدام تمارا 
دا اسمو تعدى انا واقف ظابط هنا واقدر اواجهك للمسأله القانونيه حالا ومن غير رحمه ولا شفقه وليها عقاب كماااان يلااابقا زى الشاطر نزلو عشان منخربش بيتكو 
اسر : تؤ هتعمل اي يعني 
الظابط بحركه سريعه منو كان اسر نايم عالارض والمسدس راح في ايد التاني في اللحظه دى اسر سمع صوت بيقول اخبارك دلوقتي ياتمارا فجأه وقف وقعد يحمحم احم احم ويعدل لياقته 
الدكتوره: هنا مكان للعلاج مش لمصارعه التيران 
الظابط : اسف يا دوكتوره نور 
نور: متتأسف الكلام مش ليك اصلا 
اسر سمع اسمها وبصلها هي فعلا نور♡
اسر: تيران!؟متقولي الكلام دا للتور الي قدامك
ولا انا بس الي تور هنا !؟ 
مسمحلكيش تمم وقرب منها بتحدى وقالها : مكانش الي يتحدا اسر السيوفي ولا عاش لسه
الظابط اتدخل في اللحظه دى وبحركه سريعه كان مكلبش ايده كل دا تحت عيون ملاك الي واقفه من الصدمه لسانها منطقش بحرف خدت نفسها وطلعت تجري من الخوف واقفلها عالباب جاسر شدها ولزقها في الحيطه ومسكها من كتفها بقوه
جاسر: بتستغفليني يا ملاك...ههه ملاك اي بقا انتى طلعتي اكبر شيطانه واتكا علي ايدها وهي تتوجع وتبكي 
اسر: ابوكي بعد شويه هيجي وهياخدك 
ملاك وساب ايدها وقال انتى طااالق .ووووو
يتبععععععععععععع
جاسر: ملاك ...انتى طالق 
ملاك الكلمه نزلت عليها شبه الصعقه معرفتش تعمل اي اتشتت هوا. سابها ومشي وسابها لدماغها وتفكيرها ياترا اي هيحصل فيها بعد كده اي هيجرالها معتش ليها مأمن من كتر صدمتها دموعها منزلتش ولكن اكتفت بالصمت بعد فتره وهي واقفه ابوها دخل المستشفي وبص عليها وفهم اي الي حصل من تعابير وشها
الاب كان نفسو يحضنها بس هي بنظراتها منعتو حقها كل الي هي فيه بسببو هوا اتخلى عنها لاسباب مجهوله 
الاب ؛ ملاك ....بنتى وكان لسه هيكمل
القدر ليه رأي تانى لترتمى ملاك عالارض مش حاسه بالدنيا 
فجأه الاب صرخ: ملاااااااااااااااك
المستشفي اتقلبت.واول حد جه كان جاسر جري عليها وشالها وخدها بسرعه عالاوضه مرضتش تفوق وقعدو يحاولو كانو في ثواني معلقين ليها محلول ونبضات قلب الحاله بدأت تسوق وفجأه حصل شيئ غير متوقع ازاي صفاره الجهاز تطلع بتوقف قلبها!!؟؟
ازاي وقلبها هوا الي بيحي جاسر
لو قلبها مات فجاسر هيموت هوا عايش بنبضها
جاسر فجأه بعصبيه كسر اباب تبع الغرفه ودخل مسك الدكتور من لياقته وقال اقسم بالله لو حصلها حاجه لهيبقا اخر يوم ليكو في الدنيااااااااا
الاب بيبكى علي حاله بنته 
اسر وعمر جم جري 
اكتر حد مصدوم عمر اي الي بيحسل والي حصل 
الصوت طول واصدر توقف قلب الملاك والكل باصص بصدمه مش قادر يصدق الي بيحصل هل دا صح ؟!! كدا النهايه يعني هتموت وهتنتهي قصه ملاك الجاسر الي مبدأتش اصلا!؟؟؟
جاسر دخل بسرعه ومسك ايدها : ملاك  ...ملاااكىىى اسمعينى انا عارف انك سامعانى اوعي تسيبينى لاول مره دموعه تنزل ملاك بصي انتى مش هتبقي غير ليا عمري مهسيبك تمشي بس والله انا اتصدمت انك خبيتى عليا عشانى فوقي واصحى يلا بقا
الدكاتره اتلمو مينفعش كده يا استاذ لازم نعملها صاعقه كهربا بسرعههههه اجرووو
بالفعل الجهاز جه والدكتوره نور دخلت بسرعه وهي الي مسكت الصاعقات وبدأت تسحب مفيش استجابه.......
صعقت تاني......مفيش استجابه
جاسر ملاكى عشان حكايتنا 
الصعقه التالته رجع نبض القلب ورجعت الملاك لساحه الشياطين ..........
كلهم فرحو وحمدو ربنا 
بعد وقت
عند فرعون وضعو كان صعب اتنقلغرفه العمليات طبعا مفيش فيه حته سليمه الا لما عملو فيها عمليه ليه
(صلو علي خير الانام )
نور خرجت من عند ملاك وخبطت في اسر من غير قصد بصتلو بإستفزاز وكملت طريقها 
اسر راح وراها ومسكها من ايديها 
زقت ايده وسحبتها بسرعه 
نور: انت مجنووون !؟؟؟
اسر قرب منها : اه مجنون!!!!
نور: طب لو سمحت عدينى عشان ورايا شغل 
اسر كشف ايده وقالها بتنزف وبتوجعني شغل دا علي ما اعتقد 
بصتله بإستفزاز وغيرتله عليها وهي مضايقه منو وهوا كان في ابتسامه علي. وشو مستفزهههه
عمر كان وقف قدام تمارا بكل اسف وحزن 
مفيش حد غيرهم
عمر: اسفي عليكى يا تمارا 
تمارا بحزن: جاي تعاتبنى يا عمر كش كده
عمر بضحك : هههههه لا مبحاسبش انا الحساب يوم الحساب انتى لسه هتفوقي مستنيكى عقاب مشوفتيهوش في حياتك ولا هتشوفيه
تمارا بخوف: اي هوا!؟
عمر: لا دا سرر سلام هبعتلك ابوكى حبيبك يطمن عليكى 
طلع للاب وقالو : بنتك نايمه جوه بعد مشاب اغتص*بها او الله اعلم تم بمذاجها وحملت كمان وسقطت كل دا في الحرام يا الي معرفتش تحمى ولادك حتى بنتك 
عمر لقا قلم علي وشو منو 
عمر: وعهد الله هتتحاسب عالقلم دا وعلي كل قلم حد خدو وعلي الحاله الي امى فيها دى وعلي تعب السنين وانك طلعتنا عيال عصابه 
ومشي وسابه 
عمر روح البيت واول مدخل خرج علي اوضته وبدأ يكسر كل حاجه حتى قطع التيشرت بتاعه 
عمر: لييييييييي ليييييييي ددهه ياتمااارااا لييييييي لىىىىىى ويكسررر الام العاجزه في الاوضه سامعه نفسها تقوم تهون عليه بس مفيش فايده نفسها تهون عليه وتقوم وتتكلم بس لاحياه لمن تنادى
في المستشفى
جاسر: ملاك وتمارا يقدرو يخرجو امتى
الدكتور: تمارا لو حابب دلوقتي اما ملاك لا لسه هطمن اي سبب الوقعه بعد متفوق
جاسر: تمم ماشي
جاسر دخل لاسر وقالو : خد اختك وابوك وروح وانا هنا مع ملاك متقلقش علينا
اسر: تمم
في اللحظه دى الكل اتصدم من دخول بنت في غايه الجمال صوت كعبها بيرن مع كل خطوه بتلفت الانظار 
اسر بص بصدمه او ماشافها ؛ حنييييين!!!!!!؟؟؟؟؟؟
ووووووو
يتبععععععععع
اسر اتصدم اول مشافها اي دا حنين!!!!؟؟؟
حنين كانت داخله بخطوات ثابته كلها ثقه وصوت كعبها يجذب جدا وجمالها كل شيئ فيها 
العيون لسه مصدومه اسر الي متنح هي ولا مش هي طب لو هي اي رجعها بعد السنه دى راجعه تكمل اسى لعمر !؟
قربت منو وصوت كعبها مالي المكان وتقرب 
اسر : اهلا ياااا....انسه حنين
حنين ابتسمت 
لسه فاكرنى يا اسر كويس 
اسر: وانا اقدر انسى اكبر جرح لاخويا!؟ اكبر غلطه تقريبا 
اسر نفسو يسأل اسأله كتير نفسو يتكلم نفسو بس رجولته مانعاه وخصوصا ان اسر مبيحبش يبين ضعفه او حزنه لاى حد مهما كان قريب منو
اسر: مش هسألك غبتى لي او روحتى فين 
حنين بلمعه في عيونها: لا اسألنى يا اسر ارجوك اسأل يمكن اخف حسسان بالندم والحزن
اسر: والله مهسألك ولا عمري هفكر انى اسألك تعرفي ياحنين ...عمر بقالو سنع عينو مغفلتش !!!؟
عمر كل يوم يحط راسه عالمخده يفكر فيكى عمرو دور عليكى في مصر كلها لف عالمستشفيات والاقسام ومسابش مكان الا لما دزر يا حنين 
انتى عملتى فجوه كبيره ياحنين مش جواه هوا بس تؤ وجواها انا قبلو انتى كنتى سري كنتى اختى كنت بحكيلك كل حاجه كنت مفضلك بس انتى غدرتي بحبيبك واخوكي والعيله كلها دا مش عتاب دا تعريف بسيط للى انتى عملتيه لو عاتبنا مش هيكفينا الليل 
حنين بدموع : لو مكنتش بعدت كان عمر هيتأذى كان لازم ابعد انتو لي محدش فاهم كده انا لي وحشه كده
فجأه دخل في اللحظه دى جاسر الي كا نظراته كانت ببرود علي حنيت
جاسر: هههههه حنين هانم رجعت وتكرمت خطوه عزيزه والله لا بجد كتر خيرك ياترا انتى جايه ليه علي شان عمر ولا عشان اختك الوضع يختلف دلوقتي
حنين بصدمه : اختى!!! مالها اختى 
اسر بعدم فهم : اخت مين!؟
جاسر بضحك : اي دا يا اسر انت متعرفش انا حنين اخت ملاك!!!!
اسر بصدمه زى الصاعقه اي ؟!انت بتقول اي!؟؟؟
حنين : انت تع رف ملاك منين؟!
جاسر: مدام ملاك جاسر السيوفي 
حنين بصدمه؛ نعمممم
اسر: انا مصدوم بجد انتو بقيتو شبه الفيلم مش فاهم حاجه كلو دخل في بعضو 
جاسر: انسه حنين هتجي تشوفي اختك بالمره ولا مش حابه 
في اللحظه دى دخل والد ملاك وها هي الصدمه
سكوت عم المكان نظرات معاتبه بس نظرات حزن نظرات كلها اوجاع من الطرفين قرب وبدون تردد ثانيه انو ينسي كل الماضي وانو يضمها لحضنو وجامد ويبكى في حضنها هي غابت عنو سنه كامله اي نعم هي اختفت من غير سابق انذار بس مش مبرر انو ينسى كل الي فات ويكتفي بحضنها بس♡
جاسر الدكتور نداله وراح اما بقا اسر كان ماشي بيضرب كف علي كف لحد مقابل نور بصلها بإبتسامه 
نور: في حاجه اسمها شكرا اي كلمه حلوه انت دبش بجد المفرود تشكرني 
فلاش باك
فجأه الظابط حط الكلبشات في ايد اسر
اسر بضحك : هههه صدقني هتزعل 
نور بخوف: لو سمحت انت هتقبض عليه لي ؟!
الضابط: علي شان بيضايقك
نور: بعرف اخد حقي بنفسي لو سمحت فكو وبلاش مشاكل هوا معملش حاجه لدا كلو متبنيش سلطتك علي حساب التانيين كعلش بالفعل فكه واسر بصله بصه كان هينفجر منو
ونور ابتسمت 
بااااك
اسر:هههههه لعلمك انتى الي تشكرينى لو انا مكنتش مشيت كنت عملت ليكو مصيبه مش هتقدرو تلموها 
فجأه بدون سابق انذار لقو صوت انذةر الميتشفي بيرن والرن بيزيد طلعت نور تجري ووراها اسر برضو لحد مااسر اكتشف ان دى غرفه فرعون ومسكها من دراعها قبل متدخلو 
اسر: مش هسمحلك
نور سيب ايدى الحاله هتموت ارجوك
اسر: صدقينى مش هخليكى تعالجيه وهيموت
نور بعياط جامد ومش عارفه تفك نفسها ارجوك سيبن. لازم انقذو 
لو انقذتى هيأذى كل الي حواليه 
نور: دا واجبي والنبي سيبنى بسرعههه 
اسر سابها بحزن ودخلت لحقت فرعون علي اخر نفس 
الظابط جه يشوف الاوضاع
الظابط: استاذ اسر واقف هنا لي انتو تعرفو بعض
اسر: هههه عز المعرفه دا شريكى اصلا
الظابط: مش بعيد تكون انت الي عملتها 
اسر: ههههه انا فعلا الى عملتها بس الشاطر الي يثبت وهوا لو فاق يعني مش هيقول برضو متقلقش 
الظابط بغيظ: ودينى لاحبسك يا اسر السيوفي 
ومشي وسابه اسر 
حنين عرفت الي حصل لاختها قررت تروح تبص عليها بصه من بعيد لانها وحشتها خالص 
حنين بدموع : ملاكى انا اسفه يحبيبتي بجد ♡ فوقي وهحكيلك عالي حصل كلو بس انتى فوقي
اسر دخل لتمارا 
اسر: هنروح يلا 
تمارا: حاضر يلا 
وبالفعل الاب واسر وتمارا مشيو اتبقى حنين وجاسر وابو ملاك وملاك
بعد فتره ملاك فاقت 
وجاسر دخلها وكان لسه هيبوس راسها بعدت عنه وقال: انا مقربلكش حاجه يا استاذ جاسر انت طلقتني بقيت غريب عليا لو سمحت متلمسنيش.
جاسر: ملاك بلاش كده انا كنت متنرفو ودا اقل حقوقي معلشؤلما اعرف ان مراتي بتكذب ومخبيه عليا سر كبير شكل كده اقعد لرح يعني 
ملاك: انا كنت بساعدها مش مداريه عليها في فرق كبير وانتو محدش فيكو كان هيفهما زىى لانى بنت زيها 
جاسر: هرجعك لزمتى بس انتى فوقي كده وجمديلي احنا لسه في الاول ها 
ملاك: مقبوله منك حاضر
عند حنين كانت ماشيه قدام الاستقبال بالصدفه سمعت صوت قاسم فرعون 
صوت قلبها ودقاته تعالت جدا وبقت مش علي بعضها ركبها بدأت تتخبط وبدأت تدوخ لقت نفسها قاعده علي كنبه ودموعها بتسيح منها وتفتكر الماضي
وووووووو
يتبععععععععع
حنين كانت ماشيه قدام الاستقبال سمعت اسم قاسم فرعون 
حنين بدأت تدوخ وقعدت عالكنبه دموعها سالت منها وهي بتفتكر الي مضى
فلاش باك
فرعون مان ماسك حنين من دراعها في اوضه كبيره جدا في قصره 
حنين : فرعون ارحوك بلااش والنبي بلااش
وهوا بلا رحمه زي الحيو*ان بيقط*ع في هدومها
حنين بصراخ وعياط : فرعون والنبييي ارجوووك وتصرخ بإعلي صوت
باك
حنين مسكت راسها جامد جدا وبدأت ترتعش 
ومن غير سابق انذار حنين اعتزلت العالم لبضع ثوانى فقدت الوعي 
ابو جاسر خد تمارا وروح 
اسر كان في اللحظه دى واقف قدام اوضه فرعون لان نور اتأخرت جدا جوه بص كان مركز معاها اد اي هي شاطره وعفويه في شغلها وفجأه خرجت من الاوضهة
بصلها نظره فيها شبه من نظره متتفهمش نظره كره ولا عتاب ولا مشاعر 
نزر: دا شغلي وواجب عليا انقذ روح المريض حتى لو اسرائيلي 
بصلها وسقفلها وقالها كافو يا دكتور ومشي
اسر لقا حنين داخله غرفه علي نقاله وكلهم بيزقوها 
اتفاجأ هوا اي الي حصل قعد جمبها فتره لحد منور جت وقالتله انها دخلت في صدمه عصبيه وان شكل في ضغط كبير عليها ولازم تبعد عن الضغط
اسر: هي لسه شافت ضغط لما تقابل عمر هتموت علي كده!؟
نور: لا معرفش المهم تبعد المدام عن اي اجواء متوتره
اسر؛ مدام مين؟!!!
نور: مرات حضرتك
اسر: انا سنجل والله مرات حضرتك ايييي!؟؟؟
نو؛: ميخصنيش والله عن اذنك 
عند جاسر وملاك
جاسر : هتقدري تقامى ونروح ولا تعوزي تفضلي هنا!!؟
ملاك : لا هقدر اروح انا زهقت من المستشفي 
جاسر: ماشي يا روحى هكلم الدكتوره ونروح افردى وشك بس
ملاك: اه ماشي جوزى لسه مطلقني وهفرد وشي حاضر هجيب بدله رقص وارقص
جاسر: لا لا ترقصيلي لما نروح 
ملاك ؤبغيظ : ننننن خفه ظرافه
جاسر: ههههه ماشي اه صح انا في شيئ غريب حصل ويمكن يقلب حالتك من فوق لتحت مش عارف اقولو ولا لا 
ملاك: قول
جاسر: حنين.......
ملاك وبلهفه : مالها حنين
جاسر: هنا
ملاك تنحت شويه هنا فين؟!
في المستشفي!!!
ملاك: انت انت بتقول اي!؟؟؟
جاسر: والله وزىمبقولك كده حنين اختك هنا في المستشفي وباباكى كمان معاها 
ملاك مكانتش عارفه تفرح ولا تعيط ولا اي دموعها بدأت تسيل وفجأه قامت وقفتعايزه تروح وتجري جاسر وقفها لا لا هي تعبانه حبه مش وقتو
جاسر والنبي ابوس ايدك ودينى عندها نفسي اشوفها المسها اي حاجه
جاسر: ممكن بس متبوسيش ايدى ممكن تبوسي هنا وشاور بصبعه علي شفتها
ملاك : قليييل الادببب عيييييب عدينيييي
جاسر بعد موقفت لزقها في الحيطه وقال هوا اي الي عيب منا خدت قبل كده عايز اخد تاني وقرب من شفتها بسرعه وفجأهاسر دخل
اسر بص بصدمه 
جاسر بصلو وقالو : ينع*ل ميت*نك ياااااسر الكلبببببي
وملاك زقته جامد 
اسر بضحك : هههههههههههههههههههه في المستشفيهههههههههه وعلي سريري ههههههههه وقتو دا اصلو وقتوووو في مصايب بتحصل 
جاسر: اي هي 
اسر: فرعون عايش وهيبقا زى القرد وحنين اغمي عليها و
لسه مكملش ونطت في ايد اسر وديني بسرعه يااسر بالله عليك 
نسيت امر التور بتاعها 
جاسر قرب منهم ومسك ايدها وحطها وراه انا مش بأف واقف قدامك ؟! مش عاجبك انا مش مالي عينك؟!!
اسر بهزار : معرفش يااخويا نسوان اخر زمن 
ملاك: جاسر والنبي ودينى عند حنين
جاسر : حاضر يلا 
في فيلا السيوفي
عمر كان منها وفجأه وصلو الاب وتمارا 
عمر وقف عالسلم يستقبلهم وهوا ايدو مجروحه
عمر: نورتي بيت ابوكي يا تمارا خشي نامى وارتاحي علي شان انهارده يوووومك طوييييل اوى وصدقيني لو منمتيش هتفرهدى بسرعه 
تمارا بخوف ": في اي
عمر: كل خير اطلعي بس الاول روحي لامك يمكن تدعيلك دعوتين 
تمارا طلعت بخوف كبير 
الاب: ناوى علي اي يا عمر ها
عمر بابتسامه: مش علي غدر زيك يا ولدى اكيد
وسابو ومشي اسر استنى لحد ماحنين فاقت وجاسر وملاك جم البيت بعربيه جاسر واسر وحنين في عربيه اما بقا الظابط كان لازم يكمل استجواب وراح معاهمبعربيته
كلهم وصلو بس الصاعقه لما عمر شاف حنين وكدب عينيه هي ولا لا
عمر بصدمه كبيره : حنين!!!!!!!!!
ويتبعععععععععععععع
عمر اول مشاف حنين حاول يكدب عينه هي ولا لا لا هي
عمر بصدمه: حنيييين!!!!؟
حنين اول مشافت عمر في حالته دى وايده مجروحه وبتنزل د*م قلبها وجعها اوى وبدأت تدمع 
عمر قرب منها وقالها بقسوه 
عمر: اوعى تنزلى دمعه واحده فاااااهمههه انتى عارفه انتى عملتى اي يا حنييين اختفيني زي الملح بالظبط فسريلي بس لحظه كده اش اش اي الشياكه دى لا بجد اتمنى تكونى اتروقتي مطرح مكنتي ونبسطى قالا قوليلي هوا فين!؟
وحنين منهاره من العياط 
عمر بعصبيه : قلتلككككك متعيييطيييييش امسحىىى دموووعك دييييييي بسرعهههه
حنين بخوف مسحت دموعها 
عمر بص للكل وفجأه الظابط دخل وقال هكمل استجواب 
عمر بص ليه 
عمر؛ مفيش استجوابات هتتم هنا دلوقتي 
الظابط بتحدى : لا في 
عمر بتحدى اكبر : وانا بقلك مفيش!!!
الظابط : كده هتضطرني اخدك معايا والله وانا مش حابب 
اسر اتدخل؛ لا مش هتقدر اصلا 
الظابط بضحك: هههههههه لا اقدر ولا نسيت وطلع الكلبشات كمن جيبه ووراهالو
فجأه واحده سمعو صوت صريخ من فوق دا صوت تمارا !!!
طلعو جري علي اوضه الام لان تماراكانت فيها لقو الام نايمه عالكرسي ومميله راسها ومبتردش علي حد!!! 
كلهم اتلمو حواليها وملاك جت جري تشوفها مالها لقت النفس ضاع ومفيش ضربات قلب ملاك بعدت بصدمه وقلبها عماله تعلي دقاته ودموعها بدأت تنزل وتعيط بهستيريه 
اسر: لا مفيش حاجه صح وبدموع قولى انها كويسه
تمارا ببكاء وهستيريه فظيعه لااااااااااا 
الكل في حاله صدمه وابوهم واقف متمسر هوا اي الي بيحصل يعني خلاص ماتت!!!
جاسر اترمى في حضن امو ونفسو تملس عليه زى زمان بس لا حياه لمن تنادى الكل عمالين يعيطو حتى الرجاله ومفيش حد ماسك اعصابو الا الاب والظابط الي كان مركز مع تمارا من اول الجريمه دى 
الكل كان في حاله صدمه اليوم مر ميعرفوش مر ازاي الكلا لابس اسود وراحو دفنوها وقعدو يستقبلو الناس جه وقت تنضيف اوضتها وفجأه حنين كانت عاوزه تدخل عمر لحقها وحط ايده عالباب
عمر: علي فين مش سرايه ابوكى هي !؟؟؟
حنين بدموع: عمر ارجوك عدينى
مسحلها دموعها بعنف بإيه وقالها انا قلتلك مليون مره متعيطيش عشان اي حد بس انتى مفيش منك فايده ومبتسمعيش الكلام وبتكابري لييييي بصيلي واجهينى باللي حصل قوليلي انا مشيت عشان كذه متسكتيش سكوتك دا بيقتلني كده قتل بيخليني افكر في حجات وحشه اوى ،
حنين ببكاء: عمر ارجوك متضغطش عليا انهار،ه اول يوم علي مامتك ومش رايقه خالص
عمر : هتخلينى اكرهك يحنين
حنين: لو عرفت الي مريت بيه هتحبنى اكتر يا عمر بس خلاص فات للاوان
عمر مشي وسابها وهي بتعيط
تمارا كانت بتعيط بطريقه غريبه فجأه لقت ايد بتملس علي كتفها الظابط  قالها البقاء لله 
الظابط: اسمى مازن
تمارا بدموع: تشرفت 
مازن: اقلك علي شيئ هتستغربيه جدا بس هسيبه لوقته 
تمارا: قول
مازن : مش هينفع حاليا اصلا
تمارا: تمم
ملاك كانت واخده جاسر في حضنها وعماله تملس علي شعره وهوا يعيط بشهيق غريب 
وهي معاه بس بتهون عليه 
ملاك بعياط: خلاص بقا يحبيبي كلو هيعدى والله هى عند ربنا في مكان افضل من اي مكلان انها بين يدى الله حاليا متعيطش
جاسر شدد حضنه
اما بقا اسر رافض فكره انو يعيط ممكن من الصدمه كلهم منتظرين دموعه بس مفيش الوضع بدأ يقلق 
اليوم عدا بحزنو بنكدو عدا الحمد لله والكل نام 
تاني يوم 
.
كلهم اتجمعو ولابسين اسود الا حنين لانها معندهاش فلبست فستان موف
الكل اتجمع وعمر اول مشافها اتجنن
عمر بعصبيه: انتى في فرح الي الي انتى لابساه طب لو مش مخترمانى كنتى احترمو الست الى ماتت ولا انتى معتش بيفرق معاكي حد منتى سبتينى بقلب جامد عادى مش هتفرق معاكي 
حنين بإنهيار بس بقا لس انت تعرف اي عن الي مريت بيه ها كل تفكيرك انى سيبتك وبس فكرت في اي تاني هااا
تعرف انا سبتك لي وانسحبت عارف فرعون يا عمر اعتدى عليا الكل اتصدم واولهم عمر الي ايدو ضعط جامد عليها 
اه مستغربين لي ها فرعون حاول يغت*صبني يا جماعه ههههههه عرفتو دلوقتي انا مشيت لي ياريت تكونو فهمتو والدور الي جاي الله اعلم علي مين 
عمر بص علي ملاك بخوف 
حنين بضحك حزين: هههههه عرفتو بقا مشيت لي هددني لو ممشيتش هينزل الفيديو بتاعي وهوا معايا وهيعمل فبركه وكأنو برضايا وانا الي كنت خبقا المذنبه انت كنت هتصدقني ياعمر!؟ ههههه لا 
الكل بص بحزن وووويتبععععععع
حنين : ها يعمر كنت هتصدقني لو كنت جيتلك وقلتلك ان فرعون حاول يغت*صبني وانا قاومتو حتى لو شفت فيديو ليا هههههههه والله مكنت هتصدق وكنت هتبثلي بإستحقار انت وحتي كمان اهلي ياعمر تخيل مكانش حد هيصدق كنت لازم امشي يعمر النا هنا بياخدو بالدليل ودا كان دليل ضدى كبير اوى اي نعم متفبرك بس دليل واحنا ناس بناخد بالدلائل القويه 
عمر قرب منها ومسك دراعها : مش مبرر يحنين وبعصبيه مش مبرر خالص لعلمك انتى مين انتى عشان تحكمي علي رده فعلي من غير متشوفيها انتى مين عشان تتخيلي شيئ غلط من دماغك يا حنين هاااا تعرفي دى وشاور بصباعو علي تمارا 
انا كنت عارف انها غلطت ونامت معاه وراحتلو برضاها كمان تخيلي انى كنت بساعدها من غير متعرف الكل اتصدم اه والله زى مبقولك كده كنت واقف في ضهرها خطوه خطوه بس من غير متعرف دا عمر ساب حنين وبعد عنها وفجأه جاسر قرب من عمر 
جاسر: انت كنت عارف الي حصل ياعمر ومقلتنلناش!؟
عمر ببرود : اه كنت عارف في مانع ولسه مكملش كلامو لقي بوكس علي وشو 
جاسر بعصبيه وزعيق : غبييييي انتاا غبيييييي مجتش قلتلي لي او قلت لاي حد ليييي
عمر: انا كنت ماشي خطوه خطوه مع ملاك وكنا بنحاول نحميها مش اكتر 
جاسر بص لملاك بصه توحي بالموت 
جاسر قرب من ابوه وقال : عليا الح*رام من ديني انك انت اول واحد هيتحاسب علي كل  دا واول شيئ امي الي ماتت انهارده دى انت هتتحاسب عليها ولو نسيت هفكرك كل دقيقه انا مستعد 
اسر ببرود ووش خالي من المشاعر بدأ يتحرك بخطوات ثابته ناحيه الباب بس اهو الظابط وقفه ورفع المسدس في السما ورما طلقه 
اسر بضحكه بارده: لا انا كده خوفت 
الظابط : مش فارق معايا الي فارق معايا دلوقتي ان محدش هيخرج من الباب دا قبل مخلص التحقيق بتاعي مع كل فرد في الاسره ودا اخر كلامى ولو خرجت يبقا انت بتتعدى عالقانون ووقتها هاخدك وبإذن رسمي فبلاش افضل اسر رجع خطوه واحده لورا ولقي كنبه قعد وحط رجل علي رجل وقالو اتفضل
عمر : قبل اي شيئ بص لتمارا وقال تمارا هتتجوز الليلادى 
الكل اتصدم واولهم تمارا الي عيونها اتملت دموع
جاسر: انت بتقول اي انت اتجننت
عمر : اه اتجننت ودا اخر كلامي تمارا هتتجوز انهارده 
اسر : وياترا مين عريس الغفله
عمر : واحد عاوز يتجوزها
اسر: اه مين
عمر: واحد ٤٠ سنه مطلق وحياته الماديه كويسه عشتجان تنبسط معاه
تمارا مقدرتش تستحمل وانفحمت في العياط وملاك وحنين الي قربو منها يهونو عليها 
جاسر والكل ردو مستغربينو : وانا موافق  واسر كمان : لا مش موافق وتمارا مش هتتجوز واللي عندي قلتو 
عمر: لا هتتجوز يا اسر اسر قرب من تمارا وسحبها من دراعها من وسط البنات وحطها في نص الصاله بتاعتهم ووقف قدامها 
اسر مسك تمارا من شعرها وقال : انا مستعد امسكها اقت*لها اق*تل كل ح*ته في جسمها هوا لمسها اقدر اخليها تتمنى الم*وت كده وضغط علي شعرها وهي اتأو*هت جامد وبدأت تعيط
بس لا تمارا مش هجوزها لواحد هدفه يتجوز واجهه يبسط نفسه مش هعالج غلط بغلط تاني 
عمر : وديني مهتعدى الليله دى الا وهي علي زمه راجل وبص لاسر بتحدي 
جاسر اتدخل باااااااس هتتجوز والي عندنا قولناه يا اسر واعلي مافي خيلك اركبو وسيب شعرها مش هتفرق دلوقتي 
الظابط اتدخل: انا طالب ايد اخختكو يا رجاله
الكل اتصدم منو ومن سؤالو الي عمرو مكان متوقع ازاي دا دا بجد!؟؟
الظابط: متنحين لي بقلكو طالب ايدها ها موافقين نقرأ الفاتحه!؟
اسر ؛ انتا واعي بتقول اي!؟ ولعلمك لو انت اخر راجل لا والف لل
جاسر: علي بركه الله وانا موافق 
عمر": وانا كمان موافقى
اسر: انا قلت لا 
جاسر: ابوها عايش وموافق مش صح يا حاج!؟
الاب : ها اه علي بركه الله يلا 
تمارا كانت مستغربه الي ببحصل اي دا وازاى دا حصل متعرفش
بالفعل جابو مأذون والظابط اتجوز تمارا علي سنه الله ورسوله وخدها ومشي بدون اي مقدمات 
جاسر اللي سجب ايد ملاك وخدها علي فوق وحنين اللي بتبص لعمر نظرات خوف وقلق وهوا بيبادلها نظرات معاتبه اما بقا الاب بيفكر هيعمل اي اسر طلع اوضته زهقان وعلي اخرو اخر مزهق لبس وراح المستشفى
اسر قابل نور في الطرقه هوا كان محتاج يشوفها بجد بس للاس اسر كان في حاله وحشه كان سكران ومخمور لدرجه وحشه جدا 
نور قربت منو لما لقت حالته وحشه وخدتو ودخلو غرفه 
بدأت تتطبطب علي وشو اسر استاذ اسر فوق
اسر بسطلان : ههههههههه انا اختى اغتص *بت واتجوزت وامى ماتت وابويا رأيس عصابه ةاخواتى كل واحد في وادى ههههههه وانا الي في النص هنا ليييي بيحصل كده ليييي بدأت تهديه وتملس علي كتفه هوا بدون وعي خدها في حضنو جامد اوى وقعد فيه كتير وهي تحاول تفلت بس لا حياه لمن تنادى 
نور: اسر مينفعش كده سيبني لو سمحت
اسر؛ انا بحبك اوى يا ماما وبدأ يبوس راسها وخدها واحي كان داخل عالشفايف 
نور بمقاومه: اسر فوق لو سمحت اسر لااااااااااااا وبصويت لانها مش عارفه تفلت منو الحقووووونيييي وووو
يتبعععععععععععع
اسر حضن نور جامد وبدأ يبوس راسها ونزل علي خدودها نور لقت الوضع بيتمادا وكان داخل علي شفايفها 
نور بدموع بدأت تنزل وهوا اقوى منها مش عارفه تفك نفسها 
نور: اسر ارجوووك لاااا انا نووور ابعد يااااااسر لااااااااا
واسر كان شارب كتير فمكانش واعي باللي بيحصل حواليه او هوا بيعنل اي اصلا 
اسر كان اقوى من نور ولسوء حظ نور في المستشفى مكانش حد عنده مناوبه ليليه غيرها وواحده صحبتها بس استأذنت وروحت عشان ابنها 
صوت صرخات نور سمعت المستشفي كلها ووالله لو الصريخ كان بيصحى الاموت لكانو صحيو كلهم 
صرخاات وعياااط واسر مش قادر يبعد وللاسف رجولته طغت عليها كبنت وكسب المعركه وخد عذريتها 
نور اغمى عليها في النص واسر كمل وهوا مش واعي 
**************************
مازن اخد تمارا وراحو لشقته 
تمارا كانت في حاله صدمه من الي حصل وعماله تبصلو وبس 
مازن : هتقعدى تبصيلي كتير!؟
تمارا : مستغربه الي حصل بس 
مازن شدها من ايديها ودخلها عالاوضه بتاعتها وقعدها عالسرير وبصلها وقعد علي ركبته قدامها
مازن : تمارا بصي انا متجوزتكيش عشان احميكي من اهلك ودا اولا ولا اتجوزتك شفقه تمم انا اتجوزتك لانى حسيت انى عاوزك واطن انتى ملاحظه!؟
بصي يابنت الناس عاوزك تحكيلي كل الي حصل بدون كذب او تغيير في الكلام عاوز الي حصل بالظبط من طقطق لسلامو عليكو تمم ركزي كده وسمى الله وانا سامعك يابنت الناس 
تمارا ببكاء ؛ حاضر
مازن : دموعك دى مش عاوز اشوفها خالص فاهمه احكي سامعك
تمارا: انا كنت في الحفله عادى ولقيت نظرات فرعون لملاك مش طبيعبه وبالفعل كان صح هوا كان عاوزها بس هي هانته جامد في الوقت دا انا كنت بحب..ه ولسه مكملتش كلامه حط صباعو علي بقها وقال : تؤ تؤ دا مش حب ياحبيبتي تمم ومسمعش سيره فرعون والحب سوا عندك ممكن؟!
تمارا: حاضر 
مازن ؛ كملي 
تماؤرا: فبعدها ساعه مالحفله خلصت روحت وكلمتت قالي عاوز اشوفك قلتلو تمم نتقابل بره قالي لا في فياتي قلتلو مش هينفع وكده قالي يبقا مش واثقه فيا سلام وقام قافل انا حسيت انو زعل فقعدت ابعتلو لحد مرد وانا وافقت انى اروح وكان قايلي انو عازمني عالغداء المهم بقا في الوقت دا انا كنت قايله لاهلي انى هخرج مع اصحاب وهرجع وبس كده فالمهم انا اكلت الاكل من هنا وصحيت لقيت نفسي مفيش شيئ بيسترنى خالص ونظرات فرعون كانت قذره 
مازن كور ايده وعروقه بدأت تبنا
مازن : يعني انتى مكنتيش في وعيك اصلا محضرتيش حاجه يعني 
تمارا : والله محضرت حاجه خالص 
مازن : ولما رجعتي اهلك مسألوكيش كنتى فين ؟!
تمارا : مدا الي مستغرباه ان بالفعل محدش سألني 
مازن : يبقا اكيد فرعون مظبطها مع حد تعرفيه من صحابك
تمارا : انا مكنتش قايله غير لانجي ووو....اه صح يبقا هي انا ازاى مفكرتش فيها 
مازن: اهدى كده واي حرف قولتيهولي ميطلعش لحد تمم انتى حاليا عارفه اسمك اي اسمك مدام مازن الراين ومش اي حد انا هااا 
تمارا بخوف : حاضر 
مازن باس راسها وقالها : انا اتجوزتك لانى شوفت فيكي امان غير طبيعي شكلي حبيتك وتصبحي علي خير بقا انا هنام بره عشان تاخدى راحتك 
تمارا هزت راسها بمعني ماشي 
*************************************
ملاك وجاسر طلعو الاوضه
ملاك ساعه مدخلت كانت خايفه منو اوى ساعه مدخلت قام قافل الباب بالمفتاح وقام زاققها عالحيطه 
بص لعيونها جامد بحده وهي كانت مستسلمه تماما وخايفه برضو قام مقرب منها اوى وباصصلها وشفايفه كانت قدام شفايفها وهوا بيتكلم بحده
جاسر: انتى لي كده هوا انا عدوك!!؟ كنت مفكرك ملاك علي اسمك انتى بجد ازاى كده !!!!؟ لي تخبي عني انتى مش فاكره ساعه مقلتلك لو خبيتي عنى هتم*وتي يا ملاك !؟
لي انتى كده بجد انا جوزك وحبيبك علي فكره !!؟
ملاك كانت لسه هتنطق وهتتكلم لقت بوسه حاده جدا طغت علي شفايفها بعنف واستمرت لاكتر من ٦ دقايق 
بعدو عشان ياخدو نفس 
جاسر؛ تعرفي مشكلتي معاكي اي انى مبعرفش اخد حق منك خالص انتى بتأسرينى بجد اسرتينى من اول لحظه يا ملاكى بس غلطاتك كترت وصدقيني دى اخر غلطه هسامحك عليها الي جاي اكبر انا رجعت اتجوزتك مره تانيه في كتب كتاب مازن وتمارا بس لانى عاوزك في حياتي انما لو انتى مش عاوزانى يا ملاك فبرضو مش هتكونى لغيرى عندى اهون اقت*لك ولا انك تبقي لغيري فاهمه
ملاك بخوف: فف ف فاااهمه 
الكل نام عشان يوم جديد يطلع من تاني 
غرفه في المستشفي فيها فرعون الي في غيبوبه لسه مفاقش 
وكان جمبه انجي صحبه تمارا الي غدرت بيها ومستنياه يفوق علي شوق علي امل انو كان واعدها يتجوزو هههههه البت دى غبيه بالله
في غرفه عند نور واسر 
اسر فاق وبص للسقف لقا سقف ابيض وغريب وبدأ يبص حواليه ويستغرب فجأه بص لقا نور ملفوفه بملايه السرير جمبه وهدومها كلها متقطعه وهوا لا يستره شيئ 
بدأ يمسك راسه جامد ومش فاهم اي شيئ وبدأ يغطيها بسرعه وقام لبس هدوم وعمال يضرب كف علي كف بص بوشها باين عليه التعب والارهاق والحزن والعياط وهوا مش فاكر اي شيئ 
فجأه راح عشان يفوقها بصتلو وقعدت تعيط جامد وصوت شهثاتها نلت المكان وهوا مش عارف يعمل اي فجأه الباب خبط هييييي
شهقه جامده من نور 
الي ورا الباب : دكتوره نور ..........
ويتبععععععععععع.
اسر كلم نور وقالها: الف مبروك ياعروسه
نور اتصدمت ازاااااى!!!؟ انتا عملت اي؟!!
اسر: اجهزى يا نور وروحي البيت البسي احلى شيئ عندك وعاوزك اجمل البنات انا هروح البيت اجيب اهلي وجاي 
نور : حاضر 
اسر بالفعل روح البيت الكل اول مشافوه اتصدمو
جاسر: اسر انت هتتجوز مين وازاى وامتى ولى مقولتلناش انت بتهزر؟!!
اسر: علي اساس انك يوم متجوزت قلت لحد!!
جاسر: ظرووف خلتني اتجوززز انت اى حجتك
عمر رد بدل اسر لان اسر بدأ يتعصب وكان هيغلط: جاسر اسر بيحب نور ومش عيب وعاوزها حلاله انهارده قبل بكره علي سنه الله ورسوله ودى حاجه مش عيب ولا حرام وانا شايف انها مش غريبه عادى يعني
جاسر بتأفف : تمم ماشي قول لابوك بقا لانى مش جاي وابقو اتصرفو من دماغكو تاني ولحظه كده نور الدكتوره صح!!!؟
عمر: اااه هي 
جاسر: تمم برضو مش جاي 
ملاك خايفه تقرب من جوزها وتقولو يروحو وميكسرش فرحتو بس خافت 
اسر: انت حرر متجيش وبرضو هتجوزها 
عمر: بس يا اسر انت هتيجي يا جاسر لان ابوك تعبان وشكلو مش هيجى مش صح ياحاج 
الاب: اه ياريت 
اسر: لا تمم اوى كده محدش هيجى طب ودينى لهكتب عليها انهارده والباب يطلع جمل اللى حابب يجى يخرج حالا يجهز واللى مش جاي هيوفر برضو
عمر طلع وجاسر خد ملاك في ايدو وطلع وهوا متعصب 
اسر بص لابوه : مش اول غلطه يا حاج افضل اغلط كتير انت حرر
الاب بضحكه: هههههههه انا ابوووك يلالا اوعا تكون نسيت نفسك انا بابا ههههههههه تربيتي يعني 
اسر: اوس*خ تربيه يا حاج ونعمه التربيه 
اسر سابو ولف وشو 
تمارا ومازن جهزو وجم 
تمارا مكانتش قادره ترفع عينيها في وش حد من اخواتها اسر اول مشافهم راح سلم علي مازن ومبصش لتمارا اصلا 
مازن ببتسامه حنينه : ياحبيبي ارفعى راسك وعيونك الحلوين انتى مغلطتيش انتى اول حد يلمسك جوزك وانا هقلهم دا♡
تمارا بفرحه : بحبك اوى يا مازن♡
عمر نزل وشافهم : العرسان بيتهامسو ف اي ياتراااا
مازن: اسرااار زوجين بقا ملكش دعوه انت 
فوق عند ملاك واجاسر
ملاك: جاسر.......يا جاسر....
جاسر بغضب : اي نعم افندم
ملاك برقه: يلا نجهز وبلاش نكسر فرحتو باين عليه بيحبها وهنبقا نقعد سوا معاه نفهم اى السبب في الاستعجال اكيد في سبب فبلاش نضغط عليه دلوقتي ممكن؟!
جاسر ببرود : لا 
ملاك قربت منو وهوا قاعد وهي واقفه وبدأت تهمسلو في ودانو وتقلو والنبي ياجاسر يلا 
فجأه شدها وقعدها علي رجلو وقالها كده نتفاهم بقا ها كنتى عاوزه اي؟!
ملاك وشها احمر اوى واتكسفت 
ملاك: احم كنت بقول ....بقول ....وكل دل وبتعض علي شفايفها ووشها احمر اوى 
جاسر : لا كده كتير بجد وبدون سابق انذار خدها في بوسه طويله بين شفايفه دامت حوالى ٦ دقايق
جاسر : يلا نلبس ؟
ملاك بكسوف وضحكه هبله : يلا 
ولبسو ونزلو هما الاتنين 
جاسر اول مشاف تمارا زعل اوى وابتسم لمازن جوز اختو 
اسر: جهزتو كلكو؟
الكل : اه حد ناقص كده؟
اسر : اه حنين لسه مجاتش علي وصول اهى 
عمر اتضايق: معلش هى جايه لي 
اسر: لانها اختى وصحبتي!!!
عمربضيق لامنو عارف ان لسر وحنين كانو قريبين جدا لبعض وكانو صحاب اوى: تمم ماشي 
حنين جت بفستانها الاخضر وكان اول مره يشوفها باللون دا كان تحفه عليها اوى ومسيبه شعرها وكانت في قمه الجمال 
اسر: يلا بينا 
الكل خرج 
عند نور
بعتني بكام يابابا؟؟
الاب ضربها علي وشها اخرسيييي دا هيبسطك وهيعيشك ملكه علي الله تتمر فيكى التربيه وتبقي تيجى تتديلنا 
الام ببكاء: كفايه بقا كفااايه هتاخد منو مليون و٥٠ الف كفااايه 
نور بدموع : ههههه بعتني بمليون جنيه طب الحمد لله كويس 
نور حضنت مامتها وقالت : عادى يماما مش جديده علينا خلى بالك من نفسك وفي اللحظه دى تسر واهله دخلو 
اسر لقي عيون نور مش طبيعيه بس تلاشاها
المأذون دخل وكلهم كانو متواجديين وكتبو الكتاب واسر خد نور بالفعل بشنطه هدوما بس ومشيو اول موصلو البيت الكل دخل 
وبدأو يباركو لنور والف مبروح يا عروسه وكده 
المهم كان لسه جاسر هيطلع فوق 
مازن: لحده يا جاسر عاوزكو كلكو تبقو معايا خمس دقايق بس قبل منمشي 
جاسر: خيير في اي 
مازن؛ عندى ليكو خبر هتتصدمو من جمالو
الكل استغرب
مازن: جماعه تمارا كانت بنت وانا اول راجل يلمسها ........
دقات قلب اسر بالذات ذادت جاسر ملامح وشو بهتت عمر مقدرش يستحمل الضغط اكتر من كده  
عمررررررررر
ويتبععععععععععع
عمر فجأه فقد الوعى ووقع عالارض
الكل ف صوت واحد : عمرررررررر
جاسر واسر طلعو يجرو عليه وشالوه وطلعو فوق نيموه عالسرير
ملاك جابت برفان ورشت علي وشه عشان يفوق
وبالفعل فاق 
عمر فتح عيونه على حنين اللى كانت بصاله بقلق غريب وبعيون كلها حب وف نفس الوقت زعل 
عمر وجه وشو لتمارا وقال 
عمر: اى اللى حصل حد يحكيلي 
مازن : احكيلك انا تمارا ياسيدي كانت بنت وعذراء واختك انا اول واحد يلمسها بس كده 
اسر مقدرش يستحمل الكلام وقرب من مازن وضربه بوكس 
اسى
ر بعصبيه : انت مجنون؟!!!
عذراااء اييييردى تم الاعتداااء عليهااا وكانت حامل!!!!
انت اكيد حصلك حاجه !
مازن عدل ياقه قميصه ونفضها ورد نفس البوكس لأسر 
نور اتخضت عليه بس مبينتش
مازن : الزم حدودك ولم ايدك عشان معاملتنا تبقا محترمه ياااا...ابو نسب 
وقال وهوا ماشي وواخد تمارا ف ايده 
مازن: انا ماشي يا شباب تصبحو ع خير واه الف مبارك يا عريس 
ومشي مازن وتمارا 
ملاك كانت واقفه شارده وجاسر مشالش عينه من عليها 
المهم قالها 
جاسر: ملاك انا طالع انام يلا 
ملاك وجاسر طلعو بالفعل 
اسر بص لنور وهزلها بدماغه بمعنى يلا 
اسر ونور طلعو الاوضه 
اسر قعدعا ع حرف السرير وقعد عالارض علي ركبته قدامها وقالها انا اسف يا نور 
نور بدموع : علي اى
اسر: عاللى انتى فيه دلوقتي انا السبب فيه اسف بجد
نور: هتطلقني امنى
اسر: اطلقك!!!
اطلقك لى ان شاء الله!!
نور: لانك مغصوب عالجوازه يا اسر 
اسر ب ابتسامه ؛ نوري يا حبيبي انا محدش يقدر يغصبني علي حاجه 
انا مكنتش عاوز دا يحصل اه بس منمرش انى حبيتك وحتى انتى اول حد جه فبالى لما زعلت بس انتى اتكتبتى ع اسمى من يوم مشوفتك 
نور انا.....انا بحبك
نور بدهشه: هاا
اسر: ها اى بس بقلك بحبك 
وقرب منها براحه جدا وخطف من شفايفها بوسه طويله مرت ٦ دقايق وشالها وكان بيعاملها اكنها ورده من ازاز وخايف عليها حتى من نفسو بيعاملها برقه غريبه بقا دا اسر الجبروت!!!
وشالها وحطها عالسرير وبدأ يبوس فكل وشها وووبس عيييب نسيبهم بقا 
****************************
عند مازن وتمارا اول موصلو الشقه 
تمارا : بحبك يا مازن 
مازن ابتسملها ومسك ايديها : وانا كمان بحبك اوى بجد ومستعد اعمل اة حاجه عشانك 
تمارا : اكتر من كده كفايه عليتنى ف عين نفسي 
مازن : بحبك 
وشالها دخلو علي اوضتهم 
نسيبهم برضو
*****************************
ملاك وجاسر طلعو جاسر دماغه مبطلتش تفكير وعمال يحسبها ازاى وفرعون طب اى اللى حصل طب اى اللى وصلنا لكده 
ودماغه كانت هتتشل من كتر التفكير قاطعت تفكيره ملاكه
ملاك برقه : خد عصير 
وخد منها فعلا وشدها تقعد علي حجرو 
جاسر بيقرب منها ومن شفايفها وبيقول : شفايفك دى ولا فراوله 
ملاك احمرت جدا واتكسفت 
جاسر وقف ووقفها قدامه 
قالها هتخشي تغيري وفي كيسه فيها لبس جوه البسيه وتعالى 
ملاك دخلت تشوفه واول مشافته شهقت جامد لقتها بدله رقص 
ملاك : مش هلبس لا عمرى 
جاسر بحده : هتلبسيه يا ملاك ويلا بسرعه ها عشان مزعلكيش 
خافت منو ودخلت لبست بالفعل 
حنين كانت تحت عند عمر وعماله تبصلو بس ولغه العيون مش مفهومه العيون فقط من تتحدث 
(هل اشتقت لكي كثيرا ام ماذا..♡)
عمرمقدرش يقاوم ومعرفش هوا بيعمل اى وقام بتهور شديد قفل باب الاوضه ومسك حنين جامد ولزقها ف الحيطه وبايسها الغريبه انها ممنعتوش بالعكس كانت بتساهم فالبوسه 
..♡
عند ملاك وجاسر 
اول ملبستها كانت مكسوفه جدا كانت لونها احمر فاقع علي شعرها الاسود اللى مفرود وبياضها كانت حوريه لاول مره يشوف مفاتن جسمها حلو اد اى هى جميله 
جاسر بجمود : ارقصي ...
ملاك شهقت وقالت اى!!!!
جاسر: ارقصي قلت ......
ووويتبععععععع
ارقصي
قالها جاسر وهوا باصص لملاك بنظرات ثابته تحت توترها 
ملاك بصدمه: اي!!!!
جاسر : اظن انتى سمعتي بقلك ارقصي بتكلم عربي انا 
ملاك بلعت ريقها لان نظرات جاسر مبتوحيش بخير خالص 
ملاك : جاسر ارجوك
جاسر بعصبيه : بقلك ارقصي انتى بتسمعى ولا طرشه 
اظن دى ابسط حقوقى كراجل متجوز ولحد الان ملمستش مراتي؟!
ملاك عيوونها دمعت وقالت: جاسر ارجوك بلاش كده 
جاسر اتأفف وقال بنرفزه : ولا تعملى حاجه يا ملاك خليكي كده هنفضل كده لامتى؟
انا عاوزك انتى لى مش حاسه ملاك انتى عارفه انى بحبك لى بتعملى كده؟!
ملاك هى كمان بتحب جاسر جدا بس الطريقه بتاعت جاسر خوفتها وكانت خايفه اةى وهى معاه بعد مكان هوا مكانها الامن 
جاسر نفخ وقام وخد الجاكيت بتاعه وطلع ورزع الباب وراه وخرج وملاك قعدت مكانها وكانت منهاره 
***********************
عمر واخيرا ساب حنين وبصلها بإبتسامه كانها انتصار وكان جزاه حب بس غضب اكبر وفجأه بدون مببررات قام زاققها بعيد عنة وهى انصدمت من رد الفعل 
عمر: اتأخرتى عالنوم يا حنين اطلعى نامى وسابها ونام عسريره ولا اكنها موجوده هى طلعت تجرى علي اوضتها وهى منهاره من العياط 
***********************
جاسر ف مكان ما عمال يشرب ومش شايف قدامه 
فحأه لقى بنت من اياهم قام واخدها وطالع علي شقته اللى مكنش حد يعرفها 
البنت دى كانت جرئيه بطريقه غريبه 
وحصل اللى حصل 
جاسر فاق تانى يوم وهى جمبه وفجأه لقا ماسدج مبعتولو عالفون بتاعه فتحه لما احمد اللى معاه ف الشغل باعتله ملف انجى صاحبه تمارا اللى بعد لف وتدوير لقاها وعرف انها سبب ف الحوار اتصدم جدا لما بص علي صورتها واتضحك انها نفس البنت اللى ف حضنو!!!!
جاسر بدأ يفكر كتير ومش عارف مشتت جدا وقرر يهدى اعصابه ويستنى لحد متفوق
***********************
فرعون كان علي وشك انو يفوق من الغيبوبه وسليم كان قدامه مستنىيه بقاله كتير اوى 
فرعون فاق ومسك دماغه جامد وقال : ااااه 
سليم : ال اااه دى انت لسه مشوفتش حاجه منها يا فرعون انت حسابك تقل اوى 
فرعون : مش ناقصاك ها وجاسر الجارحى حسابه زاد هوا وابوه معايا واخواته كمان وهتشوف انا هعمل اى وكانت غلطه انى مغتص*بتش اختهم بجد
سليم بصدمه : اي!!!!
فرعون : زى مسمعت كده بالظبط 
فرعون جاب حراسته وروح عالقصر بتاعه وسليم سافر بيروت لان كان فيه شحنه شغل هناك 
عند نور واسر 
اسر صحى ولقى نور ف حضنو وكانت شبه الملاك بالظبط ابتسم واكنو انتصر بحاجه كبير فاقت علي نظراتو وكانت. مكسوفه جدا باسها من خدها وقالها صباح الورد يا حبيبي قام من جمبها ودخل خد دش ولبس بدلته السوظا اللى كانت مخلياه وسيم بطريقه كبيره اوى 
نور : رايح فين؟
اسر؛ عندى شغل يا حبيبي والله ولازم اخرج 
نور : متتأخرش 
اسر: حاضر 
وخرج وركب عربيه وراح علي فرعون 
طلع السلم ولقاه قاعد عةلسفره بتاعته 
اسر : امممم حمدالله علي سلامتك يا فرعون كفاره يجدع 
فرعون : ههههههه شفت رحت المستشفى للمره التانيه واظن فاكر انا رحت ازاى 
فلاش باك 
بعد مف عون كان مع انجى وسابها 
طلعلو اسر وحصل بيهم جدال واسر اتهور وخبطلو راسو ف الحيطه بدون سابق انذار وفرعون فقد الوعي ودخل ف غيبوبه قصيره لتاني مره 
باك 
اسر : ههههههههه اه فاكر 
فرعون قرب منو وقال : حسابكو تقل اوى واللى جاي تقيل يا اسر 
اسر: عاوز اشوف اخرج.
وسابه ومشي 
فرعون بعصبيه 
داااااااااش انت يااااذفتتتت 
داش جه بسرعه : نعم ياباشا
فرعون : نفذ انهارده.
جاسر قام خد شاور وكان مستنى انجى تفوق 
انجى فاقت ب ابتسامه 
انجى متعرفش مين دا ولا هى وقعت مع مين بس جات سجنها برجليها 
جاسر خرج وابتسملها ابتسامه شر كبيره وقال 
جاسر : صح النوم يا انجى 
انجى اتصدمت هوا يعرفها منين!!!!
جاسر بصحك : مش انتى صاحبه تمارا وحليفه فرعون برضو!!
انجى كانت هتاخد هدومها وتجري بس جاسر ضرب بالمسدس طلقه قدام رجليها وهى صوتت جامد 
ويتبعععععع
وكانت انجى لسه هتاخد لبسها وملفوفه بالملايه وطالعه تجري' 
جاسر سبقا بحركه اسرع منو وضرب طلقه قدام رجليها بالظبط بصتله بخوف واتمسمرت مكانها' 
انجى: انت عاوز منى اى!!!!!؟؟؟
جاسر ابتسم بخبث: عاوز اعرف الحكايه يا حلوه واه من الافضل ليكي تحكي الحقيقه لانك لو محكيتيهاش انا هق*تلك وارتاح واريح الناس منك 
انجى بلعت ريقها بخوف وقالت : طب طبب انا عملت اى قول انت عاوز منى اى.وهنفزو بالحرف 
جاسر بقرف منها: خشي البسي وخدى دش وفوقى وتعاليلي علي بره واه صح لو حاولتى تهربي مش هتعرفي ولو عرفتي وعد شرف منى انى يوم ملاقيكي همو*تك'
انجى هزت راسها بمعنى حاضر 
جاسر خرج ف البلطونه وقعد يفكر هوا ازاى قدر يعمل كده مع ملاكه ويكون قاسي كده معاها ازاى قدر يعملها!!!
فى الفيلا
الاب : انا خارج 
عمر بغشم: رايح فين
الاب: هشم هوا 
عمر: ههههههههه لا ضحكتني تشم هوا تجيبلنا مصيبه انت 
الاب : افتكر انت بتتكلم مع مين وان انا ابقا ابوك ياقليل الادب'
عمر: اه لا تصدقةف دى معاك حق ووالدى اللى انت بتقول عليه دا شغال في اي؟
اقلك انا شغال اكبر. تاجر سلاح ف البلد وبراها بيصدر وبيستورد عندو اكبر مصنع للسلاح تحت الارض مات منو ضحايا كتير وكلهم ماتوبسببك انت 
الاب: سلام ومتقعدش تفتح السيره كل شويه تمم
الاب خرج 
جاسر كان قاعد وانجى دخلت بهدوء بس زراه مكر'
جاسر بجد: مممم احكيلي اتفقتي مع فرعون ع تمارا ازاى 
انجى بتحاول تلف : فرعون مين 
جاسر اتهور وطلع سلاحه وعمره جمب ودنها وقال
ودينى وما اعبد لو مجاوبتى ع اد السؤال لهيكون مضروب ف دماغك ومش هبقي ع حاجه ماشي 
انجى: والله ماليا ذنب هوا اللى طلب منى اكلمها واعزمها واطبق معاها واكلم باباك واقلو انها هتبات معايا وان فونها فاصل 
وحكيتله اللى حصل بالتفصيل لانها خايفه منو 
جاسر ابتسم بخبث وقالها والله عال.'
وطلع ع طول ع فرعون 
جاسر وهوا رايح لفرعون ف السكه 
جاتله مكالمه ورد ع رقم مجهول 
بحر فجأه غمض عينيه وانصدم من اللى سمعه 
الو ياجاسر ابوك عماجل حادثه وهوا بين الحياه والموت 
جاسر وقف العربيه خمسه بس يفكر فيهم
عمر لقا حنين نزلت قعد يبصلها كتير كده وهى مش منتبه ليه 
حنين:عمى  فين
عمر: خرج وفي ابن عمك حاليا'
حنين:تمم ورجعت خرجت تاتى 
المكالمه جات لعمر زى الصعقه من جاسر
فرعون بضحك 
ههههههههههه نفذت طب والله جدع 
اصرفولو مكافأه  مليون جنيه دا 
دااللى قتل الغالى
ويتبعععععععععع
فرعون بضحكه مكر: ههههههه اصرفولو شيك مكافأه ب مليون جنيه ،ا اللى قت*ل الغالى....
قاسم اتنقل عالمستشفى علي طول بعد ما نبضات القلب كانت ع وشك انها تقف 
جاسر جرى بعربيته 
وعمر اللى اول مسمع الخبر مستناش وطلع جرى زى المجنون 
الخبر انتشر بسرعه ف الصحافه ان من كبار رجال الاعمال انضرب طلقه ف صدره ف دا اكيد من فعل فاعل 
ف الوقت دا اسر كان ف اجتماع وفجأه سمع الخبر 
اسر اتنفض من مكانه وجرى 
كلهم قعدو علي اعصابهم قاسم دخل اوضه العمليات والكل متوتر ف حاله صدمه
بعدها بربع ساعه او اكتر البنات دخلو وكانو ملاك وحنين ونور كلهم باين عليهم الفزع 
عمر كان لاول مره خالى من المشاعر قلبه بينبض بسرعه وبس 
اسر كان باصص للفراغ 
كان الصمت محاوط المكان لحد مقطع الصمت دا خبر وقع عليهم زى الصاعقه 
الدكتور: البقاء لله مقدرناش ننقذو الطلقه كانت ف القلب ومقدرش لان عمرو كبير البقاء لله وسابهم ومشي 
دموع اول حد سبقتهم حنين وبعدها ملاك ونور اللى قعدت عالارض وقعدت تعيط 
عمر مكانش شايف قدامه 
جاسر اللى من الصدمه قعد مكانو وحط ايده ع راسه 
واسر دمعته نزلت لاول مره 
والحزن عم المكان وراح قاسم اللى كان ماسك لقب اسم السيوفي 
الخبر انتشر ف كل مكان 
حادث قاسم السيوفي الذى تم قت*له عن فعل عامد 
الجنازه تمت 
وواقفين بياخدو العزا لقو فرعون داخل عليهم 
فرعون سلم ع اسر وجاسر ودخل لقى عمر ف وشه 
عمر لاول مره يبص ف عينه واكن فرعون انتصر عمر تأكد انو هوا اللى قتل ابوه 
فرعون من غير قصد ابتسم وقال : البقاء للاقوى يا عم عمر متعيطش 
عمر وبدون سابق انذار وسط اكتر من ٣ الاف شخص طلع سلاحه وطلقته كانت سابقاه ف راس فرعون 
الكل كان مصدوم هوا اى اللى بيحصل اى دا!!!
فرعون وقع وكان بينزف وغرقان ف دمه جامد اى دا بجد!!!!
جاسر بصله بصدمه كبيره : انت عملت اى!!!!
مازن جوز تمارا بصله بحزن شديد واسف وحط ف ايده الكلبشات وقالو مكانش لي لزوم دا 
عمر مردش كان باصص لفرعون اللى مات وبس 
وبدل مكان عزا بقو اتنين 
عمر رتح السجن تحت التحقيق 
الكل عرف جوه حنين انهارت اكتر ومعاها ملاك وتمارا اللى مم كتر الصدمه اغمى عليها ونور كانت تايهه اوى هوا اى اللى بيحصل دا !!!!!
العزا خلص وال ٣ ايام خلصو بتوع العزا والبيت كان ف اكتئاب غريب 
انجى دخلت بيت السيوفي وداخله تعزى لسه هتخطي عتبه الباب تمارا طلعت جرى قبل متدخل وحاوطت الباب وقالت : الناس البجحه مش مسمحلوهم يدخلو البيت الطاهر دا ........
ويتبعععععععع

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-