رواية اميرتي المضيئة كاملة جميع الفصول بقلم بسملة بدوي

رواية اميرتي المضيئة كاملة جميع الفصول بقلم بسملة بدوي


رواية اميرتي المضيئة كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة بسمله بدوي رواية اميرتي المضيئة كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية اميرتي المضيئة كاملة جميع الفصول حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية اميرتي المضيئة كاملة جميع الفصول

رواية اميرتي المضيئة بقلم بسملة بدوي

رواية اميرتي المضيئة كاملة جميع الفصول

سليم بصوت عالي جدا هز اركان المكان....  انت بتقووول اي ﯾ بابا  بقاااا انا سليم الجبراااوي اتجوز حتت خدlمه اناا الي بيترموااا تحت رجلي عشان نظره بس اتجوز حتت خدlمه فلا'حه وتلاقيها جاااهله كمان.. دااا انااااا حتى معرفش شكلهااا عااامل ازاي وبعدييين دي عييله متجش نص عمريي هو جدي اتجنن 
 سلييييييييم احترم نفسك انت اتجننت ازاي تتكلم كدا عن جدك 
يا بابا حضرتك مش شايف ده غلط
انا مش شايف حاجه غلط.. الغلط بقا انك تنزل كلمة جدك وتطلعه قدام اهل البلد كله ماالوش كلمه وساعتها انا هتبرى منك ولا انت ابني ولا اعرفك
سليم بوعيد لتلك المسـ.ـكينه : هي وصلت لكده ماشي بلغه بموافقتي 
وخرج بكل هيبه فهو سليم الجبراوي اكبر رجل اعمال وصاحب اكبر شركات  فِ البلد كلها. عصبي وصارم جدا تعشقه النساء بشكله الخاطف للانفاس ذو عيون حـ.ـاد. ه خضراء واهداب كثيفه ووجه رجـ.ـولي ولحيه خفيفه زادته هيبه وجمال على جماله طويل القامه عريض المنكبين بجسم ضخم مليئ بالعضلات يرتعب من اسمه اقوى الرجال (من الاخر مز 😂♥ بكرش عليه 🙊) 31سنه عاازب لا يملك اعز من جده وامه وابيه (يترى هيفضل دول بس ولا هيقع محدش هيسمي عليه😉♥)  کَ ..
في الجهه الاخري تحديداً فِ احدى ارياف مصر 
الجد بحنان...... ينور ﯾ حبيبتي ده لمصلحتك
نور ببكـ.ـاء طفولي.....  لا ﯾ جدو انا بخـ.ـاlف منه دا اول ما بيجي هنا بستخبا منه في اوضتي لحد مايمشي عايزني اتجوزه 
الجد بحكمه.... يابنتي انتي بت الغالي ابوكي موصاني عليك قبل مايمـ.ـوت وانا مش هلاقي احسن منك ليه ومش هطمن عليكِ غير معاه هو اه عصـ.ـبي وجاد شويتين
نور بطفوله... شويتين بس 
الجد بضحك.... ههههه شويتين تلاته معلش بس والله طيب وحنين .. انتي بنت الغالي الي ضحى بحياته عشاني ربنا يرحمه يارب وانا ربنا يعلم اني بعتبرك حفيدتي ومكانتك في قلبي اكتر منهم كلهم كمان هههه
نور بدمـ.ـو.ع...... ربنا يرحمه وحشني اوي يجدو 
ربنا يرحمه ينور عيني وبعدين العيون الحلوه دي ماتبكيش يالا وريني ضحكتك الحلوه 
نور بابتسامه جميله بينت غمازاتها.... ربنا يخليك ليا يجدو وميحرمنيش منك ابدا 
 الجد بحنان وهو بيمسد على شعرها الفحمي الطويل ..... ولا منك يانور عيني
نور بطفوله..... تعرف اني بحب اسمي ده منك اوي اوي اوي 
الجد بمشـ.ـاكسه.... بكره ييجي ويدلعك وهتحبي اسمك منه اكتر 
نور بكسـ.ـوف.... جدووو 
 ههههه دا انت هتجـ.ـنني الواد يبت مش بجمالك بس لا بروحك الحلوه دي وطيبتك... هتوحشيني اوي ينور مش عارف هقعد ازاي من غيرك 
متعـ.ـيطش والنبي بالله عليك ماتعـ.ـيطش انا اصلا على اخري ومش عايزه اروح 
يالا يبت من هنا روحي ذااكري 
طب ليييه طيب السيره الي تسد النفس دي 😂
بقااا كدا 
ههههه بهزر يجدو متخافش عليا انا قدها وقدود وان شاء الله هرفع راسك قدام اهل البلد كلهم وتمشي تتفشخر بيا كدا😂 يا احلى جدو غي الدنيا.. همشي انا بقا اذااكرلي كلمتين ينفعوووني وذهبت لغرفتها
نور بنوته طيبه جدا ومرحه حساسه بتتأثر باتفه الاسباب يتيمه  تـ.ـوفت والدتها وهي بتنجبها ووالدها كان ذراع الجد الايمين وضحى بحياته عشان الجد( هنعرف مع بعض الحكايه في البارتات القادمه ) جميله جدا جدا بعيون زرقاء صافيه وشعر فاحم طويل جدا معدي خصرها ملامحها كيوت شفايفها وخدودها على طول حمرا قصيره القامه بجسد مثير عندها18سنه (مزه ﯾ جدعان هي كمان 😂♥) جدتها كانت تركيه( عشان كدا تلاقوها حلوه حبيتين تلاته🙂😂) 
جه اليووم الموعود وهو كتب الكتاب( ونعلي الجواب اوبس سوري اندمجت شويه😂🙂) 
نور ببكـ.ـاء طفولي... جدو انا خـ.ـاlيفه اوي جدو خليه يمشي مش عايزه اتجوز النهارده 
الجد بضحك.... يبت اجمدي كدا 
قاطعهم دخول والده سليم ساره
ساره باحترام وطيبه......  ازيك ياعمي 
الجد بهدوء.... في نعمه يبنتي انتِ اخبارك
ساره باحترام وهي تقبل يده ورأسه.... بخير طول ما حضرتك بخير واضافت باعجاب شديد بجمال نور: انتي نور.. كبرتي ينور بسم الله ماشاء الله وبقيتي عروسه قمر
نور بكسـ.ـوف..... شكرا لحضرتك
ساره بحنان اموي.... حضرتك اي بقا..  قوليلي يماما 
حاضر يماما 
الجد بحنان.....  يالا ﯾ حبيبتي 
نزلوا نور اول ما شافت سليم خـ.ـبت وشها في كتف جدها 
سليم بسخـ.ـريه..... اي ﯾ عروسه شوفتي عفريت مخبيه وشك ليه ولايكون خـ.ـاlيفه عليا عشان يمكن اول ما اشوفك اتخض 
الجد بهيبه..... سلييييم اهدى شويه 
سليم بسخـ.ـريه.....  ياااعروسه وريني وشك ولا اقولك خليه انا كدا كدا  .. فجأه سكت بصـ.ـد.مه اول ما لفتله بلـ.ـع ريقه بعدم تصديق....هو  انتي العرووسه ووو
سليم باعجاب مقدرش يخفيه....  هو انتي العروسه 
هزت راسها بهدوء ورقه.... ايوا انا 
 الجد بحنان... تعالي جنبي يانور عيني 
سليم جذبه الاسم اوي وطول القاعده ماشالش عينه من عليها 
ونور بتهرب من نظراته الجر. يئه ليها
حيث كانت لبسه فستان ابيض تحت الركبه وعليه ورود حمرا ومفروده بشكل رقيق وبكم شفاف ورفعت شعرها لفوق كحكه فوضاويه كشفت عن عنقها المرمري وعظمتي الترقوه وكوتش ابيض واكتفت بِحكل بين زرقه عينيها وملع شفاه فقط 
كانت مر. عوبه ازاي بين ليله وضحاها تتجوز والبيت الي عاشت فيه طول عمرها هتسيبه وهتروح تعيش مع واحد متعرفهوش هي اه مش هتنكر انها عجبتها ثقته وهدوءه وكانت مبهوره بوسامته ورجولته الطايغه لكنها ايضا تخاف منه من قوة شخصيته 
فاقت من شرودها على صوت المؤذون بجملته الشهيره..... "بارك الله لكما وبارك عليكما وجعل بينكما في خير "
فجأه قعدت تعيط جامد.
الجد بحنان......  بتبكي ليه ينور عيني
 نور ببكاء طفولي ودلال فطري... جدوو بجد مش متخيله اني خلاص كده هبقَ بعيده عنك مش هشوفك كل يوم الصبح ونفطر مع بعض ونعمل رياضه بعد الفطار وتحكيلي قصصك بتاعت زمان... جدو انا خلاص غيرت رأيي مش هروح انا عايزه افضل هنا معاك 
سليم ببرود عكس الي جواة.......  بلاش دلع وشكل اطفال ده ويالا قدامي عشان مش فاضي انا للتفاهه دي
الجد بص لِ حفيده بغيظ ومسد على شعرها بحنان..... يالا روحي مع جوزك يا حبيبتي 
 نور بطاعه وهي بتمسح دموعها بظهر ايدها ببراءه خطفت قلب سليم الي متابعها بتركيز كانه بيحفظ تفاصيلها... جدو هتوحشني بجد اوي جدا خالص 
بجد اوي جدا خالص ههههه وانتي هتوحشيني اكتر يانور عيني 
وودعت العيله كلهم ومشيت 
طول الطريق متابعها بشغف ونور متجهلاه خالص ولا كأنه موجود وده دايق سليم جدا ازاي يعني تتجاهله هو مش متعود على كده هو متعود على نظرات الهيام  والرغبه بس تلك النور مختلفا كليا.. ثواني وراحت نور في النوم
العربيه وقفت بعد فتره قدام فيلا راقيه وجميله جدا 
سليم اشتالها وبلا وعي قربها من صدره يشتم رائحه الفانيليا المنبعثه منها 
سليم بهروب طلعها على الجناح وامر الخدم يطلع اغراضها ويرتبوها
سليم بهروب من ذلك الاحساس الذي يشعر به فقط بقترابها انها خطر عليه... 
سليم بهدوء.... مافيش حاجه ممكن بس شويه اعجاب بجمالها ورقتها ومع الوقت هيروح(لا يعزيزي انت خلاص وقعت من اول نظره 🙊♥) كَ.. بسمله بدوي
كان في مكتبه بيحاول يهرب من تفكره فيها بالعمل قاطعه فتح الباب  بهمجيه 
زيزي بعصبيه......  مااابتردش على الفووون ليه من اولها كدا بطنشني ياا سليم
سليم ببرود...... مليش مزاج ارد اي 
زيزي بمياصه......  اهون عليك ﯾ بيبي 
سليم بنفس النبره.....  زيزي مش فايقك امشي الوقتي 
زيزي بجرا*ءه..... سيبلي نفسك وانا اروقك
سليم في نفسه..... اهدى.. واحده رخيصه بصحيح ... مش فاايقلك بقووول 
زيزي بخوف.... خلاص ماشي همشي الوقتي نتقابل في الميتينج يبيبي وقربت منه باسته من جانب شفايفه ومشت 
سليم بقرف......  اي القرف دا .. اخلص بس وهفضاالك خالص انت واخوكي ال*****وهعرفكم ازاي تلعبوا مع سليم الجبراوي 
عند نور صحيت واتخضت  بالجناح واول ما شافت صوره سليم افتكرت وعرفت ان ده جناحه قامت واخدت شاور واتفاجأت بالهدوم واتكسفت اوي بس ده العادي بما انها عروسه جديده اخدت اطول حاجه شورت وباضي كات وفردت شعرها وصلت طلعت فونها تطمن جدها قاطعها فتح الباب كانت بنت طويله قمحيه جسم ممشوق ولبسه فستان قصير وكعب عالي وميكب صارخ
نور بخضه.... انتي مين وازاي تدخلي عليا كدا 
زيزي واقفه متنحه من جمالها وفجأه فاقت وقالت بغل صريح..... انتي بقا العروسه 
نور بطيبه... ايوا انا وانتي مين 
زيزي بغرور.....  انااا زيزي السيهاوي وخطيبه سليم 
نور بصدمه.... خطيبته ازاي 
زيزي بخبث.... زي الناس يسكر اي... بصي بقا اوعي  تعطي لنفسك حجم اكبر من حجمك سليم متجوزك غصب عشان جده بس مش اكتر انتي حتت خدامه مش اكتر ضحكتي على الراجل الكبير واسهوكتي عليه لحد اتجوزي سليم بس سليم كاشفك وشهرين بالكتير وهيطلقك وهيرجعك لمكانك الاصلي 
نور ببكاء..... انتي كذاابه 
زيزي بخبث.....  وانا هكذب ليه اهو وطلعت موبايلها وشغلت ريكورد بصوت سليم  من شات بين وبينها وهو بيقول 
دي حتته خدامه جدي شفقان عليها وخلاني اتجوزها شهرين بالكتير وطلقها دي مش هتليق برجل الاعمال سليم الجبراوي وبعدين دي طفله عيله لسا هبصلها على ايه بس انا.. زيزي بسرعه قفلت باقي الريكود سليم قايل فيه انه هيعوض نور وهيجبلها بيت وهيقدملها في اكبر الجامعات وهيحطلها مبلغ وقدره في البنك 
زيزي بخبث... ها صدقتيني.. بااي يقطه 
نور قعدت تعيط وفجأه تعبت قعدت تدور على  الدوا بتعاها اخدت البرشام وبدور على ميا ملقتش جريت على برا بسرعه تدور على المطبخ 
رجاله سليم الي في الفيلا اول ماشافوها قعدوا يتهامسوا على جمالها وفجأه سليم خرج وسمع كلامهم 
سليم بشر..... انتوا بتتكلموا عن مين
كلهم حطوا راسهم فِ الارض بخوف وواحد منهم قال بسرعه..... واحده يباشا اول مره نشوفها بس اي يباشا ملاك نازل من السما حووريه يباشا جميله جمال لكزه زميله بخوف وقال بهمس سمعه سليم... الله يخربيتك هتقطع عيشنا دي مراته 
سليم على جملته انقض على الشاب ونزل ضر*ب فيه وبعزم قوه نداا عليها....نووووووووووور 
كانت بتشرب الميا بعد ما اخدت الدوا وارتاحت اما اخدته واول ما سمعت صوته الكوبايه وقعت من ايدها اتك*سرت
سمع صوت الك*سر جري على المطبخ وقف بصدمه من الي هي لبساه كانت جميله اوي وشعرها مفرود وخدودها وشفايفها حمره اوي وفجأه كانه ركبته عفاريت الدنيا والاخره اول ماشاف لبسها من غير مقدمات جري عليها اشتالها وطلع جناحه 
نور  بخوف من شكله وهي كمان مش طيقاه من ساعة الريكورد وكلام زيزي..... نزلنييي بقووولك نزلني احسنلك نزلنيييي
سليم بصرامه وراح قعد على الكرسي وحط رجل على رجل بغرور وهو بيشاور على رجله...... تعالي اقعد هنا 
نور بكسوف وخدودها احمرت.... نعم ااا انت قليل الادب 
نووووور
دموعها نزلت بخوف من صوته العالي ولهجته الي مش قابله للنقاش وراحت قعدت على رجله.
سليم بكل وقاحه وهو بيتحسس جسدها وقال بصوت دافي حنون...... انا جووزك  متخافيش
نور بفزع.... انت انت بتعمل اي 
سليم وهو بيدفن وشه في عنقها المرمري الناعم يلثمه برقه وحنان..... انتي ازاي كدا.. انتي حقيقه 
ولسا هيقرب😘 اتفاجأ بايد نور الي نزلت على وشه 
سليم بغضب جحيمي....

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم بغضب جحيمي..... انتي.. ازااي 
قاطعه ببكاء وشهقات طفوليه سحرته.... انت انت سا'فل انت ازاي تقرب مني كده ها
غمض عيونه فِ محاوله لمتصاص غضبه. 
لو سمحت سيبني عايزه اقوم 
سليم بحنان..... نوري انتي مراتي افهمي 
نور بحزن وسخريه.... مراتك ههه حلوه مراتك دي.. نزلني لو سمحت واياك تقرب مني تااني فاااهم واوعى تمسح لنفسك تاني انك انك 
سليم بخبث وهو يتأملها بحب.... قولي سكتِ لي اني اي هاا قصدك اني بوس قاطعته بصراخ ووجنتيها تشتعل بالحمره المحببه لقلبه...... اسكت بقا وسيبني 
سليم وهو بينظر لعيونها مباشرتاً  بهيام.....  عينك حلوه اوي 
نور بخجل..... مرسي ممكن بقا تسيبني 
سليم شال ايده الي كانت محاوطه خصرها بتملك.... اهو شيلت ايدي 
لسا هتقوم بحركه سريعه شدها عليه على الكنبه...... اوعي تاني اشوفك تنزلي باللبس دا تاني فاهمه
نور بخجل من قربه المهلك وانفاسه الساخنه التي تضرب بشرتها.. وشردت في خضراوته  بس فجأه افتكرت الريكورد وزقته وقال بحزن طفولي...... طبعاً لبسي مش هيعجب ساعتك ما انا حتت خدامه ملقش بيك 
سليم استغرب كلامها وقال بوقاحه وهو ينظر على جسمها...... اي الكلام دااا جبتيه منين انا اقصد انه قصير لح*م جسمك كله باين 
نور برقت بصدمه من جراء*ته وقالت بخجل شديد...... انت انت قليل الادب 
سليم بضحك على خجلها وبعدين قال بشك.... انتي جبتي كلامك دا منين
نور بحزن.... هو دا كل الي هامك جبته منين 
سليم قام ووقف قصادها وهنا ظهر فرق الججم والطول بينهم 
نور تلقائي رفعت عيونها لفوق بنبهار وقالت بطفوله..... عملاق اوي 
سليم بضحك..... انتي الي اوزعه 
نور بتذمر طفولي.... متقوولش يا اوزعه ووبعدين انت الي عمود نوور 
اسد بغضب مزيف.... الكلام دا ليا 
نور بشهقه.....  اي دا انت هتتحول ولا اي
سليم حاوطها بايده ولسا هيقرب منها الباب خبط
سليم  ضغط على شفايفه بغييظ وقال بصوته الرجولي الاجش.... ميييين 
الخدامه:  انا يا سليم بيه وساره هانم بتقولكوا الاكل جاهز انزلوا 
نور بسرعه..... حاضر قوليلها نزلين اهو 
سليم رفع حاجبه باستنكار من فعلتها وهو عارف انها بتهرب منه..... واللهِ 
نور ببراءه..... جعانه وكمان عيب يستنونا كدا 
 سليم بهدوء وضحكه رجوليه.... ههههه هعديها بمزاجي المرادي بس تاني مره متتصرفيش من دماغك
نور بصوت واطي ....نينينيني  هو ايه الي متتصرفيش من مزاجك هو احنا راحين حرب اي دا يربي
سليم بضحك على تذمرها اللطيف..... هعمل كام حاجه كدا في المكتب لحد ما تغيري لبسك ويكون وااسع وطولي فهمه قالها وصوت عالي نسبياً و بصرامه 
نور بخوف من صوته العالي.... حاضر  بقلمي بسمله بدوي
سليم فونه رن وقتها وخرج راح المكتب 
الو 
زيزي بدلع.... بيبي وحشتني
سليم بتأفف..... واللهِ انتي يعني كنتي لسا عندي من شويه 
زيزي بأفوره وسهوكه..... بتوحشني كل ثانيه ده انتي حتى بتوحشني وانت معايا 
سليم ببرود.....  بتتصلي لي في حاجه 
زيزي بخبث......  انت كنت قايلي الاسبوع الي فات اول ما اخويا يرجع من السفر اجيبه واجي نراجع الباند الجديد بتاع الوفد الايطالي 
سليم بمكر ووعيد.... تمام مستنيكم على العشا وقفل السكه في وشها وهو بيستحلفلهم 
على السفره كانوا متجمعين والده ووالدته وزيزي واخوها مهاب دخل عليهم سليم بهيبته وغروره 
سليم بخبث وهو بيبص على مهاب بغرور..... مساء الخير 
الكل... مساء النور 
سليم قعد يدور بعينه عليها ملقهاش وفرح اوي انها منزلتش عشان مهاب موجود وهو مش عايز اي اشتباك معاه لحد ما خطته تتم
مهاب بحب مزيف.....  واحشني ياسليم باشا والله.. واول ما زيزي قالتلي انك طلبتني جيت علطول حتى اني لسا راجع من السفر يدوب جهزت نفسي وجتلك علطول 
سليم بغرور...... دا احسن ليك وبعدين ليك الشرف انك تقعد مع سليم الجبراوي ولا اي 
مهاب بغيظ..... طبعا
مساء الخير دخلت نزر بفستانها البيبي بلو وبنص كم ونازل على جسمها بنسيابيه محدد منحنايتها وبيبرز قوامها المهلك  وسابت شعرها الحريري الي معدي خصرها وكوتش ابيض ولم تضع اي مكياج اكتفت بالمسكرا والملمع فقط 
كله رفع وشه ومحدش رد مبحلقين 
ساره "والده سليم" بحب  .... مساء الجمال يروحي في اي يجماعه مبتردوش على نونو ليه وغمزت لجوزها على ريأكشن ابنها.. 
سليم سارح في كتله الجمال والفتنه الي دخلت عليه 
ومهاب كان حرفيا بيلتهما بعينيه  : احم مين دي
سليم سارح فيها ومش بيرد برضو.. رد عليه اشرف بضيق وخوف عليها عشان بعتبرها بينته......  لا دي نور تقدر تقول بنت اخويا الله يرحمه 
سليم بصله اشرف قرب منه قال بصوت واطي... اي مش انت الي قايل محدش يعرف بالجوازه دي 
سليم بصله بضيق وسكت 
مهاب بصدمه وبص لاخته بسخريه وخاف لمخططاته تفشل ونور تاخد مكانها 
مهاب:  ليه عمري ما شوفتها هنا 
زيزي بخبث..... اصلها مابتخرجش من القريه الي عايشه فيها فلاحين وكد تخلف بقا نقول اي 
ساره بحده..... تقصدي اي بكلامك ده انا برضو من القريه دي  وبكلامك ده انتي كانك بتشتميني
زيزي بسرعه..... مش القصد واللهِ ﯾ انطي 
ساره ببرود وهي بتبص لنور بحب......  عمرها ما جت هنا عشان بصراحه الجد بيخاف عليها اوي وكانت علطول كل يوم واحد يضر*ب عشانها انتي شايفه هي جميله ازاي كله طمعان فيها عشان كدا خوفنا لتيجي هنا يحصل حاجه دا القريه صغيره وحصل كدا.. اومال هنا ايه الي هيحصل 
سليم فاق على جملتها وبص على نور وحس انه مضايق اوي ومستغرب منه هو مضايق اوي كدا ليه
زيزي بغل..... ههه مش لدرجادي يا انطي كله عمليات تجميل
ساره بنفي...... عمليات اي ﯾ حبيبتي كله طبيعي.. انتي بس من كتر العمليات التجميل الي عملتيها فكرتي كله كدا انما يروحي نور كله طبيعي رباني 
اشرف وسليم مسكوا ضحكته بالعافيه... وزيزي على اخرها 
مهاب باعجاب..... شكلك صغيره ﯾ نور 
نور برقه وبصوتها الناعم..... لا حضرتك كبيره  انا18 سنه السنادي اولي اداره اعمال
مهاب بضحك على طريقة كلامها الطفوليه .... لا وانتي كدا كبيره بقا انتي صغيوره لسا 
نور بهدوء.... حضرتك مش بالسن ما ياما ناس كبيرة ومعملتش انجاز واحد وممكن لسا شاب صغير يعمل انجازات كبيرة يعني مثلا عندك  ابيه سليم 
سليم بيبصلها نظرات غامضه وفرحان اوي بكلامها
_عندك ابيه سليم لسا شاب في التلاتينات وعامل انجازات كتير اوي في البلد يعتبر نمبر ون  وهو لسا صغير.. يعني عمرها حضرتك مكانك بالسن... 
سليم فرح اوي بكلامها عنه وقال في نفسه...... اي دا هو في كدا شكلك اتسرعت ﯾ سليم 
زيزي بغل وقهر من جمالها ولباقتها في الكلام ووجهت كلامها لسليم وحبت تغيظ نور..... بيبي ابقا خليها تشتغل في الشركه عشان  كلامها ده 
نور بصتلها بصدمه والدموع اتكونت في عيونها.. سليم اتعصب ولسا هيرد قاطعها اشرف بحده وهو بيمسح على شعر نور بحنان ابوي...... مش محتاجين تقولي يازيزي نور مكانها موجود في الشركه دي نور العيله 
زيزي اتغاظت.......  نور العيله اي دي خدامه.. كل دا يعني عشان ابو ضحى بحياته عشان الجد طب ما دا شغله 
نور عيطت من كلامها.. سليم خلاص فاض بيه الكيل وحس بنغزه في صدره من دموعها 
سليم بعصبيه وصوت عالي جدا هز اركان المكان وخدها في حضنه ووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم بعصبيه وصوت عالي جدا هز اركان المكان وشد نور خدها في حضنه.... زيييييييزي انتِ اتجننتي ااايه الي قوولتيه داا
زيزي بخبث وحزن مصطنع.......هو انا قولت اي مش الحقيقيه ولا بكذب اناا 
سلييم بعصبيه وغضب جحيمي....... والحقيقه برضو الي انتي عرفاها كويس انها تبقى مرااااااااتييييي مراااااات سليييييييم الجبرااااااوي يعنيييييي الي يتكلم عليييها بنص كلمه مش عجباااااااانييي انسفه مابااااالك بقااااا الي يخليهااااااا تعيط 
ساره  بصدمه وبصوت واطي لأشرف ... اشرف اقرصني بسرعه.. مش مصدقه نفسي سليم اعلن انها مراته  وشوف متعصب ازاي عشانها 
اشرف بتفاجأ بأبنه..... ايوا واللهِ مش مصدق عيني.. ابنك شكله هتغير خالص 
ساره بفرحه.... شوفت قولتلك نور حاجه تانيه نور هي الي هتغيره متأكده وبعدين دا كفايا جمالها الي بياخد العقل دا انا كا ست معجبه بيها هههه مابالك بقا هوا داا غير رقتها وطيبة قلبها وحنيتها... متأكده مليون في الميه هي الي هتغير ابنك البارد الجبل دا
اشرف بضحك..... مابقاش بارد بقا نااار والجبل اتحرك خلاص هيبقى رمل على ايد نور 
مهاب محاوله لتهدئته....  احم هي متقصدش يا سليم باشا هي بس 
سليم بمقاطعه وبرود عكس الي جواه......  الموضوع خلص ووجهه كلامه لِ زيزي بنبره تحذير......  خدي بااالك من كلامك بعد كدا واخر مرا اسمعك بتقولي الكلام السخيف دا تاااني ساااامعه 
زيزي بوعيد وحزن مزيف..... حاضر ﯾ حبيبي  ولا خلاص غيرت رأيك بيا ومعتش عايزني ونسيت الكلام الي قولتهولي. 
نور كانت مرتاحه في حضنه وحاسه بامان و اول ما سمعت جملة زيزي افتكرت كلامه الي في الريكورد بتحاول تخرج من حضنه وهو ماسكها من خصرها بتملك شديد كانها هتهرب منه. 
_لو سمحت سيبني ماينفعش كدا 
سليم سابها فعلا وفي نفسه كانت ساكته في حضني وحستها مش معترضه ايه الي غيرها كده فجأه 
اشرف بهدوء...... اتفضلوا كملوا اكلكوا 
طول العشا مهاب مش منزله عينه من على نور وسليم سرحان فيها وكل شويه يخطف نظره وزيزي مرقباها ومتغاظه اوي 
ساره بضحك لنور.... نور جدك كلمني الوقتي وقالي على السر 
نور بخضه وطفوله... ايه ماشي جدو انا مخصماه
اشرف بضحك....... ههههه هبعت اخليهم يجيبوا الشيكولت ومصاصات ههههه 
سليم مش فاهم حاجه وعايز يعرف بس غروره مانعه يسأل 
مهاب بضحك..... هههه اي حكايه المصاصات والشيكولت 
ساره بتسرع..... هههه اصل نور ما بتعرفش تنام الي هي بتاكل شيكولاته  نور اتكسفت جامد وحكت وشها في طبقها
مهاب بضحك.....  انتي بريئه اوي ينور 
زيزي بغل..... اي شغل البيبيهات دا 
ساره بغيظ...... مش شغل بيبيهات ولا حاجه بس نور بريئه اوي وطفوليه شويه مش زي بنات اليومين دول جبحين وعينهم تدب فيها رصا*صه ومايعين ومفيش، حياء خالص 
نور ضحكت عشان عارفه انها تقصد زيزي بكلامها ده 
سليم بصلها وسرح فيها....... البت دي خطر عليا وبيبص لِ مهاب لقاه عينه بتاكل كل تفصيله في نور اتعصب ومعرفش يداري دا وقال..... احم نور لو خلصتي اكل اطلعي فوق 
كله بصله ونور بصتله بعتاب وحزن وفي بالها......  مستعر مني ايوا ما انا حتت خدامه بكلامه دا وطلعت جري على اوضتها
الليله عدت على خير من غير احداث تذكر 
وسليم متلهف عشان يطلعلها فوق ولسا هيطلع قاطعه والده 
اشرف بجديه مصطنعه.......  ايه الي انت عملته دي ازاي تقول نور كده وتخليها تقوم بالشكل دا 
سليم بعصبيه وغيرته عميته وبصوت عااالي...... اووومال يعني عاااايزني اعمل اي هااا انت مش شااايف يبن ***** نظراته ليها كانت ازاي دي عينيه حرفيا كانت بتاااكلها وانا مش عاايز اي اشتباك معاه الوقتي خالص عشان والله لو ما كنت عملت كدا وقولتلها تطلع.. كنت مش عاارف ردت فعلي مع بن********* دا اي كنت هعرفه ازاي يبص على حاجه تخصنييي ملكييي نووور دي ملكيييي بتااااعتي وطلع بسرعه لفوق 
ساره بضحك....... هههه ابنك وقع يا اشرف ومن غير مجهود 
اشرف بضحك هو الاخر.......  مش مصدق ان دا سليم ابني البارد 
مابقاااش بااارد خلاص بقااا ناا*ر ولسا نور هتجننه اكتر واكتر وانا هساعدها في دا هخليه يمشي في الشارع يقول بحبك ينوور بعشقك يااانور 
اشر بضحك...... شرير*ه انتي اوي يساره دا ابنك برضو
ساره بغيظ..... يستاااهل ياااما قولتله يبعد عن الحربايه الي معاه دي وهو منشف دماااغه وكل ما اقوله على نور يتغر ويقول دي حتته خدامه انا سليم الجبراوي اتجوز دي.. دي ماتلقش بيا... والحيربووزه الي معاه هي الي تليق عليه 
_ بس دا كان زمان الوقتي لا وانتي لسا شايفه ردت فعل ابنك ازاي 
_ولسا يبن بطني 
عند نور فوق منهاره في العياط وفاكره انه طلعها عشان مستعر منها ومتعرفش انه هيموت وغيران عليها من مهاب 
وكل ما تفتكر الريكورد وكلام زيزي تعيط اكتر 
سليم دخل عليها مره واحده وهي بتعيط واتخض وجري عليها...... نوري ماالك في اي بتعيطي ليه كدا
نور متجهلاه خالص ومستمره في العياط..... يانوري ردي عليا مالك 
نور ببكاءطفولي...... انت وحش خالص على فكره انت ازاي تقومني بالشكل دا قدامهم ها مستعر مني اوي كدا ماشي يا سليم باشا انا هكلم جدو في اسرع وقت وهريحك مني خالص اوعى تفكر اني همو*ت عليك انا برضو اتجوزتك عشان جدو وعشان حالته الصحيه تعبانه في اخر فتره والدكتور بيقول  منعارضهوش ونسمع كلامه عشان حالته تتحسن تمام بس انا خلاص فاض بيا الكيل انا هتصل بيه واقوله اني عايزه اطلق  بقلم بسمله بدوي
سليم بنبره مخيفه....... عيدي كلامك داا تاني كد
 عيييييييده  مسك دراعها وضاغط عليه جامد.......  مسمعكش تجيبي سيييره الطلااااق دااااا تاااانييي فاااااهمه... انتي خلااااااص بقيتيي بتااااعتي ملكييي لياااااا انااااااا وبس فاااااهمه  انطقيييييي فااااهمه
نور بخوف من شكله ودموعها نزلت....... فاهمه فهمه سيب ايدي اااه انت بتوجعني
سليم هدى شويه ومسك دراعها بحنيه ورقه لقاه معلم وصوابع ايده مطبوعه على دراعها وطى راسه وباس مكان العلامه..نور بخجل سحبت ايدها.
سليم بحب...... انا اسف انا مكانش قصدي اوجعك  ومسك دراعها تاني برقه وقبله مكان العلامه وقال بمشاكسه.... ها راقت ولا لسا بتوجعك 
نور بخجل..... لا خلاص راقت 
ههههه ماشي الوقت اتأخر ليه لسا مانيمتيش 
نور بكسوف اكبر..... ااا مستنيه ماما ساره 
سليم باستغراب..... ليه وبعدين افتكر وقاله اااه عشان الشيكولاته ههههه طفله 
نور بغضب طفولي...... متقووولش طفله انا كبييره وبعدين اعمل اي انااا اتعودت على كد الله 
قاطعهم خبط على الباب وصوت الخدامه من ورا الباب ... احم سليم باشا.. ساره هانم باعته البوكس ده ل نور 
سليم بغرور وعصبيه راح فتح الباب..... اي نووور دي انت اتهبلتي في عقلك... اسمها نور هانم 
الخدامه بخوف...... حاضر انا اسفه مش هتتكرر تاني 
نور بعصبيه..... هو اي انااا الي طلبت منها كدا تقولي باسمي هي اكبر مني
سليم شاور للخدامه تمشي وقفل الباب وحط البوكس على السرير... وعجبه اوي تواضعها وحب يغير الموضوع... تعالي شوفي البوكس كدا 
نور بفرحه طفوليه نسيت كل الي حصل وجريت على البوكس فتحته..... وااااو كل دا ليا انا لوحدي 
سليم بحنان وهو بيمسد على شعرها..... كله ليكي يانوري 
نور حضنته جامد...... شكرا شكرا شكرا وفجأه بعدت عنه بكسوف... انا اسفه انا 
نووري انتي مراتي ويالا نامي بقا وبلاش شيكولاه كتير حته صغيره عشان سنانك 
هزت راسها.... حاضر وراحت نامت وهو غير هدومه وراح نام جنبها على السرير 
نور بخضه.... اي دا هو انت هتنام معايا على السرير 
سليم بحب.... ايوا ده الطبيعي بين المتجوزين يعني ولا عايزاني انام في الشارع نامي مش عايز اعتراض يالا  وفعلا نور سمعت كلامه ونامت بس بعدت لاخر السرير ثواني وكانت ايد سليم بتشدها لحضنه ودفن وشه في شعرها وقرب من ودانها وقبلها بحب وقال بصوت لاهث من كميه المشاعر الي احتاجته..... تصبحي على خير ينوري
 نور بتوتر من قربه.... وو وانت من اهل الخير
سليم نام لاول مره بسرعه وسعاده انها معاه وفي حضنه
في الصباح نور صحيت ملقتهوش اخدت شاور وصلت ونزلت 
صباح الخير 
ساره بحب..... صباح النور على عيونك الحلوين يروحي 
اشرف بحنان..... صباح النور ﯾ حبيبتي  
نور بدور عليه بعنيها مش لاقياه.. ساره لاحظت دا وقالت بخبث:  الي بدوري عليه مش هنا راح الشركه من بدري بس متخافيش هتروحيله الوقتي 
نور بخجل شديد...... اروح ليه 
 ساره بخبث نسى ملف مهم وعمك اشرف مش قادر يروح فا هتروحي مكانه تعطيهوله ولا اي 
نور بحب.... حاضر يماما  بس اا لبسي وكدا مش هيليق وانا
ساره بحنان وهي بتاخدها في حضنها.... اهدي ياروحي وانسى كلام الحيربوزه بتاعت امبارح الي اسمها زيزي وبعدين انا طلبتلك هدوم واختارت ليكي طقم انما ايه وااو 
نور بحب وامتنان.....شكرا اوي ليكي على وقوفك جنبي و
ساره بحنان.... مافيش الكلام دا بينا ويالا بسرعه اجهزي وانا هقول لسواق يجهز العربيه 
حاضر 
بعد شويه نزلت نور وكانت جميله اوي اوي وجذابه جدا وكانت لابسه جيب عند الركبه سوده عكست لون بشرتها ناصعه البياض وبلوزه حمرا بكم شفاف وجذمه كعب سودا ورافعه شعرها كحكه لفوق كشفت عن عنقها المرمري الناعم ونضاره شيك ونزلت بكسوف 
ساره بانبهار بجمالها..... واااااو اي القمر داااا ابني هيتجنن على ايديكي يانونو 
نور بكسوف..... بجد حلوه 
اشرف بحنان ابوي..... زي القمر يابنتي ربنا يحميكي 
تسريع الاحداث نور وصلت الشركه وكل الي يشوفها يتنح من جمالها 
عند سليم قاعد سرحان فيها  فجأه الباب اتفتح ودخل عمر صاحبه..... سلييييم الحق يسليم الشركه مقلووبه في حتت موزه اي جاامده طحن انمااااا اي يلهوي عمري ماشوفت في جمالها ولا هشوف 
قاطعه خبط على الباب السكرتيره.... سليم باشا في واحده اسمها نور طالبه تشوفك 
سليم بفرحه.... دخليها بسرعه 
نور دخلت وسليم واقف متنح لها وفاق على صوت عمر صاحبه...... هي دي يا سليم 
سلييم بغضب جحيمي وغيره عاااميه شدها من دراعها جامد ودخلها اوضه في المكتب وقفل الباب 
عماااااااااااار  اتلممم 
عمر بضحك... مااااتجوزهاااالي ياااعم وبعدين انت تعرف المزه دي منيين 
سليم بغضب جحيمي وضر*به بالبوكس  ..... دي مراااتي ياااعمر 
عمر بصدمه.... اي هي دي انت مجنون هي دي تترفض 
سليم بصراااخ.... عماااااار برااااا 
عمر جري من قدامه بخوف قاطعه دخول السكرتيره....سليم باشا عامر الحداد جه وعايز بقابل حضرتك 
سليم بخبث....دخليه..اهلا اهلا يا عامر باشا منور
عامر: منور باصحابه انا كنت جاي عشان البنود بس في موضوع كدا عايزك فيه الاول 
اي هو 
انا طالب ايد الانسه نور بنت عمك قاطعه سليم بغضب جحيمس وغيرته عميته ونزل ضرب فيه..... بتقووووول ايييييي جااااااي تطلب اي ميييين ياااروووووح ا*مك

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

انا طالب ايد الانسه نور بنت عمك قاطعه سليم بغضب جحيمي وغيرته عميته ونزل ضرب فيه..... بتقووووول ايييييي جااااااي تطلب  ميييين ياااروووووح ا*مك
عامر غضب .... في اي 
سليم في نفسه.... اهدى اهدى لو قولتله انها مراتي هايخدوها نقطه ضعف ليا 
سليم ببرود عكس النار الي جواه..... معلش متعصب بس شويه من ضغطت الشركه وكمان حابب اصلحلك معلومتك دي  مش بنت عمي دي خدامه عندنا 
عمار بخبث..... اممم طب حلو الكلام.. طب تاخد كام واخدها 
سليم غمض عيونه وضغط على ايده لحد ما ابيضت خالص وعروقه بانت 
عمار بخوف بان في نبره صوته......  هو هو انت اتعصبت ليه 
سليم ببرود عكس النار الي جواه......... نور خط احمر ياعمار نور خط احمر ماشي 
عمار باستفزاز.... الله طب وانت مالك 
قاطعهم صوت شهقات طفوليه بيبصوا لمصدر الصوت لقوا نور خرجت من اوضه الي سليم دخلها فيها 
سليم مسح على وشه بعصبيه وعرف انها سمعت كلامه.
عمار بنظرات قذ*ره وقام سلم عليها وهي مدت ايدها بخجل وخوف ..... انا عمار الحداد شريك سليم في الصفقه الجديده   وانتي 
انا انا نور اا خدامه عندهم زي ماقالك سليم باشا نهت كلامها بنظره لوم عتاب لسليم الي قابلها سليم بنظرات اسفه ونادمه
عامر بمكر... خدامه اي بس  انتي مفروض تكوني ملكه اميره بصي دا الكارت بتاعي 
سليم بصلها نظره ارعبتها تلقاءي الكارت وقع من ايدها وجريت على اوضه الي شاور ليها عليها 
عمار باستغراب شديد وبص على سليم عرف ان هو الي قالها تعمل كدا..... طب استأذن انا بقا يسليم باشا كلامنا لسا مخلصش بس مستعجل الوقتي 
سليم راح قفل الباب وراه جامد وبعدين بالمفتاح وبلغ السكرتيره انها مدخلش حد عليه والي يسأل مش موجود 
_نووووووووووووووووور
نور بخصه...... يلهوي يلهوي احيييه انا عملت اي يجدووو تعاااالا خودني وجريت استخبت ورا الستاره 
سليم بعصبييه شديده...... نووووووور انتي فييييين بيبص في كل اتجاه مافيش اثر ليها ركز لقا الستاره بتتحرك وكعب الشوز باين مشا بخطوات ثابته وبهدوء وقال بمكر..... اممم هتكون راحت فين يمكن تكون مشت وانا مختش بالي 
نور بارتياح.... الحمدلله اووف ما شافني قاطعها وهو بيشدها من خصرها ليه ورفعها ليه عشان فرق الطول وشها قدام وشها علطول 
سليم وهو بيمرر انفه على طول وشها وهي تلقاءي غمضت عيونها.......  ينفع الي حصل برا دا 
مفيش رد بتتنفس بسرعه بس 
سليم بخبث وايده بتلعب في سوسته الظهر بتاعة البلوزه...... يعني مش هتردي تمم
نور بسرعه فتحت عيونها بخضه...... هرد هرد واللهِ لا مش ينفع 
سليم بخبث اكبر..... مش الي بيغلط بيتعاقب وانتي غلطي 
يبقى هتتعاقبي. 
نور ببكاء طفولي.......  اتعااقب انا الي غلطت برضو وانت ملاك صح انت نازل فيا اهانات وانا ساكته من ساعتها بس لحد هنا وكفايه فااااهم لحد هنا وكفايه انت اي بجد معدوووم مشاااعر ليه محسسني اني مش بحس اني مش بنآدمه اي خدامه خدااامه خدااااامه اي مستعرر اوي مني طلقني لو مستعر اوي مني كدا
سليم بنبره. مخيفه وهو بيضعط على خصرها أكتر.... عيدييي الي قولتيييه تاااااني عييييدييه تااااااني كدا انا مش محذرك اكتر من مرااااا مسمعش كلمه طلاق منك تاني صح ولا لاااااء 
نور بوجع...... ابعد عني ااااه بتوجعني حرام عليك اااه ابعد
سليم بجنون وهو بيمسك وشها بين ايديه بعن*ف......... انتي ملكي ليا وبس انتي مراتي ولحد اخر يوم في عمري 
نور بتحاول تزقته مش عارفه اخر ما زهقت قامت حضناه جامد وهو ثواني وهدى وبادله الحضن....... انتي ملكي صح مش هتسيبيني صح انتي مراتي لاخر يوم في عمرك وعمري يااانوري فاااهمه 
نور بتعيط ومش بترد 
سليم بعصبيه...... مابترووودييييش لييييه ردييييي عليا
نور ببكاء طفولي..... ابيه  ..  خايفه منك اوي ﯾ سليم 
سليم بحنان وهيام...... يقلب ابيه  انا اسف خلاص اهدي 
نور بخنقه.... اب ي ه اااه البخاخه بسرعه ااه 
سليم بخضه وخوف.... نور. نوري  مالك في اي  بخاخه اي 
نور وهي  بتتمسك فيه جامد..... في في الشنطة بسرعه 
سليم بخوف.... حاضر حاضر  وبيدور على الشنطه بجنون لحد مالقاها واخد البخاخه
سليم بفرحه.... اهي  بنوري اهي وجري عليها وقعدها على رجله.. نور اخدت البخاخه وثواني ورجعت كويسه تاني وبتبص لقت سليم بيبصلها بحب وهي سرحت في عيونه   
نور  فاقت وقالت بكسوف..... ااا همشي انا بقا ماما ساره زمانها مستنياني 
سليم بحب وهو بيشيل شعرها الي نازل على وشها بحب وحنان..... قومي ظبطي لبسك وانا نازل معاكي 
بس ماما قايله انك هتيجي بالليل 
ايوا بس انا على جثت*ي اسيبك تمشي لوحدك وبعدين نزلي الجيبه شويه بدل ما اجي انزلها انا
نور برقت من جرا'ئته...... انت انت قليل الادب وبعدين هي كدا نظاامها 
 سليم بخبث..... يعني اجيلك بقا
نور بغضب طفولي.... والله مش بكذب هي نظامها كدا ماينفعش تنزل اكتر من كدا 
سليم بغيظ راح اخد جاكيته ولبسهولها وقال بتحذير... اياكِ تقلعيقه ينوري تمام 
نور بتذمر وصوت واطي..... شكلي بقا وحش وفي الاخر يجي يعايرني ويهين فيا باارد
سليم بخبث وهو بيقرب منها..... بتقولي حاحه ينوري 
نور بسرعه وهي بتجري ناحية الباب..... بقوول يالا اتأخرنا 
سليم قعد يضحك علي تصروفاتها الطفوليه المحببه لقلبه ومره واحده شدها لحضنه وحاوطها بدراعها بتملك شديد  وهو ماشي بين موظفينه بغرور كانه بيقولهم دي ملكي 
تسريع الاحداث 
رجعوا البيت نور اول ما شافت ساره جريت عليها بكسوف...وساره بصت لابنها بخبث وبعدين بصت على جوزها...... اي دا معجزه سليم ببضحك لا اقرصوني اكيد انا بحلم 
سليم بضحك وهو بيبص على نور......  ههههه انا ذات نفسي يا امي مش مصدق نفسي 
قعدوا يهزروا وفجأه سليم ريأكشن وشه اتغير 180درجه وقام بعصبيه رد على فونه 
نور قامت.... هطلع اصلي بقا واخد شاور 
ساره بحنان...... ماشي ياحبيبتي اهو هيكود الغدا جهز 
هزت راسها مع ابتسامه رقيقه وطلعت وهي بالها مشغول بسليم ايه الي غير مزاجه فجأه كدا وياترا مين الي رن عليه 
 وفجأه حست بغيره شديده لتكون زيزي... اوووف وانا مااالي خليهم يشبعوا ببعض اوووف بقا انا مضايقه ليه بقلمي بسمله بدوي
عند سليم دخل الاوضه متعصب على اخره.. بيبص لقا نور واقفه قدام المرايا بتسرح شعرها بتذمر 
نور بغضب طفولي..... اوف بقاااا اتسرح بقا اتسرح اوووف معتش قادره 
سليم بضحك.... هههه بتكلمي نفسك هههه مجنونه وراح وقف ورا ضهرها قدام المرايا واخد الفرشه وقعد يسرحلها بحنان وبيبصلها في المرايا بحب وعملها شعرها ديل حصان 
نور بفرحه..... اخيرا شكله حلو مرسي ايدي وجعتني اوي من كتر ماانا قاعده بسرح فيه بس مش غريبه يعني بتعرف تمشط الشعر وكدا ولا تكون متعود على كده قالتها بغيره ظاهره 
سليم بضحك على غيرتها ومسك ايدها باسها.... ايوو كتيير متعود على كده
نور ضيقت عيونها زي الاطفال  ومدت شفايفها لقدام وكتفت ايديها قدام شعرها....... بقا كداا ماشي وقامت سيباه وماشيه وهي بتبرطم وسليم فرحان بغيرتها وغير هدومه ونزل 
قاعدين كلهم على السفره.. سليم كل شويه يغمز ل نور ويشاكسها من تحت السفره تحت انظار ساره واشرف الي مصدومين من تصرفات ابنهم
نور قامت بكسوف...... الحمدلله شبعت
سليم:  هو ايه الي شبعت  اقعدي كملي اكلك
نور بتذمر..... شبعت بقول 
سليم بخبث مسك المعلقه ومسك ايدها بايده التانيه.... افتي بوءك 
ساره بصت لجوزها وقالت بصوت واطي.... ابنك خلاص حالته بقت صعبه هههه
نور بخجل شديد...... احم انا مش صغيره قاطعها بصرامه.... افتحي بوءك 
نور بتذمر وبصوت واطي....... سليم مينفعش كدا
سليم بحب.... يقلب سليم افتحي بوءك يالا. 
نور باستسلام.... حاضر 
وفجأه دخلت الخدامه ومعاها شاب طويل وفي ملامح من نور 
نور اول ما شافته صرخته بفرحه وجريت عليه حضنته..... سااااماااااسييييموووووو حبيبييييي. 
سليم بصراخ........ نووووووووووووور

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سامااااااااااسيمووووو حبيبيييييي
سليم بصراخ........ نوووووووووووووووووووووور وراح شدها ليه  ووقفها ورا ضهره ولف لشاب  وضر'بعه بوكس فِ وشه 
نور بخضه وجريت عليه بخوف.....  ساااامسووومتيي 
سليم بغيره واتعصب اكتر من الاول ونزل ضر*ب في الشاب 
نور بدموع.... حرام عليك سيبه يمااااما ويااعمو حد يلحقه.. وكل ما تتكلم سليم يزيد في الضر*ب 
_حرام عليكِ اسكوتي كل لما بتتكلمي بيزيد انا خلاص اتعجنت 
سليم بعصبيه....... انت مين يالا يابن ******
نور بعصبيه..... سليم سييييبه حراااام عليك بقااا.. سامي انت كويس يا حبيبي 
سليم بشر وهو بيكمل ضر*ب ..... حبيبك 
سامي بمرح..... ابوس ايدك اهدى واللهِ مافي حاجه دي بنت خالتي 
سليم بغيره..... ولو حتى بنت خالتك متقربش منها قاطعته نور بعصبيه..... سيبني سيبني اما اروح اشوفه وشه كله د*م حرااام عليك 
سامي بحب اخوى.... نوري متخافيش ا
سليم بعصبيه...... يعني انت مابتحرمش يبني انا لو جتلك محدش هيعرف يحوشني عنك اتكتم احسنلك
سامي بضحك..... يعم اهدى واسمع للاخر... نوري دي اختي يعم اختي فِ الرضاعه اهدى بقااا..  اه الحقيني يانور بسرعه 
نور بدموع ولهفه.... حاضر حاضر اجيب تلج  لا لا الاسعافات الاوليه 
سامي بمرح.... اي دا استني الحقني بسرعه بطبق المحشي الي هناك داهو 
نور بضحك..... هههه واللهِ انت في اي ولا اي يا اخي واللهِ وحشتني ياسامي 
سليم شدها لحضنه وبيضغط على خصرها جامد وقرب من ودنها بهمس..... مش هحاسبك على كلامك هنا لينا اوضه تلمنا ﯾ نوري 
سامي.... ينور الحقيني وقفتني زي الصنم لي كدا د'ميي بيصفى 
سليم قلع جاكيته وتنى اكمامه بخبث.......  هلحقك انا 
سامي بخوف...... هو انا قولت حاجه غلط لسمح الله وبعدين قولتلك دي اختييي اختييي يعم اي 
ساره بضحك..... معلش يا حبيبي نور لسعت مخه خالص تعالى يحبيبي وانا اعقملك الجرح 
اشرف مسك ايدها بغيره........ حبيبيي وتعقميلوا  ! 
ساره بضحك..... دا قد ابني يا اشرف 
اشرف بغيره..... ولو برضو 
سامي بصرااااخ..... ياااجدعااان مش وقته د*مييي بيتصفى و هتبقى انت وابنك 
اشرف بعنااد وغيره.... انا قولك لا يعني لا 
نور بتذمر ودلال فطري...... يا سليم بالله عليك سيبني اشوفه واعقمله الجر'ح ابيييه بلييز والله هعملك اي حاجه انت عاوزها بس سيبني اشوفه 
سليم بمكر..... اي حاجه اي حاجه 
نور بسرعه.... اي حاجه والله 
سليم بخبث.... امم روحي بس من بعيييد فااهمه
نور بفرحه.... حاضر  واخدت الاسعافات الاوليه وراحت تعقم لسامي جروحه.... بتوجعك 
سامي حب يغيظ سليم اكتر..... اااه براحه ينوري 
نور بخوف..... معلش اسفه واللهِ 
سليم بعصبيه شديده...... مااااتنشف اي الدلع داا وبعدين اسمهاا نوور ماشي نور احسنلك يعني بدا ما اجي اكمل عليك
سامي بمرح.......  انا بقول روحي لجوزك يانور انا خلاص بقيت كويس 
سليم بخبث وهو بيشد نور ليه..... طب كويس يالا تصبحوا على خير يجماعه 
ساره بخبث وهي بتشد نور ليها..... عايزه نور شويه 
سليم بغيظ..... بعدين بكره بقا 
ساره بضحك..... يبني هقولها حاجه الاول واخدت نور بسرعه قبل مايعترض 
نور بخجل...... اي بس بس 
ساره بضحك.... بس اي يهبله دا جوزك... وبعدين بطلي كسوف كده الحيربوزه الي اسمها زيزي هتاخده منك والراجل منهم عايزه الواحده الجر*يئه 
نور بغيره...... زيزي دي مالهاش حد يسأل عنها ولا يلمها بقا اي دا دي لازقه 
ساره بحنان...... ما انا بقولك اهو  .. ادلعي عليه وحسسيه انك مهتمه بيه وبعدين بطلي كسوف والبسي كدا لبس من الي جيباهولك مينفعش اللبس الي بتلبسيه دا في عروسه جديده تلبس ميكي ماوس وتوم وجيري.. فهماني يروحي
نور بخجل شديد..... بس اللبس الي فوق قليل الادب يا ماما 
ساره بضحك..... ههههه معلش ولو مش عاجبك اوي كده البسي نص نص هههه 
قاطعهم خبط على الباب وبعدين الباب اتفتح ودخل سليم وباين عليه الضيق..... ها خلصتوا ولا لسا كتير 
ساره بضحك....... مش قادر على بعدها اوي كده... ههه ايوا ياخويا خلصنا 
سليم بمكر....... طب حلو يالا نور 
نور بكسوف وخدودها احمرت...... لسا بدري لسا... قاطعها وهو بيشدها برا.....  تصبحوا على خيييير ياجماعه بقلني بسمله بدوي
في الجناح 
سليم بمكر وهو بيقف قدامها وشها قدام وشه.......  امم انتي قولتي تحت هتعملي اي حاجه انا هقولهالك صح 
نور بتذمر طفولي...... هااا ايوا 
سليم بخبث وهو بيرفعها ليه...... اممم جاهزه 
نور بكسوف..... ممكن تبعد شويه 
سليم بضحكه رجوليه وسيمه...... ههههه ابعد هههه ضحكتيني واللهِ قال ابعد قااال مافيش الكلام دا النهارده 
قرب منها وطبع ُقبله على خدها الايمن
نور بخضه...... ااا انت انت بتعمل اي انت انت قليل الادب 
سليم اتجاهلها وطبع قُبله على خدها المقابل 
نور بكسوف وبتحاول تزقه مش عارفه..... يا ابيه 
سليم بهيام.... يعيون ابيه.. وروح ابيه..  وعقل ابيه 
_اابعد بس ماينفعش كدا ابعد 
سليم مال على كتفها قبله برقه همس بنعومه..... عايزك يانور 
نور بكسوف وصدمه..... ايه ااابعد بس 
سليم بحنان وهو بيلثم عنقها بحب..... نور
نور غمضت عيونها وهمست بضعف..... سليم عيب كدا 
سليم اشتالها وحطها على السرير بحب ولسا هيقرب الباب خبط جامد 
غمض عيونه بغييظ وهو بيلعن الي على الباب وقال بصوت جمهووري وعصبيه .... مييييييييييييييييين  وراح فتح  
الخدامه بخبث وماسكه الفون .....سليم بيه زيزي هانم على الفون وبتقول ان الشركه و*لعت وفي حر*يقه فيها 
سليم بصدمه..... ايييييه واخد قميصه وجري على برااا بسرعه 
الخدامه واقفه بتأمله بهيام قاطعتها نور بخوف..... هو في اي ايه الي حصل 
الخدامه بخبث......  زيزي هانم اتصلت بيه وهو راح لها 
نور بحزن ودموعها نزلت.....  ايه لا انت بتكذبي صح طب وليه بيجري كدا 
الخدامه بخبث.... وانا هكذب ليه بصي لو عايزه تعرفي هو رايح ليه روحيه الشركه بسرعه وهتعرفي كل حاجه
نور سمعت كلامها وغيرت هدومها وجريت على تحت شافتها ساره وندهت عليه...... نووور نووور راحه فين 
نور بسرعه وهي بتخرج.... راحه لسليم ومشيت بسرعه 
نور اخدت اوبر بسرعه وراحت الشركه لقيتها فاضيه خالص... حست بخوف وطلعت لمكتب سليم لقيته فاضي لسا هتمشي سمعت صوت بتلف لقت زيزي وسليم قريبنين من بعض اوي وبيقبلُوا بعض دموعها نزلت وصرخت...... سلييييييييم

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سلييييييم 
سليم بصدمه.......  ن نوري انتِ فاهمه غلط 
نور فجأه حست ان رجلها مش شيلاها وغمضت عيونها واتسلمت للدومة السودا ااي بتسحبها 
سليم بفزع وهو بيبعد زيزي عنه ....... نووووووور
زيزي بخبث....... تلاقيها بتمثل 
سليم بصلها نظره ارعبتها وبصوت جمهوري........ زيييييييزيييييييييييييي  براااا 
زيزي خافت و اخدت شنطتها وجريت على برا 
سليم جري علي نور بخوف اشتلها ونيمها على الكنبه واخد البرفيوم بتاعه وقرب من وشها  .. ثواني وفتحت عيونها بارهاق.... ااه انا فين..ااه راسي 
سليم بلهف... نور... نوري انتِ كويسه 
نور افتكرت وقعدت تعيط ...... ابعد عنييي ﯾ سليم بقووولك ابعد عنيييي.. 
سليم بعصبيه وهو بيبثبتها..... اهدي واسمعيييني 
نور بتتحرك بهستريا وبتعيط..... ابعد عنيييي سيييبنيي متلمينييش انت خااين ابعد عنييي
سليم بحزن وهو بياخدها في حضنه فِ محاوله لتهدئتها..... نوري اهدي عشان خاطري... واسمعييني واللهِ انتِ فاهمه غلط.. 
نور بخجل شديد وعصبيه...... واللهِ فاهمه غلط!!!  .. سليم انت انت كنتوا 
سليم بحركه سريعه قعدها على رجله ودفن وشه في عنقها..... اهدي خدي نفسك الاول واسمعييني
نور بكسوف وهي بتبعده عنها...... ابعد ابعد عنييي بقوولك ﯾ سليم ابعد متلمسنييش 
سليم وهو بيشدد من احتضانها بتملك وعصبيه...... نوووووور اسمعييينيي ومتقاااطعنيييش 
نور بخوف من عصبيته وصوته العالي سكتت في حضنه ولسا مستمره فِ العياط وشهقاتها الطفوليه بتزييد 
سليم بحنان..... نوري.... اهدي يروحي اهدي... واللهِ انا مقربتش منها 
نور بغضب ..... واللهِ اومال الي شوفته دا ايه هاا متكذبشي عليا 
سليم ضحك... ما اي ما كذبشي!!!  هههه 
نور بتذمر..... ايه الي بيضحك... هو دا وقت ضحك اصلا 
سليم بحنان وهو بيمسد على شعرها وبيلمه...... ماعتيش تفردي شعرك تاني فاهمه شعرك.. مايتفردش عشان بيخليكي جميله اوي وانتي مش ناقصه 
نور بكسوف..... شكرا ووبعدين غير الموضوع غيره
سليم بضحك..... بتغيري عليا ﯾ نوري... فاااهمه...وفجأه برق بعصبيه....... انتييي جيتي ازاي وكمااان جاااايه لوحدك
نور ببراءه..... جايه بِ اووبر  
سليم ضغط على خصرها بغيره وتملك.......  من غير اذنييي 
نور ببكاء...... اااه اييدك اااه انت بتوجعني ﯾ سليم ابعد... و دموعها نزلت.... انا اسفه خلاص واللهِ بس الخدامه اول ما قالتلي انك روحت لزيزي  كذبتها وقولتلها لا انتي كذابه سليم مش رايح لها قالتلي لو عايزه اتأكد اروحلك الشركه وكمان طريقه جريك ولهفتك دي دايقتني اوي واول ما عرفت انك رايحلها  لبست وجيت بسرعه بس ماما والله شافتني وقولتلها بقلم بسمله بدوي
سليم بغضب جحيمي وربط الاحداث ببعض و عرف انها خطه من زيزي..... ااااه يبنت ال******* هي قالتلي ان الشركه فيها حر'يقه عشان كدا روحت وبعدين جيت لقيت مافيش حاجه لسا همشي لقيت زيزي بتنده عليا و كانت عايزاني اشوف البنود الجديده وبعدين لقيتها قربت مني وفجأه لقيتك دخلتي 
نور بفرحه وبراءه...... طب احلف بالله... يعني انت مش بتحبها ولاقربت منها 
سليم بحب وهو بياخدها في حضنه..... والله العظيم هو دا الي حصل وبعدين انا عمري ما احبها ولا هحبها عشان في قلبي واحده بس  
نور بحزن..... مين دي 
سليم وهو بيطبع قُبله على خدها..... انتي 
نور بفرحه وكسوف..... ها 
طبع قُبله على خدها الاخر اكثر جر*ئه....... ها اي بقولك بحبك 
نور بخجل شديد..... ش ش شكرا
 سليم بضحك...... شكرا... بس كدا.
نور بكسوف...... مش عارفه اقول اي يا ابيه بس بس 
سليم وهو بيشدد من احتضانه..... عملتي فيا اي ينوري من اول نظره وانتي في بالي ليل نهار مش عارفه اشتغل ولا اعمل اي حاجه عاوز اشوفك علطول قدام عيني ومعايا سحرتيني بجمالك وبراءتك وطيبتك ينوري 
نور خبت وشها فِ كتفه بكسوف وساكته
سليم بحنان وهو بيبص على الفون لاقى ساره مش مبطله رن.... قومي يالا معايا عشان ماما مش مبطله رن تلاقيها خايفه من ساعه ما مشيتي
نور بخجل...... انا اسفه اوي انا بس كنت مضايقه اوي اول ما شوفت لهفتك وانت بتخرج بسرعه كدا وكمان البنت دي قالتلي انك رايحلها 
سليم بمشاكسه...... بتغيري عليا ينوري
نور بكسوف ..... سليم بقا وبعدين قالت بغيره وطفوله..... زيزي دي شريره اوي... هي ليه بتعمل كدا... هي عايزه تاخدك مني بس بعينها 
سليم بفرحه وهو بخبث....... بتغيري عليا.... بس شكلها كدا هتاخدني منك 
نور بشهقه...... اييييه 
سليم ببراءه مزيفه...... اي بقولك شكلها كدا هتاخدني منك.. انتي مش عارفه دي بتتمنالي الرضا ارضى وبتهتم بيا ومش بتتكسف كل شويه وبتحبني اوي وبعدين شوفي لبسها 
نور بحزن طفولي...... بس لبسها قليل الادب اوي وانا بتكسف البس كدا قدام الناس 
سليم بغيره...... لا ما هو مش هيبقى قدام الناس هيبقى قدامي انا وبس...  
نور بتهرب..... ها... بعدين بعدين يالا عشان ماما زمانها قلقانه عليا 
سليم بضحك..... هربي هعديها بمزاجي المرادي قدامي يالا بس خدي بالك هتتعاقبي وغمز 
نور بتذمر طفولي......  قليل الادب ما بيصدق يمسك في حاجه 
سليم بمشاكسه...... بتقولي حاجه ينوري 
تسريع الاحداث وصلوا الفيلا 
ساره بخوف جريت عليها...... كدا ينور تخضينا عليكِ كدا 
نور بخجل..... انا اسفه يماما حقك عليا
ساره بحنان...... خلاص يحبيبتي اهم حاجه انكم بخير 
سليم بضحك...... يماما واللهِ انا الي ابنك مش هي هههه 
ساره بخبث....... بقينا بنضحك اهو الله يرحم اما كنت بتدخل وعفاريت الدنيا بتتنطت قدام عينك ومتعصب على الاخر 
سليم بحب وهو بيشد نور لحضنه....... حد يبقى معاه الملاك ده ويتعصب برضو 
ساره بضحك وحنان.... ربنا يخليكو لبعض يولاد ويسعدكم يارب وتفرحوا قلبي بنونو صغير كدا  
سليم بخبث...... قريب اوي يماما متخافيش و مش واحد بس 
نور جريت على فوق بكسوف تحت ضحكاتهم.. 
نووور ينوووور انتِ فين 
سليم بخوف .... يانووووووور انتي فين 
بقا بيدور زي المجنون عليها مش لقاها... والافكار بتضرب عقله يترى راحت فين... يكون حصل حاجه... حد من اعداءه شافها وخدها نقطه ضغف... ياترى زيزي عملت حاجه فيها.
ثواني وسمع صوت ضحكات بيبص لقا نور وسامي بيجروا ورا بعض وبيلعبوا بالميا وكمان نور لبسها كان قصير وبعدين سامي شايلها على ضهره وبيجري بيها 
نزل جري ورياكشن وشه مش مبشر بالخير......... نوووووووووور 
نور بخضه من شكله وصوته العالي و نزلت من على ضهر سامي  بخوف..... سليم.. ف فِ اي 
سليم بعصبيه وهو بيشدها ليه جامد.... وبيوجه كلامه لساامي بعصبيه وغيره....... انا مش محذرك ياالا اكتر من مره تبعد عنها 
سامي بمرح........بالله.. نور تبقى اختييي ايه يعم في اي الحب ولع في الدره وبعدين كده البت تتفش منك ومن غيرتك الاوفر دي و كده انا هجوزها يزن صاحبي الي هيمو'ت ويتجوزها 
سليم بغيره وهو بيلكمه في وشه....... ساااااااامي الحااااجاااات دي ماااافيييهااااااش هزاااااار فااااااهم.. هزار بايخ وتافه
سامي باحراج..... في اي انا بهزر 
نور بغضب طفولي وهي بتقف بينهم...... سليييم في اي هو بيهزر 
سليم بنبره مخيفه وعيونه اسودت وعروق رقبته بانت....... ثانيه واحده هغمض عييني لو فتحتها ولقيتك لسا واقفه صدقيني ينور هتشووفي وش مني هيكر'هك اليوم الي شووفتيييني فييييه غووووري على فوق
نور دموعها نزلت من صوته العالي وطريقته كلامه معاهت قدامهم وجريت على فوق 
سامي بعصبيه..... في اي لكل دا ياسليم يعني.. وبعدين براااحه عليها شويه في اي... انا الي مسكتني اني عارف انك بتحبها بس صدقني لو دموعها نزلت تاني بسببك ها.. قاطعه سليموهو بيقبض على رقبته بشر........ هتعمل اي يعني ولا حاااجه... نور ملكي فاااهم  وبعدين مراااتي وانا حر فيهاااا وزقه وطلع لفوق 
ساره بحزن من تصرفات ابنها...... معلش ياسامي حقك عليا يابني وبعدين دا بيغير مني عليها يابني... حالته بقت صعبه هههه 
سامي ابتسم ابتسامه لم تصل الي عينه وطلع اوضته 
عند سليم فوق 
نووووووور 
نور بخوف..... ن ن نعم 
سليم بغيره وهو بيضغط على دراعها جامد........ انا مش محذرك اكتر من مره متقربيش من سااامي داا 
نور بدموع...... سليم دا اخويا افهم بقا
سليم غيرته عمته ومسكها من دراعتها الاتنين وثبتها قدام وشه........ حتى لو اخووويا فاااهمه... نووور دااا اخر تحذيير وبعدين اي انتي لبسااااه دااااا 
نور بوجع...... اااه ياسليم ايدي... وبعدين اي دا دريس 
سليم بسخريه..... دريس.... نووووووور ماعدش يتلبس تاني فاااهمه... انطقيييي
 ردت بدموع.. ف فاهمه 
سليم بحنان وهو بياخدها في حضنه وبيطبع قُبله على دراعها...... وجعتك 
نور ببكاء طفولي....... خالص انت ايدك صعبه اوي
سليم بحب..... اسف ينور انشالله تتقطع قبل ما قاطعه بلهفه...... لا متقولش على نفسك كدا... عايزه انام بقا
سليم بغيظ..... الوقتي عايزه تنامي ماانتي كُنتي تحت بتتنطتي 
نور ببراءه...... ايوا بس اما بعيط علطول بعيدها بنام... البكا بينيمني
سليم بحنان...... اسف انك عيطي بسببي يانوري واخدها في حضنه وناموا 
بليل خالص باب الجناح اتفتح وفي حد دخل ولف جهت نور ورش حاجه في الهوا ولسا بيمد ايده يشتالها 
سليم فتح عينه بسرعه وتفتح النوور ووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

بليل خالص  الجناح اتفتح وفي حد دخل ولف جهت نور ورش حاجه في الهوا ولسا بيمد ايده يشتالها 
سليم فتح عينه بسرعه وفتح النور وقال بصوت كل تهديد وشر...... مييييييين..... ازااااي جتلك الجرأه يبن ********** فجأه سكت بصدمه لقاها مامته ساره 
ساره بتوتر.... احم س سليم قومت ليه كدا.. مالك ﯾ حبيبي انت كويس 
سليم باستغراب...... ماما...  في حاجه يا حبيبتي
ساره بتوتر.... كُنت كُنت بشوفك بطمن عليكوا 
سليم بعدم اقتناع...... تمام ياحبيبتي...
ساره: تصبح على خير يا حبيبي وخرجت بسرعه وهي بتتنفس بسرعه وخايفه وبتبص لقت سامي واقف اتخضت وشدت ايده بسرعه لتحت بعيد عن جناح سليم 
ساره بارتياح..... الحمدلله عدت على خير..وبعدين قالت بعصبيه لسامي..... انت اتجننت يا سامي ايه الي كُنت هتعمله ده 
سامي ببرود.... كُنت هعمل اي يعني كُنت هاخد اختي هو مايستاهلهاش حضرتك 
ساره بعصبيه...... انت مفروض تحمد ربنا اني شوفتك ولحقتك على اخر لحظه عارف لو سليم كان  شافك كان...  سكتت بخوف
سامي بهدوء...... يعني انت عاجبك الي بيحصل دا حضرتك.. مش شايفه ان غيرته اووفر وكمان بيتعصب من اتفه حاجه  
ساره بهدوء وحكمه..... الحب بيعمل اكتر من كدا يا سامي.. وبعدين بقا عايز تاخد نور منه يا سامي...  نور يساامي افهم نووور مراااته خلاص يعني انت ملكش الحق تتكلم ولا تدخل... وبعدين دي نور هي العوض ليه من ربنا يا سامي... انت مش عارف هو عانى ازاي.. حياته حرفيا كانت كلها شغل.. كان بارد.. يائس من الحياه... مفكرهم كلهم بتوع فلوس وبيجروا على متعته‍'م... انا حرفيا قلبي كان محروق عليه.. عارف يعني اي اشوف ابني كدا.. واول ما شوفت نور حبيبتها والله واعتبرتها بنتي وقولت هي دي الي هتغيره وهتخرج الطفل الي جواه.. وانت بسهوله كدا عايز تاخدها... انا. متأكده مليون في الميه انه مش بيحبها بس دا بيعشقها عارف سامي لو حاسه بس ان سليم ممكن يأ'ذيها بس لو واحد في الميه انا هساعدك وهبعدها عنه!.. بقلمي بسمله بدوي. 
سامي بخجل.......  انا اسف اوي....  انا بس متعصب من الي حصل في الجنينه العصر انا
ساره بحنان..... انت اخ يا سامي...  واكيد هتبقى قلقان عليها وخايف... وانا عذراك ياسيدي... الحمدلله اني لحقتك ولا زمانك الوقتي 
قاطعه بمرح....... كان زمانه عمل مني كفته هههه
ساره بضحك..... ههههه يالا ياحبيبي روح نام تصبح على خير 
سامي:  وانت من اهم الخير ودخل نام
في الصباح 
نور صحيت بدري وبتبص لقيت سليم لسا نايم 
نور بلا وعي قرب منها ومشت ايدها على دقنه  وبتمسد على  شعره بحنان...... وانت نايم شكلك زي الملاك اوي وجميل... نزلت ايدها تلمس رموشه باعجاب.... رموشه حلو اوي ونزلك صابعها على انفه.... انف حاد اوي هههه وبعدين نزلت صابعه على شفايفه.. و سكتت بكسوف ولسا هتشيل ايدها سليم فتح بوءه وعضتها.
نور بخضه.... عااا ﯾ ماما 
سليم بضحك وهو بيعتاليها وبيبص في عيونها بعشق.......  كُنتي بتعملي فيا اي..قرب وشه من وشها وبيلمسه بنعمومه.
نور غمضت عيونها بضعف وكسوف..... ها
سليم بعشق وهو بيدفن وشه بعنقها وبيلثمه بحنان........ ها اي كُنتي بتعملي اي فيا.... معقول كُنتِ بتتحرشي بيا 
نور فتحت عيونها بسرعه على جملته........ ايه لا لا والله والله لا مش كنت بعمل حاجه والله
سليم بضحك شديد على براءتها...... هههه خلاص  مصدقك والله انا اصلا كنت صاحي ومن قبلك كمان 
نور بصتله بكسوف وصدمه.... كنت كنت صاحي... ط طب ليه مش عرفتني او قولت انك صاحي
سليم بخبث....... عشان تتحرشي بيا براحتك 
نور خبت وشها في صدره بكسوف..... سليم بس بقا... سليم 
سليم بهيام وهو مركز مع حركت شفايفها..... عيون سليم... وقلبه... وعقله... روحه و
نور بكسوف ...... بس بقا...  كنت كنت عايزه اقولك على حاجه..
سليم بحنان وهو بيشدد على احتضانها.... اي يروحي
نور بهدوء...... الجامعه بتاعتي هتبدأ من بكرا و 
سليم بعصبيه..... جامعة اي لا انسي 
نور بصدمه ودموعها نزلت..... يعني اي مش فاهمه!!!! 
سليم وهو بيحاول بيتحكم في عصبيته....... يعني مفيش جامعه ينوري 
نور  بتبعد عنه وبتحاول تزقه وتخرج من حضنه...... لا... انا جده قاايلك من قبل ما نتجوز اصلا اني هكمل تعليمي... حراام عليك انت ليه بتعمل فيا كدا ليييه... ليييه بتحرمي من كل حاجه بحبها... لييييه... بس مستحيل ياااسليم اتخلى عن حلميي فاااهم مستحييل وهكمل تعليمي وهشتغل كمان.... هه عشان اشرفك ومبقاش حتت خدامه الي اتجوزها سليم بيه الجبراوي وتستعر مني 
سليم غمض عيونه وبيحاول يضبط اعصابه...  ثانيه وفتحها على صوت عياطها  
سليم بحنان وهو بيحاول يحضنها.... نوري 
نور  بتقاومه وبتحاول تبعد عنه ومستمره في العياط... 
سليم بحب وهو بيشدها لحضنه وبيطبع قُبلات حانيه على شعرها......  خلاص يستي.... موافق 
نور مسحت دموعها بفرحه وقالت بلهفه..... بجد يا سولي 
سليم بغيظ..... دلوقتي سولي 
نور بدلال فطري......انت احلى سولي فِ العالم والدنيا كلها 
سليم بابتسامه وفي باله.... انتي بريئه اوي ينوري... قبل شويه كنت زعلانه والوقتي عشان حاجه بسيطه زي دي فرحتي... جننتيني يانوري خلاص انت بقيتي عامله زي الادما'ن بالنسبالي فاق على صوتها..... سولي روحت فين يالا عشان ننزل 
سليم بحزن مزيف.... لا ينوري انا زعلان منك 
نور بلهفه... لي بس انا عملت اي 
سليم بخبث.....انت لسا بتفكري في كلامي السخيف الى قولته انا اعتذرتلك  وقولت انه مش من قلبي وقولته عشان حاجه في دماغي  بس انتي لسا بتفكري وكل ما يحصل مشكله صغيره تقوليها وتفكيريني بيها 
نور بحزن طفولي......انا اسفه... بس حقيقي مش بايدي كلامك جرحني اوي و 
سليم بعشق...... نور دا خلاص في الماضي وانا اعتذرتلك! 
نور شددت من احتضانه ليها..... سليم  انا انا بحبك اوي 
سليم بسعاده..... اي قولتي اي 
نور وهي بتنظر في عينه بحب.... بحبك ياسولي 
سليم بفرحه شالها ولف بيها........ بحبك يااانوووروي 
اليوم عدا بسلامه وسعاده بين الطرفين 
تاني يوم نور صحيت لقيت سليم واقف بيعدل الجرفته قدام المرايا واول ماشافها..... صباح الجمال على عيونك يروحي 
نور بخجل.... صباح النور يحبيبي واضافت بحماس..... انا فرحانه اوي اوي ﯾ سولي ومتحمسه اوي 
سليم بحنان...... يارب علطول فرحانه ومعايا ياحبيبي قومي يالا خدي شاور عشان اوصلك الجامعه قبل ما اروح الشركه. 
نور بسعاده.... فووريره ياسولي  و طبعت قُبله رقيقه على خده وجريت  تجهز نفسها 
سليم بغيره  وحنان..... نووري اياكي تلبسي حاجه مفتوحه ولا لافته فااهمه والا والله هغير رأيي
نور بلهفه..... لا اوعى.. حاضر.
بعد شويه خرجت بدريس طويل محترم عكس لون بشرتها ناصعه البياض وكانت جميلة اوي وعملت شعرها ديل حصان ونزلت خصلات ناعمه على وشها اعتطها منظر جذاب  و طفولي برئ  وشوز زرقا وشنطه زرقا ولبست نضاره شيك وخرجت ومعملتش ميكب اكتفت بروج هادي لون الشفايف ومسكرا وكحل ابرز زرقت عينيها الساحره
 سليم اول ما شافها تنح وبقى بيتأملها بهيام وحب شديد......  اي الجمال دا... وبعدين اعمل فيكي اي حرام عليكى 
نور بتذمر طفولي......  بس بقا يسليم وبعدين ما انا سمعت كلامك اهو ولبست طويل وواسع وكمان بكم اهو ومقفول وكمان مش الوان ملفته دا اسود
سليم بضحك على تذمرها اللطيف المحبب لقلبه...... يقلب سليم انتي اي حاجه بتلبسيها بتبقي جميله جدا بيها 
نور بحب وكسوف.... مرسي ﯾ سليم انت الي عيونك حلوه.. يالا بقا عشان هنتأخر... 
هز راسه بايجاب  ومسك ايدها ونزلوا 
ساره بسعاده وهي شيفاهم فرحانين وفي سرها بتدعيلهم بالسعادة الابديه..
_صباح النور 
اشرف بمشاكسه...... اي يسليم الي سمعته ده... انا اول معرفت مصدقتش... بقا سليم الجبراوي يغيب من الشركه يوم بحاله... ده انت عندك الشغل نمر ون يعني حاجه مقدسه عندك.... هههه خلاص شكلي هتعود على الصدمات دي... هههه نور لسعت مخك خلاص هههه... مش قادر اقولك شعوري انا فرحان اوي كل دا بسببك يانور يابنتي ومد ايده يطبطب عليها بحنيه... سليم شدها لحضنه بغيره......  يالا الفطار
اشرف بضحك.... هههه الواد اتجنن بيغير عليها مني... هههه نور جننته خلاص 
تسريع الاحداث فطروا وودعوهم
قدام الجامعه نور لسا هتنزل .. سليم شدها وباسها من خدها بحب..... هتوحشيني  الكام ساعه. دول ينوري ربنا يصبرني  
نور بضحك طفولي..... ههههه يصبرك اي هو انا ههاجر دول 5ساعات بس 
سليم بحب وهو بيقبل باطن ايدها.......  جننتيني ﯾ نوري 
نور بخجل.... سليم مش وقته وكمان السواق عيب كدا ولسا هتمشي مسك ايدها وقال بتحذير..... ملكش. دعوه بحد ينور واي حاجه تحصل ترني عليا وانا هخلي كام بودي جارد معاكِ 
نور بطاعه..... حاضر باي هتوحشني انت كمان 
لسا هتدخل الجامعه ثواني وجت عربيه واخدتها وجريت بسرعه 
البودي جارد شافها وجري على عربيه سليم 
سليم بيه بيييه الحق 
سليم بعصبيه...... في اي انطق 
في عربيه جت حالآ بعد ما الهانم نزلت من عربيتك يدوبك بتعدي الشارع وجت العربيه اخدتها وجريت 
سليم بغضب جحيمي...... ايييييييييه
في الجهه الاخرى
نور صحيت لقيت نفسها مربوطه في كرسي ثواني والباب اتفتح 
نور بدوخه..... انا فيين وانتوا ميييين انتوووو عايزين مني اي وفجأه سكتت بصدمه زيزي... عمار بيه 
عمار بخبث.... نورتي ياحياتي 
زيزي بمكر.....  اهي عندك اهي اعملي الي انت عاوزه بقا.. بس والله عجبتني يا عمار وعرفت تنفذ خطتنا طلعت ذكي 
عمار بغررو..... انا مش اي حد برضوا انا عمار الحداد يازيزي يالا بقا اتقلي على الله عشان ورانا شغل كتير... ووجهه كلامه لنور..... اخيرا استنيتك كتير ينور  .. بقا اي الجمال دا كله هيبقى بتاعي... كل يوم بتحلوي اكتر من الاول 
زيزي بخبث..... طب سلام بقا 
نور بعياط وصريخ....لا استنيي خوووديييني معااااكي لااااا متسبييينيييش بالله عليكي.... انت انت بتقرب ليه كدااااا حراااام عليك  لااااا انت انت هتعمل اي 
عمار بخبث وهو بيزرر ازارر قميصه...... هخلييكي ليا بتاااعتي ينور ولسا هيقرب منها و فجأه

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نور بعياط وصريخ....لا استنيي خوووديييني معااااكي لااااا متسبييينيييش بالله عليكي.... انت انت بتقرب ليه كدااااا حراااام عليك  لااااا انت انت هتعمل اي 
عمار بخبث وهو بيزرر ازارر قميصه...... هخلييكي ليا بتاااعتي ينور ولسا هيقرب منها و فجأه دخل راجل ضخم ولابس زي البودي جارد ومعاه سلا'ح وباين عليه التوتر والخوف.....  الحق يباشا واحد من رجالتنا الي مع سليم باشا بيقول انه عرف مكانا من سلسله الهانم وزمانه على وصول 
عمار بعصبيه  ..... طب غوووور من وشي واول ما يقربوا من المخزن عرفوني فاهم.. غووور وقرب من نور بتهديد.... كُل الي حصل دلوقتي تنسيه خااالص فاااهمه... الي هتقوووليه بقا اسمي انتي كنتي مخطوفه من نااس مش عرفاااهم وسمعتيهم انهم من اعداءه وبسم الله مشاءالله اعداءه يعني ههههه ميتعدووش وهما كانوا هيسااوموه بيكي فاااااهمه ولو سألك هما مين متعرفيش لا اسمهم ولا شكلهم فاهمه 
نور بصريخ..... لا مش فااااهمه يحيوااا*ان وهقوووله عليك وفجأه سكتت بصدمه وهي شايفاه بيقط*ع لها دراع الدريس 
عمار بحقار*ه........ عارفه انا ممكن اغتص*بك حالا وهقول انه برضاكي وانك عارفه ان في عربيه هتيجي تاخدك من قدام الجامعه بعد ما تنزلي من عربية سليم 
نور ببكاء وصريخ........ كذااااااب هقوووول انك كذاااب وسليم هيصدقني
عمار بخبث..... ممكن افبرك كام صوره حلوين لينا وكام مكالمه على كام شات يثبتوله كانهم حقيقه هاا... وكمان هههه ده مستعر منك اصلا ومعرف كله انك خدامه واكيد معرفك انه بيقول كدا خوف عليكي وعشان يحميكي منه بس احب اقولك لا و
نور بصراخ... برضو هقوله 
عمار بسخريه ومسكها من شعرها بعن'ف...... يبقى هقت'لهوولك ينوووور وممكن الوقتي احرق قلبه عليكي واغتصب'ك والاعلام والصحافه يعرفوا... شوفي بقا اغتص*اب زوجه رجل الاعمال المشهور سليم الجبراوي سمعته وشغله في ثانيه بووووووم يبقوا في الارض دااا غير الشرخ الي هيبقى بينكم ههههه بس انا مش هعمل كده عارفه ليه عشان انتي شاااطره وهتنفذي وهتسمعي كلامي بالحرف والاهم من ده كله اني بحبك ينور من اول ما عيني وقعت عليكي وانا بقيت بعشقك وقرب منها يبقبلها.. حركت وشها النحيه التانيه 
عمار بحقاره..... ههههه من حق الجميل يدلع... ها هتسمعي الكلام ولا 
قاطعته نور بدموع...... هنفذ كلامك بالحرف بس ملكش دعوه بيه ارجوك 
عمار بضحك.... كدا تعجبيني يانور بقولك اي ماتجيبي بوسه كدا هههه
نور بصتله بقرف وفي سرها بتدعي ربنا ان حاجه تحصل تبعده عنها ولسا هيقرب فونه رن 
وملامحه وشه اتغيرت بكره... بسرعه كدا تمم امشوا بسرعه وجهزولي العربيه ورا المخزن وقفل وبص على نور بحب...... هتوحشيني بس وعد في اقرب وقت هبعدك عنه وهاخدك منه وتكوني ليا بتاااعي لوحدي انا وبس.... اسف ينور وفجأه ضرب راسه براسها واغمي عليها ومشى بسرعه
ثواني والباب اتكسر ودخل سليم بلهفه..... نووور  نووور حبيبتي انتي فين نووووووووور... جري عليها بلهفه وفك الحبل من عليها واشتالها بسرعه وجري بيها على برا 
سليم بخوف وهو بيلمس وشها بلهفه وهي على رجله.... نووور نووور فوقي يحبيبتي وقرب البرفيوم من وشها ثواني وفتحت عيونها بارهاق......  س س ليم 
سليم بلهفه..... نوري انتي بخير.. عملولك حاجه فيكي حاجه.. ماشوفتيش شكلهم ولا سمعتي حاجه 
نور بارهاق....... انا بخير... لا مشوفتش حاجه..... سليم انا خايفه اوي وحضنته وقعدت تعيط 
سليم بتوعد وحنان.......  هعرف هما مين ينوري وغلاوتك عندي لدفعهم تمن دمووعك عندي دي غاالي اوي.. ماتبكيش يروحي اهدي انا معاكي اهو سولي حبيبك معاكي خلاص 
نور ببكاء طفولي....... انا خوفت اوي اووي ﯾ سليم... انت لو مكنتش جيت كان زماني الوقتي سكتت وقعدت تعيط اكتر 
سليم بحنان..... هوووس هوووس خلاص انا معاكي اهو وبعدين بتخافي وانا معاكي ينوري.... متبكيش بقا خلاص كل حاجه بخير وانتي معايا اهو 
نور شددت من احتضاته جامد كأنه هيهرب منها ودفنت وشها في عنقه 
سليم بلع ريقه بتوتر وحس ان جسمه سخن من حركتها وريحتها الي جننته.... نوري 
مفيش رد بيبص لقاها نامت حاوطها بدراعته بتملك وحب شديد وسند راسه على راسها وبيتوعد للي اتجرأ وخطفه'ا 
في الجهه الاخرى 
عند زيزي قاعده هتمو'ت من الفرحه ثواني ودخل عليها اخوها قامت بسرعه وقالت بفرحه..... عاااااا انا النهارده مبسوووطه مبسوووطه اوي اوي ياامهااب 
مهاب باستغراب ..... ودا من اي بقاااا... وبعدين مبسوووطه انتي شااايفه كل مختطااتنا كدا بتروح هبا.. البت الي اسمها نوور دي خطر عليا يزيزي... انتي مش شايفه عامله ازاي ولاجمالها ولا رقتها ولا اي ولا اي... دا انا من اول مره وهي مجنناني عليها كدا اووومال سليم عملت في اييييي 
زيزي ببرود...... علفكره عاديه جدا 
مهااب بسخريه..... لا والله عاديه... دا انا من اول ماشوفتها هوستني سحرتني كدا وانتي بتقوليلي عاديه
زيزي ببرود..... انا اجمل منها بكتير
مهاب بتسرع........ بطلي كذب هو انتي تيجي جنبها اي 
زيزي بعصبيه...... نااااعم بتقول اي 
مهاب بكدب وتوتر..... اقصد يعني مش مهم جمالها انتي اجمل بس طفولتها وبراءتها وكمان كدا صغيره وكيوت و قاطعته زيزي بعصبيه.... خلاص خلاص المهم اني خلصت منها 
مهاب بلهفه...... خلصتي منها!!!!!  مش فاهم.
زيزي قعدت ومسك العصير وبتشربه ببرود...... عملت ديل انا وعمار الحداد... هي كانت عجباه وخطفها والباقي بقا عليه هههههه
مهاب بعصبيه.... اييييه انتي ازاااي جاالك قلب تعملي فيها كدا انتي قاطعته زيزي بسخريه.... اي انت طبيت ولا اي ههه ضحكت عليك انت كمان هههه مغفل،.. مهاب لسا هيتكلم فونها رن 
زيزي باستغراب وردت..... اي داا عماار.... في اي قاعد بتطرقني من ساعتها عشان يفضالك الجو مع السنيوريتا.. اي غيرت رايك ولا اي معجبتكش صح هي اصلا... قاطعها عمار بعصبيه...... سليم عرف مكانها 
زيزي بصدمه وخوف..... ناااااعم... شافك.... قولتله عني... لازم نهرب بسرعه برا مصر... اقفل ياغبي انا ماليش دعوه بيك انا مشوفتكش ولا اعرفك 
عمار بضحك شديد وسخريه..... ههههه واطيه اوي ﯾ زيزي هههه... لا رجالتي عرفتني..  سبتها ومشيت قبل ما يوصلها 
زيزي بعصبيه..... انت غبي.... ماهي كده شووور هتقوله علينا 
عمار ببرود..... البت بريئه اوي وانا هددتها اني همو'ته وهغتصب*ها وكام تهديد كمان المهم اسمعي الي هقولهولك ده ومش هعيده تاني.... هتعملي اي في الخطه الجايه *******************
زيزي بخبث واعجاب...... يبن ال**** دا انت دمااغك س*م اي دا انت ابل"يس يسقفلك يعم ههههه... اقفل بقا 
بقلمي بسمله بدوي
عند نور صحيت لقيت نفسها في حضن سليم ثواني وافتكرت الي حصلها وقعدت تعيط جامد حطت ايدها على بوءها تمنع شهقاتها تطلع ثواني وسمعت صوت رنة فونها اتجاهلت بس فضل وقت كتير يرن قامت تشوفه وكمان عشان سليم مايصحاش... الو 
_وحشتني اوي ينور.... عاملك مفاجأه انما اي هههه هتعجبك اوي 
نور بخوف.... ع عمار بيه.... مفاجأه اي... انا انا مش عايزه حاجه 
عمار بخبث..... قريب اوي هتكوني معايا ينور 
نور قعدت تعيط وحاطه ايدها على بوءها تكتم شهقاتها 
عمار بلهفه..... اي دا انتي بتعيطي لا كدا ازعل وانا زعلي وحش. 
نور بدموع.... لا لا لا والله مش بعيط 
عمار بحب.......شاطره يبيبي يالا اقفل بقا عشان المفاجأه وقفل 
نور  حطت ايدها على قلبها بخوف.... ياترا قلبي بيوجعني ليه كدا... هو مابيوجعنيش الا اما بيكون في حاجه مش كويسه هتحصل.... يارب خليك معايا يارب... 
_كنتي بتكلمي مين يانور 
نور بخضه.......  س س س سليم 
سليم بحنان وهو بيمد ايده يشيل شعرها الي نازل على وشها بحنان......مالك ياقلب سليم... اهدي  ... كنتي بتكلمي مين بقا 
نور بكدب وخوف....  ص ص صاحبتي 
سليم باستغراب..... صاحبتك بس انتي كنتي قايله انك ملكش صحاب 
نور بكدب..... اااا لا متعرفه عليها جديد 
سليم بشك... تمام 
ثواني فونه رن.... الو 
_ سليم بيه.. معايا
سليم باستغراب... ايوا 
_حضرتك نور مرات حضرتك كانت مقدمه على عمليتين انها ترجع بنت واجه*اض  ... بس احنا قولنا نعرفك الاول بما انك العامل الرئيسي للمستشفى بسبب تبرعاتك لينا و الو الو سليم باشا 
سليم كس*ر الفون في الارض بعصبيه...... نوووووووووور 
وريني الفوووون دااااا واخد تلفونها يشوف اخر رقم مكلمها لقاه رقم عمااار  ....... رقم عماااااار الحدااااااااد بيعمل عنك دي يااااا*********

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم كس*ر الفون في الارض بعصبيه...... نوووووووووور 
وريني الفوووون دااااا واخد تلفونها يشوف اخر رقم مكلمها لقاه رقم عمااار  ....... رقم عماااااار الحدااااااااد بيعمل عنك دي يااااا*****
نوركان جسمها بيترعش ودموعها مغرقه وشها وكانت بتاخد نفسها بصعوبه وقعدت على الارض... س سليم 
سليم  بخوف من رعشه جسمها  ونزل بركبته وقعد قدامها  وقال بجمود وسند جبهته على جبهتها وقال بجمود  ..ليه 
نور بتبكي بس وفجأه سكتت وبتحاول تاخد نفسها بصعوبه 
سليم بخوف وهو بيمسك ايدها بلهفه لقاها بارده اوي......  مالك  .... البخاااخه فين  ... اهي اهي وخدها فِ حضنه بحنان واعطيهالها... نوري 
نور بصتله والدموع مغرقه وشها وبتحاول تدخل فِ حضنه اكتر...... مره واحد سليم بعدها عنها وبصلها بصه غريبه مختلطه عتاب على جمود على برود.... نور 
نور بطفوله وعياط اكتر...... نور!!  .. انت علطول بتقولي يانوري معتش بتحبني خلاص 
سليم مسك وشها بحب ولهفه مسح دموعها وقبِل باطن ايدها بعمق..... نوري 
نور فجأه حضنته جامد وقعدت تعيط.... سليم 
سليم وهو بيمسد على شعرها بحنان...... اهدي يروحي اهدي يقلب سليم... يالا احكيلي ياروحي... انا مش مصدق المكالمه واللهِ ولا عمرِ اصدق حاجه زي دي عنك ينوري لو العالم كله قالي هكذبهم ينوري... يالا يحبيبي احكيلي يالا رقم عمار بيعمل ايه معاكِ وليه كذبتي عليا!  ..  يالا احكي..  اتكلمي ينوري يالا واللهِ هصدقك 
نور بدموع..... حاضر هحكيلي ولسا هتتكلم لقت شعاع نور احمر بتبص لقيته جاي من ناحيه الباب الجرار بتبص لقت واحد واقف ومعاه رشا'ش  افتكرت تهديد عمار ليها وسكتت بخوف 
سليم بحنان..... نوري سامعك يالا 
نور بتبص على الراجل بخوف وبتبكي... 
سليم بيبص ناحية المكان الي بتبص فيه.. ملقاش حاجه 
نوووووووووووووووور 
نور بفزع.......  فِ اي فِ اي سليم انت كويس 
سليم بعصبيه.......  في اي ماااالك كدااااا مش معااايا في اي بتفكري في اي ولا بتبصي علي اي  .... وبعدين بقووووولك سااامعك احكيييي 
نور لسا راحه تحضنه زقها 
نور بصتله بصدمه..... س سليم 
سليم بجمود.......  ابعدي عني ينور  .. 
نور بدموع وشهقاتها بتزداد...... سسليم.... انت انت.... مصدق المكالمه 
سليم بصلها ببرود وعطاها ضهره وقال بجمود .....  نوور لاخر مره اتكلمي... داافعي عن نفسك قولي اي حاجه.. ماتسكوووتيش سكوووتك بيقت*لني 
نور بدموع وهي بتخبي وشها بين ايديها ونزلت على الارض بركبتها.... ماااينفعش كل الي هقووولهولك ان انا مينفعشش اقووول 
سليم رفعها من على الارض وهو بيهزها بجنوون..... ليييه ماينفعش ليييييه اتكلميي قولي 
نور حطت وشها في الارض وقعدت تعيط اكتر وكل ما تحاول تدخل جوه حضنه يزقها 
نور بضعف وخوف..... سليم انا محتجاالك اوي انا خايفه ماتسبنيش لوحدي 
سليم بجمود......  انتي الي وصلتيني لِ كده ياا نور ومن النهارده هتشووفي سليم واحد تاني خالص غير الي انتي تعرفييه
نور بصتله بعتاب وجريت على الاوضه التانيه تهرب من نظراته ليها 
اخدت شاور 
نور بغضب طفولي..... اووف بقا اعمل اي اعمل اي هخرج ازاي الوقتي اوووف... زمانه خرج.. اكيد خرج اخدت البرنص بس نظامه كان قصير شهقت بكسوف..... انا هخرج كدا ازاي... طب لو طلع كان برا... فتحت الباب بهدوء مفيش صوت وسليم مش موجود... اتنفست براحه وفِ نفسها.... هوووف الحمدلله مش برا خرجت وبتفتح الدولاب ولسا هتاخد هدومها... شافت انعكاسه في المرايا من صدمتها وقفت تنحت 
سليم واقف بيتأملها بحب ونظرات اعجاب شديده.. فاقت عليه وهو بيقرب منها بخطوات واثقه وبيبص في عيونها بتركيز جامد 
نور لسا هتجري فجأه حست بنفسها متشاله من دراع سليم الي لفه على خصرها بحيث ضهرها لازق فِ صدره سند راسه على كتفها ودفن راسه في عنقها 
سليم ببرود وايده واخده كامل حريتها على جسمها...... ينفع كدا 
نور بكسوف..... س سليم 
سليم وهو بيقبل عنقها بقُبلات ناعمه وبخبره....... قلب سليم 
نور بخجل........ ااا ابعد... هو هو انت مش زعلان مني
سليم وهو بيلفها ليه ومركز عيونها على شفايفها......  انتِ قاصده بقا
نور ببراءه..... قاصده اي 
نزل لمستواها وهمس فِ ودنها بخبث........ قاصده تغريني 
نور بصدمه وخدودها احمرت اوي....... ايه لا لا والله انا حتى قبل ما اتفتح الباب بصيت اشوف في حد موجود ولا لا 
سليم قرب منها بحيث بقَ شبه ملتصق بقا...... انا حد ﯾ نوري 
نور بتوهان...... هاا
سليم مد ايده ومسك وشها بنعومه...... انا حد... انا اي
نور بكسوف...... اا انت انت جوزي 
سليم بخبث...... واي كمان 
ووو  
وايي....  وبدون مقدمات طبع قُبله سريعه على شفيفها..... نوري 
نور سكتت بضغف وكسوف
سليم بحنان..... نوري ﯾ قلبي احكيلي  يروحي يالا.. وانا مصدقك واللهِ العظيم من قبل ما اسمعك.. نوري مستحيل تعمل كدا لو العالم كله قال كدا وانتي قولتي محصلش مصدقك انتي بس يالا ﯾحبيبتي احكيلي يالا رقم عمار الحداد بيعمل عندك اي 
نور بدموع  ...... هو هو الي وسكتت وقعدت تعيط اكتر
سليم بنفاذ صبر وبيمسد على شعرها بحنان...... كملي ﯾ نوري 
نور مسكت ايده ومشيت بيها لِعند السرير وبعدين وقفت عليه بحيث بقيت فِ طوله 
سليم بضحك..... وده ايه انشاء الله 
نور بحزن طفولي...... عشان ابقَ فِ طولك اصلك طويل اوي اوي  ... سولي.... ممكن تحضُني زي الاول 
سليم بخبث وهو بيضيق عينيه وايده بتلعب فِ دقنه .... امممم حضن بس !! 
نورخبت وشها بكسوف فِ حضنه وهو بيشدد من احتضانها ليه كانها هتهرب 
بعد فتره 
نور بحب..... سولي المغرب هيفوتني كدا حاسب بقا 
سليم بصلها نفس النظره الغريبه الي مش عارفه تفهمها..... مش هتتكلمي برضو 
نور بخوف..... مش هينفع صدقني.. قاطعها وهو بيرفع ايده قدام وشها بمعنى اسكُتي.... وقام وقف في البلكونه وبقى يدخن 
نور بلهفه...... سليييييم اي دااااا سيجااااره بتشرب قاطعها ببرود......امشي ينور...وملكيييش دعوه  ... غوووري من وشي 
فِ الجهه الاخرى عند زيزي 
زيزي بفرحه ومكر....... مُهاااااب انت فييين
مهاب بغيظ...... انا اهو ياختي 
زيزي بغرور...... اي رأيك فِ النيولك بتاعي الجديد يهبل صح.. متأكده ان سليم اول ماهيشوفني هيتجنن وهيعجبه استايلي الجديد
مهاب بسخريه........ اومااال... خليييكي بسيطه رقيقه كدا بلاش الفشخره الي انتي فيها دي وبطلي غرووور بقَ قاطعته زيزي بعصبيه...... بص انااا على اخري منك ومش عايزه مزاجي يتعكر بسببك.... وماالك مدايق اوي لي كدا كل دا عشان قولتلك مينفعش تيجي معايا هناك 
مهاب اكتفى بنظره غيظ واتجاهلها ولسا هيمشي... قاطعته صوتها وهي بتقول..... استنى بس اسمع... مينفعش تيجي معايا كفايا اخر مرا نظراتك وكلامك ليها بيعصبوا سليم وبيبقى على اخره منك وانا مش عايزه الي حصل المره الي فاتت يحصل المرادي و كمان انا مش عايزة خطتي بفشل 
مهاب سابها ومشي بغيظ.
زيزي باستفزاز......... ااهاااااا بس برضو ماقولتليش رأيك في استااايلي الجدديد اووووف بااارد..... 
بقلمي بسمله بدوي
عند نور 
قاعده على السرير بتعيط...... انا لازم اقول لِ سليم مهما يحصل... بس انا خايفه لعمار يعمله حاجه يااارب قاطعها خبط على الباب... ادخل 
الخدامه:  نور هانم سليم بيه بيقولك انزلي
نور هزت راسها بهدوء وفجأه جتلها فكره.... استني بقوولك ممكن تبعتيلي سامي 
الخدامه باستغراب...... هو حضرتك متعرفيش انه مشا 
نور بصدمه..... نعم مشا مشااا ازاي ونزلت جري....... مااااما ساااره عموووو ونزلت جري على السلالم وفجأه سكتت من الي شايفاه..... هو هو هو في  اي 
سليم بغييره....... انتي ازااااي تنزلي كدا اتفضلي اطلعي غيري الار'ف الي انتي لبساااه دا
نور بصوت عالي .... سامي فييين.... انت عملتله حاجه تاني خلته يمشي..... دااا حتى مشاااااا من غير مايودعني وبعدييين هي ازااااااي قاااعده على رجلك كدااااا
زيزي باستفزاز وخبث........ شووور يحبيبي اقعد على رجله ماهو خلاص هبقى مراته 
نور بصدمه...... ايييييييييه!!!

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

زيزي باستفزاز وخبث.... شور ﯾ حبيبي اقعد على رجله ماهو خلاص هبقى مراته
نور بصدمه.....  اييييييييه!!! 
زيزي بحب مزيف... اي ينونو مش هتقوليلي الف مبروك ولا اي 
نور جريت على سليم بلهفه..... اااا ء الي بتقوله صح!!  
سليم حب يغيظها وراح ماسك ايد زيزي...... ايوا صح
نور بدموع..... طب طب وانا 
سليم.... انتي اي... انتي ولا حاااجه ينووور فاااهمه ولا حاجه
نور بعصبيه وهو بتمسكه من هدومه....... لا انااا كُل حااااجه... انا مراااتك فاااهم مراااتك 
سليم ببرود.... خلصتي يالا اطلعي على فوق واياكي اشووفك نااازله بالار'ف الِ انتي لبساااه داا تاني اخلصي 
نور بتحدي ولأول مرا...... لا ﯾ سليم مش انت معتبرني ولا حاجه يبقَ ملكش دعوه بيا و
قاطعها وهو بيجرها وراه لفوق بعصبيه ولون عينه اغمقت اكتر من الاول وعروق ايده ورقبته برزت 
نور بخوف بس قالت ببرود..... ايديي لو سمحت ايديييي انت كد بتوجعتني 
سليم بسخريه..... وجعتك!!  اهو سيبتها... طب ودااا مااااهو بيوجعني انا كمان وبيشاور على قلبه".... سكووتك مااالوش اي معنى غير انك مش لاقيه مبرر او بمعنى اصح حجه!!  تقوليها عاارفه ينووور سكووتي عليكي مش ضعف واللهِ ما ضعف بس عشان دا وبيخبط جامد على قلبه ولو انتي مستقويه بييه اناااا ممكن عادي ادووووس على عقلي وساااعتها يكفييكي الش'ر انا ممكن اخليييكي تكر'هي اليوم الي شوفتيني فيه...  
نور بسخريه وغيره ..... خلصت يا سليم باشا ولا لسا عندك كلام  ،  من الحق قبل ما انسا مبروك انت وزيزي بس قبل ما تكتب عليها تكون مطلقني انا قاطعها بعصبيه.......  برضوووو انتي مااابتحرمييش..  مليووون مرااا قووولتلك ماااتجبيش سيررررة طلاااااق على لساااانك 
نور بدموع...... بجد انا مش فهاك ياسليم انت عايز اي...  مش فاااهمه وبعدين اوووعا تكون فاااكرني هقبل بأنك تتجوز عليا ﯾ سليم.... انا خلاص معتش قادره استحمل اكتر من كدا عاااارف انا بعمل كل داا ليه عشاااانك يسلييم عشااانك...عاااارف مين الي كان خااااطفني عماااار الحداد هددني بيك وهددني انه انه انه سكتت بقهر.... انه ممكن يغتصب*ني ويحرق قلبك عليا وبكدا هتخسر شغلك وسمعتك وكمان انه ممكن يفبرك كام صووره ليا انا وهو دااا غير انه متأكد انك هتصدق وانك معتبرني بس خدااامه ومستعر مني!!  
سليم بصدمه..... كل دااا حصل ومااحكتليش ينور 
نووور بصراااخ...... عاااااايزني اقوووولك ازااااااااااي... عاااايزين اعرض حيااااتك للخطر بسببي.... افهم هو مهددني بييييك 
سليم غمض عيونه بنفاذ صبر ومره واحده مسكها من دراعتها....... انتي ازااااي كد.... ازاااااي فِ واااحده ببراءه دي... نوووري تفتكري كدااا بكل الحراسه والبوودي جااردات دول  ممكن حد بس يهوب ناحييتي.. سيبك من كل دا انااا  مش هعرف احمي نفسي 
نور بخوف وهي بتحضنه...... انا خايفه عليك اوي.... كل دااا من خوفي عليك 
سليم فتح دراعاته ليها...... تعالي يانوري 
نوري بحزن طفولي...... لا مش جايه انا زعلانه اوي.. اوي كمان 
سليم بضحكه خفيفه وخبث..... تعالي اخلصي ولا انزل لزيزي 
جريت عليه بغيره وحضنته جامد..... واللهِ.. دا انت بارد
سليم بحب وهو بيرفع وشها و بيطبع قُبلات ناعمه عليه...... الِ عملتيه غلط ينوور 
نور بصدمه..... غلط! ... لا صح
سليم بحزم..... غلط ينووور قوولت... مفروض كُنتي قولتيلي من ساعتها!!  .. وطبيعي كان بيبتزك بالمكالمات صح...  انتي ساازجه ينووور 
نور بعيط جامد.......  اسفه... بس بس خوفت لقووولك لينفذ تهديده  .. انا مقدرش اعيش من غيرك ياسليم 
سليم بتوهان ونسى كل حاجه..... بتحبيني يانور 
نور خدودها احمرت ولسا هتقوله اه... افتكرت الي عمله وانه كان عايز يتجوز سوزي.... لاااااء 
سليم رفع حاجبه باستنكار.... لا واللهِ 
نوور بغيره وهو بيضربه بلُطف على كتفه..... روحي لزيزي خليها تنفعك  
سليم بضحك وخبث..... ههههه غيرانه
نور بحزن طفولي...... روحلها يالا مش كُنت عايز تتجوزها 
سليم بحب وهو بيرقب منها وهي بترجع بضهرها ..... بتحبيني يانور... 
غمضت عيونها واخدت نفس عميق ولسا هتتكلم و فجأه افتكرت سوزي...ضيقت عينيها زي الاطفال وكتفت ايدها قدام صدرها..... بُص انزلها... زمانها مستنياك
سليم بخبث وهو بيقعد جنبها..... هي مين 
نور بطفوله..... لا واللهِ سِت بارده بتاعتك 
سليم بمكر..... اصدقك زوزو 
نور برقت بعنيها ولسا راحه تقوم من جنبه....... زوزو!!!!   بدلعها كمان لا واللهِ عال اوي يا سليم باشا
سليم بضحك..... اقعدي ﯾ هبله..... هههه اقعدي 
نور بصت الناحيه التانيه وهو استغل الفرصه وحط راسه على كتفها 
نور بخجل بتحاول تبعد راسه.... ابعد م مينفعش كد 
سليم بخبث اكبر..... تصدقي صح!!!  وراح سند راسه على صدرها وحاوط خصرها بدراعته 
نور بكسوف...... اابعد ﯾ سليم كدا.....  اي دا بينادو عليا 
سليم بضيق وصوت عااالي للخدامه ......... قوليلهم مش هينزلوا 
نور يضيق.... ليييه يا سليم عايزه انزل وعشان ماما ساره وعايزه اكلم جدو كمان 
سليم بمكر...... امممم تصدقي صح كدا زيزي هتزعل مني و قاطعته نور بغيره وهي بترجع بضهرها لورا تاني..... لا لا خلاص انت شكلك مرهق اوي ومتحاج ترتاح 
سليم بخبث...... اممم طب وجدو... وماما 
نور بغيره وحب وهي بتغلغل صوابعها في شعره بنعومه.... مش مهم...  بعدين بعدين 
سليم بيحاول يكتم ضحكت بالعافيه وفي نفسه..... قال زيزي قال... بس واللهِ واخيرا جه من وراها بفايده! 
سليم بحب وهو بيقبل باطن ايدها...... ايديكي كأنها فيها سحر... الصداع في ثانيه بيروح وبتوديني عالمي تاني كأنها منوم 
نور بدون وعي حنت راسها قليلاً وطبعت قُبله على جبينه والدموع بتلمع فِ عينيها..... خايفه اوي ﯾ سليم 
سليم بحنان..... من اي ﯾ قلب سليم و بعدين طول ما انا معاكي متخافيش 
نور بحب.... اوعدني انك عمرك ما هتسيبني يا سليم 
سليم بحنان وهو يضمها اكتر.... اوعدك ينوووو وفجأه سِكت وريأكشن وشه اتغير كأنه بيتألم 
نور بفزع.... مالك في ايي بتبص لقيت كتفه من وراااا غرقان د'م ..... سلييييييييييييييييييم 
سليم بيغمض عيونه وبيبتسم بوجع...... اهدي متخافيش 
نور بصراخ....... سلييييييييييييييييييم لااااااا ما تغمضش، عيوووونك لاااااااااااا
تسريع الاحداث... كلهم طلعوا على الصوت واسعفوه بسرعه 
نووور بانهيار ودموعها مغرقه وشها..... انا السبب انا السبب 
ساره بحنان وهي بتاخدها في حضنها...... اهدي ياحبيبتي ماتقوليش  كده  انتي ملكيش دعوه 
نور لسا هتتكلم فجأه برقت ووقفت ورا ساره بخوف كانها بتتحامى فيها وبتبص على عمار بخوف
عمار بخبث........ طمنووني يا جماعه اخبار سليم باشا اي... انا اول ما عرفت سيبت كل شغلي وجيت اطمن عليه ثواني وسمعوا باب الاوضه الي فيها سليم بيتفتح وخرج الدكتور... كلهم جريوا عليهم  .... ها طمنا يا دكتور
الدكتور بهدوء.....  اطمنوا ياجماعه الحمدلله خير الط.لقه مش في مكان خطير لقدر الله..  لا الحمدلله كانت في كتفه 
عمار بخبث استغل انشغال الجميع مع  الدكتور وطلع قلم ورماه على الارض ونزل جابه وبص عليهم لقاهم مش واخدين بالهم منه قرب من نور بحركه سريعه وقال بخبث وتهديد..... ورب الكون يانور لو ما فتحتي فونك ورديتي عليا  مش هيكفيني اني اقت"لهوولك بايديا مش بس برصا*صه
نور بدموع...... انت الي عملت كدا صح 
عمار بعد عنها بسرعه اما لقا الدكتور مشا وقال بمكر..... طب الحمدلله انه بخير... انا كده اطمنت عليه استأذن انا بقا ورايا شغل كتير اوي
اشرف بهدوء وابتسم له ابتسامه لم تصل الي عيناه..... كتر خيرك يابني... ربنا يعينك 
عمار ابتسم بمجامله وبص لنور وبعدين بص على فونها الي في ايدها بمعنى... افتحي فونك ومشا
بعد فتره نور فتحت فونها بخوف من تهديده 
الو 
عمار بخبث....... كنت متأكد انك هتفتحي فونك ينوري بقولك اي انا قدام المستشفى اهو انزليلي. اشوفك وحشتيني 
نور بصدمه.... نعم انت مجنون... انا مستحيل اسمع كلامك 
عمار قفل السكه في وشها 
نور راحت قعدت على الكرسي الي قدام سرير سليم وقالت بدموع..... سليم فتح عينك بقا بالله عليك انا خايفه من غيرك حاسه كأني تايهه... بس الدكتور قال انك مش هتفوق الا الصبح عشان البنج اوووف طب اعمل اي وانا كمان اصريت اقعد معاك وخليتهم يروحوا يرتاحوا.... انا خايفه اوي سكوت عمار مش مريحني 
_ليه بس يروحي دا انا طيب وبحبك
نور بخضه.... عمار 
عمار بحب...... احلى عمار سمعتها في حياتي.... لقيتك مش راضيه تنزليلي قولت اطلعلك انا 
نور بخوف...... اا انت عايز مني اي حرام سيبني في حالي بقا 
عمار بخبث..... حالك هو حالي يااااااانوووور
نور بغضب.... وطي صوووتك يا بني آدم 
عمار بعصبيه..... اي خايفه على حبيب القلب اوي كدا ليه
نور بعصبيه وهي بتزقه برا اوضه سليم وكان في اوضه جنبها وقفوا فيها 
عمار بخبث..... ايد ا اااانتي مش خااايفه مني واحنا واقفين لوحدنا كدا و قاطعته ببرود.... عايز اي يعماار
عمار بعصبيه.... عااايزك يانور.... بقاااا تروحي تعرفيه كل حاجه يااانور 
نور ليا هتتكلم جه فِ بالها فكره وطلعت فونها  براحه من شنطيتها وخبته فِ جيبها ورا وراحت قعدت على الكرسي وقال بكذب...... انا عملت كدا مش عشان سليم... سليم اصلا مايهمنيش.... انا عمري ماهنسى كلامه ليه وكلامه للناس عني اني مجرد خدامه وانها مستعر مني ياعماار 
عمار بفرحه..... عين العقل يا حبيبتي 
نور وبحركه سريعه ضغطت على التسجيل.... وقالت بدلع..... عمووره
عمار بلهفه..... اي قولتي  اي 
نور بدلع..... عمروه بقووولك 
عمار بنفس اللهفه..... قولي ياقلب عمووره الي انتي عايزاه 
_انا زعلانه منك ياعموره... بقا تمضي سليم على ورق وتاخد توقيعه من عليه وتدخله في مناقصه خسرانه لت وكمان في عمليه غ'سيل اموال وسلا'ح 
عمار بصدمه.... ااا نت انت عرفتي منين 
نور قام وقربت منه وقالت بدلع.... مش مهم المهم..... انه صح 
طب كنت قولي وانا اساعدك اكتر 
عمار بصدمه.... بتتكلمي جد ينور..... عين العقل والله بدأتي تعرفي مصلحتك فين ومصلحتك معايا يانور صدقيني ينور سيبيلي نفسك خالص وانا هعيشك ملكه كل طلباتك اوامر هعيشك عيشه الي بتحلمي بيها 
 نور بكذب... موافقه
عمار بخبث.... بجد ينور انا بحبك اوي 
نور ضغطت على ايدها جامد وقالت بحزن بس دارته بابتسامه... وانا كمان بحبك ياعمار 
_برافو... حلو طبختوها صح بس تصدقوا لايقين على بعض
نور بصدمه.... سليم  انا انا... اسمعني بس
سليم بضحك بسخريه.....اسمع.... هههه ما انا سمعت ويارتني ماسمعت.... هههه سمعت وبما فيه الكفايا كمان ..... نور انتي طاااالق
نور بصدمه وو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نور انتي طاااالق
نور بصدمه...... س سليم انت انت  قولت اي 
عمار بفرحه...... طلقك يا حبيبتي  .
نور دموعها نزلت وبصت على سليم بعتاب شديد الِ مقابله ببرود اشد
سليم بسخريه....... بلاش دموع التمااسيح دي بقا بقيتي مكشوفه خلاص بطلي تمثيل 
نور بابتسامه وجع وسط دموعها.....  دموع تماسيح!!  وتمثيل انت شايف كدا يا سليم 
 عمار بخبث.....  خلاص بقا ﯾ نوري الِ كُنا عايزينه حصل خلاص  ...  واهو طلقت اهو و قاطعه سليم بلكمه اطرحته ارضاً....... متدخلش يااااابن******** بينا 
عمار بضحك وخبث..... ما اي ما دخلش ههههه دا انا ادخل ونص كمان
سليم رفع حاجبه باستنكار وحط ايده ورا ضهره وعيونه اسودت جامد......  وبصفتك اي 
عمار بمكر..... بصفتي  اي هههه دا انت لسا سامع بودانك يا سليم باشا... جوززهااا ياسليم باشا 
سليم ثواني وطلع مسد*سه وضر*به فِ رجله 
نور بفزع.......اييييه الِ انت عملته دا ﯾ  سليييم
كله الِ فِ المستشفى طلعوا على الصوت 
الدكتور بعصبيه...... انت ميين يا جدع انت وبعدين انت ازاي تضر"به لا كمااان في المستشفى مكاااان عااااام انت فااااكر نفسك مين 
 سليم ببرود وغرور وهو بيرجع المسدس ورا ضهره تاني......  مش فاكر نفسِ حد عشان انا مش اي حد انااا سليم الجبراااااوي 
الدكتور سكت وعلامات الخوف بانت على وشه... سليم ابتسم بغرور وشد نور من ايدهااا جامد 
نور بعياط...... سيبني لو سمحت سيييييبنيي 
سليم برقلها بعينه وقال بصوت مخيف...... قسم بالله العلي العظيم يااانور لو ما سِكتي لكووون مورييكي مين هو سليم الجبراوووي على حق... اكمتيييي
نور بقوه عكس الي جواااهاااا... مش هسكت فااااااهم مش هسكت وبعدين اوعي تكون فااااكرني خاااايفه منك ياااسليم باشااااا لا انا مش بخاف من حد ما بخاافش الا من الِ خلقني بس 
سليم بصلها نظره غريبه لو هله فكرت انها نظره حزن نظره عتاااب  بس نفى كل دا وهو بيقول بغروور..... قريب هخلييكي مش بس تخافي لا تترعبي منيي كمااان  
نور سكتت وبصلتله بعتاب والدموع بدأت تلمع في عيونها وبيتقول فِ سرها......  لي ياسليم ليييييه لدرجااادي ثقتك بيا معدوووومه لدرجاااادي... هههه طلقني خلاص 
سليم مره واحده نزل لمستواها وهمس فِ ودانها بصوته الرجولي الاجش...... بتفكري فِ اي.. لا انا مش عااايزك تفكري فِ حاااجه خااالص... هههه استغفر ربنا طول ما انتي ماشيه اهو ممكن تحصل معجزه تخللصك منني او.. وبعدين بصلها بخبث.... او بالاصح من الِ هعمله فيكِ 
نور بخوف......  انت خلااااص معدش لييك حكم عليياااا فااااهم 
مسكها من درااعها بعصبييه....... لا يروح ام*ك لو قصدتك على الطلاق فدا اصلاً ساعة غضب و
قاطعته بالم على وشه ودموعها مغرقه وشهاااا......  اسكت. بقااااا اسكت انت فاااكرني اي هاااا فاااكرني اي انااااااا بكر*هك ياااااسليييم بكر*هكك... لدرجاااااادي ثقتك فيااااا معدوووومه لدرجاااااادي وبعديين انت ازااااي جااالك قلب تقوووولها يااااااسليم هااااا ازااااااي جالك قلب تقوووولها... هههه طلقتني خلااااص يسليم انت الي نهيت كل حااااجه بيناا ﯾ سليم وطلعت فونها وشغلت التسجيل 
سليم واقف بجمود زي ما هو وريأكشن وشه جامد 
نور بسخريه......  هااا اي رأيك 
سليم ببرود...... امشي قدامي ينور 
نور بعصبيه...... انت ايييي ياااشيخ انت ايييييييي قاطعها وهو بيشدها ليه وحاوطها بايده 
قاطعته نوور وهي بتنزل ايده.... ابعد ايييدك عنني  وبعدينن اناااا مستحيل اجي معاااك تاااني خلاص كل الي بينا انتهى يا سليم فاااهم انتها 
سليم بصلها بغموض وقال ببرود......  مش بمزاجك ينوري 
نور اتجتهلته وجريت بسرعه برا المستشفى ووقفت تاكسي وركبت فيه بسرعه 
نور بخوف وهي بتبص راها..... بسرعه الله يخيلك ياعمو وديني عند محطه القطار 
سليم حاول يلحقها معرفش قعد يخبط على العربيه بايده ورجله بعصبيه..... غبي غبيييييييييييي 
تسريع الاحداث... نور رجعت البلد 
نور جريت على جوا واول ما شافت الجد جريت عليه..... جدوووو
الجد بلهفه وفرحه..... انتي جييتي يانور عيني وحشتيني اوي اوي ﯾ نوري 
نور بشوق..... وانا اكتر يا جدي وحشتني اوي 
 الجد باستغراب... اومااال جوزك فين يانور عيني سليم فين 
نور لسا هتتكلم سمعت صوته وراها.... انا اهو ﯾ جدي 
سليم بصلها بتحذير وراح حضنها من ورا قدام جده وباسها من خدها..... انا ونوري جينااا نقعد معاك صح يانوري نقضي كام يوم معاك 
الجد بفرحه..... بجد ياولاد ربنا يخليكوا ليا 
نور خبطته في خصره بصلها سليم بخبث واستغراب من فعلتها وقام نازل لمستواها 
نور بصوت واطي فِ ودنه...... ايه الي انت قولته داااا وبعدين انت ايه الي جابك ورايا 
سليم بخبث وبرود....... جيت ليه... فا دا بيتي وجيت وراكي ليه مزاجي آلي كدا وايه الي قولته لجدو دا.. فا دا الصح وانا عمري ما ه‍ عرض حيات جدي للخطر بسببك انتي ناسيه انه تعبان والدكتور اخر مرا قال نبعد عنه اي توتر او اخبار وحشه 
نور بصتله كتير وسكتت وفِ نفسها..... هو لي بيعمل كدا.... حتى بعد ما عرف الحقيقه... ليه بيتصرف معايا كدا دا بدل ما يعتذر او يحسسني حتى انه ندمان 
الجد:. اطلعوا يولاد استريحوا من تعب السفر زمانكوا جايين مرهقين 
نور بتوتر....  لا ياجدو انا عايزه اقعد معاك 
الجد بحنان...... وانا كمان ينوري بس  اطلعي مع جوزك ارتاحي بس من تعب السفر يالا 
سليم ابتسم بثقه وغرور وطلع وهي وراه وبيحاول يكتم ضحكته بالعافيه وهو سامع تذمرها اللطيف 
اول ما دخلوا الجناح سليم قفل الباب بالمفتاح وبعدين قلع جاكيته وقميصه 
نور بكسوف.... اييييه الي انت بتعمله ده مش في حاجه اسمها wc  ووبعدين انا مش هنام في الاوضه دي فاااهم افتح الباب داا 
سليم بمكر...... هنقول ايه لجدو لو شافك نازله من جهه وانا من جهه. 
نور بكسوف وهي بتتحاشى النظر لصدره.......  هصحي بدري 
سليم ببرود..... لا ماافيش الكلام دا انا مش عاوز كدا 
نور بسخريه...... بس انا عاااايزه كدااا 
سليم اتجاهلها واخد المفتاح ودخل الحمام 
نور بتذمر.......  انت رااايح فين جيببب المفتاح 
سليم بخبث..... لو عايزه تعالي معايا وغمز وبعدين دخل الحمام
نور بكسوف..... قليل الادب وساافل 
 بعد فتره خرج ودخل الاوضه التانيه الي في الجناح الي هي اوضه الرياضه وثواني وخرج 
نور بكسوف وهي شايفاه لسا ملبسش تيشرت بس فجأه اتصدمت من الِ ماسكُه 
نور بخوف.... اااا ايه الي انت ماسكه في ايدك ده وو لِ ايه
سليم بخبث وبراءه مزيفه..... اي دا انتِ مش عارفة دا اي دا كُر*باج 
نور بخوف......  ووو ماسكه ليه 
سليم بخبث وهو بيقرب منها..... و هما بيمسكوه ليه 
نور عيطت بخوف وهو نزل لمستواها وهمس..... اقوولك على سر 
نور بخوف بصتله في عيونه ولاول مره مش فاهماه بعد ما كانت بتفهمه من اول نظره قاطع شرودها وهو بيقول.
سليم بخبث..... انا سا*دي ﯾ نوري
نور عيووونها اتوسعت على الاخر وشفايفها بتترعش ووشها احمر اوي 
سليم بص على شفايفها الي احمرت اوي بشكل مثير ولسا هيقرب زقته ولسا هتصرخ حط ايده على بوءها بسرعه وقال بخبث..... لا كدااا غلط صح 
نور بخوف هزت راسها 
سليم ببرود.... هشيل ايدي من على بووءك بس ياا ويلك لو سمعت صوتك  ... هزت راسها بخوف 
سليم اخد نفس عميق وطلعه واشتالها وقعدها على رجله وهي ساكته بخوف 
سليم بحنان شال شعرها الحريري الي نازل على عيونها وقرب منها قبل عيونها الاتنين ومسح دموعها....... خايفه مني 
هزت راسها وعيطت  جامد
سليم دارها وسند دقنه على كتفها ودفن وشه في عنقها واخد يتنفس رائحته بحب شديد 
نور بخوف.......  سليم بالله عليك... كده كدا حرام 
سليم بصوت عميق وهو بيبص في عيونها جامد.... انا ماطلقتكش يا نور 
نور بلاوعي ابتسمت وقالت بجد وبعدين فاقت وقالت بسخريه..... واللهِ اومال الِ قولته فِ المستشفى دا اي 
سليم بغموض....... ولا حاااجه واسكتيي مش عاايز اسمع صوت 
نور بصتله بعتاب ونزل وشها للارض وسكتت 
سليم بهدوء...... اقعدِ على السرير عايز انام على رجلك 
نور بكسوف..... ها 
اخلصي يانوري..... هزت راسها على مضض 
خُطي ايدك فِ شعري.. 
حاضر
بعد فتره نور اتنفست براحه وقالت..... اخيرا نام ولسا راحه تقوم مسك ايدها وبحركه سريعه اعتلاها وبقى فوقها.......  بقى كدا انا زعلان
نور بكسوف......  اااا انا 
سليم وهو بيمر انفه على وشها بنعومه..... انتِ اي 
انا انا عايزه اقوم اغير هدومي واصلي 
سليم بمشاكسه..... وده ينفع وانا موجود برضو تحبي اساعدك
نور عيونها اتوسعت من جراء*ته ووشها احمر اوي....  لا لا انا بعرف اساعد نفسي 
سليم باستمتاع بخجلها وقال بغضب مزيف ... بس انا عااايز كدا 
نور بخوف من لهجته القويه وقالت برجاء..... لا بالله عليك
سليم بخبث.... ماشي بس. بشرط.... بوسيني 
 نور بكسوف.... هاا 
 سليم بخبث اكبر.... ومن بوءي كمان 
نور من كتر الخجل عيونها لمعت بدموع 
يالا 
طبعت قُبله سطحيه بسرعه وقامت زقته وجريت على الحمام
بقلمي بسمله بدوي 
عدت الايام بسرعه مابين مشاكسه سليم وغموضه وبين تفكير نور فِ افعاله الغريبه بالنسبه ليها (ولينا احنا كمان ﯾ حبيبتشي😂🙂💙) بس حبها ليه بيزيد يوم عن يوم 
وفي يوم كل العيله متجمعه فِ الجنينه  وفرحانين 
دخل سليم.. نور ابتسمت بفرح ولسا هتقوم بس اول ما شافت زيزي حست ان رجليها مش مساعدها تقوم 
زيزي بفرحه وخبث شديد..... بركوووولنا ياجمااعه انا وسليم اتجوزنا 
نور بصتله كتيييير ومره واحده وجهت كلامها للجد..... جدو... سليم طلقني... وانا خلاص موافقه على مازن بن اونكل مدحت 
سليم اتعصب ونسى كل حاجه وراحلها ومسكها من دراعتها وبقى يهزها بجنووون.......  بتقووولييييي اييييييي انتِ اتجنننتييييي.... افهمييي بقااااا كُل داااا تمثييييل دي خطه وووو سليم اتعصب ونسى كل حاجه وراحلها ومسكها من دراعتها وبقى يهزها بجنووون.......  بتقووولييييي اييييييي انتِ اتجنننتييييي.... افهمييي بقااااا كُل داااا تمثييييل دي خطه 
زيزي بعصبيه راحتله بسرعه وبتخبطه على دراعه....... نااعم ياسليم بتقول اي تمثيييل اي وخطه اي دي 
سليم مسح على وشه بعصبيه وبص لِ نور بعتاب شديد  وبيبصلها باتهام كإنه بيقولها انتِ السبب 
سليم ببرود.......ايوا واسكتِ مش عايز اسمك نفسِك
زيزي بصراخ وصوت عالي...... لا واللهِ اسكت.... عااااااايزنيييي اسكت ازااااااااي انت كنت بتستغفلنيييييي يااااااسلييييم كل داااا وانت بتضحك علييييااااااا ماااشي ﯾ سليم ماااشي وربناااا لوريك ميين هي زييزي رشدي وبصت لنور بشر ومشيت بسرعه 
سليم ببرود.... استني عندك انتِ طالق طالق طالق وورقتك هتوصلك بكره 
زيزي بشر....... وكمان طلقتني ماشي ياسليم باشا 
نور لسا هتتكلم ودموعها نزلت.... سليم انا.. قاطعها وهو بيرفع ايده.... اسكُتي مش عاايز اسمع حاجه ومشا 
نور قعدت تعيط..... غبيه غبيييه انا غبييه 
الجد بحنان وحزن...... ما تبكيش يانوري  .... الغلط مش منك يانور عيني الغلط من ابن الكل*ب سليم مفروض كان عرفك اومااال هتعرفي منين ياعني بتشمي على ضهر ايدك 
ساره بحزن اخدتها فِ حضنها..... خلاص يانور الي حصل حصل بكاكِ ماهيغيرش حاجه... انتِ اتسرعتي يانور برضو 
نور بدموع..... عارفه اني غلطت بس اول ما شوفت زيزي وهي ماسكه ايده وبتقول انه اتجوزها مش عارفه حصلي اي غيرتي عاميتني ياماما اسفه واللهِ وقعدت تعيط 
عند سليم فوق كان فِ الجيم في جناحه ومتعصب على الاخر وبقاله فوق ال5 ساعات بيدرب 
نور في الجناح قاعده خايفه من صوت الخبط والرزع الي فِ اوضه الجيم.... هو الصوت دا من اي 
ثواني وشافته خرج جريت عليه ولسا هتتكلم اتجاهلها ونزل بسرعه هي لفت ووقفت فِ البلكونه تشوفه رايح فين لقيته رايح الجهه الغربيه وقفت لحد ما مشي وفضلت بصه على طيفه بحزن ثواني وسمعت ادان المغرب راحت اتوضت وصلت وبقيت تبكي وتشكِ لربنا كل الي في قلبها.... يارب ريح قلبي يارب عاارفه اني غلط بس هو غلطه اكبر هو ليه معرفنيش لو كان عرفني مكنش حصل كل داا وبعدين انا اول ما شوفته داخِل هو وزيزي وهي ماسكه ايده وبتقول انهم اتجوزي.. مش عارفه حصلي اي كان نفسي اعيط واروح اضر*بها واقولها انها كذابه بس سكوته اكدلي انه حقيقي.... غيرتي عمتني... اهئ اهئ ياااارب قويني وخليك معايا ودِلني على الصح 
خلصت صلاه  وقعدت شويه تستني سليم بس لسا مرجعش قلقت ونزلت تشوفه لقيته فِ البسين اتعصبت الجو سقعه بليل وقعدت تنادي عليه مش بيرن قلقت وقعدت تعلي صوتها وتبص حواليها مفيش حد والقصر بعيد من خوفها نزلت البسين ليه 
نور بخوف...  سليم سلييييم بالله عليك رد علياااا سليييييم 
سليم طلع وشه من الميا وشال الايربودز  من ودانه وقالت بتفاجأ وعصبيه وخوف عليها...... انتي بتعمليي اي هنااااا الجو سقعه عليكي 
نور بخوف وبتترعش..... س سليم انا خوفت عليك اما اتأخرت ووماكنتش بترد عليا 
سليم اشتالها وطلع بيها من الميا واخد البشكير ولفه عليها 
نور بتعب وجسمها بيرتعش جامد.... كح كح كح انا انا سقعانه اوي وبتحضنه جامد
سليم بعصبيه وخوف عليها..... غبييه ومتهوره.. مسمعش صووتك لحد مانطلع الجناح فاااهمه
طلع بيها الجناح وحطها على السرير بلهفه..... هدومك غرقانه ميا 
نور مغمضه عيونها نص قفله ولسا بتترعش 
سليم بخوف عليها شغل التكييف وشال البرنص ولسا هيقلعها البلوزه مسكت ايده بتعب وكانت ايدها تلج 
سليم  مسك ايدها الاتنين بين ايديه بخوف وقعد ينفخ فيهم  وبيحاول يدفيهم ولسا بيلمس جبهتها لقاها سخنه...
نور بتعب..... انت انت بتعمل اي عيب كدا... بقَ بتستغل مرضي وو 
سليم ضحك غصب عنه واشتالها ودخل الحمام ملا البانيو كل دا وهو شايلها وحاضنها ومشغل التكييف.. ثواني وحطها فِ البانيو ولسا هيقرب يساعدها 
نور بخجل.... اخرج برا 
سليم بخوف عليها.... بس 
اخرج ياسلييييم 
وافق على مضض وقال بخوف... هخرج بس الباب يبقى مفتوح... ماتخافيش انا هنزل اعملك حاجه سخنه تكوني خلصتي ومشا 
بقلمي بسمله بدوي
سليم واقف محتاس وحيران مش عارف يعمل اي الخدم كلهم نايمين 
سليم بتذمر.... اوووف بقااا اعمل اي انا الوقتي كله نايم وضحك بسخريه... ههه ولا وجه اليوم الي تدخل فيه المطبخ ياسليم لا وكمان تطبخ هههه اعمل اي الوقتي انا...  اه اقول لِ امي لا زمانها نايمه وممكن اخضها كدا يالا امري لله وطلع فونه وشغل اليوتيوب وحطه على الرخام وبقى يعمل شعريه بشوربه بالدجاج وكل شويه يتلخبط ومحتاس على الاخر ومش عارف يعمل اي بس فِ الاخر عملها بس بعد اي بعد ما خرب المطبخ (صعبان عليا اوي واللهِ يخساره على الحلو لما تبهدله الايام😂😂😂♥) 
كان بيعملها بكل حب وبعدين عملها عصير برتقال واعشاب تشربها وغافل تماما عن الاعين التي تراقبه 
ساره بشهقه وصوت واطي لجوزها..... اشرف انت شااايف الي انا شايفاه ولا انا بحلم 
اشرف بتشفى وفرحه.... شايف ﯾ حبيبتي وفرحان واللهِ مش مصدق عيني بقا سليم يدخل المطبخ لا وكماااان بيطبخ 
ساره بفرحه وفخر...... بركااات ياانور هههه ولسا هتشوف نور هتجننه خالص 
اشرف بغمزه..... زي ما جننتيني ياساره 
ساره بخجل.... لسا فاكر يا حبيبي 
اشرف بحب وهو بيمسك ايدها.... فاكر هي دي حاجه تتنسي ياروحي وبعدين فيها حبيبي لا كدا انا مقدرش ماتيجي اقولك كلمه سر 
ساره بخجل..... اشرف بقا 
اشرف وهو شدها لجناحه وبيقولها كلام حب وغزل ومشا (بالله ياعمو انت فل وفايق 😂😂♥). 
عند سليم خلص الاكل واخد الشوربه والاكل وطلع لنور لقاها قاعده بالبرنص وماسكه راسهابتعب.. جري عليها بلهفه ... نووري مالك 
نور بوجع ودلال فطري..... سليم ااه دماغي بيوجعني اوي.... انا انا مش قادره حتي اقف وسقعانه اوي 
سليم بحنان..... انا عملتلك حاجه سخنه اهو هتاكليها وان شاء الله هتخفي بسرعه..ولسا بيقرب يساعدها تلبس 
نور بخجل..... س سليم بقا
سليم بحنان.... ينوري انا جوزك هو انا بعمل حاجه حرام لسمح الله... بُصي خلاص هقفل النور واهو ياستي مش هكون شوفتك وفي نفس الوقت غيرتي هدومك 
هزت راسها بخجل.. 
سليم غيرلها هدومها بحنان وهدوء وحس انه جسمه سخ"ن من ملامسه جلده لبشرتها الناعمه وريحتها الي اتغلغلت لاعماق صدره بحب وقرب منها  بتوهان  قاطعته نور بكسوف..... سليم انت بتعمل اي   
سليم فاق وفتح النور .. ابتسامته اختفت وكشر واخد الاكل وفضل يأكلها باهتمام وهو بيتحاشي النظر لشفايفها الحمرا .. فاق على صوتها وهي بتقول برقه..... كفايه معتش قادره اكمل اكل
سليم بتذمر..... ادلعي ادلعي 
نور ببراءه..... ادلع ليه 
سليم بضحك ومره واحده عض خدها اليمين وبيهمهم بتلذذ
نور بتذمر ووجع..... اه ﯾ سليم وجعتني انت بتعمل كده ليه
سليم قرب منها بتوهان..... مش قادر خلاص تعبان تعبتيني يانوور 
نور ببراءه وهي بتلمس خده بحنان... مالك ﯾ حبيبي ايه الي بيوجعك 
سليم غض على شفته السفليه بغييظ..... هو دا وقته يعني دلع 
نور ببراءه وحزن..... ماالك بس ايه الي تاعبك
سليم بخبث..... مااابلاش 
نور وهي بتملس على دقنه بحب...... لا قول 
سليم بيقرب منها جامد....... شايفك مُصره اوي تعرفي 
نور بكسوف من قربه..... ها لا لا خلاص 
سليم قام من جنبها وهو بيضحك...... هههه جبانه وراح عند الدولاب اخد هدوم ولسا هيدخل الحمام 
نور بخوف... رايح فين وسايبني وبعدين انت هتستحمى ليه 
سليم بغيظ...... ماهو لو ماستحمتش هيحصل حاجه وانا مش مسؤول وغمز بوقا'حه
عيونها اتوسعت على الاخر من وقا'حته وجراء*ته..... سافل و باد بوي
سليم بخبث..... تحبي اجي اثبتلك كمان 
نور بسرعه.... لا لا لا خلاص انت مش باد بوي انت جود بوي مؤدب 
سليم قعد يضحك جامد على تصرقاتها الطفوليه المحببه لقلبه  
بعد شويه خرج وهو لابس بنطلون قطني بس ووقف قدام المرايا يسرح شعره ورش برفيوم كل دا ونور متابعاه بحب... 
سليم بخبث...... خفيتي بسرعه يعني
نور بكسوف نزلت راسها وقالت.... الحمدلله حسيت بتحسن شويه 
سليم راح وقف قدامها وهي من غير ما تحس مدت ايدها تلمس السكس باك بتاعته 
سليم بخبث...... قد الحركه دي 
هاا
لدرجادي عجبينك
 وشها احمر بخجل.... ااا حلوين... انا انا عايزه انام بقَ
سليم بحنان شدها ليه وقفل النور واخدها في حضنه ونامو
في الصباح نور صحيت على لمسات سليم الحنونه.. كانت لسا هتفتح عيونها بس غمضت تاني وهي شايفاه بيطبع قُبلات متفرقه وحنونه على وشها 
سليم عرف انها صاحيه قرب من ودانها وهمس بعشق.... افتحي عيونك زرقت عيونك وحشوني يانوري بقوا ادمان بالنسبالي افتحيهم عارف انك صاحيه
فتحت عيونها بكسوف..... صباح الخير ياسليم
سليم بحب ومشاكسه وهو بيمرر انفع على طول وشها بنعومه..... صباح الورد والياسمين والجمال ياقلب سليم 
نور فرحت اوي بكلامه ولسا هتتكلم قاطعها وهو بيحط صابعه على شفايفها وغمض عينه...... بلاش ينور انا نسيت الي فات وياريت معتيش تفكريني ولا تفتكرتي انتي كمان انسي 
هزت راسها.... حاضر 
ثواني وسمعوا صوت عالي تحت ومسك فونه يشوف الساعه كام  لقا ابوه رانن كتير عليه اوي فتح الاسبيكر
الو ﯾ بابا... خير في اي ليه كل الرن دا 
اشرف بعصبيه..... سليم انزل بسرعه... من غير اسأله كتير انزل 
نزل لقا ابوا وجده وناس كتير لابسه جلاليب وباين انه من الفلاحين من القريه
واحد منهم...... اهو شرف اهو البيه 
واحد تاني...... لا وهو الي هيمسك البلد بعد جده 
واحد تاني..... مستحيل دااا يحصل انه يمسكها تاجر المخد*رات والسلا*ح دا لا وكمان غسيل اموا"ل 
سليم بغضب جحيمي راح مسكه من رقبته بشر..... انت بتقول اي يابن ال******
الراجل بخوف..... مش انا الي بقوول الورق ده الي بيقول 
سليم مسك الورق بغضب ثواني وسمع صوت البوليس وهو بيدخل 
سليم رفع حاجبه باستنكار..... نعم.... جاييين تقبضوا عليا بسبب دا وبيرفع الورق 
الشرطي...... لا احنا جايين نقبض على نور السادات 
سليم بعصبيه وصدمه..... نعم يروح امك
الشرطي بغضب...... نعم 
الجد بهدوء وخوف...... بتهمه اي يباشا
دخل شخص وقال بخبث شديد...... بتهمه الزواج المتعدد وهذا الشخص ماهو الا عمااار 
سليم بغضب جحيمي ووفجأه سكت بخوف وهو شايف نور...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

الجد بهدوء وخوف...... بتهمه اي يباشا
دخل شخص وقال بخبث شديد...... بتهمه الزواج المتعدد وهذا الشخص ماهو الا عمااار 
سليم بغضب جحيمي ووفجأه سكت بخوف وهو شايف نور جايه عليهم وماسكه مسد*س فِ ايديها 
سليم بخوف عليها..... نوري جبتيه منيين دا 
نور بدموع وقوه وهي بتصوب ناحية عمار.....  مش مهم جبته منين المهم اني خلاص جبت اخري من البنآدم دَ وقالت بصراخ..... هووو عااااايز منييي اي بقاااا حراااام عليه انا اذ*يته في اي عشااان يأذيني كدا.. قاطعها عمار بجنون..... اناااا بحبك يااانوور افهميني واللهِ بحبك و.. قاطعه سليم بلكمه ونزل ضر*ب فيه بعزم قوته.. والظابط بيحاول يشيله عنه مش قادر على سليم 
نور بصراخ....... سلييييييم سييييبه بقاااااا 
عمار باستفزاز..... عشان تعرف انها بتحبني بس
 مكسوفه واكبر دليل اهو مش قادره.. قاطعته نور بصراااخ....... اسكت يااااااعمااااار انت لو اخر راجل فِ العااالم مش هحبك فاااااهم وبعدين بتحبني ازااااي هاااا انت لو فعلاً بتحبني هتتمنالي الخير وعمرك ما هتأذ*يني بالشكل دا وطلعت فونها وشغلت التسجيل الِ فِ اعترافه انه مضى سليم على ورق  وابتزازه ليها وتهديدااته على سليم 
الظابط:  احم احنا متأسفين جدا لحضرتك يا سليم بيه.. بس دا شغلنا وهو كان معاه دليل 
سليم ببرود وهو بيقطع الورق.......دا مالوش اي لازمه حتت واد صغير ممكن يعمل زيه ياريت تاني مرة تتأكدوا من الدلائل والمعلومات الي معاكوا 
عمار بغضب وهو بيمسح انفه الي بيسيل من الد*م....... يعنييي اي لا انتوا هتقبضوا عليه 
سليم ببرود وغرور..... حلو اوي ووجهه كلامه لظابط.... عايز اعمل محضر تعد*ي عليا بالشتم والقذف وتشويه سمعتي و كمان تزوير اوراق 
الظابط: حاضر يباشا.. هو دا الي هيحصل 
عمار بصدمه وعصبيه ..... بقااااا بتقلب عليااا الطربيظه يااااسليم مااااشي ماااااشي ياااسليم اصبر عليااا بس وانا ورحمه ابويا ل.. 
سليم ببرود وهو بيوجه كلامه لظابط ...... زود عليهم تهديد مباشر وقدامكم اهو ووجه كلامه لعمار ببرود وسخريه.... هاا لسا كمان زود كمان كُله هيطلع عليك فِ الح*بس وردي عليك هيوصلك تالت ومتلك مش حتت عيل زيك يقف قدامي ويحاول بس يستغباني لا اتخلق ولا لسا هيتخلق... خدوووه ووجهه كلامه لاهل البلد بصوت جمهوووري..... براااااا
عمار بوعيد وهو بيعد عنه ...... لسااا مخلصنااااش ﯾَ سليم ﯾَ جبرااااااوي 
سليم بصوت عالي ليه عشان يوصله وضحك بسخريه.....ههه مستنييك عشااان بس اثبتلك كل مراااا وانت بتخسر  قدااامي واعرفك مين هو سليم الجبرااااوي ونها كلامه وهو بيقعد ببرود وحطط رجل على رجل وبيولع سيجاره وبعدين و بص على نور الي بتبكي في حضن جدها حس بغيره وقال بعصبيه....... انتي 
نور طلعت وشها من حضن جدها وبتمسح دموعها بكمام بلوزتها ببراءه زي الاطفال..... انا 
سليم بستهزاء وعصبيه...... لا امييي..... انتيييي من سمحلك تنزلييي هااااا انتي.. 
قاطعته نور بعصبيه وصوت عالي....... اناااا سمحت لنفسي يااااسلييم باشااا
سليم بغضب جحيمي رما السيجاره بعصبيه على الارض وداس عليها وراح لنور وشدها من عند جده ومسكها من درعاتها بعزم قوته لدرجه نور حست ان دراعها اتك*سر...... لا الكلااام دااا ميعجبنيييش يعني اي سمحتيي لنفسك ياااعني ايييييي
نور ببرود رغم وجعها من شده ضغطه على ايديها..... بس عاجبني 
لسا سليم هيتكلم قاطعته وهي بتعيط بوجع وصوت عااالي......  سيييب ايييدي انت بتوووجعنيي سييييبها
قاطعه جده بصووت  غاضب..... سليييم سيييب ايدهاااا انت اتجننت ازاااي تمسكها كداااا  
نور بصوت عالي...... اناااا استحملت كتيير بس خلااص جبت اخري منك علطول بعدي وافوووت بس معتش قااادره واللهِ ماعدت قااادره 
سليم باستهزاز وعيونه احمرت بشكل مُخيف....... من اي بقاا اي بعذ*بك ولا بضر*بك ولا اكون ب قاطعته بصراخ......  امررر امرررر علطول نااافي شخصيتي خااالص وبتعمل الي في مذاااجك ولو على حسااابي... تعرف تقووول يا تاااذ ليه معرفتنييش ان دي خطتك عشان تكشف زيزي.. بس ازاااي تعرفني  ولا يكوونشي بشم على ضهر ايدي... 
سليم ببرود...... انتي متسرعه وعلى نياتك خالص وممكن تدمر*ي كل حاجه فِ ثانيه وقاطعته نور بستهزاز...... ههههه اهي اول حاجه اهي مافيش ثقه... ثانياً بصرااااحه اناااا مش فهماااالك يسليم باشا يعني ساااعه تقول اني مراتك وساااعه تستعر مني وتقول اني خداامه عندكو
الجد بصدمه.... خدااااامه!!!!! 
سليم بهدوء...... ياجدي 
الجد بصراااامه وصوت عاااالي...... دا حقيقي معرفهم انها خدااامه الكلام داااا صح ولا لاااء
سليم غمض عينيه بعصبيه..... ياجدي... ايوا ياجدي بس عشااان مياخدوووهااش نقطه ضعف ليا 
نور بسخريه..... لا واللهِ... طب يوووم اما روحت الشركه انت مسكت ايدي قداامهم كلهم 
سليم ببرود..... ايوا عشان يعرفوا انك ملكي 
نور باستغراب...... طب ما هما كدا ممكن ياخدووني نقطه ضعف بردو 
سليم لسا هيتكلم قاطعته نور ودموعها بدأت تنزل..... اهااا فهمت مااهو انا مش اول واااحده مسكت ايدها قدااامهم بقا بما انك سليم باشا الجبراوي زير النساء رجل الاعمال المشهور الي كل البناات هتموو*ت عليه...ههههه وااانا الي كنت فرحانه ساعتها ههههه تصدق صح انا ساااذجه اوي وعلى نياااتي هههه 
بقللمي بسمله بدوي
سليم بسرعه.... لا يانوري مش كدا قاطعته نور بعياااط.... اسكت مش عااايزه اسمع حاااجه خاالص ووجهت كلاامها للجد..... هوو دا الي انت جوزتهوولي عشان تطمن عليا معااه... ها مطمن لسا وقعدت تعيط كتير 
الجد خدها في حضنه بحنان..... خلاص ياانور عيني خلاص ماتبكيش خلاص انا خلاص عرفت هعمل اي مع ان الكل*ب دا 
سليم بعصبيه وغيره وهو بيحاول يشدها من حضن جده...... انتي ازااااي تحضووونيه كدا 
الجد بغضب..... ولد انت اتجننت ايه الي بتقوله دا انا جدها 
سليم بغييره..... لا برضو محدشش ليه الحق يلمسهااا غيري 
نور بغضب طفولي.........  لا جددو اكتر منك كمااان وبعدين بعد كدا انت الي ملكش الحق تلمسني 
سليم بنرفزه وصوت جمهووري........ نعم يررووووووح ام*ك 
نوور بعياط وعصبيه......... ماااتجبش سيييرت ماااما على لساااانك بالاسلووووب دا تاني مرا 
الجد بتحذير..... سلييييم انت شكلك لسعت على الاخر ومش عااارف انت عُت بتقووول اي  .. وانا عااارف هفوقك ازااااي  ... امااا تلااقي نور خلاص ضاعت منك بعمااايلك وتصرفااتك الز*فت دي قاطعه سليم بترقب وعيونها احمرت اوي وعروق رقبته برزت..... ياعني اي 
يااااعنييي طلق نووووور يااااسليم 
سليييم غمض عييينه بعصبيه وضاااعك على ايده بقوه لحد ما تفاصيلها وعروقها باانت وفتحها وقعد يك*سر في كل الي ايده تطوله..... يااااعنييي اي مستحيييل فاااااهم مستحيل... 
على جثتييي فاااهم على جثتي 
الجد بهدوء مصطنع لساره الي بتحاول تهدي نور ووخداها فِ حضنها ... ساره خدي نوور واطلعي 
ساره بطاعه.... حاضر ﯾ عمي...تعالي يانوري معايا 
نور بصت لِ سليم في نفس اللحظة الي بصلها فيها واتلقت عيونهم ثانيه وكانت العيون بتتكلم مابين اعتزاار وندم ومابين عتاب وحزن قاطعهم صوت الجد..... سليم ورايا على المكتب 
سليم لسا بيتابع نور الي بتطلع على السلم..... سليييييم 
سليم بص لجده بغضب الي قابله الجد ببرود.... ورايا على المكتب 
سليم بصوت جمهووري وغضب جحيمي...... ممكن تعرفني اي داا الي قووولته برا
الجد ببرود...... هو دا الصح يا سليم انت متستهلش نور وهطلقها 
سليم مسك الفازه الِ جنبه وكسر*ها فِ الارض........ على جُثتييييي فااااااهم على جُثتييييي 
الجد بصرااامه وخبث........ خلاص هترفع عليك قضيه وهياااخدها سيد سيدك انت اصلا ماتستهااالهاااش  ماازن بن مدحت كلمني عليها وكمان صاحب اخوها و.. قاطعها سليم بهدوء مُخيف...... فكر بس مجرد تفكييير انهااا تكون لحد غييري وانا وعزه وجلاله الله لأخدها واسافر برااا وانسوااا انكو تعرفوا حاجه عني ولا ان ليكو ابن اسمه سليم 
الجد بصرااامه......هااخدك منك المجموعه والشركه 
سليم ببرود..... ميهمنيش خد الي تاخده بس فكر بس تفكيير انك تبعدها عني وانا والله العظيم لاخدها ولا تعرفوا عنناا حااااجه وتنسوووااا خاالص  ان ليكو ابن اسمه سليييم فااهم ﯾَ مجااااهد 
الجد مجاهد بصدمه...... مجاهد كدا حاااف 
سمعوا صوت  وكان ابوه اشرف..... لدرجادي ﯾ سليم بتحبها... الِ يشوفك اول مره وانتِ زعلان ومضايق من الجوازه مايشوفكش الوقتِ انا مش مصدق الي بشوفه واللهِ
سليم بصدق..... كُنت...  انا ذات نفسي مش مصدق ولا كُنت اصدق انِ ممكن يحصلي كدَ او انِ ممكن احب فِ يوم من الايام.... بحبها بس!!!!!! انا عديت مرحله الحب بكتيير انا مش بحبها بس بقيت بعشقها عشقهااا بقَ فِ وريدي ادمااان بالنسبالي انا من اول ما شوفتها حبيتها حبيت جمالها رقتها صوتها حنانها وطيبتها كلهم خادوني لعالم تاني انا اه كذبت احساسي وحاولت كتير اهرب من فكرة اني بحبها بس فعلا حبيتها علطول عايز اشوفها علطول عايز اسمع صوتها بقيت بغير عليها بجنووون مش عااايز حد يشوووفها مش عااايز حد يسمع صوتها غييري ما بااالك بقاا وانا شايف نظرااات الاعجاب ليهاا لا وعمار بن **** ده كمااان انتوا ليه مش قااادرين تفهموووني... انتواااا مش عااارفيين الناا*ر الِ جوااايا اول ما اشووف حد قريب منها او بيبصلها بس... نووور هي الحااجه الوحيدة الي عوضتني عن كُل سنين الي فاتت وربنا بعتهااالي كَ مكااافأة على جهدي وصبري عن كُل الِ شوفته فِ حياتي وانتواااا بعد دا كلواااا عايزين تبعدوووها عني!!!!! على جُثتييي*ييييي وبعدييين انااااا مش عااااارف هي عرفت منين اني قوووت عنها خداااامه او اني معتبر الجواز دا مؤقت  وبعدين واللهِ العظيم الكلاااام داااا قبل ما اشووووفها انا للاااازم اعرف ونها كلااامه وهو بيسيب الاوضه بسرعه 
اشرف لسا هيمنعه الجد مسك ايده بمعنى سيبه...
عند نور فوق بتعيط في حضن سااره وساره بتحاول تهديها 
ساره بحنان..... خلاص بقا ينور ياحبيبتي كفاايه عياط 
نور بعياط...... يماما هو ليه بيعمل معايا كدا ليه دا انا بح وسكتت بكسوف
ساره بخبث وفرحه..... قولتي اي سكتي ليه؟ 
نور بحب وخجل ....  انا انا اا بحبه 
ساره بحب حضنتها وقالت بفرحه...... وهو كمان والله ينور مش بيحبك بس بيعشقك بس لازم نربيه الاول وابتسمت بخبث..... نربيه على عمايله فيكي دي وانه لازم يعرفك بكل حاجه قبل ما تحصل ويتحكم في غيرته دي ومايهينكيش قدام حد 
نور بفرحه ودموعي....... انا بحبك اوي اوي ﯾَ ماما بجد طول عُمري كان نفسي يكون ليا ام وربنا عوضني بيكي قاطعهم دخول سليم بعصبيه..... نوووووووووور 
ساره بخضه..... في اي ﯾ سليم وبعدين بتعلي صووتك ليه كدا
سليم بهدوء مُخيف.... لو سمحتي ياأمي اخرجي بعد أنك الوقتي 
ساره باعتراض.... بس
سليم بنفس النبره.. لو سمحتيي ياأمي اخرجي الوقتي 
نور ماسكه دراعها جامد وبتقولها بصوت واطي..... مااستيبنيش 
ساره بخوف من نظرات ابنها وبصوت وطي... احنا قولنا اي ينور خليكي قويه وانا واقفه برا ماتخافيش انا معاكي وكلنا.. 
هزت راسي بهدوء وهي بتتحشى النظر لسليم ثواني ورفعت راسها على صوت تقدم جذمته ليها..... اانت انت بتقرب كدا ليه 
سليم بحذر... عرفتني مين اني اني... احم كنت قايل ان جوازنا مؤقت وانك بس خدامه.. 
نور ابتسمت بوجع......  هو دا بس الي همك 
سليم بحنان..... ردي ينوري على سؤالي
نور بغيظ....من ست زفته بتااعتك ومتحااولش تنكر عشاان هي موريااني الشاااات والريكووورد بصووتك
سليم بخجل.... انا ينوري.... احم واللهِ كل دا حصل قبل ما اشووفك... انا انا اسف على كلامي السخيف دا 
نور بقووه...... اسف على اي ولا اي ولا اي ياسليم باشا وبعدسن الِ انكسر قلبي مش كبااايه ولا اتكسر عمره ما يتصلح 💔. 
سليم بحذر... يعني اي 
ياااعني هتطلقني ياااسليم انت متيستاهلنييش انا مليووون واحد يتمناااني واذا كان على قلبي هدوس عليه اهم حاجه كراامتي... وهتجوز كمان الي بيحبني وماازن ببن اونكل مدحت صاحب سامي... وكمان لطيف  وبيحبني ودكتور في الجامعه وو..   قاطعها سلييم بجووون..... على جث*تيييي ياااااانووور انتي ملكيييي لوحدييي يااانوووور لياااا ولوحديييي
نور بقوه لكن من داخلها هتمو"ت من الخوف........لا مش ملككك فاااهم 
سليييم بعصبيه وغيرته عمته...... يبقَ هخلييكي ملكيي ياانوررر وقلع تيشرته
نور برعب.... انت انت هتعمل اي ياااسليم لا والنبي بالله عليك لا كله الا كده سلييم والنبي ما تخليني اكرهك ارجوك لاااا
سليم فاق اخيرا على صراخها.... غوووري من وشي 
عدا اسبوع ونور بعييده عن سليم ومن يومها هو ماشفهااش وهيتجنن على الاخر 
وفي يوم راجع من الشغل بيبص لقا في نااس في الصالون ونور جايه عليهم وماسكه عصير فِ ايدها واول ما شافته الصنيه وقعت من ايدها بخوف
سليم بهدوء مُخيف.... مين دول وبيعملوا اي هنا
الجد بتوتر..... انت انت جيت امته مش كنت قايل انك جاي الاسبوع الجاي 
سليم بترقب وبنفس لهجته المخيفه....... وجيت بدري مين دول بقا
مفيش رد ثواني و رد شاب بعيون زرقا وشعر كيرلي عسلي..... انا مازن العريس وكنت جاي اطلب اي نور 
سليم عروقه برزت وعيونه اسودت اوي  وقال بترقب.... نور مين
مازن بهدوء وبيشاور على نور.... نور دي
سليم بغضب جحيمي ووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم بغضب جحيمي  ...... ناااااااعم يررووووووح ام*ك نوووور مين وراح قبض على رقبته بشر...... انت تاااخد العيله الكريمه بتااعتك وتغووور رجلك لو عتبت القصر دا تاني اترحم على نفسك.. غوووووووةر 
ماازن بعصبيه.... اي دااا في اي انت مااالك هي موااافقه 
رد عليه سليم بلك*مه ولسا هيضر*به ام مازن جريت على ابنها بخوف.... مازن ابني انت كويس ياحبيبي.... يالا يحبيبي نمشي من هنا 
والد مازن بغضب.......  ايه الي بيحصل دا يامجاهد بيه هو دا استقبال الضيوف عندكم 
الجد بخجل من تصرفات حفيده..... عماد بيه انا متأسف لو سمحتوا متزعلوش... 
ام مازن نفين.......  لا لا يمجاهد بيه انا عمري ما كنت اتصور اني يحصل كدا في ابني لا وقدامكم وعشان اي يعني هو بيطلب ايدها هو كان ماشي معاها في الحرام لسمح الله 
سليم بغضب جحيمي من كلمتها..... برااااااااا خووودي ابنك وبرااااااااااااااااا
مازن بعصبيه......... انا مش عاارف انت بتتدخل ليه اصلا هي مش عايزاك هي عيزاااني انا
سليم لسا هيروحله نفين اخدت ابنها بسرعه بخوف عليه..... تعالي ياحبيبي نمشي 
مازن بعتراض.... بس ياماما
سليم بشر وهدوء مُخيف...... تلاته بالله العظيم لو ماسمعت كلام امك وخرجت لخرجك على نقااااله... يالا اسمع كلمه امك ياننوس عين امك 
مازن بص  على نور  واخد والده ووالدته ومشوا
سليم بصوت جمهوري وغضب جحيمي....... اي دا بقا انشاء الله انتووااا ازااااي جتلكوا الجرأه تعملواااا كدااا 
نور من خوفها جريت وقفت ورا جدها ومسكت في كتفه بخوف 
الجد بغضب....... ايه الي انت عملته دااا يولد قداام الناااس انت  قاطعه سليم بغضب جحيمي........ انااااا بقووول اي وانت بتقووووول ايييييييي... انتواااااا شكلكواااا اتجننتوا بااااين انتوا ازااااااي توااافقوا على حاجه زي دييي
الجد ببرود...... هي عااايزه كدا 
سليم فجأه سِكت وقال بهدوء مخيف ووجه كلامه لنور....... انتي عاايزه كده... انا بقوول اهو قدامهم كلهم لو عايزه كدا انا مستعد اطلقك مش سليم الجبراوي والِ يجبر واحده تعيش معاه... قولي بس اه وانا اوعدك اني هبعد عنك خالص 
نور حست ان روحها بتسحب من كلمته وقلبها دق بخوف عايزه تقوله انها بتحبه وعايزه تفضل معاه بس كرامتها منعاها تقول الي عمله مش قليل برضو 
الجد بعصبيه.......وانت فاكر بعد الي عملته انا هسمحلها تفضل معاك
سليم اتعصب ومره واحده مسك نور من دراعها وجرها لفوق لجناحه
نور بخوف..... سليم سلييم في اي سيب ايدي سلييم اااه انت بتوجعني كدا ضاغط على ايدي جامد سيبني
سليم اكتفى بنظره اخرستها وهي سكتت بخوف.. ثواني وفتح الجناح وزقها لجوا 
بقاااااا روووحتي قوووولتهم اكيد وقعدتي تتمسكني لحد ما اتعاااطفوا معاكيي 
نور بدموع واستغراب...... قولتهم اي انا انا مش فاهمه حاجه انا مقولتلهمش حاجه حتي حكايه الشات وكلام سوزي الي قالتهولي معرفتش حد بيه
سليم بصلها كتير...... يعني مقولتلهمش اني حاولت اقرب منك غص*ب
نور دموعها نزلت....... لا يسليم باشا مقولتلهمش حاجه ولا عمري ممكن اقولهم حاجه زي دي انا انا اصلا اتكسف اقولهم 
سليم ببرود..... اومال جدي متعصب ليه كد ا وقاصدُه اي على الي حصل
نور مردتش عليه وقعدت تعيط اكتر. 
سليم غمض عيونه بندم ولسا رايح يقرب من نور زقته وقالت بقوه وكبرياء......  ها لسا عندك اتها*م توجهولي يا سليم باشا 
سليم بحنان لسا هيخدها في حضنه بعدت وقالت بنفس الكبرياء.... ياريت تبعد عني يا سليم باشا انا بقوولهالك اهو 
سليم بحزن.... يانوووري 
نور باستفزاز...... اي هترجع فِ كلمتك ولا اي
سليم بعصبيه...... ماشي يااانور الي انت عاايزاه اناا ماشيي وورقتك هتوصلك بكرا 
نور بصتله بصدمه ودموعها لسا بتنزل بغزازه ومش مصدقه الي حصل 
سليم نزل واخد مفاتيحه وفونه ومشا بسرعه غير آبه بندائهم عليه
ساره بلهفه وهي بتسند نور الي قاعده على الارض بتعيط بصمت.......  نووور مالك ياحبيبتي بس في اي ايه حصل 
نور بدموع........ بيقولي ورقتك هتوصلك بكرا..... خلاص كدا كل حاجه بينا انتهت 
ساره بعدم تصديق...... اي 
الجد بغضب مزيف..... نوووور تعالي ورايا وبعدين بتعيطي ليه هو دا الصح 
ساره وهي تمسد على شعرها بحنان...... قومي يانور وبعدين خليكي قويه بلاش ضعف وبعدين تلاقيها وقت غضب بس اتنرفز وقالها كدا كلنا عارفين سليم عُمره مايقدر يبعد عنك 
نور مسحت دموعها بظهر ايدها ببراءه وقالت فرحه..... يارب يماما ياارب
ساره بضحك..... شوفوا البت... انشاء الله يحبيبتي بس قومي شوفي عمي عايز اي 
نور بابتسامتها الي بتسحر الي يشوفها..... حاضر يماما.
عند سليم بيحاول يهرب ويبطل تفكير فِ نور...... اطلعييي من نفووووخي بقاا 
قاطعه فتح باب المكتب مره واحده سليم بصوت جمهوري....... انتييييي متخ*لفه ازاااااااي تدخلييي كداااا مش فييييي زف*تت بااااااب.... غوووووري لمي حاااجاتك مش عااايز المح بس طيفك بس قدام الشركه انتييييي مطروووووووده يالا برااااا
_اي اي اي يابني في اي دا انا الي فتحت الباب مش هيا
سليم بفرحه بس دارها ببرود...... انت رجعت امتا وبعدين برضو لسا فيك نفس الطبع تخش زي الطوور من غير ما تخبط يا سيف
سيف بمرح......  اي ياااعم انت مكبر الموضوع اوي كدا ليه وبعدين مالك كدا ما صدقت تهزق في الغلبانه الي برا وبعدين هو دا استقبالك ليا وكمان شكلك مش متفاجأ بمجئ انت كنت تعرف ولا اي... ههههه وانا الي كنت عايز اعملهالك مفاجأة 
سليم بغرور........ انا مش اي حد برضو انا سليم الجبراوي 
سيف بمرح........ لسا زي ما انت مغرور انا قولت نور هت
قاطعه سليم بصراخ...... سيييييييييييف اسمها مدام سليم اييي نوووور دي
سيف بضحك..... هههه والله وجه اليوم الي اشوفك فيه غيران لا وعشان بقول اسمها دا انت ولهان خالص هههه
سليم بعصبيه...... اخرس عشان شكل ضر*بي وحشك وعايز تضر*ب زي زمان فاكر
سيف بخوف مصطنع...... احم لا وعلى اي الطيب احسن
سليم بحب اخوي..... وحشتني يااهبل 
سيف حضنه بشوق.......  انا اكتر والله بس مالك 
سليم اخد نفس وقعد على كرسيه وبيبص فِ نقطه وهميه بشرود......مش عااارف ليه بيحصلِ كدا ياسيف ليه  بعد ماا قولت خالص الدنيا ضحكتلي وفتحتلي بابها تفقله في وشي تاني ليه انا مش عاايز من الدنيا حاجه غيرها وهي وسكت بحزن ولسا باصص فِ الفراغ 
سيف بحزن علي حال صديقه......   ايه الي حصل ماانت اخره مره مكلمي كنت فرحان والدنيا تمام ايه الي حصل تاني
سليم حكاله الي حصل وبعدين اتنهد بحزن...... انا مش عارف ازاي قولتها ازااي بس جر*حتني اوي ياسيف اول ما قالتلني انت رجعت في كلامك ولا اي
سيف بضحك بيحاول يفُك عنه.... هههه كل ما افتكر وانت بتقول دي طفله دي عيله انا سليم الجبراوي اتجوز دي هههههه.... والوقتي هههههه مش قادر
سليم برق بعينه وبصله بصه اخرسته...... احم بس انا متأكد مليون في الميه انها بتحب يا سليم 
سليم ساكت بحزن..... انا مُعترف اني غلط بس هي مفروض تفهمني.... انتوا مش عارفين انا بحس بأيه اما بلاقي حد بيبصلها بس نظرات الاعجاب الي بشوفها ليها بتجنني ببقى جوايا ناا*ار قايده قاطعه سيف..... لقيتها بس الاول انت بجد هطلقها يا سليم 
سليم سكت وبعدين ثانيه اتنهد بحزن.... مش هقدر اعملها بس لازم احسسها انها خسرتني ودوقها نا*ر الغيره...... 
بقلمي بسمله بدوي
عند نور 
نور برقه....... حضرتك طلبتني ياجدو
الجد بحنان.... تعالي يانور عيني مالك كنتي بتبكي ليه سليم عملك حاجه
نور وهي بتحاول تمنع دموعها تنزل ........  مافيش حاجه يجدو 
الجد بحزن مزيف...... كدا يانور عيني برضو بتخبي عليا 
نور قعدت تعيط كتير في حضن جدها لحد ما نامت في حضنه كانها بتهرب من الواقع 
عدا شهر من غير احداث تذكر ونور حرفيا هتمو*ت من فراقه ومافيش اي اخبار عن سليم خالص 
وفيوم  كانت راجعه من الجامعه في نفس اللحظه وقفت عربيه قدام بوابه القصر ونزل سليم 
نور بشوق ومن اخر الطريق اول ما شافته جريت عليه بس فجأه وقفت وهي شايفاه نازل ومعاه واحده طويله بشعر اصفر كيرلي وجميله وماسكين ايدين بعض ومعاهم طفل صغير وفجأه اتصدمت اكتر اما لاقت الولد بيقوله يبابا حست ان الدنيا بتلف بيها وفجأه اغم عليها... سليم اول ما شافها اتخض وجري عليها..... نوووووووور...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نوووووووووور 
جري عليها بلهفه وخوف واشتالها ودخل بيها واتجاهل اندهاش الجميع وبصوت جمهوري.... هااانيا تعااالي شوووفي مااالها انجزي 
هانيا بخوف..... حاضر بس اهدى الاول و
سليم بعصبيه...... اخلصيييييي انتي لسا هتقوليلي اهدى واتزفت انجزي 
هانيا بهدوء..... حاضر اخرجوا عشان اعرف اكشف 
سليم ببرود وجه كلامهم ليهم..... سمعتوا قالت اي 
ساره لسا هتتكلم الجد شاورلها بتعالي وخرجوا 
سليم بعصبيه..... ااي يا هاانيا داااا انتي هتخديلي صوووره ماااتخلصي اكشفي عليهاااااا
هانيا بصدمه...... هو هو انت هتفضل هنا في الاوضه وانا بكشف عليها 
سليم ببرود...... ايوا عندك ماانع اخلصي 
هانيا بخوف وصدمه من جر*اءته حتى قدام اهله...... ح حاضر 
بعد شويه نور فاقت..... اااه انا فين.. هو اي الي حصل وفجأه وقعت عينيها على سليم الي بيبصلها ببرود عكس النار الي جوا*ه ومربع ايده قدام صدره بلا مبلاه.... الف سلامه ووجه كلامه لِ هانيا بخبث.... حبيبتي نور عامله اي 
نور عيونها اتوسعت على الاخر بصدمه والدموع لمعت فِ عيونها........ حبيبتي!!!! ونور!!!! 
هانيا بابتسامه سمجه.... هي بس ضعيفه اوي الفتره دي مش بتتغذى حلو شكلها اكلها ضعيف دا غير انها حساسه وبتتأثر باقل حاجه 
كل دا ونور وسليم في عالم تاني لوحدهم
نور بتبصِله بشوق وحب ودموعها بتلمع فِ عيونها 
وسليم بيبصلها بعشق وهو بيتأملها بشوق كبير ويتأملها شكلها وجسمها الي خس ووشها بهت بس دا ميمنعش انها لسا جميله جدا زي ما هي 
نور بصوت باكِ...... سليم 
سليم ببرود...... ابيه سليم بعد كدا يانور. 
نور بنبره باكيه وطفوله...... نور!!! بس وبعدين بصت على هانيا بغيره..... مين دي وووكنت ماسك ايدها ليه قاطعهم دخول الولد وهو بيجري على سليم بطفوله...... باااااابي
نور بصدمه...... باااااابي 
سليم ببراءه مصطنعه.... اي ايوا بابي 
الولد بصلها ومشي ناحيتها وقاى بطفوله.... الله انتي جميله اوي اوي بس كادي صاحبتي احلى بشويه صغيرين قد كدا عشان بحبها بس انتي جميله اوي اوي ... انتي اسمك اي بقا 
سليم بغيره و بغييظ وفي نفسي..... هو ليه بيحصل العكس مش فاهم بدل ما اخليها تغير لا انا الي غيران من مين من عيل مايجيش لركتبي بس ماشي  
نور بلطف وحب...... ﯾ حبيبي واللهِ انت الي جميل خالص وكيوت اسمك اي ﯾ حبيبي
اسمي زين بصي انا ممكن اغير رأيي ومتجوزش كادي واتجوزك انتي اي رأيك
نور بضحك...... هههه موافقه طبعا هو هلاقي واحد كيوت وجميل زيك فين شوور موافقه 
زيييين
زين بخوف..... نعم يبابي
سليم بغيظ......... تعالى هنا 
نور بصاله كتير من غير كلام ثانيه وقالت بهدوء ...... هو مين دا وبعدين اا بيقولك يابابي ليه دا دا هو شهر واحد 
سليم بسخريه..... شايفك مستخفيه اوي بيه ... ماعلينا دا زين ابني هو اه ابن سيف صاحبي بس بعتبره ابني ودي هانيا خطيبتي 
هانيا ببتسامه سمجه..... هاي
نور بصاله كتير وخرجت بسرعه قبل ما دموعها تنزل قدامهم وهي بتردد بحزن..... خطيبته... خطيبته.... خطب!!!!!! 
ساره بلهفه..... نور ياروحي عامله ايه الوقتي مالك بس ايه الي حصلك 
الجد بحنان...... مالك ينور عيني فيه اي
نور بابتسامه وجع...... خطب!!!!! سليم خطب ياجدو ... سليم خطب ياماما الي معاه دي خطيبته 
ساره بشهقه.... ايه 
الحد بجمود..... وفيها اي 
نور دموعها نزلت وجريت على اوضتها 
تسريع الاحداث... كانوا كلهم قاعدين على السفره
سليم كل شويه يبص على السلم على امل انها تنزل وجده متابعه بخبث.....قولي بقا ياسليم بيه كنت فين الشهر الي فات
سليم ببرود وهو لسا مسلط عيونه على السلم....... شُغل يجدي 
ساره بحزن...... هونت عليك ياسليم تسيبني كد وحتى المكالمه معملتهاش
سليم بابتسامه وهو بيمسك ايدها وبيبوسها باحترام..... حقك عليا ياست الكُل معلش والله كنت مضغوط اوي الشهر فات 
قاطع كلامه ريحتها الي ممكن يعرفها بيها من بين مليون واحده لف بلهفه لقاها جايه من برا ولابسه ترنج راسم جسمها بأنوثه طاغيه والهاند فري وماسكه ازازه ميا وسايبه شعرها كان شكلها خاطف للانفاس جميله اوي 
سليم باستغراب وغيره........ هي كانت فين...... بتجري..... كانت بتجري كدا بلبسها ده مسك اعصابه بالعافيه ومثِل البرود 
نور برقه وابتسامتها الي بتسحر الي بيشوفها....... سلام عليكم 
وعليكم السلام 
الجد بخبث..... تعالي يانور عيني جنبي 
نور هزت راسها بحزن وهي بتابع سليم الي ممثل عدم الاهتمام وبياكل..... حاضر بس هروح اغسل ايدي بسرعه وجايه 
سليم بخبث ومسك فونه وبعت راسه لسيف.... سيف رن عليا حالا 
وفعلا ثانيه وفونه رن وهو قام ببرود وعمل نفسه رايح رد وهو رايح ورا نور 
نور لسا هتقفل الباب زقها وقفل الباب وحاصرها ورا الباب ايده الاتنين وقرب وشه من وشها جامد وهمس قدام شفايفها....... كُنتي فين 
نور بكسوف من قُربه.......كُ كُنت بجري 
سليم بغيظ وهو بيضغك على خصرها بغيره........ مش انا محذرك مرة واتنين وتلاته وقولت لا 
نور بقوه مصطنعه..... وانت تسمحلي بصفتك اي
سليم ببرود عكس الِ جواه ودفن وشه في عنقها المرمري الناعم ولثمه بحنان وبغمض عيونها باستمتاع...... وحشتني يانوري
نور بضعف وخجل.... س س سليم
سليم مسك وشها بين ايده بحب...... قلب وعيونه وروحه وركز انظاره على شفايفها ولسا هيقرب الباب خبط 
لسا هيتكلم نور حطت ايدها على بوءه بسرعه......... مين 
داا انا ياانونو انا زين 
سليم ضغط على شفته السفليه بغيظ ونور ضحكت على ريأكشنه....... هههههه ايوا ياحبيبي
انزلي يالا عشان عاايزك احكيلك على كادي 
نور بضحك.... هههه حاضر ياحبيبي نازله اهو و بعدين بصت على سليم بغيظ..... تاني مره لو سمحت متقربش ليه كدا فاااهم
سليم بغيظ..... لا واللهِ ولسا هيقرب نور زقته وجريت على برا بسرعه قبل ما يمكسها وهي بتكتم ضحكتها عليه بصعوبه
الجد بهدوء ....... احنا هنعمل حفله بسيطه كدا بس تعاقد شركتنا مع شركه opt وفوزنا على الشركه المنافسه وبص لِ سليم بفخر....... كله بسبب سليم رفعت راسنا 
سليم باحترام...... تلميذك ياجدي وبعدين بص لنور يشوف رد فعلها لقا نظره فخر فِ عيونها ليه وشويه غيره وبتبص لهانيا بغيظ وهو بيحاول يكتم ضحكته بالعافيه على ريأكشن وشها الطفولي 
قعدوا يتكلموا ونور استأذنت بهدوء بحزن وسليم كل شويه يغيظها ويعامل هانيا بحب واهتمام قدامها 
نور جريت على اوضتها ونامت ثواني وحست بحد جنبها بتبص لقه سليم لسا هتصرخ حط ايده على بوءها بسرعه.... اهدي دا انا سليم 
نور بعصبيه..... انت بتعمل اي هنا وعايز اي وكمان انت ازاي تدخل كدا اوضتي
سليم ببرود..... بمزاجي وبيتي وانا حر ادخل الاوضه الي عايزها 
نور سكتت وفضلت بصاله كتير من غير كلام ومره واحده فضلت تعيط جامد
سليم بلهفه اخدها في حضنه وفضل يمسد على ضهرها بحنان..... مالك بس يانور عيني 
نور بشهقات طفوليه ونبره باكيه..... انت خطبت.... وو سبتني... وو معتش بتحبني وو 
 سليم بحنان وهو بياخدها في حضنه تاني..... هووس هووس ياروحي ماتبكيش 
انت انت معتش بتحبي
 مين قال كدا بس قاطعهم صوت عالي.... سلييم سليم انت فيين 
سليم باستغراب..... ثواني اشوف مين و بينادي بالطربيقه دي ليه 
 سليم فتح الباب بيبص لقا هانيا واقفه قدام الباب وبعصبيه وصوت عالي جدا....... اايييي داااا بقااا يا استااذ سليييم انت تعمل اييي عندها في الاوضه هاا
كلوا طلعوا على الصوت 
الجد بهدوء..... في لي اي الصوت العالي دا 
هانيا بعصبيه..... تعالي يا جدو ممكن اعرف كانوا بيعملوا اي في الاوضه وقافين عليهم ليه
الجد بغضب..... الكلام دا صح يا نور.... سليم كان عندك في الاوضه 
نور بخجل...... جدو انا بس 
قاطعها الجد بصفعه......... انتييي اي انتي وبعدين هي دي تربيتي ليكي.... نسيييتوا انواا حرام هو خلاص بقا ماايحللكش هو بعتلك الورقه بتاعتك 
نور بصدمه وهي حاطه ايدها على خدها بوجع.... اييييه
سليم بغضب جحيمي ونرفزه...... ماااااااطلقتهااااش وفجأه.
 ماااااطلقتهاااااااااااش وفجأه نور صرخت....... حراااااااام عليك بقَ هو انا لعبه بين ايديك طلقتها.. لا مطلقتهااش طلقتها مطلقتهاش ايييييي هو انت لييه محسسنني اني معنديشش مشااعر مبحسش اناا هااا.. لييه حرام عليك 
سليم لسا هيتكلم بس فجأه جده حط ايده على صدره بوجع..... اااه
نور بفزع..... جدووووووو وجريت عليه
سليم بخوف شديد جري عليه سنده وبصوت جمهوري...... اطلبواااااا الدكتور بسرعةةةةةة
 سليم بهدوء عكس الِ جواه...... ها يدكتور طمني
الدكتور......... ياريت ﯾَ سليم بيه تبعدوا عنه اي توتر او ضغط نفسي عشان المرادي جيت سليمه ولحقتوه المره الجايه بقا... الله اعلم عند أذنكوا
سليم بحزن..... كله بسببي وبص على نور الِ مركزه معاه وبتبصله بقوه.. مره واحده شدها من ايدها ودخل بيها اول اوضه تقابله وحاجزها عن الباب وقال بصوت زي فحيح الافعى........ مسريحه الوقتي 
نور بصاله بخوف وصدمه.... نعم!!!! انت هتجيب الغلط عليا ولا اي انت السبب فاااهم وابعد عني كده لتااااااني مره بقووولك متلمسنيش ولا تقرب مني 
سليم مره واحده حضنها وقعد يبكي......ليه بتعملي معايا كدا ﯾَ نوري انتي ليه مش قادره تفهميني كل الي بعمله دا من حُبي فيكي انتي ليه مش حاسه بيا انتي ماتعرفيش ببحصل فيا اي اما بشوف حد بيبص لك ولا اشوف نظرت اعجاب من حد ليكي حتى لو كانت ست بيبقَ فِ نا*ر قايده في قلبي ببقَ نفسي اخبيكي عن العالم كله محدش يشوفك غيري... انتي بتزعلي من تصرفاتي دي من غيرتي عليكي ماببقاش حاسس انا بعمل اي او بقوول اي
نور مسكت وشه بين ايدها وبتمسحله دموعه برقه وقال بصوت باكي...... بس الي عملته دا.... ك*سر قلبي انت مش عارف الكلمه دي عملت فيا اي ﯾَ سليم وكل شويه تجر*ح فيا يا سليم اشي مره زيزي والمرادي هانيا دي مفكرتش فيا مفكرتش انا ممكن يحصلي اي اما اشوفك مع واحده غيري!!!! وانت كُل الي همك ترضي غرورك ان مليون واحده عايزك وتتمناك بس للاسف انا مش منهم 
سليم مسك وشها بين ايده بلهفه....... انا اسف خلاص 
نور وهي بتهرب من عينه...... معدش ينفع ياسليم 
سليم بترقب...... بمعنى؟ 
نور بهدوء عكس الي جواها....... يعني المرادي مش بمزاجك..
سليم بعصبيه...... يعنيي ايييي لا طبعا مافيش الكلام دا
نور بقوه...... يبقَ الِ بنا انتهى ياسليم لاما تسيبني براحتي لحد ما احس اني عايزه ارجعلك 
سليم بحزن وهو بيحاول يقرب منها بس هي منعاه....... تقدري تبعدي عني يانور تقدري... لو تقدري انا مقدرش واللهِ العظيم مقدرش.... انا ممكن امو*ت قاطعته بتهور ولهفه.... بعد ا*لشر عليك ﯾَ حبيبي 
سليم ابتسم بسعاده ومره واحده اشتالها اخدها في حضنه واجبر ساقيها على الالتفات حول خصره....... بحبك واللهِ العظيم بحبك وعُمري ما حبيت قبِلك ولا هحبك بعِدك.... اسف على كُل كلمه قولتها زعلتك ومسك ايدها وطبع قُبله عميقه فِ باطن ايدها... اسف على كُل دمعه نزلت من عيونك الحلوين دول بسببي وقرب وطبع قُبلتين عليهم 
نور بكسوف..... خلاص ﯾَ سليم
وبعدين قال بغضب طفولي...... وبعدين انا مش قولت مالمسنيش اللهِ 
سليم بمشاكسه..... الله ما انا بعمل كدا عشان اصالحك وبعدين ما انتي كُنتي حلوه ايه الي حصل
نور ببراءه....... مش عارفه بس لمساتك حنينه اوي وبحس بأمان بيها ووو اي دا ايه الي بقوله دا
سليم بضحك..... الِ فِ قلبك 
فجأه سمع صوت هانيا وهي بتنده على سليم 
نور بغيره........ نزلني احسنلك وربنا لو منزلتني ل ل... 
سليم رفع حاجبه بتسليه.... ل اي
نور بشراسه...... هعضك 
سليم بخبث..... لو جدعه اعمليها كدا 
نور ضيقت عيونها زي الاطفال ومره واحده مسكت في دراع سليم وعضته ثواني وقعدت تصرخ...... ءءءاااااااااااه 
سليم بخضه وبخوف عليها.... في اي مالك. 
نور بطفوله.... عااااا سنتي سنتييي عاااااا انت دراعك اي حديد عاااااا اهئ اهئ 
سليم بضحك....... تستاهلي 
نور ببكاء طفولي..... اهئ اهئ استاهل انا استاهل ياسليم 
سليم بحب وهو بيمسك وشها بين ايده........ لا يا قلب سليم انا الي استاهل وريني كدا انهي واحده الِ بتوجعك 
نور بصوت باكي وهي بتشاور على سنتها الاماميه..... دي وجعتني اوي 
سليم قرب منها بخبث...... انا عندي علاج هيريحك خالص ويشيل الوجع بثواتي
نور بسرعه..... اي اي هو
سليم قرب منها لحد ما اتعثرت في السجاده ووقعت على السرير وقال بخجل..... اقف عندك انت انت بتقرب كدَ ليه 
سليم بخبث وضحك...... الله هديكي العلاج 
لا لا خلاص مش عايزاه 
الله مش اما تعرفي هو اي 
ماشي بس انت بتقرب ليه طيب
سليم شدها ليه وعتلاها ومره واحده طبع قُبله سريعة على شفايفها...... اي رأيك في الدوا بتاعي شفتها بسرعه صح وغمز في اخر الكلام
نور بكسوف...... اااا انت انت قليل الادب وو غشاش عشان دا مش دوا... انت انت ازاي تعمل كدا
سليم بخبث..... اومال اي وبعدين هو انا عملت اي 
نور بخجل...... ااا انت مش عارف عملت اي وبعدين شهقت بسرعه...... جدوووو 
سليم بخضه قام وبيبص وراه ملقاش حد 
بيبص لقاها قاعده بتضحك.... هههههه يلهوتي هههههه منظرك ههههه ضحكني اوي هههههه
سليم لسا هيقرب منها وقال بتوعد....... مااشي بقا كدا
نور بخوف جريت بسرعه وفتحت الباب وهي بتضحك بس فجأه ضحكتها اتلاشت وهي شايفه هانيا جايه وبتنده على سليم 
هانيا باستفزاز......... ليكي نفس تضحكي!!! .. اي دا بجد انا عُمري ما شوفت كدا دا احنا لسا قافشينك و
قاطعتها نور بغضب..... وانتي مالك بتدخلي ليه في الي ملكيش فيه... وبعدين انتي مين اصلا عشان تقولي كدا بُصي انا مش هنزل لمستواكي وارد عليكي وسابتها ومشيت وهي بتحاول تمسك دموعها 
سليم واقف وعيونه بتطلق شرار لِ هانيا
بقلمي بسمله بدوي
هانيا بخوف... انا اا
سليم قاطعها بغضب جحيمي....... انتي اي... انتي ولااااا حاااجه فاااهمه ولا حاااجه انتي نسيتي انتي هناااا ليه ولا اي بمزاااااااجي انتي شكلك صدقتني نفسك باااين انتييي هنا بس عشاااان تمثلي انك خطيبتي بس خلاص ياالا ياشاطره خدي حاجاتك وبرا
هانيا بسرعه..... يعني اي انا انا بحبك
سليم ببرود........ عارفه لولا اني مبمدش ايدي على ستات كنت عرفتك قييمتك ومتنسيش انتي كُنتي هنا ليه وبتاخدي فلووس على اي انتي هنا بس عشان تنفذي الي اقولك عليه من غير كلام فااهمه
هانيا بدلع...... الِ تؤمر بيه ولو من غير فلوس كمان كفايه اني هبقى معاك واشوفك كل يوم... سليم امتا هتحس اني بحبي ليك بقا و
قاطعها ببرود...... لا انا مش عايز وجع دمااغ فاااهمه ولا سكة السلامه ومليون واحده غيرك غيرك تتمنى بس تكون مكانك 
هانيا بسرعه...... لا لا لا خلاص اعتبرني ماقولتش حاجه 
سليم بابتسامه سخريه....... برافو عليكي مش عاوز بقا وجع دماغ فاهمه تاخدي حاجتك وماشوفش خلقتك هنا فاااهمه 
هزت راسها بسرعه..... فاهمه
عند نور 
نور بعييط....... جدو انا اسفه بالله عليك ماتزعل مني 
مجاهد باصص الجهه التانيه ومبيردش
نور بحزن ودموعها مغرقه وشها..........طب قول الي يرضيك وانا واللهِ هعمله بس بليز متزعلش مني وقعدت تعيط جامد
مجاهد بحنان فتح دراعاته...... تعالي يانوري 
نور بفرحه جريت حضنته وقعدت تعيط......... اسفه ياجدو اسفه حقك عليا 
الجد بحنان......... دا انا الي اسف ولمس خدها بحزن..... وجعتك انا مش عارف عملتها ازاي انا عُمري ما مديت ايدي عليكي والمرادي عملتها.... زعلانه مني 
نور بسرعه..... لا لا والله مش زعلانه عُمري ما ازعل منك ابدًا... وبعدين كدا ﯾ جوجو تخضنا عليك كدا دا سليم كان زعلان خالص عليك وعيونه حمرا اوي وقاعد يأنب نفسه وفجأه سكتت بخجل 
_ وانتي بقا عرفتي منين.... 
ااااا انا ااااا شوفته بالصدفه ووو
ههههههه خلاص خلاص مالك احمرتي ليه كدا المهم انا امبارح كلمت دار ازياء وزمانهم على وصول عشان تخاريلك فستان لحفلة النهارده 
  _حاضر ﯾَ حبيبي بس اهم حاجه ارتاحلك شويه ونام... انت اخدت دواك
ايوا يانوري خته بس يالا قومي زمانهم على وصول
هزت راسها مع ابتسامتها الرقيقه وغطته وقفلت النور وخرجت وهي فرحانه بحفله بليل وبتقول بطفوله ...... الله وعندنا حفله وعندنا حفله وهلبس فستان بس لفت انتباها اوضه بعيده في الطرقه والنور بتاعها شغال....... هما علطول قافلينها ليه وجدو مش عايزني اروحها ليه ولا دخلها ياترى في اي.... اروح اشوف بسرعه وامشي ولا من شاف ولا من درى بس بس جدو هيزعل لو عرف اني روحتها..... وهو بس هيعرف منين.... لالا مش قادره فضولي هيمو*تني هروح اشوف بسرعه وراحت وبتفتح الباب بتبص لقيتها اوضه كبيره اوي ولونها اسود في اسود مافيش اي لون غير الاسود وفجأه بتبص لقيت صور ليها في كُل مكان وفي كُل اوضاعها وهي زعلانه وهي فرحانه وهي صغيره وهي كبيره وفجأه بتبص سمعت صوت وفي باب تاني في الاوضه مشيت ورا الصوت وفجأه شهقت بصدمه من الِ سمعته
_ هتعمل اي ﯾَ سليم لو نور عرفت الِ انت عملته عُمرها اكيد ما هتسامحك......
 الِ عملتوا برضو مش قليل دا انت حرمتها من امها طول السنين الي فاتت دي وهي فاكره انها يتيمه وان امها ما*تت وهي بتولدها 
سليم بغضب جحيمي..... اومااااال عاااايزين اودييهااا بأديهاا ل امها الرقا*صه على جُثت*ي
نور بصدمه..... اييييييييه
نور بصدمه ودموعها مغرقه وشها..... ماما عااايشة 
سليم بلهفه جري عليها ومسك ايدها...... نور اسمعيني بس واهدي الاول 
نور بحزن عميق....... ماما عايشه ومخبييين عليا 
سليم بحب..... ﯾ حبيبتي كُله لمصلحتك 
نور بدموع..... مصلحتي!!!  انت بتهزرر انت حرمتني من اُميييي... انا عااايزه ماما وديني ليها والنبي 
سليم بجنون...... لا على جُثت*يي فاااهمه  ومسمعش كلمه عاايزه ماما دي فاااهمه مااافيششش ماما
نور بدموع..... لا انا عايزه ماما مليييش دعوه انت اايييي انت وحش.. حرااام عليك مُصر تخليني اكر*هك 
سليم ببرود....... هو اما اكون عايز احميكي ابقَ  وحش 
نور بصراخ..... تحميييني من اي دي اُميييي 
سليم بغضب جحيمي وصوت جمهوري........ اُمك رقااااااصه.. رقاااااااصه ينووووور 
نور بعدم تصديق....... بتهزر اكييييد بتهزر... انت انت كذاااب انت بتعمل كدا بس عشان تكر*هني فيهاا صح 
سليم ببرود........  لا مش صح هي دي الحقيقه وبعدين مش احنا محظرينك متعتبيييش بس قدام  الجهه دي مش الاوضه كمان 
نور بتعيط ومبتردش وفجأه صرخت اما شافت سليم بيحملها...... ءءء انت بتعمل اي نزلنييييييي نزلني احسنلك 
سليم متجاهلها  وطلع بيها لجناحه دخل بيها وقعدها على السرير 
سليم بحنان..... نوري... طب بُصيلي طيب 
نور بعيط....... لا 
سليم اشتالها وقعدها على رجله بحنان......  ليه بس اهدي انا حبيبك سولي
نور بدلال فطري..... لا انت بقيت وحش معتش بحبك
سليم بهدوء دفن وشه في عنقها واخذ يشتمه بقوه كأنها اوكسيجينه وايده بتحسس جسدها بجر*اءه
نور بخوف....... انت انت بتعمل اي ابعد كدَ 
سليم حاوط خصرها بتملك وساكت
نور بتحاول تزقه مش عارفه..... سليم ابعد ع عيب كدَ
اهدي انا جوزك ومبعملش حاجه حرام لسمح الله  .. انتي وحشتيني اوي ينوري
نور بخجل......  سليم انت انت شايف ان دا وقته 
سليم ببرود...... الموضوع اتقفل خلاااااص فاااهمه وكان بيتكلم هو بيضغط على خصرها بقوه
نور بتألم...... اااه ياسليم براحه في اي 
سليم بهمس قوي....... الموضوع اتقفل لو فتحتيه تاني هتزعلي منيي يانور فااااااهمه ومحدش هيقدر ينقذك منيييي 
نور بخوف...... حاضر 
سليم شدها لحضنه وهمس برقه وهو بيلثم شحمه اذنها بحب.......   بحبك يانور عيني ولا عُمري حبيت لا قبلك ولا هحب بعدك انتي عملتي الِ محدش عمله ينور عيني حركتي الجبل ذوبتي الجليد الي فِ قلبي هتعملي فيا اي تاني ينوري جننتيني 
نور سكتت بكسوف بس فجأه شهقت اما حست بايده بتعبث في بلوزتها....  س س سليم بتعمل اي 
سليم بلمسات حنونه وهو بيطبع قُبلات متفرقه على وشها ورقبتها ..... عايزك.. مش قادر خلاص...  انتي مش عارف انا كنت عامل ازاي الشهر الي فات من غيرك... كُنت غبي وعايزك تتألمي بفراقي بس محدش غيري كان بيتألم واتأ*ذي من الفراق دا....  كنت كُل ليله بتكلم مع صورك كل يوم اجي بليل اطمن عليكي وانتي نايمه وانام في حضنك اومال كُنتي فاكره اي انا مقدرش على بُعدك ثانيه... نها كلامه بقُبله عميقه على عنقها 
نور بضعف من لمساته وحب......  يعني مكنتش بتخيل انت كنت معايا كل ليله فعلا.. 
هز راسه وهمس بصوته الرجولي المثير..... مش وقته كلام بقا قوليلي عايزاك يا سليم زي ما انا عايزك وهمو*ت عليكي
نور سكتت بخجل.... 
سليم بِعد بهدوء.......  لو مقولتهاش انا هعتبر ان دي اشاره انك مش عايزاني معاكي ومابتحبنيش
قاطعته بسرعه...... لا واللهِ بحبك. 
شدها من خصرها بلهفه.... اعتبر ان دي موافقه منك
هزت راسها على استيحاء ولسا هتتكلم قاطعتها سير من قُبلات سليم وهو بيتغزل فيها وبيمطرها بكلماته العذباء ولمساته الحنونه وغاصوها فِ عالمهم الخاص..
في الجهه الاخري 
دخل شخص على امرأه فِ اواخر الاربعينات........  ست سيده ست سيده الحقي
ايه يامنيل مالك متسربع على اي ياخويا 
البت نعمه الخدامه الي بتشتغل عن مجاهد الجبراوي بتقول انها وهي بتِصنت عليهم سمعتهم وبتقولك ان  بنتك عرفت انك عايشه واي واي 
ايييه بجد وايييه انطق
وسليم باشا بيزعقلها ويقولها اعتبريها ما*تت و انك يعني يعني رقاصه وو
سيده سكتت بحزن وقالت بندم....... ندامه واللهِ ندمانه بس خلاص هينفع بايده الندم الوقتي انا عايزه بس ولو اشوفها بس لو لمره واحده 
عندي فكره ياست سيده اي رأيك تكلميها وتقوليلها انك ندمانه وتقوليها كل الي جواكي  
زمانها كر*هتني 
لا كليميها بس اهو نكون جربنا خدي الفون اهو وانا هجيب رقمها من البت نعمه 
هزت راسها بلهفه..... بسرعه يا واد 
بقلمي بسمله بدوي
كانت نايمه في حضن سليم الي حاضنها بحيميه وحب شديد 
صحيت لقيته صاحي وعلى وشه ابتسامه جميله زادته وسامه على وسامته الشديده....... اخيرا يانور عيني اخيرا ومش قادر اقولك مدى ساعتي وفرحتي بيكي اخيرا انت الوقتي بقيتي رسمي قدام الناس وقدام ربنا مراتي حرم سليم الجبراوي... عارفه نفسي في اي
نور وهي بتتمسح فيه بكسوف وبداري جسمها وقالت بصوتها الرقيق..... نفسك في اي 
نفسي اجيب منك دستت عيال ويكونوا شبهك وبنات 
نور بغضب طفولي جعلها في نظر سليم جاهزه للاكل.....  واشمعنا مش ولد انا عايزه ولد بقا 
سليم بضحك وهو بيعضها بخفه من خدودها..... عشان هغير منه وانا مش عاايزك تهمي بأي راجل غيري
نور بتذمر وصدمه...... اااه بقا ياسليم مش هتبطل بقا عملتك دي بتقعد تعضني من خدودي وبعدين دا دا ابنك هتغير من ابنك 
سليم وهو بيشدد من احتضانها.... دا انا بغير من امي بغير من هدوومك تقوليلِ ابنك 
نور بضحك طفولي...... ههههه اهبل بالله اهبل دا ابنك وبعدين ابعد بقا عشان عاوزه اقوم المغرب هيروح عليا 
سليم بحب وهو بيدفن راسه اكتر في عنقها..... عارفه لو حد غيرك قال كدا كان زمانه بيتحاسب وبعدين لسا شويه لسا مشبعتش منك 
نور بتذمر لطيف..... سلييييم بقا 
سليم بحب وهو بيستعد ليأخدها جوله اخره يعبر لها عن مدى عشقه ولهفته عليا........ وعشان سليم دي بقا لازم اقولك كلمه سر تانيه
نور برقت...... ايه لا لا حاسب بقا ياسليم وبعدين في حفله بالليل 
سليم وهو بيقفل النور.... مليش دعوه بحد انا ليا دعوه بيك ياجميل انت ومااعطهاش فرصه واخدها في عالمه الخاص 
بعد عددت ساعات 
نور وهي نايمه على صدره بارهاق....... لسا فاضل بس على الحفله ساعه قوم بقا 
سليم وهو بيحاوطها بتملك..... انا بفكر ماننزلش
قاطعته بلهفه.... ايه لا جدو هيزعل وبعدين انا عايزه اجرب الفستان الجديد بقاااا
طبع قُبله على جبينها بحب.... الي تؤمري بيه يتنفذ ينور عيني 
تسريع الاحداث 
سليم كان واقف بيعدل جرافته قدام المرايا قاطعته نور وهي بتخرج بفستانها الاسود الِ خلاها اله من الجمال والانوثه الطاغيه برغم من ان فستانها طويل ومحترم جدا الا انه كان عليها مُثي*ر جدا جدا عليها 
سليمه بانبهار...... اللهم بارك اي الجمال دا كله 
نور بكسوف......  بجد حلو ياسليم 
سليم بحب شديد وغيره........جميله اوي  يا قلب سليم بس مستحيل  تخرجي كدا  
نور بتذمر...... ليييييه ماهو طويل اهو وبكم 
سليم بغيره...... بس مخليكي جميله اوي وانا عايز الحفله تعدي على خير مش لازم اضر*ب حد من تحت راسك 
نور بتذمر.....  لا انا حبيته وعايزاه 
نوووووور 
دموعها نزلت من صوته العالي 
سليم مسح على وشه بمحاوله انه يهدي نفسه........ خلاص هتلبسيه بس بشرط
مسحت دموعها بسرعه وقال بفرح..... ايه هو 
البسي شال عليه والا البسي غيره 
اوووف حاضر 
بعد شويه خرجت بسعاده وهي بتدور بالفستان وهو فرحان لفرحتها مسك ايدها وباسها بحب....... جميله اوي ينوري 
نور بخجل..... وانت كمان جان اوي ووسيم
سليم مسك ايدها ولف دراعه التاني على خصرها بتملك ومشيوا
اول ما دخلوا خطفوا الانظار وعليت الهمسات منهم الِ معجب بالثنائي ..الِ غيران والِ نفسه يكون مكانهم 
نور اول ما شافت جدها جريت حضنته ودموعها اتكونت في عيونها وهمست بحزن..... كدا تخبي عليا
الجد بحنان وهو بيمسد على شعرها........ حقك عليا ينور عيني قاطعهم سليم وهو بيشدها ليه بتملك...... روح شوف ضيوفك يامجاهد بيه 
مجاهد بضحك.... غيران مني  اااه عليك يسيلم وعلى حركاتك
سليم بغيظ وهو بيهمس لنور في ودنها .....  هنتحاسب فِ اوضتنا
نور سكتت بخوف 
ثواني وجت واحده همست لنور في ودنها 
نور بسرعه .... بجد وبتدور على سليم  مش لاقياه 
_يهانم بسرعه هي على التليفون وبعدين ارجعي تاني
نور باستسلام..... ماشي 
الو... الو... الو
ن نور 
مين 
انا مامتك يانور
نور دموعها  نزلت وقفلت بسرعه وقعدت تبكي 
الخدامه..... معلش يانور هانم اهدي 
نور بلهفه..... متعرفيش مكانها فين
ااا اعرف بس 
والنبي بالله عليكي قوليلي 
بس المكان 
مش مهم قولي 
 المكان هو ****************
نور اخدت فونها ومشيت بسرعه ووقفت تاكسي وراحت العنوان بعد شويه التاكسي وقف قدام نايت كلاب كبير دموعها نزلت والخوف  كان مسيطر عليها دخلت كان عالم مختلف اوي زي الي بتشوفه في التليفزيون رجاله كتير وبنات  يعتبر مش لبسين حاجه وبيرقصوا ومناظر مش كويسه حطت ايدها على بقها بصدمه من الي شايفاه ومره واحده حست بحد بيشدها ليه بتبص لقيته واحد خليجي وده باين من لبسه .... ااا فين اي ياعمو 
عمو هههه انا عايز الجمر دي... هاخدها 
بس دي مش من هنا يباشا
مليش دعوه انا عايزها
نور بعييط.... بالله عليك سيبني انا مش كدا
فجأه جت ست نسخه من نور بس على كِبر وعيونها بُني.... في اي هنا 
سيده انا رايدها 
سيده لسا بتبص دموعها نزلت...  ن نور 
نور بصدمه واحساس غريب.....  م ماما
_سيده انا هاخدها. 
سيده بسرعه وعيطت..... لا الا دي 
لا انا هاخدها ياعني هاخدها وشاور للبودي جارد يخدوها ومفيش حد قادر عليه
نور بعييط..... سيبنيييي سيبنيييي فجأه حست بالامان وهي شايفه سليم بيضر*به وحراسُه حاصرو المكان 
سليم اخد نور وراه ولسا هتتكلم  قاطعها بصفعه وشدها من شعرها وعيونه حمرا اوي وعروقه بارزه وريأكشن وشه مش مبشر للخير ابدا  
نور بعييط..... اااه ياسليم وفجأه سكتت بصدمه ووو

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نور بعييط..... سيبنيييي سيبنيييي فجأه حست بالامان وهي شايفه سليم بيضر*به وحراسُه حاصرو المكان 
سليم اخد نور وراه ولسا هتتكلم  قاطعها بصفعه وشدها من شعرها وعيونه حمرا اوي وعروقه بارزه وريأكشن وشه مش مبشر للخير ابدا  
نور بعييط..... اااه ياسليم وفجأه سكتت بصدمه اما قال....... مش انا محذرك ياانوووووووووور محذرلك منبه عليكي سييييرتهااااا بس متجيييش على لساااانك بس ازااااي لازم تخليني اوريكي وشي التاني
نور بدموع وخوف........ بالله عليك اسمعني...  دي دي امي يا سليم نفسيي اشووفها نفسي اعرف اسبابها اسبابها الِ خليتها  تحرمني من كلمه ماما اسبابها الِ خليتنا يتيمة الاب والام اسبابها الِ مخلياني بعيط كل يوم وانا نفسي احس باحساس اني عندي ام اسبابها الِ اما كُنت فِ الدرسه ويطلبوا ان ولي الامر يحضر وانا.... وانا مفيش حد وجدو عشان ميحسسنيش بكدا كان بيحضر هواااا.. اسبااابهاااا اي بقاااااا ووقفت قدام سيده وقالت بصوت باكي....... اسباابك اي.... رووودي عليا.... عاجبك عيشتك كد.... فرحانه.... والسؤال الاهم... هل كدا ضميرك مستريح!!!!! 
سيده عيطت ونظره عيونها كلها ندم. 
سليم بعصبيه وهو بيشد نور ليه ودخل بيها اوضه فِ النايت قابلته وعيونه بطلع شرار وعيونه بتتأملها بجراء*ه وقال بشر....... فين الشال
نور شهقت بخوف..... اااا والله والله كُ كُنت لبساه بس بس مش مش عارفه راح فين
سليم بسخريه..... في مشوار وراجع 
نور بصتله بعتاب وقعدت تعيط جامد....... انت انت ضر*بتني بالالم وكان صعب بس مش قد وجع قلبي اما عملت كدا قدامهم وعشان اي هاا.... عشان عايزه اشوفها نفسيي.... نفسي اشوف شكلها نفسي... عايزه اعرف اي اسبابها الاسباب الِ خلتها تسيبني... 18سنه يتيمه وفِ لحظه اعرف انِ عندي اُم!!!!  عايزني اعمل اي اما اعرف عنوانها اكيد هروحلها اياً كانت الظروف او المكان بس فِ الاخر هشوف اُمي وقعدت تعيط اكتر 
سليم كان واقف وشويه شويه غضبه اتبخر واترسمت ابتسامه على وشه وفِ نفسه.......  بريئه اوي.. انا لو قعدت اشكر واصلي لربنا على نعمته الِ هي نور عُمري ما هوفي حقه ولسا هيقرب  ياخدها فِ حضنه زقته 
نور رفعت عيونها لعيونه وقالت بشراسه تتنافى تماتاً مع لطافه شكلها..... متقربش
سليم بندم..... ﯾ نوري افهميني 
نور بصراخ...... افهم اييييي هاااااا افهم اي هو انت كل شويه تعمل حاجه تزعلني وفِ الاخر تطلع غلطان! وعايزني اسامح واعدي انت اااااييييييي 
سليم بحزن وهو بيمسك ايدها..... انا بحبك... انا عااارف مش ذنبك وان الِ زييي مش لازم يحب بس بحبك..
نور بصتله كتير وهو مره واحده شدها لحضنه بتملك شديد وحب وهو بيطبع قُبلات متفرقه على شعرها ووشها..... اسف واللهِ غصب عني امد ايدي عليكي بس بس متعرفيش ايه الي حصلي اول ما لقيت ابن "********** ده قريب منك وانا محذرك صح يانوري صح مش انا محذرك اكتر من مرا ومنبه عليكي صح
نور ببكاء طفولي...... بس دي اميي امييي ﯾَ سلييم
سليم بحنان وهو بيمسد على شعرها بحب.......  حقك عليا ينور عيني..
نور لفت وشها الجهه التانيه بدلال فطري..
سليم مسك وشها ولفه ليه.... خلاص بقا يا نوري... يارب كانت ايدي كانت انقطعت قبل ما امدها عليكي
نور بلهفه..... بعيد الشر عنك 
سليم ابتسم بحب وانحني ليصل لمستواها وطبع قُبله عميقه على جبينها..... ها صافي يالبن
نور وهي بترمش بعيونها بطفوله...... بالله نفسي اعرف انتي بتعرف تغير رأيي ازاي والمشكله اني ببقَ مقرره اني مخصماك بس فِ الاخر بصالحك
سليم بضحكه رجوليه وسيمه وهو بيضمها ليه اكتر...... قدراتي دي يانوري 
نور بتذمر.......  مغرووور 
سليم وهو بيرفع حاجبه بغرور..... شكرا عارف وقلع جاكيته ولبسهولها
بقلمي بسمله بدوي
خرجوا وسيده لسا واقفه في مكانها بس هي لوحدها مافيش حد خالص موجود غيرها اول ما سمعت الباب اتفتح رفعت عيونها بلهفه عيونها التقت بعيون نور 
سيده نزلت عيونها بندم وقالت بصوت مبحوح من كثره البكا..... روّحي يا نور مع جوزك ومعتيش تيجي هنا تاني المكان دا مش مكانك ولا يشبهك 
نور قاطعتهت بدموع.......  دفاعي عن نفسك ارجوكي قولي اي حاجه... ايه اسبابك ارجوكي قولي ماتخلينيش اكر*هك انا عندي لسا أمل فيكي 
سيده بدموع......... ادفنيه ادفنيييه الامل دا انا مره مش كويسه اناا وحشه سيبت بنتي عشان انانيه فكرت في نفسي وبس امشي يانور واسمعي كلام جوزك.....  سليم بيه
سليم بصلها بهدوء...... ايوه
سيده ببكاء...... بالله عليك ياباشا خلي بالك منها ولا عُمرك تجر*حها ولا تعيارها بيا هي مش زيي ابدا دي تربيه مجاهد بيه والنبي خدها براحه وهدوء لسا صغيره مش فاهمه حاجه انا واثقه فيك ونظره الحب الي في عينك ليها دي هي الي مطمناني 
سليم هز راسه مسك ايد نور عشان يمشوا من المكان بس نور لسا واقفه رافضه تمشي دموعها بتنزل من غير صوت ونظرها مُسلط على سيده الِ بتبكي وبتهرب من عيونها 
نور غمضت عيونها بمراره وجريت على برا وسليم وراها 
سيده بدموع.....  اسفه ماكنتش ينفع تعرفِ الحقيقه عندي انها تفكري اني وحشه وتكرهني ولا ان الحقيقه تتكشف!!!  وقعدت تبكي
تسريع الاحداث 
نور اول ما وصلت جريت على فوق 
سليم لسا هيطلع وراها بس قاطعه نداء مجاهد
مجاهد بحزن...... حصل اي ياسليم تاني
سليم حكاله الِ حصل 
مجاهد بعصبيه........ انا هتجنن ياسليم واللهِ هتجنن سيده دي مكنش في حد في طيبتها وادبها واحترامها مش عارف ايه الِ حصلها بس انا حاسس اني في حاجه غلط في الموضوع في سر!!!! 
سليم ساكت بحزن على حاله صغيرته..... عن اذنك يا جدي الوقت اتأخر...  
الجد بهدوء..... اذنك معاك يابني 
سليم بحب..... اخدت دواك 
ايوا يابني اخدته 
وامي 
 والله كانت قلقانه خالص عليكوا وكانت مستنياكم بس الوقت اتأخر و اشرف اصر عليها ترتاح من تعب الحفله ونامت 
هز راسه بهدوء واتجهه للمطبخ وطلب من الخدامه كاس عصير برتقال واخدها وطلع لنور لسا بيفتح الباب اتصدم وبرق بعيونه بصدمه 
نور كانت مشغله التليفزيون على اغاني ولبسه بدله رقص وبترقص باحتراف وماسكه في ايدها سيجاره وقدامها ازايز فوتيكا 
سليم قفل الباب بسرعه وحمد ربنا ان الجناح عازل لصوت وقال  بصدمه...... ايه الِ بيحصل هنا دا
نور بِسكر...... هيهيهيهيههيهي سولي حبيبي تعالى ارقص معايا
سليم بلع ريقه بصعوبه وراح اخد السيجاره من ايدها بعصبيه..... جيبتيها منين دي
نور ببراءه وبلا وعي... فاكر لما كُنت قايلي نامي وانا قدامي شغل كتير 
ها
انا مكنتش نايمه انا كنت صاحيه مستنياك عشان مش بعرف انام غير في حضنك وانت كنت ساعتها بتشرب دي وشوفتك وانت بتفتح الخذنه وكان في كتير منها و
سليم بترقب.... واي
والازازه دي كُنت شوفت كتير من الي في الحفله بيشربوا منها وكان نفسي اجربها اوي و بعدين قالت بدلال واغراء غير مقصود..... اي رأيك فيا انا ولا الي في التليفزيون  
بلع ريقه بصعوبه اكتر وحاسس ان الجو بقا حر...... نور انتي مش في وعيك 
نور قربت منه ومسكته من قميصه وشدته عليها وقالت بلاوعي وهي بتلمس وشه بنعومه طلوع ونزول .... انت حلو اوي 
سليم برق وبيحاول يهدي نفسه بس هي بتقرب اكتر 
سولي حبيبي 
اممم
شيلني ولف بيا 
سليم ضحك على شكلها وفجأه سكت اما لقاه بتجيب الازازه وبتشربه منها جامد..... لا لا يانور 
اشرب بس 
يانور 
اشراااااااب 
بعد شويه 
سليم بسِكر وهو بيجري ورا نور...... ياانوري اقفي بس
نور بضحك ولاوعي..... لا انت قلي*ل الادب 
يااانوووووور استني ههههههه بس هاخد بوسه واحده بريئه
هيهيهيهيهيهيههيي نووووو ياقليل الادب ياباد بوووي انت
سليم بضحك.... طب نلعب عريس وعرووسه طيب 
لاااااا عااااااااا نزلنييي نزلنيييي يااااااسووووولي 
سليم بغضب مزيف....... اتهدي بقاا هدتيييني يااااشيخه 
نور وهو بتتثاوب وبتقفل عيونها.......  نام نام الصباح رباح
سليم خدها في حضنه ونام 
في الصباح 
نور صحيت وفجأه صرخت..... عاااااااااااااااا اي دااااااااااااا 
سليم بخبث..... في اي  وفجأه سكت........ انتي صحيتي ياختي
نور بصدمه..... مين عمل فيك كد
سليم بحزن مزيف..... والله اعملي نفسك بقا مش فاكره 
نور ببراءه..... وربنا ما فاكره 
سليم بخبث همس في ودانها وفجأه بعدت عنه بصدمه ووشها احمر اوي ونزلت عيونها لصدره الي عليه علامات شفايف وروح احمر دموعها نزلت من كُتر الخجل....... انا انا الي عملت كدا 
سليم  هز راسه بخبث وبيحاول يكتم ضحكته على شكلها بصعوبه 
نور  بتبص في كل المكان  وفجأه شهقت بصدمه ونزل ضرب في سليم وووووو
انا انا الي عملت كدا 
سليم  هز راسه بخبث وبيحاول يكتم ضحكته على شكلها بصعوبه 
نور  بتبص في كل المكان  وفجأه شهقت بصدمه ونزلت ضر*ب في سليم 
سليم بضحك..... في اي يبنت المجنونه 
نور وهي بتنط عليه وبتضرب فيه بعزم قوتها وتصرخ بطفوله....... ااااه ياكذاااااب ياااامخااادع 
سليم بضحك شديد.....  ههههه اسمعي بس يااابت هههههه اسمعي طيب 
نوؤ بغضب طفولي ومسك دراعه عضته..... عااااا يااااكذاب يالي هتخش النا*ر 
سليم بضحك..... يااابنت العضااضه ااااه درااعي 
نور قامت وكان فيه حاجه زي طابعه الشفايف كدَ على الارض وبتشاور على صدرُه بخجل......  هي دي هاا وبتقولِ انا الِ عملت كدا ااااه ياقلي*ل الادب يالي هتروح النا*ر بالموتوسيكل كمان 
سليم انفجر في الضحك على كلامها وتصروفاتها الطفوليه....... ههههه مش قااادر بالموتوسيكل ههههه اااه ياعني عليا بقَ انا سليم الجبراوي بتعمل فيا كدا لا واتعض واتضرب كمان هههه
نور وهي بضيق عيونها زي الاطفال وبترفع صابعها فِ وشه......  احسن تستااهل ولسا ياااسليم 
و لسا هتمشي اتكعبلت في السجاد وشافت نفسها في المريا وصرخت.... عاااااااا اي دا مين دا 
سليم بسخريه ...... بالله لتقولي كلام غير كدا.... اكيد من الزفت ااي شربتيه امبارح 
نور بخجل..... هو انت عرفت 
سليم بستهزاء..... لا واللهِ وقالي بصوت لايتحمل فيه النقاش...... تعاااالي هنا اقفي قدامي 
نور بكسوف..... طب اغير 
سليم ببرود..... زي ما انتي كدا 
نور بصتله فِ عيونه كتير 
سليم نفخ بعصبيه...... خلاص روحي غيري 
ابتسمت وجريت تغير هدومها لبجامه روز بكم ولمت شعرها لفوق وسابت بعض الخصلات نازله على وجنتيها وكان شكلها لطيف بطابع طفولي مثير....  سولي انت زعلان مني 
سليم بص الجهه التانيه...... ينفع الِ عملتيه 
نور بكسوف...... لا بس ااا حبيت اجرب وكدا ووو
سليم بحنان...... انتي مراتي حلالي تعملي الِ انتي عايزاه ارقصي البسي الي انت عايزاه طالما فِ بيتي وليا ماشي....انا قصدي على الفوتيكا يا نوور والسيجاره!!! 
نور دموعي اتجمعت في عيونها من كُتر الخجل...... انا انا بس حبيت اجرب زيك وانت كُتت.... 
قاطعها بعصبيه.... نوووووور ملكيش دعوه بيا انا اتعودت على كدا وبعدين انتي مش بتصلي وعارفه ربنا كويس وعارفه ان الخمرا حرام ازااي تشربييهااااا
نور شهقت بصدمه...... ااايه خمراا هي هي دي خمرا 
سليم رفع حاجبه وقال بسخريه...... لا امها!!!  دي فوتيكا يا ابله 
نور بدموع...... بالله ما كُنت اعرف ياسليم انا لقيتهم بيشربوا منهم تحت و
سليم مسح على وشه فِ محاوله انه يهدي نفسه.......  اهدي وامسحي دموعك الاول كدا
نور بدموع..... والله ياسليم ما كُنت اعرف 
سليم بحنان وهو بيمسح دموعها برقه...... خلاص الِ حصل حصل متتكررش تاني 
نور هزت راسها........ حاضر.... انت لسا زعلان مني! 
سليم لسا هينفي بس خطرت على باله فكره خبيثه..... ايوا لسا زعلان 
نور بحزن وهي بتبصله فِ عيونه.....اسفه... طب اعمل اي عشان تسامحني! 
سليم بخبث....... لو مُصره اوي كدا جيبي بوسه مش من خدي
نور بخجل....... ايه لالا اكيد
سليم ضحك....... تعرفي لو ان الخمرا حرام انا كُنت خليتك تشربي كل يوم  دا انتي عملتي عمايل امبارح هههه ولا بدله الرقص كانت.. قاطعته بصراخ ووجنتيها احمروا..... سليييييم  متكملش 
سليم بضحك وهو بيجذبها ليه...... عادي انا زي جوزك برضو.... وبعدين فِ واحده تتكسف من جوزها!!!  ... تعرفي ان هانيا عكسك خالص وجريئه ومابتتكسفش
نور بشراسه...... عشان جبحه وبعدين انت بتقارني بدي وبعدين انا ممكن اعمل كدا عادي واحسن منها كمان
سليم بخبث...... كلام بس
نور بدلع تشدته ليها من ياقه التيشرت بنعومه...... انا ولا هيا ﯾَ سولي
سليم حاوطها بايده بحنان وهو بيستغل الفرصه........  هي تيجي جنبك اي بس 
نور ابتسمت بفرحه........ انا احلى صح انا طبيعي هي كله عمليات صح يا سولي
سليم هز راسه وهو بيميل بيطبع قُبله على خديها وجبينها ونقل نظره لشفتيها التوتيه 
نور زقته بمشاكسه..... ماخلاص ياعم ولا انت ماا بتصدق! 
سليم بصلها بصدمه مزيفه..... عم!!!!!!  وما باصدق!!!  لا كدا هغير رأيي
نور شدته من تيشرته تاني ليها......... جرب كدا غير رأيك 
سليم بضحك........  هتعملي اي ياشبر ونص انتي 
نور بغضب طفولي...... على فكره انا مش شبر ونص انا طولي مناسب ليا ولجسمي
سليم بصلها بوقاحه وغمز....... انتي هتقوليلي دا انتِ بطل  بقولك اي ماتيجي نكمل شغل امبارح بما اننا راحت علينا نومه 
نور بضحك ودلع.... تؤ...... وبعدين مش عندك شغل ولا انت مش رايح الشركه النهارده 
سليم بمشاكسه...... بفكر مروحش النهارده واقضيه معاك ياجميل انت 
نور بضحك على اسلوبه....... ههههه  لاروح واجي معاك 
سليم ضحكته اتلاشت...... لا مافيش الكلام دا
نور بصوتها الرقيق وقالت بهدوء...... ليه بس
كدا هو 
يا سووولي بقَ عشان خاطري وبعدين والله هفضل معاك في نفس المكان وهسمع كلامك..... بالله عليك بليييز بلييييز 
سليم باستسلام...... ماقدرش على زعلك ماشي البسي بس بسرعه بقا وطلعيلي لبس النهارده 
 نور باابتسامتها الساحره..... بس كدا من عيوني فوريره 
اي رأيك وكمان لابسين زي بعض ولوني المُفضل بيبي بلو 
سليم رفع حاجبه باستنكار...... انتي عايزني انا البس بيبي بلو
نور كتفت دراعتها قدام صدرها....... ايوا وبعدين انت مابتزهقش من الاسود
 سليم ببرود...... نووري هي كلمه ومش هرجع فيها مابلبسش انا الوان طلعي الاسود
نور بدلال...... طب ولو قولتلك عشان خاطري بلييييز
سليم فك التكشيره وضحك....... بالله انتي جننتيني وهرجع فِ كلمتي عشانك هاتي اما اشوف اخرك واخد اللبس 
بقلمي بسمله بدوي
نور باعجاب شديد...... واااااو اي دا جينتل اوي
سليم بغرور..... طول عُمري يانوري
نور بضحك وفرحه.......  بس المرادي احلى ونيولك جان اوي عليك وبعدين شكلنا حلو اوي و لابسين زي بعض انا فرحانه اوي 
سليم  وهو بيمسك  وشها بين ايديه بحنيه........ اعيش وافرحك يانوري اكتر واكتر 
نزلوا وصوت ضحكاتهم مالي المكان 
ساره بفرحه وهي شايفاهم حلوين وقلقها اختفي....... الحمدلله يارب يفضلوا حلوين مع بعض 
اشرف بضحك..... الله الله والله وجه اليوم الي تغير الاسود فيه يا استاذ سليم 
نور بغرور مزيف وضحك....... انا مش اي حد برضو يابابا انا نووره الي ميقدرش يرفضلي طلب صح ياسولي
سليم قعد على الكرسي وهز راسه بهدوء 
راحت سلمت على الجد وباسته من خدوده وباست ايده...... جدو حبيبي عامل اي 
بخير يانور عيني طول ما انتي بخير 
نور بمشاكسه...... اي دا ياجدو هي الناس بتكبر وانت بتحلو يوم عن يوم ليه كدا 
هههههه يبكاشه دي بس عشان عيونك الحلوه 
نور قعدت جنبه وبتضحك مع الجد وفجأه حست بايده بتقرُصها من فخدها   انّت بوجع وبصتله بمعني اي... بصلها بتحذير وشاور على الاكل وقرب منها وقال بغيره..... كُلي وانتي ساكته وبطلي كلام فاهمه! 
هزت راسها بهدوء وسكتت
تسريع الاحداث 
طول الطريق نور بتبص من الشباك ومتجاهله سليم 
سليم مسك ايدها وهو بيسوق وباسها  بحب..... حقك عليا بس انتي عارفه اني بغير عليكي 
سليييم دا جدوو وبعدين داا هزار الله وبعدين انت وجعتني على فكره
حقك عليا
ايوا اعمل العمله وانا اعدي ولا كأن فِ حاجه 
هجبلك بوكس شيكولاته
نور بسرعه  وطفوله..... اذا كان كدا ماشي 
هههههه لا والله 
اه والله 
نور بدلال..... سولي حبيبي جيب فونك عشان نتصور وعايزه انزلها استوري
رفع حاجبه باستنكار..... لا والله وانتي عايزاني اوافق. 
انا لابسه طويل انت معايا كمان وبعدين عشان خاطري 
وده ليه بقا 
نور ببراءه...... انا هقولك الحقيقه.... عشان الي اسمها هانيا دي تشوفنا ووتتغاظ وتعرف انك بتاعي انا وبس
سليم فرح بنبرتها هو بيعطيها الفون خبط في العربيه الي قدامه 
نزل يشوف في اي 
في العربيه التانيه نزل شاب بعصبيه...... اي الغباااء دااا 
سليم ببرود....... من غير شوشره عايز كام حق التصليح
الشاب بعصبيه..... اي قلت الزوق دي دا بدل ما تعتذر
سليم ببرود...... اخلص مش فاضيلك 
الشاب لسا هيتكلم فجأه اتصدم وجري على نور وقال بصدمه...... حوريه انتي عايشه بجد انا مش بحلم
 نور  جريت على سليم وحضنته بخوف ووو
حوريه انتي عايشه بجد انا مش بحلم
 نور  جريت على سليم وحضنته بخوف..... ح حوريه مين انا نور 
الشاب باصرار وهو بيتجه ناحيتها..... لا انتي حوريه 
سليم بعصبيه وهو بيدفعه...... انت اهبل ولا عبيط!!!!!  دي مراتي 
حوريه يا حبيبتي انتي مش فكراني انا مالك حبيبك
سليم بعصبيه ووصل لاقصى درجات غضبه....... انت مين ياااابن ***** غووور احسنلك بدل ما العب في وشك البخت غوووور قال حبيبك قال غوووور
مالك بحزن وهو بيبص على نور بندم....... حوريه ياحبيبتي انا ندمان والله ندمان انا بس عايز فرصه انا روحت لِ سيده و قاطعته نور بصدمه..... ماما 
مالك بفرحه..... اهو شوفتي انتي حوريه حبيبتي 
سليم قاطعه بغضب جحيمي بلكمه فِ وشه.......  لا دااا انا شكلك مش هتجيبها لبر 
نور بهلع...... سليم سليم استنى انا عايزاه.. قاطعها بعصبيه...... اسكتيييي
مالك بعصبيه..... في اي ياااعم ماتزعقلهااش 
سليم اسكته ببوكس اطرحه ارضاً...... وانت مين ياض يابن**********عشان تقولي اعمل اي ومعملش اي وشد ايد نور بعنف وقال بسخريه لِ مالك...... حلو الدخله وتمثيلك برضو بس روح للبعتك وقوله مدخلتش عليااا.. 
نور قاعده في العربيه بصمت وباصه للفراغ بهدوء مُريف..
سليم ببرود...... اوعي تكون التمثيليه البايخه الِ حصلت من شويه دي دخلت عليكي
نور بصتله وقال بصوت باكي..... لا ﯾَ سليم قلبي مش بيقولي كدت حاسه بحاجه غريبه كدا ناحيته وقاطعه وهو بيقف العربيه بعنف...... نعم ياااروح امك
سليييييم
سليم اي وزفت اي... حاسه بايه ياختيي وقلبك ماله 
نور ببراءه..... حاسه باحاسيس غريبه وقلبي بيدق جامد حاسه اني كُنت اعرفه... 
سليم اتجنن......*******
نور شهقت بصدمه....... اانت ازاي تتقول كدا
سليم وعيونه احمرت اوي وعروق رقبته برزرت وتفاصيله ابيضت اوي........  نووووووووووور اتعدليييي هو اي الا حاسه باحساسيس غريبه وقلبي بيدق جامد انتي اتجنننتي اكتمييييي مش عااايز اسمع حاااجه  
نور الدموع اتجمعت في عيونها وقالت ببراءه...... على فكرا انا بقول الحقيقه ولا عايزني اكذب عليك 
نووووووووووور اتكتميييييييي.
نور بطفوله وعييط....... انا المرادي مخصمااك خالص ولو عملت اي حتى لو جبتلي بوكس شوكلت من الكبيره كمان 
سليم بصلها بنظره معرفتش تفهمها وساق بسرعه.. 
سلييييييم فِ اي هدي السرعه.... سلييييييييييم بقووولك في اي هدي السرعه 
هدى السرعه ثواني ووصلوا الشركه نزل وهو ماسك ايدها بتملك تحت همسات ونظرات الموظفين 
نور بهمس....... مِحسسيني ان الملك جه وبعدين هو بعبع عشان يخافو منُه..وفجأه سكتت بغيظ ومين دي كمان الِ عامله زي البيلياتشو دي 
السكرتيره بغنج ودلع........ مستر سليم حضرتك جيت
نور بغيظ...... لا لسا في الطريق ودا خياله
السكرتيره بعصبيه......... وانتي مالك هو انا وجهتلك كلام انا بكلم مستر سليم ووجهت كلامها لسليم بهيام.......  مستر سليم حضرتك غيبت امبارح لي فين حاجه قلقتني عليك
نور بغيره...... ليه عيل صغير وبعدين كان معايا مع مراته!!! وشدت ايد سليم بشراسه ودخلت مكتبه وقفلت الباب في وشها 
سليم وهو بيحاول يمنع ابتسامه على غيرتها عليها قدر المستطاع...... مش اسلوب دا 
نور بغيظ وهي بتحط ايده على خصرها........  بجد!!!  وبعدين مااله اسلوبي يامستر!!  
سليم بخبث..........  غيرانه 
نور بطفوله....... وانا هغير منها لي وبعدين اغير مني دي دي دي شبه الساحره الشر'يره الي في الكرتون وبعدين انا مخصماك قولت 
سليم ببرود......... طيب 
نور بصتله كتير وزعلت وراحت وقفت فِ الفرندا ثواني و شهقت بخوف من ارتفاعها وقالت ببراءه........ يلهوي اي دا هو احنا في الدور الكام..... اي دي دي سحابه اي دا هو احنا في الدور الكام ثواني وحست بايده الرجوليه وهي بتحاوطها وتشدها لصدره بحنان بالغ....... احنا في اخر دور ال100
نور بخضه..... يلهوي بجد واااو شوف ياسليم المنظر حلو اوي ووشوف الناس عامله ازاي صغيره اوي زي النمل تعرف اني بخاف من المرتفعات بس طول ما انا معاك مش بخاف من حاجه... 
سليم شدها اكتر لحضنه ودفن وشه فِ ثنايا عنقها واخد يلثمه بنعومه وحنان بالغ 
نور بكسوف........  ابعد ممكن حد يدخل 
سليم بحب وهو بيرفع وشه وبيبص في عيونها بحزن وعشق خالص.........  نوري انا لو فضلت اقول واعيد مش هقدر اوصف حُبي ليكِ 
نور من خجلها بقيت تتمسح فِ صدره وابتسامه سعاده مرسومه على ثغرها من كلامه..
بس النهارده خوفت! 
نور رفعت وشها ليه بخوف......... ليه مالك فيك حاجه... خوفت من اي 
اول ما قولتيلي حاسه باحاسيس غريبه وقلبي بيدق وو ااا خوفت لتكوني ما بتحبنيش وتكوني بتحبي حُبي ليكي بس! 
نور هزت راسها بسرعه بنفي..... لا لا طبعا انا انا كان قصدي مش كدا  انت حاجه وهو حاجه الِ بحسه معاك حاجه تانيه خالص.... انما النهارده حسيت اني عرفاه و.. 
سليم  بغيره وهو بيسحبها لاحضانه وبيضمها بتملك وكانها هتهرب منه....... ششش مش عايز اسمعِك بتتكلمي عن اي حد غيري
قاطعهم صوت طرقات على الباب 
سليم بصوته الرجولي الجذاب...... ادخل 
دخلت السكرتيره بفستانها القصير واخذت تتمايل كَ محاوله للفت انبتاهه......مستر سليم الوفد الايطالي طلب باند جديد وغيرروا الشروط
سليم بجدية وصوت جهوري............ يعنييييي اي غيروا البنووود هو شغل عياااال ولا اي هماااا ما يعرفوووش هما بيشتغلوا مع مييين  غوووري على شُغلك
الكسرتيره بخوف........  حاضر. 
نور بحب وهي بترتب على ضهره بحب....... اهدى ياحبيبي وان شاء الله كُل الِ عايزه هيحصل 
سليم غمض عيونه براحه وهدوء وامسك ايدها وحطها على كتفته بحب......... اعمليلي هنا  كمان ايديكي سحر بيهدني فِ ثواني وبيبخروا غضبي بسرعه! 
نور بابتسامه ساحره....... حاضر 
تعرف ياسليم 
اممممم
كان نفسي اقضي وقت كبير مع بابا كنت بحبه اوي اوي ياسليم وكان بيحبي اوي وبيدلعني انت بتفكرني بيه اوي فِ حنانه ودلعه ليا وحتى كمان مكنش بينام غير اما اعمله كدا وفي شعره كمان.... دموعها نزلت باشتياق....... وحشني اوي اوي 
سليم بحنان وهو بيلف الكُرسي ليها وبيشدها تقعد على رجله بحب....... ربنا يرحمه ﯾ نوري وبعدين انا مش ابوكي برضو ولا اي 
نور بحب وهي بتسند راسها على كتفه وبتضم نفسها ليه....... انت كل حاجه ليا يسليم اوعدني ياسليم انك عمرك ماهتيجي عليا ولا حبك ليا يقل 
سليم بعشق وهو بيطبع قُبله عميقه في باطن ايدها........ عُمري انتي النور الي جيت نورتلي حياتي فَ في حد عاقل يسيب النور!!!! ويروح للظلام
نور حضنته جامد.......... انا بحبك اوي
وانا بعشقك ﯾَ قلب سليم 
عدا شهر والحياه بينهم في منتهى السعاده وعلاقتهم بتقوى يوم بعد يوم 
بقلمي بسمله بدوي
 فِ يوم كانت نور قاعده في الجنينه بتقرأ روايه ومنسجمه قاطعها الخدانه باحترام...... نور هانم في واحد واحد طالب يقابلك ضروري
نور برقه..... ماقلش مين يا مُنمن
دا انا مالك حبيبك..... نور انا عارف انك زعلانه مني بس صدقيني انا انا لسا بحبك انا اسف انا عارف ان الي عملتهولك غلط  ومن حقك تعملي اكتر من كدا كمان بس والله العظيم مش عارف عملت كدت ازاي.... روحت لسيده وهي مش راضيه تسمعني خالص وكانوا مفهمني انك مُتي...
قاطعه صوت الجد الغاضب...... ماااااااالك انت ايه الِ رجعك تاني وبعدين ليك عيين ترجع بعد الِ عملته
مالك بدموع وندم...... والله معرفش عملت كد ازاي.... انا مكنتش عايز اعمل كدا انا انا مكنتش عايز اغت*صبها صدقني
 سليم من وراه........ تغتصبها و!!!!! 
نور بصدمه...... اييييه
سليم بغضب جحيمي وهو بينقض عليه يسدد ليه العديد من اللكمات العن*يفه...... انا حذرتك مره واعطيتك فرصه اتفد بجلدك مني وتتقي شري بس انت مُصر اني *******
نور حست ان الرؤيه قدامها مشوشه ودماغها بيوجعها اوي ثانيه وفقدت الوعي بس قبل ما تلمس الارض سليم جري عليها وسندها بلهفه.... نوري... حبيبتي... فوقي ياقلب سليم.. نوووووووور 
اشتالها وطلع بيها جري على فوق بخوف وسطحها على السرير واخد برفيوم وقربه من انفها ثواني وبدأت تفتح عيونها بصعوبه.... س سليم... ااه راسي يا سليم اااه بيوجعني اوي وانفجرت فِ العيااط
سليم بحنان ونو بيشدها لحضنه وبيمسد على شعرها بحب...... اهدي ياقلب سليم بس بلاش عياط انتي مش عارفه دموعك بتعمل فيا اي بتحر*قني من جوا يانووري 
نور وهي بتتمسح فيه وكانها وجدت امان العالم بِ أجمعه به......  خليك معايا علطول ما تسيبنيش ماشي.. 
سليم بحب وهو بيطبع قُبله حانيه على شعرها....... من غير ما تقولي يانوري... عُمري ما هسيبك انتي الهوا الي بتنفسه ومن غيره امو*ت قاطعته بلهفه وهي تضع اصبعها على شفتاه برقه...... بعد الشر عنك مش تقول كدا تاني 
سليم بحب و قرر مشاكستها......  ماتجيبي بوسه يا بطل انت يالي مجنني 
نور بصدمه ودلال فطري...... س سليم انت بتتكلم كدا ليه 
سليم بضحك وخبث.......  حرام يعني اعاكس مراتي وبعدين مش وقته دلع خالص انتي تعبانه ومش قدي الوقتي وغمز 
نور قربت منه ودفنت وشها فِ صدره بكسوف..
سليم بخبث..... انتي الِ جبتيه لِ نفسك وهتخليني اسمع كلام الشيطا*ن انتي مش عارفه بيقولي اي بعد حركتك دي
نور طلعت وشها بكسوف من صدره وقالت ببراءه.....  بيقولك اي 
سليم شدها مره واحده وقعدها على رجلها بحنان وهمس فِ اذنها بصوته الرجولي المثير...... بيقولِ كُل المهلبيه الي قدامك دي وبصراحه انا همو*ت واكلها 
نور ببراءه وغباء.....  فين دي
سليم بصلها باستغراب.....  هي اي 
المهلبيه 
ضحك جامد بصوته الرجولي ءو البحه المثيره...... هههه المهلبيه دي الي هي انتي 
نور بغباء.......  انا وبعدين اطلقت شهقه بعد ان فهمت مقصده..... ااااه ياقل*يل الادب اانت سا*فل و
قاطعها وهي يُبعد خصلاتها الفحميه الحريريه وراء اذنها واصبح وجهه مقابل وجهها مباشرةً... ومش متربي كمان تحبي اثبتلك 
نور بسرعه.... ها لالا مين قال كدا بس دا انت مؤدب ومحترم وجود بوي جدا جدا يعني ههه بهزر معاك ياسولي هتاخد بكلامي يعني هه... اي في اي بتبصلي كدا ليه
سليم قاطعها وهو يدفن وشه في عنقها بِ حمي*ميه  ويطبع قُبلات متفرقه وحنونه يبُث  فيها مشاعره وجنونه بتلك الصغيره التي قبلت كيانه واخترقت قلبه من اول نظره... اطال في قُبلاته بجرا'ءه ولكن بعد عنها متذمرا عندما احس بختنا*قها 
سليم وهو بياخد نفاسه بسرعه وسند بجبينه على جبينها.....  بعشقك كُل ثانيه عشقي ليكي بيتجدد وبيزيد ولسا هيقرب تاني زقته وجربت قفلت عليها الحمام 
سليم بضحك...... ثواني وطالعلك ياا جميل وهخلص حاجه بسرعه وجاي 
بقلمي بسمله بدوي
عند خروجه من الجناح اختفت ضحكته وتبدلت بعبوس جامد ونزل على السلم بخطوات رشيقه واثقه وهدوء مُخيف.... 
ولكن تبدل فِ ثانيه وتحول الِ وحش كاسر عندما رأى مالك مازال موجود..... انت لساااا هناااا يبن***** بس حلو وفرت عليا المشوار بدل ما اروحلك انا وانهى كلامه بل"كمه فِ بطنه وفكه 
مالك غمض عيونه بوجع ولكن مظهرش دا ووقف تاني بجمود واخرج منديل من جيبه بكتم به نز*يف انفه ..
الجد بعصبيه..... سليييم مش كدا  
سليم بغضب جحيمي وصوته هز اركان المكان........انت مسمعتش قال اي  ال******* الكذااااب وبعدييين ال****ده جاي يشو*ه صورتها قدامي... انا دخلت على مراااتي ياابن*******ومراتي اشرف منك ومن الِ خلفوووك 
مالك بكسِر*ه..... اي.... وتابع بندم حقيقي وعيونه بتلمع بالدموع........ انا جاي ندمان يا مجاهد بيه بالله عليك رجعهالي تاني انا مش عارف اعيش من غيرها 
سليم اتجنن من كلامه ومشا وريأشكن وشه مش مبشر للخير ابداً
تابع مالك بحزن......  انا مش عارف انا عملت كدا ازاي يوميها انا انا وقعد يعيط زي الطفل الصغير....... انا بس اتجننت من كلامها وكنت عايزها ليا ووو 
مجاهد بغضب......  مامنووش لازمه الكلام دا يماالك انا اعطيتك فرصه وانت ضيعتها من غباءك 
مالك ببكاء....... غبي كُنت غبي.... بس بس هي ليه مش فكراني  
مجاهد بحزن على حال تلك الصغيره التي عانت الكثير...... نور فقدت الذاكره نسبياً 
مالك بصدمه..... يعني اي اازاي
_يعني السنه الي قابلتك فيها وكُل الي حصل منك ليها مش فكراه سنه ضاعت من حياتها بسبب انسان اناني زيك.... انت اييييه الِ رجعك تااااني 
مالك بحزن عميق.....  جاي عشانها
مجاهد بعصبيه..... على جُث*تي فاااهم ابعد عنها احسنلك يامالك هي الوقتي ست متجوزه وسليم مش هيرحمك انفد بجلدك عشان انت مش قده
مالك مشا من غير مايرد عليه او بمعنى اصح مش عارف يرد عليه.... ركب عربيته وبعد شويه وقف عند مكان معزول وشرد فِ الماضي فِ اول لقاء بينهم
فلاش بالك 
مالك بضجر.... اوووف بقا انا مالك المنشاوي اعيش هنا في العزبه دي مع الفلاحين والجهله الله يسامحك يبابا بقا سايب مصر كُلها وعاايزنا نعيش هنا و فجأه سكت وقف العربيه بسرعه ونزلت بعصبيه.... انتي متخ*لفه يااابت انتي في حد يعدي الطريق كدا بالشكل الهم*جي دا هقووول اي ما انتي اكيد مجنونه وفجأه سكت بزهول وردد بلاوعي..... صلاه النبي احسن اي القمر دا هو هو في كدا ينااس 
نور بصلتله ببراءه..... انا اسفه ياعمو بس كانت قُطيتي ممكن يحصلها حاجه وانا مش هستحمل يحصلها حاجه 
مالك وهو لسا مزهول من جمالها..... دا انا الِ مش هستحمل كُل البراءه والجمال دا 
نور اخدت قطتها بسرعه ومشيت بخوف 
مالك بلهفه.... استني يااسمك اي استني بس طب اسمك اي طيب 
ركب عربيته وهو لسا مزهول..... انا بتخيل شكلي وبعدين دي صغيره  اوووف خلاص خلاص اعتبر انك مشوفتهاش 
عدت الايام واكتشف بالصدفه انها جارته وهنا ابتدا يتقرب منها لحد  وفي يوم كانت قاعده فِ الجنينه بتذاكر سمعته بينده عليه 
نور بفرحه طفوليه..... مالك... جبتلي الشيكولاته
مالك بضحك وهو بيقرص خدها..... ايوا بس احم حابب اقولك حاجه الاول 
_لا جيب الشيكولا الاول وبعدين قول
_ههههه ماشي ياستي الشيكولاته اهي..... نور من غير لف ولا دوران انا بحبك
_وانا كمان بحبك يا مالك
مالك بفرحه اشتالها ولف بيها...... بجد انا اسعد انسان في الكون بحبك يااجمل نوور
نور بضحك...... هههه بحبك ياا اجمل اخ وصديق 
مالك بصدمه.... قولتي اي 
نور ببراءه........ بحبك يا اجمل اخ وصديق 
مالك بعصبيه........ نعم يا اختي اخ اخ اي
نور بخوف..... م مالك في اي انت انت بتخوفني كدا وجريت بسرعه من قدامه ومن يومها بتتجنبه 
في يوم من الايام كانت راجعه من المدرسه مع اصحابها نده عليها... نور 
نور بصتله بخوف ولسا هتمشي  مسك ايديها وقال بحزن.... كدا يانور هونت عليكي تبعدي عني 
نور بخوف....... انا بقيت بخاف منك يامالك انت اتغيرت مش انت مالك الي اعرفه 
_ طب تعالي معايا العربيه
هزت راسها بنفي..... لامش هاجي معاك جدو ميعرفش و
 مالك بحب...... ماشي الي يريحلك وخدي جبتلك بوكس شيكولاته من الي بتحبيها
نور بفرحه طفوليه اخدته منه...... شكرا بجد دا كلها ليه
_كلها ليكي يانوري
عدت الايام ومالك بيحاول يغيرلها فكرتها لحد ما في يوم 
نور بكسوف...... مالك انا بحبك
مالك بفرحه.... اايه بجد
هزت راسها بكسوف...... ايوا 
بحبك اوي اوي ينور وانشاء الله هحاول افتح الموضوع مع والدي واجي اتقدملك
نور بخوف....... ااا بس انا لسا صغيره اوي و
مالك بحب.......  مافيش حاجه هتتغير غير اننا هنبقى مع بعض
في يوم قلب كل الموازين 
مالك بحزن..... نوور انا هخطب 
نور بفرحه...... انا صح
 مالك بحزن.... لا منه بنت عمي
نور بصدمه....ايييه طب وانا
مالك وهو بيحاول يهديها.... اهدي بس انا هخطبها شويه وبعدين هقول كل شئ قسمه ونصيب.... 
طب ما ترفض من الاول حرام عليك تك*سر قلبها... انت كنت قايلي انها بتحبك
بس انا بحبك انتي وبعدين انا كدا مش هعرف اخدها نصيبها في الشركه انما اما اتجوزها اقصد اخطبها وهمضيها على الورق وبعدين هسيبها واقول محصلش مصيب واتجوزك انتي
نور بصتله بعدم تصديق...... انت ايييييييه انت بجد انسان... لالا مش انسان انت شيط*ااان انا بكره*ك بكر*هك ومش عاايزه اشوف وشك تاني 
مالك بجنون..... لا انتي بتحبيني صح  ايوا بتحبيني 
_لا بكره*ك ولو انت اخر انسان غي العالم مش هتجوزك و
قاطعها وهو بيشدها للعربيه بعن*ف...... يبقى هخليكي ليا غصب عنك لو مش برضاكي 
شافه الغفير وجري لمجاهد.... الحق يابيه استاذ مالك واخد الهانم الصغيره غصب عنها و
مجاهد بخوف.....اايه بسرعه جهز العربيه 
مجاهد وصل وفجأه وقف بصدمه من الِ شافيه مالك بيحاول يع*تدي على نور  بس هو جه فِ الوقت المناسب 
اند فلاش باك 
مالك بندم....... ندمان ونفسي تسامحيني وترجعيلي يانور
عند سليم 
سليم بصدمه.......يعني نور مش فاكره سنه بحالها 
مجاهد بحزن.... ايوا 
سليم بعصبيه.... ليه خبيت عليا
_عشان مالوش لازمه بقا الي فات ما*ت وقاطعهم  صوت صريخ نور.. 
الداده رحمه..... الحق يامجاهد بيه... نوور
سليم بلهفه..... مالها نور وجري على فوق وفجأه وقف بصدمه.... انت بتعمل اييي عندك يابن ال*****

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

_انت بتعمل اي عندك  يااابن****** 
الشاب اول ما سِمع صوته لف بسرعه وجري على البلكونه ونط 
سليم بصوت جهوري........ انتواااااا يباااااهاااايم يااااولاد********امسكوه... اقفلوووو البواااابه
نور جريت عليه بسرعه........ س سليم الحمدلله انك جيت فِ الوقت المناسب والا والا كان كان  وقعدت تعيط 
سليم بحنان وهو بيمسد على شعرها بحب....... اهدي ياروحي اهدي مافيش حاجه خلاص انا معاكي اهو وانتي معايا بس ارتاحيلك شويه اما انزل اشوف بن ال******
نور بخوف..... ايه لالا ماتسيبنيش لوحدي باالله عليك
سليم لسا هيتكلم بس سكت وهز راسه اما شاف لمعان عيونها بسبب دموعها.... خلاص ﯾَ نوري بلاش دموع انا معاكي اهو ومش هسيبك 
نور بصتله بحب ولفت ايديها على خصره وحضنته جامد كأنه هيهرب منها 
سليم رفعها ليه واشتالها ونايمها على السرير ومسك فونه بعت كام رساله للبودي جارد انهم ياخدوا الشاب للمخزن ويظبطوه لحد ما يجيله بليل
نور كانت نايمه في حضن سليم الي فِضل صاحي بيتأملها بعشق وبيلعبلها فِ شعرها... 
نور مره واحده اتنفضت وقامت من حضنُه بتنهج.... 
سليم بخوف عليها..... مالك ينوري 
نور بعييط..... مش عارفه يا سليم بس عايزه اعيط جامد ودماغي بتوجعني اوي مش عارفه اخُد نفسي حتى
سليم وهو بيشدها تسند براسها على صدره وايده بترتب على ضهرها صعود ونزول بحنان.....  خُدي نفس براحه وطلعيه 
نور سمعت كلامه وقالت بدموع...... انا مش عارفه انا ليه بيحصل معايا كدا انا بجد اتخ*نقت 
_المؤمن من صاب ينوري وبعدين انا معاكي ومع بعض هنواجه كُل حاجه و الحزن قبل الفرح اضحكي بقا وحشتني غمازتك ﯾَ بطل انت يا مهلبيه ملبن يااناس متجوز بطل بالله 
نور ابتسمت ببراءه ووشها احمر اوي......  بطل بقا ياسليم كلامك دا بيكسفني اوي وبعدين عيب كمان
سليم بضحك ومشاكسه......ههههه... عيب اي وربنا اناجووووزك 
نور دخلت فِ حضنه اكتر ومسكت ايده وحطتها على راسها وقالت بطفوله..... العبلي في شعري تاني.. ايدك حلوه وبطمني اوي... سليم
سليم بحب..... نعم ياقلب سليم
راسي بتوجعني اوي وبحس ان فِ شريط بيتعرض قدامي بس مش قادره افتكر حاجه والرؤيه مشوشه اوي 
سليم بحب مسك ايدها وطبع قُبله حانيه فِ باطن ايدها.....  ارتاحي بس وحاولي تغمضي عيونك.... هتلاقيه بس من الارهاق وفِ نفسه....  معقول ممكن ترجعلها الذاكره....  هي كانت بتحب الزفت التاني واول ما هترجعلها ممكن تسيبني عشانه؟!   ..... لالا مستحيل نور ليا لوحدي ايوا هي بتحبني وعمرها ما هتسيبني ايوا 
نور لاول مره قربت منه وطبعت قُبله رقيقه على خده ودفنت وشها فِ عنقده ولفت ساقيها على ساقيه وحاوطت خصره بيديها الصغيرتين وقالت بهمس سمعه سليم...... بحبك اوي ياسليم
سليم فرح اوي بكلامها وحركتها وشدد من احتضانها وقال بهمس مماثل..... بعشقك ياقلب سليم
فِ مكان تاني خالص 
_يعني ايييه مسكوه هااا يعني اي صحيح ما انا مشغل عندي شويه*******
_يباشا واللهِ كُل حاجه كانت ماشيه تمام بس الست الي اسمها رحمه دي دخلت على اخر لحظه والبت الي اسمها نور نزلت صريخ وسكت فجأه من الصف*عه الي اخدها 
_اي بت دي يا حيو*ان اسمها نور هانم فااااهم
فاهم ياباشا تحب ننفذ الخطه البديله.
_ايوا نفذوا وفي نفسه......  مش كُل مره هتنفدي مني يانور.... 
عند نور صحيت على صوت سليم الحنّين...... نوري.. يانوري حبيبي... نونو
 نور بتذمر طفولي...... اي يا سولي بقا سيبني انام شويه صغننين هخطف حلم على السريع بس 
سليم بضحك وهو بيعض خدها بخفه  ..... لا يالا عشان عمِلك مفاجأة كبيرا يالا 
نور فتحت عيونها بسرعه....... اااه يسليم بطل بقا تعض في خدودي وبعدين انت قولت مفاجأة صح
صح 
اي هي 
اومال اسمها مفاجأه ليه يالا اجهزي بسرعه
نور بفرحه........حاضر فوريري يباشا 
اخدت شاور وصلت ولبست فستان ابيض بعد الركبه. ضيق شويه بكم طويل  وكوتشي ازرق وشنطه باك صغيره وسابت شعرها واكتفت بكحل رسم عيونها وبرز اكتر زرقة عيونها وملع شفاه وردي
نور بحب..... سولي طلعتلك هدوم نفس لون طقمي
سليم عبس زي الطفل الصغير...... اوووف بقا اعمل فيكي اي يااانور احُطك فِ كرتونه ومحدش يشووفك غيري وبعدين الدريس كان عادي وبسيط اول ما لبستيه بقيتي فتنه فتنه بتفتني كل مره كانها اول مره اشوفك فيها جننتيني يانور بقا حتت بت صغيره تعمل فيا انا كدا سليم الجبراوي الِ بيترعب منه رجاله بشنبات 
بقلمي بسمله بدوي 
نور بغرور مزيف..... احم احم انا مش اي حد ياسولي برضو 
قاطعهم صوت عالي تحت 
سليم بصوت جوهري غاضب....... اااايه الِ بيحصل هنا ده 
وفجأه اتعصب اما شاف سوزي وعمار جنبها..... وبن ال*****ده بيعمل اي هنا.... غووور حسنلك بدل ما اخرجك على نقاله
عمار بخبث....... انا واقف فِ بيتي زي ما هو بيتك ياسليم باشا ولا اقول يا اخويا العزيز
نور بصدمه....... ايييييييه اخوك! 
نور بصدمه.... اييه اخوك.!!! 
عمار باستفزاز.......  ايوا اخوه اوعي تقوليل انه خبى عليكِ ومعرفكيش اخص يا سليم وده ينفع تخبي على مراتك وحبيبتك حاجه زي دي... 
نور بصت لِ سليم بزعل وسكتت
سليم راح لنور ومسك ايدها وعينيه بتتأسف ووجه كلامه لعمار بشر........  برااااا احسنلك يا عمار
عمار بضحك مستفز..... ههههه انت شكلك اطرشط بقووولك انا واقف في بيتي زيك 
نور بتحاول تفك ايدها من ايده بس مش عارفه ضاغط عليها جامد وبتملك شديد.. قالت بصوت هامس لِ سليم .... ااه ﯾ سليم ايدي انت بتوجعني 
الجد بحزم وحزن فِ نفس الوقت .... سلييم عمار هيقعد معانا هنا 
سليم بجنون وغضب جحيمي...... انت بتقووووووول اي يااااجدييييييي ياااااعنيييي اي هيعيييش هنا 
الجد بجمود.......  ياعني هيعيش هناا  وانتهى النقاااش.... سميحه
_نعم يابيه 
خُدي عمار والِ معااه ووديهم اوضتهم 
_حاضر يابيه 
عمار ابتسم بنصر وهو ماشي قرب من سليم وقال بصوت منخفض ملئ بالخبث والكر*ه.....  الِ جاي دمااا*ر ياسليم خُد بالك انا هندمك على كُل الِ عملته
سليم بصله ببرود..... دايما واخد  بالي مش هتيجي انت وبصله باستحقار... الي اخد بكلامه... وبعدين ابعتلي حد كبير اتكلم معاه معدش غير اني اتكلم مع واد صغير زيك 
عمار اتعصب من كلامه وفي نفسه..... بدل ماااا احر"ق دمه. واقهر"ه هو الي يبحر*ق دمي ويقهر*ني ماشي الصبر حلو 
سليم بص على نور الِ لسا بتحاول تفِك ايدها من ايده..... بطلي... مش هسيب ايدك 
نور بصتله بعتاب وسكتت وبطلت تفك ايديها من ايده 
الجد بحزم..... سيييب ايدهااااا ياسليم 
سليم ببرود..... مش هسيبها ومحدش يدخل... اُمي فين وبابا 
ابوك فِ الشركه وامك راحت تشتري حاجات من المول من ساعت ما عرفت ان عمار طلع عايش وهي فرحانه و
قاطعه سليم بعصبيه.... انا طالع  وشد ايد نور وطلع 
نور كانت ساكته بهدوء واول ما الباب اتقفل دخلت غيرت هدومها ولبست بيجامه ستان بحمالات رفيعه وشورت وعملت شعرها قُطتين واخدت اللاب توب وقعدت تتفرج على فلم ومتجاهله سليم خالص
سليم فضل واقف مكانه بيتابعها 
نور بضحك..... ههههه مش قادره هههه ليلتها سوده هههه 
سليم بعصبيه واخد منها اللاب توب وقفله..... ده انتي الي ليلتك سووووده 
نور فضلت بصاله ببرود 
سليم مسكها جامد من دراعتها وقال بعصبيه...... هو فييي اي بالظبط ايه البرود الي انتي فيه دا
نور برضو فضلت سكته ومبتتكلمش
رُدييييييي
نور عيطت بصوت عالي...... ارد اقوووول ااايي هااا اقووول اي وبعدييين خبيييت عليااا ليه ياااسليم هااا هي دي حااجه بتتخبى... شوووفت شكلي كان وحش اوي يا سليم اما اكون مراتك ومش عارفه... دي حاجه تتخبي ياسليم وقعدت تعيط 
سليم بضعف قدام دموعها...... طب بطلي عياط الاول امسحي دموعك 
نور بطفوله..... لا مش مسحااهم وبعدين احنا فِ اي ولا اي 
سليم قعد وشدها وقعدها على رجله واصبح وجهه مقابل لوجهها ومد ايده مسحها دموعها بحنان.........  حقك عليا انا اسف بس والله انا كنت هقولك النهارده بعد ما نرجع 
نور بعصبيه خفيفه..... بالله... وكُل الايام الِ فاتت معرفتنيش فيها لي و
قاطعه سليم....كُل الايام اي احنا لسا عارفين من يومين 
نور باستغراب..... عارفين اي؟! 
سليم وهو بيشيل بعض الخصلات من على وجنتيها وبيحطها ورا ودنها..... ماهو احنا لسا عارفين من يومين ان دا عمار اخويا الي بنلف  بقالنا سنين
نور بطفوله.....انا مش فاهمه حاجه خالص خالص
_ اسمعي يانوري  انا كان ليا اخ اصغر مني وكان فِ ضاع مننا 
نور باستنكار...... وانتوا ايه الي يعرفكوا ان هو دا 
سليم ببرود....  ال DNA  
نور بخوف..... يعني يعني هو هو اخوك ووهيفضل معانا هنا و
سليم بحنان وهو بيشدها لحضنه..... اهدي ياقلبي اهدي مافيش حاجه انا معاكي 
نور خرجت من حضنه وبصت فِ عينيه وقالت بهمس...... انا مش خايفه طالما معاك بس بس 
مفيش بس وبعدين لو عايزنا نسيب البيت ونرجع الفيلا نرجع
بس ماما هتزعل كدا ي سليم 
انا هكلمها بس ماقولتليش اي القمر دا ماعُناش بنتكسف اهو 
نور بكسوف وتذمر طفولي..... سليم بقا بطل تكسفني 
سليم بضحك....... ههههه بحب اشوف الفراوله  ياانوري 
نور واخدت جاكيت البجامه ولبسته 
سليم بزعل وهو بيقلعهولها..... طب ليه كدا بس 
نور بكسوف..... سليم بقا الله
سليم وهو بيشد منها الجاكيت..... سليم اي بس اقلعي ياشيخه اقلعي الجو حر والله هزعل لو لبستيه
نور بضحك....... ههههه شكلت مسخره اوي وانت زامم شفتك زي الطفل الِ خدو منه الحلاوه ههه
سليم وهو بيغمز......  ما انتي الحلاوه بتاعتي ياجميل انت ياطِعم 
نور ضحكت على اسلوبه
سليم بمشاكسه.... بقولك اي ماتقومي ترقصيلي
نوؤ برقت..... ن نعم انت قولت اي
سليم ببراءه مزيفه.... بقولك ارقصيلي اي مالك... انتي رقصك اصلا جامد دا انتي خلتيني يومها
نور بصراخ وكسوف...... اسكوووووووووت  يا قلي*ل الادب ماتكملش 
سليم ضحك بصوته الرجولي جامد...... هههه طفله والله طفله
نور بتذمر طفولي.....  متقووولش طفله 
طفله 
مش طفله انا كبيره على فكره 
اووزعه وطفله 
نور وقفت بغضب....... لا عفكره طوولي مناسب جدا لجسمي وسني حتى شوووف 
سليم بوقا"حه وهو بيمرر عينه على ساقيها العاريتين وباقي جسمها......   شووفت بس دا انا.. 
نور برقت من جراءته وصرخت.... متكملش ياااسا*فل 
سليم ببراءة مزيفه....  دا انا كنت هقولك انك جميله.. انتي بس الي دماغك شما"ل وتفكيرك مش كويس وانا كده هبدأ اخاف منك 
نور ضيقت عيونها وربعت ايدها قدام صدرها....... ايوا ايوا اكذب اكذب على فكره الِ بيكذب بيخش النا*ر 
سليم بغضب مصطنع... بقا انا هخش النا*ر طب تعالي بقا كدا  
نور بخوف جريت وهو وراها وهي تجري وهو وراها.... ءااااه خلاص خلاص خلاص والله اسفه
سليم بتمثيل.... اااه 
نور وقفت وجريت عليه ببراءه.... اي مالك ﯾ حبيبي
سليم بخبث..... حبيبك
_ااه ياا ممثل بقا انت بتعمل كدا بس عشان تمسكني على فكره كدا غش 
سليم بضحك...... عارف اعمل فيكي اي اعمل فيكي اي اه لقيتها
نور بخوف..... هتعمل اي
سليم وهو بيشتالها..... هعمل كدا
لاااااا نزلنييي انا جعانه 
هههه طب ما انا جعان 
شوفت يبقا ناكل صح 
طب ما انا هاكل بس هاكلك انت يا ملبن 
سليم 
قلبه وروحه 
نزلني.
لا انسي انتي النهارده بتاعتي 
تحت فِ الصالون
ساره بفرحه.... بجد عمار رجع
الجد بجمود.... ايوا.... رحمه اطلعي اندهيله
ثواني ونزل
ساره بصدمه..... هو دا عمار ابني
عمار بخبث.... ايوا انا يا ساره هانم
ساره جريت عليه حضنته وقعدت تعيط....... هانم ايه ماما انا ماما اخيرا رجعتلي يا ابني انت مش عارف انا كُنت عامله ازاي من غيرك. 
عمار بهدوء....... ماتبكيش انا معاكي خلاص 
ساره بلهفه.... حاضر اهو مش هعيط... تعالي اقعد معايا احكيلي عندك وبتحب اي وبكره اي انا انا عايزه اعرف عندك كل حاجه 
اشرف بحنان.......  عمار عامل اي يا بني
عمار بتهكم..... كويس وقعدو يتكلموا معاه 
عند نور كانت نايمه على صدر سليم.....   تعرف يا سليم انا نفسي في اي 
سليم بحب وهو بيدفن راسه فِ عنقها.... في اي 
 نفسي يكون عندي اطفال كتير 
سليم بغيره......... لا 
نور بصدمه.... نعم 
بقول لا عايزه تخلفي عشان تحبيهم اكتر مني وتهتمي بيهم اكتر ها 
نور بضحك........  انت بتقول اي.هههه انت خلاص اتجننت
وانتي الي جننتيني يانوري انا عمري ما كنت اتوقع في حياتي اني ابقا كدا 
كدا ازاي يعني 
اني احب وبالشكل دا واني اكون مبسوط طلاما شايفك مبسوطه واني اغير عليكي بالطريقه دي دا انا بغير عليكي من امي يانور 
هههه من جدو كمان هههه بس الي مصبرني عليك اني بحس كدا برضو 
كدا ازاي يعني برضو بغير عليك من السكرتيره واي بنت بتقرب منك برضو هههه
اللهم صلي على النبي على نفس الخط يعني 
هههه لا انت في ليفل الوحش... وقوم بقا عشان اصلي المغرب بيأذن اهو 
ماشي طلعيلي هدوم عشان رايح الشركه 
ايه لالا  متسيبنيش لوحدي.. 
اهدي انا هروح صد رد وانتي ماتتنقليش من الجناح 
سامعه 
حاضر ي سولي بس  مش تتأخر عليا 
يحضرلك الخير ياقلب سولي 
تسريع في الاحداث سليم خرج ونور قعدت في البلكونه على المرجيحه وكانت بتقرأ في روايتها ومندمجه فجأت حست بحد بيحط ايده على عيونها
نور بفرحه.... سوولي انت جيت جبيتيلي الشوكوليت بتاعتي
مينفعش عمار 
نور اول ما سمعت اسمه قامت بسرعه قامت متكعبله ووقعدت في حضنه وهو ماصدق.. لسا هتتكلم سمعت صوت سليم..... نووووووووووووور
نور بفرحه.... سوولي انت جيت جبيتيلي الشوكوليت بتاعتي
 طب مينفعش عمار 
نور اول ما سمعت اسمه قامت بسرعه قامت متكعبله ووقعدت في حضنه وهو ماصدق.. لسا هتتكلم سمعت صوت سليم..... نووووووووووووور
نور بخوف.... س سليم ااا 
سليم عيونه احمرت جامد وعروقه برزت.. غيرته عمته.. شدها لِ عنده بعن*ف وقلع جاكيته لبسهولها وحطها ورا ضهره الِ اخفاها بالكامل بسبب جسدها الضئيل مقارنه بجسده 
عمار باستفزاز..... براحه عليها ي سليم هش قدك هي رقيقه اوي وبعدين هي طفله مقارنة بسنك ههه ده انت جدو بالنسبة لها هههه 
سليم وهو بيتكلم  تحت ضِرسه بشر........  ايه الِ دخلك الجناح
عمار ببرود..... عادي... قولت اطمن على مرات اخويا لو عازت حاجه....  همشي انا بقا ومشا وهو بيحاول بيبص لنور الِ وقفت ورا سليم وبتشدد من امساكها لجاكيته وعلامات الخوف باينه على وشها اول ما الباب اتقفل انفجر*ت فِ العياط 
سليم سليم ورحمه بابا انا انا معملتش حاجه هو هو الي دخل ووو
سليم وهو فِ محاوله يهدي نفسه ومره واحده اخدها في حضنه..... اهدي... طب بتعيطي ليه 
_ع عشان انا خوفت لتضايق مني وو تفكر حاجه م مش كويسه وو
انا بثق فيكي ثقه عميا يا نوري مستحيل افكر فيكي بحاجه وحشه حتى لو شوفت بعيني
نور بحب..... انا بحبك اوي اوي يا سليم واضافت بخوف ونظرها مسلط على الباب.... انا انا مش عايزه اقعد هنا ياسليم عشان خاطري
سليم بحنان...... حاضر الِ نوري عايزاه هيحصل
نور ببراءه..... انت رجعت بدري يعني
سليم وهو بيلعب باعصابها...... اه.. مَكنتيش عايزاني ارجع ولا اي
نور بلهفه.... ها لا لا لا مش قصدي انا قصدي بس 
سليم بضحك..... هههه بهزر معاكي اهدي
نور بغضب طفولي..... بالله انت باارد ياسليم ابعد بقا 
سليم وهو بيسحبها لحضنه..... مقدرش... وانا يستي رجعت كُنت ناسي ملف مهم
نور بخوف..... ايه يعني يعني انت هتمشي تاني 
اهدي والاول مش عايز اشوف نظرة الخوف دي تاني فِ عينك 
نور بطفوله.....  حاضر يَ سليم بس على فكره انا مش خايفه
هههه ايوا كدا اجمدي كدا.. عايزك جامده كده مابتخافيش من حد غيري انا طبعا
لا والله.... بالله انا عُمري ماخوفت منك اصلا
والله 
غير اما بتكون متعصب بس وقربت منه بدلال....سولي حبيبي ممكن طلب 
سليم بخبث..... امممم 
ممكن انزل اقعد مع جدو تحت وماما.....بالله عليك انا مابحبش اقعد لوحدي بليييز 
سليم هز راسه بهدوء 
نور بفرحه..... واللهِ انت عسل وقمر واحلى جووز في الدنيا 
سليم باستنكار مضحك..... جوزز 
اقصد زوج زووووج ههههه من فرحتي بس... سولي
ﯾَ نعم تااااني 
انت مش قولتلي فِ مفاجأه ليا 
ايوا وانا لسا عند كلمتي والنهارده كمان
نور سقفت بطفوله ووقفت على صوابعها  عشان توصل لمستواه وطبعت قُبله رقيقه على خده.. 
سليم بغضب طفولي..... هو اي دا لا انا عايز من التاني
نور بدلع... تؤ تؤ عيييب ولسا راح تمشي 
سليم بغيره وعصبيه...... استني عندك
في اي 
هتنزلي بهدومك دي.. 
اوبس سوري والله مااخدت بالي
لا مينفعش معايا الكلام داا ياانور تاخدي بالك بعد كدا
نور بصتله كتير وبعدين اتنهدت وقالت بطاعه.... حاضر ﯾ حبيبي حلو كدا
ايوا روحي البسي بسرعه عشان ننزل مع بعض وحااجه طووويله وبكم
حاضر 
 بعد شويه خرجت بفستان ابيض طويل لحد كاحلها وصندل احمر رقيق وعملت شعرها ديل حصان 
سليم هز راسه برضا واخد ايدها ونزلوا
ساره اول ماشافتهم فرحت.... اخيرا نزلتها يا استااذ سليم 
سليم بهدوء وهو بيدور بعينه على عمار.. ملامحه لانت اول  ملقاهوش.... ساعه وهاجي اخدها عشان خارجين
نور ابتسمت بفرحه وشددت على ايده بحب 
ساره بغيظ وضحك..... لا والله كتر خيرك يابني.. ساعه!!!! 
سليم طبع قبله على خد نور بحب وقرب من جده باس ايده وراسه وعمل بالمثل مع واشرف وساره وودعهم ومشا 
نور اول ما شافته مشا جريت على جدها وحضنته..... وحشتني ياجدو 
مجاهد بحنان...... انا اكتر ياحبيبه جدو 
نور مره واحده حست بدوخه شديده وجريت على الحمام... كلهم اتخضوا وساره لحقتها
نور ببكاء...... اااه بطني 
ساره بخوف عليها.... من ايه انتي كلتي الصبح اي
شربت بس نسكافيه 
وده ينفع برضو يانور.... ممكن تكون... الِ بتجيلك كل شهر  وبصتلها بصه ذات معنى
نور بكسوف..... لا مش هيا الوجع في بطني من فوق 
ساره شهقت بفرحه..... ممكن تكوني حامل 
نور بصتلها بصدمه وضحكت وهي بتشاور على بطنها...... يعني يعني ممكن يكون هنا نونو
كانوا بيتكلموا وغافلين عن تلك التي كانت تتصنت 
زيزي بعصبيه..... يعني ايه لالا.. اكيد مش حامل... دي لو حامل كده هطلع من المول بلا حمص وكل حاجه وخططي راحوا فِ الهوا لا على جثتي وكدا هيتربطوا ببعض اكتر من الاول ومشيت بسرعه قبل ما يشوفوها
ساره بحنان...... اشربي الاعشاب دي كلها عشان الوجع يخف
نور هزت راسها بطاعه واخدت الكاسه وشربتها كلها 
ناميلك  شويه لحد اما الدكتوره تيجي 
حاضر 
تسريع الاحداث 
بقلمي بسمله بدوي
صحيت على ايدين حنونه بتملس على وشها بحب 
فتحت عيونها وبصتله بحب..... سولي
قلب وروحه... معقول ينوري تكوني حامل دا انا هبقى اسعد انسان في الدنيا 
يعني هتفرح بجد...انا انا كنت خايفه ل قاطعها دخول الدكتوره 
اتفضل حضرتك برا عشان اعرف اكشف على المريضه
سليم لسا هيتكلم بس نظره نور خلته يخرج وهو فرحان 
الدكتوره خرجت... كله جري عليها.... ها يدكتوره طمنينا
للاسف 
اي مش حامل 
لا المدام مش هتخلف اصلا 
سليم بصدمه.... اييييييه 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم بصدمه.... ايييييييه
نور اتنفضت جامد من على السرير وبقت تتنفس بسرعه وبتعيط جامد...... اعوذ بالله من الش*يطان الرجيم الحمدلله حلم طلع حلم مش حقيقه مش حقيقه الحمدلله مش حقيقه 
ثواني والباب  خبط ودخلت ساره 
ستره بابتسامة..... الحمدلله انك طلعتي صاحيه مكنش هيجيلي قلب اصحيكي  .. اييه دا انتي معيطه ولا اي مالك 
نور قعدت تعيط جامد
ساره بقلق...... مالك ينور يبنتي بس 
نور بعييط... شوفت حلم مش كويس يماما 
طب اهدي طيب اهو انتي قولتيها اهو حلم يعني مش حقيقه   يحبيبتي يبقى ليه العييط بقا بطلي عياط بقا ولا هزعل منك
نور بطفوله...... لا لا مش تزعلي اهو 
شطوره ياقلبي... وعلت صوتها اتفضلي يدكتوره 
نور بخوف من الحلم ..... مشيها انا كويسه خلاص 
نور يحبيبتي بلاها خوف احنا كلنا معاكي اهو 
بس يماما 
طب لو قولتلك عشان خاطري 
حاضر وبصت لدكتوره بخوف 
الدكتوره قربت منها بابتسامه ب شويه.. كشفت عليها وقالت بابتسامه..... مبروك هتبقي ام 
نور بصتلها بصدمه وثواني وقامت بسرعه وقربت من الدكتوره بفرحه..... بجد يادكتوره هقوم ام 
هههه ايوا 
انا انا فرحانه اوي هو هو ولد ولا بنت  طب طب وضعه اي هو كويس انا فرحانه اوي اوي 
هههه اهدي وبعدين لسا قدام انت لسا في الشهر الاول... استأذن انا وخرجت لقيتهم كلهم واقفين قدام الباب بما فيهم عمار وزيزي 
الجد بخوف.... ها يدكتوره طمنينا كويسه 
ايوا كويسه هي والجنين 
كلهم مره واحده قالوا.... الجنين 
ايوا المدام حامل 
ساره بفرحه..... حامل  انا هبقي تيتا يا اشرف وانت هتبقي جدو يا اشرف  انا هبقى تيتا 
الجد عيونها دمعت.......  والله وعشت لليوم الي نفسي فيه الوقتي امو*ت وانا مرتاح 
_بعيد الشر عنك 
عمار واقف متعصب على الاخر ومركز على اوضه نور
ساره بفرحه ووجهت كلامها لِ عمار.... هتبقى عمو يا عمار 
 زيزي لكزته من غير ما حد ياخد باله..... عمار بتكلمك 
عمار بنتباه وابتسم ابتسامه لم تصل الي عيناه......  بتقولي حاجه يا امي 
ساره بحنان وقلق..... مالك ي حبيبي سرحان في اي 
عمار من تحت ضرسه........  فرحان يا امي فرحان هبقى عمو. 
الجد بصله نظره مش مفهومه وسند على عكازه وقال بصوت قوي..... كله على شغله وانتي ياساره اعمليلها حاجه مفيده تاكلها وشويه كدا وجهزي العشا يكون سليم جه 
حاضر يا عمي
عند نور فرحانه خالص وحاطه ايدها على بطنها بحب......  حبيب ماما جعان هههه انا عايزه اكل فراوله اوي  .. انت كمان عايز تاكل فراوله زي صح هنصلي وننزل ناكل فراوله كتيير... عاااا فرحانه اوي هبقى ماما وسليم هيفرح اوي 
اخدت شاور وصلت والباب خبط 
نور هانم مجاهد بيه بيقول لحضرتك انزلي عشان العشا جهز 
حاضر يحبيبتي اسبقيني وانا هغير ونزله 
حاضر يهانم
غيرت هدومها لبنطلون جينز واسع اسود  وبلوزه موف بكم ضيقه للقمر ولبست كوتش اسود وسابت شعرها ونزلت 
نور بابتسامه تفتن الي يشوفها....مساء الخير 
الجد اول ما شافها قام وحضنها..... مساء النور يانور البيت كله وام ولي العهد 
نور بادلته الحضن وسلمت على كله وجه دور عمار
نور بصتله بخوف وابتسامتها اختفت..... 
عمار بخبث....... الف مبروك يا نور 
ااا الله يبارك فيك. 
نور حاولت تشد ايدها من ايده مش عارفه متبت على ايدها جامد  .. 
عمار لسا رايح يحضنها فِ الخباثه وهو شايفهم مشغولين في الكلام وفرحانين.. حس بحد بيشده من هدومه من ورا
سليم بهدوء مخيف....... اخفي من وشي السعادي بدل ما اعمل تصرف مش هيعجبك يبن ال****
عمار خاف وراح قعد على كُرسيه وزيزي جنبه الي متابعه نور بغيره شديده وغ*ل.. 
سليم شد لنور الكرسي بحب عشان تقعد.. نور بادلته الابتسامه وقعدت 
فِ نص الاكل 
ساره بفرحه....... عندي خبر ليك يا سليم هطير من الفرحه بسببه
سليم باستغراب.... اي هو؟ 
ساره لسا هتتكلم قاطعتها نور بسرعه...... ااا اني هشتغل معاك فِ الشركه 
سليم  بصلها بعدم اقتناع وهز راسه وقال.... تشتغلي فِ الشركه اممم نشووف الموضوع دا فوق 
ثواني وكان سليم قايم.... الحمدلله نور يالا
الجد بتسرع..... سيبها تتغذي حلو يابني هي فِ الفتره دي لازم تتغذي حلو
سليم رفع حاجبه..... فتره اي 
نور بسرعه......  عشان كنت تعبانه النهاررده ووكده  بس الحمدلله انا خلصت تصبحوا على خير يجماعه وانت ياجدو مش تنسى تاخد العلاج 
ماشي ياحبيبتي وانتِ خُدي بالك من نفسك برضو 
حاضر ياحبيبي ااا اقصد ياججدو
كلهم قعدوا يضحكوا على سليم وغيرته
فوق عند سليم 
سليم بعصبيه....... ايه الي حصل تحت ده 
نور بهدوء وهي بتحاول تهديه وبتقلعه جاكيته بحب..... اهدي ياحبيبي لو مش عايزني اشتغل فِ الشركه ماشي خلاص بس مش تتعصب عشان خاطري وبعدين هو احنا مش هنخرج ولا اي. 
لا بلاها النهارده بكرا بقا
نور بزعل.....  واللهِ تمم الِ انت شايفه وراحت تغير هدومها 
نور فِ نفسها بغضب طفولي..... بقا كدا ياسليم ماشي ماشي انا هوريتك 
خرجت وهي لابسه سويت شيرت بكم خفيف لحد اول فخديها  ووقفت قدام المرياا تسرح شعرها 
سليم عامل نفسه مشغول وبيشتغل على الالاب توب.. وهو متابعها  بتركيز 
نور اتعصبت من اتجاهله ليها  ورمت الفرشه بعصبيه وعملت صوت بس هو ولا اتهز ولسا مركز مع اللالاب توب
 نور بتذمر... اووووووووف بقا الجو حر لييييه كدا
سليم رفع عيونه من على اللاب وبصلها ببرود..... شغلي التكييف
دبت على الارض بغيظ  وراحت شغلت التليفزيون وعلت الصوت على الاخر 
سليم ببرود طلع الاير بودز وكمل عادي 
نور بصتله والدموع في عيونها راحت نامت ثواني وحست نفس سخن فِ رقبتها من ورا 
نور مثلت النوم 
سليم بصوته الرجولي المثير..... نوري زعلانه مني
مفيش رد 
سليم بجرا*ءه وهو بيمشي ايده على طول زراعها وحط رجله على رجليها وقربها منها ودفن وشه في شعرها من ورا..... طب اسف 
نور انّت بكسوف 
اخذت ايده تمرر على جسمها بجر*اءه 
نور بسرعه..... سليم لا
رفع حاجبه باستنكار...... نعم
سليم انا حامل 
سليم بعِد بصدمه..... ايييه 
نور بحزن طفولي.... دا انت بارد اووف كنت عايزه اعملهالك مفاجأه.... س سليم هو هو  انت زعلانه اني حامل
سليم بصلها بغضب......حامل 
نور قلبها وقع فِ رجليها برعب لدرجه دموعها نزلت
 سليم قعد يضحك جامد..... ههههههه مش قادر انا فرحان اوي انا هبقى اب  انا هبقى اب انا هيتقالي يا بابا ومنك 
نور فتحت عيونها على الاخر بطفوله.... ا انا انا مش فاهمه حاجه خالص
سليم اخد نفس بهدوء.......  انتي بتعيطي ليه وبعدين هو كل حاجه عندك عييط!!!!  في اي انا كنت بهزر
نور مره واحده نطت عليه وفضلت تشد في شعره وتضربه بقبضتها الصغيره...... يابارد ياااابارد وقعت قلبي
 سليم بضحك ومشاكسه...... سلامه قلبك يا جميل انت ياملبن
نور ضحكت وسليم شاركها الضحك وقعدوا يضحكوا جامد هما الاتنين لوقت بسيط
نور بضحك...... بالله اتخضيت جامد يا سليم
سلامتك من الخضه ياقلب سليم بس بجد فرحان اوي اوي هبقى اب ومنك انتي 
نور بصتله فِ عيونه بحب..... وانا كمان فرحانه اوي اوي بس برضو زعلانه منك 
 سليم بعبث ومشاكسه.... لا لا وده ينفع برضو لا لازم اصالحك بقا 
نور وهي فهمت قصده... ها لا لا انا مش زعلانه.... سليم لا انا حامل 
هههه ياهبله انتي لسا في الاول... بحبك يا قلب سليم 
 واخدها في عالمه الي بيغمرها فيه بالحنان والرقه والعشق الخالص
عدا اسبوع  والحياه بينهم جميله اوي وسليم بيفرحها على قد ما يقدر 
وفي ويوم سليم قاعد في المكتب 
دخلت عليه نور ومعاها عصير
سليم قام بلهفه... تعبتي نفسك ليه بس ياحبيبتي 
نور بصتله كتير وقالت بصوت مهزوز.......  سليم عايزاك في موضوع مهم
سليم قفل اللاب ولم الملفات واخد ايدها ومشيوا للجناح..... ارتاحي ياحبيبتي بس الاول 
سسسسليم خلاص بقا 
سليم اتصدم من صوتها العالي.... في اي يانور اول مره تعلي صوتك عليا وانتي عاارفه اني بكر*ه الصوت العالي
نور غمضت عيونها وقالت ببرود.... سليم انا مش عايزه البيبي
سليم سكت بصدمه.... نور حبيبتي اكيد بتهزري اهدي واستغفري ربنا 
سسسلييييييم بقووووولك مش عاااايزاه... بُص انا حجزت العمليه خلاص وهعمل اجهاض 
سليم عيونه احمرت اوي  وعروقه برزت اوي كأنها هتخرج من جلده وبعزم قوته ضربها بالالم لدرجه وقعت على الارض...... بتقووووووولييييي ايييييييييه
سسسلييييييم بقووووولك مش عاااايزاه... بُص انا حجزت العمليه خلاص وهعمل اجهاض 
سليم عيونه احمرت اوي  وعروقه برزت اوي كأنها هتخرج من جلده وبعزم قوته ضربها بالالم لدرجه وقعت على الارض...... بتقووووووولييييي ايييييييييه 
نور اتخضت من ردت فِعله.....  ااا زي زي ما سمعت انا مش عايزه البيبي 
سليم غمض عينيه بعصبيه وضاغط على ايده لحد ما تفاصيلها ابيضت وعروقه برزت اوي كانها هتخرُج من ايده.... نووري تعالي يا قلب سليم تعالي 
نور قربت وهي ماسكه دموعها بالعافيه.......  نعم قول الِ عندك بس متحلمش اني ممكن اغير رأيي يا سليم فااهم
سليم برقلها وعيونه اسودت اوي......  نووووووووووور انا ماااسك اعصاااابي عندك بالعااافيه 
نور غضت على شفتها من جوه عشان متعيطش ومثلت البرود....... وانا مش خاايفه ولو كترت فيها انت فِ حالك وانا فِ حالي 
سليم رجع خطوه لورا بصدمه.... انتي قولتي اي... 
نور ببرود عكس النا*ر الِ جواها.....  الِ سمعته 
سليم بقا بيهزها بجنون...... حااااالك هووووو حاااااالي ياااااانووووووووور حالك هو حاااااااااااااااالي 
نور ببرود..... الله ما انا بقولك اهو هفضل معاك بس بشرط مش عايزه البيبي 
سليم بيبصلها جامد..... انا لحد الوقتي بجد مش مستوعب الِ بيحصل.... انتِ مش نووري البريئه الطيبه الِ بتخااف تق*تل حتى نمله مااااااا باااااالك ابنهاااااااا بقاااااااا... نووري دا ابننا ينوري ثمرة حبنا اييييييييه الِ شقلب حاااااااالك كدا دا انتي كُنتي هتمو*ووتي من الفرحه مش معقول كل دا يتغير لبليل... نووور ي قلب احكيلي مش احنا ما بنخبيش على بعض حاجه
نور باستهزاء وهي جواها هتموت وتصرُخ...... شووووف مين بيقول الِ كان مخبي علياااا انه اخوه وموضوع امي بيقول اييه مش احنا مابنخبيش على بعض هههههه نكته بايخه اوي هههه
سليم مسح على وشه بعصبيه... وقرب منها عشان يحضنها وللحظه كانت هتحضنه بس قامت زقاه..... ابعد عني 
سليم مسك ايدها فِ محاوله لتهدئتها.......  اهدي ياحبيبتي اهدي مالك يانور مخبيه عليا اي؟  ... قولي يا قلب سليم مالك فيكي اي 
نور بابتسامه بارده......هاا خلصت وبرضو هنزل البيبي 
سليم جاب اخره ومسكها من شعرها ووجها مقابل وجهه.... لاخرر مرا متستفزنيييييش احسنلك وابني مش هينزل فااااهمه
نور بلامبالاه لِ كلامه.......  وانا قووولك هنزله  .. وكلمتي هي الي هتتفذ.. ابعد بقا عشان مش فضيالك ورايا مشوار مهم اوي
سليم مسكها من ايدها جامد لدرجه ثانيه كمان وهيتكس*ر فِ اييده.......  اقفيييي عندك 
بقووووولك اااااااي انت هتعمل علياااااا راااااجل ولااااااا اي 
سليم ضربها بالالم ومن قوته وقعت وراسها اتخبطت فِ الكيموود..... انااااااراااااجل غصبًا عنك وعن اهلك يااااابنت*******  
نور دموعها نزلت وقفت الوعي وفي سرها....... اسفه بس دا الصح! 
سليم بيبص عليها لقا راسها غرقانه د*م اتخض وشالها بسُرعه ونزل جري بيها على المستشفى 
الجد بخوف..... اي اي في اي مااالها نور ياااسليم 
سليم مردش عليه وجري على برا 
وكلهم وراه 
زيزي شاورت لِ عمار بان كل حاجه تمام وابتسامه شماته مرسومه على وشها.. وعمار بادلها الابتسامه وثواني ومثِل الحزن وجري معاهم على برا
فِ المستشفى 
سليم واقف قدام الباب وبيعيط لاول مره سليم كان بيعيط.. كُله بيبصله بصدمه 
الجد بعصبيه........ لا بقاااااا دا شكله الموضوع كبيييير في اي يااااسليم 
سليم في وادي تاني لوحده... وعمار واقف كابت ابتسامته ومِمثل الحزن.. 
ثواني وخرجت الدكتوره....
سليم بلهفه.... ها يادكتوره
الدكتوره بحزن.....  للاسف المدام فقدت الجنين اثر الوقعه 
سليم محسش غير وهو في اوضتها...... استريحتييييي ياااااا نووووور استريحتييييي قتل*تيي ابننناااااا رووووووحي وانتي طاااااااالق ياااااا نوور 
نور من الصدمه اغمى عليها تاني... سليم جري برا المستشفى  وهو بيعيط بحرقه
العيله كلها واقفه مصدومه مش فاهمين حاجه 
ساره جريت على نور بخضه وحاولت تفوقها 
نور فاقت وبصه قدامها بشرود ومش بترد على حد ولا بتتكلم 
الجد بحزن ودموعه اتكونت في عيونه...... نوري نور عيني ايه الي حصل 
ساره ببكا..... يابنتي ما تحرقييش قُلوبنا عليكي بقاااا اتكلمي
عمار بحزن مزيف..... سيبوها يا جماعه الِ حصلها مش قليل برضو 
نور اول ما سمعت صوته فضلت تصرخ جامد وتلطم وتعيط... الدكتوره جيت على الصوت وخرجتهم برا... عدى النهار والليل طلع وعمار اقنعهم انهم يمشوا وكمان قواعد المستشفى كدا ممنوع البيات مع المريض 
روحوا ملقوش سليم برضو 
تاني يوم راحوا لنور ملاقووهاش الجد تعب جامد ودخل العنايه وسليم محدش عارف يوصله ونور مش موجوده 
بعد شويه سليم رجع على امل انه يحاول يفهم هي عملت كدا ليه.. بس اتصدم اما لقا الممرضه عطياله ورقه كلهم اتجمعوا حوليه بما فيهم عمار وزيزي.... 
اول ما الورقه دي تظهر هكون انا سافرت برا ولو عندك كرامه يا سليم ما تحاولش تتدور عليا.. شكرا على استضايفتكم ليا طول السنين دي وشكرا برضو على الفلوس الِ في البنك في حسابي  ... ولو صحيح بتحبوني سيبوني في حالي ومدروش
سليم مقدرش يقرأ اكتر وقطع الورقه......  فرحي انا وزيزي النهارده بليل.. ومشا
عدا خمس سنين بحالهم  الم.. وفراق.. وحزن.. وسليم اتغير °180 وبقا اقوى من الاول بكتير وبقا جبروت واصبح اقوى واشهر رجل اعمال في الوطن العربي كله وبقا قاسي اوي... وعمار سافر برا يكمل الشغل الِ هناك فِ سويسرا حسب كلامه ليهم ولكن هو هناك عشان نور.... 
وفي يوم قلب كُل الموازين وهيفتح كل الذكريات 
فِ حفل معمول لتكريم اشهر وانجح رجال الاعمال 
_و الآن سيدااتي سااادتي سووف نمح تلك الجائزة لاشهر رجل أعمال فِ الوطن العربي... سليم الجبراوي  وبعده سيده الاعمال الاشهر فِ سويسرا..... نورسين الساادات 
سليم برق اول ما سمع الاسم وبص اتجاها لقاه هي هي نووره لابسه فستان احمر نار*ي قصير لاول فخديها وجذمه كعب كبير اسود وشعرها الفحمي سيباه وزاد طول وطلعت بكل ثقه ودلال واستلمت الجايزه ونقلت نظرها لسليم بشوق كبير 
مره واحده النور اطفى اتعالت الهمسات بغضب 
_ازاااااي يحصل حاااجه زي دي النووور اتقطع وفجأه كله سكتوا بصدمه من صوت الغنى
نور كانت واقفه على الاستيدج  وبتغنى وونظرها موجه لسليم (مفاجأه دي.. فِ فيديو هينزل بالاغنيه وبصوتي 🙈..رأيكوا بصراحه🙂.)
عليت الهمسات على الاغنيه 
الاغنيه دي لمين يا ترا مش هي متجوزه عمار الجبراوي
سليم بصدمه فِ نفسه... متجوزه ووعمار 
وفجأه حس بايد ناعمه على كتفه بيبص لقاها هيا.... سليم 
سليم لسا هيتكلم سمع صوت طفولي..... مامي هو دا بابي صح الي صوره متعلقه فِ غرفتك  باااابي اهو باااابي باااابي اهو اخيرا شوفته
نور بخضه.... ااااا ميرال اا لا مش هو 
لاااااا انتي قووولتيلي انه دا بابي ساعت اما وريتك الصوره وقولتلك دا مين قولتيلي بابي بتاعي وهو في شغل مش تكذبي وراحت حضنت سليم من رجله...... بابي اخيرا رجعت
سليم بصدمه....

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

اااااا انتي قووولتيلي انه دا بابي ساعت اما وريتك الصوره وقولتلك دا مين قولتيلي بابي بتاعي وهو في شغل مش تكذبي وراحت حضنت سليم من رجله...... بابي اخيرا رجعت
سليم بصدمه.... ااا انتي خلفتي كمان 
نور لسا هتتكلم قاطعها صوت عمار.... ايوا مفاجأه صح ميرال بنتي 
سليم بص لِنور بعتاب و نظره معرفتش تحددها ومشا من غير ولا كلمه 
نور بعصبيه......  عمااار انت ايه الِ جابك
عمار ببرود...... عيبه فِ حقي اما تكون مراتي بتتكرم وماكونش معاها...ومسك ايدها قامت شداها بعصبيه..... سيب ايدي
عمار بابتسامه مستفزه.... افردي وشك وسيبي ايدك الصحافه بتصور 
نور بصت لقت الصحافه بتصور فعلا والاضواء كلها عليهم
عمار نزل لمستواها وهمس فِ ودانها الِ يشوفهم يقول بيحبوا فِ بعض بس مش كل الي بنشوفه بيكون حقيقه..... اييه الِ عملتيه...... دا بتغنييلُه... ماشي ينور ماشي 
نور بصتله بخوف وقالت بقوه عكس ريأكشن وشها...... متقدرش تعمل حاجه وايوا بغنيله دي مش حاجه تخُصك
لا ياروح امك انتيي مراااااتي
على ورق بس ياااعمار ماتنساااش دااا فاااهم واخدت ايد ميرال ولسا راحه تمشي بتبص لقيت سليم بيرقص سلو هو وزيزي دموعها نزلت والغيره بتنهش فِ قلبها 
 عمار استغل شرودها ده وخد ايدها عشان يرقصو سِلو 
نور بعصبيه وصوت باكي... مش عايزه ارقص 
عمار اتجاهلها وكمل رقص 
الاضاءه ضعفت والموسيقى رومانسي هاديه اشتغلت
بقلمي بسمله بدوي
سليم مره واحده اخد نور من ايد عمار واعطاله زيزي
نور اتفاجأت بس ده فرحها اوي وسندت راسها على صدره وهو حضنها اوي ودفن راسه في عنقها وبقى بيشمه باد*مان كانه اكسيجينه وايده بتمشي على جسمها بجرا*ءه  وتملك كانه مش مصدق انها معاه وفي حضنه 
نور متخدره خالص من لمساته ومافاقتش غير على قبلا*ته الحنونه الِ بيطبعها على عنقها
نور بخجل.... س سليم ااابعد ك كده حرام انا معتش مراتك
سليم اتعصب وزاد من احتضانها ليه وبقا بيطبع قبلات عني*فه عكس قبلاته الحنونه
س سليم ااابعد 
سليم مسك وشها بين ايده بتملك وعشق وبقا بيقبلها بجنون ولهفه 
نور زقته بضعف اول ما الرقصه خلصت والانوار رجعت 
نور بصتله والدموع في عيونها ونزلت جري وهو وراها وبعدين عمار وزيزي
نور وهي نازله لمحت الجد وساره واشرف وقفت مكانها وفضلت تبصلهم ودموعها مغرقه وشها
عمار شد ايدها وراح لهم 
مجاهد اول ما شافها قام وحضتها بلهفه......  نور نور عيني انت انتي بجد موجوده انا انا مش بحلم 
نور هزت راسها وحضنته اكتر 
كنتي فين ك نتي فين انا دورت عليكي كتير و
عمار بسماجه.......  انا ونور اتجوزنا ومعانا ميرال وبيجاد
الجد بصلها بصدمه...... الكلام دا حقيقي 
هزت راسها بحزن وسكتت 
ساره بصتلها بحزن.... مكنتش اتوقع انك انتي تعملي كل دا يانور بجد يا عيب الشووم عليكي انا اعتبرتك اكتر من بنتي بس انتي 
قاطعها عمار..... ماما هي عملت اي يعني انا وهي بنحب بعض وانتجوزنا و
الجد بعصبيه..... اخرررس متكملش 
نور لسا هتمشي مش قادره تتحمل نظراتهم.. وقفها صوته..... راااحه فييين 
عمار: اي ياجدي هنروح بيتنا
الجد بجمود..... لا مافيش الكلام دا انتوا هتعيشوا معانا في القصر 
عمار بعصبيه..... نعم لا طبعا 
عمااااااار هي كلمه واحده فااهم
عمار بخبث..... اممم موافق 
تسريع الاحداث كلهم وصلوا القصر 
نور اول ما دخلت القصر افتكرت كل الذكريات ودموعها نازله بقهر وحزن شديد فاقت على ايد ميرال..... مامي هو بابي فين هو سابنا تاني
عمار من تحت ضرسه.... انا اهو ياروح بابي 
ميرال ببكاء..... ايييه لا لا انت مش بابي  ... انا عاااايزه بابي باابي فيين باااااابي فيييييييين انت مش بابييييييي
واول ماشافت سليم ضحكت ...... بااااابي 
سليم وقف بجمود وبعدين قام شايلها....  بتعيطي ليه
ميرال بعييط..... عشان خوفت لتسبنا تاني مامي مش بتبطل تبكي بالليل
عمار بعصبيه..... ميراااال تعالي هنا 
سليم ببرود.... وطي صوتك 
ميرال مسكت في سليم جامد...... مش تسيبنا تاني يابابي بليزز
عمار بنرفزه اخد نور وميرال..... هنطلع نرتاح فوق يا جماعه بقا تصبحوا على خير 
ميرال ببكاء..... لاااااا باااااابي انااااا عاااايزه بااااابي سييييبنييييي باااااابي 
نور عيطت بطفوله على بكاء بنتها
سليم اتعصبت وراح اخد ميرال في حضنه وفضل يهديها..... انا اهو ياحبيبه بابي متعيطيش 
ميرال بطفوله.... مش هتسيبنا
سكت شويه وقال ببتسامه.... ايوا مش هسيبكوا ابدا
عمار لسا هيتكلم خاف من نظرات سليم وسكت 
نور جريت على فوق قبل ما تنفج*ر في العياط وقول كل حاجه وعمار طلع وراها
عمار بصوت واطي وواقف ورا الباب..... نور افتحي الباب بلاش تصرفات الاطفال  دي 
نور بعياط..... لا مش فتحه مستحيل تقعد معايا في اوضه واحده 
عمار بنفاذ صبر...... ماشي يانور ماشي الصباح رباح ومشا وهو متعصب 
ثواني والباب خبط تاني فتحت بعصبيه....... بقوووولك اناوانتي على جث*تي نقعد في اوضه وااحده يعمااار ااا.....  سليم 
سليم سمع جملتها وفرح جدا بس ما بينش دا وقال ببرود..... دا انا 
نور بكسوف...... ااا انا اسفه ااا
ولا يهمك بس ميرالي  نامت و
نور حست بغيره.... ميرالك
ميرالي ايوا نامت...  انيمها فين 
نور شاورت على السرير....  هنا هتنام معايا
سليم بنبره شديده وملاينه غيره..... وعمار
نور بتوتر...... هو هو عنده شغل مش هيجي الا الصبح وو
خلاص ماشي وراح نيمها بس ماسكه فيه جامد وبيحاول يشيل ايدها بس مسكاه جامد اووي 
نور قربت تحاول تشيل ايدها بس برضو ماسكه فيه......
سليم غمض عيونه وقال ببرود...... هقعد شويه لحد ما تروح في النوم  .... ممكن تنامي انتي كمان .
نور هزت راسها بخجل... حاضر 
سليم من غير مايحس راح في النوم... بس نور الي لسا صاحيه مش قادره تصدق انها نايمه معاه على سرير واحد ريحته مجنناها قامت وقربت منه تشوفه نايم ولا صاحي بس كلن نايم 
نور بدموع اخدت ميرال من على صدره وقربت منه  وبقت تلمس  وشه بحب ودموعها نزلت...... وحشتني اوي اوي ياسولي كنت بحبك ولسا بحبك وهفضل احبك لاخر نفس فيا... انا عارفه انك مش طايق حتى تشوفني وكر*هتني بس انا لسا بحبك كل دا غصب عني والله العظيم كان غصب عني وقرب منه وباسته من خده ولسا راحه تبعد لقيته بيشدها ليه وقعدها على رجله ودفن وشه في عنقها بلهفه...... وانا لسا بعشقك واكتر من الاول يانور عيني 
نور بخضه.... انت انت صاحي 
مفيش رد وطلع وشه من عنقها وبص في عيونها بتوهان......  وحشتيني يا نور عيني 
نور بدموع...... انا اكتر انت مكنتش عاارف انا كنت عامله ازاي من غيرك وولادنا و فجأه سكتت بصدمه و استوعبت الي قالته
سليم بلهفه..... اي انتي قولتي اي وولادنا 
 نور بدموع وخوف.... هاا. ااا لا لا انا مقولتش حاجه
سليم بصوت اشبه بالجحيم........ نوووووووووور 
نور بدموع وصرااخ..... ايووووااااا ولاادك يااااسليم ايوا ولااادك 
سليم بصوت جوهري مليان عتاب وحزن........ ليييييه عملتيييي كدا ليييييه حراااام علللليكي خمس سنين بعتيييهم عني ليييييه عملتي فييينااااا كداااااااا
نور بصراخ....... اوووووماااال عااايزيني اضحيييي بحيااااااتك هااااااا اسيييبهم يقتلو*ك بسببي هااااااا اضحي بيكوا كلكواااااا عشاااني هااااا والاهم من كده السرر هينكشف 
سر اي 
نور بانيهااار..... سيده مش اميييي ياااااسليييييم مششش اميييييي سيده (الرقاااااااصه) مش امييييي دي امك انت 
سليم بصدمه........ايييييييييييه وفجأه
سليم بصدمه...ايييييييه وفجأه مسكها من دراعتها بجنون......  كذب قوووليلي انك بتكذبي قوووليلي 
نور بلهفه وعييط.....  س سليم اهدى ياسليم والنبي بالله عليك لتهدى.. ايوا ايوا انا بكذب مش مش حقيقي بس باالله اهدى 
سليم بصوت جوهري مُرعب.....  انتييي اي فكرااااني عيل تضحكي عليه بكلمتين ايوا سيده مش امي لا دي امك وبعدين تقووولي انا بكذب 
نور بنهيار........  ارجوك اهدى 
سليم بغضب جحيمي وهو بيرجع شعره لِ ورا بع*نف...... متقوووليلييييييش اهدى دييييييي  
ميرال صحيت بخضه من الصوت وقعدت تعيط جامد بخوف......  بابي بابي انت هتضر*ب مامي لااا بليز مش تضر*ب مامي بللليز مش تضر*بها زي بابي التاني ارجوك 
سليم عيونه احمرت اوي.....  بابي التاني مين عمار....  كان بيضر*بها 
ميرال بعيط جامد.... ايوا 
نور انّت بخوف......  متاخُدش بكلامها ياسليم هي هي لسا طفله صغيره متعرفش حاجه وو 
سليم بهدوء مُخيف يتنافى بشده مع تصرفاته من شويه...... مد ايده عليكي
نور بخوف..... هو هو مين
سليم بلهجه شديده وملاينه قسوه..... مَا هكررش كلامي تاااني عماااار مد ايده عليكييييي
نور بصتله كتير ومره واحده عيطت بصوت......  ايوا يا سليم ايوااااا كان بيضر*بني.. انت مكنتش عااارف حاااجه عن كُل السنين الِ فاتت انا حصلي فيها اي...  اتعذ*بت  ازاااي اذا كان نفسي ولا جسدي... انا شوفت العذاا*اب الوان يا سليم عشان محدش يقرب ليا غيرك انت وبس..  
سليم نزل على الارض لِ مستواها.... ليه لي حرام عليكي نفسك والِ عملتيه فينا
نور وهي بتسند جبينها على جبينه  وبتعيط.......  خ خوفت عليك كان لازم اختار لاما اضحي بيك ولاما اضحي بيا وبسعادتي وانا اختاارتك انت ياسليم اختااارتك انت.. 
سليم دموعه نزلت ومسك وشها بين ايده بلهفه.......  بس الِ عملتيه اصعب ينوووور اصعب بكتييير انت اتجوزتيييه ياااانور خلتيه يفوووز عليناااا يااانور وبُعدك عني داااا كأنك قتل*تيني بكسي*نه باارده  ...  وفووق دا كُله خبيتي عليا كل دا 
نور بعييط......  ده الصح صدقني....  ووهو هو على ورق بس صدقني يا سليم ورحمه بابا عمار ما قربلي ولمس حتى شعره دا انا كُنت قت*لت نفسي.... وبعدين ما انت كمان اتجوزت.. و مين هااا ومن زيزي
سليم بغموووض......  قريب اوي هوديها بايدي لِ السجن قريب اوي هاخد حقنا وحق العذ*اب الِ عشناه بسببهم 
نور بدموع....... متسيبنيش ارجوك انا وولادك محتاجينلك اوي 
ميرال نزلت من على السرير واخدت ايدها وايد سليم وخلتهم يمسكوا ايد بعض 
ميرال بطفوله...... مامي لِ بابي وبابي لِ مامي صح.. بابي مش هتيسيبنا تاني ثح! 
سليم ابتسم لها وحضنها جامد..... صح ياعيون بابي  .. عُمري ما هسيبكوا  واخدتهم فِ حضنه 
ثواني والباب خبط 
سليم بِعد وشاور بمعني اسكتوا وراح يشوف مين على الباب لقاها زيزي.... قرب وقال بصوت واطي..... نوري دي زيزي... اتعاملي عادي كاني مش موجود ماشي وانت ياميرالي 
ميرال بفرحه.....  ميرالك بجد يابابي 
ايوا ياقلب بابي انتِ شطوره صح وبتسمعي الكلام 
ثح
يالا اطلعي على السرير ونامي 
حاضر يابابي 
سليم دخل البلكونه وقفل الباب بس فتح حته صغيره عشان يشوف منها 
نور بشجاعه راحت فتحت الباب.....  نعم 
زيزي بصتلها بغرور وغ*ل وقامت زقاها لِ جوا وقفلت الباب وراحت قعدت على الكنبه بغرور وحطت رجل على رجل......  انتي ايه الِ رجعك تاني  مش كُنتي غوورتي فِ داهيه وخلصنا منك
نور بعصبيه..... احترمي نفسك  احسنلك
زيزي قامت وقالت بسخريه.... الله الله اي دا القطه بقيت بتخربش الله يرحم اما كُنت بقولك كلمه تروحي تعيطي منها 
نور بشجاعه.... نور الِ فاتت انسيها خالص.. انتوا قتل*توها صدقيني هندمكم على كُل الِ عملتووه فيا ياا زيزي. 
زيزي بسخريه......  خوفت انا كدا ههه وبصت لها من فوق بغيره.....  وبعدين ايه القرف الِ انتِ لبساه دا اوعي ياحلوه تكوني فاكره انك ممكن تغري سليم جوووزي بلبسك دا  ..  هو اصلا معدش طايق يشوفك ولا حتي يسمع صووتك 
نور بكُر*ه....... بسببكوا بسببك انتي وعمار حسبي الله ونعم الوكيل  
زيزي بغل وغيره......  انتي باين وحشتك عُلق عمار 
نور دموعها نزلت بقهر بس قال بقوه خوفت زيزي...... ورحمه ابويا لدفعكم التمن غالي وحق العذا*ب والفراق الِ شوفته انا وعيالي 
زيزي ببرود عكس الخوف الِ جواها من كلماتها الواثقه......  متقدريش تعملي حاجه 
نور بقوه...... هقووول لسليم على كُل حاجه 
زيزي اتوترت جامد بس قالت بسخريه..... هههه وهو هيصدقك كدا ههههه انتي بريئه اوي يا نور سليم الوقتي بقا بيكر*هك مش انا نسيت اقولك حاجه مش بعد ما عمار خطفك من المستشفى  واتفق مع الدكتوره انها تقول ان البيبي نزل واتفق كمان مع الممرضه انها تقول انك مشيتي وكتب رساله بخطك انك هتسيبني البلد وانه ميدورووش عليكي وانك هتاخدي الفلوس الي في البنك تبني بيها حياه جديده وهههه لو سليم عنده كرامه يسيبك في حالك ويبعد عنك و 
قاطعتها نووور بصراااخ........  براااااااا اخرُجييييي براااااا حسبي الله ونعم الوكيل فيكم حسبي الله ونعم الوكيل  منكوا لله براااااااا وزقتها وقفلت الباب ووقعت على الارض بانهيار..... حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيييل 
سليم خرج بلهفه اول ما شاف حالتها...... نوري مالك 
نور بعيط..... حسبي الله ونعم الوكيل فيهم منهم لله 
سليم بخضه من حالتها واشتالها وقعد بيها على الكنبه...... نوري انتي قويه يالا ياقلب سليم قومي يالا 
نور بضعف..... معتش قادره ياسليم خلاص 
سليم بحب وهو بيمسك وشها بين ايديه بعشق......  انا معاكي يا قلب سليم يالا قومي عشان ولادنا... لازم ناخد حقنا منهم يانور 
نور حضنته جامد وقعدت تعيط....... انا ضعيفه اوي يا سليم  انا ضعيفه كله بسببي كله بسببي 
سليم لسا هيتكلم بس لفت انتباهه  كدمه زرقه على كتفها بسبب الشال الِ وقع من على كتفها وبيبص لقاها كبيره وواصله لحد تحت قفاها بشويه  عيونه احمرت اوي وعروقه ايده برزت جامد مد ايده يلمسها
نور اتؤهت بوجع...... ااه ياسليم 
سليم بنبره مُم*يته...... من ايه دي
نور بتوتر.....  من من من ااا اتخبط ايوا اتخبط 
سليم جاله شعور يشيل بقيت الشال وفعلا شاله عيونه اسودت اكتر من كميه الكدمات الِ على ضهرها من فوق خالص شال بقيه شعرها..... ادوري
نور بتوتر..... ااا انت انت بتعمل اي لالا مافيش حاجه 
سليم بلهجه لا تتحمل النقاش..... اسمعي الكلام اخلصي 
سمعت كلامه...و سليم ملامح وشه مش مبشره بالخير خالص وبقا يلمس الكدمات والعلامات بحزن.... ونور من شدت الوجع عيطت..... اااه ااااه ياسليم 
سليم بصوت اقرب للجحيم ونبره مُخيفه.....  هو الِ عمل فيكي كدا 
نور ساكته وبتعيط 
 سليم بنبره مخيفه..... انطقييي هو 
 نور بعييط..... ايوا ايواااااا عماااار هو الِ عمل فيا كدا ايوا هو عشان كنت برفُضه ومابخليهوووش يقربلي 
سليم شالها بهدوء ونيمها على السرير واشتال ميرال ونيمها على الكنبه بعد ما حولها لِ سرير وغطاها 
نور لسا راحه تقوم من على السرير سليم منعها 
سليم بنبره آمره...... فين علبه الاسعافات الاوليه الِ بتبقَ معاكي علطول 
نور باستغراب ووجع.... فِ شنطتي... اهي 
سليم رجع وهو معاه مراهم..... نامي وديني ضهرك.. 
نور بصدمه..... ها 
نااامي على بطنك اخلصي يانور 
نور بعييط.....  لا لا ياسليم مش هقدر استحمل الوجع وو وكمان انا معتش مراتك و
سليم ببرود..... انا رجعتك ليا يانور وانتي في المستشفى 
نور سكتت وردت بصدمه.... ها 
سليم بحنان بينيمها على السرير وبيحاول يساعدها تفتح السوسته بتاعك البيجامه 
نور بخجل شديد...... لا لا يسليم انا انا هعمله لنفسي
اتجاهلها وقال بنبره حنونه..... هغمض عيني وانتِ انزلي تحت اللحاف وغمضي عيونك 
نور سمعت كلامه ثواني ودموعها نزلت تاني اول ما حست بملمس ايده الخشنه الرجوليه على ملمس جلدها الناعم 
سليم دموعه اتكونت في عينه وهو شايف كميه الكدمات الِ فِ ضهرها ودراعها 
نور بعييط..... بر براحه ياسليم بيشعطني اوي حسه بحرقا*ن فظيع مش قادره وقعدت تعيط وفجأه سكتت اول ما حست بملمس شفايفه ودقنه على كتفها من فوق الِ بيقبلهم بحنان بالغ وعشق خالص.....  لسا بيوجعوكي يا نوري
نور حاولت تبعد....  س سليم ااا ابعد مينفعش كدا وو كمان ميرال موجوده و 
سليم بتوهان وهو بيلفها ليه ..... هششش سيبيني استمتع باللحظه دي الِ علطول بحلم بيها اكون قريب منك ومعاكي... غمضي عيونك
نور غمضت عيونها وهمست بضعف.....  س سليم ماتسيبنيش ارجوك
سليم وهو بيطبع قُبلاته الحنونه على وجنتيها وكامل وجهها.... عُمري ما هسيييبك تاني بعد كدا حتى لو انتِ قولتي وعايزا كدا
سليم بعشق..... خوديني فِ حضنك يانوري وحشني اوي 
نور فتحت دراعها بضعف.......  انا الِ محتاجاله اكتر 
سليم خدها فِ حضنه ونام وابتسامه سعاده مرسومه على وشوشهم
فِ الصباح 
ميرال صحيت وقربت من السرير وضحكت بطفوله وفرح......  بابي ومامي مع بعض الله وقامت طالعه ونامت عليهم 
ميرال بطفوله..... مامي مامي. 
نور بتذمر طفولي......  ياميراال بقا سيبني انام شويه صغنين خالص وهصحى تاني
ميرال بضحك.......  واللهِ انا مش عارفه مين فينا الِ ام ههه
بابي بابي 
نور اول ما سمعتها بتقول كدا قامت وبتبص جنبها لقيتها في حضن سليم اتكسفت اوي ولسا راحه تقوم سليم شدها......  راحه فين بس انا لسا ماشبعتش منك وقرب من وشها اوي
نور برقت من جراء*ته وزقته  بخجل شديد.....  س سليم... اابعد ميرال موجوده 
ميرال بطفوله.......  عادي عادي يامامي... بابي هو انت هتقبِل مامي 
نور وسليم بصولها بصدمه...... انتِ عرفتي الكلام دا منين
ميرال بطفوله......  بشوووف كدا فِ الكرتون 
نور وشها احمر اوي......  ميرال عيب كدا
سليم قعد يضحك وقام شايلها وقعد يضحك معاها
نور قامت اخدت شاور ونزلت تعمل فطار كان كله نايم كان الوقت لسا بدري اوي
واقفه فِ المطبخ سرحانه فِ سليم و فرحانه انها بقت معاه اخيرا  ثواني وحست بايد بتتلف حوالين خصرها اتخضت ولفت بسرعه بس اتنفست براحه....... سليم حرام عليك خضتني 
سليم بعشق......  سلامتك من الخضه يا قلب سليم وقرب منها وكُل انظاره متجوهه على ثغرها الاحمر النبيذي.......  اي رأيك ما اسمع كلام ميرال 
نور بكسوف..... س سليم اابعد 
سليم بضحك..... ابعد هههه لا مافيش الكلام دا دا انا هعوض كُل السنين الِ فاتت دي وقرب منها لحد ما حاصرها عند الحيطه ونزل لستواها بحيث يكون وجهها مقابل وجهه وغمض عيونها ولسا هيقرب 
نور بخبث.......  جدو 
سليم تلقاءي بِعد وبيبص وراه ملقاش حد 
نور بطفوله وضحك شديد...... ههههه لا هههه مش قااادره يلهوي على شكلك ههههههه مُضحك اوي 
سليم بغيظ وبقا بيتأملها بعشق شديد كانه مش مصدق انها معاه .... بقا كدا ماشي وكان فيه دقيق جنبه اخده وكبُه كله عليها 
نور بشهقه طفوليه......  اي داااا عااااا فستاااااني 
سليم قعد يضحك على تصرفاتها الطفوليه وفجأه سِكت اما لقاها اخدت الباقي من الدقيق وكبِتُه عليه...... ايه الي عملتيه دا 
بقلمي بسمله بدوي
نور طلعت لسانها بطفوله...... احسن احسن تستاهل هااه
بقا كدا ماشي ومره واحده اشتالها ولف بيها 
نور حطت ايدها على بوءها تكتم صوتها..... سليم نزلني نزلني.... سليم ممكن حد يشوفنا 
سليم قعدها على اكتافته وراح قفل باب المطبخ وفضل يدور بيا وهي بقيت بتضحك ببراءه جامد وفرحه..... هههه خلاص خلاص نزلني معتش قادره ههههه ااه دوخت 
سليم بضحك عمل نفسه انه هيوقعها وهي خافت وقامت ماسكه فيه اكتر وعيونهم هنا اتلاقت وفضلوا باصين لبعض فاقوا على خبط على الباب وصوت مجاهد..... مين الي قافل باب المطبخ كدا 
سليم نزلها وقال ببرود..... انا
نور مسكت ايده بسرعه.... اروح استخبى 
سليم رفع حاجبه باستنكار...... تستخبي لييه 
نور وقفت مكانها وفضلت متابعاه وهو راح يفتح الباب 
مجاهد اول ما الباب اتفتح رفع حاجبه..... ايه الِ عمل فِ المطبخ كدا وانتوا عملين كدا ليه 
سليم ببرود..... مجاهد عايزك في المكتب ومشا 
الجد بصدمه مضحكه..... هو قال مجاهد 
نور ضحكت ببراءه...... ههه ايوا 
مجاهد ابتسم وفتح لها دراعاتهم وهي جريت عليه حضنته 
مجاهد بمرح..... بقا ينفع كدا بدلتي بقت كلها دقيق منك 
مجاااااااهد 
مجاهد بضحك.... ههههه عليه العوض ومنه العوض والله انا حاسس انك انت الِ جدي مش انا....
نور ضحكت وباست راسه وايده واستأذنت وطلعت فوق
فِ المكتب 
سليم بهدوء مُخيف وبلا مقدمات....... سيده حقا تبقى اُمي 
مجاهد بصله كتير...... مين الِ قالك
سليم بنبره مُيخفه....... مجاااااااااهد جاوبني على سؤااالي 
مجاهد غمض عينيه بوجع...... لا 
سليم فرح من جواه وقال بغموض.......  كُنت متأكد انها لعبه ******منه.. كمِل 
ثواني وسمعوا خبط على الباب......
الخدامه باحترام...... مجاهد بيه فِ واحده اسمها سيده عايزه تقابلك ضروري 
_خليها تدخل 
سيده بتهور وعصبيه......  اييييه الِ سمعته دااااا يمجاااهد بيه نووور متجوزه عماااار هي دي وصيه حاااامد الله يرحمه(ابو نور) 
مجاهد بجممود....... ماانتي لو تعرفيني الحقيقه كامله هعرف اتكلم 
سيده بتهور....... الِ بيحصل حرااااام اصلاااا ازااااي يتجوزها ازااااااااي وهي اُخته 
سليم برق بصدمه..... اخته!!!!!!!! يعنيييي نوووور اختي 
سيده بنفي وووو...
سيده بتهور....... الِ بيحصل حرااااام اصلاااا ازااااي يتجوزها ازااااااااي وهي اُخته 
سليم برق بصدمه... اخته!!!!!!!!  يعني نوووور اختيييي 
سيده بنفي.....  لا انت ونور مش اخوات..... وو نور وعمار اخوات فِ الرضاعه 
سليم بعصبيه........ مااااااهوووووو عماااااااار اخووووياااا  لاااااا  انتِ تيجي تقُعدي قدامي وتحكيلي كُل حاااجه 
سيده بخوف من نظراته الحاده..... احكي واقول اي.. نور مش اختك نور اخت عمار فِ الرضاعه وووبعدين  مين الي قال الِ انت وعمار اخوات
سليم بغضب جحيمي...... ااااااه ياااابن ********* 
سيده بعصبيه........  برضووووو مااحدش رد علياااا هي دي وصيه حامد؟!  وصيته انها تتتجوز سليييييم وبعدين انتوا قااعدين تشتروا فيها كدا لييه كأنها ملهاش حد لا امهااا لسا عايشه على الدنيا وهااخدها خلاص كفااايه قاطعها سليم بنبره مخيفه....... انا هعمل نفسي مسمعتش حااااجه ماشي وان كلامك دا ذله لسان وام خااايفه على بنتها 
سيده اخدت شنطتها ومشيت وهي بتبرطم وبتتوعدلهم 
مجاهد لسا هيتكلم قاطعه سليم..... مجاااااهد مش عاايز كلام كتيير في الموضوع دااا وسابه مشا 
عند نور فوق بتعيط 
اناااا عااايزه ابني منك لله ياا عماار حسبي الله ونعم الوكيل 
سليم لسا بيفتح الباب ومبتسم بس اول ماشافها جري عليها بلهفه وقفل الباب..... مااالك ينور عيني فيكي اي بتعيطي لي
نور بنهيار...... انا عاايزه ابني ياااسليم مااليش دعوه 
سليم بحنان..... طب بُصيلي انا مش  فااهم من كلامك  حااجه مالك ياقلب سليم 
نور رفعت وشها وعيونها الِ احمرت جامد من كُتر البُكا......  ع عمار 
سليم ضغط على ايده لحد ما عروقه برزت وابيضت اوي...... عمل اي تاني 
خد خد بيجاد وو
سليم بترقب مخيف....... بيجاد مين
نور بعييط...... بيجاد ابننا يا سليييم 
سليم عيونه اسودت وبرق..... خده فيه انطقييييييي
نور بعيط وخوف......  خده من الاسكول ووو هو هو معاده يرجع النهارده بس بس هو هو خده وبيساومني بيه
سليم مسك فونه..... الو يامدحت عايز تحددلي موقع بن ال****  ... هيكوووون من ياااا زفت عماااار  بسرعه ياااامدحت
رما الفون فِ الحيطه بغضب جحيمي ولف لنور الِ منكمشه في نفسها بخوف شديد وبتعيط.......  س سليم 
غمض عيونه ڪمحاوله انه يهدى وقرب منها بحب....... خلاص ثواني ويحدد موقعه وابننا هيرجع 
نور بلهفه مسحت وشها وردت ببراءه..... بجد ياسليم 
سليم بعشق وهو بيقبل باطن ايدها......  بجد ياقلب سليم
نور بخوف..... احضني اوي يا سليم مش عايزه احس بخوف وده مش بيحصل غير اما بكون معاڪ
سليم خدها فِ حضنه جامد 
ثواني وسمعوا صوت ميرال الِ لسا صاحيه من النوم....... مامي 
نور خرجت من حضنه وابتسمت بحنان لِ ميرال...... نعم ياحبيبتي 
ميرال ببراءه:  هو هو بيجاد فين هو هيسيبنا هو كمان ... انا خايفه ل
نور بعصبيه...... ميرال اسكتي 
ميرال عيطت وجريت على سليم .
نور اخدت نفس وقعدت تعيط اكتر وحاطه ايدها على قلبها.... ان شاء الله مش هيحصله حاجه ان شاءالله
سليم شال ميرال على كتفه وقرب من نور وحضنها..... انشاء الله 
ثواني وفونه رن 
نور لفت بلهفه...... ها  اي لقيتوه
سليم بضحكه خلفها الكتير...... هو انا لسا رديت و رد.... الو.... حلو اوي يا مدحت عفاارم عليك ايوا ثواني وهكون عندك... اعملوا معاه الصح لحد ما اوصل.. 
نور بخوف.... اي يا سليم 
سليم بحب وقرب باس راسها وراس ميرال..... اهدي يا قلب سليم مش هرجع غير وهو معايا.. بس المهم اقفلي عليكي الباب ومهما يحصل ماتخروجيش من الجناح ينوري
هزت راسها بطاعه.... حاضر تروح وترجع بالسلامه 
واخدت ميرال فِ حضنها وفضلت تدعي لهم.... يارب يرجعولي بالسلامه يارب
بقلمي بسمله بدوي
عند سليم ثواني ووصل المخزن الِ عمار فيه
سليم اول ماشافه هجم عليه ونزل ضرب فيه
عمار بستفزاز.......  فُكني ونتواجه راجل لراجل 
سليم بصوت اقرب للجحيم...... قصدك راجل لِ مره انت بتحسب نفسك راااجل هاااا بقا حتت*******زيك يعمل فيا كدا دا انا هشرب من دمك يابن***** 
عمار بتعب بس مش مبين.... ههههههه دا انا اخوك حتى
سليم قاطعه بلكمه.....  لا الكلام دا تضحك بيه على عيل ******زيك يااابن ال*****
بابا 
سليم لف بلهفه اول ما سمع الصوت قام عمار مستغل ده واخد عصايا كبيره وضر*به بيها على راسه 
سليم حط ايده على راسه بوجع  وابتسم بشر ولفله  ... مش بقووولك مرااا طب ما انا كنت في وشك بس انت عشان ******** ضر*بتني في ضهري  ونها كلامه وبلكمات وركلاته  واخد الكرسي وكسره عليه لحد ما اغمى عليه. 
سليم بصله باستحقار ووجه كلامه لمدحت.... مدحت شيلوه  ومش هوصيك عايز اعداااا*م فاااهم
مدحت:  دا الي هيحصل يا سليم 
سليم بقا بيدور على ابنه ملقهوش اتجنن ولسا هيتكلم لقاه جاي عليه بكل برود وجمود كان نسخه طبق الاصل منه 
سليم ابتسم اول ما شافه بيكمل ضرب في عمار.
بيجاد 
بيجاد لف وراحله بكل بغرور وثقه..... انت ابويا 
سليم اشتاله بلهفه وهو متعجب من طريقته الي مش مناسبه لطفل بالمره......  ايوا 
بيجاد بجمود....... نزلني ومتتكررش تاني انا راااجل على العمايل دي فاكرني عيل توتو ولا اي 
سليم باعجاب ورفع حاجبه باستنكار..... عيل توتر.. وراجل!!! انت عندك كام سنه
بيجاد بغرور..... 5
سليم ضحك وفرح اوي بيه وحضنه جامد... في الاول بيجاد اتردد بس في الاخر حضنه 
تسريع الاحداث خرجوا وركبوا العربيه ووصلوا القصر 
نور  كانت واقفه فِ التراس واول ما شافته نزلت جري
سليم اول ما شافها اتعصب جامد بس كبت عصبيته ودخل 
نور بعيط ولهفه..... بيجاااااااد 
بيجاد جري عليه بحب..... امييي
نور بعيط وهي بتحضنه جامد....... قلب امك وحشتني اوي ياحبيبي...  انت انت كويس في حاجه بتوجعك عملك حاجه 
بيجاد بحب وهو بيمسحلها دموعها..... متبكيش يا امي وبعدين ما انا قدامك اهو كويس وبخير 
نور نقلت بصرها لِ سليم الي بيبصلها بغضب وغيره...  جريت عليه حضنته..... اسفه والله بس اول ما سمعت صوت العربيه متحكمتش في نفسي ونزلت اشوفكم..... وشهقت بخوف من الد*م الي نازل من راسه..... س سليم مال راسك بت بتجيب د*م ليه 
سليم هز راسه ببرود..... جرح بسيط 
نور بلهفه.... جرح بسيط اي
قاطعهم نزول زيزي وهي بتجري عليه..... انت انت كويس يا حبيبي 
سليم ابتسم وقرب منها.......هبقى كويس اما اعمل كد وطلع الكلبشات وقال بصوت جوهري...... مدحااااااات ادخل 
مدحت دخل ومعاه كام عسكري....
سليم بشر..... مش هوصيك عليها يا مدحت 
زيزي بخوف وعيطت......  في اي سليم انا عملت اي
سليم بغضب جحيمي...... عملتي اي ههه قووووووليلييي ايييه الي معملتيهوووووووش  خوووودووووها من قدامي 
زيزي بخبث.......  هتحبس ام ابنك يا سليم... 
نور بصدمه.... ايييييه
زيزي بغ*ل وخبث........ ايوا انا حامل.

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

زيزي بخبث.......  هتحبس ام ابنك يا سليم... 
نور بصدمه.... ايييييه
زيزي بغ*ل وخبث........ ايوا انا حامل.
نور رمشت بعيونها كذا مره وغمضتهم جامد كأنها بتحاول تقنع نفسها انها بتتوهم او حلم او اي عُزر بس
سليم بعصبيه وعيونه حرفيا بطُق شرار.......  لا داااا انتي زووودتيييها اوي وبعدين انتي ايييييه يا شيخه ما بتشبعييييش كذب.... مدحت خوودها من وشييي اخلص
زيزي بدموع خبيثه...... حرااام عليك طب وابنك ذنبه ايه طيب ووجهت كلامها لِنور.....  نور والنبي قوليله حاجه انا الِ غلطت انا الِ وحشه بس ابني ماالوووش ذنب والنبي انتي ام وعارفه 
نور همست بخوف....... هو هو هو سليم جه جنبك اا اقصد لمسك
زيزي بخبث شديد وتمثيل وبتبص لسليم وعامله نفسها خايفه ..... ها ااا لا لا سليم ملمسنييش لا لا سليم ملمسنيييش ملمسنيييش وفجأه عملت نفسها اغمى عليها 
سليم متهزش منه شعرايه حتى ومتابعها ببرود وهو متأكد ان كل دا تمثيل 
نور بطيبه وخوف جريت عليها.... سليم جييب ميااا بسرعه او بيرفيوم
سليم ببرود......  اوعي تكون التمثيليه الهابطه الِ عملتها دي دخلت عليكي 
زيزي همست بغل فِ نفسها...... تمثليه هابطه  ماشي الصبر يا سليم الصبر 
نور بصتله بخوف...... لا حقيقي اغمى عليها حتى من عارفه افوقها بالميا حتى اطلب الدكتوره بليز ياسليم
سليم بعدم تصديق وعصبيه......انت ايييييه بجد مش قااادر اصدق بقااا بتساااعديها بعد كل الي عملته فيكي 
نور بطيبه وبراءه........  سليم ربنا موجود وبعدين عايزني اسيبها وهي كدا يعني بالله عليك اطلب الدكتوره
سليم بصلها بغيييظ شديد من برائتها وطيبته الِ هتوديها فِ داهيه عشان دووول ماينفعش معاهم كدا 
 طلب الدكتوره  .. وجِت 
نور فِ بالها معقول فعلا تكون حامل... لا لا ان شاءلله لا اكيد بتكذب.. 
الدكتوره خرجت......  احم المدام فعلا حامل 
سليم بترقب مخيف........  عاارفه انا لو عرفت انك بتكذبي انا هعمل فيكي اي
الدكتوره خافت من طريقه فِ الكلام......  و وانا هكذب ليه يا سليم باشا ممكن كمان تعرضها على اي دكتوره غيري  ودي الروشته تاخدك العلاج بتنتظام عشان البيبي سلام عليكم 
نور بخفوت والدموع لمعت في عيونها.......  معناه ايه الكلام الِ قالته الدكتوره دا ياسليم 
سليم بهدوء مُخيف..... يبقى ماهوااااش ابني 
نور بصتله كتير ودموعها نزلت 
سليم اتنهد بحراره وضيق..... طب بتعيطي ليه دقولتي طيب
نور ببراءه....... خايفه انا ممكن امو*ت فيها يا سليم لو عرفت انك لمست واحده تانيه غيري
سليم حط صابعه على شفيفها بحب...... مقدرش اصلا ولا فِ واحده بتعجبني وبتعدل مزاجي غيرك انتي وبس يانور عيني
نور ابتسمت برضا وقربت منه بدلال......  بجد ياسولي
سليم بحب وهو بيطبع قُبله ناعمه عميقه فِ باطن ايدها....... بجد ياقلب سولي
كانت زيزي متبعاهم وهي واققه ورا الباب ومورباه جامد بس شايفهم وسامعهم بوضوح........  حيبوا فِ بعض كمان واشبعوا من بعض على الاخر عشان الِ جاي.... هههه مفاجأه بقا انا هوريكوا مين هي زيزي على اصولها 
عند سليم فِ المكتب......  مدحاااااااات يعني ايييييييه تقصد ايه بكلاااامك دا
مدحت بخوف من نبرته...... ااا ﯾ سليم مينفعش صدقني لااازم دليل ملموووس
سليييم بصوت جوهري........  يعني انااا هكذب واتبلى عليها يااعني هي والزفت اخوووها بص اناااااا صِبرت علييك كتير ووثقت فيك بس الظاااهر كدا انت مكنتش قد الثقه يا مدحت 
مدحت نزل راسها بخزى..... صدقني كل ما نقول خلاص هانت بنرجع لورا لدرجة انا شكيت ليكون فِ حد تبعها معانا وهو بيبلغها بكل تحركتنا وخططنا
سليم بشرود..... حد!!!!  اامممم ااااااه يبن**
مدحت بسرعه..... ايه عرفته
سليم بشر  وعيونه اسودت بشكل مُخيف...... تقدر تمشي انت يا مدحت 
مدحت باعتراض.... بس
سليم بنظره تحذيريه....... تقدر تمشي يامدحت قوولت
هز راسه بقله حيله وغادر
سليم بوعيد وشر.........  نهاااايتكم قربت على ايدي يااازيزي انت والزفت اخوكي الِ اسمه مهاب انا مش بس عارف ان الوااد مش ابني لاااا متأكد بس اخرتكم قربت وعلى ايدكي كمان 
عند نور نيمت ميرال وبيجاد  وطلعت الجناح قعدت تفكر فِ علاقتها هي وسليم ومره واحده ابتسمت بفرحه وحب وخطرت على بالها فكره وعزمت على تنفيذها
عند سليم كان هيطلع على الجناح بس ابتسم بخبث وراح لِ زيزي خبط ودخل وهي فِ ثانيه عملت نفسها نايمه
سليم بسخريه لاذعه........ ههههه لا مش انا ماااشي مش اناااا تمام انا سليم الجبراوي يااروح" امك فوووقيلي كدا وصحصحي اخلصيييييي
زيزي اتنفضت وقامت بصاله بخوف........ ن نعم 
سليم بهدوء مُخيف..... مش هاتنيها تاني الواد دا بن مين
زيزي بتوتر وخوف.....  ا ابنك 
سودت مقلتاه مع تسارع انفاسه و بروز عروقه جعلها غير قادره على استكمال كلامها
سليم ضغط على ايده جامد لحد ما تفاصيلها ابيضت ....زيييزي لاخر مره هقووولها 
زيزي بخوف........ والله ابنك صدقني.... احم اات مش فاكر اخر مره حصل ايه مابينا وااا
برق بعينه واطلق تنهيده حااره مليانه ندم ورمقها بِ نظره اشمأزاز واستحقار فِ آنٍ واحد عندما قربت منه وبتحاول تغر'يه  وبتعدل حمالت قميصها البيتي قدامه على امل ان يتحقق مايدور فِ عقلها ولكن خاب املها وغادر دون ان يعيرها ادنى اهتمام و اغلق الباب بعن*فٍ شديد وهو يتوعد لها وشعوور بالندم والذنب يأكُلانه
عند نور تشعر بشعور سئ وخوف لا يوجد مبرر له...... اهدي يانور اهدي خلاص كُل حاجه اتحلت وانتِ بقيتي مع سليم حبيبك خلاص ونظرت إلى  الورد المنثور على الفراش والسفره الصغيره التي عليها طعامه المفضل وتلك الاضاءه الشاعره وتلك الاجواء الرومانسيه مع الاضاءه المثيره اضافت رونقاً رومانسي جميل صفقت بيديها بطفوله.... يس عملتها شكلها حلو اوي ونظرت لِ نفسها فِ المرآه باستيحاء شديد ووجنتيها تكسوها الحمره المحببه لقلبه.......  يلهوي اروح اقعله بسرعه انا انا مسكوفه اوي ازاي اعمل كدا... ضر*بت راسها بكفها الصغير بخفه.... لا لا دا جوزي حلالي وبعدين عادي يعني كُل الناس كدا
اقنعت نفسها ببراءه وهي تنظر لنفسها بستحياء كبير وبخاصه الِ ثوبها  العنابي المثير حيث كان بفتحه صدر كبيره وظهر عار*ي ويتميز انه يأخد شكل جسمها الاسطو'ري ذو المنحنيات المهل*كه ذو فتحه طويله  من الجانب الايسر لمنتصف فخِد*ها...اخذت نفس عميق والتقتت زجاجه العطر التي يعشقُها ونثرت منها قليلا ورتبت شعرها سريعا حيث تركته منسدلا على طول ضهرها حتى وصل لركبتها بسلاسه وانسيابيه  واعطاها منظر من*فجر بالانوثه
انقبض قلبها بحماس وفرحه وخجل وتوتر فِ آنٍ واحد عندما سمعت صوت تقدم خطواته التي تحفظها على ظهر قلب اطفئت النور بسرعه واشعلت الشموع وجسلت على السرير بخجل شديد تنتظرُه 
فتح الباب ثواني و هلع قلبه من الاضاءه الخافته وبسرعه اشعلَ النور
نور بتذمر طفولي......  لي شغلته اطفيه عشان الشموع 
سليم ظل ينظر لها فقط بتوهان وقد عجز لسانه عن النطق امام منظرها هذا الذي اشعل نيران شوقه ولهفته بها طوال تلك السنوات اغلق الباب بقدمه دون انا ينزل بصره من عليها كأن عيناه تأبى تركها ولو ثانيه واحده
 ونور انزلت عيناها سريعاً بخجل شديد عندما اطال النظر اليها وخاصه بانظاره الجر*يئه التي اربكتها بشده واحمرت وجنتيها بحمره طفيفه زادتها فِته.. لعنت نفسها وعلى فكرتها تلك وحدثت نفسها......  يلهوي عليا وعلى افكاري طب اعمل انا اي الوقتي ادخل بسرعه اقفل عليا الحمام والا اعمل اي يماااماا بلعت ريقتها بخوف وكسوف وهي تراه يتقدم منها شئ ف شئ ابتسمت ببلاهه....... سلييم 
سليم نظر الِ شفتيها التي اكتست الروح الاحمر القاتم وصوتها الناعم وطريقه نطقها لاسمه افقدته صوابه وماهي الا ثواني وكانت محتجزه بين ذراعيه القويتين
نور بشهقه وخوف......  استهدى بالله بس كدا الاول فِ اي
لم يُجيبها ولكن كانت جميع حواسه متركزه مع حركه شفيفها التي تقضمها بكسوف 
نور بصوت خائف...... احم نااكل الاول باالله عليك سلييم هو هو انت بتبرق وبتبصلي كد ليه
اخيرا افاق على نبره صوتها الخائفه......  نوري 
بلا وعي تقدمت منه اكثر عندما اشتنشقت رائحته التي تشعرها بالامان وخدرت جميع حواسها....... هممم
سليم بخبث ونبره لعوبه..... انتي الي عامله كل دا 
اجابته بنبره حماسيه وبدلال..... ايوا اي رأيكم
اخرجها من احضانه وبقى يطالع بها بانبهار وعشق خالص.......  كله حاجه حلوه وانتِ بالذاات طالعه جميله اوي اوي كأنك حوريه من حور عين ولا ملاك نازل من السما
نور اتكسفت جامد ودفنت وجهها في صدره بخجل شديد..  ثواني واخرجت وجهها بحب وحماس..... انا عملتلك الاكل الِ بتحبه حاجه خفيفه كدا
سليم بنره لعوبه ومشاكسه....... ايوا انا محتاج اتغذى الليله جامد عشان محتاجه مجهود النهارده جامد نعوض الِ فات و
نور بنبره شبه صارخه وكسوف شديد...... سلييييم بطل تكسفي بقَا
ضحك بقوه على طفلته التي لم تتغير مهما حصل ستبقى تلك الطفله البريئه النقيه التي سحرته واوقتعته فِ حبها من اول لقاء بينهما 
بقلمي بسمله بدوي
_ها عجبك ياحبيبي الاكل 
سليم همهم بلتذذ واعجاب..... تحفه الاكل بجد جميل والتقط كف يديها الصغيره التي غاصت بين كف يديه الكبيره ذات العروق البارزه المحببه لقلبها بشده وطبع عليها قبله عميقه فِ باطنها..... تسلم ايدك يانور عيني 
ابتسمت بفرحه طفله ورضا....... بجد عجبك انا مبسوطه اوي انه عجبك...
 اجابها بخبث ونبره لعوبه.... بس انا لسا جعان
نظرت الِ صحنها والي صحنه الكبير بعجب واجابت بدهشه شديده وبراءه..... بسم الله ماشاءالله دا انت خلصت طبقي وطبقك ههههه ناقص تيجي تاكُلني ههههه.. تحب انزل اعملك تاني
وقف ببنيتهُ الضخمه وطوله الفارع المهُيب....امممم اكلمك شكلك بدأتي تفهميني يانوري
مش فاهمه حاجه
قصدي اني مش جعان من دا انا جعان حاجه تانيه 
نظرت اليه بعدم فهم ثانياً.. فغمزلها بعينيه بعبث ...   ثواني وفهمت قصده واطلقت شهقه طفوليه... قاطعها وهو يقلدها..... ااه يقليل الاد*ب ياسا*فل 
غصب عنها فلتت ضحكه منها ثواني وشاركها الضحك.... هههه لسا زي ما انتي نوري مش هتتغيري  .... احم كفايا كلام بقا وجه وقت الفِعل ولم يعطي لها فرصه للتتحدث وحملها متوجه بها إلي الفراش سطحها عليه برقه شديده كأنها زجاج او شئ شديد ثمين يخاف عليه من الك*سِر
سليم بنره عاشق ولهان......  بحبك لا بعشقك يا نوري بعشقك وكُل يوم بتأكد ان حُبي ليكي  عُمره ما قل لا بالعكس بيزداد يوم عن يوم
ابتسمت بكسوف من غزله بها وكلماته التي تُرضيها وتشعرها كأنها تحلق فِ السماء..... وانا بموت فِيك يا قلب نوورك 
ظل ينظر لها فِ عينيها بشوق كبير كأنه غير مُصدق انها معاه وبين يديه اخيرا 
نور غمضت عيونها واستسلمت له ولعشقه ولِ هذا الشعور الذي يشعرها بالسعاده والامن فقط بجانبه 
ثواني وابتعد عنها كأنه لد*غته عقر*به
نور بصوتها الناعم.......  مالك ياحبيبي
سليم بندم ونبره يكسوها الالم والحزن......حابب اقولك على حاجه الاول ااا انا اسف والله العظيم ما كنت فِ وعيي انا كُنت شارب وكُنت شايفها انتي و وو
نور بلعت ريقها بخوف......سليم حبيبي انا مش فاهمه حاجه في اي
سلبم اخدها فِ حضنه ودفن وجهه فِ عنقها واجابها بنبره يكسوها الحزن والندم   .....انا خونتك يانور 
نور بصدمه...... نعم! 
سليم اخدها فِ حضنه ودفن وجهه فِ عنقها واجابها بنبره يكسوها الحزن والندم   .....انا خونتك يانور 
نور بصدمه...... نعم! بتهزر صح سليم بالله عليك بُصلي متسكووتش كدا سكووتك بيق*تلني ارجوك بُصلي 
سليم لسا دافن وشه في عنقها جامد ومش بيرد 
نور بعييط...... سليم ابعد كدا وبُصلييي ارجوك سليم لو دا هزار قول قول ها سمعاك يحبيبي يالا قول بالله عليك ما تسكت سليم حبيبي عُمره ما يعمل كدا انا متأكده بس بلاش هزار فِ الحاجات دي قلبي وجعني وانا حتى عارفه انك بتهزر وعُمرك ما تعملها 
سليم بصوت مهزوز ونادم.......  للاسف صح سامحيني ياانوري والله العظيم ماكُنت فِ وعيي وكنت شايفها انتي 
قاطعته بصراخ وعييط........ لييييييييه ليييييه حرام عليك ليييييه عملت فيك اي عشاااان تكسر*ني بالطريقه دي لييييه... هههه اسااااامحك انت بتحلم بتحلم ياااسليم بتحلم حرااام عليك... عُمري ماااا هسااامحك ياسليم عُمريييي.. 
سليم بخوف شديد وهو بيحاول ياخدها في حضنه...... اسف 
نور بستنكار..... اسف ههههه اسف هههه ااسف على ايييه ولا اي هاااا انااا استحملت المُر وشوووفت العذا*اب الوان عُمري ما سمحت لراجل غيرك يقربلي عُمري ماضعفت ولا بصيت لحد غييرك  عُمري ما خلتيه يلمسني ولا يقربلي مع ان ده حقه بس كله عشاااانك انت وبس عشان اما تعرف الحقيقه فِ يوم اجري عليك وافرحك واقولك اني انا لسا ليك وهفضل ليك ومحدش لمسني غيرك انما انت انت مفكرتش فيا مفكرفتش في مشااعري مفكرتش  في علاقتنا كُل الِ هاامك ترضي نفسك انما انااا اتحر*ق صح! 
سليم والدموع بتلمع فِ عيونه......  ما تقوليش كدا انت اهم حاجه فِ حيااتي ينوري انا واللهِ العظيم ما كانت فِ نيتي اقربلها 
نور بسخريه وصوت باكي...... وقربتلها يااااسلييييم لمستهااااااا يااااسلييييم لمستهاااااااا واردفت بنهيار اسقط قلب الاخر عليها من شده خوفه عليها......... لييه يا سليم لييييه تعمل فياااا كدا لييييه وياااترى مره واحده ولا ماصدقت
سليم بلهفه...... لا واللهِ هي مره واخر مره وقرب منها وقعد على الارض مقابل ليها وبيحاول يشيل ايدها من على وشها...... ياانور انا حاسس بيكي...بس بُصيلي طيب والله ماكنت في وعيي كُنت شايفها انتي
نور شالت ايدها ورفعت عيونها فِ عينه...... حاسس بيا ههههه لا انت عُمرك ما هتحس بيا ولا باالناا*ر الي جوايا يااسليم 
سليم مسك وشها بين ايده بندم ودموعه نزلت.....سامحيني يانوري
نور ابتسمت بجمود..... اممم عايزني اسامحك
سليم هز راسه بلهفه..... ايوا 
نور بعدت خطوه لورا..... امم  طيب لو انت كنت مكاني ودخلت ولقيتني فِ حضن واحد تاني وقولتلك اسفه ياسليم فكرته انت سامحني. 
سليم عيونه اسودت اكتر من الفكره مع تشنج فكه وبروز عروق رقبته اعطته شكل مُخيف....... نوووووور انتي اتجننتيييي.. اييه الي بتقوووليه دا 
نور ضحكت بالم وسخريه.... شوفت وجعتك ازاي وده حتى كلام مش حقيقي مااباالك انا وهو حقيقي ياسليم 
رجع شعره لورا بعنف ومسح على وشه بعصبيه......  ماااااقووولتلك مكنتش في وعيييي الله شوووفتها انتييي لمستهااااا مش بايرادتيييي اييييي انااا بس حبيت اعرفك وماخبيش عندك حااجه 
نور بصاله كتير وبتعيط بصمت.... مره واحده لقت نفسها متشاله وفِ حضنه..... لو لو سمحت نزلي 
سليم بحنان وهو بيشيل شعرها الِ نازل على وشها وبيحجب رؤيته عنها 
سليم بحب وهو بيلعب في شعرها بحنان..... طب اعمل اي يرضيكي 
نور ساكته ودموعه نازله  .. رفع ايده ومسح لها دموعها وقرب قبلهم بحب......  متبكيش دمووعي بتجر*ح قلبي
نور بعييط......  احيكيلي هي احسن مني... هي اجمل مني... طب طب عملت معاها زي ما بتعمل معايا بتقعد تتغزل فيها طب هي بترضيك احسن مني.... سليم بجد مره واحده ولا كتير...  طب انت ازاي شوفتها انا وازاي مش في وعيك بجد ياسليم مكنش بايرادتك نهت كلامها يعييط مزق قلب الاخر... 
سليم بحزن شديد وهو بيرفع وشها ليه..... والله العظيم ما كان بايرادتي انا كنت قاعد فِ مكتبي بشتغل على الصفقه الجديده وطلبت قهوه من الداده وبعدين لقيتها دخلتلي ومعاها القهوه بعديها علطول حسيت بصداع وتشويش طلعت الجناح اخد مسكن وفجأه لقيتك قاعده على السرير مصدقتش نفسي ومن بعدها محستش بحاجه تاني يوم صحيت لقيتها جنبي من يومها وانا مابحتكش بيها خالص وجوازنا على ورق بس لحد ما الِ فِ بالي يحصل 
نور فرحت بس مابينتش وفِ نفسها..... اكيد حطتله حاجه فِ العصير 
نور بدموع..... بس هي حامل حاامل منك
سليم بثقه وتوعد...... لا انا متأكد انه مش ابني
نور بفرحه معرفتش تداريها...... بجد ياسليم بتتكلم جد
سليم بحب وهو بيطبع قُبله على جبينها..... بجد يا عيون سليم وقلبه....  ها مسامحاني وانا يستي هثبتلك انه مش ابني ولا الي حصل بايرادتي
نور بلهفه........  صِدق  ياسليم 
رد بتأكيد ونظرات عاشقه.... صِدق يا قلب سليم 
نور بلاوعي قربت منه ودفنت وشها في صدره...
سليم بحزن... بس بجد انا زعلت من كلامك وحتى لو كلام بس مش حقيقي حسيت بروحي بتتسحب مني 
نور مسكت وشه بين ايدها وبصت في عيونها بحب.....  من حُبي فيك 
سليك استغل الفرصه وقعدها على رجله وسند راسه على كتفها...... وانا بعشقك يانور عيني
نور مسحت على شعره بحنان...... هو انت زعلان لسا من كلامي
كان هينفي دا بس ابتسم بخبث.....  همممم ايوا 
نور بطفوله........ لا لا مش تزعل مني بالله 
لا انا زعلان
طب اصالحك ازاي 
سليم بخبث وابده بتعبث في سحاب الفستان...... نكمل الليله 
نور بكسوف ودلال فطري...... ااا يوم يوم تاني عشان انا زعلت وو
سليم بزعل مزيف..... زعلتي!!! 
.....هو هو انا قولت حاجه زعلتك 
سليم بنبره لعوبه وضحك ....... هههه زعلتي لا لا مينفعش وانا موجود وهنا جه دوري بقا
نبره بغضب طفولي...... سلييم بقا دا انت بارد انا اتخضيت 
سليم بخبث وايده بتشيل شعرها من على عنقها للجهه المقابله ودفن وشه فِيه.......  سلامتك من الخضه يا قلب سليم
نور همست بضعف من لمساته .....  س سليم بتعمل اي
سليم رفع عيونه وبص في عيونها بعشق.......  قلبه اهدي خلاص وانسى كل حاجه اهم حاجه اننا مع بعض واستمتعي بدا
 نور همست بضعف وحواسها كلها متخدره من لمساته...سليم انا مسكوفه
رفع وشه وضحك...... هههه من ايه ينوووري هي اول مره 
نور بدلال فطري وكسوف........  واللهِ مكسووفه اوي 
 ابتسملها بحب.... طب تعالي
على فين 
تعالي بس ورا شغل ميوزك هاديه ورومانسيه...... نرقص
هزت راسها بفرحه....  موافقه
سليم بفرحه لفرحتها..... طب يالا وحط ايده على خصرها وهي سندت راسها على صدره..... انا بحبك اوي
سليم بعشق وايده بتنزل حمالاتها...... وانا بعشقك 
نور بحب وبصوت باكي.......  انا مش عايزه نفترق ابدا ياسليم قلبي عايزك معاه على طول ماتسيبنيش 
سليم بصدق وهو بيغمض عيونها وبيرفعها ليه..... عُمري يا نوري عُمري 
نور سكتت بكسوف وهي شيفاه بينزع عنها حمالات الفستان حبست انفساها وهي شايفاه بيقبل شحمه اذنها وبيهمس فيهم...... غمضي عينك واستمتعي بالحظه يانور عيني
سمعت كلامه همست بضعف وهي بتميل عليه بايجاب.... حاضر ﯾ حبيبي
بقلمي بسمله بدوي.
فِ المركز 
مدحت قاعد قدام عمار........ هي لبساك لبساك ومش هتطلع منها لو عملت اي
عمار بجنون ......... لو عملتوا اي هطلع نوووور لياااا نووور ملكي
مدحت بعصبيه وهو بيضر*به فِ وشه......  نووور اختك ياااغبي
عماار بعصبيه...... ماتتتقوووولش اختيي نوور حبيبتي ومراااتي
مدحت رجع مكانه بيأس......انت الكلام معاك حرام 
عنار بشر....... هطلع وهنت*قم منكم كلكم وهاخد نور ونعيش لوحدناا وهتبقى ليا ليا لوحدي
مدحت بحزن على حاله.... شيله يا عسكري 
عمار دخل في حاله من الانهيااار..... سيييبني سيييبوووني حرااام عليكوا انتوااا عااايزين مننا اي لييه عاايزين تبعدووني عنها سيييبوني وفجأه اغمى عليه ونقلوا المستشفى....( وهنا كان بدايه لِعشق جديد هيتولد وينهي الشر) 
عند نور صحيت على خبط الباب وصوت طفولي 
بيجاد:  امي انتي هنا 
نور اتخضت واتكسفت جامد ولفت نفسها بالملايه ووقفت ورا الباب..... ايوا ياحبيبي 
بيجاد: طب افتحيلي 
نور غضت شفتها بكسوف......  طب ممكن بس تسبقني على تحت في الجنينه وهخلص وهنزل
بيجاد بجمود:  هو بابا معاك جوا 
نور لسانها كانه اتش*ل ومعرفتش ترد ثواني وسمعت ضحكات رجوليه....... هههه يا حبيبي انا جوا 
بيجاد بذكاء ونبره غيره... اها فهمت ليه مش راضيه تفتحيلي طب نص ساعه وتنزليلي
سليم بضحك شديد..... ههههه شوفتي ابنك
نور بصوت واطي وخجل...... جبح وجر*ئ زيك 
سليم وهو بيشدها من وسطها وبيلفها ليه.......  بتقولي حاجه
ها ااا لا لا حاسب بقا عشان عايزه اخد شاور 
سليم بجراء*ه وهو بيطع قُبله دافئه على وجنتها الحمره......  ناخده مع بعض بالمرة 
نور ابتسمت ببلاهه وفجأه نزلت ضر*ب فيه بقبضتها الصغيره.......  بتقولي اي قليل الادب صحيح ابعد 
وقف مكانه لبرهه وفضلت يضحك على تصرفاتها الطفوليه 
بقلمي بسمله بدوي
تسريع الاحداث
نزلوا فطروا فِ جو اسري سعيد وطبعا زيزي مش موجوده.  سليم بهدوء...... انا في المكتب هخلص شغل على السريع وراجع 
نور هزت راسها مع ابتسامه جميله  ..... خلي بالك من نفسك
بادلها الابتسامه ومشا وهو عازم على تنفيذ خطته فِ كشف زيزي 
زيزي كانت بتتكلم في الفون ومره واحده الباب اتفتح ودخل سليم 
زيزي بتوتر......  هو هو في ايه
سليم قرب منها ومسك ايدها....... جاي اطمن على ام ابني حرام
زيزي بصدمه.... ها 
سليم وهو بيجز على سنانه ومغت*صب ابتسامه.... عامله اي الوقتي ياحبيبتي 
زيزي بخوف..... الحمدلله هو هو انت بجد صدقتني 
سليم بحنان..... طبعا انا سألت الدكتوره وقالت فعلا انك حامل مش بتكذبي وانا قعدت مع نفسي وعايز اعطيكي فرصه تصلحي بيها اغلاطك ونبدي بيها حياه جديده مع بعض وابننا الي هيبقى ولي العهد من بعدي
زيزي بصدمه..... اااا بتتكلم بجد وابنك بن نور 
سليم بخبث.......  انا مش معترف بيه انا ايه الي يضمني انه ابني هي جايه بعد 5سنين بعيلين وتقولي ولادك انا مغفل عشان اصدقها مفيش ابن ليا غير الي في بطنك وده ورق الاملاك الي ابننا هيستلمها من بعدي امضي هنا
زيزي بلهفه والطمع عماها...... بجد ربنا يخليك ليا ياحبيبي ايوا هو دا الصح امضي فين
سليم بخبث..... هنا ياروحي 
زيزي مضت بسرعه وقربت من سليم ولسا هتتكلم قاطعهم شهقات بكا
سليم وقف بسرعه وبص لقاها نور اتعصب..... انتييي بتعملي اي هنا يا نور 
نور بتعيط وبصاله بكر*ه 
سليم بلهفه...... لا لا ينور ماتفهميش غلط 
زيزي بخبث...... لا مافيش غلط هو دا الصح
سليم بصلها بغضب جحيمي..... انتي متنطقيييش خااالص فاهمه
زيزي بِغ*ل.... لا مش فاااهمه واخدت فونها وقربت من نور.....  وكان فيه تسجيل بصوت سليم وهو بيقول..... انا مابحبش نور ولا عمري هحبها دي واحده ملهاااش حد واحده******بتجري مع الي معاه فلوووس
 اكتر بس الغلط مش علييها الغلط علي جدي انه خلى واحده زيها تدخل بيتنا وتبقى مراتي من النهااارده مش عايز اسمع اسمها في البيت اهي غااارت في ستين داهيه بعيد عنييي 
نور بتسمع ودموعها مغرقه وشها...... 
سليم جري علييها بلهفه نوري قاطعته بعييط..... ده حقيقي...ده مش متفبرك ياسليم... انت قولت كدا متكذبش وحياتي عندك لتقول الحقيقه
سليم  هز راسه بندم ولسا هيتكلم فجأه..
سليم جري علييها بلهفه نوري قاطعته بعييط..... ده حقيقي...ده مش متفبرك ياسليم... انت قولت كدا متكذبش وحياتي عندك لتقول الحقيقه
سليم  هز راسه بندم ولسا هيتكلم فجأه شافها بتغمزله 
سليم بصلها كتير ومش فاهم نور بصوت واطي وهو واقف قدامها طبعا حاجب الرؤيه عن زيزي وانها تشوفها...  سليم  الي هيحصل الوقتي كدا وكده مش حقيقي وعليت صوتها اكتر........  لييييه يااااسليم عملت ليك اييي حرام علييك ليييه انا بكر*هك ومش عاايزه اشوووفك تاني 
سليم فهم وابتسم لها بعشق وقال بغضب......  يعني انا الي دايبك فيكي اوي 
زيزي قامت بلهفه وقرب منها بغل وحاوطت سليم وحضنته.....ايوا كدا يحبيبي شوفت دا  وشها الحقيقي دي حربايه 
نور جابت اخرها ومره واحده مسكتها من شعرها.... بتقولي اي يا انثى البغبغاء انتي بالالوان الي في وشك دي انتي تلمي لساانك احسنلك عشان انتي بجد لسا ماشوفتيش وشي التاني فااهمه
زيزي بسهوكه.....  ايييي بيئه اوي.. شوف يا سليم بتتكلم ازاي كل دا كان مصطنع رقتها دي مصطنعه
نور بغضب طفولي..... عااااا سيبني عليهاااااا هي عشان بتعمل كدا فااكره كل الناس زيها المسهوكه دي
زيزي بدلع.... سليم بليز خرجها وابتسمت بخبث.... عشان انا وابنك حبيب مامته بيدلع وحابين نرتاح شوف  هههه قاعد  بيرفص فيا ازاي...  هههه 
نور بغيظ..... اهو هنبتديها اهو وبعدين انتي بتقولي اي انتي لسا في الاول هيرفص من الاول يااسبحان الله بجد 
سليم كبت ضكته بالعافيه......  زوزو تعمل الي هي عايزها
زيزي بصتلها بشماته وسندت راسها على صدره..... ربنا يخليك لينا ياحبيبي انا وابنك ولي العهد
نور عملت نفسها راحه لزيزي وهتضر*بها وزيزي استخبت ورا سليم وقالت بسهوكه..... حبيبي الحقني شيل المتو*حشه دي عندي 
نور ربعت ايدها وبصتلها بقرف.......  حبك بُرص يااشيخه وعشره خُرس اتسهوكي يا ختي اتسهوكي بلا قرف وخرجت بسرعه بدل ما ترتكب جر*يمه فيها
سليم باصص عليا متفاجئ بيها اوي بس عجبه رد فعلها 
زيزي اول ما مشيت قربت من سليم اول وكانت شبه ملتصقه بيه..... سليم حبيبي
ابتسم بتكلف..... نعم ياحبيبتي 
زيزي بخبث...... امتى هنوثق الورق بقا عشان نضمن حق ابننا
سليم في نفسه.....  غبيه غباء  اهو طمعك دا هيوديكي في داهيه الصبر بس اما ربيتك وعرفتك  مين هو سليم الجبراوي على حق 
زيزي بدلع.... بيبي انت روحت فين
سليم ابتسم بمكر.... معاكي ياقلبي اممم زي ما تحبي ولو عايزة من الوقتي نروح 
زيزي بلهفه..... بجد يا حبيبي
سليم بخبث وفِ نفسه الحمدلله سهلتيها عليا  .... بجد يا حبيبتي  كله فداكي. 
زيزي بجراء*ه وهبتمشي ايدها على وشه بنعومه...... تعرف اني كنت بحبك الوقتي بقيت بعشقك. 
ابتسم بتكلف وبيحاول يشيل ايدها هي مش راضيه...
زيزي بضيق..... هو في اي انت مش عايزني اقرب منك؟! 
سليم وقف وقال بهدوء......  لا ازاي طبعا عايزك معايا بس مش وقته البسي بسرعه عشان ننزل نوثق الورق 
زيزي بلهفه معرفتش تداريها.... بجد حاضر اا اقصد يعني سليم انت عارف طبعا اني مش بهتم بالفلوس ولا بالمظاهر خالص وبسمع كلامك عشان حاجه واحده وهي اني بحبك.
سليم هز راسه مع ابتسامه لم تصل لعيناه.......  عارف يا حبيبتي... اسيبك بقا عشان تجهزي 
خرج وهو بيلعنها فِ سره....  نهااايتك قربت اوي يا زيزي 
بقلمي بسمله بدوي 
عند نور راحه جايه فِ الجناح بغيظ...... ماشي ماشي يا استاذ سليم اما وريتك
سليم من ورا.....  هتوريني اي ياقلب سليم 
نور صرخت بخضه..... يااا سليم خضتني الله مش تخبط 
سليم بغرور.....  اخبط لي دا بيتي ودا جناحي
نور بشراسه واحمرار خديها اعطوها شكل لطيف ورقيق.....  البيت من حق الزوجه يعني دا بيتي انا 
سليم رفع حاجبه باستنكنار......  اتغيرتي اوي يانوري بقيتي شرسه وده عجبني وبقيتي اجمل واوعى بكتير قال كلمته الاخيره بخبث.. 
نور بدلال فطري......  ايوا انا اصلا جميله بكل حالاتي
سليم ضحك وقرب منها بإبتسامة لعوبه..... يا واثق انت 
نور وقفت مكانها بثبات وربعت ايدها قدام صدرها بغيظ..... ايه الي عملته عند زيزي ده 
سليم بصلها كتير وقال بخبث..... اي غيرانه 
 نور بعصبيه وزعل.... سلييييم متغيرش الموضوع لو سمحت ايه الي حصل عن زيزي دا بقا بتدلعها وتقولها ﯾ زوزو لا وكمان ياحبيبتي وبعدين انت مش وعدتني انك ماهتخبيش عليا تاني
سليم باسف و حنان......  وربنا العظيم يانور انا كنت هقولك على كل حاجه بس كل حاجه جت بسرعه ومفيش وقت وكنت هقولك بليل وبعدين انتي عرفتي منين اني
نور بزعل.......  انك يعني عايز تمضيها على الورق الطلاق واي حاجه علاقتها بيك والصفقات الي واخدينها منك بالغد*ر... سمعتك وانت بتتكلم في الفون 
سليم بصلها كتير وقال بهدوء مخيف......  ومعرفتنيش ليه انك سمعتي
نور ببرود وقلدته... كل حاجه جت سريعه ومكنش في وقت وبرضو كنت هقولك 
سليم بعصبييه شديده..... نووووور
نور والدموع بتلمع في عيونها.....  قبل ما تتكلم مش هسمحلك تحط الغلط عليا زي كل مره عشان انت الي غلطان من ساسك لراسك
سليم غمض عيونه بيأس ومره واحده اخدها في حضنه ثواني وسكتت .... مش هتتغيري ابدا  ... اهدي ياقلب سليم 
نور بصوت باكي...... انت زعلتني 
سليم طلعها من حضنه ومسك وشها بين ايديه  وبيتكلم وهو باصص في عيونها.... طب ما انتي الي عصبني صح 
هزت راسها ببراءه.... صح
سليم بخبث.... يبقى مين الي غلطان 
نور ابتسمت ببلاهه وقعدت تفكر لحظه ومره واحده قالت  بسرعه.... انت 
سليم بتكشيره.... لا انتي
نور بطفوله.... لا انت 
انتي
انت 
انتي
 نور بصوت باكي..... انتاااااااا يااااااسليييم انت الِ غلطان
سليم ابتسم غضب عنه عليها...... خلاص انا الِ غلطان ياستي و آدي راسك ابوسها ومره واحده شدها ليه ولصقها فيه ولسا هيقبلها من شفايفها لفت وشها الناحيه التانيه قام ضحك وباسها من خدودها
نور بطفوله.... انت غشااش على فكره انت قولت قولت وسكتت بكسوف
سليم بضحك...... هههه قولت هبوسك في راسها وكنت هخطف كريزه في السريع كدا
نور بصتله باستغراب..وهو شاور بعينه على شفايفها..... لسا هتتكلم قاطعها بضحك وهو بيشدها لحضنه اكتر وقلدها.... اه ياقلييل الادب يااسا*فل... نور ضحكت وبادلته الحضن.. 
بعد شويه الباب خبط 
سليم بِعد خطوه وحمحم بصوته الرجولي الصارم.... ايوا مين
_دا انا يبيه... زيزي اقصد الست هانم... مستنيه حضرتك تحت 
سليم جز على سنانه بغيظ..... ماشي 
نور بلهفه.....  هاجي معاك
سليم بعصبيه..... تيجي فين انتي.... لا مافيش خروووج وبعدين ساعه بالكتير وهخلص الموضوع على السريع
نور بغيره ودلال.... سولي حبيبي بالله عليك خوودني معاك
سليم لسا هيتكلم...... وحياتي عندك والنبي بليز
سليم باستسلام....... ماشي موافق 
عند سوزي تحت 
واقفه على الباب بحماس واول ماشافت سليم جريت عليه......  اتأخرت عليا لي يا حبيبي 
سليم بهدوء.......   كنت بجهز الورق وبجهز
زيزي بصت على نور...... ودي
نور بسرعه.......  هاجي معاكو
سليم برفض مزيف...... لا يانور  اانتي هتفضلي هنا ومش هتيجي
نور بصتله كتير ولسا هتطلع على فوق... زيزي ندهت عليها بلهفه..... لا ياحبيبي خليها معانا 
نور بصتلها باستغراب وسليم برضو بس قالوا.... انها بتعمل كدا عشان تغيظ نور عند المحامي 
وسوزي بصالهم بشر وساكته سليم لاحظ نظراتها وهي ابتسمت بتوتر و حست انه شك فيها 
نور بغيره..... انا هقعد جنبك 
زيزي هزت راسها بهدوء..... ايوا يا سليم خودها معاك وانا هاجي مع السواق
سليم استغرب دا بس معلقش عشان هو اصلا عايز يوصل للمحامي الاول قبلها..... براحتك يا حبيبتي 
_خلي بالك من نفسك يا حبيبي 
زييزي راحت باسته بكل بجاحه....... هتوحشني ومشت 
سليم بص على طفيها بشرود........ مش مطمن ونور  نفس النظام بس مسكت ايده وبصتله بحب....... انا معاك. 
ضمها ليه شويه وباس راسها ووشيوا في نص الطريق 
نور بضحك...... هدي السرعه شويه ياسووولي 
سليم بغرور..... دا اقل ما عندي 
نور بخوف.... بس بس دا خطر
سليم بغرور وضحك..... انا بضحك في وش المخاطر هههه
نور ضحكت على طريقته 
سليم جه يوقف العربيه بس مش عارف
نور بخوف..... س س سليم في اي
سليم بهدووء مُريب...... الفرامل الفرامل حد لعب فيه
نور بفزع..... ايه 
الفون رن وسليم رد بسرعه 
الو
زيزي بضحك وغ*ل..... اي رايك في هديتي...  بقا بتستغفلني هااا فااكرني غبيه 
سليم شتمها وتوعد لها وعيونه اشبه بالجحيم..... اااه  يابنت****** يا********
زيزي باستفزاز.......  باي بااااي كنتوا طيبين اوي هتخشوا الجنه هههههه بس ملكوش مكان في الدنيا خلاص باي باي  
سليم قفل في وشها ورن على مدحت صاحبه..... الو يا مدحت الحقني بسرعه نا على الطريق السريع وبنت ال***** لعبت في الفرامل ومره واحده صرخ... نووووووووووووور وفجأه.. 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم بغضب جحيمي وتوعد... الو يا مدحت الحقني بسرعه انا على الطريق السريع وبنت ال***** لعبت في الفرامل ومره واحده صرخ... نووووووووووووور وفجأه...  العربيه اتقلبت 
سليم شد نور بسرعه فِ حضنه عشان متتخبطش ويجرالها حاجه.. بس للاسف راسها اتخبطت جامد وبدأت تنذف 
وسليم برضو اتخبط فِ ازاز العربيه وكان هيقفد وعيه بس فضل يستحمل عشان نور وبص عشان يطمن عليها لقاها اغمى عليها حاول شدها بس مش عارف راسه بتدور جامد والرؤيه مشوشه 
سليم بوجع وخوف عليها.....  ن  نوري 
فتح الباب بصعوبه وبطلوع الروح خرج.. بص على العربيه لقاها بدخن جري بخوف... نوووووري نووووري وجري على العربيه ويفتح الباب بس معلق حاول كتير وبرضو معلق 
سليم بخوف عليها....... يااااا رب يااارب احميهاااالي بيبص لقا العربيه بدأت تو*لع 
سليم بفزع...... ن نووووور  وباصص على العربيه والدموع بتتكون فِ عيونه من فكره بعدها عنه وانها ممكن تروح منه تاني...  اعمل اعمل اي وبقا بيدور على اي حاجه يفتح بيها شباك العربيه بجنون  مش لاقي جري على العربيه فضل يخبط ويفتح فيها بعصبيه وراح جهته لقاها مقفوله برضو هو كان سند عليها وهو بيطلع بالغلط واتقفلت...... ااااااااه يااااااا رب احميهاااالي قووويني يااااا رب وبيبص على العربيه الي اتملت دخان بحر*قه.. لفت انتباهُه حجاره كبيره فرح وجري اخدها وفضل يك*سر فِ ازاز العربيه لحد ما اتك*سر وبيحاول يشدها منه بس خايف من الازاز يجر*حها دخل بنصه العلوي واخدها  واول ما خرجها حضنها جامد وفضل يقبل وجهها بلهفه وفرحه..... الحمدلله الحمدلله يارب الحمدلله.... نوري نوري فوق ياقلبي 
 بعد مُده فتحت عيونها بضعف ومدت ايدها ومسكت وشه...... ا ان انا كويسه ﯾ حبيبي وعيونها بدأت تقفل بالتدريج
سليم بلهفه وحنان......  نوري حبيبتي اوعي تقفلي عيونك
نور بتقاوم انها تفتحها..حطت ايدها على راسها بوجع..... اا ااه راسي  وقفلت عينها
سليم شالها وجري بيها بسرعه وبعِد عن العربيه وفجأه العربيه انفجر*ت.
سليم اخد نفسه براحه وفضل يبُص حواليه على مكان يقعدوا فيه واي حد يساعدهم بس مفيش... اشتالها وفضل يمشي بيها لوقت طويل لدرجه الليل بدأ يطلع 
سليم بص على نور وقرب منها وطبع قُبله حانيه طويله على راسها وكمل مشي لحد ما لقا بيت كبير ابتسم برتياح وراح ورن الجرس بس مفيش رد بص على البيت بتقييم هو باين عليه حلو ونضيف بس مهجور نوعًا ما...  كسر الباب بعزم قوته واتفتح شال نور وبدأت يدور بعينه على المكان 
سليم بص على نور ولقى راسها برضو لسا بتنذ*ف حتى بعد ما قطع قميصه عشان يمنع النزيف...حطها على الاريكه براحه وقال بصوت عالي نوعا ما..... يااااا لي هنااااا حد هناااااا 
مفيش رد 
بص لقا سلم طِلعُه بس افتكر نور ومن خوفه عليهانزل تاني اشتالها.. ثواني وحس بتعب كبير على اكتافُه وضهره بسبب المشي  والحرو*ق الي اتعرضلها وهو بينقذ نور من العربيه.... الافكار دي من راسه.... مش مهم انا المهم نوري انا هقدر استحمل متعود... انما هي لا.. 
طلع ودخل بيها لاول مره وقعت عينه عليها.... سطحهاعلى السرير وفضل يدور على تليفون مش لاقي قرب من نور وشال القميص الملفوف على راسها واشتالها ودخل بيها الحمام.. سندها بجسده العضلي وفضل ينضفلها الجر*ح ويغسله من الد*م وحملها تاني وسطحها وفضل يدور على علبه اسعافات اوليه 
سليم بعصبيه وقام كا*سر الفازه الي جنبه....... اوووووف بقاااا ازاي في بييت مش فيييه اسعااافات اوليه ولسا رايح يمشي لفت نظره خذنه سودا كبيره كانت ورا الفازه رفع حاجبه بتفاجئ ومد ايده يشوفها لقاها مفتوحه فتح وعينه اتفتحت على وسعها من الي فيها..... كان فيها فلوس كتير ودهب واوراق كتير وعلبه اسعافات اوليه استغرب من وجودها في الاول بس مهتمش واخدها وطلع جري لِنور...
وفِضل يعقملها الجر*وح...  دقايق ونور فتخت عيونها بوهن وضعف....... سليم حبيبي انت فين
سليم بلهفه...... انا اهو ياحبيبتي معاكي... انتي كويسه في حاجه وجعاكي..... مالك ياروحي 
نور استقامت بجزعها العلوي.......راسي بس بتوجعني شويه ومسكت وشه... بحنان المهم انت كويس 
سليم مسك ايدها الي على وشه وباسها......  طلما انتي بخير انا بخير 
نور عيطت جامد...... انا كنت خايفه اوي اوي ياسليم بس مش عليا على ولادنا وعليك 
سليم بيحاول يهديها...... ربنا عشان عارف نيتنا وعشان بيحبنا وقف معانا ونجدنا يانوري 
نور حضنته جامد  ...  سليم ضغط على ايده جامد من شده الوجع الي حسه... هي حست بيه وبصتله بخوف.... ما مالك ياحبيبي 
سليم ابتسم بس مقدرش يتحمل الالم..... اااه يانور 
نور بلهفه قلعته  التيشرت وفجأه عيونها اتسعت وعيطت..... دي دي بسببي صح ساعه ما انت دخلت تجيبني اتحر*قت عشاني انا انا 
هش هشش يا نور عيني انا افديكي بروحي يانوري
نور اخدت علبه الاسعافات واخدت مرهم بايدين مرتعشه وفضلت تعالجهاله...... وبتردد كل شوية..... انا اسفه كله بسببي 
سليم شدها من ايدها وقعدها على رجله بحنان.... اهدي يانور عيني مش بسببك دا قدر ومكتوب.. 
نور مدت ايدها على كتفه ولمسته برقه..... بتوجعك
سليم بعبث وبيحاول يضحكها.....  قبل ما تلمسيها كانت بتوجعني بس بعد ما لمستيها الوجع اختفى
ابتسم لا اردياً ورجعت عبست تاني اما شافت حر"ق تاني عند بطنه.....  ودي 
هههه نفس الكلام قبل ما تلمسيها كانت بتوجعني بس الوقتي اختفى الوجع 
نور بدموع....... انا بحبك اوي اوي اوي ياسليم 
ضمها لصدره بحب وحنان..... واما بعشقك يا قلب سليم وقال بمرح يخفف عنها..... بقولك اي شيلي ايدك بدل بالشكل دا ه‍ كِلك انا...  مش انتي جعانه
 هزت راسها وضحكت.... اوي اوي 
طب تعالي نلقت رزقنا ونشوف حاجه في التلاجه في ام البيت ده 
 حاضر وانت جعان 
ارتسمت على شفتاه ابتسامه عابثه..... هههه انا جعان حاجه تانيه 
نور بخجل وهي بلكذه في كتفه بخفه...... ياشيخ بطل بقا حتى وانت تعبان 
سليم اشتالها واجبر ركبتيها على الالتفاف حولين خصره........  طول ما انتي معايا مابحسش باي حاجه  غير اني عايزك علطول 
نور اتكسفت وخبت وشها في عنقه وهو ضحك عليها ونزل  وهو ماشي بيدور على المطبخ لفت انتباهه ملف على الارض استنتج انه وقع من الخزنه اخده وقعد نور على الطربيظه الي جنبه ولسا بيسند بظهره على الحيطه قامت مفتوحه وظهر باب كبير اوي  ...نور اتخضت ووقفت ورا سليم
 سليم عيونه اتسعت جامد  
نور بخضه ......... عاااااا
 وفي الجهه الاخرى في القصر 
زيزي بصوت عالي........  انتوووووا ياااااالي هناااااا 
الجد بغضب شديد..... بتعلييي صووتك ليه يابت انتي
زيزي ببرود وسخريه......  بقووولك اي ياختياار (عجوز) احترم نفسك ومتنسااش انت بتتكلم مع مين
الجد بصوت عالي ونرفزه..... لا انتي شكلك اتهبلتي في عقلك باااين وبعدين هكوون بتكلم مع مين 
زيزي بغرور وراحت قعدت على الكرسي وحطت رجل على رجل..... بتتتكلم مع سيده القصر ده وكل الاملاك 
مجاهد خبط عكازه في الارض بعدم رضا...... لا دا انتي زودتيها اوي انتي بتخرفي وبتقولي اي 
زيزي بخبث وطلعت الاوراق.....  مش انا الي بقول الاوراق دي الي بتقول 
اخدها منها بشر وهو بيتوعدلها.....  سلييييم لسا عااايش ايه هتورثييه بالحيااا وبعدين في وولاده من نوووور وبعدين انااا مش معترف بيكي 
زيزي بغرور..... مايهمنييش وسلييم مااا*ت خلاص وهو قبل ما يموت قال انه مش معترف بولااده من نوور وانتوا سمعتوووه بوداانكم (مايعرفووش عن الخطه..) 
الجد قبض على عنقها وقال ب*شر......  حفيدي عاايش يااااا******"" براااااا قصري 
زيزي بعصبيه ومكر...... انا هدفعك حق الي عملته دا وكلامك دا هتندم عليه 
الجد بصوت جوهري.....ياااااااا هلااااااال انت ياااازفت يااالي اسمك هلااااال 
نعم نعم يااابيه 
مجاهد بعصبيه....... خووودها برا وماتدخلش القصر دا تاني انت فاااهم
زيزي بضحك وسخريه....... ههههه ضحكتني بجد انا هنا الي اقوووول  مين يقعد ومين لا مش انت وبعدين انت بتستعجل ليه 
قاطعها  دخول راجل باين عليه من البودي جارد..... اوامرك يا زيزي هانم
زيزي بخبث وهي بتشاور على مجاهد بتعالي........  خده على اقرب دار مسنين 
ساره واشرف نزلوا على صوت العالي..... في اي في اي يبابا صوتك عالي ليه اهدى لو سمحت عشان صحتك وفجأه سكتت بصدمه من جملته زيزي...... انتي بتخرفي وبتقووولي اي ياحيوا*نه انتي دااار مسنين ايه الي يروحها انتي اتجننتي
زيزي بصوت عالي وبتاكل في العلكه(اللبانه) ببرود..... الي سمعتيه ولو كترتي هتحصليه  
ميرال وهي بتنزل من  على السلم بفرحه...... تيتا يالا عشان ناكل بيلا
زيزي راحت لها وقالت بطيبه مصطنعه....... تعالي ياحبيبتي
ميرال بخوف......  لا انا مش اعرفك ومامي بتقولي مش اسمع كلام الي مش اعرفهم
زيزي بخبث وهي بتقرص وجنتها...... اممم بس انا مرات بابا يعني ماما 
اشرف بغضب شال ايدها من على خد ميرال ......  لاخر مره بقووولك ابعدي عننا بدل ما اعمل تصرف مش هيعجبك ابدًا.. 
الفون رن  وساره ردت وفجأه صرخت بنهيار ...... لاااااااا 
زيزي ضحكت .... وشاورت على ميرال وقالت للبودي جارد..... وديها الكبار*يه  عشان هتشتغل زي ستها هههه وفجأه بلعت ريقها بخوف من الي واقف قدامها وعيونها شرار.....  س سليم   ازاااي انت انت اناا اااا انا...و فجأه
زيزي ضحكت .... وشاورت على ميرال وقالت للبودي جارد..... وديها الكبار*يه  عشان هتشتغل زي ستها هههه وفجأه بلعت ريقها بخوف من الي واقف قدامها وعيونها شرار.....  س سليم   ازاااي انت انت اناا اااا انا...و فجأه وقعت على الارض من قوه الالم الي اخدته منه 
زيزي برعب..... انا انا اسفه انا مش عارفه انا عملت كدا ازاي  انا ااا مش قاصدي.. 
سليم بنظره استحقار وغضب جحيمي..... انتي اي انتي انتي شيطا*نه  انتي حلال فيكي الي كُنت هعمله فيكي واقول لا لا ياسليم ممكن تتتغير وتوب ياسليم اغفر لها بس الي من صنفك ال******** ده حلال فيه المو*ت بس مش هنولهولك يا زيزي هخليكي تتمنيه ولا تلاقيه بقا يااااابنت******* بتقول كده لِ جدي الي هو سيدك وتاااج راااسك يااا******* داااا كوووووم لوحده وانك تيجي جنب بنتي داااا كووووم تااااني والقى نظره توعد وشر...... خووووودووووها من قدامي 
واحد من البودي جارد.......  تحب نعمل معاها الواجب ياباشا
زيزي فتحت عيونها برعب ونزلت  مسكت رجله وكانت هتبقبلها بس هو بعِدها عنه باستحقار 
زيزي برعب وبكا......  لا لا لا ياسليم وغلاوه نور عندك ما تعمل فيا كدا والنبي ياسليم ارحمني والنبي ابووس رجلك 
سليم بجبروت......  خووودها انا هندمك على اليوم الي شوفتيني فيه يا***** هدفك التمن غاالي اوي
زيزي جريت على نور ونزلت على رجلها..... ابووووس رجلك يانور خليه يرحمني 
نور دموعها نزلت ودارت وشها النحيه التانيه..... مش قاادره اساامحك وجريت على ميرال الي بتعيطت جامد حضنتها وطلعت بيها لفوق وبصت لِ مجاهد نظره مفهمهاش بس قلقته ولسا هينده عليها اخدت ميرال وجريت على فوق
مجاهد باستغراب وقلق لِ سليم.... مالها نور هي زعلانه مني 
سليم بصله كتير وقال بجفا.... هتعرف كله في اوانه يا مجاهد 
زيزي بصت يمين وشمال ولسا هتجري سليم مسكها من شعرها بسرعه...... راااحه فين انتي مغفله انتي فاااكره انك هتعرفي تهربي مني ههه بتحلمي خددوهااا..  ااه مش الي في بالكوا  لا انا عُمري ما هنزل لمستواها دا.... ودوها المصحه العقليه انا مجهزلها حاجه هتعجبها اوي نها بكلامه بنظره مُرعبه... خدووووووووهااااااااااااااااا
 اخدوها وزيزي بتصرخ وبتتلوا... والله لقتلكو*اااكلكواااااا هندمكوووو مش انا الي يتعمل فياااا كدا والله لرجع وانتقم منكم كلكواااا والله لوريكووووووو
سليم قعد على الكرسي باراحه وغمض عيونه... 
مجاهد باستغراب بقلق.... احم سليم 
سليم وهو لسا على وضعه ورد ببرود..... نعم 
ساره وجريت عليه بلهفه تتفقده ومسكت وشه بين ايدها بلهفه .....  انت انت كويس يا حبيبي انت بخير انا كُنت ممكن اروح فيها اول ما قالولي انك انك.... المهم انك بخير ونووور مالها ياسليم وايه الي حصل معاكوا طمنووني 
سليم بدأ يحكيلها كل الي حصل وسكت عند اول ما سند على الحيطه وطلع وراها باب كبير 
ساره بخفوت وقلق..... وبعدين 
سليم ونظره على مجاهد.... ليه عملت كدا  مش حرام عليك 
مجاهد بصله كتير وقال بوجع.....  هي عرفت 
سليم بجمود..... ايوا 
مجاهد سند على عكازه وطلع لها 
نور حاضنه بنتها وبتعيط بحرقه وفجأه حست بأيد بتمسد بحنان على شعرها..  رفعت عيونها الي احمرت اوي من كُتر العياط...  وسكتت 
مجاهد قعد جنبها وقال لميرال بلطف.....  حبيبه جدو انزلي لِ بابا عايزك تحت 
ميرال هزت راسها.... حاضر ياجدو ياحبيبي ومشت 
مجاهد بحزن وهو شايفها بتبكي تاني وبتبص الجهه المعاكسه ليه....  نور عيني 
مفيش رد
نور عيني رودي عليا طيب
نور عيطت اكتر ومابتردش
مجاهد مد ايده يسمحلها دموعها رجعت بسرعه لورا وقالت بصوا باكي...... لو لو سمحت متقربش 
مجاهد قعد يكُح(يسعُل) جامد وهي اتخضت وجريت على الكيمود الي جنبها واخدت الميه واعطتهاله..... جدو اتفضل بالراحه انشاء الله خير... ها حاسس بتحسن ولا اطلب الدكتور
مجاهد ابتسم وشد ايدها وقعدها جنبه......  اسف 
نور غمضت عيونها بوجع..... ليه 
مجاهد بصوت حزين.....  انا اه معترف اني كُنت اناني بس مش عشاني عشااانك وعشاانه 
تقوم تبعدني عن عيلتي...  ا انت انت كده يعتبر كُنت خااطفني
مجاهد بسرعه.....  دي وصية ابوكي 
نور بعصبيه ودموع..... بابا قاااالك اي قااالك ابعدها عن اختي ابعدهااا عن امهااا هاااا قاااالك اي  .. وعشاان كدا  ماالك اول ماشافني قالي يااحوريه وهو كان قصده على اختي مش انا وانتي بتقول اني فقدت الذاكره عشان تنهي الموضوع بس انا ولا فقدت الذاكره ولا حاجه بس انت عملت كدا عشان تنهي الكلام ومعدش يتفتح تااااني  
مجاهد بحزن......  اسف 
 نور بدموع وسخريه.... ههه اسف 
مجاهد بندم..... انا كنت فاكر دا لمصلحتك وعملت كدا عشان وصيه ابوكي ان بنته الصغيره نور مترووحش لِ اهل امها ولا لِ امها حتى 
نور بدموع.... طب وحوريه 
مجاهد بحزن......  حوريه كانت متعلقه جدا ب امك لو عملنا المستحيل ومش هتسيبها وانتي كنتي متعلقه ب ابوكي اوي وبيا وانا كان لازم انفذ وصيه ابوكي وكمان مكنتش هعرف اتستغنى عنك ولا انك تبعدي عني وعشان انا كنت متأكد مليون في الميه انك انتي الي هتغيري سليم وظني في محلُه 
نور بعييط..... بس دا مش مُبرر  ... لو سمحت سيبني لوحدي
يانور
لو سمحت
مجاهد  قام وسند على عكازه وبصلها..... اسف.. ومشا
  نور عيطت بحرقه وافتكرت الي حصل اول ما الباب اتفتح فلاش باك
سليم لسا بيسند بظهره على الحيطه قامت مفتوحه وظهر باب كبير اوي  ...نور اتخضت ووقفت ورا سليم
 سليم عيونه اتسعت جامد  
نور بخضه ......... عاااااا اي دا ازاي دي انا دي مرايا... ولا اي لا لا ثانيه..... ولو مرايا هيعكس كله مش انا بس عااا سليم مين دي شبهي اوي وبصت على الي جنبها بصدمه.....  مش مش انت الي 
مالك بابتسامه.... ايوا انا 
سليم اتعصب ولسا هيتكلم 
مالك بمرح.... اهدى يا عم في اي انت هتاكلني 
نور ببلاهه.... انا انا مش فاهمه حاجه خالص 
كانت في بنت نسخه طبق الاصل منها بس بعيون سودا وشعرها اسود قصير وطويله عنها.... وحشتيني اوي اوي ينور حياتي
نور حست  انها عرفاها  والاسم دا مألوف عليها وحاسه انها سمعته قبل كدا..... انتي مين انتي تعرفيني
البنت قربت منها...... انا اُختك 
نور بصدمه...... نعم اااا اختي ازاي ااا انا انا مليش اخوات 
البت بعييط.... لا انا اختك بس الله يسامحه بابا بعدنا عن بعض ودي وصيته 
مالك بابتسامه وهو بياخدها في حضنه.... اهدي ياحوري 
 نور ببلاهه... عشان كد كنت قاعد تقولي كل شويه يا حوريه ياحوريه وبعدين ثانيه انا كده مش فاقده الذاكره وكل دا كذب
مالك هز راسه بهدوء.... بالظبط 
نور عيطت...... مين عمل فينا كدا مين بعدنا عن بعض 
حوريه بسرعه..... مجاااهد
نور بنفي.... لا لا جدو مستحيل يعمل كدا 
حوريه بسخريه...... لا عمل.. بس الغلط مش عليه الغلط على ههه الي اسمه بابا دي وصيته وهو بس بينفذها
نور بدموع...... انا مش فكراكي ليه
عشان انتي كُنتي صغيره اوي ساعتها... 
سليم كان ماسك الفون الارضي وبيرن على مدحت.... الو ايوا يامدحت مش مهم... المهم ابعتيلي حالا عربيه.... ايه اااااه يابنت ***** نشرت خبر مو*تنا بسرعه كدا... ابعتلي رجاله على القصر وابعتلي عربيه وبص لِ مالك بمعني المكان فين بالظبط؟ 
مالك  قوله فِ *********
حوريه بدموع فتحت دراعتها.... تعالي في حُضني يانور حياتي عايزه اشبع منك
نور جريت عليها بلهفه وحضنتها 
سليم بجمود ووجه كلامه لِ مالك......  انت كنت عارف اننا كنا هنا او الاصح اننا هنيجي هنا 
مالك بابتسامه..... بصراحه ايوا انا كنت حاطط خدامه احتياطي في قصرك وبتنقلي كل الاخبار عشان حوريه بتبقى قلقانه على نور 
نور بدموع..... ليه ماكنتيش بتجيلي او عرفتيني 
حوريه بحنان..... ما كنتش وقته ولا انا اصلا كنت قويه بما فيه الكفايه اني اقف قدامك واقولك الحقيقه وانتي كنتي فيكي الي مكفيكي وزياده
مالك تابع بهدوء.....  الخدامه شافت زيزي وهي بتلعب في الفرامل وقالتلي وانا بعت حد يحاول يصلحها بس كان فات الاوان وكنتوا ركبتوا وبعت عربيه تبقى وراكوا بس انتوا كانكوا اختفيتوا  بس طمنوني اما خرجتوا من العربيه وفكرت وقولت اكيد هيروح على اول بيت يشوفوا حد يساعدعم ويستريحوا  وفعلا ده الي حصل وانا حبيت اختبرك يا سليم وفعلا نور محظوظه بيك  جدا وبص لنور......  محظوظه بيه جدا يانور... انا كنت فاتح الخزنه وحاطط فيها مبلغ فلوس كتير اوي اوي ياعني ووورق مهم جدا ودهب بس هو ما هتمش بكل دا واهم حاجه اخد الاسعافات الاوليه وطلع عشان يداويكي 
نور بصت لِ سليم بحب وهو بادلها النظرات وفضلوا وقت طويل باصين لبعض 
حوريه بمشاكسه...... طب نخرج احنا ونسيب العشاق 
نور اتكسفت وجريت على سليم حضنته وخبت وشها فِ صدره 
ثواني وسمعوا صوت العربيات 
سليم بهدوء..... هنمشي احنا ضروري الوقتي وانتوا جهزوا نفسكوا والعربيه برا وهتيجوا عندي ومشا من غير ما يسمع ردهم
اند فلاش باك 
بقلمي بسمله بدوي... 
 عند نور الفون الي فِ الاوضه رن.... الو... مين
حوريه بنبره حنونه..... انا حوريه يا نور 
نور بفرحه.... حوريه انتي فين ماجيتش ليه لحد الوقتي
حوريه بفرحه مماثله.....  على بليل كدا هكون عندك 
بالسلامه يا حبيبتي  وفجأه سكتت وهي حاسه بانفاس حاره بتلفح بشرتها من ورا 
نور لفت بسرعه..  واتنفست براحه.... سليم 
سليم ومردش عليه وفضل باصص ليها بعشق.....  بحبك 
نور ابتسمت بفرحه وحطت وشه في الارض بخجل.. مد ايد برقه ومسك وشها بين ايده وفضل باصص في زُرقه عيناها بتوهان وهيام.....  هتعملي فيا اي تاني يانوري انا كل يوم بتجنن فيكي اكتر 
نور سندت راسها على صدره بحب....  وانا كمان بحبك 
سليم طلعها من حضنه وبصلها بخبث وابتسامه لعوبه ارتسمت على شفايفه........  اي دا اي دا لا انتي قلبك ما*ت بقا عشان تخرُجي كدا...
نور بدلال..... مش جوزي حبيبي وابو عيالي وقرب وطبعت قُبله بجانب شفته.....  انا كُل يوم بحبك اكتر من اليوم الي قبليه
سليم بلع ريقه وبصلها بتوهان......  اي رأيك ما نخاوي ميرال وبيجاد يانوري
نور بكسوف وهي بتلكزه في دراعه...... انت مافيش في دماغك الا كدا ياسليم قله اد*ب بس
سليم بخبث وقال بتمثيل....  معاكي انتي بس  وحط ايده على مكان الحر*ق الي في صدره...... اااه 
نور بلهفه..... مالك ﯾ حبيبي 
سليم بعبث وبيكتم ضحكته عليها ....  تعبااان يااانوري  بووسييلي الواوا عشان تروق زي ما انا بعملك! 
نور فتحت عيونها بصدمه من طريقته..... هاا
هههه اقفلي بوءك بس بدل ما اقفلهولك انا بطريقتي وغمز 
نور ضحكت جامد...... هههه مش قادره  هههههه انتي بضحكني اوي اوي ياسولي
سليم وهو بيشدها من خصرها ليه......  قلب سولي من جوه 
نور بخبث....  الحق الي وراك
سليم لف ملقاش حاجه
نور بضحك وجريت على الحمام..... رووح اتوضى ياسليم عشان نصلي  المغرب قبل ما العشا تأذن هههه
سليم متابعها بعيون عاشقه وقال بتوعد مزيف....  بقا كدا ماشي يا نور ماشي اما تطلعيلي 
تسريع الاحداث
عدا اسبوع كام فِ سعاده والعلاقه بينهم حلوه جدا وحوريه ومالك هيعيشوا معاهم بعد اصرار من الجد وسليم ونور
وفي يوم قاعدين على البسين 
نور بغيظ مضحك..  لا لا انا معتش قادره انا خلاص قربت اتجنن ميرال هتجنني قريب تصورا كنا قاعدين نلعب نزلت اجيب الاكل سمعت صوت صريخ طلعت جري  الاقي باب البلكونه مفتوح انا اتخضيت وقولت حاجه حصلتلها من خوفي اتثبت مكاني مش عارفه امشي ولااصوت لا اعمل اي حاجه واقفه متنحه شويه ولاقي الاستاذه لافه نفسها في السيتاره لا وبعدها بتقولي... مامي بخخخخ 
حوريه بضحك شديد..... ههههه مش قادره بتخيل الموقف بموو*ت ضحك
نور بضحك..... هههه هقوم اجيب عصير وجايه وهي ماشيه اتخبطت في الخادمه.... انا انا اسفه يا هانم
اهدي خلاص ولا يهمك ونزلت تلم الورق الي ورق ولسا بتعطيهم لها لفت انتباها اسم زيزي فتحته وفجأه عيونها اتسعت بزهول...... ايييييييه 
سليم من وراها في اي واخد الورق...... لالاا التحااليل دي مزيفه لا 
كلهم مزيفين.. كلهم ياسليم... زيزي فعلا حامل منك ياسلييييم.. وفجأه...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم من وراها في اي.. واخد الورق...... لالاا التحااليل دي مزيفه لا 
كلهم مزيفين.. كلهم ياسليم... زيزي فعلا حامل منك ياسلييييم.. وفجأه لقاها مشيت ومره واحده لفت وبصتله نظره ذات معنى هو فهمها 
سليم بهدوء مُخيف للخدامه الباقعه امامه ترتجف بخوف ولسا هتمشي امسكها من زراعها بشر...... على فين يا روح ام*ك هو دخول الحمام زي خروووووووووووجه مين الي بااعتك يااابنت***** 
_والله والله 
ماااااااتُذكووووريش اسم ربناااااا على لسااانك*******ده بالكذب هتنطقي بالزوووووق ولا اجرب طُرقي الخاصه 
انا انا هقوولك على كل حاجه يا باشا وفضلت تتلفت حوالين ِمِنها بخوف.... بس بلاش هنا مش مش هعرف هتكلم هنا ااا 
قاطعها وهو بيرفع حاجبه باستنكار..... اوومال فين تحبي تتفضلي على الليفينج 
صدقني صدقني هي لو عرفت هتق*تلني ارجوك 
سليم بترقب ... هي مين؟!  ... انطقي
_ت تتوعدني الاول بالامان مش ليا المهم ستيي
هز راسه بضيق......  ماشي القيقي فِ البارووون على الساعه 5 كده 
حاضر يباشا
عند نور راحه جايه في الجناح.... يترى مين زيزي وخلصنا منها وعمار مستحيل متأكده انه مش هو ياترى مين 
_أمي 
وقفت وابتسمتله..... نعم ياحبيبي انت جيت امته
بيجاد بحنان..... بقالي نص ساعه..وقاعد بنده عليكي وانتي مش معايا خالث  مالك ياحبيبتي 
نور ابتسم وفي نفسها..... شبه سليم اوي مش بس في الشكل لا والطباع  .... معلش يا حبيبي سرحت شويه 
بيجاد بحزن وغيره.....  انتي معتيش بتهتمي بيا خالص من ساعه ما جينا هنا وبقيتي بتهتمي بسليم اكتر من 
نور بحزم ولُطف....  ياحبيبي بيتهيألك بس وبعدين اي سليم دي ياولد اسمه بابي 
بيجاد ببرود.... اسمه سلييم وبعدين اي بابي دي شيفاني بنوته قدامك ولا واد فرفور  انا راجل 
نور وهي بتميل عليه وبتحمله...... ههههه راجل ونص يا حبيبي...  راجلي وسندي كمان وانحنت قبلت وجنتاه بنعومه.....  لسا زعلان خلاص بقا 
بيجاد بحنان ونبره حازمه.......  لا مش زعلان ومش بزعل منك اصلا بس اهتمي بيا انا وبس مش كله سليم سليم سليم 
نور بضحك...... ههههه يا اهبل اسمه بابا وبعدين مش جوزي ولازم اتهتم بيه
قضب حاجبيه بعدم رضا......  ولو برضو وبعدين متقوليش جوزي دي 
نور بضحك شديد واستغراب..... ههههه اومال اقول اي 
بيجاد وهو بيشدد من احتضانها بتملك ..... مليش دعوه انتي امي انا وبس بتاعتي لوحدي 
نور لسا هتتكلم قاطعه سليم بعصبيه....... انت بتقول اي ياض انت 
بيجاد ببرود لا ينساب طفل بسنه...... الي سمعته ياسليم 
سليم فتح عيونه على وسعها..... سلييم حاااف كد
بيجاد باستفزاز وهو بيحضن نور جامد......  لا بالجبنه  
سليم بصِله بعد تصديق وبعدين رجع بص لنور الي بتضحك...  ايه الي بيضحكك يااانوري انت شاايفا ابن الكل*ب دا بيقول اي
بيجاد ببرود..... مش هرد انت اصلا رديت على نفسك وشتمت نفسك وبعدين اي نوووري دي.. 
سليم ضغط على شفته بغيظ.... شوووفي الوااااد ده انت لسا مطلعتش من البيييضه ياااض وبعدين نوري مااالها يا استاااذ مراتى وبدلعها  اناااا حُررر
بيجاد بغيره..... لا مش حُررر هي امييي وانا بس الي اقووولها يااا نوري فاااهم
سليم بغيظ وهو بيشده من حضن نور بغيره...... براااا ياض من جنااحي 
بيجاد بصله بلا مبالاه وشال ايده واتجه لنور وقبل وجنتيها......  تصبحي على خير يا أم..  اقصد يااانوري ياااقلبي ونها كلامه وبص لسليم بمكر لا ينااسب طفل بعمره بتاتاً...  ومشي بكل ثقه وغرور اول ما الباب اتقفل نوور ضحكت جامد وبتبص على سليم الي متابعها بغيظ ومربع ايده......... عاااجبك تصرفااته 
نور بضحك...... هههه شبهك اوي اوي ياااسليم اول ما بشووفه كأني بشوووفك مش شكل بس لا وطبااعك كلامها حتى غرررورك وبرووودك داا
سليم بخبث.......  كُنت سمعت في مره اني لو الولد شبه ابوه جامد كدا دا بيأكد ان امه بتعشق ابوووه بجنووون
نور سكتت بكسوف وبصت في الارض.. رفعت عيونها اول ما سمعت صووت ضحكاته العاليه الرجوليه.. نظرت له بغضب طفولي..... ايه الي بيضحك يا استاذ سليم وبعدين متوهش عملت اي تحت؟ 
سليم اختفت ابتسامه وسكت وراح نام على رجليها 
نور اتفاجأت ووشها احمر....  اا مالك
سليم غمض عينيه براحه ومسك ايدها وحطها في شعره........  مش عارف هماا عاايزين اييه مننا...  يعني بعد ما اخيرا استقريت وحياتي اتعدلت وخلصنا من زيزي وعمار...  ييجي الشخص المجهوول دا لا ومن القصر كمان يا ترى مين دا كل الي هنا يفدووني برووحهم ومحدش بيدخل القصر غير وانا واثق فيه حتى سُميه دي تتمنالي الرضا ارضى وتفديني بروحها.... وكمان انا بثق فيها 
قاطعه بغيره ونبره شرسه اجبرته على الابتسام وفتح عينه....  سميه  سميه مين دي وبعدين انت تثق فيها بتاع اي وعرفت اسمها منين و
قاطعها وهو بيطبع قُبله حانيه في باطن يدها.... اهدي يا نور عيني...  سميه الي كانت معاها التحاليل الي شوفتيها تحت وبعدين  اثق فيها ليه عشان ستها الداده ودي بمثابه امي التانيه ثالثا اعرف اسمها منين انا اعرف كل حاجه وبعدين دي في قصري في مكاني يعني لازم اعرف اسمها وكل حاجه!! 
نور ضمت راسه لصدرها وسندت راسها على راسه وغمضت عيونها بامان.. وسليم فرح اوي بحركتها وحاوط خصرها بتملك وحب شديد ودفن راسه في عنقها 
نور بصوت هامس في ودانه...... نفسي نفضل علطول كدا مع بعض 
سليم بانفاس ساخنه وهو بيطبع عدة قُبلات  حانيه على طول عنقها وطلع قبل شحمه اذنها بحب......وهو دا الي هيحصل يانور عيني وفجأه قام واتعدل.... اخدتي الدوا
نور بتوتر..... ااا بُص واللهِ نسيت واللهِ اخره مره هاخد بالي كويس  بس متزعلش مني نهت كلامها وهي بتطبع قُبله سريعه بجانب شفتيه 
بقلمي بسمله بدوي
سليم بابتسامه وهو بيردلها القُبله بحب......  اذا كان كدا ماشي  بس قومي خوديه بسرعه يالا 
نور هزت راسها بطاعه... ثواني وعبست بطفوله..... الميا خُلصت 
سليم وهو بيمسد على شعرها بحنان...... هنزل اجيب بسرعه وجاي 
ماشي بس متتأخرش عليا 
سليم بعبث وابتسامه لعوبه..... انا اقدر دا انتي النهاارده هاا
نور بصراخ.......  متكملش يااا قليل الاد*ب 
سليم ببراءه مزيفه......لي بس دا انا كنت هقوول وانحنى وهمس في اذنها.... نها كلامه وهو بيغمزلها بعبث 
نور وجهها احمر جامد.......  ااا انت انت قليل الاد. ب
سليم بضحك وهو بيعُض وجنتها الحمراء الممتلئه....... وساا.فل ومش متربي كماان وهثبتلك دا الليله ومشي وهو بيضحك وهو سامع همساتها وتذمرها اللطيف..... هههه سِمعتك..... اماااا اجيييلك بس 
وهو نازل سِمع صوت دوشه اتجاهلها ولسا هيمشي بس رجع اما لقا سميه بتُخرج من اوضتها بس كأن حد بيطردلها قرب منها بحذر وخطوات خفيفه سريعه... 
سميه ببكاء......... والله ياست هانم مااقولت حااجه والله مالحقت هو هو بس الي قالي اروحله الساعه 6 البدرووون والله دي الحقيقه
   مااااعشااان كدا هتاااخدي هدووومك وتغوووري من هنااا قبل يعرف اي حاااجه
طب وستيي ياااهانم اسيبهاا لمين والنبي اااا
قاطع كلامها سليم وهو بيفتح الباب بعن*ف يشوف مين الشخص دا وفجأه برق بصدمه وعدم تصديق.... مااماااا !
طب وستيي ياااهانم اسيبهاا لمين والنبي اااا
قاطع كلامها سليم وهو بيفتح الباب بعن*ف يشوف مين الشخص دا وفجأه برق بصدمه وعدم تصديق.... مااماااا !
ساره بفزع...... س سليم
سليم ابتسم ابتسامه خوفتها ووجه كلامه لِ سُميه  بهدوء مُخيف  .....  شايفه الباب دا 
سُميه بخوف من نظراته.... اه 
اكمل بنفس نبرته الغير مطمئنه......  هتخُروجي منه بهدوء ولا سمعتي ولا شوفتي حاجه سااااامعه انهى كلامه بصوت عالي نسبياً..... 
هزت راسها بسرعه..... سامعه بس بالله عليك يباشا متنساش وعدك ليا نهت كلامه والقت نظره سريعه على ساره الي بتبصلها بتوعد وفردت هاربه 
 ساره بخوف: س سليم 
سليم لسا نظراته متعلقه على الباب الِ خرجت منه سُميه ومتجاهلها 
س سليم اسمعني عشان خاطري سليم بلاش الاسلوب دا معايا ارجوك...  سليم رُد عليا طيب...  سليم انا عملت كل دا لمصحتك  .. ما ان انهت جملتها حتى انف*جر فِ نوبه ضحك شديد.... هههه مصلحتي هههه بتد*مرلي حياتي وتقوولي مصلحتي ههههه مش قاادر بجد هههه تعرفي ي ي هههه والله مش عارف اقول اي اذا كان امي الي انا من لحمها ودمها بتعمل فيا كدا مستغربش بقا من الغريب ههههه المهم كُنا بنقول اي اها تعرفي انا حاسس اني خلاص 
ساره بلهفه..... خلاص اي متقوولش كدا انا ممكن يحصلي حاجه 
سليم بصلها وضحك بانكسار......  ليه ﯾ امي 
ساره بلهفه وعيطت......  اسفه عارفه الي عملته غلط بس مفيش طريقه غير دي! 
سليم بصوت حزين...... طب بلاش انا طب و نور مش انتي علطول بتقولي انها بنتك الي مخلفتيهاش ليه تعملي فيها كدا ليه 
ساره بعصبيه...... كااااانت
سليم بذهول...... نعم!!! 
ساره بعصبيه...... كان.... كُنت بعتبرها كدا 
سليم بعدم تصديق..... بجد مش مصدق حاسس اني فِ كاابوس.. وبعدين كُل دا من ايه 
ساره بصراخ.......  من اييييه بتهزززر صح البت ديي من ساااعه ما عتبت القصر وعلطول مشاكل مشاكل مشاكل والاهم من دا حرمتني من ابني وكر*هت الاخوات فِ بعض وهي ولا على بالها قاعده بتضحك ولا حاجه هماها فرحانه بالرجاله الي حواليها الي بيتغزلوا فيها وفاكره نفسها قاطعها سليم وهو بسرعه بيرفع ايده بمعني اسكُتي........  متكمليش...بلاش يا امي نخسر بعض بس اعرفي الي ات*كسر عُمره ما يتصلح.... وبعدين اخوات هههه اخوات اي هما فين الاخوات 
ساره بحزن...... اي نسيت اخوك.. عمار ايه مش اخوك ولا ا
سليم عيونه اسودت جامد وعروقه برزت اوي........ عمااااار مش اخووووياااا ملييون مره قوووولتهاااااالك اخووويا ماااااا*ت عمااااار مش اخويااااا عمااااار مش اخووويااااا عماااار كان بيضحك عليييكواا وانتي عااارفه دااااا ومن اول يووووم بس بتكذبي نفسك وبتصدقي اوهاااام وبس 
ساره بعياط بيقط*ع القلب.....  لا ابني ابنييييي عااااايش ابني ابنييييي عاااايش متقووولش كدا على اخوووك ايوا ايوااا عمار اخوووك عماااار اخوك ايوا ابني عااايش 
سليم دموعه اتكونت من منظرها كان صعب اوي نزل بركبته على الارض جنبها واخدها فِ حضنه......  اهدي يا أمي 
ساره بدموع...... انا مش وحشه والله مش وحشه انا عُمري ما اذ*يتك لا انت ولا نور انا كُل الي عملته اني سمعت كلام زيزي وبسكت وهي السبب هي هي الي كانت بتملا راسي دايما بسم*ها 
فلاش باك 
زيزي بطيبه مزيفه......  ماما 
ساره بصتلها بستنكار..... ماما 
زيزي برقه مصطنعه..... طبعا ماما ربنا يعلم انا بحبك ازاي وبعترك زي مامتي الله يرحمها كان نفسي  تعتبريني زي بنتك نفسي احس بحنان الام اوي اوي اهئ اهئ اهئ
ساره بتأثر شديد وهي بتمسد على شعرها.......  انتي الي عملتِ فِ نفسك كدا يا زيزي
زيزي بخبث وهي بتتصنع البُكا......  انا عملت اي انا كُل دا من قهر*تي يماما انا بحبه اوي بحب سليم اوي ونور صدقيني مش بتحبه هي عايزه فلوسه بس انما انا بحبه هو هو ياماما بس هو مش شايفني اصلا نور ضاحكه عليه 
ساره بعصبيه....... لا انا متأكده وواثقه ان نور مش بتحبه بس هي بتعشقه اصلا مش هامهها الفلوس الظاهر انك انتي الي مش هتتغيري ابدا ولسا راحه تقوم
زيزي بسرعه وهي بتمسك ايدها وبتعيط..... اسفه بس والله كل دا من قهر*تي انا بحبه اوي بس هو لا... الاحساس دا صعب اوي اوي يماما... واضافت بخبث.... بس صدقيني نور مش كويسه
قاطعها ساره بغضب...... برضو... انا غلطانه اصلا من الاول  اني قعدت معاكي
زيزي بخبث...... صدقيني... انا بعمل كل دا عشانكم لمصلحتكم نور مبينه للكل انها بريئه طيبه وبتحب الكل بس الحقيقه عكس كدا خالص واهو انتوا شوفتي بعينك ولادك مش طيقين بعض ومكتفتش بدا دا دخلت ابنك السجن ونقلوه على مستشفى الامراض العقليه قال اي عشان هوسه بنووور شوفتي نوووور هي السبب فكري معايا كدا لو هي مكنتش موجوده مكنش حصل دا كله...كله بسببها وهي اي بُصي هناك كدا قاعده بتضحك وتهزر ومقضياها ولا هاممها واضافت بغل... وشوفي سليم ولمؤخذه في اللفظ الي هقوله بس تحسي انه ماشي وراها في كله حاجه هي الي ممشياه على كيفها شمال شمال يمين يمين!!  ابتسمت بنصر اول ما حست ان كلماته اثرت على ساره 
باك.... 
ساره بدموع..... ومن يومها وهي نازله زن زن زن لحد ما فعلا وصلت للي هي عايزاه بس والله ياسليم ما عملت حاجه تأ*ذيك لا انت ولا نور .... انا اسفه 
سليم قومها وباس راسها..... الي حصل حصل يا امي.... 
ساره بلهفه.... يعني سامحتني 
سليم بصوت حزين.....  مقدرش ما سامحش  بس الي اتك*سر عمره ما يتصلح نها كلامه وهو بيسندها لاوضتها واطمن عليها... ومشا  ...(دي مهما كانت امه!)... 
بقلمي بسمله بدوي 
عند نور
نور بخوف....... هو سليم اتأخر ليه كدا يارب احميهولي وجيب العواقب سليمه يارب 
عدى ساعه بحالها ولسا مرجعش
نور لسا هتفتح الباب عشان تخرُج تشوفه بس لقيت نفسها بتتزق لجوا 
نور بتأوه وارتياح...... اااه..  سليم هو انت كنت فين يا حبيبي كل دا خضتني عليك م مال وشك اصفر ليه كدا... س سليم حبيبي رد عليا مالك 
سليم عينه الطبيعيه زيتوني بس الوقتي سووده اوي وده ما بيحصلش الا اما بيكون جايب اخر ومتعصب اوي.... 
س سليم 
سليم بغضب جحيمي...... اتكتمييييي بقااااااا في اي لوك لوك اييييييييي بربااانت مش عاااايز اسمع حسِك فاااااهمه
نور بقوه مزيفه..... في اي ياسليم لكل دا يعني....  انا غلطانه اني خايفه عليك وعايزه اطمن مااالك
سليم بعصبيه..... صوووتك ماااايعلاااااااااش يابنت الكل*ب
نور بصدمه...... سليم انت شتمت بابا ووشتمني انا كمان 
سليم كان لسا هيعتذر ويقولها مكنش قاصده بس فجأه شدها من دراعها جامد وعيونه بتتفحص جسدها بجر*اءه........ اي دااا ايييييييييي دااااااااااااا ردي عليييييااااااا
نور بخوف وبُكا...... س سليم اااه انت بتوجعني اااه سليم انت انت بتخوفني منك كدا
سليم بابتسامه مُخيفه....... مااااهو دا المطلوووب انااا عايزك  تترعبيي منيي مش تخاافي عشااااااان الطيبه والحنان مينفعووووش معاكي يااانور.... اي دااااااا هاااااا فهميينيي فرحانه بنظر*ات الرجااا*اله ليييكي هااااا ردي مبسوطه وهما بيتغزلوا فِ جمااااالك الاخاااااااذ هاااااا رُدي علييااا وبحركه سريعه قام قا*طع تيشرته من عليهااا
نور بخضه حطت ايدها على جس'مها تداريه وعيطت جامد..... س سليم انت بتعمل اي انت اتجننت
سليم اتجاهلها وشدها لحضنه جامد ونور بتحاول تزُقه بس مش قادره عليه
سليم بهمس وهو بيمشي صابعه على طول ظهرها باثاره......  كدا يا نوري استفدتي اي الوقتي هاا استفدتيي ليه بتحاولي تطلعي اسوء ما فيا عليكِ 
نور ساكنه بين ايده وبتعيط
سليم وقفها قدامه وبص فِ عيونها وثواني وهبط يقبل دموعها وعينيها بتلذذ
نور واقفه ساكنه بتعيط بس وده عصبُه 
سليم غمض عينيه يتحكم فِ اعصابه...... نوووور اتعدلي 
نور بصاله بزهول....... لا يمكن تكون انت سليم حبيبي لا يمكن بجد 
سليم بابتسامه بارده........انتي الِ وصلتيني لكده وباديكي تخليني اعاملك بحنيه وبايدك تشوفي وشي التاني 
نور بعييط...... انا عملت اي لكُل دااااااا  
سليم بتملك شديد وهو بيعُصر ذراعيها بين ايده........  جس'مك دااااا بتاااااعي لوحدي شعرك دااااا ليااااا لوحديييي نظرااات حبك قلبك رووووحك كل داااا كله بتاااااعييي لوحديييييي فاااهمه انطقييييي فااااهمه 
نور بقوه مزيفه...... لااااا مش فاااااهمه انااااا الي اقوووول واحدد مش انت... انا مش جاااريه عندك ساااامع وانااااااا مِلك نفسيييي  
سليم بتملك مجنون........ انتيييي ملكييييي انااا بس  
نور بعييط....... ابعد عنيي ايديي ااه ايدي سيب ايدي انت بتوجعنييي 
سليم ساب ايدها ومسكها باسها وقال بنبره جامده..... هتلبسي النقاب يا نور 
نور بصدمه... لا لا دا انت شكلك اتجننت على الاخر وفجأه 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

سليم ساب ايدها ومسكها باسها وقال بنبره جامده..... هتلبسي النقاب يا نور 
نور بصدمه... لا لا دا انت شكلك اتجننت على الاخر وفجأه ضربته بالأ*لم......  فوووووووق بقا فوووووق مااالك 
سليم بهدوء مُخيف......  ايه الي عملتيه دا
نور دموعها نزلت وفضل جسمها يرتجف جامد وبتقرب منه 
سليم حس بنغز*ه فِ قلبه بسبب شكلها ومره واحده حضنها وبكا 
نور غمضت عيونها بوجع وفضلت تعيط معاه وحضنته بكُل قوتها وفضلت تمسد على شعره 
بعد فتره بعدها عنه ووقفها قدامه مباشره وبص في عيونها  بتوهان ودموعه بتلمع فِ عيونه......  اسف 
نور عيطت ونزلت عيونها فِ الارض ومسكت ايده وحطتها على قلبها..... وجعته اوي 
سليم بدموع ومسك وشها بين ايده بلهفه وبقا بيقبله قُبلات متفرقه مع كل قُلبه.... اسف والله اسف حقك عليا ﯾ نور عيني انا والله مش عارف عملت كدا ازاي بجد غيرتي عمتني 
نور بعييط....... بس برضو مفروض تتحكم فِ غيرتك يا سليم يعني لقدر الله لو مو*تني هتقول من غيرتي برضو!! 
سليم بلهفه ودمُوعه نزلت لاول مرة.....  بعيد الشر متقوليش كدا يانوري انا مقدرش على بُعدك ولو حصل هتلاقيني وراكِ على طول 
نور مدت ايدها ومسحت دموعه  بحنان وقالت بمرح عكس الِ جواها....... انت وريا وريا ده انت لزقه.....  اي دا انت بتعيط يا سليم انا والله والله ياسليم بهزر مش قصدي والله مسمحاك خلاص طب طب مالك فيك اي ﯾ حبيبي 
سليم ابتسم ابتسامه حزينه وسط دموعه....... انا اتك*سرت يا نور!!  اذا كان الي ليا عملوا فيا كدا ماستغربش بقا اما تيجي من الغريب 
نور بصاله بستغراب.... انا مش فاهمه حاجه خالص ممكن تفهمني  
سليم شدها ليه وقعدها على رجله وسند راسه على صدرها وقال بصوت باكِ....... ماما يانور
نور بلهفه ...... مالها ماما ياسليم هي كويسه صح هي هي بخير مالها ياسليم بالله عليك طمني هي هي كويسه انا مطمنه عليها قبل ما اطلع سليم 
سليم فِ نفسه..... يااااه انتِ بالبراءه دي يانوري.. اومال لو عرفتي الي هي عملته هتعملي اي 
نور بصوت باكي..... سليم رُد عليا لو سمحت قولي ماما مالها!! 
سليم دفن وشه فِ عنقها وعيط.... هي الي كانت بتساعدك زيزي يانور 
نور شالت ايدها من على شعره وطلعته من حضنها......  ن نعم ايه الهزار السخيف ده ماما مين هههه ياسليم هتزعل لو عرفت حتى لو دا هزار م مينفش تقول كدا ووو ااا هو انت قصدك ماما ساره الي هي مامتك.. وعيطت جامد 
سليم بخوف عليها خدها في حضنه واجبر ساقيها على الالتفاف حولين خصره.......  هيييش اهدي اهدي ياعُمري اهدي ياقلب سليم محدش يستاهل دمعه منك يانور عيني اهدي
بقلمي بسمله بدوي
نور بعييط...... ا اكيد لا ياسليم انت ممكن تكون فهمت غلط ولا حاجه ما ما عمرها ما تعمل كدا دي دي بتحبنا دي ماما ساره يا سليم دي دي وانفجر*ت فِ العييط 
سليم رجعها لحُضنه واشتالها زي الاب وبنته وفضل رايح جاي بيها وبيمسد على ضهرها ويقولها كلمات تهديها.... انا معاكي حتى لو كله سابنا هنفضل مع بعض احنا مش محتاحين حد اهدي يا قلب سليم اهدي 
نور  خرجت راسها من عنقه بطفوله........  تيجي نسافر نروح مكان محدش يعرفنا فيه ونبدأ حياه سعيده مع ولادنا ونبدأ من جديد سيب لهم كُل حاجه يا سليم الفلوس بالقصر والعربيات والاملاك كُله 
سليم ابتسم وفِ نفسه...... ههه قال عايزاني عشان الفلوس هههه يا ولاد******** الصبر بس 
خرج من شروده على صوتها الرقيق...... سليم روحت فين 
سليم فضل يمسد على شعرها بحنان عشان ينسيها ..... نامي بس الوقتي والصباح رباح وبعدين انا عملت ليكي مفاجئه متأكد انها هتعجبك
نور ببراءه وحزن.....  بعد الي سمعته مفيش حاجه هتعرف تفرحني تاني 
سليم بحزن وهو بيطبع قُبله سريعه على شفتيها..... وانا 
نور بسرعه.... هاا لا الا انت 
سليم ضحك على براءتها...... هههه اذا كان كدا ماشي المهم عايزه تعرفي هيا اي ولا.. 
نور رجعت لحُضنه تاني وقالت بلا مبالاه..... اي هي 
سليم بخبث......  امم سجلت ورقك فِ الجامعه الامريكيه بس باين من صوتك انك مش حابه المفاجأه 
نور خرجت من حضنه بسرعه وبصتله كتير ومره واحده امطرته بقُبلات عديده على جميع انحاء وجهه......  شكرا شكرا شكرا شكرا يا احلى سليم في الدنيا ودموعها نزلت......  انت لسا مهتم بيا وبتعليمي انا قولت طنشت وو.. قاطعها سليم وهو بيمسح دموعها برقه وقرب وجهه من وجهها بشده وقبل عيونه بحنان.......  مقدرش انسا هو في حد ممكن يقدر ينسى نفسه وانتي نفسي يانور عيني
نور حضنته جامد..... ربنا يخليك ليا يارب وميحرمنيش منك ابدا ياقلب نور 
سليم بعبث...... طب اي ما تيجي ونجيب مليجي. 
نور بضحك شديد.......  اجي فين ومين مليجي دا ههههه يلهوي عليك يا سليم وعلى كلامك انت بتجيبه منين 
سليم بمشاكسه...... لا ما هقولكش عشان ماتروحيش تيجيي زيي وبعدين بقولك اي انتي مش حاسه بحاجه
نور بضحك... هههه حاجه زي اي 
سليم وهو بيجذبها ليه اكتر..... اصلك اليوم مين دول بقيتي بطايه فِ نفسك وملبن ملبن اووي كمان 
نور ببراءه....... يعني اي هو حاجه حلوه ولا وحشه
سليم بجراء*ه وعيناه تمشط سائر جسد'ها وهمس لها فِ اذنها جعل وجنتيها تشتعل من كُتر الخجل..... سليييم عيب كدا 
سليم وايده بتعبث في طرف تيشرته من فوق وبينزله بس نور بتمسكه بسرعه......  سليم اهدى بقَ
سليم بعشق وهو بيقبل شحمه اذنها وعنقها ..... مش قادر عايزك اوي. 
نور بضعف من قِبل لمساته.....  سليم 
سليم وهو بيتجهه بها الِ الفراش......  هشششش سيبني انسى وانسيكي الي حصل بحبك يانوري بعشقك اوي
نور بكسوف.......  وانا كمان بحبك اوي 
سليم وقف وهي فتحت عيونها بستغراب.... ف في اي 
سليم بحنان وهو بيضمه ليه اكتر...... مسمحاني 
نور غمضت عيونها لوهله وفتحتهم تاني..... مسمحاك مش بقدر اصلا ازعل منك يا سليم  بس بس هو انت فعلا هتلبسني النقاب انا مش ممانعه بس الي هو مش عايزاه بالا*جبار عايزه بقتناع وبالتدريج يعني طرحه بعدين خمار وكدا بالتدريج... 
سليم بفرحه هو ينظر فِ عيونها بتوهان...... انا مش عايز اجبر*ك بس حاسس ان دا هو الحل المناسب وهيكفي ش*ر حاجات كتير 
نور بتردد...... خايفه اوي البسه وبعدين انا عايزه البسه عن اقتناع مش عايزه البسه واقلعه.. 
سليم بحب.......  انا مش هجبر*ك يا نور بس صدقيني هو دا الحل المناسب 
نوؤ هزت راسها بتفهم ورجعت دفنت وجهها فِ عنقه 
سليم بعبث..... اعتبر ان دي اشاره 
نور بكسوف.... سليم بقاا الله 
سليم بضحك وغزل...... ياااابا على سليم الي بتقووليها يانور بتسحرني بقولك اي ما تقومي ترقُصيلي شويه سخني كد
نور فتحت عيونها على الاخر..... لا لا دا انت حالتك صعبه اوي
سليم بهمس مثير فِ اذنها.....  جوي جوي يا حبه الجلب
نور بصدمه مُضحكه....... دا انت كمان قلبت على صعيدي هههه غير القناه دي هههه 
سليم بضحك...... ههههه واللهِ ماشي احنا نخش في الموضوع على طول وانا الي كُنت عايز ادلعك الاول 
نور بضحك ودلع.......  ههههه دلعي هو حد قالك مدلعنيش 
سليم بضحك شديد وهو بيجري بيها في الجناح على اوضه النوم..... استنعنا عالشقا بالله  
نور بصريخ..... يامجنوووون
فِ المستشفى 
الممرضه بخوف.....  انا انا خايفه يا دكتوره 
الدكتوره بستغراب..... خايفه من اي هو  بُعبُع يا بنتي 
الممرضه: امرررر يا دكتوووره داا  مجنون 
الدكتوره بعصبيه......  مينفعش تقولي كدا عيب 
_يا دكتوره بس 
خلاص جيبي هدخُله انا مستنتش ردها ودخلتله اول ما دخلت انصدمت وفِ نفسها......  الله دا شكله جميل اوي ووسيم وقربت منه.. ملامحه هاديه اوي وبريئه.... لفتت انتباهها ورقه متبت فيها جامد واخدتها منه بصعوبه وبتبص لقيتها صوره مرسومه لِ بنت جميلة جدا جدا  حست بنغزه في قلبها.....  معقوله دي حبيبته الي بيقوله مجنون بيها هو هو انا زعلت ليه كدا ههه شكلي اتجننت وفجأه صرخت بصوت مكتوم وو..... 
عند نور صحيت وغمضت عيونها وهي بتفتكر ليلتها مع سليم امبارح وقعدت تضحك وابتسامه سعاده وحب مرسومه على وشها فاقت وضر*بت راسها بخفه بايدها.. باالله انا هبله بس  بحبه اوي اوي هههه... قامت  ولفت نفسها بالشرشف ولسا هتدخل الحمام لفت نظرها ورقه مطويه تحت فونها.... يمكن سليم سابهالي او عايز حاجه راحت تقرأها.. ثانيه وشهقت بصدمه وعيونها املئت دموع..... طلقني!!  ... انا مش عااايزه فلوس اناااا بحبه هو مش فلوسه وفجاه..
لفت نظرها ورقه مطويه تحت فونها.... يمكن سليم سابهالي او عايز حاجه ذهبت لِ لكي  تقرأها.. ثانيه وشهقت بصدمه وعيونها املئت دموع..... طلقني!!  ... انا مش عااايزه فلوس اناااا بحبُه هو مش فلوسه وفجاه اخدت الورقه وهتفت بصرااخ...... ااااااااااااه ﯾ سلييييم ليييييه كدا ﯾ حبيبي ليييييه كدا حراااام عليك عملتلك اي بس انا والله والله يااااااااجدعااااان ماااا عاااايزه فلوسه انا عاااايزاه هو حراااام علييكوااااا... مش هساااامحك ابدا يا سليم مش هسااامحك على ك*سرت قلبيي دي هوو دااا جزااء حُبيييي ليك اااااااه يااارب وامسكت بالشيك و*قطعته بحرقه.. 
كُل هذا كان يُشاااهده ويسمعُه سليم بقلب يتأ*لم بسماع تِلك الكلمات التي كانت بمثابه سكي*ن بااارده تُطنع فِ قلبه..
سليم ببرود عكس النا*ر الِ تنهش فِ قلبه وموجه كلامه لِ اُمه ساره التي تأثرت بكلمات تلك المسكينه..... ه‍َ اقتنعتي ولا لسا ﯾَ امي 
ساره ودموعها تأخد مجراها على وجنتيها وتبكي بشده..... سامحيني... اعُذرني يا سليم انا مهما كُنت ام وعاايزه اطمن عليك قبل ما امو*ت..  
سليم بسخريه...... وها اطمنتي ولا لسا؟! 
ساره بابتسامه وسط دموعها...... ايوا اطمنت عليك.... سليم اعُذرني انا بعمل كُل دا من حُبي فيك انت ابني.. الي بقيلي من كُل دا... سامحيني 
سليم وهو ينظر بتجاه نور ويتألم بشده من منظرها.......  نوور...انتِ  الِ مفروض تطلبي منها دا واعتبري مسامحتها من مسامحتي 
ساره مسحت دموعها بسرعه وابتسمت..... بجد... انا انا واثقه انها هتسامحيني نور قلبها ابيض وهتسامحني انا متأكده 
سليم فتح الباب الفاصل بينُه وبين نور 
نور رفعت عيونها التي ادميت منه كثره البُكاء واول ما وقعت عيينها عليه حتي هجم*ت عليه وظلت تضر*به بقبضتها على صدره العضلي وتصرخ به......  انت لييييك عييين تيجي  عااااايز اي تااااااني جااااي تكمل جر*ح فيااااا اخُرج يااالا براااااا ابعد عنييييي بقا انت مش هتستريح غير اما اعمل حااجه فِ نفسييي وظلت تلطُ*م على وجنتيها بشده و*تشد شعرها وتصرخ وكانت  فِ حاله مزريه 
سليم بلهفه ودموعه تنهمر.... نوري لا  نووري اهدي بس اسمعيني ياااانوووري دثرها فِ احضانه بكل قوته واخد يمسد على ظهرها صعوداً وهبوطاً لعلها تهدأ وبالفعل بعد فتره هدأت وبقي انينها فقط 
سليم امسك بوجهها بحنان..... ه‍َ هديتي 
بقيت تنظر لهُ فقط وتوجه لهُ نظرات عتاب المتهُ بشده..
نوري انا مطلقتكش وكُل دا بس خِطه من ساره هانم علشان تتأكد انك بتحبيني ولا لا 
نور فتحت عينيها على مسرعيها باندهاش 
اكمل سليم حديثه بهدوء مُخيف......  لا انا الِ كتبت الورقه ولا انا عاايز ابعد عنك وسبق وقوولك انااا عايزك وشاااريكي حتى لو انتي عااايزه فلووسي  اهم حاجه انك معاياا 
فلاش باك
استيقظ سليم على صوت طرقات الباب ولكن تجاهله ونظر الِ تلك التي تشبه الملائكه ارتسمت ابتسامه على قسمات وجهه الرجوليه الوسميه ومد يده التى تحُثه وتتلهف بشده على لمس وجهها شديد النعومه شرد فِ ليلتهما التي انستُه كل همومه والا*مه وفِ كُل مره كانت تثبت لهُ انها هي فقط هي الوحيدة التى تعرف ان تجعله سعيدا وفِ كُل مره تجعله مندهشاً ويتفاجئ بنفسه معاها  يستكشف نفسه من جديد وكأنه انساناً اخر ويتعامل معها بكُل رقه وحنان وهو معروف بالغلظ*ه والقسو*ه ولكن معاها هي فقط يتحول كُليا   كأنها جوهره ثمينه او قطعه من الزجاج الفخم الذي يخشى كسِر*ه... انطلقت ضحكاته الرجوليه وعِليت شيئا ف شئ وهو يتذكر كلامهُ وحركاته التي تفاجأ بها مثلها تماما كان يفعل مثل المراهقين ودخل فِ نوبه ضحِك عندما سأل صديقه ماذا يفعل لكي يجعلها تعشقه مثلما يعشقها تفاجأ به فارس بشده واخبره بعض الكلمات والجُمل  وان يتغزل بها بكثِره والجمله التى اثارت اعجابه واجبر نفسه على حفظها...'ما تيجي ونجيب مليجي' تلك الجمله كان تتردد فِ عقله ويرددها طول الطريق حتي لاينساها ويخبرها بها 
فاق من شروده على طرقات الباب مره اُخري ولكن ايضا تجاهلها واستغل فتره نومها بقى يتأملها فقط ولكن طرقات الباب لم تهدأ.... اووووف بقاااا مين الغتت دا ونهض اخذ الروب ولبسهُ باهمال وفتح الباب وكان على استعداد بان يبوخ وينهُر الطارق ولكن صمت وتعجبت عندما رأى والدته وجاب بنبره جامده...... فِ حاجه يا امي ونظر الى ساعه الحائط وبعدها الى والدته التى تقف متردده وتحاول رسم الجديه..... الساعه 5الصُبح قاطعته بجديه  وهي تنظر له وهي على علم انه يريد ان ينهي الحديث بسرعه وان يعود الِ تلك النور ولكن هي لن تهدأ حتى تُنفذ ما في بالها..... سليم اعدل نفسك وعيزاك حالا 
سليم ارتفع حاجبه باستنكار وهتف..... الوقتي انتي شايفه ان الوقت مناسب.. 
قاطعته بجديه...... ايوا انانا عايزاك فِ موضوع  مينفعش يتأجل 
سليم على مضض...... حاضر يا امي 
_ها كنت عايزني لاي 
هتفت بسرعه وهي تراقب ملامحه بتوجس..... هتطلق نور
زمجر غاضبا وقال بعصبيه..... افندم 
ساره بجمود.......  مش بالحرف اوي بس  عاايزك تنفذ الي هقوله بالحرف الواحد لو بتحترمني وعايزني ارتاح 
صمت وتقاسيم وجهه متهجمه... تابعت بتوجس.... امسك 
رفع حاجبه بتعجُب.... اي دا...... ورقه طلاق انك طلقتها بس متخافش مش حقيقيه وده شيك بنص مليون دولار ليها وليها شهريه بمبلغ كويس كُل شهر وعربيه احدث موديل وفيلا فِ سيتي  
قاطعها بغضب جحيمي........  ميييت مرااااا قووولتلك نوووور مش كدا
ساره بنبره حانيه وقلق ام حقيقي...... ارجوووك سبني اثبت لنفسي انهاا فعلا كدا اناااا عاارفه كدا بس مفيش مانع اتأكد... وغلاوتي عندك ياااسليم بااالله عليك وحيااتي عندك كدا يا سليم يااارب امو*ت لو... 
سليم بنظره عتاب والم..... حاضر يا امي....  بس الي اتكسر عُمره ما هيتصلح ومشى صافعاً الباب وراءه ... 
_______اند فلاش باك_______
سليم بحزن ودموع محتجزه فِ عينه تأبى الهبوط...... بلاش عييط دموعِك بتجر*ح رجولتي يا نور وكانها سكي*نه بارده  بتتغرز في قلبي 
نور ببرود وهي تخرُج من احضانه..... ها خلصت ولا لسا 
سليم وعينيه  تتعلق فِ عينيها ويتمسك بيدها بتملك......  بلاش نبرتك دي يانوري  
نور وهي بتنزع يده من يدها وهتفت بصراخ وهي تنقل انظارها من عليه لِ ساااره..... هووووو اناااااا لعبه في اديكواااا هااااا انااااا تعبت وربنا العظيييم تعبت تعبت منكوااااا... وانتي ياااماما اذ*يتك فِ اي هااااا دا انا بتعبرك امي وربنا يعلم قد اي انا بحترمك وبحبك جزااااءي اي هااااا وانت يااسليم تعرف على قد مااا انا مقهووور*ه على قد ما انا فرحت انك بر بأمك بس على تمن اي ها على تمني 
سليم بترقِب مُخيف..... تقصُدي اي بكلامك دا 
نور بجمود وتحكم اغلاق الروب عليها وتتوجه لِ الحمام.... اقصد اني معتش قادره استحمل خلاص وهااخد ولاادي و 
ساره بلهفه...... نور يا بنتي لاهو مالوش ذنب ا قاطعها سليم بجمود.... لو سمحتي يا امي سيبني الوقتي 
ساره انصاحت لكلامه وهزت راسها بحزن والقت نظره اسف لنور وخرجت بسرعه 
سليم بترقُب مخيف.......  سمعيني بقا كنتي بتقولي اي 
نور بشجاعه مُزيفه وبتفرك فِ يديها بخوف..... زي ما سِمعت يا سليم المرادي انا الِ هطلبها انا مش لعبه في ايدك وهعرفك انك كلمه طلاق دي مش سهله زي ما انت فاكر دي فيها مشاعر واحده بعيالها... وانهت كلامه وهرولت مُسرعه من امامه 
سليم وقف ينظر فِ اثرها بصدمه ممزوجه بحزن وكأنه يرفض ما سمعُه 
نور خرجت بعد فتره ليست بقليله ولكن ما جعله يهِب بلهفه وهو يراها مرتديه ملابس خروج ومُطلقه لشعرها الطويل العنان وتجُر فِ يديها حقيبه ملابس كبيره...... اي داااا وهو يشير الي الحقيبه 
نور مُتجاهلاه تماماً وبتتجه للخارج وفجأه تأوت بوجع من قبضته التى تقبض بغِلظه على زراعها الرقيق........نووووووور  بلااااش الاسلووووب دا معاااياااااا
نور ببرود رغم ا*لمها......  اسلوب اي وبعدين انتِ شايف اي واحده وماسكه شنطه هدوم هكون بعمل بيها اي هاخد معاهت سيلفي مثلاً نهت كلامها بابتسامه سخريه! 
سليم ضاغطًا على ذراعيها بعن*ف......يكون احسن انك ماسكها. عشان تاخدي سليفي ومايكُنش الِ فِ دماغي 
نور بتحدي وهي بتحاول تخليص ذراعيها من قبضته......  ايوا صح الي في دماغك هتعمل اي يعني
سليم وهو بيدفعها لِ احضانه وبنبره عابثه لكي يلهيها على ما تنوى فعله ...... مش هعمل حاجه وانتِ متأكده من ده بس اقل حاجه هعملها اني هعاقبك 
نور بخجل تحاوله اخفاءه ببرود...... لو سمحت ابعد وبعدين مش هسمحلك اصلاً
سليم بهدوء مُخيف ....... بتتحديني يعني... بلاش تتحديني يا نور عشان انتي الي هتخُرجي منها خسرانه
برود وهي تنظر لعينيه بثقه..... بتحلم..... دا عشم ابلي. س فِ الجنه فااهم ابعد بقا سيبني امشي 
سليم بحنان..... يانوري 
نور ببرود وطفوله... انا مش نورك خلاص ولو ما بعتش ه‍. ه‍. 
سليم بترقب.... هتعملي اي
اجابته بثقه.... هخلعك يا سليم وكُل الي فات كوم والي جاي كوم تاني انا خلاص معتش قااادره خلاص جِبت اخرري انااا بشر يااا اخييي والله بحس
سليم بدموع.... هتسيبيني 
نور وهي بتتهرب من عيونه وبتجُر الحقيبه وراها واتجاهلته ومشت 
سليم بجمود وهو بيمسح دموعه بعن*ف...... ملووش داعي خلاص انا كتبت كُل املاك باسِمك ياعني انتي فِ مِلكك انا الِ مفروض امشي 
نور وقفت بصدمه...... هاا 
سليم وهو بيتجهه للخارج...... سلام عليكم 
نور وقفت مكانها ودموعها مغرقه وشها وفِ ثانيه فقدت وعيها
تسريع الاحداث 
ساره اتفزعت اول ماشافت ابنها بتجهه بسرعة برا القصر ومتجاهل بندائها وركب عربيته ومشا بسرعه... صعبت لنور بلهفه وخوف وفجأه صرخت اول ما شافت نور مُلقيه على الارض فاقده للوعي جريت عليها....... ياااااا حكيييمه ياااااا داده الحوووقي هااااتوا ميا بسُرعه 
عند سليم اتجه لشقه الزمالك الي كان بيقضى نزوااته فيها... القى نفسه على اول كرسي قابله وشرد فِ احداث اليوم سقطت دمعه منهُ لم يقدر على كتمها..... هل انتهى كُل شئ هكذا لا لا هو لن يسمح بذلك لن يستسلم ولم يتخلى عنها وعن اولاده ابدا هو هو فقط فعل ذلك لإبقاءها فِ القصر ولكنه لم يكذب عندما اخبرها بانه سجل كُل املاكهُ باسمها  فاق على يدين جريئه تتحرك على وجهه وتجلس على فخديه فتح عينيه بسرعه وثواني وكأنها احتضنت الج*حيم وهتف بشرا*سه وتفاجئ... هانيا
هانيا بلهفه وهيام وهي بتتأمل ملامحه الرجوليه شديده الوسامه.... كُنت متأكده يا حبيبي انك هتيجيلي تاني 
سليم وهو بينزع يديها من على وجهه بعُن*ف..... انتي بتعملي اي هنا 
هانيا بتمادي وهي بتنزل لِ شفتاه بنظرات هو يعرف جيدا.......  انك كُنت اديتهالي بعد ما الفيلا اتحجز عليها 
سليم اطلق زفيرا طويلا....... اااااااه فتكرت... معلش نسيت ولسا هياخد جاكيته مسكته بلهفه..... اي دا رايح فين
سليم بنبره قويه..... ماشي... متفكريش تمنعيني 
هانيا بلهفه..... لا والنبي يا سليم انا ماصدقت شوفتك بالله عليك اقعد معايا شويه وحياه العيش والملح الي بينا ارجوك انا محتاجالك اوي انا انا بقيت وحيده اهلي ماتو*ا وكل املاكي اتحجز عليها وحياه ربنا يا سليم انا عُمري ما فكرت اني اصاحبك عشان فلوس حتي انا مكنتش اعرف انك هو سليم الجبراوي  انا عيزاك انت
سليم مُنهي الكلام.....  وانا متجوز يا هانيا 
هانيا بجراء*ه وهي تلمس دقنه المهذبه .... انا مش معارضه دا اتجوزني عليها 
سليم بغضب...... لا انتي اتجننتي رسمي بقا انا مستحيل اتجوز على نوري
هانيا بغِل وغيره...... بس 
قاطعها وهو بتجهه للباب....  مابسش انا ماشي
هانيا ببكاء..... لا لا خلاص خلاص والله الي انت عايزه بس خليك معايا انا محتجااالك اوي بالله عليك واللهِ يا سليم انت ربنا بعتك ليا انا كُنت هنهي حياتي النهارده وارتاح
سليم بعصبيه.... دا اسمه ضعف ايمان وعبط!! 
هانيا بفرحه..... خايف عليا
اي واحده تانيه غيرك كنت هعمل كدا معاها كدا انا عندي بنت برضو 
هانيا بغِل وهي بتغير الموضوع وبتسحب ايده لِ الداخل... خلاص خلاص تعالى 
سليم هز راسه..... ماشي ساعه وماشي
هانيا بغيظ ..... ان شاء الله 
جلس على مقعد وتعمد على ان لا يجلس على نفس مقعدها ولكن هي فهمت وجلست جانبه.. 
سليم معترضاً..... هانيا 
هانيا وهي تنهض.... خلاص هقوم هعملنا كاسين و
سليم ببرود..... لا ما تعمليش حسابي انا ماعُتش بشرب 
هانيا بخبث وغيظ.....دي اوامر بقا الست نور
سليم بغضب...... هاااانياااا لسااانك انا مابتأمرش بس انا بحبهاو بحترمها وعارف انها عايزه مصلحتي وان دا الصح 
هانيا بابتسامه مغلوله .... حاضر بس مافيش مانع عصير برتقال 
لسا هيعترض بس نظراتها المتوسله وافق على مضض... ماشي 
دقائق وعادت بالعصير واخذت تحكي وتشكي وهي تراقبه بخبث شديد وابتسامه سعيده ارتسمت على شفتيها وهي ترى اثر مفعول الحبوب  عليه 
عند نور 
بعد ان افاقت واخذت تبكي على ما حدث وما وصلوا اليه وفي نفسها..... طب ولادي ذنبهم اي يتربوا بين اب وام منفصلين وبُعاد عن بعض وبعدين انا كمان مقدرش اعيش من غيره وهو كمان... اسامحهُ هو مالوش ذنب بس!!!... اعمل اي يارب هقوم اصلي  ولو حاسيت اني مرتاحه هعرف ان دي اشاره ب اني اسامحُه وبالفعل نهضت ودخلت الحمام اتوضت وادت فرضها وكانت تشعر براحه كبيره جدا واخدت قرار بان تذهب اليه و تُفاجأهُه ولكن....(هنعرفه بعد قليل!....) 
بقلمي بسمله بدوي
عند سليم شعر بدوران شديد يعصِف برأسه واخذ يضحك ويتكلم بتلقائيه وكلام غير مفهوم ويبكي ويضحك في نفس الوقت 
هانيا بخوف وترقب من حالته.... س سليم مالك... يارب هو انا كترت من الحبُوب ولا اي 
عند نور قررت ان تلبس الحجاب وان تفاجئُه به وجهزت نفسها على اكمل وجه وكانت شديده الجمال  وهذا الحجاب ما زادها الا رقه وفتنه.. 
نور بتسأل وذكاء.. بس ياترى هيكون راح فين الوقتي انا هسأل عم عبدو السواق ممكن يكون وصله وهو كمان بحالته الي كان خارج بيها دي مكنش هيقدر يسوق... يارب بس يكون تخميني صح 
وبالفعل سألت عم عبدو السواق واخبرها بالفعل انه قام بايصاله 
نور بفرحه طفوليه.... بجد يا عمو شكرا شكرا شكرا معلش لو هتعبت معاكي ممكن توصلني
_تعبك راحه يا بنتي انتي تؤمري
 اجابته بابتسامه رقيقه.... تسلم ياراجل ياطيب
بعد دقائق ترجلت من السياره بسعاده دخلت الي العماره ولكن اوقفها البواب......  ياااهانم ياااهانم 
نور باستغراب.... حضرتك بتكلمني انا 
 البواب وهو ينظر لها بتقييم... ايوا يا هانم انتِ جايه لمين..  انا من خبرتي بقول يعني انك مش من اياهم 
نور بعدم فهم وبراءه...... اياهم مين.... وانا جايه لِ سليم 
_سليم الجبراوي 
نور بفخر وطيبه.... ايوا جوزي 
البواب بتوتر..... انتي عاارفه هو فين 
نور بابتسامه رقيقه.... ايوا فِ شقته 
البواب بحزن عليها..... لا هي بقت شقه مدام هانيا شقه رقم 100
نور ابتسامتها اتلاشت ودخلت الي العماره بسرعه وهي تدعُو الله ان يكون هناك سوء تفاهم والا يكون كلام البواب صحيح 
نور وهي تطرُق الباب بشده 
هانيا كانت رأتها وهي تغلق ستائر الغُرقه التي بها سليم... ابتسمت بخبث ووقفت امام المرآه وبعثرت شعرها واحمر شفاها اخذت تمسحه بشده وتلطخ به حولين فمها  وخلعت روبها وبقيت بقميص نوم يظهر اكثر ما يخفي ابتسمت برضى وثقه واتجهه الي الباب وفتحته واخرجت وجهها فقط وقال بغضب وصوت عالي..... مين المتخلف الي بيرن في ساعه زي دي 
نور اول ما سمعت صوتها انهمرت دموعها على وجنتيها ودفعت الباب بضعف ودخلت 
هانيا بخوف مُزيف...... ن نور 
نور وهي تطالعها من اسفل الى اعلى اطلقت شهقه ووضعت يدها على فمها بصدمه من منظرها وجريت على بقيت الغُرف حتى وقفت عند الغرقه التى بها سليم... ذهبت اليه بخُطى مترجفه وقلب يتأ*لم وثواني وهي تُطالع هيئتُه وقميصه مفكوك الزراير وشعره المبعثر واثار احمر الشفاه المطبوعه على القميص وجهه وصدره... بحركه سريعه متهوره اخدت كأس الماء الموضوع بجانبه على الكيمود وسكبته عليه... 
سليم بغضب وهو يمسك براسه بوجع ونظر الى التى تتطلع اليه بوجع شديد ودموعها مغرقه وجهها وصُدم ونظر الي هانيا وحالتها وتلاقئي نظر الى نفسه  نهض بسرعه  وامسك بيد نور بلهفه..... نور لا نووور انتِ انتِ فاااهمه غلط وفجأه...

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

هانيا بخوف مُزيف...... ن نور 
نور وهي تطالعها من اسفل الى اعلى.. اطلقت شهقه ووضعت يدها على فمها بصدمه من منظرها وجريت على بقيت الغُرف حتى وقفت عند الغرقه التى بها سليم... ذهبت اليه بخُطى مترجفه وقلب يتأ*لم وثواني وهي تُطالع هيئتُه وقميصه مفكوك الزراير وشعره المبعثر واثار احمر الشفاه المطبوعه على القميص وجهه وصدره... بحركه سريعه متهوره اخدت كأس الماء الموضوع بجانبه على الكيمود وسكبته عليه... 
سليم بغضب وهو يمسك براسه بوجع ونظر الى التى تتطلع اليه بوجع شديد ودموعها مغرقه وجهها وصُدم ونظر الي هانيا وحالتها وتلاقئي نظر الى نفسه  نهض بسرعه  وامسك بيد نور بلهفه..... نور لا نووور انتِ انتِ فاااهمه غلط وفجأه صدى صوت صفعه تلقاها سليم وظل  ينظر لها بصمت كأنه يحاول استعاب ما يحدث وما حدث! 
نور بنظرات مقهوره وهي تتمسك بتلابيب قميصه  وتضر*به بقبضتها الصغيره بكُل قوتها  
 قاطعها سليم ببرود..... ه‍ خلصتي 
نور بصدمه من بروده....... ايه البرووووووود الِ انت فيييه دا ياااا اخيييي خلاص معُتش بتحس... 
سليم جذبها اليه ونظر لها نظره تفهمها جيدا.. جاءت هي تمنعُه سبقها وهو ي *ه‍جم على شفتيها  بنهب  و*عنف كأنه يعاقبها على كلِماتها تلك... كانت تحاول ابعاده عنها بشتى الطُرق ولكن بلا فائده كأنها قطه فِ مواجهت اسد... ثواني وتحولت قُبلته الى ناعمه حنونه ودون اراده منها بادلتُه وبكل رُحب وقد فازا حبهما ونسيا كُل شئ.. الاهم انهم معاً..  قاطعهم صوت هانيا 
هانيا بغِل وغيره......  واللهِ ايه الي بيحصل دا.... انتِ بجد معندكيش دم ماابتحسييييش وااحده غيرك تُطلب الطلاق بعد الي حصل  وتغوووور بس انتي 
قاطعها نور باستفزاز وتتعلق بِ رقبه سليم بدلال.......  هو اي الِ حصل!!  
هانيا بجرا*ءه...... جوووزك كااان معاياااا ولوحدناا وعلى سريررر واااحد  وفِ حُضنيي و
نور ببرود...... عارفه ليه عشان انتِ واحده رخي*صه ومش كويسه وبعدين انا اصلا مش مصدقه 
هانيا بغِل.......  ايوا ايوا اقعدي اضحكي على نفس واقنعيها بكدا بس هو حصل اصلا 
نور بجراء*ه صدمت سليم...... طب سليم عنده حاجه في ضهره...  مثلا يعني وحمه.. حسنه اي جرح اي حاجه معلِمه 
هانيا بتوتر وهي بتمثل الخجل.......  ااا وانا ايش يعرفني ااقصد يعني انا كُنت اا مش مركزه اصل اما ببقى مع سليم حبيبي ما بركزش و
نور بشراسه وغيره أُنثى على زوجها .... بقوووولك اي يااارو*ح امك الشغل  دااا اتعمل معايا كتير وحفظتُه خلااااص وانااا واثقه فِ سلييم جوووزي وعااارفه لا متأكده من داااا وبعدين اناااا شوفتك وانتِ شاايفاني طالعه على السلم  وكُنتي مش لابسه كدا.. بس انتي بتعملي كدا بس عشااان اشِك فيه!! 
سليم بنظرات متوعده.....  انا كُنت حاطط كاميرا فِ الصاله هي دي الي هتكشف الحقيقه يانوري 
هانيا بتسرع.... لا استنى 
سليم بخبث.... ه‍َ هتنطقي ولا تحبي اقدمها للنايابه و 
هانيا بغِل وحزن فِ آنٍ واحد... لا خلاص مالوش لازمه مافيش حاجه حصلت مابينا وانا الي عملت كُل دا عشان نور تطلب الطلاق وتغور بعيد عنك وتبقي ليا....  وهرولت بسرعه الى الصاله  تبحث عن الكاميرا 
سليم بضحك وتوعد...... ههههه بتدوري على اي 
هانيا بتوجس....... الكاميرا 
سليم بضحك مُخيف..... بس ازاي... وهو مافيش كاميرا
هانيا بغضب..... اييييه.. ضحكت علياااا ياسليم 
سليم بغضب جحيمي..... اسمي بعد كدا سلييييم بيه يا زباااا*له وتدخُلي تلمييي هدووومك وتغووووري من هنااا وياااويييلك يااا هااانيا لو بس لمحت طيييفك بعد كداااا انا كُنت اقل حاجه اعملها ابلغ الحكوومه وتاااخدي كام سنه سجن يربوووكي 
هانيا بنظرات كُر*ه لِ نور.... مبسوووطه الوقتي هاااا مسترحيه 
نور بحزن........  زعلانه عليكي اوي بجد انتي بتعملي ليه كدا ... عُمره الش*ر ما هينتصر على الخير ابدا يا هانيا وسليم مش ليكيي وطاالما ربنا مش كااتبُه ليكي ابعدي عنه 
هانيا بعيييط .... بس انا بحبه اوي واللهِ 
نور بشفقه ازهلت سليم......  بس هو مش ليكي ربنا عااينلك الاحسن ليكي وصدقيني انتي لسا صغيره والطريق قُداامك وانشاء الله ربنا هيبعتلك الِ يزرق حُبه فِ  قلبك 
سليم بغضب جحيمي وهو يشير الى هانيا بشمئزاز وهو يتحاشى النظر اليها...... انتي بتقووولي اي داا بدل ما تطرُديهاااا برااا وتفرجي عليها الِ يسووى ومااايسوواااش دي كااانت عااايزه تفرقنا عن بعض 
هانيا بكت بصوت عالي... نور اشفقت عليها بشده واخذت شرشف السرير ووضعتُه عليها ونظرت الي سليم بعتاب......  الحب اعمى يا سليم 
سليم نظر اليها نظره بمعنى اتمزحين معي!!! 
هانيا اخفضت نظرها  بخجل للأرض
سليم بصوت اشبه للجحيم..... انتي سمعتي انااا قووولت اي برااا يالا 
هانيا بصوت باكي....... هرووح فين ماااعنديش مكان ارُوحه 
نور برجاء...... سليم سيبها 
سليم كان هيعترض بس وافق على مضض وهز راسه وجذب يد نور وخرج من الشقه 
تسريع الاحداث "فِ السياره" 
طول الطريق ينظر سليم لِ نور التي تقوم بتجاهله
سليم بتذمر ......  الله هتفضلي كدا يعني طول الطريق..... يانوري 
زفرت بصوت عالٍ ثم نظرت اليه بشرا*سه... ياااا نعم وبعدين مش قوووولتلك معُتش تقوووول نوري دي..  نووور بس 
سليم بتذمر  زي الطفل...... لا هقول نوري عشان انتي نووري 
نور ابتسمت لااردياً  بس عبست بسرعه عندما شعرت بيده تُحيط خصرها وتجذبها لكي تجلس فِ احضانه وعلى فخديه... نزلنيي انت ازااي تسمحل لِ نفسك تقرب مني كدا 
سليم ببرود وهو بيتجاهلها ويضغط على زر الستاره تفصل بينه وبين السائق لِمنعه مشاهده مايحدث بالخلف
سليم بغيظ......ايه يااانوري مااخلاص ما انتي عرفتي اهو ان ماافيش حاجه حصلت وكل دا كذب 
نور بعصبيه..... وانت تروووح لها ليه اصلا
سليم بهدوء مُزيف.... صوتك..  واللهِ العظيم ما كُنت اعرف انها هناك انا تفاجئت 
نور بغيظ.... تمام وما عرفت وما مشيتش ليه 
سليم سِكت وقال بصدق.....  حلفتني وحالتها كانت صعبه
نور بتأثر مُزيف.... ياااحراااام وهااا حالتها عجبتك 
سليم بتأفف...... يوووه بقا ياانور الموضوع خُلص 
نور عيطت جامد بحر*قه 
سليم مقدرش يستحمل عياطها وشدها لِ حضنه اكتر ودفن وجهه فِ ثنايا عُنقها يلثمه بحب بعد ان شعر بها تدفن نفسها فِ احضانه اكثر ..  زفر بهدوء واغمض عينيه براحه وشدد من احتضانها اكثر 
بقلمي بسمله بدوي
 فِ المستشفى 
الممرضه بخوف.....  انا انا خايفه يا دكتوره 
الدكتوره بستغراب..... خايفه من اي هو  بُعبُع يا بنتي 
الممرضه: امرررر يا دكتوووره داا  مجنون 
الدكتوره بعصبيه......  مينفعش تقولي كدا عيب 
_يا دكتوره بس 
خلاص جيبي هدخُله انا مستنتش ردها ودخلتله اول ما دخلت انصدمت وفِ نفسها......  الله دا شكله جميل اوي ووسيم وقربت منه.. ملامحه هاديه اوي وبريئه.... لفتت انتباهها ورقه متبت فيها جامد واخدتها منه بصعوبه وبتبص لقيتها صوره مرسومه لِ بنت جميلة جدا جدا  حست بنغزه في قلبها.....  معقوله دي حبيبته الي بيقوله مجنون بيها هو هو انا زعلت ليه كدا ههه شكلي اتجننت وفجأه صرخت بصوت مكتوم 
   _ انتِ مين 
الدكتوره بخوف.......  انا انا الدكتوره ن نووران 
_ نور 
الدكتوره بغيظ...... لا مش نور اسمي نوران ن نوران 
اتجاهلها وكمل  نور.. تعرفي اسمك على اسمها 
هي مين وبعدين قووولتلك اسمي نوووران الله
تعرفي انك مش زيها لاء هي احلى بكتير منك ورقيقه مش زيك 
نوران بصتله بحزن وقالت..... الله يسامحك يا عمار
عمار بابتسامه حزينه.... اي دا انتي زعلتي لا لا متزعليش بس دي الحقيقه هي احلى منك بكتير هي شعرها حرير وطويل اوي اما انتي هههه زي مقشه 
نوران بتذمر......  د ا انت باارد وجااهل وعديم الاحسااس كمان وبعدين ياااجاهل دا اسمك كيرلي وانا بحبه كدا بس نقووول اي جاااهل قال مقشه قال 
عمار بضحك..... ههههه متزعليش نفسك اوي كدا وبعدين هي عينها حلوه اوي  زرقه في اخضر انما انتي بُنيه 
نوران بغيظ.... بقووولك اي ماا تعصبنيش وبطل تقاارنها بيااا احسنلك وبعدين مش بالشكل على فكره 
عمار بترقب.... اومال بأي
نوران بثقه.....  بالي جواه وبعدين مالها عيني ياااخويا مش عجبااك دي زي القهوه في لونها بس انت شكلك من نوع بتاع الاخضر والازرق والتلزيق بتاع برا دا انما انا مصري اصلي وحاااسب بقاا عشان سديت نفسي وطلعت من شنطتها اكل وفضلت تاكل بشرا*سه
عمار بضحك..... هههه فعلا صديت نفسك هههه باين اوي وبعدين اعزمي طيب ما تبقيش بخيله 
نوران  بابتسامه رقيقه...... بجد هتاكل معايا مش هتقول ياي وكدا
عمار بابتسامه بس حزينه ..... لا وبعدين دي نعمه ربنا حرام 
نوران بفرحه.... اشطا اصحاب ممكن بقا تقولي مين الي جابك هنا ومين نور دي وايه الي حصلك 
عمار كأنه اتحول ومسك الصنيه ورماها في الارض ومسك نوران من رقبتها واعتلاها وعيونه احمرت اوي و... 
عند نور 
كانت قاعده فِ البلكونه بعد ما اطمنت على اولادها ونامو شردت فِ حياتها والِ حصلهم يااترى لسا في اي تاني مستخبيلهم هي خلاص تعبت بس استغفرت ربنا اللهم لا اعتراض وقالت دُعاءها الِ بتقوله وقت ضيقها... لا اله الا انت سبحانك اني كُنت من الظالمين  ... وفجأه شهقت اما لقت نفسها مرفوعه فِ الهواء ومحموله على اكتاف سليم 
نور بجمود..... انت بتعمل اي لو سمحت سيبني 
سليم وهو بيلفها ليه وبينظر فِ عينيها بحب..... لسا زعلانه 
نور مردتش عليه وبتحاول تفك ايده من على خصرها..... لو سمحت ابعد ايدك وسيبني فِ حالي وانا هعيش معاك عشان ولادي وبس
سليم بحزن وهو بيقرب وجهه لِ وجهها جامد.... انتِ حالي يانوري  ...طب وانا  .... نور عدي فوتي..... انا بحبك بجد
نور نظرت فِ عيونه بتوهان وحيره وفِضلت ساكته... سندت راسها على صدره وهو شالها وجلسوا على الارجوحه تحت ضي القمر وبقوا فِ احضان بعضهم وينظرون لِ السماء حتى غفوا 
عدى شهر كامل وعلاقتهم بدأت تتحسن وترجع احسن من الاول كمان وفِ يوم سليم كان في الشركه ونور معاه 
السكرتير...... مستر سليم 
سليم بهدوء...... اي يا مُصطفى مش انا قايل مش عاايز اي مُقابلات ولا حد يدخُلي الا لو فِ حاجه مهمه
قاطعه دخول ظابط ومعاه كام عساكر 
نور بخوف وهي بتتشبت فِ دراع سليم..... هو هو في اي 
الظابط ... انت سليم الجبراوي
سليم ببرود وغرور..... ايوا انا خير؟ 
الظابط:  مطلوب القبض عليك تخدووه
 سليم بعصبيه.... نعم  انا مش هتحرك الا مع محاميا  
نور بخوف.......  طب بتهمه اي اكيد فِ سوء تفاهم 
 الظابط: فِ محاوله اعتد*اء  على هانيا جاسر الحُصري
نور وسليم فِ صوت واحد....... ناااااعم

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نور بخوف وهي بتتشبت فِ دراع سليم..... هو هو في اي 
الظابط ... انت سليم الجبراوي
سليم ببرود وغرور..... ايوا انا خير؟ 
الظابط:  مطلوب القبض عليك... خدووه
 سليم بعصبيه.... نعم.... انا مش هتحرك الا مع محاميا  
نور بخوف.......  طب بتهمه اي اكيد فِ سوء تفاهم 
 الظابط: فِ محاوله اعتد*اء  على هانيا جاسر الحُصري
نور وسليم فِ صوت واحد....... ناااااعم
نور نوور نوووووووووور 
نور فاقت من شرودها وهبت تطمئن عليه بخوف ..... انت انت كويس...هو  هو فين الظابط هو كان هنا وو معاه عساكر..وو  مصطفى كمان كان هنا وو بصوت باكي...... انت كويس هياخدوك مني 
سليم بحنان........ اهدي يانوري انا اهو معاكي 
 نور بعييط.... انا خايفه اوي ما تسيبنيش والنبي  ... انا خلاص تعبت والله العظيم تعبت انا بقيت حرفيا عايشه فِ رعب من كُتر الِ شوفته بقيت بتخيل حاجات وطول الوقتي خايفه.. 
سليم فِ محاوله لتهدئتها..... اهدي يانوري بقا انتي بس تلاقيكي شردتي وسرحتي بخيالك الواسع دا بس اي نكدد انتي نكد انتِ كُنتي بترضعي اكيد نكد بدل اللبن صح! طب كُنتي شردتي فِ حاجه عِدله  شويه فرح قد كد بس او مثلا حااجه تانيه وغمز وانا همو*ت فعلا واعملها وبدأ يقرب منها 
نور وهي بتحاول تمنع ضحكتها من الظهور وبتتكلم بجديه.... اُقف عندك 
رفع حاجبه باستنكار..... ولو ما حصلش ها هتعملي اي 
 نور بخبث... هعمل كدا  وزقته وجريت على برا 
سليم بمرح وجراء*ه شديدة..... هعديها بمزاجي بس اما نروح بس البيت هاااا هعيد امجااد اول  ليله بينا فكراها يااانور وانا بصراحه ناوي اخاوي بيجاد و ميرال 
نور شهقت بخجل قفلت الباب بسرعه.. اول ما فتحت الباب ولقت الموظفين متجمعين قدام الباب وبيتهمسوا.... 
نور بخجل ووجها احمر بشده.....  سليييم بطل بقا حركاتك دي الله وصوتي على فكرا عالي جدا جدا لدرجه الموظفين اتخضوا ووقفين ورا باب المكتب 
سليم بابتسامه خبيثه وبحركه سريعه شدها ليه وحاصرها بين الحائط وبينه وقال بعبث.....  كُنت عارف انتي هتيجي تاني عشان كدا عليت صوتي وبعدين مراتي وانا حُر كان بيتكلم وهو بيمشي انفُه باثاره على طول وجهها 
نور دارت وجهها الجهه المقابله....  سليم ابعد 
سليم بتزمر حزين..... يااانوري بقا  بقااالك  شهر بحالُه بعيده عني وانا والله جبت اخري 
نور بدموع.....  اتجوز شوف سهله ازاي 
سليم غمض عيونه وقرب ووجهه من وجهها ولا يوجد فاصل....  ياريت اقدر كُنت ريحت نفس من العذا*ب دا كُله 
نور بشراسه وهي بتشده من تلابيب قميصه.....  جرب اعملها كدا تاني وانا اقتل*ك يااسليم قبل ما تلمس واحده غيري 
سليم ابتسم ونظر فِ عينها بعشق....  انا واللهِ اتربيت واخدتي حقك تالت ومتلت بِبُعدك دا عندي... كفايه بُعد بقا يا نوري ماعُتش قادر ولو عايزه نسيب كُل دا ونمشي انا موافق اهم حاجه اكون معاكِ 
نور بعيط وطفوله.... موافقه... بجد يا سليم 
سليم بحنان وهو بيطبع قُبله حانيه بجانب شفتيها.... بجد يا  قلب سليم 
نور ببراءه.... طب وماما وجدو و بابا شريف
سليم بهدوء.....  هيطلعوا عُمره وهيقعدوا كام سنه فِ السعوديه 
نور سكتت ونظرت فِ عيناه بحزن..... جدو هيوحشني اوي اوي 
سليم بغيره مقدرش يخفيهاباتت مضحكه.... معلش... تعرفِ انا فرحان اوي بكدا عشان هتكوني معايا انا علطول مش كل شويه اخدك من حُضنه واهو هناخد اجازه من الخناقه الِ بتحصل بسببه
نور بغيظ.... سليم بطل بقا وبعدين دا جدووو جدوو غيرتك دي ملهاااش لازمه خالص 
سليم بتذمر ومنهي النقاش.....  انا عميلك مفاجأه... هنروح المالديف  
نور بقت فتره بصاله بعدم استوعاب وفجأه صرخت بفرحه..... عاااااا احلف احلف بجد 
سليم بفرحه لِ ساعدتها....  بجد ومش كده وبس لا وعاامِلك مفاجأه بليل انما ايه جمدان
نور بفرحه طفوليه.... كُل دا عشاني ياسليم 
سليم بعشق وهو بيشدها لِ احضانه.... كُله لاجل ابتسامه منك يا قلب سليم.. هعوضك عن كُل الِ شوفتيه من النهارده سعاده بس سعااده لنوري 
نور بفرح ودموعها بدأت فِ الظهوور.... انا بحبك اوي اوي ياسُولي
سليم بحب ..... يالا عشان مش عاايزين نضيع وقت 
نور باستغراب..... طب ومين هياخد باله من الشركه وكمان الوفد البريطاني على وصول و
سليم بحنان وهو بيجذبها لِ احضانه...... كُله يهوم علشانك ﯾ نوري ومتقلقيش فارس صاحبي هيبقَ مكاني.. 
نور بصله بحب وشددت من احتضانه...... ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا 
فِ المستشفى 
نوران بعييط.....  ابعد ابعد انت مجنون هتمو*تني ابعد
عمار بعصبيه..... ما تدخليش فِ الِ ملكييش فيه سامعه 
نوران بدموع..... سامعه سامعه بس سيبني... انا اسفه خلاص ماهدخلش في حاجه تاني ولسا هتمشي
عمار هِدى وبصلها كتير وقال بهدوء......  استني عندك 
نوران بخوف......  ف ف اي 
عمار بابتسامه حنونه..... حقك عليا انا اسف مكنش قصدى اخوفك 
نوران بعييط..... انت خوفتني اوي انت انت كنت اا هتق*تيلني فيها 
عمار رفع ايده وطبطب على زراعها بحنيه.....  اسف بس انتي مكنش لازم تتكلمي في الموضوع دا انتي فكرتيني بحاجه بحاول انساها طول الفتره الِ فاتت امسحي دموعك بقا... واه ياستي اصحاب هو انا طول واحده قمر زيك
نوران بمرح بتداري بيه كُسوفها ...  اي يسطا انت بتعاكس ولا اي 
عمار بصدمه مضحكه......  يسطا!!!  انا يتقاالي يسطا ودكتوره كمان 
نوران بفخر وهي بتعدل ياقه البالطو..... خمس سنين امتياز. 
عمار باعجاب واستغراب..... برافو عليكي....بس  مش هما 7سنين 
نوران بضحك..... لا السنتين دول جيد قولك حرام يعيني اسيب لزمايلي شويه 
عمار بضحك..... ههههه يعني مش عشان انتي مكنتيش بتذاكري حلو 
نوران بضحك مماثل.... تؤ تؤ عشان انا طيبه ومش طماعه... ممكن تحكيلي بقا والله هترتاح اما تفضفض و بلعت ريقها بخوف من ريأكشن وشه.... خلاص انت حر انا غلطانه ولسا راحه تمشي مسك ايدها 
نوران بصدمه وخجل وهي بتبص لِ ايده الي ماسكه يدها....  اي 
عمار بجمود وعينه بتدمع..... ها  تكرهيني بعد ما هتعرفي.. بس والله انا اتغيرت
نوران بتوتر.... ااا لا ان شاءلله احنا بشر وياما بنغلط مافيش حد ما بيغلطش احنا مش ملايكه وبعدين انت قولتها اهو اتغيرت يعني عرفت غلطتك وندمت صح 
عمار بابتسامه حزينه.... صح *وحكلها*
نوران بصدمه...... انت قولت اسمه ايه 
عمار باستغراب..... اسمه سليم اشرف  الجبراوي 
نوران بدموع..... ده ده يبقى اخويا 
عمار بصدمه.....ايييه
عند نور فِ القصر 
بيجاد... امي هو احنا هنروح فين 
نور بطفوله..... مش هتصدق يا بيجو مش هتصدق انا فرحانه اوي اوي  هنرووح المالديف عاااا
ميرال بفرحه طفوليه وهي بتسقف....... ياااس ياااس بجد يامامي 
نور بفرحه عامره..... بجد بجد سولي هيودينااا 
سليم مراقب فرحتهم بسعاده وفِ نفسه.....طفله متجوز طفله ياناس.. وبعدين بقا انا مخطط ان انا وهي بس بنقضي شهر العسل بتاعنا وهي نااويه تجيب العيال معانا صبرني يا رب
ميرال بفرحه.... بابي جه بااابي جه وجريت عليه حضنته.... بابي بجد هنروح المالديف 
سليم بحب ابوي شديد وهو بيقبل خديها.... بجد ياروح بابي فرحانه
ميرال بفرحه.... جدا جدا يابابي  
سليم بحنان وهو بيوجه كلامه لِ بيجاد.... وانت يا حبيبي 
بيجاد بهدوء.....  طالما مع نوري فرحان 
سليم بغيره واضحه.... اسمها مامي انا بس الي اقولها يانوري 
نور ضحكت  على غيرته  وغيرت الموضوع وقالت.... انا كدا هحتاج اروح المول اشتري ليا مايوهات شرعيه و
قاطعها سليم بابتسامه....... انا  جزيرتي  هناك لينا بس مافيش حد غيرنا يا عني خُدي راحتك يالا بقا عشان الطياره مستنيانا 
نور بفرحه.... بسرعه كدا 
سليم وهو بيضمها ليه.....  مش عايزين نضيع ولو ثانيه يالا وكمان خُدي راحتك عادي دي طيارتي 
بيجاد بفرحه.....  بجد يابابا 
سليم بحب وهو بيمسد على شعره.... بجد يا حبيبي 
 بقلمي بسمله بدوي
فِ الطياره 
بيجاد وميرال فِ درجه تانيه من الطياره نايمين وسليم ونور درجه اولى 
نور ببراءه وهي بتشدد من امساكها لِ ايد سليم ...... البيوت صغيره اوي اوي زي النمل انابخاف اوي من الطياره 
سليم بحنان وهو بيشدها لحضنه.... طول ما انا معاكي متخافيش انا افديكي بروحي يانور عيني 
نور وهي بتلمس لحيته بحب.....وانا معاك ببقى مطمنه وسندت راسها على صدره بطمأنيه 
سليم بخبث.....  ناميلك شويه عشان مش هتعرفي تنامي مني بليل هههه نها كلامه بغمزه عابثه
نور تلقائي خبت وشها فِ صدره وقالت بخجل.....  سليييم بقا 
سليم بضحكه رجوليه..... هههه امو'ت انا فِ الفراوله.... تعرفي الجزيره دي مسميها اي 
نور طلعت وشها من حُضنه.....  اي 
سليم بنظرات عاشقه..... مسميها جزيره النور 
نور بفرحه شديده....  بجد مسميها على اسمي 
سليم وهو بيهز راسه بايجاب وبيطبع قُبله حانيه على جبينها.....  لو كنت عارف انك هتفرحي كدا كُنت قولتلك من زمان سعادتك عندي بالدنيا يانوري 
نور والدموع بتلمع فِ عيونها وبتنظر له بحب.... انا بحبك اوي اوي يا سليم 
سليم بسعاده وهو بيقبل يدها التي تمسك وجهه..... وانا بعشقك يا قلب سليم
تسريع الاحداث
نوري نوري...  يالا ياحبيبي وصلنا
بجد وبصت جنبها في الشباك.....  الله جميله اوي اوي يالا يالا بسرعه الميا شكلها تُحفه..... هروح اصحي بيجاد وميرال
سليم بسرعه.... لا سيبيهم نايمين عشان نعرف ناخد راحتنا ومتخافيش آني هتفضل معاهم
نور باستغراب...... مين آني 
الخدامه الفليبينه وهما الوقتي فِ البيت انما احنا هنروح الضفه الغربيه فِ مفاجئه مستنياكي هناك
نور بفرحه.... تاني
سليم بحب...... وتالت ورابع وخامس كمان يالا 
نور بطفوله..... تيجي نجري نعمل سباق
سليم بضحك.... طفله خلاص خلاص ماتذميش شفتك كدا مش طفله... بس خُدي عندك انا الِ هكسب 
نور بسخريه......واثق اوي من نفسك هنشوف الوقتي يالا ريدي استيدي جووووو لحد الضحره الموف الي هناك دي 
سليم بضحك وهو بيجري...... ههههه دا الكووخ بتاعنا 
 سليم كان هيسبقها بس  بطئ اما لقاها بتدأت تتذمر وتزعل وهي الي كسبت في الاخر..... عااااااااا وسبقتك وسبقك ولولولوولولوليي 
سليم بفرحه وهو بيشتالها وبيلف بيا....  شاطره يا بنوتي
نور بسعاده وهي بتنظر حواليها...... المكان هنا جميل اوي كأنه جنه على الارض والميا شكلها حلو اوي
سليم بحنان.....تحبي ننزل الميا 
نور بفرحه وهي بتشده اتجاه الميا.... بجد ايوا ايوا  بس  مابعرفش اعوم 
سليم بحب.... اعلمك يانور عيني يالا ادخلي جهزي نفسك 
نور بسرعة....فُوريره 
سليم بجراء*ه...... وخدي راحت خالص مافيش غيرنا هنا
 نور بكسوف.... يعني ملبسش المايوا الشرعي والحجاب 
سليم بغيظ......  حجاب اي بقوولك انا وانتي بس  .. البسي مايوا عادي ولو جدعه متلبسيش خال.. قاطعه بصراخ.... اسكت يا ق*ليل الادب 
سليم بضحك....... هههه قل*يل الادب..... اما تيجي بس وانا هعلمك قله الادب على اصوولها
نور خلصتي يااابنتي انتي هتنامي جوا يااانوو سكت بصدمه وهو يطالعها بجر*اءه واعجاب شديد.... اي الضاروخ دا
بكسوف وهي بتربُط الروم كويس..... سليم بقااا نظراتك بتكسفني 
سليم بضحك وهو بيق*لعها الروب........  الجو حر
ياااسليم بقا 
بلا سليم بلا عنتر يالا
ماشي بس غمض عينك لحد ما انزل الميا 
سليم وهو بيضع يده على وجه ولكنه يرى... اهو يالا بقا 
نور جريت بسرعه وفجأه صرخت بخضه وهي ترى نفسها مرفوعه على اكتافه .... عاااااا نزلنيي 
سليم بضحك وهو يلقيها فِ الميا... حاضر اهو
عااااااا هغرق هغراااااق عاااا
يااابنت الهبله انا معاكي اهوو 
نور بحزن طفولي وهي تتشبت برقبته..  مش بعرف اعوم
سليم بضحك وهو بيقبلها بسرعه...... هعلمك يالا 
سليم بتشجيع.... شاطره يانور عيني برافو
يلا نوري الوقوف فِ الميه.... الطفو على الميه... حركه الرجلين.. الكااتشن
نور بخوف...... نسيت الكاتش اي
سليم بحنان  .... حركه الدراعين يانوري يالا يانوري شاطره شاطره ياحبيبي برافو عليكي 
نور بفرحه طفوليه...... الله بقيت بعرف اعووووم عاااااا في حاجه بتسحب رجلي  عااااا
سليم بضحك..... ههههه دا انا يانوري
نور بغيظ.... يابااارد خضتني  خد بقا تستاهل وبقيت تقذفه بالماء...
سليم بضحك وجراء*ه وهو يده تعبث فِ حبل المايوه من الرقبه لحد ما فكه
نور بخضه وهي تتمسك بالخيط بكسوف....... عاااااا غمض عينك بسرعه انت عملت اي ياااااقلييل الادب 
سليم بضحك وهو بيشد يدها....  مش انا استااهل ماشي بقا استحملي
نور بخحل شديد.... اسفه اسفه والله خلاص بس سيب ايدي اربط الخيط.... 
سليم بخبث.... بوسيني الاول  
نور قربت منه وهو غمض عينه باستمتاع ومره واحده بِعد عنها بعد ما عضته في ايده وبسرعه ربطت الخيط 
وعامت بعيد
سليم بغيظ...... استني يااابت بقاا انا معلمك العوم عشان تستخدميه ضدي ياااابت 
نور بضحك وهي بترجع لِ الشاطئ.....  انا جوعت
سليم وهو بيشتالها وبيطلع..... وانا كمان... اي دا صوت فوني 
نور بتذمر..... لا احنا متفقين نقفل الموبايلات 
سليم لسا هيقفل الفون بس اما شاف الرقم كشر واتعصب ورد..... الو......  ايييييييييييه
نور بخضه.... اي في اي 
سليم بجمود....... زيزي اتقت*لت

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نور بصدمه...... ايييييييه....  ربنا يرحمها يارب بس معرفووش مين الِ عمل كد؟  
سليم غمض عيينُه وبقا يضغط على اسنانه جامد ومكور ايده اوي لدرجه عروقه برزت
نور بخوف من شكله.....  م مالك 
سليم فتح عيونه وكانت حمرا جدا.... اقفلي الموضوع يا نور 
نور بحزن طفولي.... نور بس 
سليم بصلها الِ هو وده اسمه اي دا.... هو دا الي مزعلك!! 
نور بدموع..... انت بطلت تحبي صح.. واه لا انا زعلت اوي عليها مهما كان الي عملته بس مايجوزش عليها غير الرحمه.. بس انت قولت نور بس مش نوري او نور عيني 
سليم بصلها كتير وهي بصتله بعتااب وجريت 
سليم بصوت عالي عشان تسمعه....... نوووووووووووري اقفييي مكاانك
نور ابتسمت اما سمعت اسمها وياء الملكيه الِ قالها وكأنه بيثبت انها ملكيتُه لوحده.. بس فضلت تجري وتضحك وهي شيفاه بيجري وراها  بس فجأه وقفت بخوف اما حست انه صوته اختفى وهي فِ مكان غير الِ كانت فيه حطت ايدها على صدرها وبقت تنهج جامد.... ياربي عليااا وعلى غبااءي انا روحت فين وو سليم فين ندهت  بصوت عااالي..... سليييييييييييم 
مفي رد 
نور بدموع..... انا توهت... هو هو فين هو هو كان ورايا يااا ربي 
عاااااااووووووووووو 
نور برعب واتصمرت مكانها..... د د صوت ديب هو هو هو في ديب في المالديف وعلى البحر ازاي
عاااااااااووووووووووو
نور بصريخ اما حست حاجه وراها ..... لاااااا عااااااااا تاااكووولنييييش بالله عليك انا لساااا صغيره وعندي عيااال باالله عليك جووزي هيبقا ارمل يرضيك انت اكيد ديب مؤدب وبن حلال مصفِ وعندك زووجه يرضيك حد يااا كولها بااالله عليك يا استااذ ديب سيبني ما تاكولنيش ارجوك عاااااااااا سليييييم تعااالى الحقني مراااتك هتتاكل وفجأه سمعت صوت ضحك رجولي شديد فتحت عين وعين مقفوله ولفت بخوف وفجأه فتحت عيونها اول ما شافت سليم هو الي وراها 
نور بعصبيه بترفع سابابتها في وشه...... انت الِ كنت بتعمل صوت الديب صح!!  
سليم بضحك شديد... 😂😂😂😂😂😂 مش قاادر لاا 😂😂😂😂 فصلان بتقووولي لديب يا استاااذ ديب لااا وانت شكلك ديب مؤدب وبن حلال مصفِ 😂😂😂 لا وكُله كوووم وحتت اني هبقل ارمل دي كوم تااني لا وبتسأليه بكل براءه يرضيك حد يااكل مراااتك 😂😂😂😂 مش قاادر لا وكمان على اسااس انه هيفهمك 
نور بدموع وبراءه........ بتتمسخر عليا .... حرام عليك بجد انا كنت همو*ت من كتر الخوف وفكرت اني ضعت 
سليم بضحكه رجوليه سحرتها.....   هههههه براءتك الزايده دي مشكله وبعدين ما سمهااش فكرت اني ضعت 
نور بغباء..... يعني اي اومال انت معايا ازاي 
سليم عض شفته السُفليه بغيظ.......  ايوا معاكي بس محدش معانا 
نور بترقب وعلى وشك العييط.... بمعنى
سليم ابتسم بسماجه..... بمعنى اننا فعلا تووهنا يااانووري 
نور بضحك شديد.... هيهيههيهيهيهيهيهي بتهزر صح ههيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهييهي كمان مرا يعني اييييي ياااخويااا توهنا
سليم غمز..... ضحكتك دي بتجبلي افكار انما اي ببقى عايز قاطعته بصراخ..... مش وووقته وربناااا ماااا وقته اناااا عاايزه ولادي وديني لولاااادي الوقتي حاااالا ماااليش دعوه كُله بسببك اصلا 
سليم ابتسم ابتسامه موصلتش لِ عينه وقال بغيظ...... بسببي انا اها انا الي كنت بجري زي الهبله صح 
نزر بشهقه وهي بتستعد الهجو"م عليه.... انا هبله... اهو انت الِ اهبل وستين اهبل هه 
سليم بضحك..... انتي قد كلامك يااشير ونص انتِ دا انتِ عند بطني ياااابت 
نور بغضب طفولي.... بقا كدا طيب ونطت عليه ومره واحده فضلت تشد في شعرُه جامد وعضته من راسه
سليم بضحك وهو بيحاول ينزلها من عليه.... يابت يااابت انزليي شعري هيبوووظ 
نور بغيظ وهي بتشده اكتر....... تستاااهل وبعدين كله همك انه هيبوظ
سليم بخبث.... ايوا اومال البنات هيعاكسوني ازاي 
نور بصراخ.... بقاااا كدا طيب اهووو... تستاهل 
سليم وهو بيمسك راسه.... يااابنت الهبله ايه الي عملتيه دا 
نور وهي بتبص فِ ايدها الِ فيها خصلات من شعره..... هه تستاهل 
سليم فضل يجري وراها وهي تجري لحد ما هبطوا من كُتر الجري ....  ااه معتش قادره عاايزه ونش يشتالني 
سليم وهو بيشتالها بيجري بيها..... اشييلك انا 
بعد ساعات من الضحك والجري 
نور بغباء وهي سانده بضهرها على الشجره وسليم على رجليها وايدها في شعره وهو مغمض عينه باستمتاع  وفجأه فونه رن
نور بغباء.... اي دا صوت فون صح بس ياترى منين
سليم بتوتر.... اي دا فعلا صوت موبايل 
نور ضيقت عيونها ومره واحده حطت ايدها في جيبه وطلعت الفون..... اي دا يا استااذ سليم
سليم بضحكه سمجه..... هههه اي دا.. فون ياانوري انتي بقيتي بتسألي اسأله غير منطقيه بالمره
نور بغيظ.... وبيعمل ايي معااااك مش انت قووولت انك نسيته 
سليم بكذب وهو بيعدل راسه تاني على رجليها...... فكرت اني نسيته 
نور بتحاول تقوم.... طب يالا نرجع بقا حدد اللوكيشن
سليم وهو بيثبت رجليها تحت راسه......  شويه وهنقوم 
نور باصرار.... لا الوقتي انا من الصُبح ما شوفتش ولادي
سليم بضحك......  هما لسا نايمين الوقتي انا متأكد   
نور باستغراب..... هيفضلوا نايمين ولا اي
سليم بحنان وهو بيطبع قُبله على خدها الاحمر الطبيعي.....  لا بس في الطياره فضلوا سهرانين وبيلعبوا لحد الصبح.. اكيد الوقتي لسا نايمين 
نور براحه.....  ماشي بس انا برضو عايزه اروح لهم اطمن 
سليم بحزن مزيف وخبث..... بقا كدا يانوري مش عايزه تقعدي معايا طيب  تمام شكرا... يالا الِ انتِ عاوزاه
نور بحزن لِ حزنه... خلاص ماتزعلش بس مش هنتأخر عليهم صح
 سليم بحب... صح قومي معايا 
فين
مفاجاه وطلع قماشه طويله غمض بيها عيونها وشبك صوابعه مع صوابعها  ... بعد شويه وقف.. نور لسا هتشيل القماشه.... لا استني يانوري... ثانيه... ومد ايده وشال القماشه من على عيونها.... فتحي
نور بانبهار وهي بتطالع المكان بفرحه شديده 
(كان عباره عن حاجه زي خيمه كبيره مفتوحه وفيها طرييظه لفردين  والشموع في كل حته والورد الاحمر على الارض وريحه الشموع والورد مع هوا البحر كان حاجه فِ منتهي الجمال مع جو رومانسي ومُيوزك هاديه وكل ده قدام البحر تحت ضي القمر والشموع وضوء خفيف ابيض).... وااااو يااسليم 
سليم بفرحه لفرحتهااا......  عجبك 
نور بقت تتنط بفرحه...... عجبني بس دا تُحفه جميل جدااا جداااا كُله دا علشاني
كله لِ اجل ابتسامه من نوري
نور بدموع من كُتر الفرحه......  مرسي اوي اوي... انا بحبك اوي اوي 
سليم وهو بيضُمها ليه بحنان.... وانا بعشقك يا قلب سليم
 سليم انحنى ومسك ايدها وباسها بحب شديد.... تسمحيلي بالرقصه دي يا موزموزيل 
نور بضحكه سحرتُه...... اسمحلك جدا
بعد فتره 
 سليم بصوت خافت عند اذنها... نوري 
نور بتوهان.... همممم 
سليم دمعه منه نزلت.... نور رفعت راسها بلهفه ومسكت وشه بين ايدها بحنان...... سليم مالك ﯾَ حبيبي.... انت بتعيط
اخد نفس ومد ايده يرجعها لِ حضنه تاني.....  لا دا من فرحتي بس 
نور بعدم اقتناع وحطت ايدها على خده برقه.... لا ياسليم انا عرفاك اكتر من نفسي ... هتخبي على نور عينك 
سليم سند راسه على صدرها بحزن..... انا الِ قت*لت زيزي يانور 
نور...... 😳

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نور بصدمه بعدت خطوه لِ ورا....  مش فاهمه 
سليم فضِل باصص عليها بحزن وساكت 
نور بضحك جامد..... هههه وربنا ما فاهمه 
سليم رما  نفسه على الكرسي بتعب وحط ايده على وشه وبردو ساكت
نور نزلت على ركبتها جنبه وقال بحنان.....  اهدى وبراحه فهمني 
سليم بجمود..... قتل*تها يانور قتل*تها 
نور دموعها نزلت ومسكت ايده ... كمل 
فلاش باك
سليم كان فِ الشركه وبيشتغل على ملفات قدامه وفجأه فونه رن 
سليم بعصبيه رد..... الو هو انا مش قااايل مش عااايز حد من ناااحيتها يكلمني
الممرضه بخوف..... ياااسليم بيه احنا مش عاارفين نوصل لحد من عيلتها. 
سليم ببرود..... ماليش دعوه ويااويلك لو رنيتي على الرقم دا تاني ولسا هيقفل السكه فِ وشها....  الو الو سليم انا انا زيزي ارجوك عاايزه اقابلك ضروري بالله عليك ما ترفض والله حااجه تخُصك انت ونور اناا نااويه اعترفلك على كُل حاجه ياسليم  انا تُوبت  وعاايزك تسامحني... سليم ارجوك... لازم اقااابلك يااسليم النهارده ضروري..
سليم اتنهد وقال بجمود.... ماشي بس عاارفه ورحمه ابويا يازيزي لو عرفت ان دي تمثيليه ولا بتشتغليني والله العظيم مااهيكفيني فيها موووو. تك فاااهمه
فااهمه فاااهمه بس ماتتأخرش عليا 
بقلمي بسمله بدوي
سليم خلص وفعلا راح لزيزي
سليم ببرود..... غرفه زيزي الدمنهوري رقم كام
الاستقبال 310 يفندم 
سليم فتح الباب ودخل بس كانت الاوضه فاضيه لسا هيخرج لفت انتباهه ظل انعكاسه على الباب عمل نفسه ماشافوش وهيخرج بس بحركه سريعه لف وطلع سلاحه
لقاها زيزي قاعده على الكرسي بس الاضاءه بتاعت الاوضه خافته.... 
سليم رفع حاجبه باستنكار......  وده اسمه اي... بقالي ساعه بنده عليه اي اطرشتي؟   
مفيش رد 
سليم بعصبيه رفع المسدس فِ وشها.... ماتعصبنيش اخلصي قولي الي هتقوليه 
مفيش رد برضو 
سليم فجأه حس ان حد وراه غصب عنه ضغط على الزناد والطل*قه جت فِ زيزي
سليم وقف مكانه مش مصدق الي حصل وفجأه الممرضه دخلت عليه ولسا هتصوت 
سليم بقسوه.....  ولا صوت.. ولا حركه فاهمه مافيش حاجه حصلت فااهمه
فاهمة فاهمه ماتقلقش يا باشا انا ممكن اتاويها فِ اي حته بس كلك نظر 
سليم فهم قصدها وطلع رزمه مال واعطاهالها وباصص قدامه عقله مش قادر يصدق الي حصل لسا ومشا 
اند فلاش 
نور بدموع وهي شايفه حالته.....  ما تخافش انا انا معاك انت انت مش قصدك صح.. اهدى اهدى ياحبيبي اهدى 
سليم بدموع.....  انت مصدقاني صح انا والله مش قصدي اق*تلها 
نور بدموع......  احنا لازم ننزل مصر عشان مايشكووش والحكومه اول حد هتفكر فيه هو انت.. و بسفرنا دا هيشكوا اكتر
سليم هز راسه بحزن وحضنها.... احضُنيني يانوري انا تعبان اوي
نور بحنان ........  كله هيبقى بخير انا معاك ماتخافش... وانت وانت مكنش قصدك وشدته لحُضنها اكتر وسمحت لدموعها تنزل بس بدون صوت .... 
تسريع الاحداث رجعوا وناموا علطول واول ما الصبح طلع   نزلوا مصر   ولسا هيرجعوا القصر لقوا الشرطه فِ وشهم 
سليم ابتسم بحزن وشاور بايده .... مش عايز كلام كتير انا عارف انتوا جايين ليه وهاجي معاكم من سُكات 
نور بدموع.....  لا لا سيبوووه لا خووودوني انا مكااانه سييييبوووه 
سليم بحنان...... نور روحي مع السواق.. مااتخاافيش عليا جووزك اسد ومشا معاهم
نور بصوت عاالي عشان شيفاها بيبعد عنها وهي لسا واقفه مكانها.... مااتخااافش هجيب المحامي وجايه متخاافش يااحبيبي انا معاك
الظابط بهدوء... اهلا اهلا ياسليم بيه 
سليم استغرب من معاملته وهز راسه بهدوء
الظابط.... طبعا انت عارف انت هنا ليه
سليم ببرود..... مش هتكلم غير فِ وجود المحامي
الظابط... هحقك طبعا 
دقايق ونور وصلت ومعاها المحامي
المحامي بثقه.....احم انا المحامي رأفت يوسف حاضر  لموكلي  سليم الجبراوي طبعا هو  غني عن التعريف والبلد ياما سمعت عن انجازاته و
سليم بعصبيه.......  خش في الموضوع على طول ياامتر
المحامي... احم اا هو مته*م  بقضيه ق*تل زوجته اا
سليم بغضب جحيمي..... طليقته
الظابط باستغراب.....  ثواني ثواني مين دا الي م*تهم 
المحامي بابتسامه سمجه.... سليم باشا
الظابط سكت وبص لسليم بتعجب ورجع بص في الورق الي قدامه..... بس مش سليم الم*تهم في القضيه
نور بفرحه.... بجد ياااما انت كريم يااارب بجد كنت كنت حاسه  الحمدلله الحمدلله وجريت على سليم 
سليم بفرحه..... ازاي انا انا 
فجأه سمعوا صوت رجولي جذاب..... اقولك انا يا سليم باشا دي مؤامره عليك وعليا وانا اخدت حقي وحقك 
سليم ونور بصدمه...... عمااار..

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

.. اقولك انا يا سليم باشا دي مؤامره عليك وعليا وانا اخدت حقي وحقك 
سليم ونور بصدمه...... عمااار..
عمار بابتسامه حزينه..... اها ايوا عمار مالكو اتصدموا ليه كدا ههه انا مش وحش اوي كدا واللهِ 
_اه والله عموره حبيبي مش وحش ده طلع طيب وغلبان ياجدعان انتو ظلمينُه
سليم بعصبيه .... و انتي مين انتي كمان وانت ازاااي سمحووولك تخُرج من المستشفي ولاد ال**** انا هعرف اشوف شُغلي معااهم واعرف بيااخدوا فلوووس على اي
 نوران ببرود.... انا نوران اختك  
سليم اتعصب... نعااام اخت مين ياابت انتي هتصتعبطي ولا هي دي لعبه جديده 
نوران بدموع....واللهِ العظيم مابكذب انا فعلا اُختك 
نورهمست فِ نفسها ..  انا مصدقاها مش عاارفه ليه و الشبه بينهم كبير اوي 
سليم سمعها وابتسم بس دارى ابتسامته بسرعه وقال ببرود.... مش سبب كافِ 
بقلمي بسمله بدوي 
نوران بدموع....  مش عارفه اقول اي بس دي الحقيقه... وعارفه انها صعبه عليك وصعبه عليا انا كمان واللهِ عارف يعني اي تكون عايش 25سنه بين نااس ومفكرهم عيلتك وفِ الاخر يطلعوا مش عيلتك  ... طلعوا خاطفني اه والله خاطفني اعترفولي بكدا   خاطفوني من الحضّانه وبعد ما بدلوني بولد  وعملوا انه اتخطف  مش عارفه مين الي عمل كدا بس الي عرفته انه منافسين ليكوا فِ الشغل 
سليم باستغراب.... هما مين دول احنا لينا اعداء كتير فِ السوق 
نوران بحزن بصت لعمار الِ مسك ايدها فِ محاوله ليطمنها
سليم بعصبيه.... سيب ايد اُختي يالا احسنلك
نورام عيطت.....  بجد مصدقني انا. انا اُختك
نور ابتسملتها وقربت منها وحضنتها.... اهدي يا حبيبتي ماتبكيش 
نوران بصتلها وبعدين بصت لعمار وعمار ابتسملها وعيونها ماسابتهاش ولا بص لنور حتى كل انظاره مع نوران ونوران فرحت بدا وسليم مراقبه وحس براحه من نظرات عمار وحس فعلا انه اتغير
ثواني  والباب خبط ودخل الجد وساره واشرف 
نوران مسكت ايد نور بفرحه وقالت..... هما هما دول اهلي يانور
نور ابتسمت لها وهزت راسها.... ايوا  روحي سلمي عليهم
نوران دموعها نزلت وقربت منهم بخجل مش عارفه تقول اي.... 
ساره بدموع.....  هي دي بينتي يا عمي 
الجد هز راسه وضحك.... ايوا تعالي يا حبيبتي في حُضن جدك 
نور باستغراب..... انتوا عرفتوا ازاي
الجد بضحك..... عيب عليكي يانوري دا انا مجاهد الجبراوي برضو  
ساره بفرحه اخدتها في حُضنها وقعدت تعيط وتبوسها بلهفه.... الحمدلله  يارب الحمدلله ياحبيبتي يابنتي
اشرف بحنان.... تعالي يا حبيبه ابوكي وحضنها بحنان ابوي
نور فرحانه ليهم اوي وبمرح...... اي دا اي دا..  هي هتاخُد مكاني ولا اي لا كدا ازعل واجيب ناس تزعل ابعدي عن  ياجدو يا نوران على فكره انا بغير عليه 
مجاهد بضحك...... تعالي يا حبيبه جدك وحشتيني 
نور جريت عليه حضنته......  حبيبي ياجدو 
سليم ابتسم بس ثواني واتلاشت وقال بغيره..... ياااانووور 
الجد بضحك وتذمر....  يااابني ارحمني بقااا والله انا جدها
سليم ضحك غصب عنه وشد نور لحضنه........  ولو برضو 
عمار ابتسم بحزن ولسا هينسحب بهدوء نوران ندهت عليه..... عمار حبيبي
سليم جز على سنانه ونور لاحظت ده ومسكت ايده تهديه 
الجد بهدوء..... انتي تعرفيه منين يا نوران
نوران وعيونها بتلمع بحب..... في المستشفى انا دكتورته... عمار انت رايح فين
عمار بابتسامه حزينه.....  مهمتي خلصت خلاص انتي بقيتي مع عيلتك 
نوران بحب..... وانت كمان من ضمنهم 
سليم ببرود.....  مش هتمشي الا اما تقول ايه حكايه قت*ل زيزي دي 
عمار خبط بايده على راسه.....اااها افتكرت معلش نسيت خالص و
سليم بعصبيه خفيفه.... اخلص 
عمار بهدوء..... انت فعلا ماقت*لتش زيزي عشان هي فعلا م*يته قبل ما تروح لها وقبل ما انا اروح لها كمان
سليم بترقب مُخيف.....  وانت عرفت منين
عمار بهدوء.... الممرضه لقيتها بتبتزني وعايزه فلوس عشان تسكت  ... انا اصلا مجتش جنبها انا دخلت الاوضه بعد ما زيزي اتصلت بيا علطول عايزه تشوفني وتقولي انها ندمت وعايزه تعترف ليا على حاجه اول ما دخلت الاوضه كان النور مقفول جيت امشي لقيت خيال وببص لقيتها قاعده على الكنبه بس الضوء بتاع الاوضه كان ضعيف شويه وبتقيت بكلمها مابتردش لسا بروح لها وبمد ايدي لقيتها مقتو*له والممرضه دخلت في نفس الوقت وبس 
سليم فِ نفسه..... ياااولاد ال****دا نفس الي حصل معايا  . 
عمار.. تاني يوم روحت اشوف الممرضه او افهم اي حاجه من الي حصلت لقيتها بتتكلم في الفون وبتقول... كل حاجه تمام والخطه ماشيه تمام وسليم باشا وعمار باشا اكلوا الطُعم دخلت ووجهتها وقبل ما تتكلم كان في  حد ضربها بالنا*ر وما*تت  والكاميرات تثبت دا  ...  انا ندمان ياسليم على كُل الي فات وحقيقي انا كنت مغفل اوي بس بجد اتغيرت وكله بفضل نوران حبيبتي...  وبالمناسبه دي حابب اطلب ايدها 
نوران اتكسفت وخبت وشها في حضن مامتها وكله ضحك ماعدا سليم....  يالله يا جماعه... ما عندناش بنات للجواز ياعمار واخد نور ومشا ووراه عيلته 
نوران بصتله بحزن ولسا هتتكلم.... قاطعها بحب.... هفضل احاول يانوران انتي ليا وانا ليكي ومش هسيبك لو ايه حصل يالا روحي مع عيلتك وبليل انا هاجي تاني اتقدم رسمي 
هزت راسها بفرحه ومشيت 
تسريع الاحداث وصلوا القصر.. سليم طلع على الجناح على طول بس قبل ما يطلع وجهه كلامه لنور.... نور ورايا 
نور استأنت ولسا هتطلع قاطعتها ساره وهي بتنده عليها..... نور
نور بطيبه.... نعم ياماما 
ساره بخجل...... ماما لسا بتعتبريني مامتك يانور 
نور بطيبه......  طبعا انا مش هنكر اني زعلت من الي حصل بس اهو حصل خلاص اهم حاجه انك عرفتي غلطك 
ساره بدموع وحب اموي...... انا مش عاارفه انا ازاي عملت حاجه زي دي كنت هندم عليها العمر كله كنت هخسر جوهره زيك يانور... سامحيني يا بنتي 
نور بابتسامة وهي بتمسح لها دموعها بحنان.... مسامحاكي يا ماما 
نووووووووووور
نور بمرح......  هطلع اشوف دراكولا الي فوق دا ماله وطلعت جري فجأه  اتصمرت مكانها اما حست بحاجه في نص ضهرها.... امشي معايا من سُكات من الباب الخلفي ومش عاايز لانفس ولا حركه امشييي 
نور بحركه سريعه لفت وضربته في بطنه والمسدس وقع على الاخر.....  وفجأه صرخت صوت عاالي بعدم تصديق....  زيزيييييي 
ميرال بخوف.... مااامي 
زيزي بسرعه اخدت ميرال واخدت المسدس وحطه على دماغها..... لو ما نفذتيش الي هقولك عليه بالحرف الواحد هقتل*هالك 
نور بعصبيه وغضب...... ورحمه ابويا لو لمستي شعره منها لندمك طول عمرك سيبي بنتي وبحركه سريعه لسا هتضر"بها برجليها... زيزي قامت ضاغطه على الزناد 
سليم وهو بيطلع على السلم وقف بعدم استوعاب وهو بيشوف نور بتُقع على الارض مع صوت الطلقه اتخض وجري على نور...... نوووووور لااااااا
هل يترى نور هتموو*ت ولا للقدر رأي اخر🥺♥. 

متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب

نور بعصبيه وغضب...... ورحمه ابويا لو لمستي شعره منها لندمك طول عمرك سيبي بنتي وبحركه سريعه لسا هتضر"بها برجليها... زيزي قامت ضاغطه على الزناد 
سليم وهو بيطلع على السلم وقف بعدم استوعاب وهو بيشوف نور بتُقع على الارض مع صوت الطلقه اتخض وجري على نور...... نوووووور لااااااا 
نور انحنت بسرعه واخدت بنتها فِ حضنها ووقعت على الارض.. وسليم كتف زيزي..  انتِ اغلاطك كترت اوي وانا بسامح مره واحده بس 
زيزي بخوف..... س سليم.. اسمعني انا 
سليم شدها من ايدها بعصبيه ومسك فونه بايده التانيه..... الوو.. ثواني وتجيب البوكس..  اخلص
زيزي بدموع..... انا مش عارفه عملت كدا ازاي انا انا 
سليم بغضب جحيمي...... انتِ تسكُتييي خاااالص مسمعششش لاصوووت ولا حركه منك انا ماسك اعصابي عنك بالعافيه ولولا انك مره كنت مسبتش فيكي حته سليمه واخدت حقي منك..  وبعدين انا عُمري ما هنزل لمستواكي وامد ايدي عليكي واوس*خها منك 
زيزي سكتت وبتحاول تزقه  عضان تعرف تهرب مش عارفه
نور بصتلها والدموع فِ عينها.... انتي اي بجد انا مش قاادره اتخيل ان في حد ممكن تكون بالحقا*ره دي حتى لو انتي بتكرهينا بتدخلي بنتي لييييه.. انا الوقتي لو عملتي اي مش هيشفي غليلي منك اناااا ولااادي خط احمررررر فاااهمه.. ثواني والبوليس جه 
سليم بحده للظابط.... مش هوصيك بقا اعد*ااام فااهم
زيزي بغِل.....  والله مااحسيبكوا في حااالكوا وههرب وهاجي انت*قم منكو.. مش هخليكوااا تتهمنوااا اصبرواا علياا 
سليم ببرود .....  اذا طلعتي منها.. خدووها  .. اعدااال ياااعااادل عااايز اعداام مش هوصيك
عادل..... باذن الله ياباشا بِ الي معانا  مش هتنفد.. كله ضدها  اصلا اوعدك بدا.. قداااامي يااابت 
نور قربت منه وقالت بنره حانيه .... حبيبي اهدى 
سليم ابتسملها بحب وفضلوا يبصوا لبعض نظرات حب... 
احم احم نحن هُناا يا سوولي 
سليم بضحك ولف لها.... يخربيت فصلانك يااشيخه 
نوران بضحك..... هههه بس اي سلخ*تها هههه انا فرحانه فيها اوي ام اربعه واربعين دي 
ضحك الجميع على كلامها 
عمار بخجل.... اقدر اقول الوقتي مسامحني
سليم ببرود.....هفكر
نوران بسرعه.....لا والنبي يا ابيه 
سليم ضحك..... اي دااا يابت مالتتكسفيش
نوران بمرح..... بتكسف وكل حاجه بس ياسااامح الواد هنخلل جنببكوا كداا عااا عاايزين نتجوز بقااا 
عمار ضحك....باالله عليك يا عم اخلص عااايز اتجوز يااا جدعاااان 
سليم ضحك وخبطه في دراعه.....  موافق الشهر الجاي الفرح 
عمار بفرحه وعدم تصديق.... احلف 
نوران بسعاده.... عاااااا لولوولولولولولي وهتجوز 
كله ضحك عليها وعلى جنونها 
سليم بجراء*ه وهمس فُ ودن نور .... احم احم العيال هيبقوا مع مين يااجدعااان ليلتااا حمرااا النهارده يانوري 
نور شهقت بكسوف ولكزتُه فِ بطنه.....  سلييم 
سليم بعشق وهيام.... قلبه وروحه ودنيتُه كلهااا وثواني وكانت محموله على زراعيه القويتان.... استعنى على بالشقا بالله وطلع بيها تحت ضحك الجميع ودعواتهم بالسعاده لهم 
سليم سطحها على السرير برقه...  
نور بدلال....  سولي 
سليم بعشق...  قلبه 
نور والدموع الفرحه تنهر على وجنتيها وتمسك بوجهه برقه.....  اخيرا بقينا مع بعض وهزمناهم 
سليم اخد نفس طويل والسعاده مرسومه على وجهه....  بحبك اوي يانوري وعُمري ماحبيت و لا هحبهم غيرك...
نور شددت من احتضانُه ليها...  وانا بعشقك يا قلب نورك.. لتسقط دموعها فرحا وسعادة وليس المًا وحزناً كما اعتاادت لا واخيرا ابتسمت لها الحياه وعوضها الله على صبرها  .. وظلت تشتكُر الله على هذا السليم الذي عوضها وكان لها ونعم الزوج رغم كُل تلك المشاكل التى واجهوها الا انه لم يتخلى عنها وواجه بصدر رحب.. ابتسمت عندما شعرت بيده الدافئه تمسح دموعها بحنان بالغ ويهم لتقبلها لتترُك نفسها له وهي مطمئنه دون خوف  .. اهم شئ انها بجانبه تشعر بحنانه.. شعرت برضا وسعاده وهي تسمع تلك الكلمات التي تُرضيها وتشعرها بانها اجمل واهم امرأه على هذا الكوكب.. همست برقه وهي تبادله ما يفعله.....  بحبك وهفضل احبك لاخر نفس فيها ياعوضي من الدنيا وانشاء الله فِ الاخره يا قلبي
سليم رفع وجهه لها وهو يعتليها بعِشق.....  انا خلصت كلامي لِكي.. كلام الدُنيا كله ما هيوفيكي  وبعدين روحي اي دا انتي الي قلبي وروحي وعيني وكل ماليا انتي الي خليتي لي حياتي طعم ولون... انتي نور عيني
ثم  اكمل ما بفعلُه ليثبت لها ان عشقُه الجامح لها يزداد يوماً بعد يوم...
تمت بحمدلله
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-