تميم: والله العظيم انا مربوووط مربوووط
داليا قربت منه وباسته
رفيده تميييييم
تميم: ضربها براسه اااه راسها ناشفه ارتحتي كده
رفيده: ايوه ي تيمو م تخليهاش تقرب منك تاني
تميم: رفيده انتي شيفاني صح ولا انتي عاميه ولا اي منا متكتف ومش قادر اتحرك قدامك اهه
داليا: معلشي ي روفي بقا هنقطع عليكي الحظه عاوزين تميم معانا
تميم بحده: انتي عوزاني انا وانا جبتلك الورق مشيهاا ونخلص حسابتنا احنا سوا
داليا: طموح انت ي تميم وبتقول مقتراحات كمان السنيوره هتفضل هنا لحد م نتاكد من سلامه الورق
تميم: يعني اي
داليا: يعني هتفضل معانا لحد م المسئول يبعت ويقول ان ده الورق الاصلي وبعدها هنبعتها لمكان حلو اووي
تميم بس ده مكنش اتفاقنا
داليا ااه هو انا مقولتلكش منا غيرت الاتفاق وخلي مازن باشا ميحاولش يلعب بديله كتير
تميم بلع ريقه مازن مازن مين
داليا بزهق يااه ي تميم انت لسه بتحاول م قلنا خلاص بقينا نلعب ع المكشوف
بص احنا هنعمل اتفاق جديد في شحنه لازم تعدي بكره انت هتكلم مازن يتصرف ويعديها وساعتها هنسيبك انت والسنيوره في اللحظه الي هتطلع فيها الطياره من مصر
تميم: وانا اييه يضمنلي كلامك
داليا: هو انت بتكلم شركه العملا مفيش ضمانات
تميم: وانا ايه الي يخليني اعمل كدا لما انتي ممكن ترجعي في كلامك
داليا شاورت بايديها كده مثلا
مسعود امرك ي هاتم
داليا: خدوها بتاعتكوا النهارده
تميم بعصبيه دالياااا محدش يقرب منها
رفيده رجعت بضهرها لورا وهو عمال يقرب بعياط تمييم الحقني
تميم: داليا داليا خلاص محدش يقرب منها هعمل الي انتي عوزاه
داليا خلاص ي شباب استنوني بره
تميم سبيني ساعه بس افكر هقنع مازن ازاي الامر صعب
داليا ماشي هسيبك ساعه بس بعدها مش هستني دقيقه
تميم: ماشي
في مكان اخر
مازن: مش معانا وقت ي حازم لازم تخرج بيها بسرعه لان في لحظه والمكان هيقلب مجزره
حازم حاضر حاضر هخرج بيها بسرعه
مازن ربنا معاك وخد ادي دي ل تميم
حازم ايه دي
مازن مش وقته ي حازم تميم عارف هيعمل اي يلا
في البيت
هدي يعني اي بس ي حج الكلام ده
الجد يعني زي م سمعتي اول م هيرجعوا تميم هيطلق رفيده وهخدها وهنسافر
هدي بس ي حج هو
الجد مفيش بس انا مش جايبها علشان اعرضها للخطر كنت فاكره هيقدر يحميها بس خلاص زي م تجوزها غصب هيطلقها بردوا ورجله فوق رقبته
رنا بصرييخ: حرااام عليك ي جددي لي بتعمل كده هو تميم ذنبه اي هو من ساعتها مدخلش البيت وبيحاول يرجعها
انس: اهدي ي رنا الامور مش بتتحل كدا
رنا: لاا مش ههدي هو ظلمه من الاول وجوزه غصب ودلوقتي بيحمله سبب اختفاءها اييي حراام عليك وسبتهم وجريت
انس: انا اسف ي جدي هي بس تعبانه شوي ما تاخدش ع كلامها انا هقوم اشوفها
نرجع تاني عند تميم بقا
تميم: انا اسف ي رفيده حقك عليا انا عارف ان كل ده بسببي
رفيده لا لا ي تميم انا بخير
تميم بضعف انا قولتلهم مش عاوز اتجوز دلوقتي انا كنت خايف تدخلي الدايره دي واهو انتي دخلتي برده
رفيده: كتعملش في نفسك كده ي تميم انت ملكش ذنب وانا مش خايفه طول منا معاك
قطعهم صوت
حازم: تمييم انتوا هنا
تميم بامل ايوه ي حازم انتوا اتاخرتوا لي
حازم دخل بسرعه التامين بره صعب بس يلا مفيش وقت
تميم يلا يلا فك رفيده واخرج من هنا بسرعه
رفيده لاا انا مش هسيبك ي تميم
تميم: رفيده ارجوكي مش وقته اخرجي مع حازم
رفيده بدمووع لا انا مستحييل اسيبك مش هخرج هنا غير معاك
حازم رفيده مفيش معانا وقت يلا
رفيده لا ي حاازم
↚
تميم فكني ي حاازم
حازه فكه خد دي مازن بعتهالك
رفيده جريت عليه حضنته يلا ي تميم ارجوك اخرج معانا
تميم: بعد عنها بهدوء وبص في الارض انا قلتلك ليا طار هنا ومش هسيبه اخرجي
رفيده بعناد وانا مش هسيبك
تميم انا اسف سامحيني وفجاءه ضربها بضهر المسدس في راسها
رفيده بتوهان اااه ليي ي تميم
تميم باس راسها حقكك عليا سامحيني يلا ي حازم شلها واطلع
حازم شلها خد بالك من نفسك ي تميم
بعد فتره
داليا ها ي تميم فكرت ولا لا
مازن فكر دا انا حتي جيتله نفكر سوا
داليا بخوف ماازن انت وصلت هنا ازاي
مازن دا اسمه كلام بردوا دي اصول الضيافه
داليا داست ع انذار في ايديها وبدا الضرب من الناحيتيين
بعد شويه من الضرب
داليا جريت بسرعه ع عربيتها
تميم رايحه فين ي حلوه هو احنا لسه اتصفينا
داليا تميم انااا وفي لحظه كانت فجرت نفسها بالعربيه
مازن تميم انت كويس
تميم ايوه ايوه كويس الغبيه فجرت نفسهاا
مازن يلا في داهيه
تميم وابوهاا
مازن عييب عليك ي صاحبيي
تميم ايي
مازن: في الوقت الي كانت بتطلب منك اعدي الشحنه كانت الشحنه بتعدي فعلا بس كانت بتوهه وبتشغل بالنا ساعتها انا كنت عرفت فاستغربت طلبها بس كان اذن النيابه خرج ولما اطلعنا ع المكان لقيت التسليم شغال فعلا وحبيبك شرف في التخشيبه
تميم حضنه بفرحه برافوو ي مازن
مازن: طيب يلا يلا قوم خلينا نسافر نفرح والده عمر
تميم: حقك رجع ي صاحبي نام مرتاح ي حبيبي
مازن انا فخور بيكوا ي رجاله المهمه تمت بنجاح
تمااام ي فندم
مازن يلا ي تميمم
تميم انا هروح اطمن ع رفيده الاول مكنتش راضيه تمشيه وضربتها بالمسدس هروح اشوفها ونسافر بليل
مازن خلاص ماشي حمدلله ع سلامتها
في البيت
الجد انا قولت كلمتي وخلصنا هيطلقها يعني هيطلقهاا
تميم دخل: في اي صوتكوا عالي لي ومين دي الي هتطلق
هدي جريت عليه تميم ابني انت كوويس
تميم انا كويس ي ماما جدي ماله ومين الي هتطلق انا مش فاهم حاجه
هدي مش وقته ي بني تعالي ارتاح
تميم فين رفيده ي ماما هي كويسه
الجد بحده طلقها ي تمييم
تميم بصدمه مين ي جدي اطلق مين
الجد طلق رفيده
تميم نعممممم
الجد ضرب بعصايته في الارض ارمي يمين الطلاق دلوقتي ي تميم
تميم:.
تميم: والله العظيم انا مربوووط مربوووط
داليا قربت منه وباسته
رفيده تميييييم
تميم: ضربها براسه اااه راسها ناشفه ارتحتي كده
رفيده: ايوه ي تيمو م تخليهاش تقرب منك تاني
تميم: رفيده انتي شيفاني صح ولا انتي عاميه ولا اي منا متكتف ومش قادر اتحرك قدامك اهه
داليا: معلشي ي روفي بقا هنقطع عليكي الحظه عاوزين تميم معانا
تميم بحده: انتي عوزاني انا وانا جبتلك الورق مشيهاا ونخلص حسابتنا احنا سوا
داليا: طموح انت ي تميم وبتقول مقتراحات كمان السنيوره هتفضل هنا لحد م نتاكد من سلامه الورق
تميم: يعني اي
داليا: يعني هتفضل معانا لحد م المسئول يبعت ويقول ان ده الورق الاصلي وبعدها هنبعتها لمكان حلو اووي
تميم بس ده مكنش اتفاقنا
داليا ااه هو انا مقولتلكش منا غيرت الاتفاق وخلي مازن باشا ميحاولش يلعب بديله كتير
تميم بلع ريقه مازن مازن مين
داليا بزهق يااه ي تميم انت لسه بتحاول م قلنا خلاص بقينا نلعب ع المكشوف
بص احنا هنعمل اتفاق جديد في شحنه لازم تعدي بكره انت هتكلم مازن يتصرف ويعديها وساعتها هنسيبك انت والسنيوره في اللحظه الي هتطلع فيها الطياره من مصر
تميم: وانا اييه يضمنلي كلامك
داليا: هو انت بتكلم شركه العملا مفيش ضمانات
تميم: وانا ايه الي يخليني اعمل كدا لما انتي ممكن ترجعي في كلامك
داليا شاورت بايديها كده مثلا
مسعود امرك ي هاتم
↚
داليا: خدوها بتاعتكوا النهارده
تميم بعصبيه دالياااا محدش يقرب منها
رفيده رجعت بضهرها لورا وهو عمال يقرب بعياط تمييم الحقني
تميم: داليا داليا خلاص محدش يقرب منها هعمل الي انتي عوزاه
داليا خلاص ي شباب استنوني بره
تميم سبيني ساعه بس افكر هقنع مازن ازاي الامر صعب
داليا ماشي هسيبك ساعه بس بعدها مش هستني دقيقه
تميم: ماشي
في مكان اخر
مازن: مش معانا وقت ي حازم لازم تخرج بيها بسرعه لان في لحظه والمكان هيقلب مجزره
حازم حاضر حاضر هخرج بيها بسرعه
مازن ربنا معاك وخد ادي دي ل تميم
حازم ايه دي
مازن مش وقته ي حازم تميم عارف هيعمل اي يلا
في البيت
هدي يعني اي بس ي حج الكلام ده
الجد يعني زي م سمعتي اول م هيرجعوا تميم هيطلق رفيده وهخدها وهنسافر
هدي بس ي حج هو
الجد مفيش بس انا مش جايبها علشان اعرضها للخطر كنت فاكره هيقدر يحميها بس خلاص زي م تجوزها غصب هيطلقها بردوا ورجله فوق رقبته
رنا بصرييخ: حرااام عليك ي جددي لي بتعمل كده هو تميم ذنبه اي هو من ساعتها مدخلش البيت وبيحاول يرجعها
انس: اهدي ي رنا الامور مش بتتحل كدا
رنا: لاا مش ههدي هو ظلمه من الاول وجوزه غصب ودلوقتي بيحمله سبب اختفاءها اييي حراام عليك وسبتهم وجريت
انس: انا اسف ي جدي هي بس تعبانه شوي ما تاخدش ع كلامها انا هقوم اشوفها
نرجع تاني عند تميم بقا
تميم: انا اسف ي رفيده حقك عليا انا عارف ان كل ده بسببي
رفيده لا لا ي تميم انا بخير
تميم بضعف انا قولتلهم مش عاوز اتجوز دلوقتي انا كنت خايف تدخلي الدايره دي واهو انتي دخلتي برده
رفيده: كتعملش في نفسك كده ي تميم انت ملكش ذنب وانا مش خايفه طول منا معاك
قطعهم صوت
حازم: تمييم انتوا هنا
تميم بامل ايوه ي حازم انتوا اتاخرتوا لي
حازم دخل بسرعه التامين بره صعب بس يلا مفيش وقت
تميم يلا يلا فك رفيده واخرج من هنا بسرعه
رفيده لاا انا مش هسيبك ي تميم
تميم: رفيده ارجوكي مش وقته اخرجي مع حازم
رفيده بدمووع لا انا مستحييل اسيبك مش هخرج هنا غير معاك
حازم رفيده مفيش معانا وقت يلا
رفيده لا ي حاازم
تميم فكني ي حاازم
حازه فكه خد دي مازن بعتهالك
رفيده جريت عليه حضنته يلا ي تميم ارجوك اخرج معانا
تميم: بعد عنها بهدوء وبص في الارض انا قلتلك ليا طار هنا ومش هسيبه اخرجي
رفيده بعناد وانا مش هسيبك
تميم انا اسف سامحيني وفجاءه ضربها بضهر المسدس في راسها
رفيده بتوهان اااه ليي ي تميم
تميم باس راسها حقكك عليا سامحيني يلا ي حازم شلها واطلع
حازم شلها خد بالك من نفسك ي تميم
بعد فتره
داليا ها ي تميم فكرت ولا لا
مازن فكر دا انا حتي جيتله نفكر سوا
داليا بخوف ماازن انت وصلت هنا ازاي
مازن دا اسمه كلام بردوا دي اصول الضيافه
داليا داست ع انذار في ايديها وبدا الضرب من الناحيتيين
بعد شويه من الضرب
داليا جريت بسرعه ع عربيتها
تميم رايحه فين ي حلوه هو احنا لسه اتصفينا
داليا تميم انااا وفي لحظه كانت فجرت نفسها بالعربيه
مازن تميم انت كويس
تميم ايوه ايوه كويس الغبيه فجرت نفسهاا
مازن يلا في داهيه
تميم وابوهاا
↚
مازن عييب عليك ي صاحبيي
تميم ايي
مازن: في الوقت الي كانت بتطلب منك اعدي الشحنه كانت الشحنه بتعدي فعلا بس كانت بتوهه وبتشغل بالنا ساعتها انا كنت عرفت فاستغربت طلبها بس كان اذن النيابه خرج ولما اطلعنا ع المكان لقيت التسليم شغال فعلا وحبيبك شرف في التخشيبه
تميم حضنه بفرحه برافوو ي مازن
مازن: طيب يلا يلا قوم خلينا نسافر نفرح والده عمر
تميم: حقك رجع ي صاحبي نام مرتاح ي حبيبي
مازن انا فخور بيكوا ي رجاله المهمه تمت بنجاح
تمااام ي فندم
مازن يلا ي تميمم
تميم انا هروح اطمن ع رفيده الاول مكنتش راضيه تمشيه وضربتها بالمسدس هروح اشوفها ونسافر بليل
مازن خلاص ماشي حمدلله ع سلامتها
في البيت
الجد انا قولت كلمتي وخلصنا هيطلقها يعني هيطلقهاا
تميم دخل: في اي صوتكوا عالي لي ومين دي الي هتطلق
هدي جريت عليه تميم ابني انت كوويس
تميم انا كويس ي ماما جدي ماله ومين الي هتطلق انا مش فاهم حاجه
هدي مش وقته ي بني تعالي ارتاح
تميم فين رفيده ي ماما هي كويسه
الجد بحده طلقها ي تمييم
تميم بصدمه مين ي جدي اطلق مين
الجد طلق رفيده
تميم نعممممم
الجد ضرب بعصايته في الارض ارمي يمين الطلاق دلوقتي ي تميم
تميم:.
الجد طلق رفيده
تميم بغضب نعمم
الجد ضرب بعصايته في الارض ارمي يمين الطلاق دلوقتي ي تميم
تميم طلاق اي طلاق لي الي انت عاوزني اطلقه اتجوز ي تميم يتجوز تميم طلق ي تميم اييي هو انا لعبه بتلعب بيها
الجد انا جبتها كامانه ليك وانت مقدرتش تحافظ عليها
تميم قولتلك بلاش وفضلت اقول حجج واعذار علشان متجوزش ودلوقتي جاي تعتب عليا وعاوزني اطلقها بعد م ملت حياتي مش هيحصل ي جدي
الجد براحتك بس انا هخدها معايا
تميم بغضب رفيده مش هتخرج من هنا
الجد هخدها ي تميم ووريني هتمنعني ازاي
تميم رفيده مرراتي ي جدي ومش هتطلع من هنا ولو طلعت انا هطلبها في بيت الطاعه
رفيده من ع السلم بصدمه بيت الطاعه
تميم: قرب رفيده حبيبتي انتي كويسه حاجه بتوجعك
رفيده ابعد ايدك عني متلمسنيش عاوز تطلبني في بيت الطاعه ي تميم
رنا: رفيده انتي مش فاهمه حاجه
رفيده وايه بقا الي انا مش فهماه ي ست رنا
تميم بزعيق ان جدك عاوزني اطلقك غصب عني ي ما هيخدك ويرفع عليا قضيه
رفيده: ايييه جدي
الجد الكلام منتهي في الموضوع ده انا مش هخاطر بحياتك تاني
رفيده: بس انا بحبه ي جدي
الجد: بس حياته خطر والناس دي مش هتسيبك تاني
رفيده انا في امان وانا معاه ي جدي تميم النهارده كان عنده استعداد يضحي بحياته علشان اطلع انا سليمه بلاش تظلمه ي جدي
الجد بص لتميم بتحبها ولا لسه مضايق من جوازك غصب
تميم: بحبها والله العظيم بحبها ومش هخلي شعره واحده منها بس تتاذي طول من ع وش الارض
الجد قعد طيب هسبلك فرصه كمان
تميم جري عليه حضنه ربنا يخليك لينا ي جدي
رفيده تميم انت ايدك بتنزف انت اتصبت
تميم بص ع ايده لا ده جرح سطحي عادي متخافيش
هدي خديه ي بنتي عقميله الجرح واربطيه
في الشقه
رفيده بقا كده ي تميم تضربني
تميم حقك ع عيوني بس كل لحظه كنا بنتاخرها كانت خطر عليكي
رفيده بعياط: تميم انت جسمك كله جروح ي تميم وتقولي جرح عادي
تميم ي بنتي انا كويس والله دي المتخلفه فجرت نفسها وانا كنت قريب منها فده ردود من اثر التفجير بس
رفيده قامت من جنبه بغضب تفجير مالك بتتكلم كان الموضوع بسيط كده تميم انا كان ممكن اخسرك
تميم وانا قدامك اهه زي الفل مكبره الموضوع ليه
رفيده......
تميم لسه زعلانه مني بقا
رفيده اسكت ي تميم متكلمنيش
تميم لا دا انا لازم اصالحك بقا
رفيده تميم انت بتقرب كدن ليه ابعد
تميم: موافقه تتممي جوازنا
رفيده بصت في الارض بخجل
وسكتت شهرازد عن الكلام غير المباح
في مكان اخر
هدي خد بالك منها ي انس
رنا: انا مش هخرج غير لما تميم ينزل وتستاذن منه
انس ي بنتي اخوكي جاي تعبان واكيد هينام مش هيحس بنفسه غير الصبح بلاش تنشفي دماغك ويلا
رنا بعناد لا
انس رنا متتعبنيش يلا منا استاذنت مامتك اهه
رنا قلت لا
انس يعني اخره الكلام عاوزه ايي
رنا تستاذن تميم الاول
انس بغضب مسك التليفون ورن عليه اما اشوف اخرتك ي رنا
تميم خير ي انس في حاجه حصلت تحت رنا كويسه
انس بغضب كويسه ي اخويا بس مصره استاذنك قبل م نخرج
تميم يعني متصل علشان كده
انس ايوه
تميم يكش تولعوا انتوا الاتنين روح منك لله
انس حبيبي تسلم يلا سلام
تميم خد بالك منها ي انس عينك متغبش عنها
انس في عنيا ي حبيبي متخفش يلا سلام
تميم سلام
انس: استريحتي ممكن نتنيل نمشي بقا
رنا رنا لبست شنطتها ومشيت بغرور ايوه يلا
انس ي مصبر الوحش ع الجحش ياارب
عن تميم
رفيده خير ي تميم انس عاوز اي
تميم بمرح ممزوج بغيره: كبرتي ي فوفا وبقيتي بتقولي اسمه علطول كده اسمه الدكتور وبس ي حبيبي
رفيده حاضر
تميم شاطره ي فراشتي علشان لو سمعت شفايفك الحلوه دي بتقول اسم غير اسمي مش هيحصل كويس
رفيده حاضر حاضر بس بتلبس كده رايح فين
تميم مسافر انا ومازن رايحين لوالده عمر
رفيده بجد عاوزه اجي معاك
تميم هو انا رايح اتفسح تيجي معايا فين
رفيده علشان خاطري ي تميم خدني معاك انت ومازن
تميم بغضب قولتي اييه
رفيده ضحكت بخوف حضره الظابط اقصد حضره الظابط
تميم.........
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
↚
رفيده خير ي تميم انس عاوز اي
تميم بمرح ممزوج بغيره: كبرتي ي فوفا وبقيتي بتقولي اسمه علطول كده اسمه الدكتور وبس ي حبيبي
رفيده حاضر
تميم شاطره ي فراشتي علشان لو سمعت شفايفك الحلوه دي بتقول اسم غير اسمي مش هيحصل كويس
رفيده حاضر حاضر بس بتلبس كده رايح فين
تميم مسافر انا ومازن رايحين لوالده عمر
رفيده بجد عاوزه اجي معاك
تميم هو انا رايح اتفسح تيجي معايا فين
رفيده علشان خاطري ي تميم خدني معاك انت ومازن
تميم بغضب قولتي اييه
رفيده ضحكت بخوف حضره الظابط اقصد حضره الظابط
تميم وقرص خدودها شطوره خدي بالك ويلا البسي هخدك
رفيده بفرحه حضنته يعيييش تميم يعييييش
تميم بضحك يلا ي هبله بسرعه علشان مش نتاخر
رفيده حاضر فورييره
في مكان تاني
انس: حرااام عليكي ي رنا انا مبقتش قادر احنا لفينا المحلات كلها
رنا معلش استحمل لسه شويه حاجات صغيرين
انس خليها مره تانيه ارجوكي تعالي نروح اي مكان نرتاح ونتغدي ونكمل بكره ولا بعده
رنا بتافف: انس
انس: ي عيونه والله تعبت
رنا طيب خلاص يلا كفايه
انس: يااااه اخيرا يلا ي حبيبي تحبي تاكلي فين
رنا اي مكان ع ذوقك
انس: طيب يلااا
في المطعم
الويتر: اي خدمه ي فندم
انس: احنا كنا عاوزين نطلب ************
الويتر: تمام ي فندم لحظه
انس بابتسامه: شكرا
رنا اقوم اجبلك رقمها
انس نعم
رنا لو عجباك اووي كدا اقوم اجبلك رقمها
انس اي ي بنتي عجباني ايي
رنا امال ماالك الابتسامه عريضهه اوي كدا
انس ي بنتي عادي يعني بشكرها لازم ابتسم اكشر في وشهاا يعني
رنا طب كويس لما يجي ويتر راجل هبقا ابتسم كدا واشكرهاا
انس: علشان اطين عشتك انتي وهوو
رنا ببرود لي دا انا بشكره
انس طب خلاص فهمت هبقا اكشر
رنا لا تكشر ولا تبتسم مش ترد عليها خالص
انس بحب من عيوني ي حبيبي
نرجع عند تميم بقا
رفيده هاا اي رايك
تميم زي الزفت ي حياتي
رفيده بصدمه ايي
تميم خشي ي رفيده خشي ي حبيبتي ربنا يهديكي خشي غيري التيشرت ده دا مش واصل كمر الجيبه خشي
رفيده بغيظ اووف حاضر
تميم ومشي ي لمضه امشي انا هاختر لك
بعد شويه
تميم برضا ايوه كده زي الفل
رفيده دا واسع اووي ي تميم
تميم لاا حلوو ويلا ياما مش هخدك
رفيده لا خلاص زي الفل يلا
تميم بضحك يلا ي اخره صبري
مازن بضيق ايييه ي تمييم ده كله انا خللت هنا
تميم انا جييت اهه
مازن اهلا ي دكتوره رفيده
تميم بضيق يلا نتحرك مش وقت سلامات خلينا نلحق الطريق
اتحركوا في صمت طول الطريق
تميم احنا قربنا نوصل محتاجه مايه ولا حاجه
رفيده لا شكرا بس ممكن تقف ع جنب ناخد حاجه هندخل ع الناس بايدينا فاضيه
تميم هو احنا رايحين زياره دي زي امي
مازن لا لا اقف خلينا نجيب جاتوه
تميم جاتووه!! ليي
مازن هه لا موضوع كده
تميم: موضوع اي
مازن:.......
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
↚
مازن: لا اقف على جنب خلينا نجيب جاتوه
تميم جاتوه!! وده لي
مازن: موضوع كده
تميم موضوع اي
مازن صراحه عاوز اخطب منه اخت عمر
تميم بفرحه اي دا بتتكلم جد
مازن: اها انا كنت مستني نجيب حق عمر بس علشان اقدر اتكلم معاها
تميم مبااارك ي صاحبي ربنا يتمم لك ع خير ي حبيبي
مازن: توافق بس الاول
رفيده لاا سيب موافقتها دي عليا اناا
تميم طيب يلا انزلوا وصلنا
في البيت
انتصار: شوفي ميين ع الباب ي منه
منه حاضر ي ماماا.
بفرحه اي ده ابيه تميم اتفضل اتفضل
مازن من ورا تميم بهزار في ناس تانيه مع ابيه تميم مش هنتفضل ولا اي
منه بخجل لا ازاي نورتونا اتفضل
تميم وشد رفيده جنبه وحط ايده ع كتفها احب اعرفك ي منوش رفيده مراتي
منه بترحيب اي دا بجد اتجوزت الف مبروك نورتينا اتفضلوا هنادي ماما
رفيده استني انا جايه معاكي
منه بابتسامه يلا
مازن ضربه في كتفه اي منوش دي ي بغل م تتلم
تميم ببرود مالك ي مازن انا قلت حاجه غلط ما انت عارفه ان منوشه قلبي زي اختي
مازن ببرود مماثل ماشي ي حبيبي ولا يهمك وانا بردوا بعتبر رفيده مراتك زي اختي
الا ي روفي م قولتليش كملتي تعليم ازاي في الصعيد
تميم ضربه بالبوكس روفي في عينك ي حمار انت م تتلم
مازن ومسكه من هدومه مش انت الي بدات
انتصار اي ده ي ولاد اهدوا انتوا هتضربوا بعض ولا اي
تميم وعدل هدومه لا نضرب بعض اي يماما احنا كنا بنهزر وباس ايديها ازيك ي ست الكل عامله اي
انتصار في نعمه وخير ي حبيبي
مازن وباس ايديها هو كمان وحشتينا والله
رفيده بهمس لتميم في اي ي تميم مالك انت ومازن
مازن ومسك وشها بالراحه حضره الظابط ي حبيبتي حضره الظابط متنسيش
انتصار مراتك زي العسل ي تميم ربنا يباركلك فيها
تميم تسلمي ي ماما
انتصار طب يلا تعالوا تعالوا نتغدي سوا
تميم حق عمر رجع ي امي
انتصار وقفت بصدمه وحزن
مازن رجع رجع ي امي وعمر ارتاح وكل الي اذاه خد جزاءه
انتصار قعدت ع الكرسي وعيطت بحرقه ربنا يبارك فيكوا ويحميكوا
تميم جري عليها حضنها خلاص خلاص علشان خاطري اهدي وكفايه دموع حق عمر رجع. واحنا اهو حواليكي كلنا ومش هنسيبك ابدا
انتصار ربنا يرحمه ي بني كان دايما يقولي انا مش خايف عليكوا ي اما انا سيبلك انتي ومنه اجدع صحاب لو طلبتي روحهم مش هيتاخروا مكدبش ي بني مكدبش ربنا يحميكوا
تميم بدموع عمر كان اكتر من اخ ليا ي امي وانا متاكد لو انا الي مكانه هو مكنش هيتاخر بردوا ربنا يرحمه
مازن بتغير الجو المهم ي امي احنا كنا جايين في فرح ليه الحزن ده بس
تميم ااه صحيح مش بيفكر يخطب
انتصار ايده بجد ودي مين الي قدرت توقعك ي حبيبي
منه بحزن ااه ي ابيه مين دي حد نعرفه
مازن بصلها بحب عز المعرفه كمان
منه مين دي
مازن وقعد ع ركبته قدمها: تقبلي تتجوزيني
منه: اييه
مازن تتجوزيني
منه هزت راسها بكسوف
انتصار زغرطت
مازن ضحك وقام حضن تميم وافقت ي تميم وافقت
تميم مبرووك ي حبيبي مبرووك
وقضوا اليوم في فرحه
بعد فتره
تميم يلا ي رفيده ي حبيبتي اصحي وصلنا
رفيده بنوم: صحيت اهه ي تيمو
تميم: تيموو لا قومي قومي بسرعه خلينا نطلع قبل م نتمسك اداب في العربيه
رفيده ضربته بغيظ هتبطل قله الادب دي امتي وسابته ونزلت
تميم خدي بس هقولك وبعدين وقف بصدمه
تميم في سره( استر يارب قاعدين كده لي): خير ي ماما متجمعين عند النبي قاعدين كده لي
انس: اصل ي دكتور....
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
↚
تميم (في سره استر يارب قاعدين كده لي): خير ي ماما متجمعين عند النبي
انس اصل ي دكتور انا كنت مستني حضرتك عاوز اكلمك نحدد معاد كتب الكتاب
تميم ااه دا انسيت طب تمام ي دكتور هطلع اغير بس بيرعه وهنزل
انس تمام خد وقتك
تميم تعالي معايا ي رفيده
فوق
تميم طلعيلي هدوم معلشي ي رفيده لحد م اخد شور سريع
رفيده حاضر ي حبيبي
تميم قرب منها ها قولت اي
رفيده قلت اييه حاضر
تميم: شدها في حضنه لا الي بعديها بقا
رفيده ابعد كده ي تميم الناس مستنينك تحت انجز يلا
تميم ملكيش دعوه بالناس ركزي معايا انا بس وحشتيني وقرب منها
رفيده بقرف ابعد ي تميم مش قادره
تميم بعد بصدمه مالك في اي
رفيده بقرف مشعارفه مش طايقه ريحتك ابعد
تميم بصدمه مش طايقه ريحتي ومسك التيشرت شمه مالها ريحتي دا البرفان الي بتحبيه
رفيده مش عارفه بقا بس معدتي قلبت عليا اوي لما قربت مني
تميم بخوف طب تعالي هنروح للدكتور
رفيده مش دلوقتي ي حبيبي انزل بس للناس الاول
تميم: هو اي الي مش دلوقتى وانتي تعبانه يلا ي حبيبتي ربنا يهديكي هقول لانس يجي بكره
رفيده ي حبيبي هو مستنيك من زمان مينفعش انزله وبعدين الوقت اتاخر خلينا بكره انا هشرب حاجه دافيه تروق معدتي
تميم بنفاذ صبر: ماشي ي رفيده
بعد فتره
تميم خرج ولبس هدومه ومسك البرفان بتاعه ولسه هيرش منه افتكر كلام رفيده
تميم اهه مش راشش برفان اما شوف اخرتها معاكي
رفيده ها يلا
تميم يلا فين انتي رايحه فين
رفيده هنزل معاك
تميم لا خليكي انتي ارتاحي شويه وانا مش هتاخر
رفيده بتعب حاضر
تميم باس راسها يلا سلام
تحت
انس بتسرع يااه اخيرا
تميم بضحك اي دا هو انا تاخرت
انس بص في الارض بتوتر
تميم طب تمام المهم خلصتوا الفرش يعني
انس ايوه باقي حاجات بسيطه
تميم بخبث طب خلصوها الاول
انس هننزل نجبها بكره هي حاجات مش مهمه اوي عاوز اكتب ع اخر الاسبوع
تميم اي دا لا بدري اوي
الباب خبط
تميم لحظه هفتح: اي داا اهلاا ي كابتن
حازم: واحشني والله ي جدع
تميم تعالي اتفضل
حازم اهلا ي دكتور انس
انس احضرنا ي كابتن والنبي وقوله يوافق ع كتب الكتاب ع اخر الاسبوع
تميم بدري اوي خليها ع اخر الشهر
انس بصدمه اخر الشهر
تميم: دا هي كلها اسبوع زياده مش حكايه
حازم اه فعلا اسبوع قليل علشان كده هاخد رفيده معايا البلد اسبوع كده وحشت خالتها
تميم نعمم تاخدها فين
حازم بخبث اي ي حبيبي دا هو اسبوع مش حكايه
تميم: تنهد بضيق خلاص ي انس نكتب ع اخر الاسبوع
حازم بضحك مبرووك ي دكتور
انس الله يبارك فيك ي كابتن نردهالك في الافراح
تميم مبرووك ي رنا ي حبيبتي كبرتي ي طفلتي بسرعه وخلاص هتسبينا
رنا: بدموع لا انا مش هسيبك ي تميم انا هقول لانس نقعد هنا
تميم هيقتلني المرادي
رنا ضحكت
حازم طب هطلع انا لرفيده بقا وحشاني خالص
تميم مسكه تطلع فين ي حبيبي استنا نطلع سوا
فوق
رفيده: حاضر ي تميم لحظه جايه وبعدين مخدتش مفاتيحك لي
عااااا حازم وجريت تحضنه
تميم وقف م بينهم معلشي ي حازم اصل رفيده تعبانه والبيرفوم بيقلب معدتها ولا اي ي روفي
حازم لا مالك كشفتي
تميم عمال اتحايل عليها مش راضيه
حازم لاا يلا
رفيده: خلينا بكره انا بقيت كويسه
تميم...
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
↚
رفيده: حاضر ي تميم لحظه جايه وبعدين مخدتش مفاتيحك لي
عااااا حازم وجريت تحضنه
تميم وقف م بينهم معلشي ي حازم اصل رفيده تعبانه والبيرفوم بيقلب معدتها ولا اي ي روفي
حازم لا مالك كشفتي
تميم عمال اتحايل عليها مش راضيه
حازم لاا يلا
رفيده: خلينا بكره انا بقيت كويسه
تميم: لا دلوقتي يلا غيري بسرعه
رفيده تميم خلاص بقا انا بقيت كويسه صدقني وبكره هروح
تميم بعصبيه هو انا كلامي مش بيتسمع لي انا قولت غيري ويلا دلوقتى
هدي: في اي مالكوا صوتكوا جايب اخر الشارع مالك ي تميم ي بني بس بتزعق لي
تميم: الاستاذه تعبانه من ساعه م رجعنا وعمايل اتحايل عليها ننزل نكشف وهي منشفه دماغها ووقفه قصادي كلمه بكلمه
رفيده بدموع: علي فكره انا مش منشفه دماغي هو الوقت اتاخر بس وانا بقيت كويسه فبقول خلينا للصبح كده غلطت ي ماما
تميم بزعيق: اهو هنرجع تاني وبعدين انتي بتعيطي لي هو انا كلمتك
هدي: اهدي بس ي تميم انت صوتك واصل اخر الشارع كده ميصحش وانا هشوف مراتك
مالك ي حبيبتي بس تعبانه ازاي
رفيده بصوت واطي: ي ماما انا حامل
هدي بفرحه ي الف نهار ابيض
رفيده بس بس ي ماما هتفضحيني تميم مش يعرف وانا عاوزه اعملهالوا مفاجاه وهو مصمم ينزل عن الدكتور
هدي اهدي خلاص انا هحل الموضوع
في اي بس ي تميم ماهي كويسه اهي ي حبيبي قلقان من اي دا تعب طبيعي خالص خش انت بس ارتاح شويه علشان شغلك وانا لو هي تعبت هخدها الصبح ونروح للدكتور
تميم اعملوا الي انتوا عاوزينه انا تعبت انا داخل انام البيت بيتك ي حازم
حازم: لا بيتي اي بقا انا همشي واجي وقت تاني
رفيده: لا ي حازم خليك معانا بات هنا النهارده
حازم لا انا كده كده معايا صحابي ونازل في شقه هنا بس كنت جاي في موضوع كده نتكلم فيه وقت تاني يلا باي
رفيده باي ي زومه
حازم م تتهدي ي بنت الناس انتي عاوزن تضايقه وخلاص
رفيده انا غلطت فين بس ي حازم
حازم لا من ناحيه غلطتي فانتي غلطتي ي رفيده مينفعش تقف تقاوحي معاه كلمه بكلمه كده انا لو مكانه كنت كسرت راسك المهم يلا انا همشي وطمنيني عليكي
هدي: اهدي كده ي بنتي وادخلي لجوزك ربنا يهديكوا يلا انا هنزل علشان رنا لوحدها تحت
رفيده ماشي ي ماما
بعد فتره
رفيده: تيموو حبيبي انت نمت
تميم......
رفيده تميم
تميم خير
رفيده دا انت زعلان بقا خلاص بقا ي تيموو انا بقيت كويسه مكنش قاصدي اعاند معاك
تميم: بغيظ امال كان اي دا ي رفيده وبعدين اي زوومه نزل ولا اي
رفيده: بضحك الله اي زوومه دي اسمه الاستاذ حازم ااه انا بغير
تميم ي شيخه
رفيده وحضنته م خلاص بقا ي تيمو م تبقاش قاسي كده
تميم: وحضنها طب نامي نامي ي تعبه قلبي
في الصباح
تميم: لو حسيتي باي تعب انزلي لماما علطول واتصلي بيا فاهمه
رفيده حاضر
تميم : هتحتاجي حاجه اجبها وانا جاي
رفيده لا ي حبيبي خد بالك من نفسك
تميم في رعايه الله
بعد ساعه
رفيده: يلا ي رنا انجزي
هدي وخرجت من المطبخ انا مش برتاح لاجمله دي كله مره تيجي بمصيبه بت انت وهي رايحين فين
رنا ضحكت معاك حق ي ماما والله كل مره نتقفش
رفيده لا ي ستي لا احنا هنوصل الصيدله الي ع اول الشارع بس نجيب اختيار حمل علشان اعرف تميم
هدي طب ي حبيبتي خد بالك من نفسك ولا اقلك خليكي انتي هنا اقعدي ورنا تروح
رفيده: مش هنتاخر مش تخافي وهاخد بالي وهمشي بالراحه
هدي ربنا يقومك بالسلامه ي بنتي ياارب
رنا يلا بقا تميم هيرجع واحنا لسه واقفين هنا
بعد ساعه
تميم: الو ي حبيبي عامله اي
رفيده بصراخ: تميييييم الحقنييي
تميم:.........
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
↚
تميم: الو ي حبيبي عامله اي
رفيده بصراخ تمييييييم الحقنيي
تميم بخضخ في اي مالك اهدي انتي فين
رفيده في البيت ااااه مش قادره ي تميم
تميم بخوف طب اهدي اهدي ثواني واكون عندك
بعد10دقايق
تميم رفيده رفيده انتي فين
رفيده انا هنا ي تميم
تميم مالك انتي كويسه في اي
رفيده خد شوف ماله عمال يسال عليك من الصبح
تميم: هو مين وبص ع اختبار الحمل الي في ايديه رفييده
ؤفيده هزت دماغها بابتسامه
تميم حضنها بفرحه مبروووك ي روحي هكون بابا هكون بابا
رفيده احلي بابا ي عيوني
تميم: تعالي ننزل للدكتور عاوز اشوفه
رفيده بضحك: حاضر حاضر
في العربيه
تميم حط ايديه ع بطنها هو هيجي امتي انا نفسي اشوفه
رفيده بضحك: لسه ي بدري لسه بنقول ي هاادي عاوز ولد ولا بنت
تميم اي حاجه اي حاجه مدام منك انا هحبها
عند الدكتور
الدكتوره: مبرووك ي مدام
تميم: حالتها اي والبيبي حالته اي
الدكتوره: لا البيبي كويس خالص بس المدام ضعيفه شويه فهنزود التغذيخ وهكتبلها ع فيتامينات
تميم تمام ي دكتور يلا ي حبيبي
تيجي ناكي بره
رفيده: اي دا بجدد ياريت ي تميم وبعدها نروح الملاهي
تميم لا ي روح تميم هناكل بس مفيش ملاهي
رفيده بتزمر تمييم
تميم انتي ناسيه انك حامل ي بنتي ملاهي اي
بعد اسبوع
رفيده: اي رايك في الفستان
تميم: زي القمر ي روحي يلا اتاخرنا ع الناس
رفيده بس اتحنت ي تميم
تميم تخنتي من اسبوع يلا ي بنتي يلا ربنا يهديكي
رفيده يعني لما اتخن شويه هتبطل تحبني
تميم هو امي قالتلي عن هرمونات الحمل بس احنا لسه في الاول ي رفيده اعقلي ي حبيبتي ويلا الناس مستنينا
رفيده اعقل! انت قصدك اني هبله
تميم باس راسها لا يروحي انتي ست العاقلين ممكن ننزل بقا
رفيده انت بتاكل بعقلي حلاوه
تميم بزهق ياارب انت اللطيف بعبادك ياارب انا نازل عاوزه تنزلي تعالي
هدي اي ده امال فين مراتك ي بني
تميم بتحارب علي خناقه فوق
هدي اطلع ي تميم هات مراتك ي حبيبي ربنا يهديك دي حامل
تميم اهي نزلت اهي تعالي ي حبيبي
رفيده ابعد عني متكلمنيش
تميم بغيظ وطي صوتك ي حبيبتي الناس بتبص علينا
رفيده كل الي همك الناس ااه ي ميله بختك يااني اااه
تميم اي ي روحي هي وصله ندب حظك هتشتغل هنا ولا اي
الماذون اين وكيل العروس
تميم انا ي سيدنا الشيخ
الماذون حط ايدك في ايده ي بني وقول ورايا
تميم
الماؤذون بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
انس: وحضن رنا مبروك عليا انتي ي رنووش
رفيده شوف ي تميم العرسان بتعمل ايه مش زيك اول م كتبنا يلا ورايا شغل جتك القرف
تميم بذهول هي طلبت معاكي نكد لحد جتك القرف لا ي روحي اهه وحضنها ولف بيها
هدي حااسب ي تمميم مراتك حامل ي بني
تميم ونزلها بهدوء مبسوطه
رفيده اووي ي تيمو
تميم في سره رزق الهبل ع المجانين ياارب
رفيده بتقول حاجه ي تميم
تميم بقول ربنا يخليكي ليا ي حياتي
رفيده ابتسمت بخجل هروح ابارك ل رنا
تميم تعالي يلا نروح سوا
بعد فتره
رفيده بصرااخ: تمييييييييييم
تميم فط بخضه: اي في اي البيت بيولع
رفيده بوووولد بوووولد الحقني
تميم بتوهان بتولد ااه بتولد اعمل اي ااه وسكت مره واحده بتولدي اي ي رفيده
رفيده بووولد ي تميم الحقنيي بسرعه
تميم ياارب صبرني انا شوفت بتولد في السابع والثامن والتاسع اما الاول دي اول مره اسمعها هااا يتوللددي ازاي
رفيده ضحكت بهبل: ههه كنت بجرب بس ي حبيبي اشوفك هتتصرف ازاي وجريت
تميم وجري وراها هتروووحي منيي فين هجيبك هتهبليني قريب
رفيده: غيييث تعالي هنا يلا تعبتني
غيث بطفوله يووووه كله غيث غيث
رفيده عاوز حاجه ي تميم ي حبيبي
غيث لف بخضه بابا